Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Trivium 72 4873 LP Etten-Leur Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Hip en modern tafelen

Statig, trendy en modern. Trivium has it all! Geniet in het restaurant van de verfijnde smaken die de chef verwerkt in zijn seizoensgebonden gerechten. Etten-Leur heeft een zeer rijke natuur waarin je eindeloos kunt wandelen en fietsen. En wat smaakt er beter dan een welverdiende lunch na fysieke inspanning? Precies. De bediening van Trivium zal het je aan niets laten ontbreken en zorgen voor een onvergetelijke culinaire ervaring tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Duur
Bredauit .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met een groupon bon hebben we bij het Trivium restaurant genoten van een 3 gangen keuze menu. Voor 39 euro ( 5 euro pp supplement omdat het een 4 sterren hotel betreft) met zijn tweeen een mooie prijs voor een mooi keuze menu.
Vriendelijke ontvangst, wel valt op dat er veel onervaren personeel werkt . Alles verloopt niet vlekkeloos ( ik heb mijn mond nog vol en men komt al vragen of ze mijn bord kunnen afhalen) Gerechten zijn prima , lekker van smaak, mooi op het bord gedrapeerd . Keuze is voor dit menu ruim voldoende. We namen beide een rundercarpaccio ( lekker , anders dan anders gepresenteerd maar niets mis mee). Daarna resp de Angus steak en eendenborst , beiden heerlijk gebraden en lekker van smaak met een heerlijke saus, gedrappeerd op een bord met boontjes, een groene asperge en een paar zoete aardappeltjes. De vlees porties zijn ruim , groenten , aardappeltjes wat weinig , voor 3,50 kun je friet bij bestellen ( tja ). Als toetje namen we een complete koffie : die was heerlijk , met een heerlijk likeurtje en een plateau vol lekkere mini gebakjes , dat was heel smakelijk.
Al bij een hebben we heerlijk gegeten. Als we de normale prijs hadden moeten betalen ( 34,50 per persoon voor het menu ) waren we ontevreden geweest : dat is teveel geld voor wat je krijgt en was de bediening te mager. Met de kortingsbonnen hadden we een prima prijs/kwaliteitsverhouding te pakken. Dus een volgende keer zien ze ons echt wel terug , maar dan weer met een of andere kortingsbon
Pjkromdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ben samen met collega hier geweest. Prachtig gebouw, ruime entree. We waren de eerste gasten op de avond. We hadden dus ruime keus. Prima.
De menukaart viel tegen, zeer beperkt. Zou je niet verwachten bij zo'n mooie uitstraling.
Prijzen liggen ook niet al te laag.
Beiden gekozen voor de kabeljauw. Werd vrij snel gebracht. Maar gerechten waren lauw en net niet warm genoeg. Net niet voldoende om terug te geven, maar lekker is anders.
Gerechten waren acceptabel, maar zeer sober.
Daarna na een op zich prima nagerecht gevraagd af te rekenen. Heb ik wel drie keer opnieuw moeten vragen en na twintig minuten werd ik het beu en ben naar de balie toegegaan. Men liet mij vanwege de inmiddels toenemende drukte wel circa 10 minuten wachten.
Al bij al teleurstellend voor zo'n groot hotel met een dergelijke naam. Ik ga hier nooit meer eten en schaamde me voor de collega aan wie ik dit etentje had aangeboden. Het schort hier duidelijk aan management. Geen ervaren krachten en niet voldoende capaciteit.
Incs .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten was prima, vriendelijke bediening, wel lange wachttijden tussen de gangen. Een portie boerenfriet met mayonaise moet voor €3,90 bijbesteld worden, jammer. Na het nagerecht zagen we niemand meer bij onze tafel, dus maar aan de bar om de rekening gevraagd. Rekening klopte niet maar werd gecorrigeerd.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vergeten reserveren .
Slecht hoofdgerecht..
Te droog vlees rauwe koude groente
Friet apart betalen gestoord
Nooit meer terug bah
Majo2010 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een gaos in het restaurant,te weinig personeel,lopen heen en weer zonder iets te vragen.Menu opnamen en uitserveren plus minus 1uur en 45 min.Vlees droog en smaakloos.Slechte aanrader van Iens.
Anki S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De kaart was zeer beperkt en simpel. Het ijs, dat bij het dessert werd geserveerd was al aan het smelten. Te lang gewacht met uitserveren dus!
F.mvanheel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De vis uit het 3 gangenkeuzemenu was er niet, Van het voorgerecht was de soep matig ( leek uit een pakje ) en erg weinig. De visbonbon had werkelijk niets van een culinair hoogstandje. Smakeloos.
Het hoofdgerecht steak was niet goed gebakken. Zompig stuk vlees. Niet of nauwelijks gekruid. De bediening was niet wat je van de prijsstelling mag verwachten. Prijs kwaliteit verhouding was gewoon slecht. De bediening onzeker en weinig professioneel.
Nlam .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was matig en de bediening was ronduit slecht de ober die ons bediende was erg onvriendelijk, vergeetachtig en erg slordig.

