Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Hoogstraat 2 6017 AR Thorn Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Bourgondische lekkernijen

In het prachtige, historische Thorn vind je het knusse Ville Blanche. Hier is het echt bourgondisch genieten, helemaal zoals het hoort in Limburg. De sfeervolle kelderbar is de ideale plek om de lunch of avond goed te starten met een aperitief om vervolgens boven te genieten van een sublieme maaltijd met de mooiste streekproducten.

Meer informatie over restaurant Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
7,2
Duur
Lang
L E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Rustig, sfeervol restaurant. Vriendelijk bediening en redelijk vlot, zonder al te lange tussenpozen, uitgeserveerd. Verbaasde me dat bediening niet precies kon uitleggen wat een bepaald gerecht was. Hebben we maar even gegoogeld tijdens het wachten. Geschikt voor fijne avond met vrienden, met tweeen of met familie (bij voorkeur zonder kinderen...)
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat een enorme aanfluiting! Een stukje droge eendenborst met letterlijk 2 streepjes wortel en een door midden gesneden, rauw kooltje. Het eten was ronduit beneden peil. Aparte vodje als 'kaart' voor de restaurantactie, zure wijn, enorm trage bediening... we komen hier nooit meer terug. Op mijn klachtenbrief is geen reactie gekomen!
Dorienreulen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg weinig. De eend was te doorbakken.
Het personeel is erg vriendelijk alleen gingen er wat dingentjes mis en ze waren maar met zn tweetjes dus duurde alles erg lang.
In de tuin zit je erg lekker, maar toen het donker werd waren erg geen extra lampen of kaarsen en gaf het echt een ongemakkelijke sfeer alsof ze wilden dat iedereen weg ging terwijl t pas 21.00 was en we nog aan t toetje moesten beginnen die er maar niet aan kwam. En niet lekker was. Ik kom hier ondanks t vriendelijke personeel niet nog een keer
Kesse866 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was tegen gevallen er was geen verse groenten bij het eten de scholletjes waren vies webbelig geen lekker gebakken korstje of het aan de A.H kaart lag weet ik niet want wat we apart hadden besteld broodplankje en karpatio waren heerlijk jammer naar prijs verhouding van de bon viel het erg tegen.
Agribling .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima diner, maar erg weinig groente. Wanneer je voor het diner normaal 34,50 betaalt (AH actie)
krijg ik het gevoel dat er op het diner is bezuinigd. Een aparte ah kaart riep bij mij meteen vragen op. Het diner was voor de actie zelf samengesteld. Lijkt mij en dan is het tweede diner niet werkelijk gratis, want het is samengesteld voor de ah. actie zodat je de hoeveelheid van een diner normaal verdeeld krijgt over twee personen, zeker het hoofdgerecht.
Pauljr .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Door gebrek aan personeel (in en buiten de keuken) schoot de service schromelijk tekort. 3 uur voor 3 gangen waarbij zelfs de drank vergeten of veel te laat kwam. Héél jammer van verder prima ambiance en eten.
Rjj.tijmens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooi decor in Thorn. Qua eten was het goed, maar te weinig groente. We zaten op het buitenterras, toen het donkerder werk, kregen we geen lichtje op tafel en zaten met een verder vol terras collectief steeds meer in het donker. Bediening wilde geen foto van ons maken en was wat luidruchtig. Nadien was de korting niet vermeld op de afrekening. Werd later wel gecorrigeerd.
A3reekers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben gegeten in de tuin achter het hotel. Goede ambiance. Het eten viel tegen. Ik had zeebaars besteld en kreeg een minuscuul schijfje baars. Voor een halve liter open rode wijn werd € 17,00 gerekend. Voorgerecht en nagerecht deden ons sterk denken aan de nouvelle cuisine: grote borden, kleine porties. Prima voor de kleine eter, maar niet als je de hele dag buiten bent geweest.
Ansvandendop .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Helaas duurde het erg lang voordat we ons hoofdgerecht en daarna nog veel langer voor het nagerecht. We waren vroeg gearriveerd, zagen het terras vollopen en daarna weer leeglopen voordat wij ons eten geserveerd kregen.
C.m.nuyens .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Rustig restaurant in het witte stadje Thorn.
Het hoofdgerecht was een oud Hollands recept van sukade, echt een aanrader.
