Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Laat je culinair verwennen aan de Rosmalense Plas. Of je nou neerstrijkt voor een zakenlunch of romantisch diner à deux, hier zit je goed. De keukenbrigade bereidt heerlijke gerechten met uitsluitend verse producten. Bestel er een goed glas wijn bij en je middag of avond is compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

wim R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
het eten was goed het personeel vriendelijk snelle bediening
minpunt de prijs van een biertje 3,50 euro vrij hoog
dit was voor ons de tweede maal bij dit restaurant we gaan daar over een poosje zeker terug voor een derde maal
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Was weer zo als wij het gewend zijn, ontzettend hartelijk ontvangen, het eten heerlijk en genoeg, was nu heel rustig maar dat gaf ons de gelegenheid om heerlijk en ongestoord te kunnen praten met elkaar en sommige gasten van het Hotel.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Eten was goed. Was met AH actie. Vriendin wa vegetarisch. Goed opgelost, maar had veel voeten in de aarde.
Zou prettig zijn als bij die acties ook standaard vegetarische optie meegenomen wordt.
Sieny V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk op het terras genoten van ons AH menu, gezellig en rustig genieten, goede bediening klantvriendelijk
En erg aardig.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
we zijn er wel geweest maar er was geen boeking op onze naam !!!

dus zijn we ergens anders iets gaan eten is jammer maar volgende keer beter
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het vlees was niet mals, het nagerecht was de chocolade niet warm genoeg, deze werd meteen hard op het ijs.
We hadden vooraf wat gedronken deze glazen bleven op de tafel staan wat erg rommelig was.
Vergeleken bij de start van de AH actie was het niveau van het eten erg gedaald.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij moesten zelf vragen of ze ons wilden bedienen want de obers liepen steeds onze tafel voorbij. Nadat dit goed gekomen was hebben we niets meer te klagen gehad. Het eten was prima en de bediening goed en vriendelijk. De ambiance was minder: een grote sfeerloze zaal. Met een paar kleine wijzigingen zou van deze zaal best iets leuks gemaakt kunnen worden.
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was heerlijk. De portie's meer dan genoeg. Veel variatie van kleuren en smaken op je bord. Eeen goeie kok.Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Duidelijk betere ervaring vergeleken bij vorige keer wat bediening betreft. Toen was het bijzonder slecht. Nu was het vlot en plezierig.
Eten was weer gewoon goed.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk ontvangst, warm en hartelijk, buiten kunnen eten en afwijkend van de AH kaart i.v.m. zelfde aanbod als de week er voor. fijn als je zo ontvangen word en het eten fantastisch is.
De tafel van C V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Fijne locatie. Eten was mooi gepresenteerd. Voorgerecht top! Na gerecht top! Echter het hoofdgerecht viel tegen... jammer. Leuke locatie en hele vriendelijke personeel
C V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Weer gaan eten maar nu was er een heel goed team, aandacht voor de gasten en uitstekend behandeld.
eten uitstekend, wij zijn gaan eten met een AH voucher maar konden afwijken van het menu, werd goed mee gedacht wat wel kon. al met al een aanrader met dit team
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De bediening was werkelijk abominabel slecht. 20 minuten wachten voor er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. Ondanks herhaaldelijk proberen de aandacht te trekken, bleef dat de hele avond doorgaan. Super onvoldoende. Eten was goed. Locatie mooi aan het water. Maar al het personeel ontslaan, of cursus laten volgen.
Nannie_van_Berkum .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima eten, smaakvol en netjes opgediend. De ruimte zag er goed verzorgd uit. Het was erg stil (op maandag), maar dat was geen probleem.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
prima eten met vriendelijk personeel {alleen biertjes erg prijzig}
leuke lokatie aan het water en kanaal leuk in de serre voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij komen al jaren zo 2 x per maand, afwisselend Rosmalen en Vlijmen, eten is altijd goed, maar het team wat er deze avond stond was niet op hun best, nonchalant, ongeïnteresseerd, leek wel of ze daar stonden om hun uren te maken. Niet prettig geen sfeer om het gezellig te maken.
w.v.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weinig keuze. Eten was prima, maar de bediening was erg matig. Wachttijd vooral tussen hoofdgerecht en nagerecht. erg lang. De bediening was vooral ook omslachtig.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
In een woord perfect , goed eten goede bediening en in een goede en rustige omgeving ,dit is zeker een aanrader om nog eens terug te komen
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was er heel erg rustig, weinig mensen, wel hotelgasten. Konden heerlijk buiten vertoeven en het was daar gezellig en knus gemaakt. Eten is er zoals altijd zeer goed en uitgebreid.
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hebben à la carte gegeten. De gerechten waren prima en dus lekker terwijl de (huis) wijnen van een uitstekende kwaliteit waren. De rekening (AH-zegels) alleszins gunstig. Wij hebben nog een AH-zegel kaart en komen zeker nog een keer terug.