Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Julianastraat 21 5251 EC Vlijmen Nederland Kaart
31-735119131

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

In het gezellige plaatsje Vlijmen ligt Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen. Het is gelegen op slechts 6 kilometer afstand van het karakteristieke ’s-Hertogenbosch. Schuif na een dagje cultuur en shoppen voor een culinair diner aan in het sfeervolle à la carte restaurant en geniet van smakelijke creaties onder het genot van een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

• Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals steeds wederom fantastisch ge-eten, deze keer was het gezellig druk, het voorgerecht was heerlijk salade zeker met de Touch van een zoet peertje, de eendenborst was heerlijk mals en goed gebakken.
Echt een aanrader.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De inrichting van het restaurant is in onze ogen wel wat gedateerd. De bediening was vlot en vriendelijk.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijke bediening maar niet attent, de wijn bijschenken hebben we zelf maar gedaan. Men was vergeten de airco uit te zetten en nadat dit was verholpen werd het gelukkig warm. Nadat we hadden afgerekend geen personeel meer gezien. Teleurstellend, geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals telkens weer verraste ons de kok, het was weer zeer lekker en veel te veel, gevulde zalmrolletjes waren overheerlijk en het stoofpotje fantastisch, over 14 dagen laten we ons weer verrassen door de kok en het personeel wat altijd zeer vriendelijk en behulpzaam is.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijn terras, wel aan de straat maar niet storend. Vriendelijk personeel. Ruime keuze uit de kaart voor lunch gerechten. Prijs kwaliteit helemaal goed
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke dames in receptie en restaurant, goede ontvangst. Redelijk snelle bediening. Bij onze komst was het nog niet zo druk...we waren vroeg (18.30 u). Tomatensoep was wat dunnetjes...geen balletjes, geen selderie of iets dergelijks, daar mag wel iets meer van gemaakt worden, dat was jammer. Salade als voorgerecht was wel prima (maar moest dan ook iets extra's voor worden betaald). Hoofdgerechten waren van goede kwaliteit. Varkensrugmedaillons, prima klaar gemaakt. De snoekbaars viel wat klein uit. Ik heb ze vroeger groter gevangen, maar wel smaakvol, lekker klaar gemaakt. Het toetje, verrassing van de chef was lekker. Bolletje vanille-ijs, bolletje slagroom en frambozenkwarktaart...met karamelsaus, lekker. Waardering: ruim voldoende tot goed.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zoals wij het gewent zijn bij Fletcher Vlijmen, lekker ontspannen sfeer, ontvangst vriendelijk en beleeft, eten uitstekend, en genoeg keuze, wij zijn geweest met een AH restaurantactie.
kj S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gereserveerd en op site gekeken. Diervriendelijk. Niet dus. Hond mocht restaurant niet in. Wel konden we bij de bar eten. Eten was matig. Stondaard sausjes. We vonden zelfs vershoudsticker in de zalmsalade. Weliswaar vr weg op zon. Maar slaat natuurlijk nergens op. Varkens Oester kwam uit diepvries. Vlees te gaar. Peper en zout had kok blijkbaar vergeten. Nagerecht bijzondere mix van caramelsaus en aardbijensaus over slagroom en vanilleijs. Hier nooit weer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De kwaliteit van het eten is zonder meer goed maar het keuze menu geeft slechts twee keuzes. Je moet geluk hebben dat het je gewenste keuze is. Uitbreiding naar drie of vier zal zeker stimulerend werken om vaker terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zoals als altijd gastvrij ontvangen, voorgerecht uitmuntend(Forel mousse met een sausje) hoofdgerecht uitstekend.
Nagerecht pakken wij nooit maar wel altijd koffie.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar ,ontvangst goed ,bediening oké, eten prima.
Volgende keer ander Fletcher hotel proberen ,altijd leuk te vergelijken.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals altijd hier enthousiast ontvangen, eten goed en betaalbaar, heerlijk rustig plaats ook al is het wat drukker met de gasten van het hotel.
j.de.with17 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Restaurant is inmiddels gedateerd, mag wel iets aan gebeuren
Ruimte tussen de drie gangen duurde te lang, lag overigens m.i. niet aan serveersters
xxxxxxxxxx .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gegeten met de bon van AH actie. Weinig mogelijkheden. Voorgerecht keuze uit 2 vegetarische soepjes of een salade waarvoor extra moest worden betaald. Hoofdgerecht keuze uit 2 mogelijkheden voor het dessert was geen keuze mogelijk. Doordat er een menu gratis was viel de prijs mee, anders is 34,50 veel geld voor een simpel menu.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben bij Fletcher Restaurant Prinsen gegeten met de AH restaurantactie. Er was een aparte menukaart voor deze actie. Je kunt kiezen uit 2 soorten soep. Als hoofdgerecht saté of tong en het toetje is een verrassing van de kok. Het was heerlijk, maar als we voor dit menu 34,50 per persoon hadden moet betalen was het onder de maat geweest wat betreft hoeveelheid en aankleding. Voor 34,50 voor 2 menu's is het een prima prijs!!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zoals we gewend zijn bij Fletcher Vlijmen, eten zeer goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam, netjes en adviserend. ondanks de drukte, er was ook een bruiloft, alle tijd voor je om een praatje te maken met ons.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker op terras gezeten.
Heerlijk weer. Aspergesgerecht smaakte prima. Evenals het nagerecht.
Jammer dat frietjes apart gerekend werden.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was erg rustig om 14:30 met de 3 gangen lunch.
Goed verzorgd en lekker
De bon van AH ingeleverd,
Gaf geen problemen.
Wel n aanrader
H B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gemiste kans voor Prinsen. Het menu met 3 gangen bestaat uit 6 regels. Dus totaal geen keuze. Bescheiden porties. Bovendien € 4,50 bijbetalen voor 4 partjes gebakken aardappelen.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ontvangst was goed. Was er met AH kortingsbon. Jammer dat ze de menukaart daar op hadden aangepast waardoor de keuze maar uit 2 gerechten bestond. Wegens niet eten van vlees na melding hiervan werd het voor mij aangepast in vis wat dan weer wel flexibel was. Voorgerecht was simpel soepje, niks bijzonders. Hoofdgerecht kleine portie zonder noemenswaardige groente ( beetje ui en paprika en nog paar inimini stukjes) en aardappelgerecht ( 4 partjes). Nagerecht: geen keuze, maar wel lekker stukje taart. De smaakbeleving was goed maar niet bijzonder. Weinig op je bord voor een normale eter. Zou voor 35 euro per menu dus zeker hier niet terug gaan! Maar met AH bon was het te doen. Verder was het er stervenskoud!!!!!! Zat er in uitgaansjurkje en kousen niet comfortabel. Inrichting niet echt gezellig. En wat echt slecht was: veeeeeeeeeeel te lang wachten tussen de gangen. Kan echt niet!!!!!!