Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Glas champagne

Nieke12 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
E T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben hier gegeten met de kaarten van de AH spaaractie , Erg leuk dat je mocht kiezen van de gewone kaart en alle 3 de gangen waren heerlijk !!!

De locatie en het restaurant zelf zijn mooi en je kan er rustig eten, zeker een aanrader !!
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een sfeervol restaurant waar we met de AH-actie hebben genoten van de heerlijke gerechten.
Zeeuwse vissoep, gegrilde kalfsentrecôte, en een heerlijke frambozen bavarois.
tamat .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten . Waren met een kennis en hebben een hele gezellige avond gehad. De wijn smaakte ook prima. Gaan we zeker nog een keer doen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende bediening.
Keuze uit a la carte gerechten. Zeer smaakvol!
Komen zeker nog eens terug bij restaurant landgoed Flechter in Renesse
Lizette R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eerder hier gegeten. Op het eten op zich viel niet veel aan op te merken. Was eenvoudiger dan de spannende beschrijvijng op de menukaart. Had de indruk dat niet alles geserveerd werd wat er beschreven was.
sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
slot moermond is een toplocatie ,gerechten waren super lekker en voldoende ,je waant je terug in de tijd van kastelen en ridders , gewoonweg prachtig ! we komen graag terug !
mar G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben een heerlijk dagje Zeeland gehad.
Wat een leuke provincie, door de binnen wegen naar Zierikzee en aansluitend lunchen in Renesse.
Ontvangst was prima, wijntje , biertje en de lunch ook. De prijs en kwaliteit klopt.
De gastvrouw was een gezellige dame die ons goed advies heeft gegeven en zeker niet opdringerig was.
Dat vinden wij heel erg prettig.
Dus wij zijn met een goed gevoel weer richting het Westland vertrokken.
René P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gastheerschap gecombineerd met culinair staan bij Fletcher Landgoed Renesse hoog in het vaandel.
Bij mooi weer is het onder de parasol genieten van de schitterende kasteel tuin. Vakantie gevoel in optima forma.
joanfilet .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ook met ah voucher mag uit het menu gekozen worden. Kwaliteit gerechten en bediening
prima. Rustige sfeer. De bediening was zeer professioneel en attent.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het rookalarm ging een paar keer onterecht af. Verder hebben we prima gegeten en - genoten van deze aanbieding. We zijn al eerder in dit sfeervolle restaurant (we zeten voor de open haard) geweest en we gaan zeker nog vaker terug.
evertpieters .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Der ambiance is prima,de amuse was apart. Het voorgerecht uitstekend, maar een hoofdgerecht(de kabeljauw) was droog en slecht.De afterdinner koffie was leuk opgezet, maar de koffie zelf was zeer slecht.Al met al zijn er toch verbeterpunten.
J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met z'n 2en geluncht. Hele vriendelijke ontvangst, snelle bediening. Fijne gerechten op de kaart. Als voorgerecht salade met gebakken mosseltjes, heerlijk. Hoofdgerecht rode mul filet, ook heerlijk. Nagerecht frambozenbavarois, ook een feestje. Zeker aan te raden en wij zullen nog eens terugkomen!
H.A. S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Het was een zonovergoten dag, dus hebben wij gekozen de maaltijd te nuttigen op het terras. Dit was een goed besluit en we hebben er optimaal van genoten. Voor herhaling vatbaar!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Viel erg tegen, wij waren hier al eerder en toen uitstekend gegeten.
Voorgerecht leek reeds lang te hebben gestaan, hoofdgerecht niet erg warm, weinig groenten, koude aardappelgratin. Alleen dessert had oude niveau. ...jammer dat de Door 2 personen bestelde koffie 10 minuten eerder dan dessert kwam!
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Chateau briand stroganoff is een bourgondisch gerecht maar de saus was wel heel weinig en uit een potje. Dat was jammer.
Roëll G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooie locatie vlak bij een kasteeltje.
Het eten was heerlijk, de bediening was goed, en het toetje was een knaller! Top!
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We werden gastvrij vlot ontvangen.
Het eten was zeer goed.
We voelden ons thuis.
Voor herhaling vatbaar.
Mies en Arie Middelhoek.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prachtige locatie. Correcte en uiterst vriendelijke bediening. Geweldig eten. Een echte aanrader!!
Niets dan lof voor dit restaurant.