Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Trivium 72 4873 LP Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Hip en modern tafelen

Statig, trendy en modern. Trivium has it all! Geniet in het restaurant van de verfijnde smaken die de chef verwerkt in zijn seizoensgebonden gerechten. Etten-Leur heeft een zeer rijke natuur waarin je eindeloos kunt wandelen en fietsen. En wat smaakt er beter dan een welverdiende lunch na fysieke inspanning? Precies. De bediening van Trivium zal het je aan niets laten ontbreken en zorgen voor een onvergetelijke culinaire ervaring tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,9
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijk personeel bij ontvangst en begeleiding naar de tafel.
Alle vier zeer tevreden over de gerechten. Ook op zondagavond toch nog gezellige drukte.
Prijs/kwaliteit meer dan goed. Geen wachttijd maar ook niet te snel.
Goede aanbeveling op zijn plaats.
elly.ton .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
bij binnenkomst was het personeel onderling druk in overleg en liet ons in eerste instantie gewoon staan. Daarna vriendelijk en correct. Hoewel het voorgerecht zeer kaal oogde was de smaak helemaal goed. Gezien de prijs hiervan hadden wij wel op zijn minst een broodje met boter er bij verwacht. De frites bij het hoofdgerecht waren erg vet, maar hoofdgerecht was verder uitstekend. Ook is er weinig keus op de kaart, wat niet nodigt tot een aantal keren teruggaan, wat op zich jammer is, want nogmaals de kwaliteit is goed
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Deze lokatie voor het eerst bezocht. Mooie entree maar niemand om te verwelkomen. Uiteindelijk het restaurant gevonden waar één ober de gasten begroeten. wij waren 12e in de rij. Duurde dus veel te lang. Onze jassen werden niet aangenomen en zelfs de garderobe niet aangewezen welke wij later zelf zijn gaan zoeken. Voor deze reservering in het kader van de AH restaurantactie was blijkbaar een speciale kaart maar slechts één per tafel. Niet handig om te zoeken en overleggen en erg weinig keuze. Voorgerecht smaakte goed maar het hoofdgerecht van mijn partner ( schol) was erg flauw en met wat peper en zout eetbaar. Mijn biefstuk (waarbij ik geen pepersaus kon krijgen omdat dat niet werd geserveerd) smaakte goed omdat ik tegen extra betaling wat champignons en ui het besteld. Mijn nagerecht (kaasplankje) met en rode port smaakte prima maar werd zonder uitleg voor mij neergezet. Het betalen verliep ook niet vlot. Nadat ik de rekening had gevraagd werd er in het voorbij lopen een kassabon naast mijn bord gelegd. Omdat er niemand kwam ben ik later maar bij het pinapparaat gaan staan. Na ca. 3 minuten kwam er eindelijk iemand helpen. Met een klein beetje meer inzet kan het allemaal veel beter. Gaan hier voorlopig echt niet meer heen.
A M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wilden hier graag reserveren via AH restaurantactie. Via de website was reserveren niet mogelijk en telefonisch worden geen reserveringen aangenomen. Tevens geven ze een aangepaste menukaart voor de klanten die willen eten met de korting van de AH restaurantactie. Erg teleurstellend...
bredauit .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op 3 december met mijn partner een dinerbon van groupon ingewisseld. Gelet op de eerdere recensies hadden we niet al te hoge verwachtingen. Maar omdat de einddatum van de groupon dreigde te verstrijken hebben we gekozen voor een Fletcher restaurant in de buurt van Breda. Hotel en restaurant zien er uitstekend uit, leuke entourage. Wij hadden 2 bonnen voor het Fletcher menu van € 30 met bijbetaling van € 5 p.p. en mochten kiezen uit de kaart zonder aparte bijbetaling bij de gerechten. De kwaliteit van zowel voorgerechten carpaccio en de gemarineerde zalm als de hoofdgerechten de angus steak en de kabeljauw was prima.
