Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Gertrudisboulevard 200 4615 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Veel verser krijg je het niet! Met de Zeeuwse stranden en het historisch centrum van Bergen op Zoom binnen handbereik, heeft dit restaurant een unieke locatie in Nederland. Terwijl je geniet van het uitzicht op de Binnenschelde worden de lekkerste lunch- en dinergerechten op tafel getoverd. Verse en seizoensgebonden producten vormen hiervan de basis. Zeer de moeite waard om hier neer te strijken en je in trendy setting culinair te laten verwennen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

JH R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige ambiance en vriendelijk personeel, we hebben gegeten via de AH actie. Het eten was erg goed....en voor de actie een goede ruime keuze....een aanrader!
ac.blokland .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten goed, maar de hoeveelheid viel tegen. Volgens ons krijg je bij een voorgerecht (carpaccio) toch wel een stukje toast of zoiets. En bij het hoofd gerecht werd ook al niet
gevraagd of dat we er een frietje of een gebakken aardappeltje bij wilde hebben. We weten ook wel dat het geen geld is, maar een beetje luxe mag toch wel als je met vieren komt eten en DRINKEN.
hannyvanbockel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben genoten van het AH menu. Heerlijke wijnen erbij en vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar in deze prachtige ambiance.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk personeel, men vroeg ook na het voorgerecht of het hoofdgerecht al mocht komen of dat wij liever nog even wilden wachten. Wij werden absoluut niet weggekeken. Mooi weer dus de deur stond open naar terras als wij daar last van hadden moesten wij het zeggen.
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een goede service. Een aanrader! Er werd keurig gevraagd of wij het hoofdgerecht al geserveerd wilden hebben of dat wij wilden wachten. Er werd dus meegedacht! Je voelt je welkom als je binnenkomt.
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Sfeervol restaurant, heerlijk eten, keurige bediening, in één woord: KLASSE !
Een klein puntje: de messen om de heerlijke broodjes uit het broodmandje en naderhand het vlees te snijden, mochten voor mij scherper zijn.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gerechten zijn Gemakkelijk te bereiden: sla geitenkaas, noten dressing,
Grill vlees met salade en dressing, tot slot kaasplankje.
dus de bereiding is niet spannend.
36 euro voor dit menu qua kwaliteit prijsverhouding overspannen.
Bediening perfect. Goed op tijd met warme gerechten; een teken dat de kok de regie goed in de hand heeft.
Minpuntje. Fletcher had tot voor kort van die heerlijke dikke friet met schil. Knapperig van buiten en zacht van binnen.
Deze heerlijk friet is vervangen door een kennelijk goedkope variant. Jammer. Ik maakte graag een omweg naar Fletcher voor die heerlijk friet. Helaas ... :-(
Alfred M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben genoten van ons dider bij fletcherhotel in bergen op zoom . Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht en nagerecht was voortreffelijk.
bertus.netty.meijer .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten is prima en wij hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening alleen bij het hoofdgerecht weinig groeten en aardappel dat is jammer.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten en ambiance zijn goed. Beding is vriendelijk en gezellig. Wat we echt minder vonden was dat alles op een bord ligt. Geen extra garnering los in een bakje er naast zoals sla, frietjes/aardappeltjes, groente of zelfs wat majo. Het lijkt dan dat het goedkoop moet worden neergezet en de klant tegen betaling al dat extra zou moeten gaan bijbetalen willen ze wat luxere eet ervaring. Maar voor een voorgerecht van 14 en 21 euro voor een stukje vlees verwachten wij wel iets meer.
L V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ruime keus uit een drie gangen menu. Prima service waarbij gevraagd werd of we al dan niet meer tijd wilden tussen de gangen. Goed en gezellig gegeten in een prettige ambiance. Puntje van aandacht, vanuit de open keuken was het regelmatig uiterst luidruchtig!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima gegeten en goede sfeer .
Wel jammer dat ik wat brood bij voorgerecht wilde en dit extra moest betaald .
Hoofdgerecht ook zonder frietjes .
Terwijl je zonder bon dit wel bij de gerechten voorbij zag komen .
Dessert bv kaasplankje ook met bijbetaling .
Conclusie wil je lekker eten extra geld meenemen .
FvanLoon .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tijdens het dinerwas er nog een gast die zat te dineren en die begon meteen met een laptop en iPhone te bellen en zeer luid te spreken. Na een vraag van ons aan een medewerker kregen we als antwoord " er komen hier heel veel internationale gasten en die werken door onder het diner" en werd nies aan gedaan. Dit alles heeft rum 1.15 uur geduurd totdat de gast vertrok. Terwijl we nog op ons nagerecht zaten te wachten en er dus in keuken nog gewerkt moest worden om gerechten klaar te maken begon men in de keuken al met poetsen en schrobben, hetgeen ook niet erg hygiënisch is als er nog gerechten klaar gemaakt moeten worden.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prettige sfeer, voldoende aantal benienend personeel, weinig keuzemogelijkheden op de AH-kaart. Genoeg parkeerruimte. Drankjes zijn stevig aan de prijs.
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
leentje18 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie met 2 personen. Bij reservering een paar allergiegevoelige ingrediënten aangegeven, maar hiervan was blijkbaar geen kennis genomen. We vonden de carpaccio als voorgerecht prima, maar het hoofdgerecht - schol rack - zeer karig, meer graat dan vis. Bleek een half (!) scholletje te zijn, met 1 worteltje, een plukje snijbonen, een beetje wijnsaus en 4 zeer kleine aardappelrondjes. Gelukkig hadden we frietjes erbij besteld (wel extra betalen). Hoofdgerecht nIet voor herhaling vatbaar dus. Nagerecht Dame Blanche was goed, Panna Cotta weer heel weinig. Maar als het hoofdgerecht voldoende was geweest, was hier geen opmerking over gemaakt. Jammer, maar we gaan zeker de andere 2 hoofdgerechten nog uitproberen!
J.W V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goede ontvangst, fijne bediening en het eten was heerlijk. Een aanrader dus!!! We konden gelukkig ook buiten eten, op het terras want het was een warme dag.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ambiance mooi, eten was goed, vriendelijk personeel. We hebben een leuke avond gehad. Mooiie rustige bosrijke omgeving..
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De pasta zat niet veel smaak aan heel eenvoudig en niet verrassend!' Jammer er valt veel meer van te maken!
Veel meer, het was ook een beetje weinig! Ze kwamen niet vragen of het smaakte ook een minpuntje.
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Verrassend lekker. Jammer dat een kan kraanwater hier niet geserveerd wordt. De fles rosé was lekker.
Alles vers en goed klaargemaakt.