Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

Dagelijks 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

loekenmary .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten . De bediening was vlot en heel vriendelijk. De serre waar we zaten was gezellig en ruim. Een aanrader om heen te gaan omdat ook de prijs/ kwaliteit verhouding heel gunstis is .
cvdcraats .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
prima restaurant. voor herhaling vatbaar.
heerlijk eten. enige minpunt is de afstand parkeergelegenheid naar het restaurant
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een goede ambiance mooie omgeving de entrecote was om te zuigen de salade vooraf voortreffelijk en het nagerecht Triffle een aanrader
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig dat er genoeg andere gasten waren. Mijn partner waren hier twee avonden achter elkaar. We komen hier zeker terug!
carle P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een zeer beperkte kaart. Gebruik gemaakt van een van de acties: ribeye, overgoten met een chimichurri met een glas Fletcher’s Cuvée Sauvignon Blanc voor slecht €23,50.
Dat overgieten met de nogal overheersende chimichurri is volgens mij iets wat anders kan/moet. Serveer het in een apart schaaltje of zo. Ik wil de Ribeye nog wel proeven. De combinatie met de Sauvignon Blanc; niet doen. Mijn vrouw en ik waren het er over eens dat we niet eerder zo'n slechte SB hebben gedronken.
Helaas is ook dit een restaurant waar ze geen kaas hebben gegeten van koffie, Ik zou hier terugkomen alleen als ik er ook overnacht.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Drie gangenmenu genomen met ah kortingsbonnen .dus heeft de een het eten gratis . Kwaliteit van het eten was prima en het bedienend personeel was uitstekend .We konden mooi buiten eten . het is zeker een aanrader. We komen hier vast terug
J D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met AH actie gegeten. Voldoende keuze. Door middel van een kleine meerprijs kan je ook andere gerechten van de kaart bestellen.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker gegeten. Tegen een kleine meerprijs konden we ook andere gerechten uitkiezen dan de gerechten die bij het AH-menu hoorden. Vriendelijke bediening.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten, zeer vriendelijk personeel. Alleen bij het dessert was de kok even vergeten dat ik niet tegen noten kan, de amandelen zaten al in de ijsvorm. Maar voor de rest is er prima rekening gehouden met alles. Een aangename omgeving om lekker te eten.
irna-egbert .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Alleen vonden wij het eten niet erg lekker. Voor gerecht met kip erg droog. Bij het hoofdgerecht zouden aardappeltjes bij zijn. Ik had geen aardappeltjes en mijn man 5 stukjes hard gebakken. We konden wel patat bij bestellen voor 3,50. Het toetje was goed.
Wij waren wat teleurgesteld.
Angele T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten vooral toetje met mango ijs zag er ook heel mooi uit maar ook super lekker bediening heel vriendelijk. Ga zeker nog keer eten.
bachbeco .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gegeten in de serre, wat zeer in de smaak viel.
De bediening was zeer goed en het eten voortreffelijk.
Wij logeerden in hetzelfde hotel.
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Toen we arriveerden was onze AH-actie reservering in eerste instantie niet bekend. Dit kwam gelukkig goed. We konden twee gerechten uitzoeken van de kaart voor 50%. De soepjes waren prima. Daarna een grote salade en saté. Het vlees was aangebrand en taai. Salade lag in de saus. Overmatig gevuld bord. De salade had erg weinig smaak en de verhouding van producten was zoek.

Uiteindelijk waren we nog best veel geld kwijt voor een teleurstellende AH actie ervaring.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten en bediend door erg gezellige aardige meisjes. Mooi park om het geheel alleen jammer dat het weer niet mee zat anders hadden we lekker buiten kunnen eten. Nu in de serre gegeten.
mergelijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Alleen de tomatensoep was koud.
Voor het overige heerlijk gegeten en het bedienend personeel was voorkomend, luisterend uitstekend dus.
rosalina54 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij waren heel hartelijk ontvangen.
Eten was heerlijk
Een heel goed gevoel
Gaan het vast nog een keertje doen
Tot de volgende keer
J. N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker buiten op het terras gegeten. Vriendelijle bediening. TIP: ruil de papieren servetten om voor echte katoenen servetten.
henny.brocatus .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten wij hadden soepje vooraf ,hoofdgerecht de gevulde paprika was heel apart,als toetje het mangoijsje met chocola dat was nog het lekkerste van alles.
jojo7777 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De gebakken aardappeltjes dreven in het vet en de gebakken scholletjes konden 'iets' krokanter. Dit zijn wij niet van Fletcher gewend!!!