Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten met prima bediening in rustige omgeving!
Aan de zijkant van de eetzaal was het wel erg donker.
...............................
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
de ontvangst, het eten en de bediening was goed. We hebben geen muziek gehoord maar dat hoeft ook niet.
We zijn er al verschillende keren geweest.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Net en sfeervol ingericht restaurant. Aardige en vakkundige bediening, en het eten was uitstekend!
Een goede reden om nog een keer terug te gaan.
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Al verschillende keren hier gedineerd. Ook ditmaal hebben we erg van ons bezoek genoten.
Het keuzemenu met heel wat variatiemogelijkheden was opnieuw verrassend. Tot gauw!
E. S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was teleurstellend dat je het dessert niet mocht ruilen voor een kopje koffie; staat in de AH-voorwaarden?? Ik meldde dat we dit voorheen wel hadden gekregen zonder de koffie extra te moeten betalen. Degene die me dit uitlegde kwam even later nog in het redelijk volle restaurant aan tafel om me dit nogmaals duidelijk te maken, terwijl ik gezegd had, dan rekent u de koffie maar apart. Heb er echt een nachtmerrie van gehad zo in het restaurant benaderd te worden.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was daar geweldig om te eten een aanrader om daar heen te gaan Fam Scholten Giethoorn. in deze ontspannen sfeer. Tot de volgende keer.
j B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
kortweg een geslaagd etentje,goede bereikbaarheid ,gratis parkeren, ben zeer tevreden over de bediening.
voor herhaling vatbaar
Cobi B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben vaker bij dit restaurant gegeten en was altijd goed, eten was altijd goed van smaak, nu helaas niet. Dus hier gaan wij niet meer eten.
Bodhi R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na wat recensie te hebben gelezen , zijn wij naar dit restaurant gegaan, maar het viel ons behoorlijk tegen!
De ontvangst was prima , werden netjes naar ons tafeltje gebracht, maar daarna hebben we wel 5 verschillende personen aan onze tafel gehad, wat niet bijdroeg tot enig contact!
Het eten was goed, maar aan sfeer : het is een erg grote ruimte, wat donker in onze hoek, vergeten een kaarsje aan te steken en dan ook geen contact met de mensen die bedienen, jammer!!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het was net als voorheen allemaal dik in orde, we komen zeker terug. De kwaliteit van het eten was weer uitstekend en de bediening erg vriendelijk.
H.P.Koolen en V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was naar ieders tevredenheid. Goede bediening ,smakelijk en goed verzorgd.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijke bediening en uitleg bij de gerechten. Zowel voor- hoofd- en nagerecht mooi opgediend. Vruchten bij nagerecht wel erg koud.
janny P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Groente erg basis sla plakjes komkommer en tomaat. (dressing ? ) de rode kool .ik mis een appeltje of wat krenten er door. Vlees mix was goed alleen de koude saus wisky en knoflook kan bij mijn inzien beter vervangen worden door een warme roomsaus .
Alles erg basis .
f.j.stevens .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Voorgerech t carpaccio was prima, garnalen croquet: zat amper een garnaal in. Hoofdgerecht was perfect met lekkere groente blekselderij, toetje: ijs was waterig met vruchtjes uit blik. Lange wachttijd tussen de gerechten. Op maandag zijn de meeste restaurants dicht, maar dit gelukkig niet.
famvanhal .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben met z'n viertjes de verjaardag van mijn lief gevierd. Het was werkelijk een heerlijke en feestelijke dis tot in de kleine details. Mooie en verrassende variatie op de kaart. Ook de bijgerechten waren voortreffelijk. En als klap op de vuurpijl een fantastisch vuurspuwend verjaardagsdessert zonder dat we ergens om hadden gevraagd.....! We gaan dus zeker terug!!!!
famwortel .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was goed ,lekker en gezellig Zeker de moeite waard om nog eens te gaan............................................................................................
J. Y.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. rustige omgeving. Tafeltje stak uit bij een hekje/ op hoek doorloop: minder prettige, gezellige plaatsing.
jevdvegt .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten a la carte en vriendelijke bediening. Een aanrader! Veel keuze op de kaart.

Verder weet ik niets te zeggen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Voor-, hoofd- en nagerechten waren allemaal heerlijk. Allerlei smaakvariaties en een prima bediening. Echt perfect allemaal.
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het gaat een beetje ongeregeld. Er komen minstens 4 verschillende personeelsleden aan je tafel. Een gevolg daarvan is dat er bij de mensen aan het tafeltje naast ons twee verschillende mensen komen vragen of alles naar wens is en of ze nog extra aardappeltjes of groenten willen, terwijl bij ons niemand dat is komen vragen, terwijl ik juist wel wat extra aardappeltjes had gewild. Toen ik dat bij het dessert zei, zei de jongeman: Dan had u daar even om moeten vragen. Het ongeregelde is dus dat ik er om had moeten vragen, terwijl het de mensen naast ons 2x werd aangeboden.