Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

• Verjaardag
  • ...
31-436012033

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Na een heerlijke dag komt u volledig tot rust bij het compleet gerenoveerde 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg. In het moderne à la carte restaurant geniet u van heerlijke streek- en seizoensgebonden gerechten, die de chef-kok met passie voor u bereidt. Daarnaast beschikt het prachtige hotel over een bar met een ruime lounge en open haard waar u terecht kunt voor een klein hapje en drankje.

Dit uitstekende restaurant is ook uitermate geschikt voor een heerlijke kop koffie, uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere lunch of gezellige High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Bus en treinstation op 15 minuten loopafstand.
  • : Gratis parkeren in de directe omgeving.

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
6,7
7,1

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Bela P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wat een slechte gelegenheid met zeer ondeskundig personeel .1 juli hier met een gezelschap van 8 personen koffie gedronken, dat ging goed, prima koffie met vlaai. Dan willen wij lunchen, het was 12.30, dat kon pas vanaf 13.30 , dan was er pas een kok......??? Oké , gewacht. Dat haffen wij beter niet kunnen doen. Ik heb nog nooit in zo’n gelegenheid zo’n echte lunch gehad. Oud brood, waarschijnlijk van de supermarkt , niet te eten. Lauwe kroketten en van 1 persoon de lunch vergeten. Bij navraag waar het bleef zei de ober dat hij het ging halen. Dat duurde 10 minuten en stond hij zelf een sigaret te roken I.p.b zijn excuus aan te bieden dat jij het vergeten was. Hem daar op aangesproken en zijn collega , haar excuus was dat ze net binnen was. Maar zijn gedrag was intolerabel , hij kerk mij niet eens aan, bleef achter de computer zitten. Bij navraag na de manager bleek deze op vakantie te zijn en naam deze heer hem waar. Nu weet deze man dus niet wat hospitslety is en hoe je met gasten omgaat. Wij hebben dus 45 minuten moeten wachten op een te armoedige lunch. Hier dus nooit meer terug, al om het onbeschofte gedrag van een assi manager.
Nas T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren met een klein groepje en hebben allemaal genoten van wat op ons bord lag. Goede temperatuur van eten, fijne ontvangst en bediening en leuke locatie. Persoonlijke voorkeur gaat uit naar dunnere friet ipv dikke Vlaamse friet, maar dat is smaak.
A V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Helaas kon er niet geleverd worden wat er op de kaart stond, bereft een menu en bier waar ze mee adverteren, het alternatief was slecht.
Gp V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het zou van gastvrijheid getuigen dat als klanten een vrije niet gereserveerde tafel uitkiezen, het bestek te verplaatsen in plaats van de klanten te vragen aan een andere tafel plaats te nemen. Een tafel die overigens later wel werd bezet en waarvan de klanten niet gevraagd werden elders plaats nemen.
Twee van de drie bestelde ribeyes waren erg goed, de derde hard.
Het ijs was erg lekker maar jammer dat deze vergezeld ging van iets dat op slagroom leek , maar het niet was
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij zijn hier geweest naar een dagje scooteren in Zuid Limburg. Toen wij kwamen en op het terras gingen zitten om iets te gaan drinken, werden we niet geholpen. De ober liep langs ons heen naam 2 lege glazen mee naar binnen en kwam niet meer terug. Het was rustig dus alle tijd. Na een tijdje ben ik zelf naar binnen gelopen en iets te drinken besteld en gezegd dat wij een tafel gereserveerd hadden. Later zijn wij binnenngaan eten en konden uitzoeken van de kaart. Ik moet wel zeggen veel gerechten om uit te kiezen dus voor ieder wat wils. Restaurant was rustig en er liepen 2 obers. Toen wij besteld hadden, moesten wij erg lang wachten op het voorgerecht, ongeveer 30 minuten. Even na ons kwamen 4 hotelgasten de eetzaal binnen en waren nog eerder met het voorgerecht bezig dan wij. Ook op het hoofdgerecht moesten wij behoorlijk lang wachten. Wij zijn zeker niet van het snelle eten, want wij vragen in principe altijd of er een pauze tussen de gerechten kan, maar dit was wel heel erg lang!!! Toen wij het dessert hebben gegeten hebben wij gevraagd of we de koffie buiten op het terras konden drinken. De ober zei toen dat het apparaat aan het spoelen was, maar zou het buiten komen brengen. En hier zaten wij weer een tijd te wachten, zonder dat er iets kwam. Ik ben dus maar weer naar binnen gegaan en de andere ober heeft gekeken en het apparaat was al lang klaar!!! De ober waar ik de koffie besteld had kwam later ook weer aan lopen, maar was met heel andere dingen bezig. Oh ja, koffie besteld en ook al afgerekend!! Dus eindconclusie. Eten is zeer goed maar bediening laat veel te wensen over
Anabelle .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden meteen aangesproken, en naar de plaats gebracht. Er werd gevraagd wat we wilden drinken en de menukaart gekregen. Er werd gezegd wat de bedoeling was wat je kon uitzoeken via de kaart, omdat het een AH restaurantkaart was.
Alleen jammer dat er weinig parkeerplaats was bij het hotel. Zodat we aan de overkant van de overweg ergens de auto moesten parkeren. Dit zou toch bij het hotel horen. Verder was het allemaal goed en lekker.
JHJ H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De soep was goed en ook zo de capatio. De snitsel vonden wij te vet. En de sla zat geen smaak aan. voor deze prijs hadden wij daar meer van verwacht. De dameblanch was heerlijk.
t.vandepol .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hadden gebruik gemaakt van een AH 2e drie gangen diner gratis aanbieding. We konden kiezen uit verschillende gerechten en de keuze mogelijkheid was prima. Lekker gegeten en prima bediening.
HenkJacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Oudbollig, bediening goed, Personeel zijn klantvriendelijk. Mooie wandelroute de Geul. Leuke terrasjes in Valkenburg.en monumenten.
WMJ W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst.
De bediening was correct en snel.
Alles zag er netjes uit in het restaurant.
Niet te koud en niet te warm.
Alleen de borden hadden wel voorverwarmd kunnen worden.
Voor de rest niets negatiefs.
rebekka H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
voor de 2de keer gegeten daar en sfeer en eten is goed ik ben gluten vrij en er is goed rekening mee gehouden ik raad dit restaurant daarom ook aan aandere aan
kelly H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Net geweest voor een high tea. Een high tea mag het echt niet genoemd worden want dat is echt een belediging! Wat we gekregen hebben (gereserveerd voor 8 personen)
* klein kopje 'tomatensoep' het was gewoon tomatenpuree met een beetje groenten erdoor gepureerd zat zelfs nog geen zout in. Wel een beetje brood met kant en klare kruidenboter
* sandwiches met kaas, ham en zalm waren wel lekker
* 4 mini cupcakes doorgesneden 2 petit four 2 mini brownies doorgesneden 2 mini tompoes (allemaal uit een kartonnen doos) 8 scones en een aantal roomsoesjes uit een kartonnen doos dus waren inmiddels al uitgedroogd. We hebben zelf maar om jam en slagroom gevraagd waarna we wel nog wat jam uit een plastic bakje en becel light uit een plastic bakje gekregen hebben. De dame die ons bediende was best aardig maar zijn ook zelf 2 keer om thee gaan vragen omdat ze druk was met mensen inchecken van het hotel. Verder was er niemand aanwezig.
Normaal kost deze high tea €26 per persoon wij hadden geboekt met AH uitje waardoor er 1 betaalde en 1 gratis was.
Als dit normaal €26 per persoon kost kun je op verschillende plaatsen in Valkenburg heel lekker eten. Een paar hapjes uit een doos op een bord leggen kan ik zelf ook. Echt schandalig dat ze hier überhaupt geld voor durven vragen en niet weinig ook! Er is ook niet 1 keer gevraagd of alles naar wens was, niet omdat mevrouw niet aardig was maar ze waarschijnlijk gewoon geen tijd voor ons had.
Zou het zeker niemand aanraden.
dolfijnen_nina .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk restaurant, mooi ingericht en ze zijn zeer vriendelijk. We hebben in de andere locatie gegeten dan waar we gereserveerd hadden doordat die keuken dicht bleek en we hebben heel netjes die ochtend een mail gekregen of dat goed was. We konden van de hele kaart eten en een 3-gangenmenu heeft een vaste prijs (34,95) dus voor minder dan 40 euro heb ik de lekkerste stoofvlees op, en mijn vriend een heerlijke paddestoelenlasagne.

