Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

Burgemeester Burgerslaan 50 5245 NH Rosmalen Nederland Kaart
31-735219159

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

Bourgondisch genieten aan de rand van het gezellige centrum van ’s-Hertogenbosch: het kan bij Fletcher Hotel-Restaurant ’s-Hertogenbosch. In het sfeervolle à la carte restaurant bereidt de chef-kok met veel passie diverse smaakvolle gerechten. Optioneel met een bijpassend wijnarrangement. Wil je na het diner nog even borrelen? Dan kun je plaatsnemen in de knusse hotelbar. Bij mooi weer is het op het royale terras heerlijk vertoeven en geniet je van het prachtige uitzicht over de Rosmalense Plas.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

• : In de buurt rondom het hotel is het mogelijk te parkeren

De keuken is van maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Waardeloze service tot 3 keer toe meer dan een half uur moeten wachten op ons drinken, na een uur wachten op ons voorgerecht (broodankje) besloten om alles maar te annuleren en naar de naastgelegen macdonalds te gaan.
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer lange wachttijd voordat er alleen al wat te drinken opgenomen was 3 kwartier verder. Later hebben wij op het punt gestaan om te vertrekken. Eten is over het algemeen goed. Toetje hebben we maar laten zitten, omdat alles al lang genoeg geduurd heeft.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Hier vanmiddag geluncht met drie personen, de receptie gaf aan dat we konden doorlopen en aldaar zouden worden opgevangen door het personeel, maar het personeel was druk met stofzuigen en achter de bar, dus uiteindelijk na een rondje gelopen te hebben een plaatsje gevonden naast een nog niet van het ontbijt opgeruimde tafel.
Na lang wachten maar zelf op gestaan om aan te geven dat we graag geholpen wilde worden, de kaart werd gebracht maar gevraagd of we wat wilde drinken, nee!
Dus nogmaals maar opgestaan om aan te geven dat we graag een glas wijn wilde.
Bij het serveren van de wijn ook de besteling op gegeven.
Gelukkig was dat allemaal naar wens, prima lunch gerechten en prima porties.
Wel nogmaals opgestaan voor een tweede glas wijn, waar is toch het personeel?
Afruimen ging spontaan vanuit de serveerster maar weer werd niet gevraagd of we nog iets na wilde gebruiken, toen dat na 10 minuten ook niet meer ging gebeuren maar gevraagd om de rekening.
Jammer dat het personeel, wel aardig overigens, niet hun werk zelfstandig zien!
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals steeds, ontvangst heel correct, ondanks de drukte (laatste dag AH Actie) voorgerecht was heerlijk (carpaccio)
Diner was mals en heerlijk gebakken en opgemaakt (schnitzel) echt een aanrader.
Nagerecht nemen we nooit wij zijn geen ijsliefhebbers maar de koffie met slagroom was fantastisch en vers gezet.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Je betaalt bij het Fletcher restaurant in Den Bosch toch tegen de €50, inclusief drank. Dat is toch niet veel minder dan bij een restaurantje aan de rand van het centrum, terwijl dit toch een aktie is waarbij het 2e menu gratis zou zijn. Hoewel ik van te voren had gemeld dat mijn partner vegetarisch zou eten bleek dat ze daar niet echt op gerekend hadden. Een soort pompoensoep uit het pakje. De garpaccio was goed. De vegetarische pasta was echter niets meer dan een pasta zonder vlees met een stukje appel er in. Elke creativiteit of een merkbare poging om er iets van te maken ontbrak volkomen. De schnitzel was te dik, waterig en taai. Bovendien geef je bij zo'n aktie tegen deze prijs niet het goedkoopste van het goedkoopste. Zelfs een gemiddeld stationsrestaurant doet dat nog beter. Je zou verwachten dat ze hun best doen om er iets lekkers van te maken. Een uitnodiging om nog eens terug te komen zou je hopen te krijgen. De bediening was vriendelijk en correct, maar veel te weinig personeel bij zoveel gasten, waardoor we telkens lang moesten wachten. Het toetje hebben we maar niet meer afgewacht. Als ik AH verantwoordelijke was zou ik dit restaurant van verdere deelname uitsluiten.
omama .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We zijn zaterdagavond 28-102017 wezen dineren in dit hotel.
