Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Gertrudisboulevard 200 4615 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Veel verser krijg je het niet! Met de Zeeuwse stranden en het historisch centrum van Bergen op Zoom binnen handbereik, heeft dit restaurant een unieke locatie in Nederland. Terwijl je geniet van het uitzicht op de Binnenschelde worden de lekkerste lunch- en dinergerechten op tafel getoverd. Verse en seizoensgebonden producten vormen hiervan de basis. Zeer de moeite waard om hier neer te strijken en je in trendy setting culinair te laten verwennen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Stadspark

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuk en vriendelijk personeel en kleine aanpassing van het menu was mogelijk.
Ook onze vrienden waren zeer tevreden en de steak was botermals ook het vegetarisch-menu is een aanrader.
Gezellige avond gehad!
Marlo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Goed gegeten, meer de ah Katie....verfijnde gerechten, alleen het dessertwas wat magertjes, qua smaak niet, maar was een
Panna cotta, die op een eetlepel zou passen......dit had wel wat meer gemogen, we verden er gewoon een beetje lacherig van.
toos S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Na een vriendelijke ontvangst kregen wij een prima drie gangen menu geserveerd, zeer goed verzorgd, een mooie presentatie voor ons een aanrader!
marijkeboertjes .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Uitstekend ! Alle gerechten waren van een zeer goede kwaliteit. De ontvangst was prettig, op de kaart stonden ruim voldoende gerechten om 'n keuze te kunnen maken. Ook het nagerecht, koffie compleet, was ook inderdaad COMPLEET ! Heerlijk, een aanrader !
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn advies is om in dit restaurant geen steak of tournedos te bestellen, want die is echt heel slecht. wij hadden een Arena Montana steak besteld die volgens ons zo uit het vacuum was gehaald en even snel onder de grill was gelegd, het vlees was stug en taai en de smaak was verschrikkelijk vies, en was dan ook niet te eten. Na deze retour gezonden te hebben konden we wat anders bestellen, we wilden de tournedos wel proberen, dat kon wel maar we moesten wel bijbetalen omdat we met de AH 2 de diner gratis bon daar hadden gereserveerd. Toen we deze tournedos kregen was die op de zelfde manier klaar gemaakt, het vlees was wel malser maar de smaak was heel raar, ik heb hem uiteindelijk wel opgegeten maar mijn vrouw hield het op de helft voor gezien. Ons advies is andere slager met vers vlees te nemen. Het voorgerecht en toetje was wel goed, daar was niets op aan te merken.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We gingen voor de eerste keer bij dit Fletcher-restuarant eten, en wel met een AH-bon. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een plaatsje aan het raam. De keuken was vlakbij en daar was het een gezellige boel. We waren de eersten, dus op een bepaald moment werd de vermaning uitgesproken 'er zijn al gasten'. Toen ging de volumeknop wat zachter.
We mochten kiezen uit drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten. De salades van het voorgerecht waren rijk van groenten voorzien. Prima. Het hoofdgerecht was mooi opgemaakt en smakelijk. De panna cotta van het nagerecht was wat bescheiden. We betaalden € 34,50 exclusief drinken. Fijn was dat bij het ophalen van de lege borden gevraagd werd of we het volgende gerecht al wilden hebben. Zo mochten we zelf het tempo bepalen en dat vinden we erg prettig. Al met al een prima etentje, niet spectaculair, maar gewoon in orde.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke bediening. Zeer lekker eten ook als je van de ah actie daar gaat eten. Vriendelijke en vlotte bediening en een restaurant met een intieme beleving. Zeker een aanrader!
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettige ontvangst en bediening. Eten en sfeer prima. Gezellig met vrienden gegeten. Dankzij AH-actie zeer betaalbaar. Een aanrader!
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met vrienden gegeten het was gezellig , het ah menu was zeer uitgebreid en het eten was lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.
leentje18 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hartelijk ontvangst en heerlijk gegeten! Het enige dat we aan te merken hebben was het spotje boven onze tafel, de één zat letterlijk in de spotlight en de ander in het donker zodat de menukaart amper te lezen was. Maar dat deed geen afbreuk aan onze gezellige avond.
marijkeboertjes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een aanrader ! Prettige ontvangst, leuke bediening, sfeervol restaurant. Keuze van de gerechten was ruim voldoende. Kwaliteit uitstekend ! Komen zeker een keer terug !
annemariewelten .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We kregen een kaart met een vier keuzes, maar er werd verder niet uitgelegd wat de prijs was. Stond verder niets bij.
De porties waren redelijk klein en bij het hoofdgerecht waren geen frietjes of salade. er was wel voldoende personeel en we werden snel geholpen.
h.wijgerse .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel rustig restaurant met prettige en hulpvaardige medewerkers.
Uitstekende gerechten, mooi opgemaakt en opgediend.
Ruime tafel en prima stoelen
witch545 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten en de service waren perfect. Wel jammer dat je maar uit 4 voorgerechten. 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten plus koffie kon kiezen. We gaan er zeker nog eens eten maar dan a la carte.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
prima maaltijd voor een prima prijs
de plaats aan het raam was een foute keuze van onszelf
het was minder warm aan het raam
stephan.van.tienen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Een goede keuze uit vlees, vis of vegetarisch bij zowel het voor- als hoofdgerecht. Absoluut een aanrader!
jacabaijer .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en mooie plaatsen. Erg lekker gegeten en er stond geen druk op ons tempo van eten. Erg prettig dat we alle tijd konden nemen voor ons heerlijke diner