Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Professor Weberlaan 1 6961 LX Eerbeek Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Sfeervol restaurant op een landgoed

Aan de rand van het Nationaal Park Veluwezoom, op een sprookjesachtig landgoed, zijn een 14e eeuws landhuis, een koetshuis en een modern hotelgebouw gevestigd: Huis te Eerbeek. Hier is gelukkig meer mogelijk dan alleen stijlvol overnachten, want je kunt hier heerlijk lunchen en dineren. Laat je verwennen door de Frans geörienteerde kunsten van de chef en ga na een uitgebreide maaltijd met een rijk en tevreden gevoel weer richting huis.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
6,8
Duur
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de service was snel. De ruimte is rustig en ziet er goed uit. Met de kortingscoupon is het eten goed betaalbaar. Het eten was erg zout, maar afgezien van dit was het erg lekker. Jammer is dat er geen drank- of wijnkaart is (de drankjes zijn vrij prijzig)
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De vriendelijkheid van het personeel deed ons erg goed. Vond het jammer dat de rekening achteraf niet klopte, maar dat werd nestjes aangepast. Ik vind het restaurant erg gezellig. Maar het personeel was echt prettig en dat doet je erg goed.
WJ E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima eten, te weinig groenten bij 3-gangen menu voor die prijs van 34,95. Bij twee maaltijden slechts 1 schaaltje frietjes: bijbestellen van frietjes kost gelijk 3,50 euro. ..schandalig. Eten hier geen aanrader. Men doet alsof het gaat om een sterrenrestaurant maar de kwaliteit van het eten is matig (nauwelijks wat groenten erbij), het wijnglas zat nog met lippenstift van de vorige eter (is wel vervangen na opmerking maar toch..) . Nee, volgende keer wel dit hotel maar geen diner erbij boeken helaas. Alhoewel, een kamer in het oude gebouwd wel romantisch is maar ook best gehorig is.. en koud omdat de ramen niet voorzien zijn van dubbel glas. Het smalle bed (1,40) staat naast het raam. Hoop dat u tegen uw partner aan kunt liggen ;-)
WJ E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren met twee personen gegeten in het restaurant van het Huis te Eerbeek. Op zich was het varkensvlees en de vis van prima kwaliteit en werd het geserveerd door vriendelijk personeel. Als groente zat er een klein roosje broccoli bij en een asperge. Niet echt veel dus. Bij beide maaltijden werd één klein mandje frietjes geserveerd. Op verzoek werd nog een mandje gebracht waarvoor echter 3,50 Euro in rekening werd gebracht. Ik vind dit te belachelijk voor woorden.
Voorts was een wijnglas nog voorzien van lippenstift van een vorige klant en werden de lege glazen niet weggehaald toen we overstapte van witte naar rode wijn. Al met al een restaurant onwaardig. Etiquette wat aanscherpen zou een pluspunt zijn evenals iets meer service.
Miekegrob .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed gegeten alleen gelachen om de meloen met rauwe ham; de meloen bestond uit 2 olijf grootte bolletjes.
Het eten was goed maar toch redelijk duur voor € 34.50 voor een 3 gangen diner ( met voucher voor 2 personen)
Personeel werkt wat ondeskundig, ze zorgen allemaal voor dezelfde tafels. Dat resulteert in 2x bestelling opnemen of dat wij 2 -3 maal iets moesten vragen.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
vanmiddag met een social deal hier een high tea gehad. Deze viel, in tegenstelling tot mijn verwachting, enorm tegen. Het leek er op dat alle zoetigheden regelrecht uit een verpakkung kwamen, weinig huisgemaakte lekkernijen. Ook de hartige dingen waren niet echt met zorg bereid. De sandwiches waren belegd met zalm en een soort serranoham, helaas zonder sla of dressing of wat dan ook. Resultaat was dan ook, erg droge sandwiches! Ook werd er een loempia geserveerd, op zich best lekker maar totaal niet passend bij thee! Als high tea totaal de plank misgeslagen!
T.schaftenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Helaas, had de diepvriesburger het witte broodje doorweekt. Daarnaast lagen te vette aardappel frietjes naast wat stukjes komkommer en tomaat van een paar uur oud. Geen sausje of iets bij het gerecht van de old burger. De geitenkaas salade zwom in slaolie. De advies wijn bij de salade, was het laatste restje uit de fles, net tot op het logo en zuur. Bediening was druk op de computers of druk met heen en weer lopen.

Gelukkig was het uitzicht heerlijk.
Jwevandergriend .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het toetje was fantastich maar dat wil niet zeggen dat het voor-en hoofdgerecht minder was!
De bediening was vriendelijk en voorkomend.
