Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Gertrudisboulevard 200 4615 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Veel verser krijg je het niet

Met de Zeeuwse stranden en het historisch centrum van Bergen op Zoom binnen handbereik, heeft dit restaurant een unieke locatie in Nederland. Terwijl je geniet van het uitzicht op de Binnenschelde worden de lekkerste lunch- en dinergerechten op tafel getoverd. Verse en seizoensgebonden producten vormen hiervan de basis. Zo vers zelfs dat de kreeft die op je bord belandt bij binnenkomst nog vrolijk rondzwom in het ruime aquarium. Zeer de moeite waard om hier neer te strijken en je in trendy setting culinair te laten verwennen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 16:30
Zaterdag en Zondag Gesloten
Voordelig
Witch545 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten en de service waren perfect. Wel jammer dat je maar uit 4 voorgerechten. 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten plus koffie kon kiezen. We gaan er zeker nog eens eten maar dan a la carte.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
prima maaltijd voor een prima prijs
de plaats aan het raam was een foute keuze van onszelf
het was minder warm aan het raam
Stephan.van.tienen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Een goede keuze uit vlees, vis of vegetarisch bij zowel het voor- als hoofdgerecht. Absoluut een aanrader!
Jacabaijer .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en mooie plaatsen. Erg lekker gegeten en er stond geen druk op ons tempo van eten. Erg prettig dat we alle tijd konden nemen voor ons heerlijke diner
Elkedebeyer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het personeel, bedienende en koks krijgen allemaal een grote pluim van ons. Prima gedaan. Oplettend en attent. Op alle vragen werd rekening gehouden met ons. Wij vonden het 3 gangenmenu speciaal voor de AH spaaractie te duur voor hetgeen je krijgt. (Euro 34,50) De wijn was voortreffelijk en daarvoor geldt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iets te donker op tafel. We gaan zeker nog eens eten en dan van de gewone kaart. Leuk om hiermee kennis te maken
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Je kunt a la cart eten of een 3 gangen menu.
Je kunt kiezen uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten.
Er is genoeg keuze die je kunt maken.
Het wild seizoen is geopend, dus we hadden als voorgerecht wildsoep, hoofdgerecht hazenpeper met hete bliksem en stofpeertje en als nagerecht dame blanche. Het was allemaal voortreffelijk klaargemaakt en het smaakte heerlijk.
Aanwas .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Aan onze wensen m.b.t. allergie werd op voortreffelijke wijze tegemoet te komen. Dat er hierdoor enigszins moest worden afgeweken van het AH menu was geen enkel probleem en zonder extra kosten. Dat hebben we in andere restaurants wel anders meegemaakt.
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De Mosselen waren uitstekend en het weer ook. Dus buiten gegeten.De bediening is altijd vriendelijk. Alleen het afrekenen vond ik minder.Ze rekenen voor "n Menu 34,50 standaard,terwijl wij mosselen namen 18,95 euro.
Maar voor de rest uitstekend en prima lokatie!
Stafford .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij verbleven in het hotel, dus een leuk idee om gebruik te maken van de AH restaurantactie.
Voorgerecht was goed, maar de Aberdeen Angus biefstuk waarvan ik had zo mijn twijfels, leek meer op schoen leer dan een biefstuk, dit was werkelijk een kogel biefstuk, mooi gepresenteerd, maar echt niet te eten, vaal van kleur, smakeloos, en taai!
Wij kregen na het melden hiervan aan de bediening een bon voor een gratis drankje, had liever een lekker biefstuk gehad, enfin,de bediening was uitstekend!
Gelukkig hebben andere mensen op deze site een betere ervaring met deze keus van gerecht.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met AH bonnen hebben we heerlijk gegeten in het Fletcher Stadsparkhotel in Bergen op Zoom. Het 3 gangenmenu van 34.50 waarbij 2 is 1 geldt, biedt voldoende keuze uit de diverse gerechten. Met mijn partner hadden we allemaal verschillende gerechten: we vonden het allemaal lekker. Een enkel minpuntje
- het broodplankje kwam tegelijk met het voorgerecht waar we toch wel een 1/2 uur op hebben zitten wachten
-weinig aardappelen bij het hoofdgerecht. Voor 3,50 heb je extra frites maar voor de prijs horen die er mijns inziens bij
- dure wijn: 4,50 voor een glaasje huiswijn nodigt niet uit tot een tweede glas, jammer
Wij hebben het decor ook met een 7 gewaardeerd. Het is beslist sfeervol , maar wel vreselijk donker, daar moet je toch wel echt aan wennen. Ik zou zelf ook eens een aantal bomen laten rooien, zodat je ook daadwerkelijk zicht het op de Binnenschelde.
