Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier - J Restaurant

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier - J Restaurant

Centraal gelegen tussen de A1 en de A27 ligt J Restaurant, het culinaire hart van Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier. De chef-kok maakt gebruik van eerlijk en pure ingrediënten van Hollandse bodem, waarmee culinaire gerechten uit de klassieke Franse en Mediterrane keuken worden bereid. Tijdens het diner heb je een magisch uitzicht over het schitterende Gooimeer. Wil je na het diner nog even borrelen? Dan kunt u plaatsnemen in de stijlvolle RIVA Wijnlounge, waar je kunt genieten van speciaal geselecteerde wijnen uit verschillende streken over de hele wereld. Het maakt de avond helemaal compleet!

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier - J Restaurant

Maandag t/m Zondag. Open van 12.00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier - J Restaurant

Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ik. Ons het eten redelijk. Was niet geweldig. Groenten waren zelfs koud. Ik denk niet dat ze me vaker zullen zien.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het hoofdgerecht werd al geserveerd terwijl we net een drankje en broodje gekregen hadden. Teveel tempo .
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hier is tegenwoordig een Italiaanse keuken gevestigd met als keus alleen div. soorten pasta. Mijn voorgerecht was ossenhaas Carpaccio en die vond ik lekker. Het hoofdgerecht was ook goed en ruim voldoende. Mijn vrouw vond de Tiramisu niet echt lekker, mijn Irish coffee was lekker. De mevrouw van de bediening was vriendelijk echter miste ik dat er vaker gevraagd werd of wij nog iets zouden willen drinken. Dit gebeurde pas weer na de gang. Verder ben ik na zeer lang wachten op de rekening uiteindelijk zelf maar naar binnen gegaan om de rekening te betalen. Dat laatste vond ik echt heel slordig vooral omdat het niet druk was. Voor een borrel op het terras prima, maar eten doe ik er niet meer.
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Kan hier geen objectief oordeel overgeven, wij vonden de kaart zeer summier en zijn daardoor weggegaan.Wel hebben wij een drankje gedronken wat de bediening maar niks vond.Denk niet hier nog terug te komen.
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De styling van het restaurant is geslaagd, zeer sfeervol. En het uitzicht over het water is natuurlijk buitengewoon aangenaam. Op de website meldt het restaurant dat men er kan genieten van een "culinair diner". Dat is een wel erg boude uitspraak. "Culinair" is dit namelijk niet. Dat is prima., dat kun je van tevoren inschatten op basis van de kaart, maar wat je doet, moet je wel goed doen. En op dat punt stelt de keuken een beetje teleur. Het menu doorlopend: het brood vooraf was niet erg vers en de "smeersels" (meervoud) bestond uit gezouten boter. Punt. Bij het vis- en zeevruchtenplankje was alles best lekker, maar twee mossels waren ingedroogd. Mogelijk te lang onder de salamander gestaan. De kaasfondue was veel te dun, maar wel goed op smaak. De selectie bijbehorende crudités was wat karig. De rib eye was aan de dunne kant, en veel te rijkelijk besprenkeld met dragon, die alles wegblies. Bovendien kreeg ik hem bijna rauw in plaats van het bestelde medium. Het mondgevoel was vrij onprettig (erg glad), wat doet vermoeden dat hij uit de vriezer kwam. Het petit grand dessert was aardig, hoewel qua opmaak vrij fantasieloos: het was wit met bruin, zonder verdere kleuren. Het perenijs was erg lekker, de brownies wat te droog, en waar de waar de gemarineerde ananas nou precies in had gelegen was niet waar te nemen. Een echt misser waren de bijpassende wijnen. Van de drie die we hebben geproefd was er één vrij waterig. De andere twee waren op zich lekker, maar sloten niet aan op het eten. De wijn bij de kaasfondue sloeg echt nergens op: die was zo zoet dat hij bij het dessert niet zou misstaan. Die duwde als een soort limonade alles weg. De bediening was in orde, maar de prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. Het is echt te duur voor wat het is.
Anthony M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was lekker eten, en een gezellig restaurant
albert G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mooi ingericht en lekker vers eten. Goede bediening met kennis van zaken, goede advies over wijnen. Het hotel is ook een aanrader.
wilma J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mosselen voorgerecht was lastig te eten te glibberrig waardoor vlekken op overhemd.
