Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Spoorlaan 42 8071 BR Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Dineren in Nunspeet

De juiste plek om goed culinair te genieten van allerlei internationale- en streekgerechten! Restaurant Veldenbos is ideaal gelegen in het groene Nunspeet met uitzicht op het hertenpark. Lunch en diner wordt met mooi weer geserveerd op het zonovergoten terras.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het driegangen menu was prima. De keuze uit verschillende gerechten was goed, er was voor ieder wat wils
De prijs- kwaliteit verhouding was gewoon goed.
De bediending was vlot en gezellig
Henny Trommel K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Teleurstellend menu. Toetje vers fruit. Alleen hard fruit teveel in grote coup. klein beetje slagroom.
Vlees smaakloos. Jammer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Tomatensoep prima, schnitzel was niet zo krokant gebakken, oerham was prima. Dessert ook goed. Prijs/kwaliteitverhouding goed.
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De hoofdmaaltijd is zeker niet geschikt voor normale eters, de porties zijn klein en de wachttijd ondanks dat het heel rustig was erg lang, de stoelen zijn niet schoon de wc's redelijk schoon (geen 4 sterren waardig
devv .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben een lunch gedaan bij Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos. Het eten was erg lekker en goed. Alleen begreep het personeel de restaurantactie van AH niet en deed maar wat. Waarschijnlijk hebben wij het 2e menu niet gratis gekregen, maar is er een voor het restaurant gunstige regeling getroffen. De wachttijden tussen de gangen door waren verschrikkelijk lang, terwijl en naast ons nog maar 1 tafeltje bezet was. Degene die ons bediende moest ondertussen ook nog andere vertrekken schoonmaken. Al met al een teleurstellende ervaring.
BettyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Mijn man en ik hebben, omdat het zulk heerlijk weer was, gezellig buiten gegeten. Eten was eenvoudig maar wel in orde. Kwaliteit/prijs was redelijk. Vriendelijke ober.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk eten in deze chiqe maar ook zeer stijlvolle omgeving. Laat zeker een goed gevoel na wanneer je hier je maaltijd hebt genuttigd
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed menukeuze en goede prijs.
Saus had wel iets meer gemogen.
Mooie inrichting qua interieur.
Goede en vlotte bediening.
heester .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De forelbavaroise als voorgerecht was verrukkelijk! Prachtig gegarneerd.
De kalfssucade was zalig, mag alleen iets minder lang op staan. De wortelpuree erbij was een misser. Dit hoort er echt niet bij. Zonde bij dit zalige vlees.
De dame blanche was lekker, de tiramisu was aan de droge kant.
Verder genieten wij hier altijd volop!
MarloesJN .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prijs/kwaliteit was niet in verhouding. Het voorgerecht was lekker, maar met name het hoofdgerecht viel tegen. Te weinig voor een volwassen persoon en niet erg smaakvol.
joke176 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De rundercarpcio was echt lekker en mooi op gemaakt even als de ctitrussalade onze voorgerechten.Het hoofdgerecht een koolvis met puree en groente was ook prima...en nagerecht ik ben gek op de creme brullee en de teramissu zag er ook heel mooi uit kortom we hebben heerlijk gegeten ...we waren een dagje met de trein en zijn in Nunspeet uit gestapt om bij Veldenbos te eten dat was ongeveer 300 meter vanaf het station dus gelukkig niet ver hoeven lopen ideaal toch.
Jb D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gereserveerd maar konden ze niet vinden na lang wachten een tafel. Lang wachten om wijn te bestellen.
Biefstuk medium gevraagd maar kreeg hem rauw terug gestuurd duurde heel lang dus mijn vrouw was al klaar.
Kreeg mijn biefstuk echter zonder frites en groente.. Bediening deed ook totaal geen moeite! Jammer heel jammer
p_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten bij Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos was prima, maar niet bijzonder, ook waren de porties niet heel groot.
De bediening was vriendelijk en gastvrij. Verder was de inrichting en sfeer prima.
Algeheel een 6.5 voor Veldenbos, prima voor één keer, maar niet bijzonder genoeg om nog een keer te komen.
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het smaakvolle eten werd mooi opgediend. Het personeel was uiterst behulpzaam. We zaten gezellig en rustig. Mooie omgeving.
Mistery gast P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bediening was erg nadrukkelijk en opdringerig aanwezig. Daarnaast werden bestellingen niet correct opgenomen.
Bediende had duidelijk zijn dag niet, probeerde wijnglas te vullen terwijl dop nog op de fles zat!
Ongevraagd werd alcoholhoudende ratler geserveerd terwijl alcoholvrij was besteld.
Kwaliteit van het eten liet te wensen over. Sliptong filets waren voornamelijk graten. Teleurstellende avond. Voorlopig toch maar naar een ander fletcher restaurant.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij kwamen er bij binnenkomst achter dat we het zegel vel vergeten waren. Direct aangegeven er kwam een leiding gevende daar mee afgesproken dat wij het zegel vel de volgende dag langs zouden brengen. Prima service.
lekker en goed gegeten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vooral de gerechten werden als een prak opgediend. Van " mooie bordjes" maken hebben ze nog nooit gehoord. Prijs/kealiteit slecht
berenger .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een goede avond, toch zullen wij dit restaurant niet aanbevelen. De biefstuk leek op varkenshaas en om voor een fles water van 0,7 liter € 5,50 te vragen, gaat ons te ver. Ook ontbrak de garderobe.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten met vrienden. De enigste opmerking was dat de sliptong iets aan de droge kant was. Verder was het top.
nboy .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van een wildmenu (waar een kleine opslag per persoon voor gerekend werd). Er kon gewisseld worden met de gewone menu-kaart. Prijs-kwaliteit was oke te noemen. Inrichting was wat gedateerd maar deed niet af aan een gezellig diner via de ah-restaurantactie.