Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Meer informatie over restaurant Fletcher Landgoed Renesse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met 8 personen heerlijk gegeten.
Gerechten waren mooi opgemaaky en waren heerlijk.
Service was ook super.
We waren hier voor het eerst, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Stengo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met Ah bon gegeten . Gewoon het menu gevolgd van de kaart (Gelukkig weer eens een kaart met wat andere variatie dan gebruikelijk) .mijn partner had gort tartaar met biet etc. Prima smaak ,ikzelf de vis soep die opgedient werd met vis in bord (zodat je kan zien wat je eet ) en daarna de vis bouillon erover geschonken ,ook uitstekend ,vervolgens fazant met zuurkool stampot,waarvan de fazant maar net gaar was ,maar de smaak ok en mijn partner het kalfsvlees ,die uitstekend was. ook hun eigen Fletcher wijn is overigens prima!, goede leuke correcte bediening,kortom meer dan de moeite waard !
Pascal O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg sfeervol restaurant met goede, vriendelijke bediening! We hebben hier gegeten via de AH actie. Geen aangepast menu, gewoon kiezen van de kaart. We kregen een amuse vooraf. Voor- en hoofdgerecht volgden wel snel na elkaar, maar na een opmerking hierover kwam het dessert wat later. Wij bevelen het restaurant aan iedereen aan !
Eatandpray .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Beaubeau1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuke ambiance. Heerlijk gegeten van de standaard menukaart, waarna lekker bij de haard nagenieten. Vriendelijk personeel
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met AH-bonnen gegeten bij Fletcher Landgoed Renesse. We mochten vrij kiezen uit de kaart, en kregen gewoon 50% korting! Onze gerechten waren stuk voor stuk verrukkelijk. We werden prima verzorgd, en de sfeer was super. Een erg gezellige, warme ambiance. Wij geven Fletcher Landgoed Renesses restaurant een dikke 10!
Edzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prachtige locatie, vriendelijke en alerte medewerkers, prima gerechten en huiswijnen, gewoon goed! De restaurantzaal is heel mooi en sfeervol, ik wil hier nog vaak terugkomen.
JandeRoode .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een perfecte warme ambiance. Prima voorafje, hoofdgerecht en dessert. Hier komen wij regelmatig terug.
R.t. L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer met openhaard, prettige bediening en de keuze van het 3-gangen diner konden wij gebruik maken de van standaard menu kaart. Restaurant Landgoed Renesse kunnen wij zeker aanbevelen!
Jan + Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij vonden bij onze heerlijke maaltijd de bijgerechtjes wat summier, vooral wat extra groenten en bijvoorbeeld gebakken aardappeltjes zijn aan te bevelen.
De bediening was, zoals altijd bij Fletcher, uitermate correct en vriendelijk.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Waren wederom de 2e keer erg tevreden, goeie ambiance . Ook de vrienden die we meegenomen hadden waren zeer te spreken over alles en vonden het zeker voor herhaling vatbaar.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten, lekker en goed verzorgd! Prijs van het water (€3,75/fl) blijft een dingetje! Kraanwater is niet te bestellen!
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hadden lunch gereserveerd via website van AH. Daar aangekomen op afgesproken tijd kunnen we niet eten omdat er veel zieken zijn (?). Toen maar naar een ander restaurant gegaan. Toch vervelend als je daar 50 km voor rijdt.
Adon .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
heb een paar weken geleden al een recensie geschreven. Blijft hetzelfde. Een opmerking: lekkerder is de vissoep met wat meer stukjes vis en wat minder croutons
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met de AH actie heerlijk gegeten, erg fijn dat je geen apart menu krijgt. Gerechten (zalmbonbon, dorade, cheesecake) verrassend, goed en met lekkere wijn. Bediening prettig, sfeer goed! Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt
Woltersi .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prachtige, zeer sfeervolle plek zowel met twee als met familie of werkkring aan te bevelen.
Kleine maar verrassende kaart met smakelijke gerechten. Ligt daar geweldig mooi en zeker een bezoek waard.
Vriendelijke bediening, timing ook prima. Gaan graag nog eens terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuk restaurant, leuke entourage en voor een hotelrestaurant doen ze het erg goed! Geen apart AHmenu, maar je mag gewoon van de reguliere kaart kiezen. Daarnaast krijg je vooraf ook nog een lekkere amuse van het huis. Voorgerecht echter wel teleurstellend; het werd al opgediend voordat we het broodplankje op hadden, de zalm en gazpacho waren nog ijskoud en daarom nog niet op smaak. De sla waarop de zalmbourbon werd gepresenteerd was absoluut niet vers meer en hebben we dus ook laten liggen. De andere gangen maakte de teleurstelling gelukkig weer goed, want de steak en de eendenborstfilet smaakten heerlijk. En dan de cheesecake; deze is voortreffelijk te noemen! Hoewel dit laatste gerecht wel met 5 verschillende smaken wordt opgediend; dit is mijn inziens toch net wat teveel van het goede... (cheesecake met bessensausje, mango ijs, chocoladebrownie en sinaasappelchutney)
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij vonden alles zeer goed behoudens de prijs v an de huiswijn. € 24 voor een huiswijn . Wij zijn gewend en eten erg veel buiten de deur en hebben nooit meer betaald als € 19,50. Verder een groot compliment voor de rest van het menu en ook het ontbijt. Tevens zijn wij zeer gecharmeerd van uw personeel. En dan bedoelen wij al uw medewerkers
Mina1954 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
wij hebben heerlijk gegeten. goede kaart en veel variatie.
Het voorgerecht kwam heel snel, wij hadden ons aperitief nog niet eens opgedronken.
De wijn was een goede keus die wij samen met de bediening hebben uitgekozen.
Yara R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een erg mooi, sjiek en sfeervol restaurant! De bediening was vriendelijk en de service was goed. Het is zeker een aanrader voor als je gezellig met je partner of met gezin wilt eten! Alleen de drank was relatief prijzig (huiswijn voor 24 euro en fles water voor 5,50).