Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Met een schitterend uitzicht over de prachtige Maasvallei is een diner in Fletcher Hotel-Restaurant Rooland een ervaring die u niet snel zult vergeten. De combinatie van dagverse, streekgebonden producten, de creatieve kookkunsten van de chef-kok en een goed glas wijn zorgt voor verrassende, culinaire gerechten die u de echte Bourgondische smaken van Limburg laten proeven. Bij mooi weer is het tevens heerlijk vertoeven op het zonnige terras, onder het genot van een hapje en een drankje.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag van 12.00 tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
We waren met 4 personen, ik had de dag ervoor bij de reservering doorgegeven dat ik vegetarisch wilde eten. Hierop geen reactie gehad en bij het aanschuiven aan tafel kozen mijn vrienden de schnitzel, deze was erg goed en zij waren dan ook erg tevreden. Ik als vegetariër kon kiezen uit 1 gerecht, de quiche met salade en erbij salade. Dit gerecht ontbeerde elke vorm van creativiteit. De salade was droog en zonder dressing, geen nootje, uitje, champignons, niks van dit alles. Echt nog nooit zo slecht ergens vegetarisch gegeten. Indien de kok enige creativiteit zou hebben dan had hij of zij er toch echt wel iets meer van kunnen maken.
Rik H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Top restaurant
An H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
als je in een restaurant gaat eten is een redelijke kwaliteit van het eten niet voldoende, dan is het plezier er af en vind je de prijs al snel te hoog.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heb er heerlijk gegeten, al vond ik de schnitsel wat aan de dikke kant. Bediening was zekers perfect! Het is een top lokatie om gezellig een hapje te eten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Restaurant Rooland in Arcen. Vriendelijke bediening, die snel onze wensen inwilligde. We vroegen om andere muziek en daar werd direct gehoor aan gegeven. Een gezellige ambiance. Een aanrader voor iedereen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bediening was vriendelijk en vlot. We hadden een ruime keuze. Voor-, hoofd- en nagerecht waren van zeer goede klasse. Het was er zeer goed vertoeven!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alles was goed, behalve dat het lang duurde voor dat het volgende menu geserveerd werd.
Hoeft niet snel mar dit was tergend langzaam. Komt waarschijnlijk door de drukte (vakantie)
En maar twee bediendes.
Dit kon beter.
tonschalkwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zo als voorspelt zijn we dus terug geweest, en het voldeed weer aan onze verwachting. We zijn goed en voldaan weer weg gegaan maar gaan zeker terug als we weer in de buurt zijn. Mijn complimenten voor de kwaliteit en aandacht ook al kom je met een A.H KAART.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Mooi restaurant, vriendelijke bediening, zeer goed eten en de hoeveelheid was prima. Een aanrader.
Enige minpunt, de stoelen hebben een klein zitvlak, wat voor lange mensen niet echt prettig is.
tonschalkwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Dit restaurant is echt een aanrader, We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze tafel gebracht.
bediening vriendelijk en correct. we hebben daar heerlijk gegeten.
Het was echt een avondje uit. Mooie keuze aan gerechten waar we dus echt van hebben genoten.
Dit is echt voor herhaling vatbaar .
Annie Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Onze keus om bij Hotel/restaurant Rooland te gaan eten heeft een positieve invulling gegeven aan ons 3 daagse uitje naar Thermaal bad Arcen. Het is voor herhaling vatbaar!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Reserveren ging gemakkelijk. Het speciale AH menu had voldoende keuze en was lekker. Prima locatie en keurige bediening.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voorgerecht: salade met geitenkaas was heerlijk. Stukje stokbrood ontbrak.
Hoofdgerecht: kabeljauw met kool en frietjes, verder was er niets bij, geen enkele versiering, kleuren ontbraken, was erg saai!
Nagerecht: dame blanche was prima.
mauritssita .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij zijn daar 2keer eerder geweest was altijd goed maar viel nu erg tegen akelige norse serveerster en het voorgerecht was niet lekker en het hoofdgerecht was helemaal niks een rauwkost uit een potje weinig fantasie van de kok vroeg nog heeft het te maken dat het 2de gerecht gratis is komen hier niet weer terug veel geld voor weinig HG Sita Maurits
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We moesten vrij lang wachten op het voorgerecht, de gangen daarna zat minder tijd tussen. Het was wel druk, maar dit hoort zo niet. Men heeft wel excuses aangeboden.
Jeanne N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg lekker gegeten. We hadden een AH kaart. 2de diner gratis. Je kon genoeg kiezen.
We zaten erg leuk. Het was een leuk begin van onze vakantie.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ontvangst goed, ambiance gezellig, bediening goed en vriendelijk.
Voorgerecht van carpacio tegen meerprijs,geen stukje stokbrood erbij.
Hoofdgerecht vis erg smakelijk maar groente erg minimaal en niet smakelijk ogend.
Tafelwater per fles, waarom geen kraanwater?
f.vandenbogert .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima gegeten voor een prima prijs maar het was wel van de ah bonnen anders is het niet echt goedkoop maar het eten was heel lekker je kon niet merken dat je met een kortings bon kwam ook prima bediening lof daarvoor
henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
gegeten met AH kortingsbon. Er wordt gebruik gemaakt van een aparte a lacarte kaart. desondanks genoeg keuze. Kwaliteit is prima in orde en ruim voldoende. Kortom een adres om terug te komen.
w.saris3 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten was prima. We hebben rustig en op ons gemak kunnen eten en de gekozen maatijd
was meer dan genoeg! Is zeker voor herhaling vatbaar!