Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam | Marina Lounge

Oud-Loosdrechtsedijk 253 1231 LZ Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam | Marina Lounge

Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam | Marina Lounge

Bij Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam is het heerlijk vertoeven met prachtig uitzicht op de Loosdrechtse Plassen. Marina Lounge is het nieuwe concept van het prachtige hotel. Er is elke dag een gevarieerd aanbod van verse vis, schaal- en schelpdieren, maar je kunt hier ook terecht voor een smaakvolle salade. De nieuwe Marina Lounge wijn is een blend van de Chardonnay en de Semillion druif. De wijn past uitstekend bij het Marina Lounge concept en past geweldig bij de sfeer en de heerlijke visgerechten, die worden bereid. Bij mooi weer kan je ook plaatsnemen op het prachtige terras met schitterend uitzicht. Geniet ook van een heerlijke kop koffie, uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere lunch of een gezellige High Tea in het luxe Marina Lounge.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam | Marina Lounge

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Loosdrecht-Amsterdam | Marina Lounge

Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
De menukaart op de Nederlandse en Engelse website van het restaurant is totaal anders en ook weer anders dan op Iens. Heel vervelend. De bediening let helemaal niet op. We moesten na een half uur hard roepen om te kunnen bestellen. Mensen die na ons kwamen hadden al eten gekregen. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had bij het afruimen. Dat gaf ons het gevoel dat we helemaal niet welkom waren. Het eten is redelijk, maar zeker niet heel goed, de friet was lauw, de saus veel te dik.
Ientjes R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Prettige omgeving, vriendelijke bediening en lekker eten met uitzicht op de Loosdrechtse plassen. Een uurtje schuiven met de aanvangstijd was geen enkel probleem. Gastvrij!
Mayke S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Meer dan 1 uur moeten wachten op eten. Zeer chaotisch en onprofessioneel. Prachtige ligging maar er moet een hoop gebeuren aan gastvrijheid en professionaliteit van bediening.
Kregen iets te drinken aangeboden als “vergoeding” maar we gingen toch met kater weg na betalen van rekening...
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening. Alles vers bereid. Heerlijke groenten bij de gerechten. Goede wijnen! Kortom een gezellig avondje uit in een perfecte ambiance.
Alice J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was perfect.
Een groot pluspunt is dat mijn kleine hondje mee mocht komen maar dan alleen in de barafdeling en daar hadden we ook een gezellige tafel hadden.
Zeker een aanrader!
Chinees88 V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten voor een alleszins redelijke prijs,komen zeker een keer terug.Minpuntje dat er niet gemeld werd bij het uitrijden een muntje nodig was
Brenda M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zowel eten als bediening waren niet bijzonder. Aan de kip en hamburger zat weinig smaak, de eend was wel erg lekker. Prijs kwaliteit is zeker niet in verhouding. Locatie is wel top!
Margot I.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een tafeltje met een prachtig uitzicht op de Loosdrechtseplas.
Met de AH-actie, mocht je kiezen van de menukaart. Het eten was goed. Voorgerecht zalm vond ik iets minder, maar de carppaccio was lekker, wel iets te koud geserveerd. De hoofd maaltijd succadevlees was heel goed en de kabeljauw had weinig smaak, maar de groente erbij was lekker. Het rabarber nagerecht vonden we heel lekker.
Plezierige bediening en gelukkig was de wachttijd niet te lang.
Komen zeker terug, maar dan op het mooie terras.
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en het uitzicht fantastish!