De service viel tegen. Onze achternaam, waarop geboekt was waarschijnlijk moeilijk te vinden, kregen bijna een verkeerde tafel, kregen de verkeerde kaart, verkeerde drank. De tafels waren niet gedekt, er kwam zelfs geen place match onder onze borden. Het voorgerecht was smaakloos, het hoofdgerecht lauw, erg vet, de extra mayonaise ontbrak en ook peper en zout was niet aanwezig, de koffie die we na namen werd slecht geserveerd. De ober zat met zijn vingers aan de kopjes, we misten de melk en de suiker. Het was echt een diner dat erg slecht was. Voor ons geen 2e keer!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
bezoek in kader AH actie. Ontvangst en bediening prima. Gekozen menu met schnitzel was slecht. Alles droop van het vet. Ook carpaccio was met veel te veel olie bereid. Helft hoofdgerecht niet opgegeten. Jammer. Had dit niet verwacht.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zakelijk de lunch genoten waarbij respectievelijk een vissoep, clubsandwich en Caesar Salad werden besteld. Bestelde stond redelijk snel op tafel, maar personeel was niet altijd even oplettend - een tweede keer een drankje bestellen werd moeilijk opgemerkt. Kwaliteit is redelijk in orde, maar de prijzen zijn voor de locatie best stevig, zeker mee rekenend dat ook de porties niet heel groot zijn. Okay om zakelijk te lunchen [zeker als je dichtbij moet zijn of mensen uit verschillende richtingen over de snelweg komen], maar om te dineren of een echt smakelijke bijzonder lunch kun je beter wat verder zoeken.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Naar mijn beleving niets veranderen. Behoudt wat goed is en neem afscheid van eventuele twijfels. Een doordacht plan heeft tijd nodig om te rijpen.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was goed verzorgt, het hoofdgerecht mocht warmer zijn de rest was goed.o
Het was gezellig druk ,de prijs was kwaliteit gericht goed.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Voorgerecht was voortreffelijk. Hoofdgerecht Schnitzel was wat aangebrand, waardoor droog. Nagerecht was weer heel lekker
stekelenburgdejong .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer beperkte keuze van het menu. ! x vetarm dieet was niet doorgegeven. Als nagerecht bij een vetarm dieet was in eerste instantie koffie de enige optie. Na enig aandringen kreeg ik een bakje yoghurt met wat fruit. Een 4-sterren restaurant onwaardig!! Geen aanrader!!
Cokky S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Als je al in het hotel logeert of daar voor bv. een werkafspraak moet zijn, is het een goede gelegenheid om ook te gaan eten.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ruimte is erg groot ze kunnen beter wat hoekjes maken ,het lange wachten voor dat je het eerste glaasje drinken krijgt duurt lang maar eten is was echt voortreffelijk.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
fantastisch ontvangst personeel is heel vriendelijk, het diner was uitstekend, zeker de snoekbaars, ondanks de drukte was er toch ruimte voor een babbeltje en uitleg over de kaart.
al met al weer een geslaagde avond
J. T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
reservering is prima verlopen. Ontvangst was correct inclusief de bediening.De kwaliteit van het keuzemenu was ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom met een AH kaart gegaan, mochten kiezen uit de suggestie kaart, die we een week van te voren hadden gezien, AH kaart menu was al een oude, alles netjes opgelost wij hebben zeer goed ge-eten, lekker nagepraat met het personeel al met al een leuke en gezellige avond
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zijn gaan eten met de AHrestaurant actie bonnen.
Helaas is er dan weinig keuze wat betreft menu. Er is dit keer tussendoor ook niet gevraagd of we voldoende hadden. In het verleden was dit wel het geval. Jammer voor deze keer.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
het eten was goed het personeel vriendelijk snelle bediening
minpunt de prijs van een biertje 3,50 euro vrij hoog
dit was voor ons de tweede maal bij dit restaurant we gaan daar over een poosje zeker terug voor een derde maal
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, mooie tafel aan het raam. Visgerecht smaakte prima. Biertje van de tap en lekker glaasje wijn.