Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Schipborgerweg 8 9483 TL Zeegse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Live and cooking

In de meeste restaurants werken de koks achter de schermen, maar bij De Zeegser Duinen werken ze juist vóór de schermen. Terwijl je live volgt hoe uw eten vers wordt bereid, zit je in een fijne ambiance te genieten van de mooie inrichting. Een moderne haard en de attente bediening geeft het geheel een warme sfeer.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

kris V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heeft ons waarlijk gesmaakt, is bij gelegenheid zeker voor herhaling vatbaar !
Super voordelig was het wel voor ons met de spaaractie van AH, etentje 2 voor de prijs van 1.
j.g.jansen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een goed verzorgd lopend buffet, met uitstekende producten en prima kwaliteit, een echte aanrader. Ook vriendelijk bedienend personeel.
pwb .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
FENOMENAAL! En dat zeggen we toch niet echt snel over een restaurant. Zeker niet in vergelijking met de eerste keer dat we hier aten. Dat was in 2013. Bij navraag bleek het toen nog geen "Fletcher-keuken" te zijn. Gisteren was in 1 woord fantastisch. Vanaf de ontvangst tot het vertrek. Maar vooral het eten. Zo goed, lekker en smaakvol hebben we in lange lange tijd niet gegeten. Wat een geweldige koks staan hier. Echt alles was om te watertanden. De groentesoep, het koude buffet en het dessert waren verrukkelijk. Maar waar we niet over uit konden was het warme buffet. Zo bijzonder lekker. Een verdiende dikke 10
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De prijs / kwaliteitsverhouding in combinatie met de AH actie zou iets gunstiger moeten zijn. Maar de sfeer tijdens de maaltijd was voortreffelijk.
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben prima gegeten, maar de aanbieding met de Albert Heijn bon is een farce en teleurstellend. Bij binnenkomst moest je de bon inleveren en aan tafel wordt je verteld dat de toeslag voor "live en cooking" buffet 10 euro pp extra is. Dus helemaal geen tweede diner gratis. Omgerekend dus 5 euro korting per persoon. Wanneer men te weinig verdiend aan de AH actie is het misschien beter om er niet aan mee te doen. Geen aanrader dus om hier gebruik te maken van je AH_bon !
paul L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
ton en arja R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Alle gerechten smaakten verrukkelijk en de porties waren wat ons betreft rijkelijk. Vriendelijk personeel, soms werd zelfs de tijd genomen om even een praatje te maken. Hier is men er duidelijk voor de gast !!!! Chapeau !!!
linschooten .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten met de ah actie. De bediening was erg goed,vriendelijke jongeman. We zijn hier voor de tweede keer maar komen zeker een keer terug.
Harriette G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het duurde alleen erg lang voor we ons tweede drankje konden bestellen. Ook vonden we de privacy voor een tafel voor twee erg beperkt, we zaten erg dicht op een ander stel. Niet prettig.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gebruik gemaakt v/d AH-restaurantactie. Keuze uit v/d kaart, redelijk beperkte keus, wel goed. Of life cooking (+10 euro), ook goed. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
J ohanna P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben het erg naar de zin gehad hotel Zeegse te Zeegse goede bediening met veel vriendelijkheid en van het eten hebben we gesmuld.Voor herhalingvatbar
cor K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
het was niet de eerste keer dat wij het restaurant bezochten. Wij hebben ook al eens gebruik gemaakt van het live en cooking buffet, wat eveneens prima verzocht was.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Sfeervol restaurant, met een apart gedeelte voor hondenbezitters. (nog nooit ergens gezien) Uitstekend verzorgd buffet wat regelmatig goed aangevuld werd. Dus ook late eters hadden nog volop keus. Goede uitleg over gerechten en er wordt prima rekening gehouden met dieetwensen. voor herhaling vatbaar!
veronicavdhijden .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gewoon een gezellig hotel met vriendelijke personeel die je uitstekend te woord staan
Ik zou dit hotel aan vrienden kennissen en familie aanraden
frits B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
dit restaurant werkt met 2 prijzen Wij betaalden voor 2 diners de volle pond terwijl wij een ah kaart inleverden.
wij zijn dan ook diep teleurgesteld.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Jammer dat op de speciale menukaart niet vermeld staat wat de prijs is . Wel wordt vermeld wat de eventuele meerprijs per persoon is bij wat je uitkiest.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hadden 15 aug. 2017 een diner gereserveerd bij Fletcher Zeegserduinen in Zeegse (Dr.) Toen wij er aankwamen was er geen mogelijkheid voor een 3 gangendiner, het restaurant La Lisiere was zelfs gesloten. We konden slechts gebruik maken van Live and Cooking, voor dezelfde prijs werd ons gezegd. We hadden een AH bon bij ons en dat was ook geen probleem zei men. Na afloop bij afrekening kregen we een rekening gepresenteerd met op elk couvert 10 euro opslag. Niemand had ons van te voren verteld dat de Live and Cooking per maaltijd 10 euro meer was, want het was immers geen probleem. We kregen er een vieze smaak bij. Al die mensen die daar zaten bleken een AH bon te hebben en waarschijnlijk hebben deze gasten ook allemaal meer betaald. Als jurist vind ik dit onverteerbaar. Volgens de Wet OHP Oneerlijke Handelspraktijken, dien je van te voren te vermelden wat een diner met meerwaarde kost. Ik heb de dag erna een mailbericht over mijn klacht naar de directie gestuurd en daarna naar het hoofdkantoor in Vianen. Niets van gehoord. Het gaat niet om die 2 tientjes meer maar om het principe. Doe dan niet aan zo'n actie mee. Wij gaan nooit meer naar een Fletcherhotel. Helemaal genezen! Mr. H. Kapma
A S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goede menukeuze, smakelijke gerechten bediend door gastvrije en vriendelijke medewerkers in een sfeervolle ambiance. Restaurant gelegen in een prachtig natuurgebied.
F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Voor meerprijs van € 10 kan je live cooking eten; zonder bijbetaling een 3gangen-diner in een aparte, minder gezellige ruimte. Communicatie van te voren hierover zou netter zijn geweest, omdat bij de vorige actie live cooking wél gratis werd verstrekt.
We moesten erg lang wachten bij iedere gang.
A J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed gegeten gerechten waren heerlijk van smaak en de informatie over de gerechten was correct. Keuze was ruim voldoende.