Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Relweg 59 1949 EC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Zeediner bij Zeeduin

Dineren met uitzicht op de duinen en net erachter de zee; het mag geen verrassing zijn waar de naam van dit restaurant vandaan komt. In dit strak ingerichte etablissement heb je als gast de keuze om binnen of buiten te zitten. Zo kan je 's zomers een stranddag afsluiten met een etentje op het terras, of misschien een winderige strandwandeling binnen eindigen om op te warmen met een lekker diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Asselien B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
restaurant was goed, rustig , je kunt er heerlijk buiten zitten. mooi uitzicht lekker eten . schoon netjes vriendelijk personeel, korte wacht tijden
Mamthree .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
In een rustige ambiance met uitzicht op het duin (met pal erachter de zee) weer genoten van een heerlijke maaltijd. Het eten is goed en zeer betaalbaar, en de bediening erg vriendelijk. Daarna nog genoten van de zonsondergang op het strand. De toegangsweg daarheen is ook erg geschikt voor mensen met een rolstoel of mensen die slecht ter been zijn. (vanwege Heliomare dat daar ook vlakbij is) En pal achter het restaurant. We gaan er zeker weer terug.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was rustig, het eten was prima en er was vermaak (speelgoed) voor de kinderen. We zijn zelf bij de bar gaan zitten (wat afgelegen) ivm de kinderen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk voorgerecht gegeten, maar hoofdgerecht, varkenshaas was abominabel, droog, taai en smakeloos.
Service was magertjes....bij de vraag of we eventueel buiten konden eten luidde het antwoord: "nee hoor, het waait te hard en dat is voor ons veel te lastig....."
Lm D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gebruik gemaakt van de lunchactie van de AH. Hiermee kan de tweede persoon gratis een driegangen diner nuttigen. De aparte kaart hiervoor was erg tegenvallend. Geen lekkere keuzes en erg oudbollig. Maar 1 oudbollig dessert en alleen soep vooraf. Vonden wij erg jammer voor het bedrag wat we moesten betalen.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Weer een Paasweekend geboekt bij Fletcher Zeeduin. Een arrangement met een driegangendiner op de dag van aankomst. We komen hier graag vanwege de locatie, alleen jammer dat de keuken tegenvalt. Het voorgerecht was een kerriesoep, niet geweldig, daarna was er de keuze tussen een rib-eye met pepersaus of rode poon met beurre blanc. De vis was smakeloos, ook twijfel of dit wel rode poon was. Het vlees was van slechte kwaliteit en taai, ook lag er geen pepersaus op het bord, zoals was gezegd, maar een smakeloze rode saus. Na gerecht was crème brullee, niet slecht, maar die hebben we zeker wel eens beter gegeten. Het was ook niet druk in het restaurant en de gasten die na ons kwamen, hadden meer geluk, eerst kwam de bediening zeggen dat de kerriesoep op was ?! Ze mochten toen iets van de kaart kiezen. Nadat ze het voorgerecht op hadden, kwam de bediening weer met dezelfde mededeling, er was geen rib-eye meer, ze kregen een biefstuk. Heel apart, je weet toch hoeveel gasten er geboekt hebben met een arrangement, dan zorg je toch dat er voldoende is. Jammer, maar van een 4 sterrenhotel mag je toch wel een betere keuken verwachten!
Simonedegroot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechtjes maar niet heel speciaal. Het was alleen echt eten en weer gaan. Wij zouden daarom niet snel nog eens hier gaan eten. Misschien dat het in de zomer meer leeft op deze locatie.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een goed gelegenheid in een prettige sfeer
goede kaart en mooie produkten voor een niet dure prijs
kortom je kunt er goed terecht
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De tijd tussen de gangen was prima, geen lange wachttijd.
Goede bediening
Het is zeker voor herhaling vatbaar en kan het ook wel aan andere aangeven daar te gaan eten.
Alleen denk ik dat de kosten mogelijk iets te hoog zijn.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was goed wij hadden bos paddenstoelen soep vooraf als hoofd gerecht tamme eendenborst op de huid gebakken met een sinaasappel sausje wat verse groenten aardappel puree en een hartig taartpuntje en als nagerecht had mijn partner een hazelnoot ijs met strookjes stroopwafel en ik had een dame blanche.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en de entourage was modern en zeer rustiek.
jwmmerks M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het AH menu had beperkte keuze maar de geserveerde gerechten waren fantastisch opgemaakt en HEERLIJK !! We hebben samen heerlijk genoten.
Olga- .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk glutenvrij gegeten, was geen enkel probleem. Heerlijk aangepast toetje met versfruit en ijs. Fijne en gezellige sfeer. Ook tijdens het ontbijt heerlijk glutenvrij brood.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Restaurant was netjes en schoon met modern interieur. De bediening was vriendelijk. Voldoende keuze op de kaart en het diner was zeer smakelijk.
Tonne K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kenden het restaurant nog niet. We werden goed ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. De gerechten waren heerlijk en de bediening had goed oog voor de gasten.
Een aanrader!
Annedorte K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Helaas kreeg je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vlees en verder niets.. belachelijk voor die prijs. Op ze minst nog een salade of iets erbij.
Het vlees was lekker mals
system .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Als voorgerecht koos ik de pommodorisoep met pesto en roomkaas, die was voortreffelijk van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit een gildehoender met rozemarijnsaus en verschillende soorten groenten. Het vlees was goed gegaard en heerlijk van smaak in combinatie met de saus. De afsluiting mocht er ook wezen: een Dame Blanche met een goed op elkaar afgestemde hoeveelheid chocoladesaus en slagroom. De bediening was zeer klantvriendelijk en het interieur heeft een moderne sfeervolle uitstraling.
marion.schreuder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij vonden het zeer teleurstellend. Nadat we onze keuze hadden gemaakt bleek dat we uit een nog kleinere kaart konden kiezen. De gerechten waren allen zeer sumier met weinig fantasie.
Bij het afrekenen werd in eerste instantie een bedrag van € 22,= per lunch berekend. Omdat wij hiermee niet akkoord gingen werd de prijs aangepast. Heel jammer dat het zo is gelopen.
steef.heerooms .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het hele drie gangen menu was lekker maar tussen de eerst en tweede gang duurde het wel erg lang, men kwam ook vragen of wij het hoofd gerecht al gehad hadden, wat niet het geval was.
w.vanvonno .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
U vindt het misschien vreemd, maar ik heb helemaal geen zin om een recensie te schrijven. Ik zou elke keer als ik ergens ben wezen eten een recensie moeten schrijven en dat wil ik niet.
JanEMons .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima restaurant met zowel binnen als buiten een mooi en rustiek uitzicht op de direct aangrenzende duinenrij.
Keuzemenu met prima mogelijkheden voor zowel voorgerecht, hoofgerecht en nagerecht.
Gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Rustige locatie.