Fletcher Landgoed Renesse

Stoofwekken 5 4325 BC Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Renesse

Tafelen tussen slotgrachten en binnentuinen

Verscholen tussen het groen, op een steenworp afstand van Slot Moermond en met het strand van Renesse binnen handbereik kun je je in de moderne Brasserie de Orangerie culinair laten verwennen op hoog niveau. Na een wandeling over het landgoed of bezoekje aan het 17e eeuwse Slot Moermond is een uitgebreide lunch meer dan verdiend. Of je hier nou met zakelijke relaties wilt dineren of juist romantisch met z’n tweeën, het kan allemaal.

Glas champagne

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben lekker gegeten,er waren teveel zilveruitjes bij het hoofdmenu.de bediening was goed.
De lokatie was erg goed en rusting.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hadden met vrienden een prima driegangen menu in een sfeervolle ambiance. De gerechten zagen er mooi uit en waren goed van smaak. De bijbehorende wijnen waren goed gekozen. De bediening was ondanks de drukte, het restaurant zat vrijwel vol, vriendelijk en attent. De locatie midden in de natuur is prachtig, evenals de inrichting van het restaurant.
ellyneijs .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ons etentje in Renesse was weer voor herhaling vatbaar, zeker in combinatie met de AH restaurant actie. Super om gewoon je gerecht van de menukaart te kunnen kiezen. wij hebben weer een heerlijke gezellige avond gehad.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk ontspannen vegetarisch gegeten op het terras van kasteel Moermond in Renesse met twee honden. Prettige en correcte bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk, ook mooi opgediend. Komen beslist nog eens terug. Er was gedekt op aangenaam terras in mooie omgeving.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en met AH bonnen gewoon kiezen van de hele kaart. Heel gezellig met de open haard aan.
G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Sfeervolle plek en voortreffelijk eten. We hadden het AH arrangement, maar in aan niets was te merken dat we voor een prikje kwamen dineren!
eric201 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten, bediening mist spontaniteit en vraagt pas of alles naar wens is bij het afruimen en is alleen maar geïnteresseerd in je kamernummer.
C M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag moederdag High Tea bij Slot Moermond.

We waren hier nog nooit geweest en liepen door een soort van achterdeur naar binnen. Niet naar de mooie ruimte die op foto's wordt getoond maar een soort van aanbouw. Onhandig ingericht en niet bepaald gezellig.

Ontvangst was er niet, het duurde een tijdje voordat er iemand was die ons naar de tafel wees. Aanvang met prosecco, die zo bijzonder zoet was dat hij perfect voor witte Lambrusco door kon gaan..

Omdat de nadruk nogal op thee ligt bij een High Tea hadden we echte thee en niet de standaardsmaken in Lipton zakjes verwacht en daarbij kopjes die op de schoteltjes pasten, maar helaas!
Soepje was prima, de daarop volgende fingersandwiches weinig gevarieerd, zalm, kaas en iets oranjekleurigs, pesto? Wat het allemaal was werd niet verteld. De zoetigheid weinig origineel, geen scones.

Incl. 2 Spa blauw € 62,50 voor 2 volwassenen en een kind, was het ons inziens niet waard, helaas!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het eten was fantastisch de bediening erg vriendelijk en kind gericht maar ik heb toch wel wat vragen over de prijs.