Kortom we hebben heerlijk gegeten en een fijne avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Sdenboer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
wij hebben vanaf maandag 29 t/m woensdag 31 aug een perfect bezoek gebracht aan fletcher hotel landgoed EErbeek. Wij hebben 3 avonden gegeten op basis van de actie van AH. Het eten was perfect en beslist genoeg voor ons 65+ ers. Wij hadden een kleine comfort slaapkamer, die bij aankomst schoon bleek te zijn. Was wel erg klein, maar goed genoeg om er alleen te slapen.
De bediening was ook snel en netjes. Wij hebben eigenlijk geen nare herinneringen aan dit hotel en zou dit ook andere mensen aanraden. mvg
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker gegeten op het terras met uitzicht op het landgoed. Zeer vriendelijk personeel!
Ondanks de ah bon wel wat prijzig.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Personeel was vriendelijk en snel. Buiten gegeten op terras. Terras was niet heel groot; er moesten mensen binnen eten omdat er geen plaats was. Omgeving en uitzicht zijn landelijk. De bloemetjes op tafel waren wel allemaal verwelkt en er zat hier en daar wat vogelpoep op tafel en stoelen. Geen kussentjes op de stoelen. Ik zag een mevrouw op een badhanddoek zitten.
Mjmmohlmann .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We zijn alle vier echt niet tevreden.
Het slechtste was de rauwe varkenshaas. Die moest terug. Toen we hem terugkregen lag het weer terug op het koude bord met de koud geworden groenten (die zeer minimaal waren).
Er werd niet in gaten gehouden of onze glazen leeg waren.
De overige tafels van de gasten die al klaar en weg waren, werden niet afgeruimd.
Nikki02 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het 3 gangen diner was van zeer slechte kwaliteit !! E 34,50
Het personeel was aardig, maar niet geschikt voor hun beroep.
Konden niks onthouden, en wij moesten heeeel lang op onze gerechten wachten!
FamThaler .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gegeten met de AH actie. Konden kiezen uit het dagmenu. Voorgerecht gerookte kip of tomaten soep en wij kozen als hoofdgerecht de zalm. Toen de serveerster vroeg of alles naar wens was geweest antwoordde ik dat er graatjes in de zalm zaten. Haar antwoord was : dat is nou eenmaal het risico als u vis besteld.........
Nagerecht een parfait met bosvruchten. De smaken waren niet slecht maar ook niet bijzonder. Wij dachten op het landgoed te eten maar het was gewoon een restaurant in een Fletcher hotel. Een teleurstellende ervaring en niet voor herhaling vatbaar
Rappelman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Drie gangen diner. Ondanks groot feest toch welkom op de locatie. Drie tafeltjes. De receptiemedewerkster was onze gastvrouw. Uitstekend bediend. Vooraf zalm, vervolgens snoekbaars en een heerlijk dessert. Geen probleem om het chocoladedessert te veranderen in iets anders lekkers.
Lucienneleguen .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Lekker gegeten met de bon van Shell. De Carpaccio was vers met heerlijke ongebrande noten. Daarna een echte malse biefstuk medium, die medium was!!! Een heerlijke sorbet van Italiaans vruchtenijs met geroosterde en gecarameliseerde amandelen en bosbessen met een toef slagroom. Als lest best een echte espresso zoals hij in Italië geserveerd wordt. Dit verdient een PLUIM! Het was druk van wegen Pinsteren maar er werd op ons gerekend en we waren welkom, mochten zelf een tafel bij het raam uitzoeken. Dus een aanrader!!!
Ftutelaers .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Het eten was in een woord slecht !! Voorgerecht was of aspergesoep ( die recht uit een pakje kwam) of een fijn gehakte substantie in een wrapje ( geen idee wat het was, smaakte nergens naar) hoofdgerecht was zalmfilet, dat ging, was redelijk van smaak, niet slecht. Andere keuze was varkenshaasje, heel droog en taai en echt niet lekker. Als groenten 2 koude asperges met koude aardappelpuree. Als dessert parfait, die zo was gekristalliseerd dat het niet te eten was.
Bediening was laks en je moest bijna gaan staan om opgemerkt te worden. Heel erg jammer........was echt een domper op ons dagje uit !!
Trezia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het begon met de kelner die tegen ons zei, helaas de keuken sluit om 20.00 uur, terwijl wij een reservering hadden gedaan wel op het laatste nippertje, maar deze tijd stond bij de keuze. Geen goed begin dus! Eten was goed
Hij was tijdens het eten helemaal niet vriendelijk de beste man. De tweede dag erna kregen wij een leerling kelner en zij was geweldig vriendelijk en behulpzaam!
Hansbeemt .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
het eten was perfect van presentatie en smaakte uitstekend, alleen een opmerking dat het jammer is dat je met de shell diner voucher alleen gebruik kan maken van het dagmenu
Aenjdekruif .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Bediening vriendelijk en behulpzaam
Het valentijns diner was voor het weekend speciaal in elkaar gezet .
Prijs kwaliteit verhouding is oke