Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

Heereweg 89 1871 ED Schoorl Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

Het Noord-Hollandse Schoorl is het ideale dorpje om even lekker uit te waaien: vanuit Restaurant KanunniK komt u na een prachtige wandeling door De Schoorlse Duinen uit op het strand. Na een heerlijke dag kunt u in het 4-sterren restaurant aanschuiven voor een voortreffelijk diner. De chef-kok en zijn brigade zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.
Café De Trappist
Onder het genot van een drankje sluit u sfeervol de avond af in het bruine café De Trappist. Hier kunt u tevens een potje biljart spelen.
Buitenbar Il Palazzo
Op het ruime terras bevindt zich buitenbar Il Palazzo. Geniet van het prachtige weer met een verfrissend drankje en klets gezellig bij met uw vrienden of familie. Ook in de wintermaanden kunt u terecht bij de buitenbar: na een mooie dag in de natuur kunt u hier opwarmen met een warme chocolademelk of een heerlijke glühwein.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

• : Betaald parkeren in de buurt en bij het hotel

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

André JC H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Groente is voor dit restaurant niet van belang voor de gast. Men loopt in en uit waar gasten dichtbij de deur zitten. Klacht van de gasten hierover worden niet adequaat behandeld. Gevolg mineurstemming bij de gast.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Was gekomen met een Ah kaart. Bleken jullie niet aan mee te doen. Onbegrijpelijk dat ik toch kon reserveren. Kon een drankje krijgen van de manager. Was de eerste dus ze ging er wat aan doen. Daar stonden we dan in onze mooie kleren. We hadden wat te vieren. Eigenlijk schandalig.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
In de tuin gegeten, vanwege het heerlijke weer. Mooie bloemen op tafel. Vriendelijke snelle bediening.
Asperges met zalm. Heerlijk. Toch kan ik zelf nog smakelijker bereiden.
Loek en Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Met name het voorgerecht vond ik spectaculair! Hoofdgerecht gewoon goed, maar het dessert viel een beetje tegen. De consoles tussen de tweepersoons tafeltjes zijn een beetje armoedig, weghalen en tafeltjes wat verder uit elkaar! Er is ruimte genoeg!
J.F.V. B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Ondanks het slechte weer onderweg, hadden wij het hotel toch snel bereikt. We waren te vroeg voor het inchecken, dus besloten we in het restaurant Kanunnik de lunch te nemen. Wij kwamen binnen, serveerster zei zoek maar leuk plaatsje, ik kom er zo aan. Het eerste tafeltje had een zeer losse poot, dus we kozen een ander tafeltje.Dat gedaan hebbende kwam pas na 10 minuten een andere naar ons toe met de vraag of we al een keuze hadden gemaakt. Nee, nog niet, we hadden nog geen menukaart gekregen...Ik nam een 12-uurtje (kop soep, gebakken ei en kroket op brood) en mijn vrouw een broodje carpaccio. Het viel mij op dat alleen aan mijn vrouw gevraagd werd wit of bruin brood. De carpaccio had ook bijna geen dressing. Toen het kwam zat er voor de soep geen lepel bij...

Al met al een niet echt enthousiaste en oplettende bediening met redelijke eet beleving.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Al vaker hier gegeten. Altijd prima.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Eten viel erg tegen: droge vis, groenten niet vers. Bediening traag, hadden überhaubt niet door dat we er waren het eerste kwartier, we hebben zelf maar de tafel opgezocht. Inrichting oubollig. Het is het cijfer niet waard wat er op Iens gegeven wordt.
G.Voorn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prettige ambiance
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en ook mooi geserveerd. Het personeel was deskundig. De wijn was lekker en redelijk geprijsd. De hoeveelheid in de glazen was afhankelijk van de ober.
Al met al een aanrader.
B N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten waren in te kleine porties. Ook de salade als bijgerecht in veel te kleine schaaltjes geserveerd. Kabeljauw en Catch of the day was lauw. Nagerecht idem te kleine porties. Wel erg mooi opgemaakt.
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was mooi opgediend en smaakte voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk. Het was een heerlijk avondje uit.
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al meerdere malen geweest prima en gezellig,

Alleen!!!!!! Het parkeren is een drama!!!
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij aankomst kregen wij het door ons gevraagde tafeltje aan het raam. Het was voor ons de tweede keer dat wij hier kwamen en wederom waren alle gerechten fantastisch en zeer mooi opgemaakt. De bediening was zeer vlot, terwijl het toch behoorlijk druk was. Wij komen hier zeker nog een derde keer!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een half uur wachten vroegen we of we iets mochten drinken. De soep van de dag kwam na 55 minuten terwijl er nog geen bestek op tafel lag. Het eten was redelijk niets speciaals.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer lekker eten. Was niet te merken dat je met de AH actie geboekt had. Ondanks drukte was personeel vlot en corrcect. Echt een aanrader.
pieternel B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede dag net terug gekomen van een lang weekend,ik vond dat er weinig personeel aanwezig was in het resturant en had gereld vieze borden en het kost genoeg zo,n ontbijt. Parkeerplaatsen was ook te weing en de badkamer was vies en het ,fonteintje liep het water uit het dopje water bleef er niet in en de bedden waren erg hard en er stond een keuken blok in onze kamer vreemd
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Volledige keuze van de kaart, 3 gangen, geen beperkingen, tegen gereduceerd tarief. Goed gegeten.
En hier nog een aanvulling voor de 120 letters.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk,alleen vindt ik het niet nodig dat bij de begroeting luid op wordt vermeld "oh ja, u komt voor de AH actie met het 2e diner gratis " verder duurde het allemaal wat lang. De hotelgasten werden duidelijk sneller bediend terwijl er bij ons wat lang werd gewacht en herhaaldelijk werd gevraagd of we toch misschien nog wat wilde drinken in die tijd. Jammer!
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten waar veel zorg aan is besteed.
Vriendelijke bediening die hard voor de klant lopen.
Wel wat rommelige in de bediening deze avond doordat er veel grote groepen waren maar dat is een incident.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Alles was goed, dus geen commentaar! Voor herhaling vatbaar. De inrichting is heel mooi, warm, je voelt je er meteen thuis.