In de gegevens van AH staat € 35 en we moesten € 44,50 betalen dit begrijp ik ff niet.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer lekker gegeten en supervriendelijke bediening in een mooie orangerie met open haard.Voor herhaling vatbaar,wij kunnen het aanraden aan iedereen.
johan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op uitnodiging hier wezen eten maar dat was dan ook de laatste keer voor mij . Het voorgerecht was gewoon ( carpaccio ) , het hoofdgerecht , een hertenbiefstuk was wat mij betreft slecht . Het was taai , koud van binnen , het leek wel een biefstuk van een heel oud hert . Ook een medegast was over dit gerecht niet te spreken . Een andere medegast had wortel-preisoep en die was ook niet bijster lekker . De verassing van de chef was daarentegen gewoon goed , heerlijke " ananasfrietjes ( vers ) " een glaasje vanillepudding de zgn mayonaise . Heel leuk bedacht .
De koffie was buitengewoon slecht , slappe koffie . Met 1 kuipje melk leek het wel een koffieverkeerd , drab onderin .
cfarenhout .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten was de 3e keer, zijn met vrienden op de ah bon geweest. Konden gewoon kiezen van de kaart dat vind ik gewoon top. Zal zeker ook zonder ah bon gaan eten bij fletcher????
Nic D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten , de porties zijn wat mager vooral bij het hoofdgerecht [weinig extra's]
Voor de rest oké. Goede sfeer en zeer mooie locatie. [mooi oud gebouw]
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verrassend. Dat was onze ervaring bij aankomst bij het restaurant, 's avonds in het donker. Even voor de entree brandde een gezellig vuurtje op het terras, bij binnenkomst stap je een best historische sfeer binnen. Het restaurant is niet zo heel groot, maar dat hoeft ook niet. Het is wel heel sfeervol, met aardig wat details die eraan herinneren dat het gebouw onderdeel uitmaakt van het nabijgelegen kasteeltje, in een royaal natuurgebied waar volop gewandeld kan worden.
De ontvangst en bediening in het restaurant zijn super: zeer vriendelijke, gezellige en attente medewerksters, zoals we het bij Fletcher niet eerder meemaakten, zonder daarmee de andere restaurants tekort te willen doen. Maar 'Renesse' is wat dat betreft toch onderscheidend. Datzelfde geldt ook voor de menukaart, die in dit Fletcher restaurant echt uitgebreid is en van waaraf je met de AH/Iens-actie volledig kunt kiezen.
Vóór het voorgerecht werden we verrast met een amuse, een klein smakelijk hapje om alvast letterlijk en figuurlijk de smaak te pakken te krijgen. Het voorgerecht, we kozen de lichtgebonden courgette/wortelsoep met reepjes chorizo, stond al snel op tafel en smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht liet langer op zich wachten, een gemiddelde wachttijd overigens. Een bord, royaal gevuld met een overheerlijke jachtschotel, mals vlees in een voortreffelijke saus, een flink portie smakelijk bereide rode kool en een pureetje van zoete aardappelen. Die puree had iets minder nat gemogen en deed nu wat drapperig aan, hoewel ze prima smaakte. Het nagerecht, tiramisu met vanille ijs en twee miniglaasjes 'dressing', was leuk opgemaakt en streelde de tong. Een verrassende kennismaking met het Fletcher restaurant in Renesse, dit avondje uit eten.
Krijna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een echte aanrader! Vriendelijke bediening met gevoel voor service. Een ongedwongen sfeer in een mooie rustieke ruimte, lekker bij de open haard. Wel moesten wij zelf een keer om drinken vragen. Wij hebben erg genoten!
Frankpisters .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervolle locatie , attente bediening, eten smaakvol en lekker.
Enige minpunt : geen gratis kraanwater. Schijn toch erg moeilijk te zijn (niet alleen hier trouwens!) Je bent verplicht om flessen te drinken, duur, niet duurzaam en soms ook niet lekker. Wie doet hier nu eens een keer iets aan?
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is zeer sfeervol met aan weerskanten 2 haarden. Het eten was een positieve verrassing. Ondanks dat we met een AH-bon kwamen konden we gewoon uit de kaart kiezen (iets luxere gerechten was een kleine meerprijs) en ze rekenden het duurste menu af. Het eten was bijzonder smakelijk en de bediening erg vriendelijk en correct. Zelfs zonder AH-bon zou ik hier nog een keer gaan eten.
mariusklokke .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ambiance is weldadig. Je voelt je heerlijk op je gemak. Ruime opzet. Plezierig dat je gewoon van de kaart kunt kiezen wat je zelf lekker lijkt.
abdoornheim .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie omgeving waar het eten lekker en vanuit de AH actie gewoon van de kaart besteld kon worden.
Nagerecht van de chef was zeer apart en leuk. Opgemaakt als een patatje met sate maar dan bestaande uit fruit en een sabayon.