Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Kerkradersteenweg 4 6468 PA Kerkrade Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Slotgracht, kasteeltuin en vijverpartijen

Welkom bij “De parel van de Anstelvallei”. In het puntje van Limburg, tegen de Duitse grens, straalt dit restaurant een vorstelijke allure uit. Je kunt hier prachtige fiets- en wandeltochten maken door het Zuid-Limburgse landschap. Des te verdiender is daarna een uitgebreide lunch, maar ook de dinerkaart is om je vingers bij af te likken. Het kasteel wordt omringd door een slotgracht en beschikt over een schitterende barokke kasteeltuin met vijverpartijen en fonteinen. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Kheybetli . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten had weinig smaak,het boord smaakte naar het afwas,er waren heel veel muggen,er kwamen heel veel lawaai van het keuken vandaan als de klap deuren open gingen,we hebben helemaal spijt dat we zijn gaan eten daar. Het personeel was vriendelijk.
Woopy . Bourgondiër (3 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was goed alleen wel erg kleine porties. Bediening was goed, nog wel erg jong personeel. We zaten buiten wat heerlijk was op deze nazomeravond.
Llef . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via AH actie: verrassings- 3 gangen menu. Eten in orde, net als de wijn. Opmaak verzorgd, ingrediënten niet heel spannend, maar wel lekker. Wijn idem.
Bediening erg wisselend. In aantal voldoende, maar er wordt veel vergeten en dubbel gevraagd. Wij hadden bij ons menu een wijnarrangement, maar er werd telkens pas ingeschonken nadat de gang opgediend werd. Bij het dessert moesten we zelfs halverwege de bediening herinneren aan de bijpassende wijn. Bestelde Spa rood werd in eerste instantie vergeten, terwijl het flink warm was. De gebruikte glazen (oa aperitief) en olijven/boter werden pas tijdens het dessert opgehaald. Tip: koppel bediening 1 op 1 aan een tafel, dat werkt efficiënter en persoonlijker.
Het decor van het kasteel in een park is prachtig. Wij hadden echter de pech dat de vijver schoongemaakt werd, er lag op weg naar de ingang zichtbaar opgevist afval en twee mannen waren zichtbaar (dode?) vissen in een kliko aan het gooien.
Bach_freak . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten viel tegen. Het voorgerecht met de eend was lekker.
Het hoofdgerecht met slibtong viel tegen magere vis en vlug in elkaar gestoomd.
Het toetje was zoveel als niks.
De 2e persoon moet dan veel te veel betalen voor weinig smaakvol eten.
Djmaters . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het voor en hoofdgerecht onden wij het beste. Ook de wijn was zeer smaakvol en dat in een smaakvolle en gezellige ambiance.
Pietnotten . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie compositie gerechten, goed van smaak, net iets te lang onder de salamander waardoor het niet meer optimaal vers uitzag.
Leuke en vooral spontane bediening, zou iets gedistingeerder mogen.
Fraaie entourage.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Chrstl . Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was jammer dat je geen keuze had, je kreeg een verrassingsmenu zoals iedereen dat kreeg, slim want iedereen kreeg hetzelfde dus makkelijk inkopen.
De porties waren klein maar wel lekker. Het leek mij een aangepast menu voor deze actie.
Ik heb eerder daar gegeten en moet eerlijk zeggen dat ik het toen beter vond. Had ik dit keer de volle prijs moeten betalen was ik teleurgesteld geweest want het diner zelf ging snel, oude glazen en de flesjes bleven staan en je moest zelf vragen of je nog wat kon drinken.

