Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Schipborgerweg 8 9483 TL Zeegse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Live and cooking

In de meeste restaurants werken de koks achter de schermen, maar bij De Zeegser Duinen werken ze juist vóór de schermen. Terwijl je live volgt hoe uw eten vers wordt bereid, zit je in een fijne ambiance te genieten van de mooie inrichting. Een moderne haard en de attente bediening geeft het geheel een warme sfeer.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

• Terras
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de ahactie. De keuze van voor-, hoofd en nagerechten was lekker uitgebreid en van uitstekende smaak en kwaliteit. Het was de moeite waard om hier met ons vieren te dineren.
rommie J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker eten, veel keuze en prima sfeer, goede tafelschikking, prima bediening. zelfs een fles wijn voor de jarige gastvrouw. Allemaal dik in orde. We waren trouwens niet voor de eerste keer, onze ervaring was dusdanig dat we besloten er weer heen te gaan.
shvdveen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren met 8 personen AH Aktie Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening was jarig en kreeg ook nog een fles wijn cadeau al met al zeer geslaagd wij komen terug !
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Frontcooking is een leuk concept. Er was voor alle gasten wel iets lekkers te krijgen. vriendelijk personeel, kortom: genoten!
FennyKreilt .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Erg aardige ontvangst en bediening. Geweldige keuze van gerechten. ( buffet)
Goede kwaliteit. Mooi gedekte tafel met prachtige servetten
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer lekker gegeten met AH bonnen. Niets meer maar ook niet minder. Vooral de voorgerechten waren weer toppie. Vlees en bijgerechten lekker hoor. En dan al die toetjes. Mmmm
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het heeft ons erg verrast. Mooi ingericht en leuk dat live cooking. De vis vonden wij wat minder smaakvol, nagenoeg ongekruid, maar de biefstuk was heerlijk. Keuze uit twee groenten bij de hoofdmaaltijd, smaakte prima.
Prijs kwaliteit is oké!
benitam1962 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer met vier personen voortreffelijk gegeten. Alle producten zijn vers en je kunt zien hoe veel gerechten bereid worden. Een zeer uitgebreid buffet. Zelfs rond sluitingstijd werden de nagerechten nog aangevuld. De sfeer was weer gezellig. Wij komen zeker weer terug!
benitam1962 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
japo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prijs kwaliteit verhouding niet in overeenstemming.
Vlees was bv. onder de maat.
Het geheel was minimalistisch voor een buffet.
serre2012janenmary .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
prima buffetten. salade, ( de nw is heerlijk) warm gedeelte prima en het toetje uitstekend ( koud of kaas). tot een volgende keer.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij zijn gisteravond met ons zessen naar Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen geweest, voorheen Duinoord, al meer dan een halve eeuw een begrip bij ons in de buurt.
De locatie is natuurlijk fantastisch, parkeer ruimte genoeg en het gebouw is in goede staat. Na aankomst goed ontvangen in de sfeervolle lobby en begeleid naar onze tafel in het gezellig ingerichte restaurant. Persoonlijk komen mijn vriendin en ik regelmatig in hotels en over het algemeen zijn wij niet zo te spreken over Hotel Restaurants. In het algemeen
heb je geen geweldige keuze en het eten is niet echt een hoogstandje. Hier hebben ze besloten om over te gaan naar buffet vorm. Het was een goed en rijkelijk buffet, dus met genoeg keuze in voorafjes, hoofdgerecht en dessert. De koks waren continu aan het bakken en braden en je had dus steeds verse biefstukjes, vis , groentes ,aardappelproducten en andere dingen.
Het enige nadeel van een buffet is : als je wat later eet, de keuken naar een spaar stand over gaat om niet teveel te hoeven weggooien. Op zich misschien begrijpelijk,
maar jammer voor de late eters. Het personeel (bediening) was goed, alert en druk bezig om het de mensen naar de zin te maken.
Conclusie: Wij zijn niet met de hoogste verwachting hier gaan eten maar wij zijn positief verrast en kunnen mensen rustig aanraden om hier te gaan eten !
E C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteravond voor diner met mijn vrouw een bezoek gebracht aan uw restaurant voor het zgn. Life cooking gebeuren.
Wij zijn erg geschrokken van de geboden kwaliteit.
De vlees- en visgerechten waren erg vet , evenals verschillende groente -en aardappel gerechten en dit vet vormde de smaak in grote mate.g
Er was nauwelijks sprake van life cooking. Toen wij aan hoofdgerecht wilden beginnen rond 19.45 uur, werd er al opgeruimd door het kookpersoneel en moesten we genoegen nemen met klaarliggende  , rommelig ogende stukjes vlees en vis welke niet echt warm meer waren.Er werd zelfs een zwartgebrand stukje vlees voor consumptie gepresenteerd.
edjager .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wordt vriendelijk ontvangen. Eten valt erg tegen. Wandelend buffet. Voorgerechten prima. Hoofdgerechten uitgedroogd, smakeloos. Nagerecht stelt ook niet veel voor. Zelfs de slagroom komt als water uit de automaat.
Kortom hier valt nog heel wat te verbeteren.
marlienj85 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke avond gehad bij Fletcher Zeegse Duinen. Heerlijk gegeten, en ook de bediening was ontzettend goed. Leuk sfeervol restaurant!!
marlienj85 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Mooi restaurant, goede sfeer. Het live cooking buffet was erg goed. Mooie opgemaakte borden/schalen, veel aandacht aan besteed. Ook de bediening was erg vriendelijk. Uitleg over glutenvrij-eten was erg duidelijk. Er werd speciaal brood afgebakken. Absolute aanrader!!
wims-data .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zowel het hotel als restaurant zijn wat gedateerd. Maar Live Cooking is prima. Redelijk veel keus, en voor 1 prijs onbeperkt eten, dus geen 3 gangen beperking. Echt de moeite waard. Ook de 'toetjes', mmmmmmm. En met de AH-restaurantactie zeeeeer betaalbaar.
Marces .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Mijn moeder heeft hier een aantal dagen geleden gegeten met 2 vriendinnen gegeten en ze waren zo enthousiast, dat ik toch even een berichtje moet plaatsen. De dames hadden nog nooit zo'n lekker buffet gehad en vooral van de ober Nick waren ze echt gecharmeerd. Op mijn vraag wat ik over hem moest schrijven, reageerde ze kort en kernachtig met: "Nick is super".
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
een uitstekend restaurant , live cooking geeft extra dimensie, prachtig vlees, diverse soorten aardappelen, groenten, sauzen, ook voorgerecht, keus uit diverse salades en groenten zijn in orde. Het dessert zeer gevarieerd inclusief kaasplateau en ijsje toe. Men zegt wel " dit smaakt naar meer" . Op de Zeegse van toepassing. De bediening is uiterst vriendelijk en correct.
harmabraam .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Via AH- actie gegeten. Een echte aanrader! Heerlijk eten zowel voor, hoofd als nagerechten.Alles in buffetvorm.Zeer veel keus, vooral voor en nagerechten. Veel verse dingen. Ook voor kinderen prima locatie. Wij gaan zeker nog een keer.