Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Kerkradersteenweg 4 6468 PA Kerkrade Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Slotgracht, kasteeltuin en vijverpartijen

Welkom bij “De parel van de Anstelvallei”. In het puntje van Limburg, tegen de Duitse grens, straalt dit restaurant een vorstelijke allure uit. Je kunt hier prachtige fiets- en wandeltochten maken door het Zuid-Limburgse landschap. Des te verdiender is daarna een uitgebreide lunch, maar ook de dinerkaart is om je vingers bij af te likken. Het kasteel wordt omringd door een slotgracht en beschikt over een schitterende barokke kasteeltuin met vijverpartijen en fonteinen. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,8
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een enorme teleurstelling! De locatie en inrichting is mooi, alhoewel wij niet in de hoofdzaal zaten. Ik heb in heel wat restaurants gegeten maar dit was een van de slechtste ervaringen. Het personeel is een grote chaos, als je ze tenminste ziet. De glazen werden na het aperitief niet van tafel gehaald, ook de andere niet gebruikte glazen bleven staan. In plaats van de wijnkaart kreeg ik nog een keer de menukaart. Mijn vrouw kreeg de bestelde wijn in het aperitief glas geschonken. Het voorgerecht, pulled pork met truffelsaus was niet slecht, maar een zweem van truffelsmaak was niet te bespeuren. Ook niet in de amuse van stoofvlees zou een truffelmayonaise zitten. ook niet geproefd. Het enige dat warm was aan het hoofdgerecht was het bord. Helaas was dat onvoldoende warm om de gerechten op smaak en temperatuur te krijgen. De potentie van dit gerecht, hertenbout was goed en de presentatie van dit gerecht oogde goed. Voor een meerprijs van € 7,50 had ik een kaasplateau genomen. Het kwam met 4 kazen. Toen ik vroeg welke kazen het waren kreeg ik de volgende toelichting: "dit is old amsterdam, dat is een zachte kaas, deze kaas begint met Mont maar de verdere naam kan ik niet uitspreken en dat is een zure (!?) kaas". Schandalig om zoveel geld te vragen voor kwalitatief mindere kazen. Obers waren tijdens het diner sporadisch te bekennen. De wachttijd was dan ook enorm, tussen iedere gang zeker 45 minuten tot een uur. Koffie hebben we maar niet besteld. De jassen moesten we zelf zoeken want er was weer geen personeel in velden of wegen te bekennen. Toen we de vorige dag in het hotel afrekenden bleek ook de rekening niet te kloppen.
Het is zo jammer. Dit restaurant zou alles kunnen hebben om tot iets moois uit te groeien. De gerechten werden mooi opgediend en het (koude) vlees was van goede kwaliteit. Ik hoop van harte dat er een flinke bezem door het personeel gaat. Om te beginnen moet er iemand komen met overzicht en het vermogen te delegeren. De obers moeten zich regelmatig laten zien en vragen of alles naar wens is. De keuken is op zich prima, laat die mensen maar zitten.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Beter dan de score doet vermoeden. Een bijzondere ambiance en goede kwaliteit. Locatie heeft de potentie om uit te groeien naar een cullie spotplek voor en bredere doelgroep in Limburg. Daarvoor moeten her en der echter nog enkele puntjes op de i worden gezet. Ontvangst was mager. In een lege eetzaal kregen we de slechtste tafel achter de constante op en dicht slaande deur van de keuken aangeboden. Na niet akkoord kregen we van hoger geplaatste echter 'wel de vrije keuze. Kwaliteit van de gerechten en wijn was prima. Alleen het tafelwater was minder. 'Plat water' dat naar beter kraanwater smaakte maar niet de hoge prijs waard was. Samengevat een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar vleugje ouderwetse romantiek in combinatie met een goede keuken.
W.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Fantastische lokatie midden in de natuur. In een kasteel eten doe je niet elke dag. De kerstfeer maakte het helemaal af. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Samen met 2 collega's een nacht geslapen in het naastgelegen Hotel geslapen en hier gedineerd. We hebben daar carpaccio, ossenhaas en hertenbiefstuk gegeten in een mooi decor. De lokatie is erg leuk in het uitgelichte kasteel. De kwaliteit van het eten is goed maar de prijs is daar ook naar. De grap werd bij ons aan tafel wel gemaakt dat we na afloop nog even naar de Mc Donalds moesten maar toch hadden we na afloop allemaal voldoende gegeten
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
we waren er met een AH actie, het was ERG goed en dus betaalbaar !! Leuke bediening , geen kapsones Wij komen zeker een keer terug !!
Antoinebellink .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Zoals aangegeven was ontvangst, kwaliteit van de gerechten en de vriendelijkheid van het personeel prima in orde.
Een minpunt: we moesten erg lang wachten (een uur) voordat het eerste gerecht uitgeserveerd werd.
We kregen wel na drie kwartier een kleine amuse maar dat was te weinig om het eerste uur te vullen.
Bij eerdere bezoeken werd brood/boter geserveerd bij aankomst en wellicht goed om dat weer in te voeren.
Het keuze drie-gangen-menu (AH-actie) (met de mogelijkheid om of een tussengerecht te nemen of een toetje) was verder prima.
Silvy R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heel goed restaurant ,met een prettige sfeer en vriendelijke bediening,voor een gezellig en heerlijk avondje uit echt een aanrader
Geert X.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vishoofdgerecht met gewoon mes i.p.v vismes. In het suikerpotje stond geen lepel. Het bestelde brood moest twee keer nabesteld worden.
