Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Laat je culinair verwennen aan de Rosmalense Plas. Of je nou neerstrijkt voor een zakenlunch of romantisch diner à deux, hier zit je goed. De keukenbrigade bereidt heerlijke gerechten met uitsluitend verse producten. Bestel er een goed glas wijn bij en je middag of avond is compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De tafel van C V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Fijne locatie. Eten was mooi gepresenteerd. Voorgerecht top! Na gerecht top! Echter het hoofdgerecht viel tegen... jammer. Leuke locatie en hele vriendelijke personeel
C V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Weer gaan eten maar nu was er een heel goed team, aandacht voor de gasten en uitstekend behandeld.
eten uitstekend, wij zijn gaan eten met een AH voucher maar konden afwijken van het menu, werd goed mee gedacht wat wel kon. al met al een aanrader met dit team
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De bediening was werkelijk abominabel slecht. 20 minuten wachten voor er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. Ondanks herhaaldelijk proberen de aandacht te trekken, bleef dat de hele avond doorgaan. Super onvoldoende. Eten was goed. Locatie mooi aan het water. Maar al het personeel ontslaan, of cursus laten volgen.
Nannie_van_Berkum .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima eten, smaakvol en netjes opgediend. De ruimte zag er goed verzorgd uit. Het was erg stil (op maandag), maar dat was geen probleem.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
prima eten met vriendelijk personeel {alleen biertjes erg prijzig}
leuke lokatie aan het water en kanaal leuk in de serre voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij komen al jaren zo 2 x per maand, afwisselend Rosmalen en Vlijmen, eten is altijd goed, maar het team wat er deze avond stond was niet op hun best, nonchalant, ongeïnteresseerd, leek wel of ze daar stonden om hun uren te maken. Niet prettig geen sfeer om het gezellig te maken.
w.v.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weinig keuze. Eten was prima, maar de bediening was erg matig. Wachttijd vooral tussen hoofdgerecht en nagerecht. erg lang. De bediening was vooral ook omslachtig.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
In een woord perfect , goed eten goede bediening en in een goede en rustige omgeving ,dit is zeker een aanrader om nog eens terug te komen
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was er heel erg rustig, weinig mensen, wel hotelgasten. Konden heerlijk buiten vertoeven en het was daar gezellig en knus gemaakt. Eten is er zoals altijd zeer goed en uitgebreid.
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hebben à la carte gegeten. De gerechten waren prima en dus lekker terwijl de (huis) wijnen van een uitstekende kwaliteit waren. De rekening (AH-zegels) alleszins gunstig. Wij hebben nog een AH-zegel kaart en komen zeker nog een keer terug.
petervdoetelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij dachten te kunnen genieten van het AH-diner van de actie. Niks ervan. Een karig diner aanbod met het eenvoudigste dat er is: tomatensoep, schnitzel en een dame blanche toe. Geen keuze verder. Wij hebben de AH-spaarkaart maar teruggevraagd en vis gekozen van de gewone kaart en dat was wel goed.

Als dit het resultaat is van de AH-actie voor sparen van een diner, dan hoeft het niet meer.

Geen aanrader dus.
Ien W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op de speciale AH menukaart stond keuzemenu, maar er was geen keuze!
Het menu bestond uit tomatensoep, schnitzel en ijs. Niet echt heel speciaal dus. Wel was alles vers en netjes gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en correct.
Het gebodene was echter zeker geen 34,50 euro waard.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Allemaal erg gewoontjes en 1 hoofdgerecht was gedeeltelijk verbrand en bijgerecht niet gaar en erg vet. Dit was na de vorige die wel succesvol was een erg teleurstellende avond.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals we het gewend zijn correct ontvangen, eten goed samen met het advies van de obers heel erg goed ge-eten.
Ook goed meegedacht met de wijn keuze bij het gerecht van mijn vriendin.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
locatie: gezellig en goed bezet, maar komt vooral omdat er veel mensen zaten om hun AH bon op te maken. Menu was aangepaste kaart. Als dit is wat je krijgt voor het geld zou ik er niet terug gaan. Voorgerecht: niet speciaal maar simpel; soepje of koud voorgerecht zo uit de verpakking gehaald en op bord gelegd. Hoofdgerecht kan ik thuis ook maken, hoef je geen kok voor te zijn, geen aparte smaakbeleving, stukje vlees of vis, amper groente ( stukje paprika, 1 schijfje gourget en blokje aardappel) bakje patat erbij en klaar is Kees!!! Nagerecht teleurstellend bolletje fabrieksijs en vlaflip, wederom rechtstreeks uit de verpakking omgedraaid in een glaasje. Hier haal je geen mensen mee binnen.
John M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was niet de kwaliteit wat je verwacht van zo'n hotel restaurant.
De service ging. Moesten lang wachten op het eten en hebben dat zelfs terug gestuurd.
De tegemoetkoming was er wel bij het afrekenen. Dit omdat ik de prijslijst online had vergeleken en deze andere prijzen op stonden dan in het restaurant. Ook groentes kreeg je er niet eens bij. Moest je maar appart erbij pakken. Nou dat vind ik wel echt een slechte zaak.
Aanraden zou ik het nu niet snel dit restaurant.

Zou een klacht hebben willen indienen bij het hoofdkantoor hiervan. Maar of zo'n bedrijf dan ook iets tegemoet zou komen heb ik een lage indruk bij
Zou wel netjes zijn als zo'n hoofdkantoor er iets mee zou doen.
Jacobus D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Makkelijk te bereiken, en goed verzorgt. Eten lekker en ook de juiste hoeveelheid. Zeer vriendelijk personeel, rustige omgeving. Ruim opgezet, zodat je geen hinder hebt van de andere gasten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed restaurant wij zijn er verschillende keren geweest met AH bonnen en het was altijd goed. Fijn personeel, lekker warm en goede bediening.
AJvandenBrink .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. We hadden niet veel tijd, dit werd heel goed opgepakt. We kregen de gerechten keurig binnen de tijd, maar niet te snel geserveerd. We hadden als voorgerechten pompoensoep en carpaccio. Als hoofdgerecht snoekbaars. Het smaakte allemaal prima. Vooral het dessert van de chef vonden we erg geslaagd. Al met al een aanrader!