Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Relweg 59 1949 EC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

In het restaurant van Hotel-Restaurant Zeeduin geniet u compleet in stijl van heerlijke à la carte gerechten. Vanuit het restaurant heeft u een schitterend uitzicht op de duinen. Het uitgangsprincipe van de menukaart is basic; lekker gezond eten, bereid met de allerbeste ingrediënten en vers van het mes. Uiteraard houden wij rekening met diëten en serveren wij vegetarische gerechten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

• : Gratis parkeren in de buurt; betaald parkeren van 1 april t/m 30 september.

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Linda J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke gerechten. We hadden alle drie iets anders gekozen; bij elkaar proevend vonden we alles erg lekker.
Als toetje de cheesecake met ijs......topper.
piegum .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten, geen culinaire hoogstandjes maar wel goed. Hoeveelheid is goed. Bediening prima.Ik vroeg om een karaf/fles water.
Deze is niet in rekening gebracht, en dat vind ik goede service.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Waren in het hotel voor onze honeymoon en zijn bij het dessert erg verast met een sterretje in het huis. Wat leuk en attent. De dame die ingewerkt werd was zeer lief en vriendelijk. Haar collega (jonge man) was tevens zeer zeer gastvrij. Voelden ons helemaal Vip deze avond. Echter de avond hierna ook gegeten in het restaurant en dat was een mindere ervaring. Er werkte een heer die erg nors en streng was. Helemaal niet zo gastvrij als zijn andere collega's. Dit maakte dat wij na 1 gerechtje direct weer zijn vertrokken. Jammer om te zien dat dit zo'n impact heeft op een aangename ervaring.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend eten, vriendelijke en voorkomende bediening in ontspannen rustige ambiance.
Als je rustig om je heen kijkt vallen echter wel enkele "technische details" op zoals
- een paar ongelijk en losliggende plafondtegels waar hier en daar een stukje uit ontbreekt en
- een scheef gemonteerde electraschakelaar.
Dit doet wat afbreuk aan de charme van het restaurant en de perfectie die je naar je gasten uitstraald; is echter eenvoudig bijna kostenloos te herstellen.
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk met zijn tweeën gegeten, het eten zag er goed uit, mooi opgemaakt en smaakte ook nog heel goed.
Het was te veel, maar ook niet te weinig, precies goed
Asselien B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
restaurant was goed, rustig , je kunt er heerlijk buiten zitten. mooi uitzicht lekker eten . schoon netjes vriendelijk personeel, korte wacht tijden
Mamthree .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
In een rustige ambiance met uitzicht op het duin (met pal erachter de zee) weer genoten van een heerlijke maaltijd. Het eten is goed en zeer betaalbaar, en de bediening erg vriendelijk. Daarna nog genoten van de zonsondergang op het strand. De toegangsweg daarheen is ook erg geschikt voor mensen met een rolstoel of mensen die slecht ter been zijn. (vanwege Heliomare dat daar ook vlakbij is) En pal achter het restaurant. We gaan er zeker weer terug.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was rustig, het eten was prima en er was vermaak (speelgoed) voor de kinderen. We zijn zelf bij de bar gaan zitten (wat afgelegen) ivm de kinderen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk voorgerecht gegeten, maar hoofdgerecht, varkenshaas was abominabel, droog, taai en smakeloos.
Service was magertjes....bij de vraag of we eventueel buiten konden eten luidde het antwoord: "nee hoor, het waait te hard en dat is voor ons veel te lastig....."
Lm D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gebruik gemaakt van de lunchactie van de AH. Hiermee kan de tweede persoon gratis een driegangen diner nuttigen. De aparte kaart hiervoor was erg tegenvallend. Geen lekkere keuzes en erg oudbollig. Maar 1 oudbollig dessert en alleen soep vooraf. Vonden wij erg jammer voor het bedrag wat we moesten betalen.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Weer een Paasweekend geboekt bij Fletcher Zeeduin. Een arrangement met een driegangendiner op de dag van aankomst. We komen hier graag vanwege de locatie, alleen jammer dat de keuken tegenvalt. Het voorgerecht was een kerriesoep, niet geweldig, daarna was er de keuze tussen een rib-eye met pepersaus of rode poon met beurre blanc. De vis was smakeloos, ook twijfel of dit wel rode poon was. Het vlees was van slechte kwaliteit en taai, ook lag er geen pepersaus op het bord, zoals was gezegd, maar een smakeloze rode saus. Na gerecht was crème brullee, niet slecht, maar die hebben we zeker wel eens beter gegeten. Het was ook niet druk in het restaurant en de gasten die na ons kwamen, hadden meer geluk, eerst kwam de bediening zeggen dat de kerriesoep op was ?! Ze mochten toen iets van de kaart kiezen. Nadat ze het voorgerecht op hadden, kwam de bediening weer met dezelfde mededeling, er was geen rib-eye meer, ze kregen een biefstuk. Heel apart, je weet toch hoeveel gasten er geboekt hebben met een arrangement, dan zorg je toch dat er voldoende is. Jammer, maar van een 4 sterrenhotel mag je toch wel een betere keuken verwachten!
Simonedegroot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechtjes maar niet heel speciaal. Het was alleen echt eten en weer gaan. Wij zouden daarom niet snel nog eens hier gaan eten. Misschien dat het in de zomer meer leeft op deze locatie.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een goed gelegenheid in een prettige sfeer
goede kaart en mooie produkten voor een niet dure prijs
kortom je kunt er goed terecht
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De tijd tussen de gangen was prima, geen lange wachttijd.
Goede bediening
Het is zeker voor herhaling vatbaar en kan het ook wel aan andere aangeven daar te gaan eten.
Alleen denk ik dat de kosten mogelijk iets te hoog zijn.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was goed wij hadden bos paddenstoelen soep vooraf als hoofd gerecht tamme eendenborst op de huid gebakken met een sinaasappel sausje wat verse groenten aardappel puree en een hartig taartpuntje en als nagerecht had mijn partner een hazelnoot ijs met strookjes stroopwafel en ik had een dame blanche.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en de entourage was modern en zeer rustiek.
Jwmmerks M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het AH menu had beperkte keuze maar de geserveerde gerechten waren fantastisch opgemaakt en HEERLIJK !! We hebben samen heerlijk genoten.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk glutenvrij gegeten, was geen enkel probleem. Heerlijk aangepast toetje met versfruit en ijs. Fijne en gezellige sfeer. Ook tijdens het ontbijt heerlijk glutenvrij brood.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Restaurant was netjes en schoon met modern interieur. De bediening was vriendelijk. Voldoende keuze op de kaart en het diner was zeer smakelijk.
Tonne K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kenden het restaurant nog niet. We werden goed ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. De gerechten waren heerlijk en de bediening had goed oog voor de gasten.
Een aanrader!
Annedorte K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Helaas kreeg je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vlees en verder niets.. belachelijk voor die prijs. Op ze minst nog een salade of iets erbij.
Het vlees was lekker mals