Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Schipborgerweg 8 9483 TL Zeegse Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Live and cooking

In de meeste restaurants werken de koks achter de schermen, maar bij De Zeegser Duinen werken ze juist vóór de schermen. Terwijl je live volgt hoe uw eten vers wordt bereid, zit je in een fijne ambiance te genieten van de mooie inrichting. Een moderne haard en de attente bediening geeft het geheel een warme sfeer.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Zeegser Duinen

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hadden 15 aug. 2017 een diner gereserveerd bij Fletcher Zeegserduinen in Zeegse (Dr.) Toen wij er aankwamen was er geen mogelijkheid voor een 3 gangendiner, het restaurant La Lisiere was zelfs gesloten. We konden slechts gebruik maken van Live and Cooking, voor dezelfde prijs werd ons gezegd. We hadden een AH bon bij ons en dat was ook geen probleem zei men. Na afloop bij afrekening kregen we een rekening gepresenteerd met op elk couvert 10 euro opslag. Niemand had ons van te voren verteld dat de Live and Cooking per maaltijd 10 euro meer was, want het was immers geen probleem. We kregen er een vieze smaak bij. Al die mensen die daar zaten bleken een AH bon te hebben en waarschijnlijk hebben deze gasten ook allemaal meer betaald. Als jurist vind ik dit onverteerbaar. Volgens de Wet OHP Oneerlijke Handelspraktijken, dien je van te voren te vermelden wat een diner met meerwaarde kost. Ik heb de dag erna een mailbericht over mijn klacht naar de directie gestuurd en daarna naar het hoofdkantoor in Vianen. Niets van gehoord. Het gaat niet om die 2 tientjes meer maar om het principe. Doe dan niet aan zo'n actie mee. Wij gaan nooit meer naar een Fletcherhotel. Helemaal genezen! Mr. H. Kapma
A S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goede menukeuze, smakelijke gerechten bediend door gastvrije en vriendelijke medewerkers in een sfeervolle ambiance. Restaurant gelegen in een prachtig natuurgebied.
F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Voor meerprijs van € 10 kan je live cooking eten; zonder bijbetaling een 3gangen-diner in een aparte, minder gezellige ruimte. Communicatie van te voren hierover zou netter zijn geweest, omdat bij de vorige actie live cooking wél gratis werd verstrekt.
We moesten erg lang wachten bij iedere gang.
A J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed gegeten gerechten waren heerlijk van smaak en de informatie over de gerechten was correct. Keuze was ruim voldoende.
g.v.willenswaard .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Varkensvlees was taai. De randjes van de cheese cake aangebrand.
De AH-actie bestond uit een 3-gangen diner van 29,50 euro. Doordat wij gebruik wilde maken van live and cooking kwam er per persoon 10 euro bij. Wij wisten van de toeslag, maar dat dat per persoon ging gelden vinden wij te ver gaan en is het niet 1 + 1 gratis. In totaal ben je met zijn tweeen 49,50 euro kwijt en is de korting 9.50 euro!!!
Er werd gezegd een buffet is duurder. Nu moest je zelf lopen en bij een diner komt de ober. Er wordt toch altijd gezegd dat personeel duurder is?!
s.weenink .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Eten is prima. Verse producten en veel keuze in de vootgerechten en hoofdgerechten. Ook de puddingkeuze is prima. Alleen het ijs was heel gewoon en is Fletcheronwaardig. De kwaliteit moet van betere kwaliteit. Verder geen aanvullingen.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Totale inhoud menu ....erg summier !!!! Klein beetje salade (veel te weinig voor 2 personen) en totaal GEEN warme groente !
