Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Woldmeentherand 15 8332 JE Steenwijk Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Neem de tijd voor een rustige lunch of diner

Hotel Restaurant Steenwijk is een rustgevend 3-sterren hotel (met restaurant) midden in het toeristische centrum van Noord-West Overijssel. Het ligt midden in het natuurgebied dus neem je tijd om een plekje te zoeken en heerlijk uit te rusten. Is het weer oke, dan is er in de zon vast plaats? Is het wat kouder, dan is het binnen zowel voor ontbijt, lunch als diner ook goed vertoeven!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Steenwijk

Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Hoewel er maar keuze was uit twee vegetarische hoofdgerechten, waren deze zeker niet standaard! We hebben beide gerechten gekozen en allebei even heerlijk.

De porties waren ook prima! Precies zoveel dat een dessert als nagerecht geen probleem was.

De bediening was heel vriendelijk, kwam regelmatig even langs.

De omgeving sprak ons niet aan. Hotel is vlak naast de MC Donalds en een paar grote winkels. Binnen hebben ze goed hun best gedaan op het interieur. Stoelen zitten prima voelen luxe aan!
Rooscleij .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk opgemaakte gerechten die heerlijk smaakte. Zeker een aanrader. We komen zeker terug en onze vrienden ook. De bediening was erg vriendelijk. Je kon gewoon kiezen uit de kaart, geen vaststaand 3-gangen menu. Wat wel zo prettig is.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Na een eerdere teleurstellende ervaring bij een ander restaurant met de AH kaart, nu een top avond, gewoon van de kaart kiezen en heerlijk gegeten. Goed gedaan flecherhotel
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben samen een fijne avond gehad na een drukke dag. Op doorreis naar huis is dit een ideale combinatie om in een ontspannende sfeer samen te kunnen dineren.
Hildamartens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant. Ontspannen een heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten was uitstekend. Het personeel was uiterst correct en vriendelijk. Compliment voor de keukenbrigade.
Riafakkert .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Onverschillig en ongeïnteresseerd personeel:gesloten wijnfles werd voor ons neergezet;niks proeven of inschenken! Ging net zo met het eten:geen enkele uitleg. Soep was lauw,vlees was taai en tiramisu nog half bevroren....Kortom:nooit weer!
Thija B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben genoten van een heerlijk diner. Jammer genoeg moesten we erg lang op het voorgerecht wachten.
Dit kwam omdat het druk was in het restaurant en er ook nog een buffet was.
Later werd het beter en hebben we niet lang op ons hoofdgerecht en dessert hoeven wachten.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ontvangst door zittend nagelbijtend meisje bij receptie: u kunt daar uw jas ophangen. We konden zelf een tafel kiezen in de serre.Fijn dat je met AH bon gewoon zelf een menu kunt samenstellen! Fijn dat er een lopertje op tafel ligt en mooi gesteven servetten!
Inrichting gezellig. ondanks grote zaal. Bediening aan tafel erg vriendelijk. Huiswijn goed. Voorgerecht zalm en courgettesoep erg lekker. Hoofdgerechten: vlees prima, groente veel te gaar en gebakken aardappelen hier en daar nogal verbrand. Desserts lekker, maar gewoon.
Annitak .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij waren hier met de ah actie, het eten was prima, niet overdreven bijzonder maar erg lekker.
De bediening was heel erg vriendelijk maar zoooo vreselijk traag, wij hebben erg lang moeten wachten, 2 en een half uur gedaan over 2 gangen, het toetje hebben we over moeten slaan omdat we niet meer tijd hadden, helaas moet je het toetje dan wel gewoon betalen omdat het een 3 gangen diner is.
Keesvanbaaren .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij de reservering hebben wij onze dieetwensen gelijk gemeld. Tijdens het bezoek kwam de medewerkster daar steeds op terug en waarschuwde ons wanneer er een gerecht gekozen werd wat niet binnen de marges van het dieet paste. De medewerkster was bijzonder enthousiast en hielp ons perfect. Jammer dat er te weinig personele bezetting was in het restaurant waardoor de werkdruk te hoog opliep.

Het voorgerecht (zalm en soep) en hoofdgerecht (sliptong en kabeljauw) smaakten voortreffelijk. Er werd meer dan voldoende groenten en aardappelgarnituur bij geserveerd.

De locatie is makkelijk te vinden (bij op- en afrit van de A32). Vanwege de snelweg is het decor daardoor natuurlijk wel iets minder.

Als we weer in Steenwijk zijn gaan we hier weer eten!
Ronsent .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De gerechten waren goed van smaak, alleen de snoekbaars was te gaar .
De bediening was vrolijk en goed.
Gezellige sfeer om te dineren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jokedendaas1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het Hotel uitgekozen voor 2 dagen arrangement, een diner was inclusief, de tweede dag het AH actiediner, eerste dag niet geweldig, varkenshaas helemaal doodgebakken, tweede dag was het prima, niet echt gezellig, wij zaten om 8 uur al als enigen in het restaurant.
Magda8549 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Pas om 18.30 geboekt voor diner om 19.00 uur terwijl we al in het hotel waren, geen enkel probleen en alles kon. Zeer vriendelijke bediening en goede keus uit de verschillende gerechten.
Met de AH aktie meegedaan met 4 personen, een aanrader!!
Roelof.en.marry .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het personeel was heel vriendelijk. Alles zag er keurig verzorgd uit. We hebben heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Porties niet te groot.
Pinkgirl2005 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eten wat lekker en goed bereid. Bij het hoofdgerecht waren ze de saus vergeten van mijn man, en bij het nagerecht de saus en slagroom van mij. Beide keren wel de saus gekregen!
Het ziet we wel wat ouwbollig uit! Wc's al helemaal en die roken ook vreemd.
Famwortel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten alleen de saus was erg weinig dit stelde niets voor,
maar bij de vraag voor extra saus werd dit keurig gebracht
Rienkem .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bediening was goed. Vroegen alleen niet of we genoeg hadden ook niet of we nog wat wilden drinken. Het eten was gewoon en hetzelfde als vorig jaar. Bedenk een's wat nieuws.
Gn.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Keuze uit slechts twee menu's. Het eten was lekker, heel smakelijk en ruim voldoende.
de bediening vriendelijk, maar wel een beetje boers. Maar al met al zijn we
toch zeer tevreden.
Corrykrikke .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor-hoofd gerecht was goed/lekker [misten wel de rauwkost] Na gerecht [kaas] minder, het brood wat erbij was overheerste, beter was het b.v. met een gewoon [stok]broodje naar onze mening
Rommensc .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vriendelijke ontvangst. We konden buiten zitten. Snelle en buitengewoon vriendelijke bediening. Lekker eten. Alles goed verzorgd en goed van smaak, de vis en het vlees was prima, de groente heerlijk, precies zoals het hoort, niet doorgekookt. Hij leek net voor ons klaargemaakt, beetgaar.