Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe | Bar Bistro DuCo

Vlierdenseweg 109A 5753 AC Deurne Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe | Bar Bistro DuCo

Bar Bistro DuCo is het culinaire hart van Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe. Hier bereidt de chef-kok de vis- en vleesgerechten op de Josper houtskooloven waardoor het een unieke smaaksensatie krijgt. De menukaart bevat diverse producten uit de Peelstreek, maar ook smaken en stijlen uit de internationale keuken. Ons personeel adviseert u graag over een bijpassend wijnarrangement. Tijdens de zomermaanden is het tevens mogelijk om de lunch of het diner op het terras met buitenkeuken te nuttigen.
In de gezellige bar kunt u na een drukke dag onder het genot van een hapje en drankje even heerlijk ontspannen. Ook voor een snack of eenvoudige maaltijd kunt u hier terecht. Bar Bistro DuCo beschikt tevens over een biljart- en voetbaltafel voor de nodige ontspanning.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe | Bar Bistro DuCo

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe | Bar Bistro DuCo

Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
geen dessertwijn, soms wat lang wachten op de service, personeel kan professioneler
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was erg goed maar ik miste mijn wiener snitzel
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Uitstekend gegeten!Prettige,vakkundige bediening.Net open,alles ziet er perfect uit.De kwaliteit van de Fletcher restaurants is erg wisselend;maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.Alleen jammer dat ze niet meededen met de AH-actie(ze gingen later open dan het begin van de AH-actie)Een flesje wijn ter compensatie zou leuk zijn geweest!Kortom:aanbevelenswaardig.Terzijde:het hotel heeft prachtige ruime kamers,dus blijf overnachten!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk eten, leuk gepresenteerd. Fijne bediening; Gast is koning. Sfeervolle ambiance en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom TOP!
atkadet .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Op weg naar huis gestopt om een hapje te eten. De bediening was top en hebben heerlijk gegeten. Als wij in de toekomst weer in de buurt zijn, zullen we hier zeker terug komen.
els G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
locatie was prachtig! fantastische sfeer.. het zag er allemaal erg mooi uit. het eten was uitstekend, we hebben genoten..
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
wij zijn pas geleden met een gezelschap geweest was super gezellig. wat ons op viel dat het personeel super vriendelijk was. hotelkamer modern en schoon. Restaurant bar gezellig ingericht tijdloos en keuken goede kwaliteit wij hebben heerlijk gegeten, ik zou iedereen dit hotel aanbevelen. zal zeker reclame maken. Ik wens jullie veel succes met jullie nieuwe hotel.