Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Spoorlaan 42 8071 BR Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Dineren in Nunspeet

De juiste plek om goed culinair te genieten van allerlei internationale- en streekgerechten! Restaurant Veldenbos is ideaal gelegen in het groene Nunspeet met uitzicht op het hertenpark. Lunch en diner wordt met mooi weer geserveerd op het zonovergoten terras.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
7,1
BettyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Mijn man en ik hebben, omdat het zulk heerlijk weer was, gezellig buiten gegeten. Eten was eenvoudig maar wel in orde. Kwaliteit/prijs was redelijk. Vriendelijke ober.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk eten in deze chiqe maar ook zeer stijlvolle omgeving. Laat zeker een goed gevoel na wanneer je hier je maaltijd hebt genuttigd
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed menukeuze en goede prijs.
Saus had wel iets meer gemogen.
Mooie inrichting qua interieur.
Goede en vlotte bediening.
heester .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De forelbavaroise als voorgerecht was verrukkelijk! Prachtig gegarneerd.
De kalfssucade was zalig, mag alleen iets minder lang op staan. De wortelpuree erbij was een misser. Dit hoort er echt niet bij. Zonde bij dit zalige vlees.
De dame blanche was lekker, de tiramisu was aan de droge kant.
Verder genieten wij hier altijd volop!
MarloesJN .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prijs/kwaliteit was niet in verhouding. Het voorgerecht was lekker, maar met name het hoofdgerecht viel tegen. Te weinig voor een volwassen persoon en niet erg smaakvol.
joke176 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De rundercarpcio was echt lekker en mooi op gemaakt even als de ctitrussalade onze voorgerechten.Het hoofdgerecht een koolvis met puree en groente was ook prima...en nagerecht ik ben gek op de creme brullee en de teramissu zag er ook heel mooi uit kortom we hebben heerlijk gegeten ...we waren een dagje met de trein en zijn in Nunspeet uit gestapt om bij Veldenbos te eten dat was ongeveer 300 meter vanaf het station dus gelukkig niet ver hoeven lopen ideaal toch.
Jb D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gereserveerd maar konden ze niet vinden na lang wachten een tafel. Lang wachten om wijn te bestellen.
Biefstuk medium gevraagd maar kreeg hem rauw terug gestuurd duurde heel lang dus mijn vrouw was al klaar.
Kreeg mijn biefstuk echter zonder frites en groente.. Bediening deed ook totaal geen moeite! Jammer heel jammer
p_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten bij Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos was prima, maar niet bijzonder, ook waren de porties niet heel groot.
De bediening was vriendelijk en gastvrij. Verder was de inrichting en sfeer prima.
Algeheel een 6.5 voor Veldenbos, prima voor één keer, maar niet bijzonder genoeg om nog een keer te komen.
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het smaakvolle eten werd mooi opgediend. Het personeel was uiterst behulpzaam. We zaten gezellig en rustig. Mooie omgeving.
Mistery gast P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bediening was erg nadrukkelijk en opdringerig aanwezig. Daarnaast werden bestellingen niet correct opgenomen.
Bediende had duidelijk zijn dag niet, probeerde wijnglas te vullen terwijl dop nog op de fles zat!
Ongevraagd werd alcoholhoudende ratler geserveerd terwijl alcoholvrij was besteld.
Kwaliteit van het eten liet te wensen over. Sliptong filets waren voornamelijk graten. Teleurstellende avond. Voorlopig toch maar naar een ander fletcher restaurant.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij kwamen er bij binnenkomst achter dat we het zegel vel vergeten waren. Direct aangegeven er kwam een leiding gevende daar mee afgesproken dat wij het zegel vel de volgende dag langs zouden brengen. Prima service.
lekker en goed gegeten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vooral de gerechten werden als een prak opgediend. Van " mooie bordjes" maken hebben ze nog nooit gehoord. Prijs/kealiteit slecht
berenger .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een goede avond, toch zullen wij dit restaurant niet aanbevelen. De biefstuk leek op varkenshaas en om voor een fles water van 0,7 liter € 5,50 te vragen, gaat ons te ver. Ook ontbrak de garderobe.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten met vrienden. De enigste opmerking was dat de sliptong iets aan de droge kant was. Verder was het top.
nboy .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van een wildmenu (waar een kleine opslag per persoon voor gerekend werd). Er kon gewisseld worden met de gewone menu-kaart. Prijs-kwaliteit was oke te noemen. Inrichting was wat gedateerd maar deed niet af aan een gezellig diner via de ah-restaurantactie.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Keurig restaurant, personeel uitermate vriendelijk en tevens correct met een joviale sfeer. Glutenvrij variant geen probleem. Geen overdreven grote porties: gewoon goed, Geen pretenties. Beetgare groenten, en uitstekend bereidde medium-rare rund. Tevreden.
Geesje N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben 2 avonden heerlijk gegeten en het was gezellig en het personeel heeft ons uitstekend verzorgd dus geen negatieve reactie !
Rebza T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij konden de zegelkaart van ah niet vinden dus maar besloten gewoon uit eten te gaan bij dit restaurant op gehele kosten. Maakt qua menu niet uit. Het eten was redelijk, niet veel en niet bijzonder. Bediening was gehaast maar vriendelijk. Vis fileren werd aangeboden toen ik het met veel gedoe op had...Prima prijs-kwaliteit drie gangen voor 30 euro
piccola .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden om 19:00 gereserveerd. We waren niet bekend in de buurt, en om deze reden een kwartiertje later. Het restaurant was er al vanuit gegaan dat wij niet meer zouden komen en hadden onze tafel al vergeven. Het was niet druk in het restaurant waardoor er nog wel plek was, maar er werd ons verzocht om dit voortaan wel even aan te geven. De ontvangst was om deze reden niet zo fijn.

De tijd tussen de gerechten was prima. Twee van ons hadden vooraf de quinoa-salade besteld, deze was enorm zout. Dit gold ook voor het vegetarische hoofdgerecht. De andere gerechten waren prima, maar niet heel bijzonder.

De inrichting was wat gedateerd, op zich geen probleem maar hier kan men nog wel punten scoren. De muziek stond erg zacht, zeker toen wij als enigen nog in het restaurant zaten (om half 9) had een beetje muziek wel leuk geweest. Al met al hadden we er meer van verwacht.
Alma K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het was in alle opzichten een zeer geslaagd etentje, in een zeer fijne omgeving! De bejegening van het personnel was ook uitstekend!