Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Paasberg 2 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Met een schitterend uitzicht

Als je op zoek bent naar een restaurant om prachtige wandel- en fietstochten af te sluiten met een leuk diner, ben je hier aan het juiste adres. Midden in de natuur, tussen de bomen en struiken van de Lochemse Bossen vind je dit restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ze houden rekening met ieders wensen dus je smaakpapillen worden hier zeker op een prettige manier geprikkeld.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

• : Parkeerplaats

Dagelijks 17.00 - 24.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

cor U.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
vriedelijke mensen heerlijk eten we gaan er zeker nog eens heen.Dank zei de spaar actie van albert hein
hebben voor Zeventig euro gegeten en hoeven maar vijfendertig te betalen.
wim.thea .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. En goede uitleg met de keuze die je kunt maken en wat er buiten de keuze viel. Zeer rustig gelegen hotel/restaurant. Leuke omgeving om te dineren
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geen op of aanmerkingen. Het was gewoon prima. Heerlijk gegeten en goed verzorgd. Wij vonden het heel leuk en ontspannen, mooi uitzicht en vriendelijke bediening.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima gegeten; wel alles ruim van tevoren klaargemaakt - ik denk zowel voor- als nagerecht recht uit de koeling
AH bon met vrije keuze
henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
in een woord het diner was geweldig . Allen de inrichting van het hotel kan wel beter het is wat verauderd maar voor de rest prima
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Alleen jammer dat we het slecht konden vinden. Bewegwijzering in Lochem was niet optimaal.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie locatie van het hotel midden in de bossen. Zeer mooie omgeving. De kamer was simpel maar goed.
Een aanrader.
Suikerboer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voortreffelijk eten, rustige ambiance, vlotte bediening zeker het aanraden waard. Heerlijke tomaten soep en rundercarpacio als voorgerecht. Als hoofdgerecht maïs hoen in kerriesaus gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
Sake E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Alles was keurig verzorgd nette kamer ,vriendelijke ontvangst.
heerlijk gegeten, voldoende tijd tussen de gangen, zeker voor herhaling vatbaar.
schitterende omgeving.
A T V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Rustig en sfeervol restaurant in prachtige omgeving vriendelijke ontvangst en vlotte bediening door het personeel. Gaan we vaker.doen.
D.M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten. Geprobeerd om van de grote (eet)zaal toch iets sfeervols te maken. Wachttijden haden wat ons betreft iets korter gemogen.
Drottning .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vlotte en vriendelijke ontvangst, we kregen tafel aangewezen, er werd ons niet gevraagd of we wat wilden drinken. Daarna lang moeten wachten op kaart en drankje, de wachttijden tussen de gangen door waren zeer wisselend, soms leken we vergeten en soms was het zoals het hoort. Bediening echter supervriendelijk en goed. Voorgerecht prima maar neigde naar klein portie. Hoofdgerecht klein portie, karig met saus, droge aardappeltjes, zeer bittere en enigzins rauwe witlof (alleen gekookt naast het vlees op het bord) en de salade mocht je zelf pakken bij de saladbar. Salades waren simpel, toonden niet uitnodigend en de dressings waren ook simpel zoals je ze thuis maakt. Keuze uit 3 rauwkostsalades en appelcompote, jammer hier zijn punten te scoren. Dessert duurde lang, de chocoladesaus van de dame blanche was waterdun en had weinig smaak. Prijskwaliteit: net te weinig voor wat je moet betalen. Vlees was prima van kwaliteit, maar eigenlijk vrij weinig van alles en soms wat te kort of te lang bereid. De aankleding was goed maar niet bijzonder sfeervol, een zalen-idee, ook hier kunnen punten gescoord worden. Servies en bestek was schoon en netjes. Kortgezegd prima gegeten maar zou niet snel weer gaan.
Joke Johnny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, maar het was er ook erg rustig toen wij er waren (19.30), komen er zeker een keer weer, ook zonder de AH Restaurantactie, ik was de kaarten namelijk vergeten(kwam ik achter toen we halverwege waren) gauw omgedraaid naar huis kaarten opgehaald, gebeld vanuit de auto en was geen enkel probleem, ze zouden het doorgeven dus TOP
gerdahvw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Was een "koude" bedoening. Totaal geen sfeer. Was ook niet in het restaurant gedeelte maar een zaaltje waar ook bijv. vergaderd kan worden. De wijn en het voorgerecht waren zo uit de koelkast gehaald; veel te koud!
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten en ontbeten in sfeervolle ambiance zeer aardige medewerkers niets was teveel voor hen en als er problemen zijn worden ze snel opgelost.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de AH restaurantactie hier gaan eten vanavond. We hebben een TOP avond gehad, niet alleen vanwege het goede eten maar ook door de hele attente en vriendelijke ober! Het eten was op tijd, smaakte allemaal heerlijk en de attente ober deed super zijn werk! Misschien mede doordat het niet erg druk was maar toch petje af, voor hem en de keuken!Erg genoten!
carolineschieven .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
ongelooflijk groot restautant. Heel lekker gegeten, mooie producten en goed bereid. Prijs-kwaliteit is prima. Gezellige bediening.
Restaurant is behoorlijk verouderd, de inrichting heeft een metamorfose nodig. Leuk restaurant voor gezinnen, ruimte genoeg voor de kids om even rond te lopen.
Rijk K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond dit restaurant bezocht met AH actie. Wij zijn erg enthousiast! Aller hartelijkst ontvangst, erg fijne bediening en heerlijk gegeten. Bij het afruimen na voor- en hoofdgerecht werd vriendelijk gevraagd of wij al toe waren aan de volgende gang of liever nog even wilden wachten. Heel attent! En de prijs: nog geen €45,- voor 2x 3 fantastische a la carte gerechten, 3 glazen wijn en een flesje bubbelwater. Chapeau!
H D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima restaurant met vakkundige bediening!
Lekker gegeten in sfeerrijke omgeving.
Bij gelegenheid ga ik hier samen met mijn vrouw nog een keer terug.
Parkeer gelegen ruim voldoende, ook altijd prettig!
i.vd.berghe .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met een Albert Heijn boekje ben je van harte welkom en is er geen verschil met andere betaalde klanten. Fletcher geeft echt het gevoel dat je welkom bent.