Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Paasberg 2 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Met een schitterend uitzicht

Als je op zoek bent naar een restaurant om prachtige wandel- en fietstochten af te sluiten met een leuk diner, ben je hier aan het juiste adres. Midden in de natuur, tussen de bomen en struiken van de Lochemse Bossen vind je dit restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ze houden rekening met ieders wensen dus je smaakpapillen worden hier zeker op een prettige manier geprikkeld.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

• : Parkeerplaats

Dagelijks 17.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

F.R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben een jaarlijks etentje gevierd met onze zoon, schoondochter en de kinderen.
Wij vonden het een prettige restaurant, sfeervol.
Wij waren allen zeer tevreden en bedankt voor jullie goede zorgen.

F. R. Smit. Twello.
J B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We werden goed ontvangen en kregen een duidelijke toelichting over het menu.
Het was een prettig verblijf en we hebben heerlijk gegeten.
We Komen graag nog even keep terug.
JPSMedia .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Niet de moeite waard. Vreugdeloos restaurant. Onverschillige bediening. Vervelende muziek. Het eten zeer matig. Al met al, de uitstraling van een Oostduitse stationsrestauratie.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Te weinig personeel ( 2 bedienend personeel) dat overigens heel hard werkte. Daarom veel te lange wachttijden. Dit is mijn ervaring met alle 3 Fletcher Hotels waar ik dit jaar was.
frank S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerechten smakelijk, hoofdgerechten heerlijk en nagerechten ook prima. Goede wijn erbij (reserva merlot) En dan een uitstekende bediening met een bronzen stemgeluid. We hebben genoten.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. Tafel was groot genoeg voor twee personen. De stoelen met armleuning comfortabel genoeg om er enkele uren plezierig op te zitten. Uitzicht op de bosrijke Paasberg wonderlijk mooi. Grote keuze uit het driegangen menu, waarvan de kwaliteit een ruime voldoende verdient. Toch een kleine kritische noot: de te dun gesneden carpacio was wel erg magertjes uitgevoerd. Voor toekomstige gebruikers van het saladebuffet nog een tip: de rabarber is erg lekker.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was een gezellig en smakelijk avondje. Voldoende te eten en goede voorlichting. hopen als we in de buurt zijn zeker terug te komen. Wel moeilijk te vinden.
ed S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
werden hartelijk ontvangen en naar de plaats begeleid, mochten ondanks dat we met AH zegelkaart kwamen toch van de kaart een drie gangen menu kiezen. eten was zeer goed borden netjes opgemaakt en er gevraagd of we wilden wachten met het hoofdmenu of direct achter het voorgerecht aan dat zie je ook niet vaak meer.

dus over het algemeen gewoon goed eten, goede service, ga zo door .
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben goed gegeten. De kwaliteit was goed en zeker gezien de prijzen. Het personeel was vriendelijk en we zijn goed geholpen. De atmosfeer was goed, alleen het interieur kan beter.
Arie O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
aardige ober, maar er ging het een en ander mis.
partner vis besteld met saus apart, werd opgediend met de saus eroverheen [ werd wel geregeld maar toch..]
hele tijd op de kaart voor het dessert moeten wachten [ was tie vergeten].
cor U.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
vriedelijke mensen heerlijk eten we gaan er zeker nog eens heen.Dank zei de spaar actie van albert hein
hebben voor Zeventig euro gegeten en hoeven maar vijfendertig te betalen.
wim.thea .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. En goede uitleg met de keuze die je kunt maken en wat er buiten de keuze viel. Zeer rustig gelegen hotel/restaurant. Leuke omgeving om te dineren
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geen op of aanmerkingen. Het was gewoon prima. Heerlijk gegeten en goed verzorgd. Wij vonden het heel leuk en ontspannen, mooi uitzicht en vriendelijke bediening.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima gegeten; wel alles ruim van tevoren klaargemaakt - ik denk zowel voor- als nagerecht recht uit de koeling
AH bon met vrije keuze
henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
in een woord het diner was geweldig . Allen de inrichting van het hotel kan wel beter het is wat verauderd maar voor de rest prima
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Alleen jammer dat we het slecht konden vinden. Bewegwijzering in Lochem was niet optimaal.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie locatie van het hotel midden in de bossen. Zeer mooie omgeving. De kamer was simpel maar goed.
Een aanrader.
Suikerboer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voortreffelijk eten, rustige ambiance, vlotte bediening zeker het aanraden waard. Heerlijke tomaten soep en rundercarpacio als voorgerecht. Als hoofdgerecht maïs hoen in kerriesaus gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
Sake E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Alles was keurig verzorgd nette kamer ,vriendelijke ontvangst.
heerlijk gegeten, voldoende tijd tussen de gangen, zeker voor herhaling vatbaar.
schitterende omgeving.
A T V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Rustig en sfeervol restaurant in prachtige omgeving vriendelijke ontvangst en vlotte bediening door het personeel. Gaan we vaker.doen.