Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Spoorlaan 42 8071 BR Nunspeet Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

Dineren in Nunspeet

De juiste plek om goed culinair te genieten van allerlei internationale- en streekgerechten! Restaurant Veldenbos is ideaal gelegen in het groene Nunspeet met uitzicht op het hertenpark. Lunch en diner wordt met mooi weer geserveerd op het zonovergoten terras.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-restaurant Veldenbos

• Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
7,2
Janenmarl .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij kwamen er bij binnenkomst achter dat we het zegel vel vergeten waren. Direct aangegeven er kwam een leiding gevende daar mee afgesproken dat wij het zegel vel de volgende dag langs zouden brengen. Prima service.
lekker en goed gegeten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vooral de gerechten werden als een prak opgediend. Van " mooie bordjes" maken hebben ze nog nooit gehoord. Prijs/kealiteit slecht
Berenger .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een goede avond, toch zullen wij dit restaurant niet aanbevelen. De biefstuk leek op varkenshaas en om voor een fles water van 0,7 liter € 5,50 te vragen, gaat ons te ver. Ook ontbrak de garderobe.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten met vrienden. De enigste opmerking was dat de sliptong iets aan de droge kant was. Verder was het top.
Nboy .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van een wildmenu (waar een kleine opslag per persoon voor gerekend werd). Er kon gewisseld worden met de gewone menu-kaart. Prijs-kwaliteit was oke te noemen. Inrichting was wat gedateerd maar deed niet af aan een gezellig diner via de ah-restaurantactie.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Keurig restaurant, personeel uitermate vriendelijk en tevens correct met een joviale sfeer. Glutenvrij variant geen probleem. Geen overdreven grote porties: gewoon goed, Geen pretenties. Beetgare groenten, en uitstekend bereidde medium-rare rund. Tevreden.
Geesje N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben 2 avonden heerlijk gegeten en het was gezellig en het personeel heeft ons uitstekend verzorgd dus geen negatieve reactie !
Rebza T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij konden de zegelkaart van ah niet vinden dus maar besloten gewoon uit eten te gaan bij dit restaurant op gehele kosten. Maakt qua menu niet uit. Het eten was redelijk, niet veel en niet bijzonder. Bediening was gehaast maar vriendelijk. Vis fileren werd aangeboden toen ik het met veel gedoe op had...Prima prijs-kwaliteit drie gangen voor 30 euro
Piccola .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden om 19:00 gereserveerd. We waren niet bekend in de buurt, en om deze reden een kwartiertje later. Het restaurant was er al vanuit gegaan dat wij niet meer zouden komen en hadden onze tafel al vergeven. Het was niet druk in het restaurant waardoor er nog wel plek was, maar er werd ons verzocht om dit voortaan wel even aan te geven. De ontvangst was om deze reden niet zo fijn.

De tijd tussen de gerechten was prima. Twee van ons hadden vooraf de quinoa-salade besteld, deze was enorm zout. Dit gold ook voor het vegetarische hoofdgerecht. De andere gerechten waren prima, maar niet heel bijzonder.

De inrichting was wat gedateerd, op zich geen probleem maar hier kan men nog wel punten scoren. De muziek stond erg zacht, zeker toen wij als enigen nog in het restaurant zaten (om half 9) had een beetje muziek wel leuk geweest. Al met al hadden we er meer van verwacht.
Alma K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het was in alle opzichten een zeer geslaagd etentje, in een zeer fijne omgeving! De bejegening van het personnel was ook uitstekend!
BirgitH .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het 3-gangen-menu kom van de kaart gekozen worden: vlees, vis, gevogelte en vegetarisch.
Het voorgerecht was goed.De zalm was vers en smaakte prima.
Wij kozen voor parelhoen. Het vlees was mals en lag op een bedje van groente. De aardappeltriangel was compact en ruim voldoende. Wij hadden patat erbij besteld, die helaas vergeten waren. Toen ze opgediend werden hadden ze een paar minuten langer gebakken kunnen zijn.
Het nagerecht was prima en smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Lekker gegeten voor een leuke prijs.
De bediening was goed er kon zelfs nog wat aan het menu aangepast worden zoals een andere saus en patat ipv aardappelen.
Klaas.oevering .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten in een leuke omgeving . Met de ah actie een mooi voordelig etentje na een actief dagje uit. Dus een aanrader.
Mmb.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De ober kwam erg gehaast over. Er werd niet aan het verzoek voldaan mbt de tafelplaats. Stoelen, bestek en servetten werden snel nog even van een andere tafel geplukt.
De groeten was rauw. Vlees en vis waren lekker.
De bonbons bij de koffie waren moccaboontjes en een mini cakeje. (Werd ook niet uitgelegd wat het was). De suiker en melk moest om gevraagd worden en werden na vragen op tafel gesmeten toen de koffie al koud was.
W.enr.vis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben een dag gefietst en daarna gegeten bij Restaurant Veldenbos, wij hebben in de serre gezeten maar je kon ook buiten dineren alles goed verzorgd en mooi opgemaakte
borden en een vriendelijk bediening.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was prima. Het personeel netjes maar gejaagd, kort en niet echt vriendelijk. De serre is prachtig om te zitten en netjes schoon.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Als voorgerecht wilden wij zalmtartaar hebbenmaar niet voorradig.hoofdgerecht sliptongen zonder saus het was droog.nagerecht correct.expesso was niet correct,werd teruggenomen.
Lj.vos .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was matig de bediening kon veel beter!. De wachttijden waren te lang.
Het geheel gezien wat betreft fletcher hotels voldeed dit beslist niet gezien onze ervaring met fletcher elders.
J.b.vanlokhorst .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik heb ruim 1,5 uur moeten wachten op de hoofdmaaltijd. Deze was i.p.v warm koud. Het dessert was een dame blanche. Het consumptieijs was vol ijskristallen, de bijbehorende saus die warm zou zijn was koud en beslist onvoldoende.
De bedrijfsleider zat kennelijk in zijn maag en wilde dit goedmaken met een extra consumptie. Mijn vrouw had zich zo gestoord aan de gang van zaken, dat ze dit weigerde.
Wij komen daar nooit meer.
Deesvdploeg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We waren er in december ook geweest met de ah actie. Toen erg vriendelijk en volt personeel en goed gegeten. Dat viel deze keer erg tegen. Het was erg druk. Het duurder ruim 30min voor dat er iemand met de kaart kwam. Ze hadden het duidelijk niet onder controle. Eten was wel goed en warm. Jammer van deze keer.