Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Hoogstraat 2 6017 AR Thorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Bourgondische lekkernijen

In het prachtige, historische Thorn vind je het knusse Ville Blanche. Hier is het echt bourgondisch genieten, helemaal zoals het hoort in Limburg. De sfeervolle kelderbar is de ideale plek om de lunch of avond goed te starten met een aperitief om vervolgens boven te genieten van een sublieme maaltijd met de mooiste streekproducten.

Meer informatie over restaurant Fletcher hotel Restaurant La Ville Blanche

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Kookcursus , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij 1/3 van de gerechten kwam een hoge toeslag van € 3.50, die niet op de site vermeld stond.
Kaasplankje was beneden de maat met snipper doodgewonebrie en nog twee dunne plakjes én bijbetaling van 3.50.
De rekening was onbegrijpelijk (2 x menu AH EP 22,50; Totaal 45,00. ?? ) Uitleg was dat het over twee menu's werd uitgeslplitst met de toeslagen erbij.
Meisje dat bediende vond het ook onduidelijk om uit te leggen.
We hebben het maar zo gelaten maar niet voor herhaling vatbaar.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het brood was te weinig en niet warm. De aspergesoep was heerlijk. De biefstuk en de victoriabaars waren lekker klaargemaakt, maar de asperges waren slecht geschild en te hard. De Creme Brulee en de Bavarois en Parfait waren o.k.. Al met al voor een redelijke prijs, maar het was niet al te bijzonder.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De bediening was heel erg slecht. We moesten op zoek gaan naar de bediening voor een bestelling. De aanwezige serveerder (M) was zo chagrijnig en bot! Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. De serveerster (V) deed haar best en was vriendelijk maar ook onvindbaar! Het kaasplankje kon niet worden verfraaid met een glaasje port omdat er geen port meer aanwezig was. Vreemd, port kan je toch jaren bewaren ?
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben genoten van de buitentuin, het weer was ons goed gezind en werden adequaat geholpen door Kristel en Kevin! Keuze genoeg uit de voor- hoofd- en nagerechten.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij waren met een bon van de AH restaurantactie, merk wel verschil tussen `normale` gasten en gasten met bon.
Zo kregen wij voor 2 personen een klein schaaltje aardappelgratin erbij geserveerd en geen friet, hebben deze wel bijbesteld en daar moet je dan weer lang op wachten. Kwaliteit van eten wel goed.
BVaartjes .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met AHbon goede prijs kwaliteit of vooral hoeveelheid. Lekker warm geserveerd door nette bediening. Puntjes van kritiek zijn aangebrande aardappelen en een broodplankje van 3.90 met slechts drie mini broodjes.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In het kader van de AHrestaurantactie met zijn vieren heerlijk gegeten voor 125,00 euro inkl. enkele drankjes.
Fijn dat er zonder meerprijs een ander nagerecht dan op de kaart stond, gekozen kon worden.
Een klein minpuntje was dat de broodjes niet vers of opgewarmd waren.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten, op een mooie locatie!
Je krijgt niet heel veel eten, maar wat je krijgt is heerlijk. Er had van mij wel wat meer friet bij gemogen.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn bezoek aan Fletchter beperkt zich niet alleen tot het restaurant omdat wij hier ook een nachtje hebben gelogeerd. Er zou voor ons een tafel gereserveerd worden en toen wij kwamen was het beloofde tafeltje bezet. Dat was een domper. Ook werden wij in eerste instantie niet echt vriendelijk ontvangen. Toen wij aan een andere tafel zijn gaan zitten kwam een van de heren obers/manager? naar ons toe om te zeggen dat zij het beloofde tafeltje voor ons hadden klaar gezet omdat de vorige gasten klaar waren. Dat was dus erg plezierig en konden wij aan een gezellige tafel zitten. Het was tenslotte de verjaardag van mijn partner. Bij het dessert kwamen ze ongevraagd aanzetten met een spuitfontein en dat vond ik echt super leuk en attent. Dit heeft de in eerste instantie koele ontvangst wel goed gemaakt. Ook tijdens het diner werden wij keurig geholpen. Jammer dat de biefstuk droog en wat taai was maar verder hebben wij een gezellige avond gehad.
