Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over het restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Laat je culinair verwennen aan de Rosmalense Plas. Of je nou neerstrijkt voor een zakenlunch of romantisch diner à deux, hier zit je goed. De keukenbrigade bereidt heerlijke gerechten met uitsluitend verse producten. Bestel er een goed glas wijn bij en je middag of avond is compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel ’s Hertogenbosch

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Invalidentoilet , Kookcursus , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hebben à la carte gegeten. De gerechten waren prima en dus lekker terwijl de (huis) wijnen van een uitstekende kwaliteit waren. De rekening (AH-zegels) alleszins gunstig. Wij hebben nog een AH-zegel kaart en komen zeker nog een keer terug.
petervdoetelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij dachten te kunnen genieten van het AH-diner van de actie. Niks ervan. Een karig diner aanbod met het eenvoudigste dat er is: tomatensoep, schnitzel en een dame blanche toe. Geen keuze verder. Wij hebben de AH-spaarkaart maar teruggevraagd en vis gekozen van de gewone kaart en dat was wel goed.

Als dit het resultaat is van de AH-actie voor sparen van een diner, dan hoeft het niet meer.

Geen aanrader dus.
Ien W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op de speciale AH menukaart stond keuzemenu, maar er was geen keuze!
Het menu bestond uit tomatensoep, schnitzel en ijs. Niet echt heel speciaal dus. Wel was alles vers en netjes gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en correct.
Het gebodene was echter zeker geen 34,50 euro waard.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Allemaal erg gewoontjes en 1 hoofdgerecht was gedeeltelijk verbrand en bijgerecht niet gaar en erg vet. Dit was na de vorige die wel succesvol was een erg teleurstellende avond.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals we het gewend zijn correct ontvangen, eten goed samen met het advies van de obers heel erg goed ge-eten.
Ook goed meegedacht met de wijn keuze bij het gerecht van mijn vriendin.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
locatie: gezellig en goed bezet, maar komt vooral omdat er veel mensen zaten om hun AH bon op te maken. Menu was aangepaste kaart. Als dit is wat je krijgt voor het geld zou ik er niet terug gaan. Voorgerecht: niet speciaal maar simpel; soepje of koud voorgerecht zo uit de verpakking gehaald en op bord gelegd. Hoofdgerecht kan ik thuis ook maken, hoef je geen kok voor te zijn, geen aparte smaakbeleving, stukje vlees of vis, amper groente ( stukje paprika, 1 schijfje gourget en blokje aardappel) bakje patat erbij en klaar is Kees!!! Nagerecht teleurstellend bolletje fabrieksijs en vlaflip, wederom rechtstreeks uit de verpakking omgedraaid in een glaasje. Hier haal je geen mensen mee binnen.
John M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was niet de kwaliteit wat je verwacht van zo'n hotel restaurant.
De service ging. Moesten lang wachten op het eten en hebben dat zelfs terug gestuurd.
De tegemoetkoming was er wel bij het afrekenen. Dit omdat ik de prijslijst online had vergeleken en deze andere prijzen op stonden dan in het restaurant. Ook groentes kreeg je er niet eens bij. Moest je maar appart erbij pakken. Nou dat vind ik wel echt een slechte zaak.
Aanraden zou ik het nu niet snel dit restaurant.

