Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Trivium 72 4873 LP Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Hip en modern tafelen

Statig, trendy en modern. Trivium has it all! Geniet in het restaurant van de verfijnde smaken die de chef verwerkt in zijn seizoensgebonden gerechten. Etten-Leur heeft een zeer rijke natuur waarin je eindeloos kunt wandelen en fietsen. En wat smaakt er beter dan een welverdiende lunch na fysieke inspanning? Precies. De bediening van Trivium zal het je aan niets laten ontbreken en zorgen voor een onvergetelijke culinaire ervaring tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Trivium

de-broekies .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een top restaurant, super lekker, super bediening , in 1 woord Top!! Heerlijk rustig en gezellig , netjes en gezellig.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij kwamen hier eten via de AH restaurant actie. Het eten was erg goed. Het was lekker, snel klaar en nog goed warm toen het op onze tafel werd gezet.
Het restaurant zelf was groot en ruim. Maar met het juiste tafeltje had je toch nog wel genoeg privacy.
De prijs die gerekend werd was helemaal netjes. We mochten uit alle gerechten van de kaart kiezen en er werd daar een standaard prijs voor gerekend terwijl de prijs van onze gerechten daar ver boven lag.
Al met al een hele goede ervaring.
J V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitleg driegangen diner naar twee gangen diner was niet duidelijk in relatie met de prijs . Een twe gangen menu kon ook, maar achteraf moesten we gewoon de prijs van een driegangen diner betalen. Dit mocht wel iets duidelijker verteld worden.
w.jongmans1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijk en beleefd personeel en een goede sfeer in het restaurant. Zeer tevreden naar huis gegaan.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
eten was redelijk goed had er meer van verwacht moest je zelf melden bij de bar personeel was wel vriendelijk maar dat was het ook .
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke bediening goede, rustige sfeer en tussen de maaltijden voldoende tijd. Helemaal niet gehaast.
Fantastische avond gehad en een goede keuken!!!!!!!
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was prima. We zaten gezellig. Omdat we via een AH actie daar zaten vielen de kosten natuurlijk mee. Een aanrader.
johanenodette .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met name het hoofdgerecht, kalfsucade en parelhoen, waren perfect. Heerlijk mals.
De bediening was heel vriendelijke en kundig. Wij hebben een fijne avond gehad.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
3 gefrituurde mini gamba’s met heel veel ijsbergsla en chili saus uit een potje voor €12,50 vind ik echt belachelijk! Ik voelde mij opgelicht. Hoofdgerecht was wel aardig. Maar ook flink aan de prijs! Gelukkig hadden wij de AH spaarkaart en betaalden wij maar 1 x het menu! De bediening was erg voorkomend en aardig.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben bijzonder genoten van vooral ook de Ribe eye welke werd aanbevolen was bijzonder goede keuze .
Aan te bevelen voor een heerlijk etentje.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben een leuke een fijne avond gehad met mooie gerechten, leuke bediening en een mooie en rustige ambiance,.......aanrader om terug te komen en meer naar toe te gaan.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten met een uiterst vriendelijke bediening. We werden vlot voorzien van een drankje en ook het eten werd op tijd uitgeserveerd.
kees.buckens .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het restaurant heeft een mooi buitenterras.
De wachttijden tussen de gerechten waren zeer lang.
De bedienende mensen waren vriendelijk.
De bereiding en aankleding van de gerechten was heel gewoontjes.
Er werd niet gevraagd hoe wij het vlees wilde, medium of doorbakken.
Naar deze gelegenheid gaan we zeker niet terug.
J V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bediening niet optimaal, spatwater lauw, chocoladesaus bij dame blanche lauw. Uiteindelijk ijsklontjes gekregen. Bij alarm werd ook nauwelijks uitleg gegeven, was vals alarm maar prettig om te weten.
evavolkert .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Geweldige service, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Gerechten zagen er heel mooi uit op de borden, net kunstwerken.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het is een mooi restaurant, een prettige en zeer nette bediening. Er hing een fijne sfeer en het eten was heerlijk, wij hebben genoten. Zeker een aanrader.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie en het is ons zeer goed bevallen! Eten was zeer goed, bediening niets op aan te merken en ondanks dat dit een (zaken)hotel betreft was het restaurant zeker niet zakelijk en zeer geschikt om hier als stel, familie, met vrienden of alleen te eten!
inevanbale .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Is een gezellig restaurant, met confortable stoelen , en vriendelijke bediening met goed eten.
We waren veel te vroeg maar dat was geen probleem. Werden zeer vriendelijk behandeld.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Bij binnenkomst werden we door een vriendelijk personeelslid naar het restaurant begeleidt. Het restaurant ziet er sfeervol uit en we konden zelf een plaatsje zoeken.
Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.
Fijn dat we konden kiezen uit de gehele kaart een minpuntje vind ik dat er toch niet veel gerechten op staan, het dubbele aan voor/hoofd en nagerecht zou wenselijk zijn.
De gerechten waren smakelijk en de borden stijlvol opgemaakt. De sfeer was gezellig en er was rustige sfeer muziek op de achtergrond.