Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Kerkradersteenweg 4 6468 PA Kerkrade Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Slotgracht, kasteeltuin en vijverpartijen

Welkom bij “De parel van de Anstelvallei”. In het puntje van Limburg, tegen de Duitse grens, straalt dit restaurant een vorstelijke allure uit. Je kunt hier prachtige fiets- en wandeltochten maken door het Zuid-Limburgse landschap. Des te verdiender is daarna een uitgebreide lunch, maar ook de dinerkaart is om je vingers bij af te likken. Het kasteel wordt omringd door een slotgracht en beschikt over een schitterende barokke kasteeltuin met vijverpartijen en fonteinen. Need we say more?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

Maandag t/m Zondag

6,8

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

bettyvdkallen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooie ruimte, klassiek gedekte tafels met linnen tafelkleden en zilveren bestek.
Het voorgerecht was uitmuntend, het hoofdgerecht viel tegen, 4 plakjes fricandeau, bord was wel mooi opgemaakt.
Het nagerecht was ook erg lekker en mooi gepresenteerd.
De bediening was precies zo als het in een kasteel hoort.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het hard werkende personeel was uitermate vriendelijk, het eten was prima, complmenten voor de kok, het kasteel staat in een prachtige omgeving, kortom, voor herhaling vatbaar.
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij gingen twee dagen op rij, deze recensie is voor beide dagen. Het eten was lekker, de bediening vriendelijk, de inrichting en sfeer van het restaurant sprak ons erg aan. Wel vonden we, met name op de eerste dag, de porties aan de kleine kant. En de tweede dag werd er wel erg veel gebruik gemaakt van dezelfde ingrediënten voor de opmaak van de borden, daar had voor ons iets meer fantasie bij gebruikt mogen worden. Totaal oordeel: twee geslaagde diners!
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gisteren hier uit eten geweest. Het eten was er voortreffelijk, de bediening vriendelijk. Ook heel bijzonder om in een kasteel te dineren. Het was een eerste kennismaking met het restaurant vanwege de AH-actie, maar wat mij betreft kom ik er zeker nog eens terug als ik er weer eens in de buurt ben.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie, lunch buiten genuttigd. Het eten was ronduit slecht. Clubsandwich was muf en taai. De hamburger was droog en alles lag onder een enorme berg sla. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Tilly S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie locatie, sfeervol, eten was prima, bediening was goed, alleen waren ze de servetten vergeten. Eén minpuntje, de porties zijn erg klein. Wij zijn geen grote eters, maar we waren niet echt "voldaan".
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten in mooie atmosfeer en attente bediening.
Mooi verzorgde gerechten en ambiance. Zeker niet de laatste keer
Kerkrade heeft het
Suijk238 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Restaurant is voor mensen die slecht ter been zijn moelijk , er zijn alleen trappen. Tevens ligt de parkeerplaats voor deze mensen te ver weg.
Wat betreft het eten en bediening, die was prima.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mooie ambience in fraai kasteeltje, iets verouderd, korte wachttijden, gerechten mooi opgediend, vriendelijk personeel, kortom de moeite waard!
T H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ambiance fantastisch, bediening ok, gerechten vonden wij niet zo geweldig, de vis die ik had was naar mijn smaak wat te lang geroosterd (makreelfilet) en de sliptongetjes wat te lang gebakken. Het toetjewas wel goed.
F. L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Etentje was over het algemeen goed. Wel hoorde ik dat enkele vleessoorten "uitverkocht " waren en dat kan toch niet zijn.
Miste wel enkele bijlagen zoals frieten etc. 2 frieten op een bord is toch echt te weinig.
