Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Veluws genot

Gelegen in een knus hotel op de Veluwe zwaait chef-kok Willem Demmer met de pollepel. Het gezellige restaurant nodigt echt uit om een avondje lekker lang te tafelen of uitgebreid te lunchen na een lange wandeling. Het wordt je nog best lastig gemaakt, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Zodra je een hap neemt weet je dat je het juiste gerecht hebt gekozen. Genieten!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m Zondag

• Af te huren
Susan W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met de AH kortingsactie een reservering gemaakt. We konden gewoon kiezen van de kaart. Voor-, hoofd- en nagerecht. Het voorgerecht - bospaddenstoelenlasagne was, naast dat het koud was, ook rijkelijk versierd met droge sla. Geen dressing o.i.d. De serveerster kwam al gauw met wat dressing , waardoor het toch nog een beetje goed kwam. Het hoofdgerecht, snoekbaarsfilet in dragonsaus en een Ierse biefstuk waren goed bereid. De dragonsaus liet echter te wensen over. Daarnaast konden we extra frietjes en warme groenten bij bestellen. Als dessert hebben we een kop koffie genomen. Terugkijkend op dit etentje is de conclusie, een mooie ambiance, ziet er gezellig uit, vriendelijke bediening, maar het eten en dan daarbij de prijs/kwaliteitverhouding beneden de maat.
MSigling .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren met de restaurantactie maar moesten al met al nog veel betalen. Onder andere omdat we een toetje met toeslag aten en die wel 2maal in rekening werd gebracht. Het was erg druk waardoor de door ons bestelde koffie bij het desert was vergeten. Verder was het eten lekker.
Wzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Dicht bij huis een restaurant dat een goed kwaliteit levert tegen een juiste prijs. Dus gaan we nog wel een keer heen. En met een A&H actie is het zeker de moeite waard om zo uit te gaan eten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Twee avonden lekker gedineerd met verschillende ervaring. De ene avond zeer attente bediening, de tweede avond waren ze minder oplettend (stonden buiten te roken).
Het dessert was niet van gelijke kwaliteit. De eerste avond werden de flensjes heerlijk geflambeerd. De tweede avond niet. Heb ik om moeten vragen.
Het prijs van het ontbijtbuffet vond ik erg hoog voor wat er geboden werd. Zeker als kleine eters waren wij erg duur uit.
Daantje51 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Super vriendelijke bediening. Moeilijk om een keuze te maken. Alles is even lekker. En gewoon van de kaart eten dus geen aparte kaart voor de AH actie!!!
Peetmerai .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten bij restaurant het Veluwse Bos via de AH restaurant actie. Leuk dat je hier van de kaart kan kiezen.
De zaak zat vol ,genoeg vriendelijk personeel. Gezellige avond.
Ruinenijland .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een prima etentje! We hadden speciaal voor dit restaurant gekozen, omdat we hier ook met de AH bonnetjes uit de hele kaart konden kiezen. Allle 4 hebben we wat anders genomen, zodat we van elkaar konden proeven. Alles smaakte prima. De service was bijzonder prettig: bij aankomst moesten we even wachten tot de tafel vrij was en kregen een drankje van het huis aan de bar aangeboden. Lekker gegeten en zeker een aanrader, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden een slechte avond van de kok getroffen. Personeel heeft het heel goed opgevangen nadat we onze commentaren op het eten hadden gegeven. De extra's werden niet berekend en we kregen koffie van het huis.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Na het lezen van enkele eerdere recensies, met gemengde gevoelens hier gegeten. Maar het was prima. Het 3 gangen menu was heerlijk en smaakvol.Als voorgerecht de bospaddestoelenlasagne: een feestje op het bord. Als hoofdgerecht roodbaarsfilet, was goed van smaak met een lekkere garnituur , mijn vrouw had de kabeljauwfilet en daar gold hetzelfde voor. De extra bestelde patat was heerlijk en was achteraf niet nodig geweest, omdat de geserveerde porties ruim voldoende waren.
Als dessert namen we de crêpe Suzette, die geflambeerd werd met sinaasappellikeur .Goed van smaak, met flensjes die wel wat smeuïger hadden gekund. We aten hier met een AH bon en waren dik tevreden . Ik twijfel echter of ik het menu 35€ pp waard vind. De bediening was vlot en attent. Kortom: een aanrader ,in ieder geval om de AH aanbieding te gebruiken.
Jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben al vaker hier gegeten en wij vinden het prima.
Het eten is goed. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het enige minpunt is dat je moet betalen voor het water.
Terwijl wij ook wijn dronken. Het was ook nog duur. Te duur vonden wij. Verder is het prima.
Jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is prima . De bediening is erg vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij dat we moesten betalen
voor het water. terwijl wij ook wijn dronken.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Personeel was vriendelijk, maar er was duidelijk geen structuur waardoor alles heel rommelig verliep en (bij tafels naast ons) veel werd vergeten. Verdeel je tafels in wijken en laat iedereen personeelslid een wijk oppakken zodat diegene precies weet wat er gaande is en elke gast de juiste aandacht krijgt.
Huib (H.) D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
DE omntvangst in het restaurant was vriendelijk.
Daarna ging het totaal mis. De geeechten kwamen in record tempo op tafel. Het leeek wel alsof men het fijn zou vinden dat wij weer snel het restaurant zouden verlaten, zodat er ruimte zou ontstaan voor nieuwe gasten.
Als je maar volgens de aangeboden gerechten koos was alles prima, maar mijn partner heeft een dieet. En de standaard uitdrukking is ik moet even informeren of dat wel kan. Vervolgens kregen wij dan vaak te horen, neen dat kan niet.
Er werd geen alternatief aangeboden. Bij het dessert werd het echter nog bonter. Men had voor mijn partner niets dus hebben wij maar een kopje koffie besteld.