Advies wok de mosselen zonder schelp.
Verder was het eten prima
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vaste stek van Fletcher waar wij graag komen. Altijd kamer in het hoofdgebouw, mooi uitzicht op de haven en in de verte Almere. Eten doen we altijd in J Restaurant, is bekend en ambiance vinden wij fijn. Medewerkers kennen ons inmiddels, erg fijn, maakt het vertrouwd. Heerlijk gegeten, mooi stuk zalm en voor mijn man de wildstoof. Dessert laten verrassen, creatie van de chef gekregen voor twee. Medewerkers allemaal even beleefd en gastvrij. Ons favoriete Fletcher hotel!
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanavond voor het eerst bij Fletcher in Huizen gegeten. Eten matig en prijs kwaliteit verhouding slecht. Rommelige bediening. Manager (?) komt een seconde nadat hoofdmaaltijd is geserveerd vragen of alles naar wens is. Als hij wat later terugkomt en eerlijke feedback geeft, blijkt hij zich geen houding te kunnen geven. Mosselpan voor iets meer dan de helft gevuld. Kleine mosseltjes, wel goed van smaak. Een van ons heeft klacht over mosselen. Op suggestie om ander portie te brengen krijgen we als antwoord:' hoe was het ook al weer... kindertjes die vragen '. Begrijpt deze man wel hoe je een gast fatsoenlijk te woord staat?
wimheeres .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er werd veel nadruk gelegd, dat we kwamen i.v.m. AH -Aktie.
d.m.v. deze aktie ,waarvoor je gespaard hebt, maak je kennis met het restaurant!!
En mag het niet zo zijn, dat dit niet prettig aanvoelt.
Wat ik erg slecht vind, de supplementen die je bij sommige gerechten moet bij betalen, ook als je als gewone gast reserveert.
Met Vr. Gr. W.Heeres
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, eten en drinken werdt verrassend snel geserveerd. Personeel was attend en vriendelijk.
We vierend ons 11 jarig huwelijk en werden ook verrast met een prachtige desert plant met sterretjes.
Zeker aan te raden en een gezellige sfeer.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ruime keuze , goed uitgelegd (welke gerechten meerprijs waren).,heel vriendelijk personeel,en het dessert carameltaartje was om je vingers bij afte likken ( zoet en fris ,mmmm).Zeker om nog eens te komen eten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vrolijke, nette en attente bediening. Alles lekker op zijn tijd niet te snel. Heel goed.
Heerlijke aankleding en gezellig vol. Mooie gelegenheid.
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Diner i.h.k. v.d. AH restaurantactie. Bij het brengen van de menukaart drankjes besteld. Jammer genoeg lieten die nogal lang op zich wachten. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht precies goed. Gezelschap had kalfsvlees met lekker garnituur, ik had de Ierse biefstuk, die botermals was en met een leuk en smakelijk 'bonne femme' garnituur. Ook de frietjes waren smakelijk. Als nagerecht had gezelschap lemon curd met vruchten: heerlijk van smaak en leuk opgediend. Ik had de carameltaart met cassisijs en rode vruchten, ook erg lekker. Helaas liet het nagerecht ook erg lang op zich wachten en moest het bedienend personeel (dat overigens vriendelijk en correct was) tweemaal geroepen worden (order vergeten door te geven aan de keuken???). Al met al toch een aangename ervaring.
KevinR7 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten op de AH actie (beperkte kaart maar genoeg keuze uit vlees, vis en vegetarisch).
Reken wel op lange wachttijd tussen de gangen door.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Restaurant was goed zeer vriendelijk mensen met humor. Voorgerecht,hoofdmenu en nagerecht was goed en je hoeft ook niet lang wachten.
HENK P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het verbaasde ons dat de kaart niet hetzelfde was van wat er op de site van de AH actie stond. Bijvoorbeeld; er stonden sliptongen op het menu maar niet op de kaart van het restaurant.
Verder was de bediening goed en efficiënt, gerechten waren mooi gepresenteerd en erg lekker.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prettige en alerte bediening waarbij het vak in de vingers zit die extra bijdraagt aan een geslaagde avond, met AH bon bij gegeten
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooi restaurant met uitzicht over de haven en vriendelijk personeel. Mooie menukaart met ruime keuze. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en worden mooi opgediend. Ze hebben ons uitstekend gesmaakt. Compliment aan de kok en zijn assistenten!