De dame blanche was al een beetje aan het smelten toen deze werd geserveerd. De glazen huiswijn zijn met € 4,50 geprijsd op het 4* niveau van het hotel. Het personeel was vriendelijk en deed zijn best het ons naar de zin te maken. Al met al een prettige ervaring
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met een groupon bon hebben we bij het Trivium restaurant genoten van een 3 gangen keuze menu. Voor 39 euro ( 5 euro pp supplement omdat het een 4 sterren hotel betreft) met zijn tweeen een mooie prijs voor een mooi keuze menu.
Vriendelijke ontvangst, wel valt op dat er veel onervaren personeel werkt . Alles verloopt niet vlekkeloos ( ik heb mijn mond nog vol en men komt al vragen of ze mijn bord kunnen afhalen) Gerechten zijn prima , lekker van smaak, mooi op het bord gedrapeerd . Keuze is voor dit menu ruim voldoende. We namen beide een rundercarpaccio ( lekker , anders dan anders gepresenteerd maar niets mis mee). Daarna resp de Angus steak en eendenborst , beiden heerlijk gebraden en lekker van smaak met een heerlijke saus, gedrappeerd op een bord met boontjes, een groene asperge en een paar zoete aardappeltjes. De vlees porties zijn ruim , groenten , aardappeltjes wat weinig , voor 3,50 kun je friet bij bestellen ( tja ). Als toetje namen we een complete koffie : die was heerlijk , met een heerlijk likeurtje en een plateau vol lekkere mini gebakjes , dat was heel smakelijk.
Al bij een hebben we heerlijk gegeten. Als we de normale prijs hadden moeten betalen ( 34,50 per persoon voor het menu ) waren we ontevreden geweest : dat is teveel geld voor wat je krijgt en was de bediening te mager. Met de kortingsbonnen hadden we een prima prijs/kwaliteitsverhouding te pakken. Dus een volgende keer zien ze ons echt wel terug , maar dan weer met een of andere kortingsbon
pjkromdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was een fantastische avond. Was er vorig jaar met vrienden geweest, dus wist dat het goed was. En nu met familie van mijn man. Mochten uit de hele kaart kiezen, dus geen aparte menukaart voor de AH zegelactie. Alles zag er heel goed uit en was ook lekker. Bediening was vriendelijk en gezellig. Ga zeker nog een keer terug
peter E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ben samen met collega hier geweest. Prachtig gebouw, ruime entree. We waren de eerste gasten op de avond. We hadden dus ruime keus. Prima.
De menukaart viel tegen, zeer beperkt. Zou je niet verwachten bij zo'n mooie uitstraling.
Prijzen liggen ook niet al te laag.
Beiden gekozen voor de kabeljauw. Werd vrij snel gebracht. Maar gerechten waren lauw en net niet warm genoeg. Net niet voldoende om terug te geven, maar lekker is anders.
Gerechten waren acceptabel, maar zeer sober.
Daarna na een op zich prima nagerecht gevraagd af te rekenen. Heb ik wel drie keer opnieuw moeten vragen en na twintig minuten werd ik het beu en ben naar de balie toegegaan. Men liet mij vanwege de inmiddels toenemende drukte wel circa 10 minuten wachten.
Al bij al teleurstellend voor zo'n groot hotel met een dergelijke naam. Ik ga hier nooit meer eten en schaamde me voor de collega aan wie ik dit etentje had aangeboden. Het schort hier duidelijk aan management. Geen ervaren krachten en niet voldoende capaciteit.
Incs .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten was prima, vriendelijke bediening, wel lange wachttijden tussen de gangen. Een portie boerenfriet met mayonaise moet voor €3,90 bijbesteld worden, jammer. Na het nagerecht zagen we niemand meer bij onze tafel, dus maar aan de bar om de rekening gevraagd. Rekening klopte niet maar werd gecorrigeerd.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vergeten reserveren .