Kwaliteit was prima.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het restaurant,gesitueerd in een sfeervol kasteeltje, is onderdeel van het naastgelegen Fletcher hotel.De niet-gasten van het hotel lijken een voorkeursbehandeling te krijgen t.o.v. de hotelgasten,hetgeen m.n. tot uiting kwam in de onaanvaardbaar lange wachttijden.Na onze tafel gewezen te krijgen,duurde het langer dan een half uur voor dat de bediening ons vroeg wat we wilden drinken.Na een fles(geen goedkope!) wijn te hebben besteld,duurde het weer 20 min. voordat de fles werd gebracht.Vervolgens-bijna een uur na binnenkomst-werd ons uitgelegd wat het AH menu inhield.Een kwartier later kwam het voorgerecht.Na langdurig door de (jonge) bediening te zijn genegeerd,was de kwaliteit van het gebodene een verademing,kortom:alle lof voor de keuken.Wij kregen sterk de indruk dat de combinatie van hotelgast en AH bon bij de bediening een rol heeft gespeeld.Jammer,want entourage en keuken waren gewoon goed.
guidobosman1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prachtige locatie, wij zaten buiten naast de ingang. Helaas was de sliptong niet gefileerd en viel deze tegen. De overige gerechten waren prima dus in zijn totaal een voldoende. Met gebruik van de AH 2e 3-gangen menu gratis waren wij met 4 personen € 120,- kwijt en gelukkig niet het dubbele zonder de actie.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Tijdens een bruiloft hier een diner genoten - buiten de reguliere kaart om - en hoewel de vooruitzichten positief waren, viel het uiteindelijk flink tegen. Vooraf een eendenpaté die gortdroog was en wat kaal aanvoelde door gebrek aan bijvoorbeeld toast. Alternatief was een doradefilet zonder enige smaak en weinig onderscheidend. Hoofdgerecht een ossenhaas die amper de pan had geraakt: bloedrood, al was het vlees boterzacht en begeleid van één asperge die veel te lang had gekookt. Hier was het vis alternatief een kabeljauwfilet waar geen kruidenmolen of marinade aan te pas was gekomen: inspiratie- en smakeloos. Het dessert bestond uit chocolade lavacake, met een bolletje ijs.
De bediening zelden zo slecht meegemaakt: kon geen lachje vanaf, hele bestellingen (van drankjes) "vergeten" en consequent niet rondkijken. Daarnaast op de vele gasten ook te weinig medewerkers om de bediening soepel te laten verlopen. Dan het decor: daar viel niets aan te verpesten, een idyllisch kasteeltje in een groen heuvellandschap heeft weinig meer nodig.
brusselmans .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Eten en locatie zijn in orde, de bediening in het restaurant viel nogal tegen. 2 obers die nogal rommelig en niet efficiënt werkten. Beide (nog) jonge knapen die duidelijk nog een en ander moeten leren. Maakten nauwelijks oogcontact met de klanten, liepen veel heen en weer. Ruimden de (gebruikte) glazen en bestek niet op. Kwamen niet informeren en gaven geen keus bij wijn verzoek. Pas op navraag werd dit gedaan. Vergisten zich ook in het arrangement, voornamelijk omdat ze door elkaar heen werken.
anneke.omloo .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een prettige ambiance, perfecte bediening, mooi opgediende gerechten, heel goede op temperatuur, dat komt door de kleinschaligheid en de keuken dicht bij de kasteelzaal waar we heel gezellig zaten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Totaal beeld viel tegen , dat hebben we wel eens beter gehad bij Erenstein, te veel tijd tussen de gerechten.

heel jammer de accomodatie is prima.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super ontvangst, heerlijk eten, gezellige sfeer, bijzondere en mooie locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding, bijzondere gerechten. Enige minpunt was de beperkte keuze op de kaart.
Leen F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
perfecte​ ambiance. we hebben echt genoten van ons etentje. chapeau voor de bediening. voor herhaling vatbaar.
we komen zeker binnenkort terug

Lea K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima avond gehad. terwijl een grote groep in een andere ruimte ontvangen werd kregen wij een persoonlijk ontvangst en werden we naar onze tafel gebracht. WE hebben genoten van de gerechten en als laatste tegen meer prijs, van de bijzondere kazen. De wachttijd tussen de gerechten was uitstekend. Erg fijne bediening. Een aanrader!!