Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Gertrudisboulevard 200 4615 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Veel verser krijg je het niet! Met de Zeeuwse stranden en het historisch centrum van Bergen op Zoom binnen handbereik, heeft dit restaurant een unieke locatie in Nederland. Terwijl je geniet van het uitzicht op de Binnenschelde worden de lekkerste lunch- en dinergerechten op tafel getoverd. Verse en seizoensgebonden producten vormen hiervan de basis. Zeer de moeite waard om hier neer te strijken en je in trendy setting culinair te laten verwennen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
FvanLoon .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tijdens het dinerwas er nog een gast die zat te dineren en die begon meteen met een laptop en iPhone te bellen en zeer luid te spreken. Na een vraag van ons aan een medewerker kregen we als antwoord " er komen hier heel veel internationale gasten en die werken door onder het diner" en werd nies aan gedaan. Dit alles heeft rum 1.15 uur geduurd totdat de gast vertrok. Terwijl we nog op ons nagerecht zaten te wachten en er dus in keuken nog gewerkt moest worden om gerechten klaar te maken begon men in de keuken al met poetsen en schrobben, hetgeen ook niet erg hygiënisch is als er nog gerechten klaar gemaakt moeten worden.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prettige sfeer, voldoende aantal benienend personeel, weinig keuzemogelijkheden op de AH-kaart. Genoeg parkeerruimte. Drankjes zijn stevig aan de prijs.
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
leentje18 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie met 2 personen. Bij reservering een paar allergiegevoelige ingrediënten aangegeven, maar hiervan was blijkbaar geen kennis genomen. We vonden de carpaccio als voorgerecht prima, maar het hoofdgerecht - schol rack - zeer karig, meer graat dan vis. Bleek een half (!) scholletje te zijn, met 1 worteltje, een plukje snijbonen, een beetje wijnsaus en 4 zeer kleine aardappelrondjes. Gelukkig hadden we frietjes erbij besteld (wel extra betalen). Hoofdgerecht nIet voor herhaling vatbaar dus. Nagerecht Dame Blanche was goed, Panna Cotta weer heel weinig. Maar als het hoofdgerecht voldoende was geweest, was hier geen opmerking over gemaakt. Jammer, maar we gaan zeker de andere 2 hoofdgerechten nog uitproberen!
J.W V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goede ontvangst, fijne bediening en het eten was heerlijk. Een aanrader dus!!! We konden gelukkig ook buiten eten, op het terras want het was een warme dag.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ambiance mooi, eten was goed, vriendelijk personeel. We hebben een leuke avond gehad. Mooiie rustige bosrijke omgeving..
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De pasta zat niet veel smaak aan heel eenvoudig en niet verrassend!' Jammer er valt veel meer van te maken!
Veel meer, het was ook een beetje weinig! Ze kwamen niet vragen of het smaakte ook een minpuntje.
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Verrassend lekker. Jammer dat een kan kraanwater hier niet geserveerd wordt. De fles rosé was lekker.
Alles vers en goed klaargemaakt.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie bon !
Wij voelden geen verschil met de andere gasten .
Heel plezierige bediening! Komen graag nog eens terug!!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuk en vriendelijk personeel en kleine aanpassing van het menu was mogelijk.
Ook onze vrienden waren zeer tevreden en de steak was botermals ook het vegetarisch-menu is een aanrader.
Gezellige avond gehad!
Marlo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Goed gegeten, meer de ah Katie....verfijnde gerechten, alleen het dessertwas wat magertjes, qua smaak niet, maar was een
Panna cotta, die op een eetlepel zou passen......dit had wel wat meer gemogen, we verden er gewoon een beetje lacherig van.
toos S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was heel goed personeel vriendelijk het is echt aan te bevelen ik ga beslist nog een keer naar toe en ze laten je rustig eten en als je even wil wachten laten ze je met rust
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Na een vriendelijke ontvangst kregen wij een prima drie gangen menu geserveerd, zeer goed verzorgd, een mooie presentatie voor ons een aanrader!
marijkeboertjes .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Uitstekend ! Alle gerechten waren van een zeer goede kwaliteit. De ontvangst was prettig, op de kaart stonden ruim voldoende gerechten om 'n keuze te kunnen maken. Ook het nagerecht, koffie compleet, was ook inderdaad COMPLEET ! Heerlijk, een aanrader !
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn advies is om in dit restaurant geen steak of tournedos te bestellen, want die is echt heel slecht. wij hadden een Arena Montana steak besteld die volgens ons zo uit het vacuum was gehaald en even snel onder de grill was gelegd, het vlees was stug en taai en de smaak was verschrikkelijk vies, en was dan ook niet te eten. Na deze retour gezonden te hebben konden we wat anders bestellen, we wilden de tournedos wel proberen, dat kon wel maar we moesten wel bijbetalen omdat we met de AH 2 de diner gratis bon daar hadden gereserveerd. Toen we deze tournedos kregen was die op de zelfde manier klaar gemaakt, het vlees was wel malser maar de smaak was heel raar, ik heb hem uiteindelijk wel opgegeten maar mijn vrouw hield het op de helft voor gezien. Ons advies is andere slager met vers vlees te nemen. Het voorgerecht en toetje was wel goed, daar was niets op aan te merken.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We gingen voor de eerste keer bij dit Fletcher-restuarant eten, en wel met een AH-bon. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een plaatsje aan het raam. De keuken was vlakbij en daar was het een gezellige boel. We waren de eersten, dus op een bepaald moment werd de vermaning uitgesproken 'er zijn al gasten'. Toen ging de volumeknop wat zachter.
We mochten kiezen uit drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten. De salades van het voorgerecht waren rijk van groenten voorzien. Prima. Het hoofdgerecht was mooi opgemaakt en smakelijk. De panna cotta van het nagerecht was wat bescheiden. We betaalden € 34,50 exclusief drinken. Fijn was dat bij het ophalen van de lege borden gevraagd werd of we het volgende gerecht al wilden hebben. Zo mochten we zelf het tempo bepalen en dat vinden we erg prettig. Al met al een prima etentje, niet spectaculair, maar gewoon in orde.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke bediening. Zeer lekker eten ook als je van de ah actie daar gaat eten. Vriendelijke en vlotte bediening en een restaurant met een intieme beleving. Zeker een aanrader!
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettige ontvangst en bediening. Eten en sfeer prima. Gezellig met vrienden gegeten. Dankzij AH-actie zeer betaalbaar. Een aanrader!
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met vrienden gegeten het was gezellig , het ah menu was zeer uitgebreid en het eten was lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.