Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Spoorlaan 42 8071 BR Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Dineren in Nunspeet

De juiste plek om goed culinair te genieten van allerlei internationale- en streekgerechten! Restaurant Veldenbos is ideaal gelegen in het groene Nunspeet met uitzicht op het hertenpark. Lunch en diner wordt met mooi weer geserveerd op het zonovergoten terras.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

FRANK V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie restaurant met zeer veel glas. Het leek op een oud landhuis.
Goede geholpen door de bediening. Was heel behulpzaam met het tafeltje rechtzetten.
Hannie G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was heerlijk en gezellig. 1 foutje, maar dit werd meteen goed gemaakt met excuses en gratis kop koffie.
Aardig personeel die ook professioneel zijn.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Kwaliteit van schnitzel slecht weinig groente.en aardappels voor de prijs die betaald moet worden
Schnitsel cafetaria kwaliteit niet zelf bereid leek wel gekookt I.p.v gebakken.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Hier op vrijdag avond gegeten, bij binnen komst moesten wij even wachten omdat de receptioniste andere gasten aan het in boeken was.

Het eerste gerecht een runder carpacccio lekker en mooi

Het hoofdgerecht een varkenshaas gevuld met abrikoos heerlijk met mooie groenten.

Het nagerecht een mooi kaasplankje met een rooie port.

Dat het een hotel is wil niet zeggen dat het restaurant slecht moet zijn integendeel wij hebben er lekker en goed gegeten, de jonge bediening was zeer correct en goed.

eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voornamelijk door de AH-dinervouchers was natuurlijk de prijs-product verhouding zeer goed.
De drie gangen menu was echt prima, alsmede de spontane bediening.
Had gelezen bij de voorgaande recensies dat de inrichting van het restaurant wel eens aangepast kon worden. Wij zijn het met die opmerking daar ook mee eens.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
muziek zou aan de sfeer kunnen bijdragen, alle gesprekken in de ruimte zijn te verstaan. Ik ken het restaurant nog van 50 jaar geleden en het ziet er nu een beetje versleten uit, dat draagt niet bij om een goede sfeer te bieden. conclusie: nooit meer.
Mattheus R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was lekker en goed, bediening perfect. Voor herhaling vatbaar. Ook werd alles keurig netjes op gediend. Ja wat wil je dan nog meer,niks toch.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
lekker op het terras in de zon gezeten, 19 augustus.
Daar buiten gegeten!
Aanbevolen. We zijn dus nauwelijks binnen geweest.
Mickey10 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
voortreffelijk gegeten en vlotte bediening en wij zaten zalig op het terras met als toetje medam blanche met een heerlijke zelfgemaakte warme wafel
jvanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was goed en de bediening prettig.
Het was wel heel rustig in het restaurant, maar dat was prettig omdat wij met een klein gezelschap waren.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Menu van de AH restaurantactie was beperkt maar redelijk en er was een goede keuzen uit te maken. Bovendien was het mogelijk om (met een redelijke bijbetaling) andere gerechten van de kaart te kiezen. Ons gezelschap van 4 personen heeft hiervan geen gebruik gemaakt en de keuze van het menu is prima bevallen. Vriendelijk personeel!!!
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door het mooie weer konden we lekker op het terras zitten en dat maakte het etentje direct een stuk leuker. Het restaurant is onderdeel van een hotel dat zijn beste tijd heeft gehad en wel een opknapbeurt kan gebruiken.
Er werd meegedacht toen ik aangaf dat ik koolhydraatarm moet eten, al wisten zowel de serveerster als de kok niet wat dat inhoudt. Bij mijn kaasplankje werd dan ook gedroogd fruit geserveerd, wat bepaald niet koolhydraatarm is.
De schnitzel en beenham vielen kwalitatief tegen, de kippenbouillon was heerlijk.
Al met al een leuke middag gehad!
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het driegangen menu was prima. De keuze uit verschillende gerechten was goed, er was voor ieder wat wils
De prijs- kwaliteit verhouding was gewoon goed.
De bediending was vlot en gezellig
Henny Trommel K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Teleurstellend menu. Toetje vers fruit. Alleen hard fruit teveel in grote coup. klein beetje slagroom.
Vlees smaakloos. Jammer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Tomatensoep prima, schnitzel was niet zo krokant gebakken, oerham was prima. Dessert ook goed. Prijs/kwaliteitverhouding goed.
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De hoofdmaaltijd is zeker niet geschikt voor normale eters, de porties zijn klein en de wachttijd ondanks dat het heel rustig was erg lang, de stoelen zijn niet schoon de wc's redelijk schoon (geen 4 sterren waardig
devv .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben een lunch gedaan bij Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos. Het eten was erg lekker en goed. Alleen begreep het personeel de restaurantactie van AH niet en deed maar wat. Waarschijnlijk hebben wij het 2e menu niet gratis gekregen, maar is er een voor het restaurant gunstige regeling getroffen. De wachttijden tussen de gangen door waren verschrikkelijk lang, terwijl en naast ons nog maar 1 tafeltje bezet was. Degene die ons bediende moest ondertussen ook nog andere vertrekken schoonmaken. Al met al een teleurstellende ervaring.
BettyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Mijn man en ik hebben, omdat het zulk heerlijk weer was, gezellig buiten gegeten. Eten was eenvoudig maar wel in orde. Kwaliteit/prijs was redelijk. Vriendelijke ober.