Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Vers en klassiek

Laat je culinair verwennen aan de Rosmalense Plas. Of je nou neerstrijkt voor een zakenlunch of romantisch diner à deux, hier zit je goed. De keukenbrigade bereidt heerlijke gerechten met uitsluitend verse producten. Bestel er een goed glas wijn bij en je middag of avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 10:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paulahg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We werden vriendelijk geholpen en er werd goed rekening gehouden met mijn glutenintolerantie. Het eten was heerlijk. Een aanrader!
pietpeggy .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
HEBBEN HEERLIJK GEGETEN MET DE AC ACTIE !! Komen beslist eens terug de aankleding van het restaurant
was is kerstsfeer. Wij waren hier voor de eerste keer.
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ondanks dat dit hotel restaurant is, zijn wij aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten tegen nette prijs. helaas is restaurant en bar een grote ruimte, hetgeen geen intieme sfeer voor het restaurant gedeelte geeft. Voor de AH actie kan je gewoon uit het keuze menu kiezen. super aanbieding
Dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wederom heerlijk ge-eten en de bediening blijft netjes en correct er werd voor ons zelfs een deur opengemaakt zodat wij konden roken buiten. al met al weer een fijne en fantastische avond.
Claartje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten 2 avonden! De tweede avond wilden wij graag een ander hoofdgerecht van de kaart en dit was geen probleem. Hele vriendelijke, vlotte en professionele bediening :) en shiftleader Luuk doet het hartstikke goed! Zeer tevreden. We komen zeker weten een keer terug!
Eetje70 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Hebben hier woensdag een hightea gedaan van de AH-zegelactie.
De hightea was heel goed verzorgd en de hartige en zoete hapjes waren allemaal lekker. Er werd rekening gehouden met de vegetariër in ons midden en ook met de twee zieken die we helaas hadden in ons gezelschap en op het laatste moment niet mee konden komen. We kregen de hapjes die voor hen gemaakt waren, mee in een mooie afsluitbare box.
De bediening was vriendelijk en het restaurant gezellig van binnen met een mooi uitzicht over de Empelse plas.
We hebben een gezellige middag gehad en de hightea was top! Aanrader!
Dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben uitstekend ge-eten, de ober kende ons zelfs nog, wij komen er regelmatig, alles tot in de puntjes geregeld en op verzoek aangepast.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Als starter een rode uiensoep die mierenzout was. Vervolgens een rib eye waar niet doorheen te komen was. Er werd mij wel gevraagd, na dit gemeld te hebben, of ik wat anders in de plaats wilde eten. Gezien mijn tijd/afspraak heb ik hier vanaf gezien. Het ijsje als dessert was o.k. maar verder niets bijzonders qua smaak.
Wimboelaars .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bij aankomst was de tafel keurig gereedgemaakt voor ons gezelschap alleen moesten we met drie man uit de stoel om degene die met haar stoel klem achter een pilaar was geplaatst van haar plaats te kunnen gaan.
De bediening was, ondanks dat er maar weinig gasten waren erg traag in de bediening. Bij het bestellen bleek van alle gerechten op de kaart een aantal gerechten niet bestelbaar te zijn omdat ze niet in voorraad waren volgens de ober.
Het voorgerecht was redelijk maar de ingrediënten niet vers, bij de visgerechten (vis trio) was de zalm heel droog de witvis veel te gaar waardoor er bijna geen smaak was om te proeven wat voor vis het was en de garnalen, 2 stuks, hard gebakken. Geen goed idee om hier nogmaals naar toe te gaan om uit eten te gaan.
Tony.snoek .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op de zomerse avond heerlijk op het terras met een goed verzorgde BBQ. Met een soep vooraf en een heerlijk toetje van de Chef toch het gevoel van een 3 gangen diner.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Bertvanlokven .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016