Sanderenchristel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het eten was niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. De stoelen zaten goed, maar konden niet vergenoeg aangeschoven worden, waardoor ik ver van de tafel af zat. Na het voorgerecht kwam heel snel het hoofdgerecht, hierdoor kregen wij een gehaaste indruk.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Leuke locatie met vriendelijke bediening. Maaltijd was heerlijk en goed verzorgt.
Rustige omgeving met cultuur historisch waarde.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gelijk aan wat anderen op deze website al schreven, onderschrijven wij nu ook volledig: eten redelijk, echter porties erg erg klein, broodje vooraf minimaal, varkensmedaillons 2 erg kleine stukjes. Geen aardappeltjes of friet, geen groenten. In de aspergesoep was het zoeken naar de asperges. Wij hadden dinnerentank bonnen en konden daarom alleen uit een hele kleine menukaart kiezen. Nadat wij aangaven dat we dan elders zouden gaan eten, werd ons toch de normale menukaart getoond. Samenvattend: mooie entourage, beetje chicque, maar met onvoldaan gevoel van tafel. Prijs/kwaliteitsverhouding zoek.
Mmncoumans87 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Alle 3 de gerechten waren heerlijk. Vooral de vis van het hoofdgerecht. Ontvangst was goed. Rustig kunnen eten. Geen push gevoel
Frank_Thorn .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Gastvrije ontvangst, gezellige inrichting. Eten en wijn was prima.
Hebben hier al vaker gegeten en altijd is zo'n avondje uit genieten.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuk restaurant, hadden daar een arrangement, keuken is beter dan het hotel.
Heerlijk gegeten, lekker voorgerecht en een heerlijke entrecote, afsluiter een kaasplankje met 4 soorten kaas. Mag nog wat meer aandacht besteed worden aan de volgorde van zacht naar sterk. Was een leuk begin van ons (achteraf) culinair weekend.
Jacquesgrummer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op 14-2-2016 met 4 personen het Valentijnsdiner gegeten.
Het diner was op zich voldoende tot goed, ik vond het voorgerecht (dat eigenlijk lauw-warm zou moeten zijn) eigenlijk wat te koud. Was niet goed genoeg voorverwarmd.
Wat betreft de bediening deed het personeel zijn best maar was het niet hun geslaagde avond:
- de wijn werd niet voor het gerecht, maar tijdens het gerecht geserveerd
-afruimen tussen de gerechten terwijl nog een persoon niet helemaal klaar is hoort mijns inziens niet.
- het bestel voor het toetje moest worden nagebracht. Dat is slordig.
Lexvanrosmalen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het ontvangst was amateuristisch. Hoewel we gereserveerd hadden leek men in paniek toen we ons aanmelden.Jassen werden niet aangenomen etc. We hadden een broodplankje besteld maar kregen direct het voorgerechT. Rode mul met rivierkreeftjes. De mul was overgaar en de kreeftjes onherkenbaar. Bij het hoofdgerecht werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en de kok moest denk ik raden hoe we ons vlees gegaard wilden want ook dat werd niet gevraagd. Gelukkig was de kalsoester iets rose dus dat ging. De begeleidende 'truffelsaus' miste jammergenoeg de truffel. Het toetje was kant en klaar dus redelijk, ijs met chocomousse en kersen. Helaas kregen we als bestek alleen een lepel waardoor we ook onze vingers moesten gebruiken. De meiskes die bedienden waren lief en bedoelden het vast goed maar misten de juiste begeleiding. Kortom, nog veel te doen.
H.buist .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We moesten erg lang wachten. er was weinig aandacht van de gastvrouwen. De prijs/kwaliteit was onvoldoende. De porties waren klein. We waren er met de AH diner bon.
Peternl01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten zelf was redelijk, maar de porties waren te klein. Brood moest apart worden besteld en zat niet in de prijs van het menu ad 34,50 euro, bij het hoofdgerecht ook geen frites. De prijs/kwaliteitverhouding was onvoldoende en ons inziens 10 euro te hoog. Voor een AH actie ging dat nog, maar voor die prijs per persoon beslist teveel. Het voorgerecht was goed, het nagerecht onvoldoende, alleen een bolletje parfait met slagroom. Een wijn arrangement voor 3 glazen kostte 17.50 euro. De service beperkte zich tot het standaard bedienen, geen uitleg over de gerechten en het decor was wat verouderd.