janneke2000 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het menu was prima qua smaak. De wijnen waren goed.
Bij het voorgerecht, de rouleau van paté, mogen ze best een stukje stokbrood inclusief serveren i.p.v. hiervoor te betalen.
Bij het hoofdgerecht, de eendenborst, waren de groenten karig. Vijf haricot verts en vijf baby-maïs. Dat mag gerust wat meer.
L E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Rustig, sfeervol restaurant. Vriendelijk bediening en redelijk vlot, zonder al te lange tussenpozen, uitgeserveerd. Verbaasde me dat bediening niet precies kon uitleggen wat een bepaald gerecht was. Hebben we maar even gegoogeld tijdens het wachten. Geschikt voor fijne avond met vrienden, met tweeen of met familie (bij voorkeur zonder kinderen...)
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat een enorme aanfluiting! Een stukje droge eendenborst met letterlijk 2 streepjes wortel en een door midden gesneden, rauw kooltje. Het eten was ronduit beneden peil. Aparte vodje als 'kaart' voor de restaurantactie, zure wijn, enorm trage bediening... we komen hier nooit meer terug. Op mijn klachtenbrief is geen reactie gekomen!
dorienreulen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg weinig. De eend was te doorbakken.
Het personeel is erg vriendelijk alleen gingen er wat dingentjes mis en ze waren maar met zn tweetjes dus duurde alles erg lang.
In de tuin zit je erg lekker, maar toen het donker werd waren erg geen extra lampen of kaarsen en gaf het echt een ongemakkelijke sfeer alsof ze wilden dat iedereen weg ging terwijl t pas 21.00 was en we nog aan t toetje moesten beginnen die er maar niet aan kwam. En niet lekker was. Ik kom hier ondanks t vriendelijke personeel niet nog een keer
kesse866 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was tegen gevallen er was geen verse groenten bij het eten de scholletjes waren vies webbelig geen lekker gebakken korstje of het aan de A.H kaart lag weet ik niet want wat we apart hadden besteld broodplankje en karpatio waren heerlijk jammer naar prijs verhouding van de bon viel het erg tegen.
agribling .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima diner, maar erg weinig groente. Wanneer je voor het diner normaal 34,50 betaalt (AH actie)
krijg ik het gevoel dat er op het diner is bezuinigd. Een aparte ah kaart riep bij mij meteen vragen op. Het diner was voor de actie zelf samengesteld. Lijkt mij en dan is het tweede diner niet werkelijk gratis, want het is samengesteld voor de ah. actie zodat je de hoeveelheid van een diner normaal verdeeld krijgt over twee personen, zeker het hoofdgerecht.
Pauljr .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Door gebrek aan personeel (in en buiten de keuken) schoot de service schromelijk tekort. 3 uur voor 3 gangen waarbij zelfs de drank vergeten of veel te laat kwam. Héél jammer van verder prima ambiance en eten.
rjj.tijmens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooi decor in Thorn. Qua eten was het goed, maar te weinig groente. We zaten op het buitenterras, toen het donkerder werk, kregen we geen lichtje op tafel en zaten met een verder vol terras collectief steeds meer in het donker. Bediening wilde geen foto van ons maken en was wat luidruchtig. Nadien was de korting niet vermeld op de afrekening. Werd later wel gecorrigeerd.
a3reekers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben gegeten in de tuin achter het hotel. Goede ambiance. Het eten viel tegen. Ik had zeebaars besteld en kreeg een minuscuul schijfje baars. Voor een halve liter open rode wijn werd € 17,00 gerekend. Voorgerecht en nagerecht deden ons sterk denken aan de nouvelle cuisine: grote borden, kleine porties. Prima voor de kleine eter, maar niet als je de hele dag buiten bent geweest.
ansvandendop .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Helaas duurde het erg lang voordat we ons hoofdgerecht en daarna nog veel langer voor het nagerecht. We waren vroeg gearriveerd, zagen het terras vollopen en daarna weer leeglopen voordat wij ons eten geserveerd kregen.
c.m.nuyens .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Rustig restaurant in het witte stadje Thorn.
Het hoofdgerecht was een oud Hollands recept van sukade, echt een aanrader.