Al bij een lekker gegeten. Als ik de volle prijs had moeten betalen was ik niet helemaal tevreden geweest.
Mandy_arvelo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Was heerlijk weer en eten en service was ook super lekker...TOP. we hebben heerlijk genoten van alles.. voorgerecht en alles was super
Harenad .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
AH Maaltijd gegeten, zeer smakelijk en goed bereid, bord mooi opgemaakt want het oog wil ook wat. De bediening is zeer attent. Carpaccio, Black Angus, Dame Blanche en Salade gerookte Zalm Parelhoen , Dame Blanche alles zeer smakelijk.
Al vinden wij dat er voor de salade en friet niet een extra bedrag gerekend mag worden, maak dan het menu iets duurder.
Restoliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Uitstekend gegeten. Voldoende keuze in actiemenu. Als extra mogelijkheid werd nog de mosselpan met brood en/of frites toegevoegd. Met de vegetariër is echter weinig rekening gehouden.
Pluspuntje: het tafelwater werd niet op de rekening gezet.
Conhennie .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was uitstekend en de bediening erg vriendelijk.
Het was erg druk maar alles liep op rolletjes.
Het hoofdgerecht was een black angus medium gebakken en die was perfect.
Laulin .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij hadden een heerlijk menu echter de service was voor ons minder het duurde allemaal heel lang totaal 2 uur en dat ging ook van onze wellnes tijd af vond dat een minpuntje en moet eerlijk zeggen de laaste 2x was dat ook zo zowel in het restaurant als in de bar voor. Verder het eten de welness was heerlijk
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ah arangement, vooraf salade met zal, en limoencreme, voortreffelijk !
Daarna Hoofdgerecht Black Angus met gesauteerde aardappel, en diverse groente , en toefje truffelpuree Vlees was iets te veel.
Daarna koffie met garnituur, overheerlijk.
We komen al een aantal jaren bij Fletcher in BOZ, en zijn verrast over kwaliteit en service.
Ook nog eens bij de boeking via Zoover, een kamerupgrade.
Een aanrader

P.B. Lijnkamp
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gastvrij en lekker gegeten. Leuke opmaak van de borden, vriendelijk alert personeel. Mooi restaurant met open keuken, aanrader!
Ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
wij boekten een packetdeal,ontbijt en diner voor een gereduceerde prijs.het ontbijt gaf een ruime keus.het warme onderdeel was een flop,nl. een gortdroge scrambled eggs en nauwelijks gebakken bacon.het diner was weinig beter:wij waren de eerste gasten,maar moesten niettemin 65(!)minuten wachten op het hoofdgerecht.dat was angusbeef,maar zonder kraak of smaak(wat door mijn tafelgenoot werd bevestigd)deze had parelhoen,dat beter smaakte.het voorgerecht,carpaccio,was van een ongeevenaarde krenterigheid,een flintertje vlees en er vielen 3 pijnboompitten te ontwaren.partner had veel groene sla met heel weing gerookte zalm.voeg daarbij leidingwater waarvoor flink moest worden betaald en een armetierige huiswijn,ook al flink aan de prijs,een olijf als amuse,tafels,die nodig aan een wasbeurt toe waren.de bediening toonde begrip,maar diende de instructies van hogerhand uit te voeren.voor de zoveelste keer gezeur aan de receptie over onze vooruitbetaling,die door het hoofdkantoor niet was doorgegeven(vorig jaar ook al,een structureel probleem bij de Fletcher keten)kortom:een veel te dure-voor het gebodene-aangelegenheid en een mislukte avond.
Wilfred_heuzen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het was een heel gezellige sfeer, met uitermate vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! We komen snel weer eens terug. Over de gerechten; Alles was overheerlijk
Bretscher .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De bediening was zeer slecht, terwijl er om ons heen regelmatig uitgeserveerd werd, moesten wij maar wachten en wachten, enige attentie op een gebaar voor service werd genegeerd. Daarnaast hadden we zalm als hoofdgerecht, deze was veel te lang gebakken en erg droog. Dit is duidelijk niet een restaurant waar men de klant centraal heeft, maar meer bezig is met de eigen bezigheden is onze indruk.