Fletcher Hotel Restaurant Marijke

Dorpsstraat 23 1861 KT Bergen Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Marijke

Laat je verwennen in kunstenaarsdorp Bergen

Midden in kunstenaarsdorp Bergen, met een overvloed aan bezienswaardigheden zoals musea, kunstmarkten en muziekfestivals, is dit dé plek om aan het eind van je dag een hapje te gaan eten. Je kunt hier dineren in een sfeervolle ambiance met een Frans georiënteerde keuken. Gerechten die bereid worden met echte liefde voor het vak en een zeer attente bediening die je de hele avond in de watten legt. Het is hier allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Marijke

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
W V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het is echt een aanrader. Gewoon erg goed. Als het goed is wat moet je dan nog meer erover zeggen. Hier komen we vast nog wel een keer weer.
Tobybakx .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening is erg vriendelijk, maar het is wel heel duidelijk dat je eet met de restaurant-actie van Albert Heijn. Menu 34,50 euro per persoon en 1 gratis. Het eten was in ieder geval erg goed.
Doryfrinsel .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De bediening was erg goed. Wij hadden het diner met de zegels van AH, maar werden hetzelfde behandeld als de andere gasten. Het eten was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij een Diamanthaasje, die heerlijk klaar gemaakt was. Ook het voor en nagerecht was heerlijk. Met een heerlijk glas rosé hebben wij genoten van het 3 gangen menu. Het restaurant was sfeervol ingericht. Kortom, een geslaagde avond en we komen hier zeker nog eens terug.
Pjhm .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Wij hadden het Ah menu maar al Was de keuze kleiner dan de kaart de kwaliteit Was geweldig. Een aanrader als dit nog mee wilt pakken.
Pverbeek .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Uitstekende maaltijd met heerlijke ossehaas en prima wijn. Zalmvoorgerecht in paats van afwezige flammkuechen in feite een verbetering.
Stender22 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het eten was goed en de bediening was vriendelijk helaas was het niet zo druk maar voor de prijs kwaliteit verhouding prima
Bergfenny .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De zalm was heerlijk klaar gemaakt! We hebben geen wijn gedronken en daar kan ik dus niets over zeggen. De cheesecake was smakelijk maar lag als een blok op de maag
Connie62 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Omdat we een Fletcher hotelbon cadeau hadden gekregen waren we als hotelgast in Marijke. Gezien de AH actie lag het voor de hand om dan ook in het restaurant te eten. Van te voren had ik de recensies gelezen dus was voorbereid en benieuwd hoe onze ervaring zou zijn.
We hebben lekker gegeten, de meeste restaurants kunnen wel een redelijke carpaccio op tafel zetten en ook de flammkuchen smaakte naar behoren. Ook de volgende gangen scoorden een ruime voldoende. Maar Marijke is in eerste instantie een hotel. En als hotelgast en voor de "halve" prijs voldoet het prima. Het hotel heeft een fijn terras, een prettige sfeer en steekjes die het personeel laat vallen hebben wij in ieder geval voor lief genomen.

