Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Steenwijk

evaline .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
ontvangst vriendelijk ruime keuze van de kaart zowel voorgerechten hoofdgerechten als ook nagerechten waren heerlijk. de bediening was vriendelijk en een grapje tussendoor kon ook.
I H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij binnenkomst goeie sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en gevarieerd. veel keus op het menu en voor ieder wat wils. Wij komen zeker een keer terug!
A.N.J S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening is goed en vriendelijk , prijs kwaliteit verhouding is goed
dit fletcher hotel is voor herhaling vatbaar
Is goed bereikbaar en heeft een ruime parkeer gelegenheid
Ing13 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Mixend grill, kalfsoester en kip. Ook een goed dessert, de pannacota. Wel vreemd dat alle wijn in dezelfde glazen werd geschonken. De nieuwe serveerster deed erg haar best voor ons.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. We werden bediend door vriendelijk personeel en elk gerecht van de drie gangenmenu was heerlijk. Vooral de kalfsoester was subliem.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Al meerdere keren hier geweest met vrienden. Genoten van heerlijk eten in een rustige omgeving # voor herhaling vatbaar!
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Van buiten ziet het hotel/restaurant er niet echt uitnodigend uit, maar binnen is de eetzaal sfeervol en rustig. Mooie, linnen gedekte tafels, ruime opstelling. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, ook zonder het AH voordeel een plek om nog eens naar toe te gaan.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Personeel aardig. Restaurant is gelegen in een hotel wat op een industrieterrein ligt.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het AH-menu had een karig voorkomen, o.i. kleinere porties dan bij een standaard a la carte menu.
Andere gasten (geen AH-klanten) hadden meer bij een gerecht.
Erna A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs. Ziet er netjes uit. Aardig en klantvriendelijke bediening. We zijn tevreden!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sommige stukjes brood waren te hard, kon je tanden bij breken. (Broodplankje). Ik had verder Mixed Grill, krijg je 3 kleine stukjes vlees op een groot bord en die kan je aanvullen met groente en aardappel. De prijs is hiervoor best duur want ik had daarna nog trek. Als je geen grote eter bent is dit ideaal anders niet!
Parfait (toetje): De parfait was lekker, maar het onderste gedeelte de cake was heel droog.
Zou hier niet nog een keer naar toe gaan. Vorige keer een high tea gedaan, heel veel was gewoon ingekocht en bitterballen bij een high tea was een beetje raar.
Geke S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede bediening, gerechten zonder lange tussenpozen geserveerd, consumpties zelf bestellen (prima).
Het heeft ons en onze vrienden prima gesmaakt, en is voor herhaling vatbaar.
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk en vlot.
De bediening was ook zeer goed en vriendelijk.
We hebben hEerlijk gegeten.
Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
corietdeboer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Evenals vorige keren dat we hebben gedineerd, was de hele entourage en het eten weer uit de kunst. We zullen het restaurant zeker aanbevelen bij onze kennissen en vrienden.
patricia-wubben .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wij hebben een heerlijk weekend genoten in en om Steenwijk. De kamer was eenvoudig en netjes alleen de gordijnen mochten wel eens gewassen worden.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben geen opmerking gewoon perfect , goede bediening , leuk restaurant, niks te klagen dus kan ik nies meer zeggen als dat wij graag terug komen in hotel Steenwijk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten met prima bediening in rustige omgeving!
Aan de zijkant van de eetzaal was het wel erg donker.
...............................
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
de ontvangst, het eten en de bediening was goed. We hebben geen muziek gehoord maar dat hoeft ook niet.
We zijn er al verschillende keren geweest.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Net en sfeervol ingericht restaurant. Aardige en vakkundige bediening, en het eten was uitstekend!
Een goede reden om nog een keer terug te gaan.
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Al verschillende keren hier gedineerd. Ook ditmaal hebben we erg van ons bezoek genoten.
Het keuzemenu met heel wat variatiemogelijkheden was opnieuw verrassend. Tot gauw!