Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Meer informatie over restaurant Fletcher Landgoed Renesse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
johan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op uitnodiging hier wezen eten maar dat was dan ook de laatste keer voor mij . Het voorgerecht was gewoon ( carpaccio ) , het hoofdgerecht , een hertenbiefstuk was wat mij betreft slecht . Het was taai , koud van binnen , het leek wel een biefstuk van een heel oud hert . Ook een medegast was over dit gerecht niet te spreken . Een andere medegast had wortel-preisoep en die was ook niet bijster lekker . De verassing van de chef was daarentegen gewoon goed , heerlijke " ananasfrietjes ( vers ) " een glaasje vanillepudding de zgn mayonaise . Heel leuk bedacht .
De koffie was buitengewoon slecht , slappe koffie . Met 1 kuipje melk leek het wel een koffieverkeerd , drab onderin .
cfarenhout .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten was de 3e keer, zijn met vrienden op de ah bon geweest. Konden gewoon kiezen van de kaart dat vind ik gewoon top. Zal zeker ook zonder ah bon gaan eten bij fletcher????
Nic D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten , de porties zijn wat mager vooral bij het hoofdgerecht [weinig extra's]
Voor de rest oké. Goede sfeer en zeer mooie locatie. [mooi oud gebouw]
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verrassend. Dat was onze ervaring bij aankomst bij het restaurant, 's avonds in het donker. Even voor de entree brandde een gezellig vuurtje op het terras, bij binnenkomst stap je een best historische sfeer binnen. Het restaurant is niet zo heel groot, maar dat hoeft ook niet. Het is wel heel sfeervol, met aardig wat details die eraan herinneren dat het gebouw onderdeel uitmaakt van het nabijgelegen kasteeltje, in een royaal natuurgebied waar volop gewandeld kan worden.
De ontvangst en bediening in het restaurant zijn super: zeer vriendelijke, gezellige en attente medewerksters, zoals we het bij Fletcher niet eerder meemaakten, zonder daarmee de andere restaurants tekort te willen doen. Maar 'Renesse' is wat dat betreft toch onderscheidend. Datzelfde geldt ook voor de menukaart, die in dit Fletcher restaurant echt uitgebreid is en van waaraf je met de AH/Iens-actie volledig kunt kiezen.
Vóór het voorgerecht werden we verrast met een amuse, een klein smakelijk hapje om alvast letterlijk en figuurlijk de smaak te pakken te krijgen. Het voorgerecht, we kozen de lichtgebonden courgette/wortelsoep met reepjes chorizo, stond al snel op tafel en smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht liet langer op zich wachten, een gemiddelde wachttijd overigens. Een bord, royaal gevuld met een overheerlijke jachtschotel, mals vlees in een voortreffelijke saus, een flink portie smakelijk bereide rode kool en een pureetje van zoete aardappelen. Die puree had iets minder nat gemogen en deed nu wat drapperig aan, hoewel ze prima smaakte. Het nagerecht, tiramisu met vanille ijs en twee miniglaasjes 'dressing', was leuk opgemaakt en streelde de tong. Een verrassende kennismaking met het Fletcher restaurant in Renesse, dit avondje uit eten.
kvdp1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een echte aanrader! Vriendelijke bediening met gevoel voor service. Een ongedwongen sfeer in een mooie rustieke ruimte, lekker bij de open haard. Wel moesten wij zelf een keer om drinken vragen. Wij hebben erg genoten!
Frankpisters .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervolle locatie , attente bediening, eten smaakvol en lekker.
Enige minpunt : geen gratis kraanwater. Schijn toch erg moeilijk te zijn (niet alleen hier trouwens!) Je bent verplicht om flessen te drinken, duur, niet duurzaam en soms ook niet lekker. Wie doet hier nu eens een keer iets aan?
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is zeer sfeervol met aan weerskanten 2 haarden. Het eten was een positieve verrassing. Ondanks dat we met een AH-bon kwamen konden we gewoon uit de kaart kiezen (iets luxere gerechten was een kleine meerprijs) en ze rekenden het duurste menu af. Het eten was bijzonder smakelijk en de bediening erg vriendelijk en correct. Zelfs zonder AH-bon zou ik hier nog een keer gaan eten.
mariusklokke .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ambiance is weldadig. Je voelt je heerlijk op je gemak. Ruime opzet. Plezierig dat je gewoon van de kaart kunt kiezen wat je zelf lekker lijkt.
abdoornheim .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie omgeving waar het eten lekker en vanuit de AH actie gewoon van de kaart besteld kon worden.
Nagerecht van de chef was zeer apart en leuk. Opgemaakt als een patatje met sate maar dan bestaande uit fruit en een sabayon.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Uitstekend gegeten, heerlijke Carpaccio en Wortel-preisoep, hoofdgerechten jachtschotel en Lasagne. Goede huiswijn (rood). Prettige bediening. Sfeervolle ambiance in de voormalige orangerie. Minpuntje: je kunt alleen flessen water bestellen, kraanwater wordt geweigerd. Voorstel: kraanwater tegen een geringe vergoeding.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Veel personeel , wat goed zou kunnen zijn, maar te vaak tegelijk achter de schermen en teveel onnodig heen en weer lopen, waardoor het onrustig werd. Eten en inrichting/sfeer overigens goed. Als je vraag om een droge witte wijn zou ik direct een sauvignon blanc verwachten en niet een chardonnay ...
ilona D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooie omgeving, zeer vriendelijke bediening, hele goede keuken.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met zijn vieren lekker gegeten. Helaas was een voorgerecht, dat als specialiteit op de kaart staat, veel te koud zodat de smaak van de hertenham niet zijn recht kwam. De bospaddestoeltjjes uit het garnituur waren ook koud en zelfs zuur en leken uit een potje te komen. Vervolgens de serveerster erkende de kok de klacht. De andere gerechten waren prima. Een koffie van de zaak had niet misstaan maar werd niet aangeboden. Ondanks dat toch een goede avond gehad.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een overnachting in het hotel geboekt en via de restaurantactie daar ook gegeten. Het eten wat boven verwachting en de keuzemogelijkheden ruim voldoende. De aankleding van de gerechten was ook heel origineel. Kortom; zeker een aanrader.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
19-12 gegeten met AH menu. Prima ervaring.
Sfeervolle entree in kerstsfeer, vriendelijke bediening. Keuze uit de hele kaart. Chapeau!
Eten was prima, alleen erg weinig groente, wat rode ui onder mijn kabeljauw . Wat extra bijbetalen voor frites is hier niet erg.
Gezellig restaurant met 2 open haarden
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Een heerlijke plaats om te genieten .... mooi kasteel en dichtbij de zee ... heerlijk 3-gangen menu ... kortom
... we komen zeker terug
jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het ontvangst viel tegen. Personeel was asn hetbopdienen en liep af en toe naar de keuken.
De nieuwe gasten, wij, weden niet gezien
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerecht en toetje waren prima. Hoofdgerecht kabeljauw had smaakvoller gemogen. De combinatie van vis met rode kool vonden wij wat vreemd.
cfarenhout .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie bon, zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader ook zonder bon gaan wij zeker nog eens naar dit restaurant toe.
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met 8 personen heerlijk gegeten.
Gerechten waren mooi opgemaaky en waren heerlijk.
Service was ook super.
We waren hier voor het eerst, maar zeker voor herhaling vatbaar!