adriaan113 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Geen goede ervaring. Wij namen het AH-menu, hadden gereserveerd om 18 uur maar waren een kwartiertje vroeger en vroegen vriendelijk of we al mochten bestellen. Dit werd door de dienstdoende medewerkster bot afgewezen. Hoe we het in ons hoofd haalden! Geïmponeerd bestelden wij daarom maar een wijntje op de nog zonnige veranda. Een Ilja Gort-rosé die prima smaakte. Klokslag zes uur kregen wij toch welv trek en besteldden we -het mocht !- het AH-menu. Carpaccio was redelijk, wel wat teveel onnodige frutsels. Wij stelden ons veel voor van de diamanthaas, temeer omdat men ons niet vroeg hoe we die zouden willen. We kregen hem well done. In een waterige puree met boontjes en hier en daar een stukje aardappel. Die smaakten goed, in tegenstelling tot de rest, alles was één smaak. Een tweede glas rosé werd achteloos gebracht, bleek de huisrosé ipv de Ilja Gort. Met een zucht omgeruild door de alsmaar klagende serveerster. Het was te druk, te weinig personeel, haar hoofd liep om. Zei ze. Tegen iedereen. Toen wij vroegen of het mogelijk was naar een van de inmiddels vele vrije tafeltjes in de zon te verhuizen, werden wij aangeken of we gek waren geworden. Of we niet zagen hoe moeilijk het allemaal was voor haar. We bleven nog even welwillend bibberen in afwachting van het dessert. Dat nog niet opgenomen was. Na drie kwartier in onze zomerklerenrin de wind en in de schaduw te hebben gezeten, en ziende dat enkele vaste gasten wel tot twee keer toe mochten verhuizen naar een zonniger plekje, slopen ook wij naar de warme zon en vroegen zelf maar om de dessertkaart. We kregen de algemene kaart die we zelf maar even hebben omgewisseld voor de speciale AH-actiekaart. We bestelden tien minuten later daarvan twee ijsjes. Inmiddels werd het ook daar op het terras frisser, want de avond vorderde.... Uiteindelijk maar afgerekend zónder toetje, waarbij we nogmaals te horen kregen hoe moeilijk het allemaal was in dit restaurant met zo weinig personeel. Afijn, u bent gewaarschuwd.
Leo.ida .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij waren er op de tot nu toe warmste dag van het jaar. Een airco was wel fijn geweest op de kamers van de 2de verdieping. Voor diner hadden we carpaccio en flammkuche als voorgerecht. Deze waren goed. Als hoofdgerecht de diamanthaas en deze was geweldig lekker. De cheesecake als toetje was heerlijk! De bedoening was een beetje routineus. Voor ons niet storend. Verder een goede sfeer en we raden dit hotel zeker aan.
Riaschouten .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het bleek mogelijk om te lunchen met de AH-restaurantactie. Ook was het geen probleem om slechts 1-gang te gebruiken. Prima service
Ceesvdberg56 V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
prima eten, fijne bediening, kamer wat gedateerd
goede ligging voor fietsen en wandelen en een super gezellig dorp
het lekkerste vonden wij de zalm en de capartio
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met een Groupon voor de high tea bij Restaurant Marijke in Bergen uitgekomen. Eerder hadden we bij hun Fletcher collega in Schoorl een uitstekende high tea genoten dus de verwachtingen waren hoog.
Parkeren bij het hotel lukte prima. De plaatsen zijn krap maar wel gratis. De ontvangst was hartelijk en we kregen een tafeltje dat mooi opgedekt was met linnen lopers en servetten. Het servies zag er strak wit uit. Een mooie binnenkomer.
De high tea begon met een vers gemaakte tomatensoep die de goede eerste indruk bevestigde. Vervolgens kwamen een aantal schalen op tafel met sandwiches en zoetigheden. En daarna gebeurde er niets meer, maar de bordjes ontbraken nog. Bij navraag kwamen ze alsnog waarna we ons aan de versnaperingen tegoed konden doen. Maar dat viel vies tegen. De scones waren duidelijk niet vers en de clotted cream en marmelade waren vervangen door slappe slagroom en een plastic kuipje jam. De sandwiches waren OK maar karig belegd met gerookte zalm en rosbief. Geen komkommer of andere frisse zaken op het broodje. De zoete lekkernijen kwamen van de groothandel. Nauwelijks smaak en de structuur en mondbeleving leken nergens op. Dieptepunt was de tompouce die uit het diepvriesvak van de supermarkt leek te komen. Slap bladerdeeg en vieze cream in plaats van banketbakkersroom. Deze belevenis ging van "hero naar zero" in een record tempo. De begeleidende sinaasappelsap leek verdacht veel op de Sisi no bubbels die we thuis in de koelkast hebben staan. De keukenbrigade mag zich terugtrekken in een donker hoekje en zich diep gaan schamen. Hier komen wij nooit meer terug.
Jono76 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Voorgerecht carpaccio, gewoon goed. Hoofdgerecht zalm en diamanthaas, beiden goed bereid met erg lekkere ganituur. Witte chocolade cheesecake was hemels. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Decor schoon en netjes maar een beetje saai
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met de AH-IENS actie gegeten in dit Hotel restaurant waar de afgelopen jaren meermalen waren. We vonden tot dit jaar de gerechten een krap 7tje waard. De receptuur was voorspelbaar en soms gewoon saai. Wat een verrassing dit keer! Een mooi opgediende salade vooraf, met eenvoudige ingrediënten, maar smaakvol. Een bijzonder soort hoen en een kabeljauw waren de hoofdgerechten, die prachtig waren aangekleed, zelfs met linzen, gegrilde groenten. De obligate frites bleven achterwege, mooi zo! Het was rustig, waarschijnlijk was er daardoor in de bediening niet de gehaaste sfeer die we uit het verleden kenden. DE inrichting is niet spectaculair, een enkel mooi ornament, (lamp) daargelaten.
MarionMeij .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hadden carpacio als voorgerecht. Smaakte goed. We misten alleen de dressing. Het hoofdgerecht was haas en zo verschrikkelijk mals. Hetwas echt verrukkelijk met pompoen en frites met ok nog aardappel in schil. Naast de wijn een gratis flesje water ook super dat we een fles water mee naar boven mochten nemen zonder bijbetaling .Mijn partner nam als nagerecht een kaasplanken en ik een sinaasappel crème. Het krokante was verrassend hieraan. Heerlijk gegeten en wd komen zeker terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Na het lezen van enkele negatieve recensies over o.a. het AH menu, waren we erg benieuwd wat wij er van zouden vinden.
Om met het beste te beginnen, het eten was goed, we aten beiden hetzelfde, meestal doen we dat niet, maar de keus was te klein voor ons. Het voorgerecht pate, was echt lekker, de diamanthaas was uitstekend gebraden, (rare) en zeer mals, het nagerecht kaasplankje 3 lekkere kaasjes, tot onze volle tevredenheid.
Maar de bediening en de ambiance zouden wel verbetering behoeven, misschien komt het doordat het in eerste instantie een hotel is. Voelden ons erg alleen in de ruimte, en kregen geen warm gevoel bij de bediening, was wel keurig, maar niet echt hartelijk. Voelde je geen gast, maar meer een eter.