Zou een klacht hebben willen indienen bij het hoofdkantoor hiervan. Maar of zo'n bedrijf dan ook iets tegemoet zou komen heb ik een lage indruk bij
Zou wel netjes zijn als zo'n hoofdkantoor er iets mee zou doen.
Jacobus D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Makkelijk te bereiken, en goed verzorgt. Eten lekker en ook de juiste hoeveelheid. Zeer vriendelijk personeel, rustige omgeving. Ruim opgezet, zodat je geen hinder hebt van de andere gasten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed restaurant wij zijn er verschillende keren geweest met AH bonnen en het was altijd goed. Fijn personeel, lekker warm en goede bediening.
AJvandenBrink .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. We hadden niet veel tijd, dit werd heel goed opgepakt. We kregen de gerechten keurig binnen de tijd, maar niet te snel geserveerd. We hadden als voorgerechten pompoensoep en carpaccio. Als hoofdgerecht snoekbaars. Het smaakte allemaal prima. Vooral het dessert van de chef vonden we erg geslaagd. Al met al een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals we het gewent zijn bij Fletcher, was alles weer goed geregeld, personeel heel vriendelijk en behulpzaam bij het uitleggen van de mogelijkheden van het eten, bediening correct, fantastisch wederom.
Volgend jaar weer een aanrader en wij zullen weer van de partij zijn.
W.J.J.M. J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met drie echtparen gezellig dineren met gebruikmaking van de AH spaaractie. Bij de bestelling werd gezegd dat het diner ter waarde van € 34,50 zou zijn. Nou dat beloofde wat! De keuze uit het menu was dat zeker niet waard. Heldere uiensoep, varkenshaasje (2 stukjes) en vegetarische pasta komen in een ander restaurant zeker niet aan die prijs. Ik eet regelmatig uit en heb een redelijk tot goede kijk op het gebodene. Het toetje (dessert van de chef) was uitstekend.
Al met al vond ik de prijs van het diner erg opgeschroefd wat de spaaractie van AH teniet deed. Verder kwam ik later er achter dat 4 consumpties in rekening gebracht zijn die zeker niet aan onze tafel zijn genuttigd (2 cola en 2 Fanta cassis). Dat had ik inderdaad eerder moeten controleren, maar met een gezelschap en er vanuit gaande dat ik het personeel kan vertrouwen heb ik dat niet gedaan. Toch weer € 10,00 teveel betaald!
Nee, als ik dit van tevoren had geweten had ik dit restaurant niet uitgekozen voor ons aangename samen zijn met vrienden.

Met vriendelijke groeten,

Wim Jansen
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fantastisch gegeten met AH restaurantactie. Echt een aanrader!!! Kwalitatief zeer goed. Vooraf trio van vis, deze werd zeer mooi gepresenteerd, en was een royale portie. Daarna tonijn, deze was perfect gegrild, met wat groenten en frites. En tot slot het dessert van de chef,deze hou ik als verrassing maar ik weet zeker dat u geen spijt zult krijgen als u dat kiest.
paulahg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij wilden graag gebruik maken van de AH spaaractie en hadden in recencies gelezen dat dit kon uit de a la carte kaart en dat was niet zo. Dat viel ons echt tegen.
Maar we hebben evengoed héérlijk gegeten! En dit restaurant is een echte aanrader!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We werden vriendelijk geholpen en er werd goed rekening gehouden met mijn glutenintolerantie. Het eten was heerlijk. Een aanrader!
pietpeggy .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
HEBBEN HEERLIJK GEGETEN MET DE AC ACTIE !! Komen beslist eens terug de aankleding van het restaurant
was is kerstsfeer. Wij waren hier voor de eerste keer.
liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ondanks dat dit hotel restaurant is, zijn wij aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten tegen nette prijs. helaas is restaurant en bar een grote ruimte, hetgeen geen intieme sfeer voor het restaurant gedeelte geeft. Voor de AH actie kan je gewoon uit het keuze menu kiezen. super aanbieding
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wederom heerlijk ge-eten en de bediening blijft netjes en correct er werd voor ons zelfs een deur opengemaakt zodat wij konden roken buiten. al met al weer een fijne en fantastische avond.
Claartje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten 2 avonden! De tweede avond wilden wij graag een ander hoofdgerecht van de kaart en dit was geen probleem. Hele vriendelijke, vlotte en professionele bediening :) en shiftleader Luuk doet het hartstikke goed! Zeer tevreden. We komen zeker weten een keer terug!
eetje70 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Hebben hier woensdag een hightea gedaan van de AH-zegelactie.
De hightea was heel goed verzorgd en de hartige en zoete hapjes waren allemaal lekker. Er werd rekening gehouden met de vegetariër in ons midden en ook met de twee zieken die we helaas hadden in ons gezelschap en op het laatste moment niet mee konden komen. We kregen de hapjes die voor hen gemaakt waren, mee in een mooie afsluitbare box.
De bediening was vriendelijk en het restaurant gezellig van binnen met een mooi uitzicht over de Empelse plas.
We hebben een gezellige middag gehad en de hightea was top! Aanrader!