Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

Nabij de bruisende stad Arnhem ligt Fletcher Landgoed Hotel Avegoor. De unieke ligging aan de rand van Nationaal Park Veluwezoom en de Posbank maakt het de ideale uitvalsbasis voor een onvergetelijke middag in de prachtige natuur. Na een mooie wandeling neem je in het 4-sterren restaurant plaats om te genieten van een heerlijk diner met Mediterrane touch. Het gebruik van dagverse en regionale producten maken uw culinaire belevenis compleet. In het sfeervolle restaurant kom je weer volledig tot rust.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

toegangkelijk

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Bij een arrangement beperkte keus uit de menu kaart.
Bij het eten alleen patatjes. Geen geb. aardappelen of iets anders.
Is het te druk voor.
Simon T .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We gingen er eten omdat we ook in het hotel een overnachting geboekt hadden. Lunch was prima, avondeten ook. Iets meer aandacht voor de details: eitje op het twaalfuurtje vergeten. Kok moest volgens collega vrachtauto helpen lossen. :-) Avond eten ook goed maar bediening kan iets alerter…..hoe was het ook al weer: ze eten je arm en drinken je rijk :-)
lenie R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Bij vragen aan de bediening kreeg je geen contact. De gerechten waren niet naar verwachting is niet voor herhaling vatbaar
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wat een heerlijke avond. Prettige sfeer, goed gegeten, vooraf: flensje met gerookte zalm, daarna piepkuiken en als afsluiter Robs tuindessert ( een bloempot met heel veel lekkers). Leuk personeel, niet te overdreven. Tikkeltje prijzig maar zeker de moeite waard!
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Erg goed gegeten met zeer prettige bediening. Hier en daar nog wel wat sleutelen aan de kwaliteit van de bediening, maar de vriendelijkheid is er zeker. Een echte aanrader in de buurt van de posbank.
Loes E.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het was redelijk druk in het restaurant, toch had de attente bediening alles goed onder controle. Het eten was lekker, wel een beetje prijzig. Wij komen graag terug.
Loes E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker gegeten met Kerst, fantastische wijnen en goede service, het hotel zag overigens prachtig uit, complimenten aan Fletcher.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk wilddiner gehad afgelopen weekend op landgoed Avegoor. Service en kwaliteit waren top. Restaurant was gehuld in kerstsfeer wat erg sfeervol was.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik had de albert heijn restaurantzegels. De mosterdsoep was erg lekker, net als de risotto en het ijs. Zeer goed gegeten voor een goede prijs.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Was perfect eten. Niet teveel, niet te weinig en culinair klaar gemaakt.
Schitterende lokatie en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie ambiance, prima gerechten (salade met geitenkaas, kalfssucade, koffie surprise) snelle goede vriendelijke bediening. Ik vroeg een glas kraanwater, dat kreeg ik zonder problemen, stond ook niet op de rekening. Wij komen zeker weer eens terug!
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening heel vriendelijk. Wij vonden dat er te weinig groenten werden geserveerd. Na opmerking onzerzijds wilde zij direct extra groente geven waar wij echter geen behoefte meer aanhadden.
Wachttijd bij de 2 eerste gangen was veel te lang. Mooie entourage maar lawaaiig door de hoge ruimte
Minie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer genoten van een heerlijke avond samen met familie en vrienden.. Het eten was voortreffelijk , de bediening erg vriendelijk.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bediening was uitstekend. Kortom voyor ons was deze avond geslaagd.
We komen hier nog eens terug. De menulijst had wat uitvoeriger kunnen zijn.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was goed, maar het was niet mogelijk om - naast een glas wijn - kraanwater te bestellen. Men serveert alleen bronwater.
aschellevis .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige sfeervolle omgeving met prettige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar.
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het hoofdgerecht was smakelijk, maar ook niet meer dan dat.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, op een ding na. Een carpaccio met verwelkte slablaadjes ziet er niet uit. Jammer, een treurig begin van een verder heerlijke maaltijd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
In een prima ambiance heerlijk gegeten maar tot onze grote verbazing hebben wij moeten betalen voor een glas leidingwater. Begrijp dat we voor consumpties moeten betalen echter die hadden we ook ( elk een glas wijn) en daarnaast wilden we beiden gewoon een glas water. De fles water op tafel was ons teveel vandaar dat we alleen om een glas water vroegen.
Naar mijn weten mogen ze geen geld vragen voor leidingwater dus dit valt ons behoorlijk tegen.
Op de rekening wordt dit dan vermeld als 1 Fletcher water 0,75 still €3,75 terwijl het gewoon een soort van open vierkant flesje was met gewoon leidingwater.
Verder eten goed maar dit valt gewoon tegen.
Tonny52 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een hele fijne avond samen gedineerd en genoten van het lekkere eten en de prachtige ruimte! Voor herhaling vatbaar!