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Met de AH aktie hier met vrienden gaan eten. Ging al fout met de reservering, was voor 4 geboekt maar er stonden maar 2 personen op de lijst. Toch na wat heen en weer geschuif een tafel gekregen. Vervolgens werden we vergeten. Personeel was druk met NIET aanwezig zijn in het restaurant. Na veel gezwaai werden eindelijk de drankjes opgenomen. Weer 20 minuten later na wat aandacht trekken werd het eten opgenomen. Men had een speciaal menu vanwege deze aktie (€ 39,50 pp) Hierover kan ik eigenlijk heel kort zijn. De porties waren heel klein en smakeloos. De ober kwam zelfs vertellen dat de amuses op waren en als compensatie kregen we een klein stukje eenden rillet. Dit is geen adres waar we nog eens naar toe zullen gaan.
Nienkegroenev .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad in dit romantische kasteeltje. Heerlijke kalfssukade gegeten! Het restaurant is gelegen in mooi kamer van het kasteel. Beetje knusse huiskamer sfeer. Het is zeker geen sterren-restaurant, maar dat pretenderen ze ook niet.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Voor een zakenlunch neergestreken op het terras. Prachtige locatie!
De bediening was vriendelijk, maar behoorlijk traag en chaotisch, ondanks het feit dat er weinig andere gasten waren. Mijn lunchpartner bestelde muntthee. Dit werd geleverd met een aantal verrotte muntblaadjes tussen de verse in. Op zijn bezwaar hiertegen werd niet gereageerd, dus hij heeft ze er uiteindelijk zelf maar uitgevist. Mijn jus d'orange kwam gewoon uit een pak. We bestelden beiden een salade met gerookte zalm. Na een behoorlijk lange wachttijd, werden ze uiteindelijk geserveerd. Mooi opgemaakt en de smaak was uitstekend.
Al met al niet voor herhaling vatbaar ondanks de prachtige locatie.
Kheybetli .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten had weinig smaak,het boord smaakte naar het afwas,er waren heel veel muggen,er kwamen heel veel lawaai van het keuken vandaan als de klap deuren open gingen,we hebben helemaal spijt dat we zijn gaan eten daar. Het personeel was vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk. Eten was goed, alleen hoofdmaaltijd kon iets meer zijn, hebben we gezegd en toen kregen wij nog een heerlijk bord met malsvlees van de kok. Top! Bedankt!
Woopy .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was goed alleen wel erg kleine porties. Bediening was goed, nog wel erg jong personeel. We zaten buiten wat heerlijk was op deze nazomeravond.
Llef .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via AH actie: verrassings- 3 gangen menu. Eten in orde, net als de wijn. Opmaak verzorgd, ingrediënten niet heel spannend, maar wel lekker. Wijn idem.
Bediening erg wisselend. In aantal voldoende, maar er wordt veel vergeten en dubbel gevraagd. Wij hadden bij ons menu een wijnarrangement, maar er werd telkens pas ingeschonken nadat de gang opgediend werd. Bij het dessert moesten we zelfs halverwege de bediening herinneren aan de bijpassende wijn. Bestelde Spa rood werd in eerste instantie vergeten, terwijl het flink warm was. De gebruikte glazen (oa aperitief) en olijven/boter werden pas tijdens het dessert opgehaald. Tip: koppel bediening 1 op 1 aan een tafel, dat werkt efficiënter en persoonlijker.
Het decor van het kasteel in een park is prachtig. Wij hadden echter de pech dat de vijver schoongemaakt werd, er lag op weg naar de ingang zichtbaar opgevist afval en twee mannen waren zichtbaar (dode?) vissen in een kliko aan het gooien.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
heerlijk eten, Amboise geweldig,bediening ondanks het warme weer zeer professioneel,,,echt een aanrader.het verrassing diner was inderdaad een verrassing heerlijk en goed uitgekozen,we raden dit fam. en vrienden zeker aan,,, en wij komen zeker terug
Bach_freak .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten viel tegen. Het voorgerecht met de eend was lekker.
Het hoofdgerecht met slibtong viel tegen magere vis en vlug in elkaar gestoomd.
Het toetje was zoveel als niks.
De 2e persoon moet dan veel te veel betalen voor weinig smaakvol eten.
Djmaters .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het voor en hoofdgerecht onden wij het beste. Ook de wijn was zeer smaakvol en dat in een smaakvolle en gezellige ambiance.
Pietnotten .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie compositie gerechten, goed van smaak, net iets te lang onder de salamander waardoor het niet meer optimaal vers uitzag.
Leuke en vooral spontane bediening, zou iets gedistingeerder mogen.
Fraaie entourage.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Chrstl .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was jammer dat je geen keuze had, je kreeg een verrassingsmenu zoals iedereen dat kreeg, slim want iedereen kreeg hetzelfde dus makkelijk inkopen.
De porties waren klein maar wel lekker. Het leek mij een aangepast menu voor deze actie.
Ik heb eerder daar gegeten en moet eerlijk zeggen dat ik het toen beter vond. Had ik dit keer de volle prijs moeten betalen was ik teleurgesteld geweest want het diner zelf ging snel, oude glazen en de flesjes bleven staan en je moest zelf vragen of je nog wat kon drinken.

Nogmaals lokatie prima maar niet geschikt voor gehandicapten, eten lekker maar niet zo veel.
Bediening vriendelijk maar zeer gericht op alles (te) snel te laten verlopen met wat weinig oog voor de behoeften van een tafel.