Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Aan de rand van vestingstad Steenwijk, op enkele kilometers van het pittoreske Giethoorn, vind je Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk. Verken het Venetië van het Noorden vanuit een bootje en bewonder de prachtige natuur in de omgeving. Neem na een mooie dag plaats in het stijlvolle à la carte restaurant voor een heerlijk diner en geniet van de culinaire creaties die de chef-kok voor u bereidt. Aan de voorzijde van het restaurant bevindt zich tevens een ruim terras, waar je onder het genot van een borrel kunt genieten van het mooie weer.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Anneriek D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Mooi stuk vis vol van smaak en de groente de juiste kooktijd dus beet gaar en niet doorgekookt. De kok bracht het toetje en informeerde of alles naar wens was geweest. Laagdrempelig en vriendelijk personeel.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten we werden prima geholpen
Sthl H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Rustige omgeving. Niets oo aan te merken.
evaline .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
ontvangst vriendelijk ruime keuze van de kaart zowel voorgerechten hoofdgerechten als ook nagerechten waren heerlijk. de bediening was vriendelijk en een grapje tussendoor kon ook.
A.N.J S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening is goed en vriendelijk , prijs kwaliteit verhouding is goed
dit fletcher hotel is voor herhaling vatbaar
Is goed bereikbaar en heeft een ruime parkeer gelegenheid
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij binnenkomst goeie sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en gevarieerd. veel keus op het menu en voor ieder wat wils. Wij komen zeker een keer terug!
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Mixend grill, kalfsoester en kip. Ook een goed dessert, de pannacota. Wel vreemd dat alle wijn in dezelfde glazen werd geschonken. De nieuwe serveerster deed erg haar best voor ons.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. We werden bediend door vriendelijk personeel en elk gerecht van de drie gangenmenu was heerlijk. Vooral de kalfsoester was subliem.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Al meerdere keren hier geweest met vrienden. Genoten van heerlijk eten in een rustige omgeving # voor herhaling vatbaar!
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Van buiten ziet het hotel/restaurant er niet echt uitnodigend uit, maar binnen is de eetzaal sfeervol en rustig. Mooie, linnen gedekte tafels, ruime opstelling. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, ook zonder het AH voordeel een plek om nog eens naar toe te gaan.
Marlaine H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Personeel aardig. Restaurant is gelegen in een hotel wat op een industrieterrein ligt.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het AH-menu had een karig voorkomen, o.i. kleinere porties dan bij een standaard a la carte menu.
Andere gasten (geen AH-klanten) hadden meer bij een gerecht.
Erna A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs. Ziet er netjes uit. Aardig en klantvriendelijke bediening. We zijn tevreden!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sommige stukjes brood waren te hard, kon je tanden bij breken. (Broodplankje). Ik had verder Mixed Grill, krijg je 3 kleine stukjes vlees op een groot bord en die kan je aanvullen met groente en aardappel. De prijs is hiervoor best duur want ik had daarna nog trek. Als je geen grote eter bent is dit ideaal anders niet!
Parfait (toetje): De parfait was lekker, maar het onderste gedeelte de cake was heel droog.
Zou hier niet nog een keer naar toe gaan. Vorige keer een high tea gedaan, heel veel was gewoon ingekocht en bitterballen bij een high tea was een beetje raar.
Geke S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede bediening, gerechten zonder lange tussenpozen geserveerd, consumpties zelf bestellen (prima).
Het heeft ons en onze vrienden prima gesmaakt, en is voor herhaling vatbaar.
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk en vlot.
De bediening was ook zeer goed en vriendelijk.
We hebben hEerlijk gegeten.
Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
corietdeboer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Evenals vorige keren dat we hebben gedineerd, was de hele entourage en het eten weer uit de kunst. We zullen het restaurant zeker aanbevelen bij onze kennissen en vrienden.
PNM W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wij hebben een heerlijk weekend genoten in en om Steenwijk. De kamer was eenvoudig en netjes alleen de gordijnen mochten wel eens gewassen worden.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben geen opmerking gewoon perfect , goede bediening , leuk restaurant, niks te klagen dus kan ik nies meer zeggen als dat wij graag terug komen in hotel Steenwijk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten met prima bediening in rustige omgeving!
Aan de zijkant van de eetzaal was het wel erg donker.
...............................