Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier | J Restaurant

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier | J Restaurant

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier | J Restaurant

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier | J Restaurant

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vaste stek van Fletcher waar wij graag komen. Altijd kamer in het hoofdgebouw, mooi uitzicht op de haven en in de verte Almere. Eten doen we altijd in J Restaurant, is bekend en ambiance vinden wij fijn. Medewerkers kennen ons inmiddels, erg fijn, maakt het vertrouwd. Heerlijk gegeten, mooi stuk zalm en voor mijn man de wildstoof. Dessert laten verrassen, creatie van de chef gekregen voor twee. Medewerkers allemaal even beleefd en gastvrij. Ons favoriete Fletcher hotel!
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanavond voor het eerst bij Fletcher in Huizen gegeten. Eten matig en prijs kwaliteit verhouding slecht. Rommelige bediening. Manager (?) komt een seconde nadat hoofdmaaltijd is geserveerd vragen of alles naar wens is. Als hij wat later terugkomt en eerlijke feedback geeft, blijkt hij zich geen houding te kunnen geven. Mosselpan voor iets meer dan de helft gevuld. Kleine mosseltjes, wel goed van smaak. Een van ons heeft klacht over mosselen. Op suggestie om ander portie te brengen krijgen we als antwoord:' hoe was het ook al weer... kindertjes die vragen '. Begrijpt deze man wel hoe je een gast fatsoenlijk te woord staat?
wimheeres .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er werd veel nadruk gelegd, dat we kwamen i.v.m. AH -Aktie.
d.m.v. deze aktie ,waarvoor je gespaard hebt, maak je kennis met het restaurant!!
En mag het niet zo zijn, dat dit niet prettig aanvoelt.
Wat ik erg slecht vind, de supplementen die je bij sommige gerechten moet bij betalen, ook als je als gewone gast reserveert.
Met Vr. Gr. W.Heeres
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, eten en drinken werdt verrassend snel geserveerd. Personeel was attend en vriendelijk.
We vierend ons 11 jarig huwelijk en werden ook verrast met een prachtige desert plant met sterretjes.
Zeker aan te raden en een gezellige sfeer.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ruime keuze , goed uitgelegd (welke gerechten meerprijs waren).,heel vriendelijk personeel,en het dessert carameltaartje was om je vingers bij afte likken ( zoet en fris ,mmmm).Zeker om nog eens te komen eten.
atyvanderwesten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vrolijke, nette en attente bediening. Alles lekker op zijn tijd niet te snel. Heel goed.
Heerlijke aankleding en gezellig vol. Mooie gelegenheid.
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Diner i.h.k. v.d. AH restaurantactie. Bij het brengen van de menukaart drankjes besteld. Jammer genoeg lieten die nogal lang op zich wachten. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht precies goed. Gezelschap had kalfsvlees met lekker garnituur, ik had de Ierse biefstuk, die botermals was en met een leuk en smakelijk 'bonne femme' garnituur. Ook de frietjes waren smakelijk. Als nagerecht had gezelschap lemon curd met vruchten: heerlijk van smaak en leuk opgediend. Ik had de carameltaart met cassisijs en rode vruchten, ook erg lekker. Helaas liet het nagerecht ook erg lang op zich wachten en moest het bedienend personeel (dat overigens vriendelijk en correct was) tweemaal geroepen worden (order vergeten door te geven aan de keuken???). Al met al toch een aangename ervaring.
KevinR7 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten op de AH actie (beperkte kaart maar genoeg keuze uit vlees, vis en vegetarisch).
Reken wel op lange wachttijd tussen de gangen door.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Restaurant was goed zeer vriendelijk mensen met humor. Voorgerecht,hoofdmenu en nagerecht was goed en je hoeft ook niet lang wachten.
HENK P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het verbaasde ons dat de kaart niet hetzelfde was van wat er op de site van de AH actie stond. Bijvoorbeeld; er stonden sliptongen op het menu maar niet op de kaart van het restaurant.
Verder was de bediening goed en efficiënt, gerechten waren mooi gepresenteerd en erg lekker.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prettige en alerte bediening waarbij het vak in de vingers zit die extra bijdraagt aan een geslaagde avond, met AH bon bij gegeten
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooi restaurant met uitzicht over de haven en vriendelijk personeel. Mooie menukaart met ruime keuze. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en worden mooi opgediend. Ze hebben ons uitstekend gesmaakt. Compliment aan de kok en zijn assistenten!
petraschuit .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vis was smakeloos. Voor en nagerecht fantastisch. Vriendelijke en snelle bediening. Kortom, ga vooral, de locatie is super, bestel geen vis.
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uur gewacht op voorgerecht, 50 min hoofdgerecht, rekening drie maal fout, geen kaart ter beschikking, etc etc
Als je zegt lang wachten , reactie oh vindt u dat lang. Zeer teurstellend
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg leuk restaurant, inrichting is sfeervol en de ligging aan het water is prachtig. Zowel over land als via het water goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening en voldoende keuze op het menu.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hebben geboekt met AH restaurant actie. Er was absoluut geen enkel verschil t.o.v. de vol-betalende gasten. We kregen een tafeltje aan het raam en de gerechten waren heerlijk en ruim voldoende. De dame van de bediening was uiterst vriendelijk en weet van aanpakken, topper!
marijke.allertz .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten ,vriendelijke bediening ,mooie omgeving alleen moesten we wat aan de lange kant wachten op het eten.Komen zeker nog een keer terug.
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
we waren met 8 personen en hebben een fijne avond gehad.
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Personeel vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuk restaurant met zeer fijne vrolijke bediening.geweldige locatie .
Zeker voor herhaling vatbaar. Met zorg klaargemaakte gerechten.prima
wilkoeman .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voorgerecht Hoofdgerecht en Dessert waren heel lekker, met name het dessert zag er ook mooi uit.
Wel hebben we een aantal keer moeten vragen of er iemand de bestelling op wilde komen nemen,
op de bevestiging dat er iemand zou komen moesten we het nogmaals vragen, en om dan 45 min alleen op een drankje te moeten was eigenlijk een grote irritatie.
Het eten werd wel op redelijke tijd na elkaar geserveerd.