Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

Woeste Hoefweg 80 7351 TP Hoenderloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

De Veluwe op zijn best: vanuit Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo maak je schitterende wandel- en fietstochten over de prachtige heidevelden en door de uitgestrekte bossen. Na een onvergetelijke dag schuif je in het 4-sterren restaurant aan voor een culinair diner. De Franse keuken maakt het restaurant ideaal om de dag stijlvol af te sluiten terwijl je geniet van de hoogstandjes van de chef-kok. Proef heerlijke seizoensgebonden streekproducten en kom weer helemaal tot rust na een inspannende dag. Wil je de avond met veel gezelligheid afsluiten? Neem dan plaats in de gezellige hotelbar, waar zich tevens 2 bowlingbanen bevinden.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

• : Voldoende gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

Serina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Eten was prima, bediening was mooi op tempo, tot de hoofdgerecht was meegenomen. Op ons dessert aardig tijdje kunnen wachten.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Samen met de familie een 2 dagen naar de Veluwe geweest. In de avond heerlijk gegeten op het terras.
De menukaart heeft lekkere gerechten, en de bediening is attent.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Erg lekker gegeten en voldoende keuze (ook vegetarisch). Vriendelijke bediening. Het was zeker de moeite waar en we komen zeker weer terug.
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten met vriendelijke en behulpzame bediening. De kaart is ingedeeld in categorieën zodat er voor iedereen wel iets bij zit.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Viel tegen,niets bijzonders,trage bediening,te duur,wij aten vooraf uiensoep,was erg zout,en tomatensoep,idem,daarna de schelvis,simpel,en de tagliatella,ook erg simpel,de hoofdgerechten waren niet warm genoegals dessert namen wij de bavarois en wafel met warme kersen,aangezien er een familiefeest in het restaurant was werden wij bediend in de bar/brasserie,doordat de bowlingbaan daar ook was en intens gebruikt werd was het allemaal erg lawaaierig en ongezellig,het koste soms moeite de aandacht te krijgen van de enige bediende.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het kerstdiner was op een paar punten na prima!
Behalve het vis- was droog
2x glas met scheur erin
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Smaakvol eten en vriendelijke bediening. Het restaurant zelf is niet heel gezellig qua inrichting
prnilsson .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima bediening door twee zeer vriendelijk heren. De maaltijd die we met AH bon nuttigde was erg lekker en verassend. Voor herhaling vatbaar.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden een high tea geboekt via de AH-uitjes actie, 2e high tea gratis. Het was prachtig weer en we zaten lekker in de zon op het terras. Maar de high tea viel erg tegen. Geen vers bereidde sandwiches of iets dergelijks, maar halve saucijzen- en kaasbroodjes, minimuffins zoals je bij een gewoon kopje koffie krijgt, scones waar we nog jam bij gevraagd hebben enz. Heet water in een thermoskannetje met vlekken erop. Een jaar geleden waren we bij Fletcher in Apeldoorn geweest met dezelfde actie en daar had de kok er een waar feest van gemaakt met verse sandwiches en alles zelf gemaakt. Misschien was onze verwachting daardoor te hoog, maar deze keer was het een ondermaatse prestatie voor het gevraagde bedrag. De service was gelukkig wel goed.
loekenmary .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten . De bediening was vlot en heel vriendelijk. De serre waar we zaten was gezellig en ruim. Een aanrader om heen te gaan omdat ook de prijs/ kwaliteit verhouding heel gunstis is .
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
prima restaurant. voor herhaling vatbaar.
heerlijk eten. enige minpunt is de afstand parkeergelegenheid naar het restaurant
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een goede ambiance mooie omgeving de entrecote was om te zuigen de salade vooraf voortreffelijk en het nagerecht Triffle een aanrader
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig dat er genoeg andere gasten waren. Mijn partner waren hier twee avonden achter elkaar. We komen hier zeker terug!
carle P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was lekker maar de kaart vonden wij wat beperkt, dus weinig keuze dat was jammer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een zeer beperkte kaart. Gebruik gemaakt van een van de acties: ribeye, overgoten met een chimichurri met een glas Fletcher’s Cuvée Sauvignon Blanc voor slecht €23,50.
Dat overgieten met de nogal overheersende chimichurri is volgens mij iets wat anders kan/moet. Serveer het in een apart schaaltje of zo. Ik wil de Ribeye nog wel proeven. De combinatie met de Sauvignon Blanc; niet doen. Mijn vrouw en ik waren het er over eens dat we niet eerder zo'n slechte SB hebben gedronken.
Helaas is ook dit een restaurant waar ze geen kaas hebben gegeten van koffie, Ik zou hier terugkomen alleen als ik er ook overnacht.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Drie gangenmenu genomen met ah kortingsbonnen .dus heeft de een het eten gratis . Kwaliteit van het eten was prima en het bedienend personeel was uitstekend .We konden mooi buiten eten . het is zeker een aanrader. We komen hier vast terug
J D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met AH actie gegeten. Voldoende keuze. Door middel van een kleine meerprijs kan je ook andere gerechten van de kaart bestellen.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker gegeten. Tegen een kleine meerprijs konden we ook andere gerechten uitkiezen dan de gerechten die bij het AH-menu hoorden. Vriendelijke bediening.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten, zeer vriendelijk personeel. Alleen bij het dessert was de kok even vergeten dat ik niet tegen noten kan, de amandelen zaten al in de ijsvorm. Maar voor de rest is er prima rekening gehouden met alles. Een aangename omgeving om lekker te eten.
irna-egbert .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Alleen vonden wij het eten niet erg lekker. Voor gerecht met kip erg droog. Bij het hoofdgerecht zouden aardappeltjes bij zijn. Ik had geen aardappeltjes en mijn man 5 stukjes hard gebakken. We konden wel patat bij bestellen voor 3,50. Het toetje was goed.
Wij waren wat teleurgesteld.