Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

Heereweg 89 1871 ED Schoorl Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

Het Noord-Hollandse Schoorl is het ideale dorpje om even lekker uit te waaien: vanuit Restaurant KanunniK komt u na een prachtige wandeling door De Schoorlse Duinen uit op het strand. Na een heerlijke dag kunt u in het 4-sterren restaurant aanschuiven voor een voortreffelijk diner. De chef-kok en zijn brigade zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.
Café De Trappist
Onder het genot van een drankje sluit u sfeervol de avond af in het bruine café De Trappist. Hier kunt u tevens een potje biljart spelen.
Buitenbar Il Palazzo
Op het ruime terras bevindt zich buitenbar Il Palazzo. Geniet van het prachtige weer met een verfrissend drankje en klets gezellig bij met uw vrienden of familie. Ook in de wintermaanden kunt u terecht bij de buitenbar: na een mooie dag in de natuur kunt u hier opwarmen met een warme chocolademelk of een heerlijke glühwein.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

• : Betaald parkeren in de buurt en bij het hotel

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel | Restaurant KanunniK

J.F.V. B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Ondanks het slechte weer onderweg, hadden wij het hotel toch snel bereikt. We waren te vroeg voor het inchecken, dus besloten we in het restaurant Kanunnik de lunch te nemen. Wij kwamen binnen, serveerster zei zoek maar leuk plaatsje, ik kom er zo aan. Het eerste tafeltje had een zeer losse poot, dus we kozen een ander tafeltje.Dat gedaan hebbende kwam pas na 10 minuten een andere naar ons toe met de vraag of we al een keuze hadden gemaakt. Nee, nog niet, we hadden nog geen menukaart gekregen...Ik nam een 12-uurtje (kop soep, gebakken ei en kroket op brood) en mijn vrouw een broodje carpaccio. Het viel mij op dat alleen aan mijn vrouw gevraagd werd wit of bruin brood. De carpaccio had ook bijna geen dressing. Toen het kwam zat er voor de soep geen lepel bij...

Al met al een niet echt enthousiaste en oplettende bediening met redelijke eet beleving.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Al vaker hier gegeten. Altijd prima.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Eten viel erg tegen: droge vis, groenten niet vers. Bediening traag, hadden überhaubt niet door dat we er waren het eerste kwartier, we hebben zelf maar de tafel opgezocht. Inrichting oubollig. Het is het cijfer niet waard wat er op Iens gegeven wordt.
G.Voorn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prettige ambiance
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en ook mooi geserveerd. Het personeel was deskundig. De wijn was lekker en redelijk geprijsd. De hoeveelheid in de glazen was afhankelijk van de ober.
Al met al een aanrader.
b.nijdam .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten waren in te kleine porties. Ook de salade als bijgerecht in veel te kleine schaaltjes geserveerd. Kabeljauw en Catch of the day was lauw. Nagerecht idem te kleine porties. Wel erg mooi opgemaakt.
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was mooi opgediend en smaakte voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk. Het was een heerlijk avondje uit.
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al meerdere malen geweest prima en gezellig,

Alleen!!!!!! Het parkeren is een drama!!!
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij aankomst kregen wij het door ons gevraagde tafeltje aan het raam. Het was voor ons de tweede keer dat wij hier kwamen en wederom waren alle gerechten fantastisch en zeer mooi opgemaakt. De bediening was zeer vlot, terwijl het toch behoorlijk druk was. Wij komen hier zeker nog een derde keer!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een half uur wachten vroegen we of we iets mochten drinken. De soep van de dag kwam na 55 minuten terwijl er nog geen bestek op tafel lag. Het eten was redelijk niets speciaals.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer lekker eten. Was niet te merken dat je met de AH actie geboekt had. Ondanks drukte was personeel vlot en corrcect. Echt een aanrader.
pieternel B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede dag net terug gekomen van een lang weekend,ik vond dat er weinig personeel aanwezig was in het resturant en had gereld vieze borden en het kost genoeg zo,n ontbijt. Parkeerplaatsen was ook te weing en de badkamer was vies en het ,fonteintje liep het water uit het dopje water bleef er niet in en de bedden waren erg hard en er stond een keuken blok in onze kamer vreemd
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Volledige keuze van de kaart, 3 gangen, geen beperkingen, tegen gereduceerd tarief. Goed gegeten.
En hier nog een aanvulling voor de 120 letters.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk,alleen vindt ik het niet nodig dat bij de begroeting luid op wordt vermeld "oh ja, u komt voor de AH actie met het 2e diner gratis " verder duurde het allemaal wat lang. De hotelgasten werden duidelijk sneller bediend terwijl er bij ons wat lang werd gewacht en herhaaldelijk werd gevraagd of we toch misschien nog wat wilde drinken in die tijd. Jammer!
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten waar veel zorg aan is besteed.
Vriendelijke bediening die hard voor de klant lopen.
Wel wat rommelige in de bediening deze avond doordat er veel grote groepen waren maar dat is een incident.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Alles was goed, dus geen commentaar! Voor herhaling vatbaar. De inrichting is heel mooi, warm, je voelt je er meteen thuis.
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was uitstekend en de hoeveelheid ruim voldoende,
Het is prettig dat de keuze vanaf de menukaart zelf kan worden gemaakt en dat er niet wordt gewerkt met een standaardmenu. Sfeer is ook uitstekend.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles heel smakelijk. Vooral aan de nagerechten is veel zorg besteed. Restaurant is ietwat gedateerd, maar wel gezellig. Bediening heel vlot en vriendelijk. Aanrader!
Ferdinand D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Perfect hotel, netjes en schoon.
Onbijt perfect. Parkeren op eigen terrein werd in rekening gebracht? Wat lang wachten voordat warm eten werd opgediend.
Verder alles in orde.
anjajo .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten , na een dagje Texel bij dit restaurant uitgekomen omdat het op de helft van de route lag.
Zeker geen verkeerde keuze geweest. De ribeye was heerlijk en de biefstuk ook.
De tonijn zou ik zeker nog eens nemen en de nagerechten de proeverij en het kaasplankje waren ook super.
De bediening was erg gastvrij en de rekening was een prettige verrassing.(ahbon) Een driegangenmenu met z'n tweeën voor nog geen 45 euro met drinken erbij is zeker fijn.
Een adres om te onthouden.