Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Veluws genot

Gelegen in een knus hotel op de Veluwe zwaait chef-kok Willem Demmer met de pollepel. Het gezellige restaurant nodigt echt uit om een avondje lekker lang te tafelen of uitgebreid te lunchen na een lange wandeling. Het wordt je nog best lastig gemaakt, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Zodra je een hap neemt weet je dat je het juiste gerecht hebt gekozen. Genieten!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m zondag

A S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
magda V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
we zaten buiten en door de weg was het rumoerig. De bediening was prima. Eten prima, vooral het dessert was erg lekker. Wachttijd was prima. niet te snel, lekker ontspannen!!
R V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Sfeervol restaurant met gedreven personeel. Wij waren met 4 mensen en allen heerlijk gegeten. De etagiere met diverse nagerechten blonk uit in smaak en hoeveelheid.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het menu, dat er speciaal voor de AH-actie is, is zeer beperkt. Dat is jammer. Er is keuze uit drie gerechten: een vlees-, een vis- en een risottogerecht. Ik had het vleesgerecht, ribeye. Wel lekker, maar ook een beetje taai. We zijn hier ongeveer een maand geleden ook geweest en hebben toen van de gewone kaart gekozen. Toen was mijn ervaring beter. Het personeel is wel super!
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend. Het dessert stak daar nog boven uit. Bij het zien van andere recensies, waarbij men over dit hotel-restaurant toch nog wat te zeuren heeft kan ik me dan ook ergeren. Realiseer je eens wat dat voor het personeel betekent, dat zich voor 100% inzet!
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
het eten was zeer eenvoudig, maar lekker.
geen culinaire hoogstandjes, maar dat kan ook niet voor deze prijs,
wij hadden er toch meer van verwacht.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden eten besteld,kregen we vis en friet,op de friet moesten we op wachten en de vis was koud,nieuwe vis besteld doen kregen we friet die moesten we meteen op eten anders wordt de friet weer koud.
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Kwaliteit van de hoofdgerechten (met name de runder entrecot was gewoon slecht) was zeer teleurstellend en het gevraagde geld zeker niet waard.
Voor AH klanten was een speciale menukaart, wellicht had dat er mee te maken.
Beslist geen aanrader!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben het zeer goed gevonden.
De prijs-kwaliteitverhouding was heel goed en bediening was heel prettig.
Zij namen echt de tijd voor je e
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
3 van de 4 hadden voor de ribeye gekozen en alle 3 vonden dat het niet te kauwen was. 1 heeft gevraagd om het nog iets langer te bakken en kreeg een nieuwe aangeboden. Ook deze bleek niet te kauwen. Alle 3 de heren hebben het grotendeels niet opgegeten.

De tijd tussen de gerechten was veel te lang..
Wimaco .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De gerechten waren minimaal ,carpacio heel summier.
Hoofdgerecht ook niet echt ,veel vet aan het vlees,
Viel dus wat tegen allemaal.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening kon wel wat vriendelijker.
We vonden het wel erg vreemd dat we een diner moesten gebruiken terwijl we voor een lunch geboekt hadden.
Volgens de ober hoorde dit bij het AH-arrangement, het zou fijn zijn als je dit van te voren weet.
rcdevries .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op tweede Pinksterdag met familie gereserveerd. Gebruik gemaakt van 3-gangenkeuze menu waar voor ieder wat wils te vinden is.
Gezellige avond gehad en heerlijk gedineerd.
a M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima personeel, eten heerlijk, alleen jammer dat het toetje van de dame blanche niet met echte slagroom is, maar uit een spuitbus en de chocolade meer op chocomel leek..
Sjors N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ca 2 uur vantevoren voor dit AH menu gereserveerd. Was geen probleem ondanks de drukte (mooi weer). Prima eten / bediening.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg gezellig en eten was prima. Was erg warm, dus buiten gegeten , tafels misschien iets te dicht op elkaar.
Enkele mensen werden teleurgesteld omdat de keuken het niet aan kon. Erg jammer.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima gegeten. Alleen werd er tussendoor niets gevraagd of alles naar wens was! Verder moesten de frietjes apart erbij besteld worden. Kwam dus nog over de prijs heen.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Alsnog best een dure maaltijd. De friet, broodjes en drankjes maakte dat we duur uitkwamen. Service was prima. Aardig personeel.
F.G. G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten; porties niet al te groot, maar voldoende. Met een aantal consumpties mag het water wel gratis zijn.
De bediening was attent en vriendelijk.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mijn vriendin en ik hebben in dit gezellige restaurant een heel goede lunch gegeten. Het menu was traditioneel maar gemaakt met (h)eerlijke ingrediënten, perfect in evenwicht wat betreft smaak, presentatie en hoeveelheid. Dit is een adres om te onthouden!