Nogmaals lokatie prima maar niet geschikt voor gehandicapten, eten lekker maar niet zo veel.
Bediening vriendelijk maar zeer gericht op alles (te) snel te laten verlopen met wat weinig oog voor de behoeften van een tafel.
Magda W. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanaf amuse tot nagerecht was het zeer smakelijk. De bediening was vriendelijk en kon ook uitleggeven over de gerechten. Het decor was schitterend.
Hans K. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De entourage is geweldig. Mooie eetzaal in het kasteel. Het diner was samengesteld vanwege de AH restaurant actie en had een beperkte keuze. Het was lekker maar ook niet uitgesproken.
Fraaier was het als we hadden kunnen kiezen van de menu kaart. Iets, wat in veel restaurants welke meedoen aan de actie, mogelijk is. Nu hadden we deze keuze niet.
Drankjes waren aan de hoge kant. De twee Prosecco's en glazen wijn waren net zo duur als de prijs van de maaltijd uit het voorgelegde menu.
F.beijloos . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was goed. Alleen jammer dat op de website de indruk wordt gewekt dat het een keuzemenu is. Bij aankomst blijkt dat het een vastgesteld verassingsmenu is. Als hoofdgerecht wordt bv. diamanthaas genoemd terwijl dit nu een voorgerecht is. Als voorgerecht wordt op de website salade met zalm/ Pulled Pork genoemd en dit is ook niet aan de orde. Verder prima gegeten in een mooie ambiance.
Timmos . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Via AH actie bij restaurant Erenstein gaan eten. Het menu werd als verrassingsmenu aangeboden. Vooraf werd gevraagd of er allergieën of andere zaken waar rekening mee moest worden gehouden. Het menu was goed samengesteld en zeer lekker.
De bediening was zeer vriendelijk. Er werd niet moeilijk gedaan dat we een uur eerder arriveerden en we kregen direct een tafel.
Absolute aanrader!
Antoinebellink . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Nu voor de tweede keer gelunched en beide keten was het heerlijk. Het betrof een drie gangen lunch.
Ik las in eerdere reviews dat de porties aan de kleine kant zijn maar het betreft dan waarschijnlijk klanten die gewend zijn om er frites bij te krijgen.
Bediening was prima, goed ontvangst en de ambiance goed.
BogaardM . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten hier op Erenstein! Behoorlijk verfijnde gerechten voor een redelijke prijs in een fantastische entourage! Jonge enthousiaste bediening, die echter wel iets beter geïnformeerd zou moeten worden over de samenstelling van de gerechten en de wijn die ze schenken. Aankleding van de prachtige eetzaal kan wel een kwaliteitsslag gebruiken.
Maarten.
Pedikit . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De entourage is keizerlijk, de bediening was heel vriendelijk, het eten was heel verfijnd het leek in eerste instantie weinig maar uiteindelijk hadden we er genoeg aan. we hadden ons laten verrassen door de chef en zouden dit de volgende keer zo weer doen. Chappeau !
P.ruiters . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten was lekker, de porties waren echt te klein tov de prijs die betaald moest worden.
De ambience is prima.
Ik zal er niet meer naar toe gaan.
Ljvkralingen . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening! Helaas wel een verouderd kasteel, maar wel erg mooi. Bijzonder dat zo'n beetje alle mensen hetzelfde gerecht kregen. We kregen een verrassingsgerecht wat heel lekker was, maar het was niet zo veel.
Arthurboesten . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Fletcher Hotel-Restaurant Erenstein is een fantastische locatie!
Het eten was navenant goed, de bediening uitstekend.
Kanttekeningetjes:
We wisten niet dat we niet buiten mochten zitten, het was nota bene 30 gr C.
We dachten dat we vanuit een keuze menu mochten kiezen zoals we bij deze aktie al meegemaakte hebben bij Rousch in Heerlen.
Al met al een aanrader!!
Joost S. 1e beoordeling (1 recensie) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op de foto s zag het er goed uit, een grote tegenvaller, het eten was echt slecht we betaalde 170 euro voor een 5 gangen diner incl drank echt niet het geld waard, slechte bediening.

Over het hotel nog niet te spreken, eerst kregen we een verkeerde kamer, na gebeld te hebben moest ik even naar ze toe komen dan zouden ze even kijken, goed na verhuist te hebben in een oude kamer uitgekomen echt meubilair uit de tijd 1980. Kosten 50 euro per nacht voor de upgrade en 210 voor de standaard dus totaal 310 euro echt het geld niet waar.

Dan de bediening deze is echt slechter dan slecht. Mijn advies iedereen naar huis sturen ze maken je bedrijf kapot !!! Geen hapjes te krijgen alleen vette bitterballen

Kortom NOOIT MOOIT MEER !!!
Vickyengelsman . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Idyllische ambiance. Verfijnd eten. Mooi opgemaakte borden. Op ons driegangen surprise menu was niets aan te merken.
We aten met voucher Shell maar dat deed niets af aan de kwaliteit van t eten , de vriendelijkheid en de samenstelling van het menu. Heerlijk gecombineerd met overnachting Kasteel Hoeve Erenstein.