Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

Lies R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Eten was prima, alleen de kalfsoester hebben we teruggestuurd, was taai, kan gebeuren. Maar prima en professioneel opgelost door bedienend personeel.
H.H. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een prima restaurant en keurig ingericht. Diner was prima, vriendelijk en vakkundig personeel, zeer accuraat en weet iets over de gerechten te vertellen. Wij gaan er zeker weer naar toe.
H.H.v.B
h. B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Net als vorige keer hebben we nu ook weer uitstekend gegeten. Vriendelijke bediening en heel gezellig. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
vorstenhof .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs en prima bediening.
zeker een aanrader voor een vervolg.
we waren nu voor de derde keer met familie hier na een fietstocht uit eten

dank voor dit prima verzorgd 3 gangen diner

H.N.
Boudina V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Sfeervol. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel????Wij zaten met vrienden aan een ronde tafel. Zo kun je makkelijk met elkaar praten.
famvanhal .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een aangenaam verrassende kaart zowel bij de voorgerechten als de hoofdgerechten.En heerlijk bereid door een kok die er erg veel plezier in en kijk op moet hebben. We hebben dus werkelijk gesmuld, waarbij het vega-voorgerecht met rode bietencarpaccio, feta, noten enz. en de voortreffelijke lamsschenkel eruit sprongen. De wijnen - hoewel er niet veel keuze is - waren ook prima voor een nette prijs. Wij gaan dus zeker nog eens terug,
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden er al vaker gegten en komen nu ook zeker weer terug.
Wij vinden het fijn dat je een keuzemenu hebt.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten in heel prettige omgeving en prima bediening. Met AH-actie hele kaart beschikbaar. Echt een feestje dus.
A D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten , vlotte bediening van vriendelijk personeel , ruim buitenterras waar we met dit heerlijke weer gezellig konden zitten ! Wij waren tevreden en gingen voldaan huiswaarts !!
gerda260 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
het eten was goed warm en erg lekker. en de bediening was vriendelijk en goed spraakzaam
des ondanks moesten we het toetje snel opeten vanwege de tijd .
want we moesten naar een concert.
wimsaapkegmailcom Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Tijdens ons verblijf in het hotel, met de A.H. voucher hier gedineerd. Het was goed, gerechten waren prima, en de bediening was ook goed. Het nagerecht was ook wel goed, maar van het ijs hadden wij een hogere verwachting, volgens ons was het meer waterijs, en dat vinden wij niet zo lekker. Maar al met al toch wel een 8 waard.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was uitstekent de kok kwam nog even bediening was heel vriendelijk een aanrader wij hebben genoten wij waren ook 46jaar getrouwd via de AH akie hebben wij genoten herhaling vatbaar gr Fam Hutten uit Raalte
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vlotte bediening. Erg vriendelijk. Goede portie van de maaltijden. Je kon er telkens groente o.i.d. bijkrijgen.
Heel goed bevallen kom zeker nog eens terug.
Giny I.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Aardige bediening. Het eten was prima en mooi verzorgd. De borden waren mooi opgemaakt, Wij kunnen dit restaurant aanbevelen!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima ontvangst en verdere service. Maaltijd goed en prima plek aan raam met leuk uitzicht. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gastvrije en heel vriendelijke bediening.
Ruime keuze uit de hele menukaart.
Alles met veel smaak bereid en opgediend.
Kortom: onze avond was zeer geslaagd. Wij komen zeker terug.
Femmy G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was gezellig.Heerlijk gegeten en we gaan er zeker nog een keertje naar toe.Heerlijke asperges.Voor en nagerecht ook heerlijk.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met veel genoegen gegeten in Fletcher Hotel Steenwijk. Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg over het AH actie diner systeem werkt.
Vlotte en correcte bediening en heerlijke gerechten. Aanbevelenswaardig.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We komen hier graag nog een keer terug, erg gezellig en heerlijk eten, gezellige sfeer. een aanrader.
De bediening was vlot ,vriendelijk.De eetzaal was zogoed als vol , maar we hadden een leuk gereserveerd tafeltje,dus ik kan geen negatieve dingen bedenken.Topavond.!