zeer aan te raden!
smitje.h .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
erg tegengevallen .Broodplankje na de soep. Hoofdgerecht eerste keuze uitverkocht terwijl andere gasten het wel geserveerd kregen. Verkeerd hoofdgerecht geserveerd.Mijn lasagne ging ook weer terug. Kwam erg uitgedroogd op tafel. Grote stukken fruit bij het sorbetijs.Niet op de lepel te krijgen. Tegenvaller.
GilP .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Beste Iens,

Helaas tot onze teleurstelling zijn we opgelicht.
We moesten een standaard bedrag van minimaal 34,- betalen. Terwijl we uitkwamen op € 28,-. Het basis bedrag is ons van tevoren niet medegedeeld. We waren schijnbaar niet de enigen met deze opmerking.
De dame zei in eerste instantie dat het wel vermeld stond in de actie voorwaarden. Maar dat is absoluut niet correct. Ze verontschuldigde zich nadat ze zelf Internet had geraadpleegd. Ze ging eerst nog tekeer ook. Uiteindelijk moesten we toch inclusief 1 drankje € 36,75 afrekenen. Het gebeuren was vrij gênant.
(we kregen in eerste instantie ook nog een verkeerde rekening, maar ja fouten kunnen gebeuren)

Ik vind dit geen juiste gang van zaken. Graag ontvang ik het teveel betaalde bedrag retour en een correcte naleving van de actievoorwaarden.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met teleurgestelde doch vriendelijke groet,
Gilsonia Plak
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het hotel geeft een wat afgebrande indruk.
De ontvangst was heel direkt, te direkt.
De soep was het beste gerecht.
Het hoofdgerecht was zonder franje, niet meer dan goed.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
De binnenkomst verliep rommelig maar daarna prettig gegeten. Bij de aankomst werd ons verteld dat wij naar het andere restaurant van Fletcher moesten omdat de keuken gesloten was.
Vervolgens bij het andere restaurant prima gegeten en een vrije keuze van het 3 ga gen keuze menu. De schnitzels waren iets te vet, verder
cuijpers.m .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Enige punt, hetgeen ons niet bekend was, dat het diner niet plaatsvond in het hotel waar wij overnachtten maar bij het naburig Fletcher Hotel.
Dit werd ons pas verteld bij inchecken.
spitsyna .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was het beste ervaring! Lekkerste eten, vriendelijke dienst and heel netje restaurant met een hezelige openhaart!!!
ronaldhameka .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met bon van Shell daar gegeten. Eten was prima. Was daar ws zonder bon niet naar toe gegaan maar viel mij zeker niet tegen. Kon gewoon kiezen van de verschillende menu's. Bediening prettig de ruimte was strak en kan wel gezelliger ingericht worden. Temperatuur binnen prettig. Komt vaak voor dat het in restaurants nogal eens minder warm is.
Ronald Hameka Deventer