Het was de eerste keer dat we in het Fletcher Hotel Restaurant hebben gegeten.
Mijn vrouw komt vandaag weer naar uw hotel met een andere groep. Het was een prettige sfeer en een optimale bediening. Wij waren met 4 personen. Zelf heb ik gekozen voor hoofdgerecht sliptong en als toetje een advies van de chef.
Zowel het hoofdgerecht els het toetje waren zeer smaakvol en lekker.
In een woord we hebben genoten.
Baseballgoran .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met zijn 6. Super vriendelijke personeel, dat in was voor een grapje en zelfs de chefs kwamen nog even langs om hun persoonlijke verassingsdessert te komen afgeven. Al met al een gezellige en lekkere avond gehad.
T.schaap .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was een top arrangement heerlijk genieten!
Hier willen we vaker heen.
De bediening was correct en vriendelijk heg eten boven verwachting dus boven verwachting
Regien- .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Qua zicht ziet alles er prima uit.
Vanwege het weer was er buiten een BBQ.
We moesten erg lang wachten op de bediening.
De champignonsoep was erg zout.
De salades en dergelijke werd slecht aangevuld, de kruidenboter was vloeibaar, de BBQ-kok liep regelmatig weg, een kok van de keuken kwam soms 'redden wat er te redden valt'.
Het gebakken vlees werd bewaard in grote bakken, echter deze werd koud aangezien de vuurpotjes eronder al waren uitgegaan.
De BBQ-kok gebruikte veel zijn handen, deed deze af aan een handdoek aan zijn heup, echter met deze zelfde handdoek veegde hij ook de bordjes af waarop ook de grijplepels lagen, om vervolgens zijn handen daarmee weer af te doen waarmee hij het rauwe vlees vast pakte.
Het toetje was Super lekker.

• Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij waren verast dat we alleen maar het bbq buffet konden hebben. Volgens mij stond dat 2 dagen ervoor niet op de site. Konden lekker buiten zitten. Personeel deed echt hun best maar het ging niet soepel ondanks hun inzet. Verplicht champignon soep was erg zout en duidelijk met een grote schep uit een potje. BBQ was ook met kant en klaar producten zoals aardappelsalade, rundvleessalade, 1 sausje en sla, komkommer en tomaatjes. Vlees en vis en gepofte aardappels was heel lekker. Nadat we ons bordje leeg hadden kregen we ineens een bakje friet op onze tafel, te laat dus. De bbq bij mij thuis is uitgebreider en vers. De uiteindelijke prijs te betalenstallinga hoog en niet voor wat je krijgt,als we dat van te voren hadden geweten !!!! Hadden we dit maar niet gedaan en een keuze menu geëist.
Hansrommen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het viel allemaal een beetje tegen ,we hadden een keuze menu verwacht maar er was voor ons gekozen we werden verplicht deel te nemen aan de bbq die eigenlijk al zo goed als op was dus weinig te kiezen.
Harmverwijs .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening is wat minder goed deze avond. Biefstuk was wat aan de taaie kant. Verder prima gegeten in een goed gezelschap
F D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was niet in verhouding tot de prijs. De kwaliteit was wel goed. de bediening een chaos, lang wachten op de menukaart, wederom wachten voor dat de keuze werd opgenomen, voorgerecht was al bijna op als (na opnieuw vragen de drank wordt gebracht en nog eens niet het juiste) en het nagerecht niet gelijktijdig voor ons beide. Vervolgens klopte de afrekening ook nog niet. Wij waren om 18.30 aan tafel en pas om 21. 15 klaar zo lang duurde alles.
Geen aanrader
P.regoor .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooi terras , huiswijn 26 € . Kraanwater serveren ze er niet . Echt een minpunt ! Eten matig , de biefstuk ligt vol met een dominanten saus ...er viel geen vlees meer te proeven . Er werd een koude gepofte aardappel bij geserveerd .Toen ik vroeg of dat de bedoeling was , zijn ze dit nooit meer komen vertellen .Bij iedere handeling kwam een ander personeelslid . Niet sfeervol .