Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Meer informatie over restaurant Fletcher Landgoed Renesse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is zeer sfeervol met aan weerskanten 2 haarden. Het eten was een positieve verrassing. Ondanks dat we met een AH-bon kwamen konden we gewoon uit de kaart kiezen (iets luxere gerechten was een kleine meerprijs) en ze rekenden het duurste menu af. Het eten was bijzonder smakelijk en de bediening erg vriendelijk en correct. Zelfs zonder AH-bon zou ik hier nog een keer gaan eten.
mariusklokke .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ambiance is weldadig. Je voelt je heerlijk op je gemak. Ruime opzet. Plezierig dat je gewoon van de kaart kunt kiezen wat je zelf lekker lijkt.
abdoornheim .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie omgeving waar het eten lekker en vanuit de AH actie gewoon van de kaart besteld kon worden.
Nagerecht van de chef was zeer apart en leuk. Opgemaakt als een patatje met sate maar dan bestaande uit fruit en een sabayon.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Uitstekend gegeten, heerlijke Carpaccio en Wortel-preisoep, hoofdgerechten jachtschotel en Lasagne. Goede huiswijn (rood). Prettige bediening. Sfeervolle ambiance in de voormalige orangerie. Minpuntje: je kunt alleen flessen water bestellen, kraanwater wordt geweigerd. Voorstel: kraanwater tegen een geringe vergoeding.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Veel personeel , wat goed zou kunnen zijn, maar te vaak tegelijk achter de schermen en teveel onnodig heen en weer lopen, waardoor het onrustig werd. Eten en inrichting/sfeer overigens goed. Als je vraag om een droge witte wijn zou ik direct een sauvignon blanc verwachten en niet een chardonnay ...
ilona D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooie omgeving, zeer vriendelijke bediening, hele goede keuken.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met zijn vieren lekker gegeten. Helaas was een voorgerecht, dat als specialiteit op de kaart staat, veel te koud zodat de smaak van de hertenham niet zijn recht kwam. De bospaddestoeltjjes uit het garnituur waren ook koud en zelfs zuur en leken uit een potje te komen. Vervolgens de serveerster erkende de kok de klacht. De andere gerechten waren prima. Een koffie van de zaak had niet misstaan maar werd niet aangeboden. Ondanks dat toch een goede avond gehad.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een overnachting in het hotel geboekt en via de restaurantactie daar ook gegeten. Het eten wat boven verwachting en de keuzemogelijkheden ruim voldoende. De aankleding van de gerechten was ook heel origineel. Kortom; zeker een aanrader.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
19-12 gegeten met AH menu. Prima ervaring.
Sfeervolle entree in kerstsfeer, vriendelijke bediening. Keuze uit de hele kaart. Chapeau!
Eten was prima, alleen erg weinig groente, wat rode ui onder mijn kabeljauw . Wat extra bijbetalen voor frites is hier niet erg.
Gezellig restaurant met 2 open haarden
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Een heerlijke plaats om te genieten .... mooi kasteel en dichtbij de zee ... heerlijk 3-gangen menu ... kortom
... we komen zeker terug
jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het ontvangst viel tegen. Personeel was asn hetbopdienen en liep af en toe naar de keuken.
De nieuwe gasten, wij, weden niet gezien
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerecht en toetje waren prima. Hoofdgerecht kabeljauw had smaakvoller gemogen. De combinatie van vis met rode kool vonden wij wat vreemd.
cfarenhout .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie bon, zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader ook zonder bon gaan wij zeker nog eens naar dit restaurant toe.
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met 8 personen heerlijk gegeten.
Gerechten waren mooi opgemaaky en waren heerlijk.
Service was ook super.
We waren hier voor het eerst, maar zeker voor herhaling vatbaar!
stengo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met Ah bon gegeten . Gewoon het menu gevolgd van de kaart (Gelukkig weer eens een kaart met wat andere variatie dan gebruikelijk) .mijn partner had gort tartaar met biet etc. Prima smaak ,ikzelf de vis soep die opgedient werd met vis in bord (zodat je kan zien wat je eet ) en daarna de vis bouillon erover geschonken ,ook uitstekend ,vervolgens fazant met zuurkool stampot,waarvan de fazant maar net gaar was ,maar de smaak ok en mijn partner het kalfsvlees ,die uitstekend was. ook hun eigen Fletcher wijn is overigens prima!, goede leuke correcte bediening,kortom meer dan de moeite waard !
Pascal O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg sfeervol restaurant met goede, vriendelijke bediening! We hebben hier gegeten via de AH actie. Geen aangepast menu, gewoon kiezen van de kaart. We kregen een amuse vooraf. Voor- en hoofdgerecht volgden wel snel na elkaar, maar na een opmerking hierover kwam het dessert wat later. Wij bevelen het restaurant aan iedereen aan !
Eatandpray .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben met de AH cheque kunnen kiezen uit de reguliere kaart. De vier gangen waren verrukkelijk en de bediening heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
beaubeau1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuke ambiance. Heerlijk gegeten van de standaard menukaart, waarna lekker bij de haard nagenieten. Vriendelijk personeel
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met AH-bonnen gegeten bij Fletcher Landgoed Renesse. We mochten vrij kiezen uit de kaart, en kregen gewoon 50% korting! Onze gerechten waren stuk voor stuk verrukkelijk. We werden prima verzorgd, en de sfeer was super. Een erg gezellige, warme ambiance. Wij geven Fletcher Landgoed Renesses restaurant een dikke 10!
edzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prachtige locatie, vriendelijke en alerte medewerkers, prima gerechten en huiswijnen, gewoon goed! De restaurantzaal is heel mooi en sfeervol, ik wil hier nog vaak terugkomen.