Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

• Wi-Fi
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was uitstekent de kok kwam nog even bediening was heel vriendelijk een aanrader wij hebben genoten wij waren ook 46jaar getrouwd via de AH akie hebben wij genoten herhaling vatbaar gr Fam Hutten uit Raalte
Giny I.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Aardige bediening. Het eten was prima en mooi verzorgd. De borden waren mooi opgemaakt, Wij kunnen dit restaurant aanbevelen!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima ontvangst en verdere service. Maaltijd goed en prima plek aan raam met leuk uitzicht. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gastvrije en heel vriendelijke bediening.
Ruime keuze uit de hele menukaart.
Alles met veel smaak bereid en opgediend.
Kortom: onze avond was zeer geslaagd. Wij komen zeker terug.
Femmy G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was gezellig.Heerlijk gegeten en we gaan er zeker nog een keertje naar toe.Heerlijke asperges.Voor en nagerecht ook heerlijk.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met veel genoegen gegeten in Fletcher Hotel Steenwijk. Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg over het AH actie diner systeem werkt.
Vlotte en correcte bediening en heerlijke gerechten. Aanbevelenswaardig.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We komen hier graag nog een keer terug, erg gezellig en heerlijk eten, gezellige sfeer. een aanrader.
De bediening was vlot ,vriendelijk.De eetzaal was zogoed als vol , maar we hadden een leuk gereserveerd tafeltje,dus ik kan geen negatieve dingen bedenken.Topavond.!
Marinus M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren tevreden over alles. Geen commentaar. Dus waarom 120 tekens achterlaten . Goed is goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d.de.wijs .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was een heerlijke en vooral rustige dag die op een voortreffelijke manier werd afgesloten met het diner bij Fletcher Steenwijk.
Goede service, vriendelijk personeel en vooral een goed en heerlijk diner.
h. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij hebben prima gegeten met een vriendelijke ontvangst gezellig aan een ronde tafel voor 4 personen. Het eten was heel goed.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was keurig. Voor herhaling vatbaar.
Mooi hotel en een paar dagen hier gelogeerd
apj V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Eten was goed maar als je twee dagen de zelfde groente krijgt,en een dag een schaaltje rabarber(heerlijk) en de tweede dag niet dat valt tegen,twee dagen spinazie dat hoeft niet!vriendelijke groet.
Robingrid .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk en rustig gegeten. Prettige bediening. Op de gerechten was niets aan te merken. Al vaker in dit hotel gegeten, omdat wij er dan ook overnachten. Volgende keer weer, met of zonder actie. Toppie.
A G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was goed, portie`s mochten van ons iets groter, maar dat is voor ieder persoonlijk. kortom : prima!
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Evenals bij Vorige gelegenheden waren wij bijzonder tevreden over de menu's en de bediening.Er werd voldoende opgediend om volop van te genieten.
Cor en Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zijn voor de 4e keer geweest en uitstekend gegeten.De kok had weer enorm zijn best gedaan en rekening gehouden met 1 natriumarm dieet . Wat ook steeds vermeld werd wanneer de gerechten gebracht werden. Vriendelijk personeel. Ook werd er na navraag asperges besteld die uitstekend klaargemaakt waren. Al met al een gezellige en lekkere avond gehad en voor herhaling vatbaar.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke mosterdsoep. Mixed grill zeer smakelijk. Garnituur precies genoeg voor twee personen. Geen culinaire hoogstandjes, maar lekker gegeten.
MarjenS .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Men was erg flexibel bij het reserveren, we wilden graag iets eerder dan online mogelijk was, dit was geen probleem. Vriendelijk personeel, dat ondanks de drukte de gerechten en bestellingen vlot op tafel had staan. Lekker gegeten, zowel voor- hoofd- en dessert vielen in de smaak. Voor herhaling vatbaar.
Cor en Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was erg lekker en voor herhaling vatbaar. De kok heeft uitstekend zijn best gedaan en zeer vriendelijke bediening.
Ook werd er rekening gehouden met dieetwensen.