Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

Heereweg 89 1871 ED Schoorl Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

G.Voorn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prettige ambiance
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en ook mooi geserveerd. Het personeel was deskundig. De wijn was lekker en redelijk geprijsd. De hoeveelheid in de glazen was afhankelijk van de ober.
Al met al een aanrader.
b.nijdam .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten waren in te kleine porties. Ook de salade als bijgerecht in veel te kleine schaaltjes geserveerd. Kabeljauw en Catch of the day was lauw. Nagerecht idem te kleine porties. Wel erg mooi opgemaakt.
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was mooi opgediend en smaakte voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk. Het was een heerlijk avondje uit.
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al meerdere malen geweest prima en gezellig,

Alleen!!!!!! Het parkeren is een drama!!!
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij aankomst kregen wij het door ons gevraagde tafeltje aan het raam. Het was voor ons de tweede keer dat wij hier kwamen en wederom waren alle gerechten fantastisch en zeer mooi opgemaakt. De bediening was zeer vlot, terwijl het toch behoorlijk druk was. Wij komen hier zeker nog een derde keer!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een half uur wachten vroegen we of we iets mochten drinken. De soep van de dag kwam na 55 minuten terwijl er nog geen bestek op tafel lag. Het eten was redelijk niets speciaals.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer lekker eten. Was niet te merken dat je met de AH actie geboekt had. Ondanks drukte was personeel vlot en corrcect. Echt een aanrader.
pieternel B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede dag net terug gekomen van een lang weekend,ik vond dat er weinig personeel aanwezig was in het resturant en had gereld vieze borden en het kost genoeg zo,n ontbijt. Parkeerplaatsen was ook te weing en de badkamer was vies en het ,fonteintje liep het water uit het dopje water bleef er niet in en de bedden waren erg hard en er stond een keuken blok in onze kamer vreemd
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Volledige keuze van de kaart, 3 gangen, geen beperkingen, tegen gereduceerd tarief. Goed gegeten.
En hier nog een aanvulling voor de 120 letters.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk,alleen vindt ik het niet nodig dat bij de begroeting luid op wordt vermeld "oh ja, u komt voor de AH actie met het 2e diner gratis " verder duurde het allemaal wat lang. De hotelgasten werden duidelijk sneller bediend terwijl er bij ons wat lang werd gewacht en herhaaldelijk werd gevraagd of we toch misschien nog wat wilde drinken in die tijd. Jammer!
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten waar veel zorg aan is besteed.
Vriendelijke bediening die hard voor de klant lopen.
Wel wat rommelige in de bediening deze avond doordat er veel grote groepen waren maar dat is een incident.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Alles was goed, dus geen commentaar! Voor herhaling vatbaar. De inrichting is heel mooi, warm, je voelt je er meteen thuis.
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was uitstekend en de hoeveelheid ruim voldoende,
Het is prettig dat de keuze vanaf de menukaart zelf kan worden gemaakt en dat er niet wordt gewerkt met een standaardmenu. Sfeer is ook uitstekend.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles heel smakelijk. Vooral aan de nagerechten is veel zorg besteed. Restaurant is ietwat gedateerd, maar wel gezellig. Bediening heel vlot en vriendelijk. Aanrader!
Ferdinand D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Perfect hotel, netjes en schoon.
Onbijt perfect. Parkeren op eigen terrein werd in rekening gebracht? Wat lang wachten voordat warm eten werd opgediend.
Verder alles in orde.
anjajo .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten , na een dagje Texel bij dit restaurant uitgekomen omdat het op de helft van de route lag.
Zeker geen verkeerde keuze geweest. De ribeye was heerlijk en de biefstuk ook.
De tonijn zou ik zeker nog eens nemen en de nagerechten de proeverij en het kaasplankje waren ook super.
De bediening was erg gastvrij en de rekening was een prettige verrassing.(ahbon) Een driegangenmenu met z'n tweeën voor nog geen 45 euro met drinken erbij is zeker fijn.
Een adres om te onthouden.
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima kwaliteit eten met zeer vriendelijk personeel . Een gezellig restaurant waar je echt het gevoel had er even uit te Zijn. Aan te bevelen bij anderen
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Met een groep van zo'n 25 personen bij KanunniK gegeten. Ik was niet onder de indruk van dit restaurant. Vanwege de groep was uiteraard de menukeuze beperkt. Voorgerecht was tomatensoep. Deze was goed: smaakopwekkend, vers en goed op smaak. Als hoofdgerecht gekozen voor heilbot. De kwaliteit van de vis was goed, maar de bereiding en uitvoering was slecht. De vis was droog en de presentatie van het gerecht was niet aantrekkelijk. Alles leek zonder enige aandacht op het bord gelegd. Erbij puree en een witte kruidensaus. Het was een saai en vlak gerecht zonder diepgang in smaak en structuur. Het dessert, een hazelnootcreme, maakte ook geen indruk. De sauvignon blanc was redelijk. De bediening was jong en onpersoonlijk. Helaas dus weinig enthousiast over KanunniK.
G V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hadden via de AH bon gereserveerd, we werden erg vriendelijk ontvangen. De bedienig was goed en hebben heerlijk gegeten. Gezellig restaurant goed bezet.