Toen wij hier wat van zeiden kregen we te horen ....dat is normaal wel alleen niet bij zalm ! ???????? Jammer
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is zonder meer voortreffelijk, uitgebreide keus van heerlijk bereide hapjes, zowel voor-, hoofd- als nagerechten en saladebar. En de locatie en ontvangst zijn prima. Wij hadden met 4 personen gereserveerd met de AH-actie, normaal is dit 2e persoon gratis. Hier moesten we per persoon 10 euro bijbetalen, wat erop neerkomt dat je met 4 personen voor 99 euro eet, in plaats van voor 118: slechts 19 euro korting op de totale rekening dus. Op zich is dit een zeer schappelijke prijs voor alles wat je krijgt, maar er is geen sprake van 2e persoon gratis, dus wij vinden eigenlijk dat je dan niet aan zo'n actie mee moet doen als restaurant.
F B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hebben hier voor de eerste keer gegeten. Maar we komen zeker terug.
Het eten is prima enhet is mooi om te zien dat het eten ter plekke voor je wordt klaar gemaakt.
Je krijgt echt vers eten en steeds weer nieuwe gerechten.
Vriendelijke bediening.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles prima alleen jammer dat je amper korting krijgt als je van buffer gebruik maakt. Je betaald namelijk 10€ per persoon extra terwijl dit voorgaande jaren niet was. Je betaald daarom nu 24,75 terwijl normale prijs 29,50 is.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De prijs was ten opzichte van vorig jaar verhoogd. Voor life cooking moesten we 10 euro meer betalen.
Dat vonden we teveel.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met de ahrestarant actie meegedaan. Was voldoende keuze voor 3 gangen menu. Hebben er heerlijk gegeten en het was voldoende. Prettig geholpen en goede sfeer.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten en volop keus, ook in vegetarische gerechten! Vooral de optie om je eigen salade te maken beviel me erg goed. Ze boden ook keuze uit diverse peulvruchten. Ook geschikt voor veganisten, gewoon teen de kok zeggen en dan maken ze iets voor je (zowel voor het hoofdgerecht als ook voor de soep).
gvaassen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
10 euro p.p. extra moeten betalen voor het buffet! normaal kost buffet € 32,50 p.p. nu betaald ondanks 2=1 25 euro p.p. 3 gangen menu is € 29,50 dus maar 3 euro goedkoper dan buffet en die kreeg je wel voor de prijs van 2= 1. Waarom doet men dan mee aan deze actie vraag ik me af. Heel jammer. Verder was het eten wel prima en mooie locatie dus daar geen klachten over!
C B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prachtige omgeving. Vlotte en attente bediening.
Als hoofdgerecht Entrecote van de grill en kabeljauw gekozen; erg lekker. De gemengde salade viel tegen (waterig door de komkommer en bevatte geen tomaat).
We komen graag eens terug.
cobybartels .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
18 mei 2017 heerlijk gegeten zoals altijd. Volop keuze ook vegetarisch.
De bediening is erg vriendelijk.
Een echte aanrader.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zoals eerdere jaren ook dit keer met AH bon naar Fletcher hotel Zeegse duinen geweest en net als andere jaren genoten van het buffet. ALLEEN wat prijs betreft kwamen we van een koude kermis thuis. Voor het buffet vragen ze nu per persoon € 10,00 extra. We waren met zijn tweeen en ipv € 29,00 waren we dus €49,00 aan het eten kwijt. Een behoorlijke prijsverhoging.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hadden de avond ervoor gebruik gemaakt van de Live and Coockingformule van het hotel. Dat beviel ons prima. Toch hebben we er met de AH-actie geen gebruik van gemaakt omdat dit ons €10,- p.p. extra zou hebben gekost. We vonden de keuzes in het AH-menu prima en hebben beiden heerlijk (en verschillend) gegeten.
mariannekolkena .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was deze avond in januari erg rustig in het restaurant. We waren heerlijk in gesprek met elkaar, dus we hadden er niet echt last van, maar het had best wat voller mogen zijn. We waren de allerlaatste gasten die vertrokken en dat voelde op het laatst een beetje ongemakkelijk. We hebben echter uitstekend gegeten; de producten leken allemaal heel vers en er was royaal keus uit alles.
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de ahactie. De keuze van voor-, hoofd en nagerechten was lekker uitgebreid en van uitstekende smaak en kwaliteit. Het was de moeite waard om hier met ons vieren te dineren.