Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landgoed Renesse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 18:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
prijs kwaliteit heel goed,met ah actie, , gerechten kunnen nog verfijnder,personeel loopt er precies tegen zijn goesting bij ,normaal mesten we in kasteel eten maar dat kon niet wegens bruiloft wat te begrijpen is maar dat hadden ze wel op voorhandt mogen verwittegen !
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mooie locatie en inrichting.
Redelijke prijzen voor de menu's. Ook de wijn is redelijk geprijsd.
Prima en vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar
paarapart .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontvangst prima, uitleg kaart ivm ah actie was duidelijk.
We werden vriendelijk geholpen en de ambiance was zeer goed.
Het vlees, de chateau briand en de ribeye waren perfect, zo zacht als boter.
Wachttijden tussen de gerechten konden we zelf bepalen.
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig gegeten met de AH restaurant actie. We mochten een 3 gangen keuze menu van de kaart kiezen, dat vonden wij erg leuk omdat we twee weken geleden hier ook hadden gegeten. Het was toen prima en nu ook. Alleen ... de pompoensoep leek vandaag wat minder romig dan de vorige keer... misschien ligt het aan de kok die een andere visie heeft op de gerechten. De varkenshaas was lekker alleen de sojasaus vonden we erg zoet, we hadden liever een wat hartige saus gehad. Het dessert maakte alles weer goed; heerlijke bavarois met ijs en verse vruchten...écht genieten! De ambiance in de orangerie is bijna vorstelijk te noemen; heel sfeervol en de open haard brandde dus geen koude voeten. Bij de afrekening kregen we een kop koffie met bonbons. De rekening was prima. Mede doordat de prijs van de menu's was gehalveerd (AH restaurant actie) hadden we een heel gezellig avondje uit met z'n vieren bij Fletcher Landgoed hotel Renesse...
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
In het begin was er maar een persoon voor de bediening. Zij moest alle zeilen bijzetten om iedereen van eten en drinken te voorzien. Wat ze wel met een glimlach bleef doen.
Het restaurant zit in een mooie kamer met prachtige grote openhaard. Het gaf veel sfeer. Wat me stoorde was dat er geen gebruik wordt gemaakt van verse bloemen op de tafels. De kunststof bloemen zagen er erg goedkoop uit.
Maar waar we voor kwamen, het eten, was goed verzorgd en erg lekker!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het restaurant is mooi ingericht en het personeel vriendelijk, maar dat was het dan ook. Alle hoofdgerechten waren veilig/daai. De amuse was fantasieloos. De rode mul was verre van vers en waarschijnlijk zeker een week oud. Dit was het geval bij meerdere personen uit onze groep. Verder was de koffie smakeloos.
veronique.moerman1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
een mooie locatie, met vriendelijk onthaal en uitstekend eten en wijn.
we waren er op een donderdagavond en het was gezellig druk.
de gangen volgden elkaar in een rustig tempo op.
dikke pluim!
pzijlema .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
In een mooie omgeving hebben wij prima gegeten. De porties waren goed en de smaak prima. De bediening was vriendelijk en vakkundig . Dit alles met de AHbon.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst in een leuke ambiance. Door het hoge plafond en een grote groep klonk het allemaal erg rumoerig. Gerechten waren goed van kwaliteit. Prijsnivo redelijk voor hetgeen werd geboden. Omdat wij nooit een dessert gebruiken wilden wij graag koffie. Prima service : wij mochten een uitgebreide koffie uitzoeken. Al met al een leuke gelegenheid, jammer van het geluid.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en prettige bediening. Helaas stond er op de tafel een kunstroos dat vond ik heel jammer!! Verder niets aan te merken
mcw C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ik had van te voren gebeld of ik met de AHactie ook kon lunchen...dat was geen probleem zei men.Op de site was `t ook gewoon mogelijk op lunchtijd te reserveren.
De serveerster die ons hielp zei dat `t voor t 3-gangendiner was-de AHactie-, toen ik haar van mijn telefoontje vertelde ging ze accoord, en zei dat ze het 2e lunchgerecht dan in mindering zou brengen, toen ze uiteindelijk de rekening bracht was t toch voor 2x een 3-gangendiner, na wat heen en weer gepraat ging ze toch een andere nota maken, die ongeveer 20 euro lager was, heel vervelend eerlijk gezegd!
André L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Sfeer volle lokatie, met vriendelijk personeel.
Het eten was erg lekker. Tip: misschien iets variatie in groente en aardappelgarnituur.
Yolande H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We aten met de AH actie. Het eten vonden we heel goed. De enige verbetering, die we kunnen suggereren is het aanbieden van een karafje kraanwater en eventueel wat brood bij het voorgerecht We komen zeker nog een keer terug, als er weer een AH actie komt!
Hagendijk W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De beide voorgerechten ,carpaccio en de gebakken mosselen waren uitstekend. In de rlbeye zat wel erg veel zeen. De huiswijn en de dame noir completeerde het diner. Kortom een geslaagde avond in een mooie ambiance.
Toos T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lange wachttijd tussen de gerechten. Koude groenten. Slechte presentatie op het bord. Bediening desondanks zeer vriendelijk en begripvol!
Nieke12 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Sfeervol restaurant, kaart met veel variatie en verrassende combi's, zoals venkel met komijn bij de eendenborst en eindelijk eens vega gerechten die niet overal op de kaart staan. Goede wijnen bovendien. Een terugkomer!
E T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben hier gegeten met de kaarten van de AH spaaractie , Erg leuk dat je mocht kiezen van de gewone kaart en alle 3 de gangen waren heerlijk !!!

De locatie en het restaurant zelf zijn mooi en je kan er rustig eten, zeker een aanrader !!
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een sfeervol restaurant waar we met de AH-actie hebben genoten van de heerlijke gerechten.
Zeeuwse vissoep, gegrilde kalfsentrecôte, en een heerlijke frambozen bavarois.
tamat .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten . Waren met een kennis en hebben een hele gezellige avond gehad. De wijn smaakte ook prima. Gaan we zeker nog een keer doen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende bediening.
Keuze uit a la carte gerechten. Zeer smaakvol!
Komen zeker nog eens terug bij restaurant landgoed Flechter in Renesse