Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Hoogstraat 2 6017 AR Thorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Bourgondische lekkernijen

In het prachtige, historische Thorn vind je het knusse Ville Blanche. Hier is het echt bourgondisch genieten, helemaal zoals het hoort in Limburg. De sfeervolle kelderbar is de ideale plek om de lunch of avond goed te starten met een aperitief om vervolgens boven te genieten van een sublieme maaltijd met de mooiste streekproducten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Aart T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima parkeren, goede ontvangst en uitstekende vriendelijke service.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Graag een volgende keer.
Angelien V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het hoofdgerecht was slecht. Het bedje van purée was veel te dun. De groenten waren slecht. De radijsjes waren smaakloos en maar een paar stukjes zoete aardappelen. De vis was redelijk. Teleurstellend! Het is niet voor herhaling vatbaar. Er stonden ook geen prijzen bij alleen wat je nog extra moest betalen. Jammer...
Diana P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellige avond gehad me lekker eten. Helaas konden de stoelen niet helemaal aangeschoven worden waardoor het niet zo comfortabel zat. Het eten was prima en heerlijk bereid, echter het hoofdgerecht (Victoriabaars) had wat meer gemogen.
Het restaurant is gezellig ingericht en je voelt je er meteen thuis.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden vergeten. 40 minuten wachten op een voorgerecht is veel te lang. Ook het glas aperitief zijn we uiteindelijk maar zelf gaan halen want werd niet geserveerd. Op alle tafels een sfeerlichtje, echter overal de waxines opgebrand. Werd niet op gelet. Voorgerecht: carpaccio: lekker. Hoofdgerecht: eendeborst in eigen jus: dat laatste bleek uit een pakje Knorr/ Verstegen/Silvo te komen. Geen groenten of salade, wel aardappelgratin. Dessert: pannacotta. Veel chocolademousse en - kruim als "ondergrond". Lekker maar zeer sterk van smaak, zodat de delicate smaak van de pannacotta in het niet verdween. Een zeer magere voldoende, daarom. 5,5.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke bediening met uitleg over de geserveerde gerechten. Was ook leuk geweest als je dit op de kaart nog eens kon nalezen.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Restaurant prima,brood moest nog afgebakken worden terwijl ons voorgerecht al op was, personeel correct .
Verder mooi opgemaakte borden gerecht heel goed
pschreu .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijke gegeten alles precies goed zeker een aanrader. Ook voor een lunch kun je hier prima terecht.
Een perfecte hamburger met Old Amsterdam heerlijk.
nel.kees .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima plek in het mooie Thorn. Het personeel was zeer vriendelijk. Lekker gegeten en gedronken voor een keurige prijs! De aanbiedingen voor de AH bon was voldoende gevarieerd.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ober hield terras, café, restaurant en hotel in- en uitchecken bij. Te druk voor maar één ober. Ergo lang wachten op bestellingen. Op de AH- menukaart is bij elke gang een extra keuze mogelijk met een toeslag van € 3,50. Geeft de indruk dat de overige keuzes minder zijn. En als je daarvoor kiest biedt de AH-kaart geen voordeel meer.De kok doet zijn best er een leuke creatie van te maken maar dat gaat ten koste van de kwaliteit. Uiterst vriendelijke bediening en een heerlijke witte (auxerrois) streek wijn gedronken.
Lion T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Verrassende bloemkoolsoep. Biefstuk smaakte gewoon goed. Men had enkele gekookte radijsjes toegevoegd. Simpel maar gewoon prima eten dus.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Volgens website AH restaurantactie is de AH menuprijs 34,50; wij moesten echter 19,00€ pp betalen?!
Maar we hebben lekker gegeten, jammer dat wij nagenoeg de enige eters waren.
De bediening is zeer klantvriendelijk!
Indovidueel .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Hoe het eten was kunnen we helaas niets over zeggen. We hadden gereserveerd via de Iens site om 20:30 en kregen daar ook een bevestigingsmail van. Uiteindelijk kwamen we daar en bleek de keuken al dicht te zijn.. Het was een fout dat we nog konden reserveren blijkbaar. Medewerkster schrok hiervan en wilde ons koffie aanbieden ter compensatie. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt en zijn elders wat gaan eten. Zonde!
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Was wel erg aagepast hoeveelheid en niet echo bijzonders wat er voorgeschoteld werd.
Niet Bijzonderwaardig had meer verwacht van wat er geserveerd en op het bord gepresenteerd was.
rodeafransbergen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten, prima wijntje (sauvignon blanc) en vriendelijke bediening. Gezellig chique interieur van het restaurant.We gaan zeker nog een keer terug.
heerlijketenbuiten .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heeft duidelijk cachet, lieve bediening , mooi opgemaakte borden, weinig wijnkenners, ben je op jezelf aangewezen, maar al met al zeer smakelijk gegeten
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellige rustige ambience...Alles was uitstekend van smaak...50,- euro voor 2 personen met de AHrestaurant actie is niet teveel voor een 3-gangen menu ondanks dat er achteraf één drankje teveel op de rekening bleek te staan. Enige minpuntje naar wij menen was iets teveel vet aan de eendenborst.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
lekker gegeten. De serveerster die ons heeft bediend was erg vriendelijk. Complimentjes aan haar. We mochten zelf kiezen waar we wilden zitten.
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was wel lekker, maar weinig keuze bij het AH gebeuren. Prijs aan de hoge kant voor wat er werd geserveerd.
Bediening niet echt handig bezig , liet alle lege glazen en kopjes staan
peter-boot .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer goed rekening gehouden met allergie voor olijfolie. Wel vreemd dat je de menuprijs betaalt die hoger ligt dan wanneer je 3 gerechten afzonderlijk neemt. Bediening vond dit ook vreemd. Manager zou volgende dag telefonisch contact opnemen; is niet gebeurd.
jo V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima bediending. Vriendelijk en voorkomend. Prettige pauzes tussen de gerechten.
prijs kwaliteitverhouding kan beter. De regionale wijn (Thorn) is heerlijk.