Slecht hoofdgerecht..
Te droog vlees rauwe koude groente
Friet apart betalen gestoord
Nooit meer terug bah
majo2010 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een gaos in het restaurant,te weinig personeel,lopen heen en weer zonder iets te vragen.Menu opnamen en uitserveren plus minus 1uur en 45 min.Vlees droog en smaakloos.Slechte aanrader van Iens.
Anki S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De kaart was zeer beperkt en simpel. Het ijs, dat bij het dessert werd geserveerd was al aan het smelten. Te lang gewacht met uitserveren dus!
f.mvanheel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De vis uit het 3 gangenkeuzemenu was er niet, Van het voorgerecht was de soep matig ( leek uit een pakje ) en erg weinig. De visbonbon had werkelijk niets van een culinair hoogstandje. Smakeloos.
Het hoofdgerecht steak was niet goed gebakken. Zompig stuk vlees. Niet of nauwelijks gekruid. De bediening was niet wat je van de prijsstelling mag verwachten. Prijs kwaliteit verhouding was gewoon slecht. De bediening onzeker en weinig professioneel.
Nlam .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was matig en de bediening was ronduit slecht de ober die ons bediende was erg onvriendelijk, vergeetachtig en erg slordig.

965747765 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Aller eerst wil ik de bediening een compliment geven, geweldig en zeer vriendelijk. Alleen hebben ze voor AH kaart spaarders een aparte kaart gemaakt met een drie gangen menu voor € 34.50 , waar op maar een biefstuk op staat als vlees en dan moet je daar voor ook nog eens € 4,50 extra betalen en daar naast ook maar een vis soort schelvis en voor de rest geen mogelijk heden, voor en na gerecht was goed. Ik zal dan ook zeer zeker dit niet bij andere aanraden. Ik heb nog naar de normale kaart gevraagd en die ziet er wel zeer aantrekkelijk uit, wat we gegeten hebben was wel lekker en zeer netjes .
Regine C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Angus steak was erg lekker, fijne groente erbij, mooi opgemaakt een echte aanrader!
De tomatensoep was prima, dame blanche ook.
Een heerlijk beschut terras en mooi weer, wat wil je nog meer......
Gezellige bediening en een goede keuken.
We kwamen hier vorig jaar ook met de Iens/AH aktie
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
3 gangen voor €35, voor veel dingen rekenen ze extra geld bijv voorgerecht zalm +€4,50.
Wit biertje kost daar €4,25 zo waren we nog veel geld kwijt. Eten Angus beef was klein, tortilla was droog en te weinig gekruid.
nc.slooter .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De entree van het hotel met daaraan het restaurant had Sfeervolle aankleding
Mooi opgemaakt bord met lekker eten
Bediening vonden we minder alert
kwartjeenknaakje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We kregen een aparte menukaart met een driegangenmenu vanwege de AH restaurantactie. Voorgerechten waren tomatensoep met pesto, romige cremesoep met geitenkaas en walnoten of met € 4,50 bijbetalen een Zaltbommel. De romige cremesoep was weliswaar romig maar de geitenkaas/walnotenmousse moest je nog door de soep roeren...wat een raar gezicht en een niet smakelijke combi was. Het hoofdgerecht was een tortillachip gevuld met groenten. Deze was smakelijk maar de tortillachip waarin t werd geserveerd was enorm vet. Nagerechten waren koffie/thee, dame blanche of deluxe koffie met bijbetaling van € 4,50 (met petit fours). De dame blanche was met drie bollen vanille-ijs en een goed opgewarmd chocoladesaus.
j.moelands1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het is een grot hotel met een betrekkelijk klein restaurant. Wel een mooi groot terras waar we dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
De bediening was vriendelijk maar niet echt snel.
Het eten was verhoudingsgewijs aan de dure kant. Niet zoveel voor veel geld. De kaart was voor de iens klanten ook vrij beperkt.