Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Schipborgerweg 8 9483 TL Zeegse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Live and cooking

In de meeste restaurants werken de koks achter de schermen, maar bij De Zeegser Duinen werken ze juist vóór de schermen. Terwijl je live volgt hoe uw eten vers wordt bereid, zit je in een fijne ambiance te genieten van de mooie inrichting. Een moderne haard en de attente bediening geeft het geheel een warme sfeer.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
F B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles prima alleen jammer dat je amper korting krijgt als je van buffer gebruik maakt. Je betaald namelijk 10€ per persoon extra terwijl dit voorgaande jaren niet was. Je betaald daarom nu 24,75 terwijl normale prijs 29,50 is.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De prijs was ten opzichte van vorig jaar verhoogd. Voor life cooking moesten we 10 euro meer betalen.
Dat vonden we teveel.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met de ahrestarant actie meegedaan. Was voldoende keuze voor 3 gangen menu. Hebben er heerlijk gegeten en het was voldoende. Prettig geholpen en goede sfeer.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten en volop keus, ook in vegetarische gerechten! Vooral de optie om je eigen salade te maken beviel me erg goed. Ze boden ook keuze uit diverse peulvruchten. Ook geschikt voor veganisten, gewoon teen de kok zeggen en dan maken ze iets voor je (zowel voor het hoofdgerecht als ook voor de soep).
gvaassen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
10 euro p.p. extra moeten betalen voor het buffet! normaal kost buffet € 32,50 p.p. nu betaald ondanks 2=1 25 euro p.p. 3 gangen menu is € 29,50 dus maar 3 euro goedkoper dan buffet en die kreeg je wel voor de prijs van 2= 1. Waarom doet men dan mee aan deze actie vraag ik me af. Heel jammer. Verder was het eten wel prima en mooie locatie dus daar geen klachten over!
C B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prachtige omgeving. Vlotte en attente bediening.
Als hoofdgerecht Entrecote van de grill en kabeljauw gekozen; erg lekker. De gemengde salade viel tegen (waterig door de komkommer en bevatte geen tomaat).
We komen graag eens terug.
cobybartels .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
18 mei 2017 heerlijk gegeten zoals altijd. Volop keuze ook vegetarisch.
De bediening is erg vriendelijk.
Een echte aanrader.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zoals eerdere jaren ook dit keer met AH bon naar Fletcher hotel Zeegse duinen geweest en net als andere jaren genoten van het buffet. ALLEEN wat prijs betreft kwamen we van een koude kermis thuis. Voor het buffet vragen ze nu per persoon € 10,00 extra. We waren met zijn tweeen en ipv € 29,00 waren we dus €49,00 aan het eten kwijt. Een behoorlijke prijsverhoging.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hadden de avond ervoor gebruik gemaakt van de Live and Coockingformule van het hotel. Dat beviel ons prima. Toch hebben we er met de AH-actie geen gebruik van gemaakt omdat dit ons €10,- p.p. extra zou hebben gekost. We vonden de keuzes in het AH-menu prima en hebben beiden heerlijk (en verschillend) gegeten.
mariannekolkena .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was deze avond in januari erg rustig in het restaurant. We waren heerlijk in gesprek met elkaar, dus we hadden er niet echt last van, maar het had best wat voller mogen zijn. We waren de allerlaatste gasten die vertrokken en dat voelde op het laatst een beetje ongemakkelijk. We hebben echter uitstekend gegeten; de producten leken allemaal heel vers en er was royaal keus uit alles.
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de ahactie. De keuze van voor-, hoofd en nagerechten was lekker uitgebreid en van uitstekende smaak en kwaliteit. Het was de moeite waard om hier met ons vieren te dineren.
rommie J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker eten, veel keuze en prima sfeer, goede tafelschikking, prima bediening. zelfs een fles wijn voor de jarige gastvrouw. Allemaal dik in orde. We waren trouwens niet voor de eerste keer, onze ervaring was dusdanig dat we besloten er weer heen te gaan.
shvdveen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren met 8 personen AH Aktie Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening was jarig en kreeg ook nog een fles wijn cadeau al met al zeer geslaagd wij komen terug !
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Frontcooking is een leuk concept. Er was voor alle gasten wel iets lekkers te krijgen. vriendelijk personeel, kortom: genoten!
FennyKreilt .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Erg aardige ontvangst en bediening. Geweldige keuze van gerechten. ( buffet)
Goede kwaliteit. Mooi gedekte tafel met prachtige servetten
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer lekker gegeten met AH bonnen. Niets meer maar ook niet minder. Vooral de voorgerechten waren weer toppie. Vlees en bijgerechten lekker hoor. En dan al die toetjes. Mmmm
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het heeft ons erg verrast. Mooi ingericht en leuk dat live cooking. De vis vonden wij wat minder smaakvol, nagenoeg ongekruid, maar de biefstuk was heerlijk. Keuze uit twee groenten bij de hoofdmaaltijd, smaakte prima.
Prijs kwaliteit is oké!
benitam1962 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer met vier personen voortreffelijk gegeten. Alle producten zijn vers en je kunt zien hoe veel gerechten bereid worden. Een zeer uitgebreid buffet. Zelfs rond sluitingstijd werden de nagerechten nog aangevuld. De sfeer was weer gezellig. Wij komen zeker weer terug!
benitam1962 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016