Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Laat je culinair verwennen aan de Rosmalense Plas. Of je nou neerstrijkt voor een zakenlunch of romantisch diner à deux, hier zit je goed. De keukenbrigade bereidt heerlijke gerechten met uitsluitend verse producten. Bestel er een goed glas wijn bij en je middag of avond is compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals steeds, ontvangst heel correct, ondanks de drukte (laatste dag AH Actie) voorgerecht was heerlijk (carpaccio)
Diner was mals en heerlijk gebakken en opgemaakt (schnitzel) echt een aanrader.
Nagerecht nemen we nooit wij zijn geen ijsliefhebbers maar de koffie met slagroom was fantastisch en vers gezet.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Je betaalt bij het Fletcher restaurant in Den Bosch toch tegen de €50, inclusief drank. Dat is toch niet veel minder dan bij een restaurantje aan de rand van het centrum, terwijl dit toch een aktie is waarbij het 2e menu gratis zou zijn. Hoewel ik van te voren had gemeld dat mijn partner vegetarisch zou eten bleek dat ze daar niet echt op gerekend hadden. Een soort pompoensoep uit het pakje. De garpaccio was goed. De vegetarische pasta was echter niets meer dan een pasta zonder vlees met een stukje appel er in. Elke creativiteit of een merkbare poging om er iets van te maken ontbrak volkomen. De schnitzel was te dik, waterig en taai. Bovendien geef je bij zo'n aktie tegen deze prijs niet het goedkoopste van het goedkoopste. Zelfs een gemiddeld stationsrestaurant doet dat nog beter. Je zou verwachten dat ze hun best doen om er iets lekkers van te maken. Een uitnodiging om nog eens terug te komen zou je hopen te krijgen. De bediening was vriendelijk en correct, maar veel te weinig personeel bij zoveel gasten, waardoor we telkens lang moesten wachten. Het toetje hebben we maar niet meer afgewacht. Als ik AH verantwoordelijke was zou ik dit restaurant van verdere deelname uitsluiten.
omama .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We zijn zaterdagavond 28-102017 wezen dineren in dit hotel.
De service viel tegen. Onze achternaam, waarop geboekt was waarschijnlijk moeilijk te vinden, kregen bijna een verkeerde tafel, kregen de verkeerde kaart, verkeerde drank. De tafels waren niet gedekt, er kwam zelfs geen place match onder onze borden. Het voorgerecht was smaakloos, het hoofdgerecht lauw, erg vet, de extra mayonaise ontbrak en ook peper en zout was niet aanwezig, de koffie die we na namen werd slecht geserveerd. De ober zat met zijn vingers aan de kopjes, we misten de melk en de suiker. Het was echt een diner dat erg slecht was. Voor ons geen 2e keer!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
bezoek in kader AH actie. Ontvangst en bediening prima. Gekozen menu met schnitzel was slecht. Alles droop van het vet. Ook carpaccio was met veel te veel olie bereid. Helft hoofdgerecht niet opgegeten. Jammer. Had dit niet verwacht.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Naar mijn beleving niets veranderen. Behoudt wat goed is en neem afscheid van eventuele twijfels. Een doordacht plan heeft tijd nodig om te rijpen.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was goed verzorgt, het hoofdgerecht mocht warmer zijn de rest was goed.o
Het was gezellig druk ,de prijs was kwaliteit gericht goed.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Voorgerecht was voortreffelijk. Hoofdgerecht Schnitzel was wat aangebrand, waardoor droog. Nagerecht was weer heel lekker
stekelenburgdejong .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer beperkte keuze van het menu. ! x vetarm dieet was niet doorgegeven. Als nagerecht bij een vetarm dieet was in eerste instantie koffie de enige optie. Na enig aandringen kreeg ik een bakje yoghurt met wat fruit. Een 4-sterren restaurant onwaardig!! Geen aanrader!!
Cokky S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Als je al in het hotel logeert of daar voor bv. een werkafspraak moet zijn, is het een goede gelegenheid om ook te gaan eten.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ruimte is erg groot ze kunnen beter wat hoekjes maken ,het lange wachten voor dat je het eerste glaasje drinken krijgt duurt lang maar eten is was echt voortreffelijk.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
fantastisch ontvangst personeel is heel vriendelijk, het diner was uitstekend, zeker de snoekbaars, ondanks de drukte was er toch ruimte voor een babbeltje en uitleg over de kaart.
al met al weer een geslaagde avond
J. T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
reservering is prima verlopen. Ontvangst was correct inclusief de bediening.De kwaliteit van het keuzemenu was ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom met een AH kaart gegaan, mochten kiezen uit de suggestie kaart, die we een week van te voren hadden gezien, AH kaart menu was al een oude, alles netjes opgelost wij hebben zeer goed ge-eten, lekker nagepraat met het personeel al met al een leuke en gezellige avond
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zijn gaan eten met de AHrestaurant actie bonnen.
Helaas is er dan weinig keuze wat betreft menu. Er is dit keer tussendoor ook niet gevraagd of we voldoende hadden. In het verleden was dit wel het geval. Jammer voor deze keer.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
het eten was goed het personeel vriendelijk snelle bediening
minpunt de prijs van een biertje 3,50 euro vrij hoog
dit was voor ons de tweede maal bij dit restaurant we gaan daar over een poosje zeker terug voor een derde maal
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, mooie tafel aan het raam. Visgerecht smaakte prima. Biertje van de tap en lekker glaasje wijn.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Was weer zo als wij het gewend zijn, ontzettend hartelijk ontvangen, het eten heerlijk en genoeg, was nu heel rustig maar dat gaf ons de gelegenheid om heerlijk en ongestoord te kunnen praten met elkaar en sommige gasten van het Hotel.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Eten was goed. Was met AH actie. Vriendin wa vegetarisch. Goed opgelost, maar had veel voeten in de aarde.
Zou prettig zijn als bij die acties ook standaard vegetarische optie meegenomen wordt.
Sieny V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk op het terras genoten van ons AH menu, gezellig en rustig genieten, goede bediening klantvriendelijk
En erg aardig.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
we zijn er wel geweest maar er was geen boeking op onze naam !!!

dus zijn we ergens anders iets gaan eten is jammer maar volgende keer beter