Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Centraal gelegen, nabij Amersfoort, vind je Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis. Na een prachtige wandeling op de Utrechtse Heuvelrug of een gezellige middag in het centrum van Soest kun je in het 4-sterren restaurant aanschuiven voor een verrassend diner. Proef culinaire gerechten uit de Franse en Mediterrane keuken en maak kennis met de pure en verse ingrediënten uit de streek. Na het diner kun je nog heerlijk borrelen in de sfeervolle lounge of bar.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Met bus nummer 70 stopt u bij bushalte Zandlaan. Dit is direct voor het hotel. Bus nummer 70 rijdt vanaf zowel Amersfoort station als station Soest-Zuid.
  • : Gratis parkeren

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Diane V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening was rommelig. Bij de soep was geen lepel en daar moest om worden gevraagd. Naast ons werd het verkeerde hoofdgerecht uitgeserveerd wat van de tafel ernaast was. Toetjes uit serveren was soms raden naar welke tafel; oogt niet professioneel.
Kogelbiefstuk was niet van de grill, maar van een soort 'gaarproces', vrij smakeloos. Groente was niet helemaal gaar en karig. De entrecote was wel naar behoren.
De rekening klopte van geen kant en er moest uiteindelijk 11 euro worden terugbetaald. U bent gewaarschuwd!
Theunis. C. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig avondje uit eten met een goed menu en voor ieder wat wils, ook onze zoon van 6 krijgt geen aandacht te kort. Super gezellig.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bij het hamburger met patat menu was er geen mayonaise, deze was helaas op.Kaasplankje was ook niet verkrijgbaar 3 van de 5 kazen waren op.Iemand in ons gezelschap had een gerecht zonder champignons gevraagd ivm allergie, doch er zaten wel champignons in zodat ze helft moest laten staan.Bij het afrekenen bleek dat er ipv een glas wijn een fles was aangeslagen.
Al met al erg slecht allemaal.Het was eens maar nooit weer, jammer want we wonen er vlakbij.
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige avond gehad. Fijne bediening in een sfeervolle eetzaal. het eten was erg lekker, we hebben een drie-gangen menu gekozen. Voorgerecht was forel, echt heel smaakvol. Hoofdgerecht ook erg lekker met verse groente. Een aanrader.
gera1962 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima service. Wij hadden bij reservering aangegeven dat we voorkeur hadden voor een bepaalde plek.....niet helemaal gelukt, maar er werd wel moeite gedaan en een alternatief geregeld.
Had alleen iets rustiger tempo, ( tussen de gangen) mogen zijn.
M C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ontvangst goed, vlotte afhandeling menu, personeel zeer vriendelijk, alles netjes en goed mooi schoon. Het is zeker een aanrader.
hm H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We waren in eerste instantie alleen voor de lunch dus we dachten even snelle lunch maar toen werd het druk (te verwachten met mooi weer op zondag herfstvakantie) en zij waren er niet op berekend qua aantal personeel, het duurde allemaal erg lang. Personeel was ook niet up to date. Club sandwich was droog en niet met het gevraagde bruine brood en burger was eenvoudig en kaas vergeten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten,was uitstekend,ook het personeel is erg vriendelijk en weet ook veel.Misschien iets meer vis soorten op de kaart, 2 soorten misschien een beetje weinig?
mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn weggegaan voordat we iets bestelden. We weden geplaatst in de serre naast een lekkend dakgedeelte. Verder was de acoustiek slecht wat het lawaai van enkele gezelschappen verderop deed meer aan een kermisterrein denken dan aan dat van een restaurant. Een toevallige samenloop van omstandigheden dus die niet goed samenviel. Ik heb bij de gerechten maar goed ingevuld anders komt de recensie niet door.
Het personeel was heel aardig en begripvol, dus ' no hard feelings'.
M. Loonen
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Soep was niet te warm (hebben we aangegeven) het hoofdgerecht was goed
nagerecht lang op moeten wachten, kreeg de indruk dat we vergeten waren
ijcoup de smaak was goed maar veel te koud,kwam zo uit de vriezer.
m S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
heel jammer dat het behoorlijk luidruchtig wordt als er een paar tafels met een groter gezelschap is, vooral de mannen hoor je dan er boven uit...
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vrije keuze van de kaart (enkele gerechten +2,50 toeslag). Goed gevulde en mooi opgemaakte borden. Het eten was lekker en van een goede kwaliteit. Aanraders: salade met geitenkaas, gildehoen saté, dame blanche. Snelle, vriendelijke bediening.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten is goed,maar niet bijzonder. De bijgerechten zijn minimaal.Er was een grote groep, dus erg rumoerig.De inrichting vind ik erg somber.
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De tortellini, die ik besteld had, was vervangen door een andere, minder smakelijke, pastasoort. Dit was niet van te voren gemeld. Toen ik de ober daarop aansprak, was de reactie: "Oh, die zal dan wel op zijn". Beetje slordig.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
bij de ontvangst bleek dat was geresrveerd voor HiTea in plaats van lunch
wachttijd lang,vervolgens ging de serveerster uitleggen dat volgens haar de AH kaart alleen voor diner was terwijl op de site AH diner de mogelijkheid van lunch staat aangegeven.
Resultaat :Geen bezoek meer aan Fletcher Hotels.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gegeten met zeer vriendelijke bediening. Compliment ! Komen dan beslist weer terug.
Hoop dat het in toekomt prima blijft gaan.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ondanks redelijke bezetting was een gesprek 15 meter verder bijna te volgen. Ook was iemand van de bediening luid sprekend. M.a.w. doe iets aan de akoestiek.
De dode vliegen, zoals een eerdere bezoeker al opmerkte. lagen er nog steeds!
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat een top service van dhr. Van den Boogaard en zijn team. We hebben met een groep bij het Witte Huis geslapen nadat we een fantastische bruiloft hebben gevierd. Ze hebben heel goed meegedacht, geholpen en zeker meer gedaan dan nodig was. Hartelijk bedankt voor alles jongens!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
eten was goed maar de inrichting was slecht en de vesterbanken waren smerig ook hadden we last van vliegen en wespen tijdens het eten,dit is voor ons de reden om hier niet meer heen te gaan
A.R. D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mooi en goed restaurant. Ik heb heerlijk gegeten. De kogelbiefstuk die ik had was uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.