Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Professor Weberlaan 1 6961 LX Eerbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Sfeervol restaurant op een landgoed

Aan de rand van het Nationaal Park Veluwezoom, op een sprookjesachtig landgoed, zijn een 14e eeuws landhuis, een koetshuis en een modern hotelgebouw gevestigd: Huis te Eerbeek. Hier is gelukkig meer mogelijk dan alleen stijlvol overnachten, want je kunt hier heerlijk lunchen en dineren. Laat je verwennen door de Frans geörienteerde kunsten van de chef en ga na een uitgebreide maaltijd met een rijk en tevreden gevoel weer richting huis.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Huis te Eerbeek

Maandag t/m zondag

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. De voorafjes forel en mosterdsoep bleken een uitstekende keus. Ook de hoofdgerechten botervis en eend waren heerlijk en mooi opgemaakt. Bediening waren 2 heel aardige jongelui, die alles goed in de gaten hadden en het de gasten goed naar de zin maakten.
Rudy L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede en vriendelijke bediening, verandering in het aangeboden 3 gangen dag menu was geen enkel probleem.
In plaats van vlees of vis een lekkere paddenstoelen biefstuk.
lazineattema .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en complimenten aan de kok gegeven.
Ook het bedienend personeel zeer vriendelijk en adequaat.
lazineattema .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben twee keer in dit hotel gegeten, één keer omdat we dit bij ons pakket kregen en één keer via de AH actie.
Beide keren heerlijk gegeten met de complimenten aan de kok en zijn personeel.
Ook de bediening was vriendelijk en adequaat.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke lunch gekregen. We mochten uit de gehele kaart kiezen! Zeer vriendelijk personeel, mooie gelegenheid, schoon en netjes.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Hebben genoten van een driegangen dagmenu. Was van een hautecuisine niveau. Na het dessert een koffie "van het huis. De bediening zeer correct en attent. Kortom: we hebben genoten. Een aanrader, en dat zeg ik niet zo gauw.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kwaliteit eten redelijk, frites waren niet helemaal gaar gefrituurd. Overigens verder goed!
Bediening erg afstandelijk en formeel. De bediening mag wat losser en minder gespannen dan worden er ook minder foutjes gemaakt zoals zoals het vallen van flesje water, geen tafelkleed of placemat op tafel, geen zout of peper op tafel, we moesten hier om vragen
Het mag allemaal wel wat losser en wat ontspannender, dan voelt de gast zich ook meer op zijn of haar gemak.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor gerecht en na gerecht waren prima, hoofd gerecht was slecht. Vlees was bijna rauw, groente was droog, leek van de vorige dag. Voor de prijs viel het erg tegen.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en geholpen door een vriendelijke bediening
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is een restaurant met voldoende keuze aan gerechten. Wij vonden het heerlijk. Je had echt de tijd om op je gemak te genieten van je maaltijd. Het is jong personeel die goed samenwerkte. Niets was hun teveel als je een vraag had.
Jammer was dat de uitstraling van het restaurant gedateerd was en sommige dingen ook stuk, ook de kleding van het personeel mag vernieuwd worden. Wij hebben een fijne avond gehad :)!
Rosalien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De verwachtingen waren wellicht te hoog, gezien de recensies, aanbevelingen en de naam van het restaurant. Er mistte smaak bij ieder gerecht.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zoals je kan zien op de afbeelding prachtig hotel, Het ziet er allemaal geweldig en verzorg uit en dit is ook op het bord weer terug te zien
corrie.dirk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
ook al waren wij een dag te vroeg was geen probleem , diner was prima voldoende keuze met ah bonnen , bediening gastvrij , zeker aan te bevelen
Carly1981 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Samen met mijn partner in de middag gelunched en het was heerlijk. Vriendelijk personeel. Zeker nog een bezoekje waard als we in de buurt zijn!
Linsie .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hier gegeten ivm arrangement, dus vast menu. We hebben een leuke avond gehad, maar het eten kon beter. December is niet de beste tijd voor meloen. Varkenshaas was veel te droog. Er had iets meer groente bij gekund. Toetje was lekker.
Het wijnarrangement was prima. Over de service ook geen klachten.
Het gebouw was mooi uitgelicht, met fakkels langs het grindpad en van binnen een mooie sfeer, zoals je van een landhuis verwacht.
Jelle P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vorige week heerlijk gegeten middenin het bos in Eerbeek. Het vriendelijke personeel wist waar ze het over hadden en de verschillende gangen vulden elkaar goed aan! We hebben echt het gevoel van een onbezorgde avond uit gekregen. Bedankt!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk, we hebben ervan genoten! Goede service en vlotte bediening, voor herhaling vatbaar, konden kiezen uit 3 gerechten bij het menu
Marlissa E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ben hier met mijn moeder geweest. Erg goede ervaring! In tegenstelling tot wat ik hieronder lees kregen wij (en anderen) 2 mandjes friet, dus dit zullen ze veranderd hebben. De paddenstoelen steak is huisgemaakt en echt een aanrader! Ook is het personeel zeer vriendelijk. Wij komen nog een keer terug :)
Marlissa E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg goede ervaring hier gehad! Het personeel is vriendelijk. Het eten is erg lekker. Mijn moeder heeft de paddenstoelen steak gegeten die volledig huisgemaakt wordt. Echt een aanrader! Verder kregen wij 2 mandjes friet bij het eten dus dit zullen ze waarschijnlijk aangepast hebben. Wij komen zeker nog een keer terug :).
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de service was snel. De ruimte is rustig en ziet er goed uit. Met de kortingscoupon is het eten goed betaalbaar. Het eten was erg zout, maar afgezien van dit was het erg lekker. Jammer is dat er geen drank- of wijnkaart is (de drankjes zijn vrij prijzig)