965747765 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Aller eerst wil ik de bediening een compliment geven, geweldig en zeer vriendelijk. Alleen hebben ze voor AH kaart spaarders een aparte kaart gemaakt met een drie gangen menu voor € 34.50 , waar op maar een biefstuk op staat als vlees en dan moet je daar voor ook nog eens € 4,50 extra betalen en daar naast ook maar een vis soort schelvis en voor de rest geen mogelijk heden, voor en na gerecht was goed. Ik zal dan ook zeer zeker dit niet bij andere aanraden. Ik heb nog naar de normale kaart gevraagd en die ziet er wel zeer aantrekkelijk uit, wat we gegeten hebben was wel lekker en zeer netjes .
Regine C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Angus steak was erg lekker, fijne groente erbij, mooi opgemaakt een echte aanrader!
De tomatensoep was prima, dame blanche ook.
Een heerlijk beschut terras en mooi weer, wat wil je nog meer......
Gezellige bediening en een goede keuken.
We kwamen hier vorig jaar ook met de Iens/AH aktie
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
3 gangen voor €35, voor veel dingen rekenen ze extra geld bijv voorgerecht zalm +€4,50.
Wit biertje kost daar €4,25 zo waren we nog veel geld kwijt. Eten Angus beef was klein, tortilla was droog en te weinig gekruid.
Nc.slooter .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De entree van het hotel met daaraan het restaurant had Sfeervolle aankleding
Mooi opgemaakt bord met lekker eten
Bediening vonden we minder alert
Kwartjeenknaakje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We kregen een aparte menukaart met een driegangenmenu vanwege de AH restaurantactie. Voorgerechten waren tomatensoep met pesto, romige cremesoep met geitenkaas en walnoten of met € 4,50 bijbetalen een Zaltbommel. De romige cremesoep was weliswaar romig maar de geitenkaas/walnotenmousse moest je nog door de soep roeren...wat een raar gezicht en een niet smakelijke combi was. Het hoofdgerecht was een tortillachip gevuld met groenten. Deze was smakelijk maar de tortillachip waarin t werd geserveerd was enorm vet. Nagerechten waren koffie/thee, dame blanche of deluxe koffie met bijbetaling van € 4,50 (met petit fours). De dame blanche was met drie bollen vanille-ijs en een goed opgewarmd chocoladesaus.
J.moelands1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het is een grot hotel met een betrekkelijk klein restaurant. Wel een mooi groot terras waar we dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
De bediening was vriendelijk maar niet echt snel.
Het eten was verhoudingsgewijs aan de dure kant. Niet zoveel voor veel geld. De kaart was voor de iens klanten ook vrij beperkt.
Steve_ .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
* In het restaurant was een deel afgehuurd waarschijnlijk (nergens kenbaar gemaakt)
Diner was nu in de ontbijtzaal ruimte van Fletcher

* Duurde erg lang voordat je pas opgemerkt werd door het personeel

* Bestelling gemaakt. Keuze soep was men alweer vergeten (!). Erg slecht.

* Duurde ruim 50 minuten voor wij een simplistische soepje kregen.

* Broodplankje ook bij de soep besteld als voorgerecht en dat moesten wij OOK herinneren aan het personeel die alles notabene had opgeschreven in het begin bij het doorgeven wat wij wilde eten

* Duurde ruim 1,5 uur voordat het hoofdgerecht pas gereed was en dat was niet wat ik er van had verwacht. Schandalig !!

Hier moet je niet heen gaan al is het decor wel leuk.
Kan enkel leuk zijn als je de enigste bent binnen anders kan men al vrij snel de drukte niet aan.

* Meerdere keren dingen moeten herinneren tijdens het diner.

* Tafel (voorgerecht) werd NIET eens afgeruimd door het personeel. Moesten wij zelf even om vragen. ERG slecht en raad iedereen dit af. Waardeloze tent !!
Wouterruben .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hadden last minute gereserveerd en dat was geen probleem. Je kunt binnen of buiten zitten. Een echte hotel sfeer. Goed eten! Prima service.
Frajo2010 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op 4 augustus 2016 in dit restaurant gegeten.

Als hoofdgerecht hadden wij de Schelvis en de Arena Montana Angus biefstuk besteld. Beide gerechten waren qua smaak zeer teleurstellend, zeker niet vers bereid maar onmiskenbaar opgewarmde voorgegaarde producten. De schelvis omwikkeld met spek was droog en de Angus biefstuk mistte enig smaak en ook enige herkenning waaruit zou blijken dat deze was gebakken of gegrild. Gezien de prijs € 22,50, respectievelijk €24,50 zou je als klant meer kwaliteit mogen verwachten. Bovenstaande hebben wij bij de bediening aangegeven en zij gaven toe dat in de keuken niet met verse producten wordt gewerkt. Gezien de onvoldoende kwaliteit is dit restaurant beslist geen aanrader.
Matanasafta .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Ik had zegels gespaard bij AH voor 1 gratis diner. Bij het Trivium in Etten-Leur kregen mijn moeder en ik een keuze menu speciaal voor die tijd. Het was €35,- wat ik best duur vond. Daarnaast hadden veel gerechten ook nog een toeslag van €4,50. Uiteindelijk waren wel net zoveel geld kwijt als zonder gratis diner bon. En het eten was echt niet lekker en er kon nog geen frites of zo vanaf, ja tegen meerprijs, schandalig! !