Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Julianastraat 21 5251 EC Vlijmen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Prinselijk dineren met een 6-gangen menu

Mocht je een locatie zoeken voor een feest, dan ben je bij Fletcher hotel en restaurant Prinsen aan het goede adres. Natuurlijk kun je hier ook genieten van 'simpele' en heerlijke gerechten. Chef-kok Frank Vossen maakt samen met zijn keukenbrigade de lekkerste Bourgondische gerechten. Probeer ook vooral hun gastronomisch 6-gangen surprisemenu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zoals wij het gewent zijn bij Fletcher Vlijmen, lekker ontspannen sfeer, ontvangst vriendelijk en beleeft, eten uitstekend, en genoeg keuze, wij zijn geweest met een AH restaurantactie.
kjschilstra .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gereserveerd en op site gekeken. Diervriendelijk. Niet dus. Hond mocht restaurant niet in. Wel konden we bij de bar eten. Eten was matig. Stondaard sausjes. We vonden zelfs vershoudsticker in de zalmsalade. Weliswaar vr weg op zon. Maar slaat natuurlijk nergens op. Varkens Oester kwam uit diepvries. Vlees te gaar. Peper en zout had kok blijkbaar vergeten. Nagerecht bijzondere mix van caramelsaus en aardbijensaus over slagroom en vanilleijs. Hier nooit weer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De kwaliteit van het eten is zonder meer goed maar het keuze menu geeft slechts twee keuzes. Je moet geluk hebben dat het je gewenste keuze is. Uitbreiding naar drie of vier zal zeker stimulerend werken om vaker terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zoals als altijd gastvrij ontvangen, voorgerecht uitmuntend(Forel mousse met een sausje) hoofdgerecht uitstekend.
Nagerecht pakken wij nooit maar wel altijd koffie.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar ,ontvangst goed ,bediening oké, eten prima.
Volgende keer ander Fletcher hotel proberen ,altijd leuk te vergelijken.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals altijd hier enthousiast ontvangen, eten goed en betaalbaar, heerlijk rustig plaats ook al is het wat drukker met de gasten van het hotel.
j.de.with17 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Restaurant is inmiddels gedateerd, mag wel iets aan gebeuren
Ruimte tussen de drie gangen duurde te lang, lag overigens m.i. niet aan serveersters
xxxxxxxxxx .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gegeten met de bon van AH actie. Weinig mogelijkheden. Voorgerecht keuze uit 2 vegetarische soepjes of een salade waarvoor extra moest worden betaald. Hoofdgerecht keuze uit 2 mogelijkheden voor het dessert was geen keuze mogelijk. Doordat er een menu gratis was viel de prijs mee, anders is 34,50 veel geld voor een simpel menu.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben bij Fletcher Restaurant Prinsen gegeten met de AH restaurantactie. Er was een aparte menukaart voor deze actie. Je kunt kiezen uit 2 soorten soep. Als hoofdgerecht saté of tong en het toetje is een verrassing van de kok. Het was heerlijk, maar als we voor dit menu 34,50 per persoon hadden moet betalen was het onder de maat geweest wat betreft hoeveelheid en aankleding. Voor 34,50 voor 2 menu's is het een prima prijs!!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zoals we gewend zijn bij Fletcher Vlijmen, eten zeer goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam, netjes en adviserend. ondanks de drukte, er was ook een bruiloft, alle tijd voor je om een praatje te maken met ons.
hdweert .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker op terras gezeten.
Heerlijk weer. Aspergesgerecht smaakte prima. Evenals het nagerecht.
Jammer dat frietjes apart gerekend werden.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was erg rustig om 14:30 met de 3 gangen lunch.
Goed verzorgd en lekker
De bon van AH ingeleverd,
Gaf geen problemen.
Wel n aanrader
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ontvangst was goed. Was er met AH kortingsbon. Jammer dat ze de menukaart daar op hadden aangepast waardoor de keuze maar uit 2 gerechten bestond. Wegens niet eten van vlees na melding hiervan werd het voor mij aangepast in vis wat dan weer wel flexibel was. Voorgerecht was simpel soepje, niks bijzonders. Hoofdgerecht kleine portie zonder noemenswaardige groente ( beetje ui en paprika en nog paar inimini stukjes) en aardappelgerecht ( 4 partjes). Nagerecht: geen keuze, maar wel lekker stukje taart. De smaakbeleving was goed maar niet bijzonder. Weinig op je bord voor een normale eter. Zou voor 35 euro per menu dus zeker hier niet terug gaan! Maar met AH bon was het te doen. Verder was het er stervenskoud!!!!!! Zat er in uitgaansjurkje en kousen niet comfortabel. Inrichting niet echt gezellig. En wat echt slecht was: veeeeeeeeeeel te lang wachten tussen de gangen. Kan echt niet!!!!!!
H B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gemiste kans voor Prinsen. Het menu met 3 gangen bestaat uit 6 regels. Dus totaal geen keuze. Bescheiden porties. Bovendien € 4,50 bijbetalen voor 4 partjes gebakken aardappelen.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Net zoals we het gewend zijn bij Fletcher, alles weer goed geregeld en heerlijk ge-eten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Adri G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Als voorgerecht hadden wij soep, deze was heel smaakvol. Het hoofdgerecht heel lekker, bestond uit kalfsoester met toelage. Het verrassingstoetje was echt een verrassing mede daar er ook aandacht was gegeven aan onze trouwdag. Zeker een aanbeveling waard.
José V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Slechts keuze uit 1 vlees, en 1 visgerecht. Het vispotje was uiterst karig, twee garnalen en twee kleine stukjes vis.
Verplicht soep als voorgerecht, eenvoudig maar smakelijk, dessert ook o.k.
Bediening was heel vriendelijk, zelfs versiering op het toetje voor de jarige.
Men zei bij de reservering dat zij niets verdienden aan deze actie, o.i. moet aan dit menu wel verdiend zijn!
TvSEde W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Aardig hotel met goede ontvangst en vriendelijke bediening. Prima parkeergelegenheid op eigen terrein. Het hotel is hier en daar wel wat gedateerd. Interieur en kamers zijn voor een deel nog uit de 80-er jaren. De badkamer had een douchegordijn en het zeeppompje was leeg. Verder was onze kamer erg gehorig.
M M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanwege de AH restaurantactie was er een beperkte keus in de kaart. Maar omdat het merendeel niet hield van hetgeen we konden kiezen, hebben ze zonder een enkel probleem een ander menu geserveerd zonder extra kosten. Helemaal super!!
Stef Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rustige ambiance met prettig ontvangst door de hostess nette kaart met keuze voor extra`s tegen kleine bij betaling . Het eten was goed en zelfs de kinderen vonden de gerechten lekker . Ook het dessert was goed maar erg machtig . Je zat dus vol na de 3 gangen en de prijs viel ons mee .