Wij weten uit erevaring dat het zoveel beter kan, met een klantvriendelijke opstelling.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Een beetje huiverig na de slechte recensies toch hier gaan eten met een AH Bon. En het viel allemaal reuze mee! Bediening top en af en toe een beetje wollig spraakgebruik maar vriendelijk. Wachttijd redelijk en de sfeer prima! Het voor- en nagerecht waren goed (garnalen en als toetje een tiramisu). Het hoofdgerecht was een beetje standaard (tournedos) en een ietsiepietsie lauw, maar toch niets van gezegd. Ik vond het een prima gelegenheid om na een dagje op de veluwe de avond mee te eindigen.
M.tjoonk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was in totaliteit goed en lekker. Het enige wat wij opmerken is de parkeergelegenheid die kan beter. Te weinig en te krap voor in en uitrijden.
Tamaraoonk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was echt niet oke! Oosterse salade als voorgerecht, waarschijnlijk is de kok uitgeschoten met de fles ketjap. De mango, kipfilet en sla zwom erin en je proefde niks meer van de smaken terug... Alleen ketjap. Daarna hoofdgerecht, gegratineerde varkenshaas met brie en mosterdsaus. Vlees was wel oke, niet bijzonder. Maar de mosterdsaus was nergens te vinden. Bord was opgemaakt met rode wijn saus evenals het gerecht van mijn man. Hij had de boerenkip met zilveruitjes. Geen zilverui te bekennen en de kip was gecombineerd met de rode wijn saus. Wat volgens ons en de kaart bij de biefstuk hoorde. De kip was erg droog, bijna niet weg te krijgen. Het dessert was ook niet wat, huisgemaakte tiramisu. Leek meer op chocolademousse op een bedje van lange vingers. En bij de dame blanche was de chocola verbrand. We hebben er wat van gezegd, de ober nam het goed op maar het is gewoon erg jammer. Het is dat we de ah bon hadden, 2e gratis. Maar zelfs dan is het het geld niet waard. Het is ronduit slecht. Tot slot is het jammer dat je de friet apart moet bij bestellen, dat hadden wij over het hoofd gezien. En we hebben maar liefst 1 drankje gedronken, daarna kwam er niemand meer langs om te vragen of we nog drinken wilden. Voor ons nooit meer.
Fbremer8 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Flauw, schnitzel fabrieksmatig met een klein beetje puree. Moesten apart friet bij bestellen om het nog wat te opfleuren. Geen 35 euro waardig. Volgende keer maar naar een leuke pizzeria.
Ina8.bakker .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Het Veluwe Bos. Lekker buiten gezeten. Porties waren goed. Alles was vers. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
MenM1954 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De 5 voor het eten is te danken aan het leuke voorgerecht en het lekkere dessert. Het hoofdgerecht "Ierse Biefstuk" was door ons Medium besteld, maar volledig doorbakken geserveerd. Wij zijn daarom genoodzaakt geweest dit gerecht terug te zenden naar de keuken. De 5 voor service is misschien zelfs nog wel aan de hoge kant. Ruim een uur nadat wij op het terras hadden plaatsgenomen en na herhaaldelijk om aandacht van het personeel te hebben gevraagd werd ons gevraagd of wij wellicht iets te drinken wilden hebben :-(. Het voorgerecht werd een kleine 2 uur nadat wij plaats hadden genomen geserveerd. Ondanks de uitleg die wij van het personeel kregen over de trage gang van zaken, denken wij -dat gezien ook andere recensies- hier van een structureel probleem sprake is.
Ook bij het uiteindelijk afrekenen van de kosten voor het eten ging er nog het een en ander niet goed.
conclusie, het is dat wij het diner gereserveerd hadden en ook in het hotel een overnachting hadden geboekt anders waren wij zeker weggegaan. Wij zullen dit restaurant zeker niet aanbevelen aan vrienen en of kennissen.