Fletcher Hotel Restaurant Marijke

Dorpsstraat 23 1861 KT Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Marijke

Laat je verwennen in kunstenaarsdorp Bergen

Midden in kunstenaarsdorp Bergen, met een overvloed aan bezienswaardigheden zoals musea, kunstmarkten en muziekfestivals, is dit dé plek om aan het eind van je dag een hapje te gaan eten. Je kunt hier dineren in een sfeervolle ambiance met een Frans georiënteerde keuken. Gerechten die bereid worden met echte liefde voor het vak en een zeer attente bediening die je de hele avond in de watten legt. Het is hier allemaal mogelijk.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Marijke

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Marijke

Ina V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het viel tegen, dat er geen vegetarisch gerecht bij was. Alleen vis en vlees. Ik ben vegetarisch, maar heb toen toch maar vis gegeten. Jammer. Ik dacht, dat het toch wel meer gebruikelijk was om ook een vegetarisch gerecht op de kaart te zetten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk rustig restaurant, vriendelijk personeel met een prima maaltijd.
We zijn hier vaker geweest en het is ons ieder keer goed bevallen.
Vorig jaar zelfs een verandering van de menukaart van de AH actie.
Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De bediening was knullig: we zaten nog niet eens toen al werd gevraagd wat we wilden drinken. DE bediening was zonder enig enthousiasme en vreugde.
Het hoofdgerecht was klein. Alles op één bord, zonder bijgerechten.
De ambiance was zwaar en zeer klassiek.
Gelly V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het voorgerecht was goed en erg lekker. Het hoofdgerecht was wat kaal zonder aardappelen en groente. Toen we er om vroegen konden we wel wat patat krijgen. we moesten er 3,50 voor betalen
. Het nagerecht was wel goed
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer tevreden over de gerechten, hele aardige bediening, maar niet heel vlot met het opnemen van drankjes. De inrichting is wat gedateerd.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ervaring. Keurige bediening, prima eten.
fjdlskdfjdklsdkfjslkdfjlskdfjsldkfjslkdfjslkdfjsldkfjsldkfjsldkfjsldkfjskdlfjslkdfj
wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
erg sfeervol restaurant; mooie stijvolle inrichting. Bedienend personeel vriendelijk en accuraat. Het kostte enige moeite om een parkeerplaats te vinden; onvoldoende capaciteit op eigen terrein.
Het was ons 2e bezoek en het zal zeker tot vervolg leiden !
e.vdscheer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gegeten met AH restaurant aktie. Heel vreemd dat het hoofdgerecht niet geserveerd werd met geb. aardappels of frites. Alleen een heel klein stukje gegratineerde aardappelpuree.
nighean .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een absolute aanrader ! Heel prettig en gezellig restaurant, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ga het beslist aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk eten in dit restaurant echt top! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook gegeten en ook toen was het goed! Daarbij komt dat je heerlijk kunt vertoeven in dit kunstenaarsdorp, leuke winkeltjes, architectuur! Jammer dat het voorbij is. Het hotel is prima maar basic, goede bedden en schoon, dat is voor mij belangrijk en een geweldig ontbijt en bediening, Ik kom zeker terug maar neem dan wel bodylotion en douchecap mee want dat is er niet - Alice
willy K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Dames bij de receptie uitermate vriendelijk. Een goede lunch gehad (AH actie)
Personeel in de bediening heel onvriendelijk!! Wij zouden niet weer naar dit restaurant gaan!
Joliene W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De bediening was goed, en het eten was uittekent. We zijn van buiten naar binnen gegaan en dat helemaal niet erg. Het eten was uitstekend en en ruime hoeveelheid.
demaarschalk2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben met dit restaurant en met het door ons gekozen menu (vooraf carpaccio en als hoofdgerecht kabeljauw) een zeer goede keuze gemaakt.
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteren voor een nacht geboekt.Kamers klein en gehorig.Geen 4**** waard.3 gangen menu redelijk.Bediening goed(ober Bas doet zijn best).
Service receptie onder de maat.Niet voor herhaling vatbaar.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hotel Marijke, wisselt zo af en toe de A@H diner actie menu.
Nu 4 keer bij Marijke gegeten met 3 verschillende menu's, wij vinden goed verzorgt.
Gonny T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Keuze alleen mogelijk van speciale AH-Aktie menukaart met zeer beperkte keuze.
Geen frites/aardappel/groente er bij. Teleurstellend!
system .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Omdat ik in de recensies al gelezen had dat de flammkuchen bij iedereen zo in de smaak viel was ik nieuwsgierig en heb hem ook eens geprobeerd als voorgerecht. Dit was geen slechte keus, een flinterdunne knapperende bodem (vergelijkbaar met een groot formaat chip) daarop geroosterde bospaddenstoelen, zure room, gesmolten brie en rucola. Overheerlijk van smaak. Als hoofdgerecht een geweldige kalfssukade met jus en weer de heerlijke bospaddenstoelen. De verfrissende afsluiter bestond uit een luchtig ijsparfait met gekarameliseerde noten en karamelijs. Het personeel was zeer vriendelijk, het interieur klassiek met een stemmige sfeervolle verlichting. Kortom een plek waar je je thuisvoelt en zeker voor herhaling vatbaar!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Allen het vleesgerecht voor de dame met glutenallergie was matig. Bij het vlees was geen saus of zo, dus het was erg droog. Een botersausje of zo zonder gluten was fijn voor haar geweest! Verder was het voor ons heerlijk eten!
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het avondeten hebben wij via AHkaartenservice gedaan in hotel Marijke in Bergen. Het eten was uitstekend en de wijn was ook prima.
Alleen de bediening in de avonduren viel een beetje tegen.
Het ontbijt was ook heel goed vanmorgen geweest. Van alles was er daar. In een woord prima.
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het hotel was makkelijk te vinden per openbaar vervoer. We hadden een kamer gevraagd in het hoofdgebouw en dat hadden wij gekregen op de bovenste verdieping. De kamers waren wel gehorig, maar de bedden en sanitaire faciliteiten waren goed (helaas de haarfohn deed het niet).
Het avondeten via AHkaartenactie was prima, alleen de man die daar in de avonduren dienst had, was nu niet zo vriendelijk geweest. Maar verder was het eten op de "koude kazen"plankje na, prima.
Ook het ontbijt vanmorgen was prima.