Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

• Wi-Fi
MarjenS .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Men was erg flexibel bij het reserveren, we wilden graag iets eerder dan online mogelijk was, dit was geen probleem. Vriendelijk personeel, dat ondanks de drukte de gerechten en bestellingen vlot op tafel had staan. Lekker gegeten, zowel voor- hoofd- en dessert vielen in de smaak. Voor herhaling vatbaar.
Cor en Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was erg lekker en voor herhaling vatbaar. De kok heeft uitstekend zijn best gedaan en zeer vriendelijke bediening.
Ook werd er rekening gehouden met dieetwensen.
José B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De ontvangst was netjes. het personeel , meerdere mensen, waren vriendelijk en netjes.
Wij komen nog een keertje terug. prima Hotel
wmvesch .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het gekozen 3 gangen diner was zeer smakelijk en van goede kwaliteit.
Voorgerecht was rundercarpaccio: prima.
Hoofdgerecht 1 kabeljauwfilet: uitstekend, Hoofdgerecht 2 snoekbaarsfilet: uitstekend, Bijbehorend garni: smakelijk.
Nagerechten: vanillle ijs en bavarois: prima.
Bijbehorende wite wijn, Chardonnay: lekker.
Conclusie; heerlijk gegeten.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het was het fletchrhotel in DWINGELO DOOR OMSTANDIGHEDEN! NOU ik let altijd op eten wat niet gangbaar is op de kaart en daar werd ik niet teleurgesteld in. Rode bieten carpatcho. Iets met linzen als hoofdgerecht en een koffie met een likeur naar keuze met lekkernijen was niet te versmaden. Wie over dit restaurant klachten heeft, die heeft het dan bij hoge uitzondering niet getroffen, want zowel mijn man als ik waren er echt bijzonder over te spreken. een dikke 9
d.de.wijs .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk, samen met de bediening en service was het een zeer geslaagd etentje.
Daardoor is het zeker voor herhaling vatbaar.
We zaten bij het raam, en daar was het wat kouder, dus de volgende keer gaan we ergens anders zitten.
Catrien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Je wordt ontvangen door een receptioniste en daarna heel snel naar je tafel gebracht. Gezellige ambiance. Vlot in de bediening en zeer aardig. Goed eten . We hadden een drie gangen menu voor een redelijke prijs. Kortom wij hebben een top avond gehad voor een mooie prijs
famwortel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De bediening was perfect ,Op de kalfsbiefstuk deze was taai en er zaten veel pezen in. Helaas was dit door 3 van de 6 personen besteld . De rest was goed
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vlotte, vriendelijke bediening en een voortreffelijk AH-keuzemenu gehad. Waren hier vaker geweest en ook nu weer was het uitmuntend. Aanrader!
Roely S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, de zalm was goed, de snoekbaars lekker en groenten en gebakken aardappeltjes. Het vanilleijsje vond ik heerlijk. Al met al goed geweest.
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben voor de tweede maal in dit restaurant gegeten en ook deze keer werden wij en onze vrienden beslist niet teleurgesteld. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. Eentje van ons koos zalm als voorgerecht en twee van ons hebben carpaccio gekozen en ik nam zelf tomatensoep. Broodplankje vooraf met 2 smeerseltjes. Ons hoofdgerecht werd deze keer mixed grill met pepersaus en als extra bestelling nog een ander koud sausje. Heerlijke verse warme groente en een stronkje witlof met ham en kaas en lekkere gebakken aardappeltjes en puike friet. Nagerecht tweemaal ijs met advocaat en slagroom en tweemaal tiramisu. We hebben van begin tot en met het eind genoten. Hier kom je graag een eindje voor omrijden. In ons geval bijna 50 km enkele reis. Een aanrader! Tot gauw!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was erg lekker! Personeel was vriendelijk, zeker een aanrader. Het restaurant zag er ook mooi uit. We komen zeker een keer weer.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met AH-kaarten prima gegeten, alleen de carpaccio was wat minder van smaak. Meer dan voldoende lekkere bijgerechten. Desserts waren ook goed.
bob.500 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten vooral het hoofdgetecht echt aan te raden en dan het 2e 3 gangenmenu gratis helemaal geweldig. Echt een aanrader
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurant en kwalitatief hoogwaardig voedsel. Ruime keuze uit de à la carte menukaart, zelfs met AH Restaurant actie. Echtgenoot koos carpaccio, ik nam tomatensoep en een broodplankje met 2 smeerseltjes vooraf.
Hoofdgerecht kalfsbiefstuk met Stroganoff saus. Prima garnituur; gebakken aardappeltjes, verse groente (spinazie), frisse gemengde salade en ook nog een struikje witlof met ham en kaas en een stoofpeer partje op het bord er bij. Nagerecht; wij hebben allebei van de tiramisu met karamel saus gesmuld. Ontvangst en bediening was buitengewoon hartelijk. Het restaurant doet warm en knus aan. Tot de volgende keer! Daar komen we graag voor uit Flevoland. (net bij de Ketelbrug)
Berend H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alles was goed verzorgd lekker van smaak ook het wijntje was erg lekker
De bediening kwam enkele keren langs om te vragen of er voldoende was en of alles naar wens was.
We komen vast weer terug.
19o71962 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten was heerlijk .Borden waren heel mooi opgemaakt . Je kon patatjes, aardappelen, groente konden wij bijbestellen.Vooral het toetje was voor iedereen een feest .
Wij komen zeker weer terug .
bottels .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten, restaurant was gezellig aangekleed in kerstsfeer. Vriendelijke bediening.

Veel keuze, maar niet allemaal standaard gerechten, dus iets genomen wat weer eens wat anders is, broccoli soep is erg lekker!!
rakker1953 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was zoals altijd weer overheerlijk . Aan te bevelen . Wij komen graag weer .Je kunt van de kaart kiezen wat je maar wilt . Kerstsfeer was volop aanwezig . Heel attent personeel .
Bonnie B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was goeden het personeel was ook wel vriendelijk.
En de sfeer was ook goed.
IK zou niet waat ik nog meer moet schrijven ik vindt het in iedergeval ver zorgt

MV.G B.Bos-Knobbe