Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Trivium

Midden in de prachtige omgeving van de Biesbosch ligt Fletcher Hotel-Restaurant Trivium. Het moderne hotel is het ideale uitgangspunt voor schitterende fiets-, wandel- en zelfs kanotochten door de Biesbosch. Na een prachtige dag schuift u in het stijlvolle à la carte restaurant aan voor een culinair diner. Proef lokale producten die de chef-kok gebruikt voor zijn verrassende gerechten en geniet van een bijpassend glas wijn. Bij mooi weer is het zonovergoten terras aan de vijver een geweldige plek om de middag door te brengen. Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Trivium

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Trivium

Luc D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goed gegeten ,perfecte rundscarpaccio en idem dito angina beef
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijne, rustige setting en lekker eten. Goede en vriendelijke service. Menukaart was kort maar divers, voor ieder wat wils. Heerlijk genoten.
natascha C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, sfeer was erg goed. Gerechten waren heel goed op smaak gebracht. Ook de bediening was erg vriendelijk. Met AH restaurantactie gegeten, dus 2e menu gratis, maar hier komen we zeker nog eens terug.
A F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij gingen afgelopen vrijdag. Het was gezellig druk, maar het geluidsniveau was goed. Het eten was interresant, lekker en heel goed gekookt. De porties waren ook juist goed - niet te groot en niet te klein. De wachttijd was precies goed - we hadden genoed tijd tussen gangen om 'uit te rusten' - ik vind het niet leuk als de gangen te snel achter elkaar komen. We komen dus graag terug!
Theun V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede en smakelijke gerechten; echter bij het hoofdgerecht heel weinig groenten en weinig frites, het nagerecht was wel lekker, maar minimale portie. Kwam dit door het voordelige AH-arragement?
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was prima. Lekker er voldoende.
Er was iets misgegaan met het doorgeven van het dessert. Daarom lang moeten wachten en moeten vragen wanneer het kwam.
Ook bij tafeltje om ons heen, bleek dat de communicatie tussen bediening en de keuken niet vlekkeloos verliep.
de-broekies .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, in een rustige omgeving met heel vriendelijk personeel en korte wachttijd, echt een aanrader...!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben nog nooit zo"n slecht ontvangst gehad in de foyer van het hotel. Bij binnenkomst was het abnormaal druk, er waren heel veel mensen in een kleinen ruimte. Er lagen mensen tegen de grond waar je overheen moest stappen, er hing een vreselijke zweetlucht en het was heel luidruchtig. Na gezoek waar het restaurant was en daar gevraagd te hebben wat hier de bedoeling van was bleek er een internationaal dance event te zijn. Dit vinden wij echt een slechte vertoning om zo mensen te ontvangen die graag willen dineren.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een top restaurant, super lekker, super bediening , in 1 woord Top!! Heerlijk rustig en gezellig , netjes en gezellig.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten, hartelijke bediening! Ook leuk dat je gewoon uit menu kan kiezen. iets later aankomen was ook geen probleem.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren na een jaar weer eens in restaurant Trivium. We hadden een groupon bon , de telefonische aanmelding vooraf liep vlot. Bij aankomst was er niemand in het restaurant en pas na een aantal minuten kwam er iemand uit de keuken. Daarna alleen maar enthousiaste mensen aan tafel gehad , op advies van de ober namen we ipv de bestelde huiswijn een ander glaasje wijn . Dat was heerlijk . We konden uit de hele kaart kiezen, voor de voorgerechten konden we kiezen uit de soepen of tegen een meerbetaling uit de andere voorgerechten. We hebben zonder meer een heerlijk driegangen diner op, de gerechten waren heerlijk klaargemaakt ( verfijnd ) en ze zagen er ook mooi uit. Een ruime hoeveelheid frites bij het hoofdgerecht inclusief mayo ( zonder meerprijs). Na het hoofdgerecht kwam de ober vragen of we ( van het huis ) een dessert wijntje wilden proeven, nou dat wilden we wel en dat was ook erg lekker en een leuke verrassing. Heerlijke cappuccino toe .
Al bij een hebben we heerlijk gegeten met een zeer attente bediening ( zeker de jonge ober die heel erg enthousiast zijn werk deed). De rekening viel evenwel toch nog wat tegen , 42 euro bijbetalen voor 2 glaasjes wijn, een broodmandje vooraf , supplement voor de voorgerechten en een cappuccino toe, terwijl de desertwijn nog gratis was , vonden we toch wat straf terwijl we het menu via groupon feitelijk al betaald hadden .7,50 voor een glaasje wijn vonden we ook veel ( denkende dat we nog steeds een huiswijn hadden besteld.
Dus :zeker gaan eten bij Trivium, maar dan met een of andere bon ( anders is het veel te duur geprijsd) en ook goed in de gaten komen waar de extra’s allemaal zitten , want anders is het toch nog een duur etentje.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij kwamen hier eten via de AH restaurant actie. Het eten was erg goed. Het was lekker, snel klaar en nog goed warm toen het op onze tafel werd gezet.
Het restaurant zelf was groot en ruim. Maar met het juiste tafeltje had je toch nog wel genoeg privacy.
De prijs die gerekend werd was helemaal netjes. We mochten uit alle gerechten van de kaart kiezen en er werd daar een standaard prijs voor gerekend terwijl de prijs van onze gerechten daar ver boven lag.
Al met al een hele goede ervaring.
J A M V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitleg driegangen diner naar twee gangen diner was niet duidelijk in relatie met de prijs . Een twe gangen menu kon ook, maar achteraf moesten we gewoon de prijs van een driegangen diner betalen. Dit mocht wel iets duidelijker verteld worden.
w.jongmans1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijk en beleefd personeel en een goede sfeer in het restaurant. Zeer tevreden naar huis gegaan.
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
eten was redelijk goed had er meer van verwacht moest je zelf melden bij de bar personeel was wel vriendelijk maar dat was het ook .
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke bediening goede, rustige sfeer en tussen de maaltijden voldoende tijd. Helemaal niet gehaast.
Fantastische avond gehad en een goede keuken!!!!!!!
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was prima. We zaten gezellig. Omdat we via een AH actie daar zaten vielen de kosten natuurlijk mee. Een aanrader.
johanenodette .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met name het hoofdgerecht, kalfsucade en parelhoen, waren perfect. Heerlijk mals.
De bediening was heel vriendelijke en kundig. Wij hebben een fijne avond gehad.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
3 gefrituurde mini gamba’s met heel veel ijsbergsla en chili saus uit een potje voor €12,50 vind ik echt belachelijk! Ik voelde mij opgelicht. Hoofdgerecht was wel aardig. Maar ook flink aan de prijs! Gelukkig hadden wij de AH spaarkaart en betaalden wij maar 1 x het menu! De bediening was erg voorkomend en aardig.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben bijzonder genoten van vooral ook de Ribe eye welke werd aanbevolen was bijzonder goede keuze .
Aan te bevelen voor een heerlijk etentje.