Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Veluws genot

Gelegen in een knus hotel op de Veluwe zwaait chef-kok Willem Demmer met de pollepel. Het gezellige restaurant nodigt echt uit om een avondje lekker lang te tafelen of uitgebreid te lunchen na een lange wandeling. Het wordt je nog best lastig gemaakt, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Zodra je een hap neemt weet je dat je het juiste gerecht hebt gekozen. Genieten!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Kwaliteit van de hoofdgerechten (met name de runder entrecot was gewoon slecht) was zeer teleurstellend en het gevraagde geld zeker niet waard.
Voor AH klanten was een speciale menukaart, wellicht had dat er mee te maken.
Beslist geen aanrader!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben het zeer goed gevonden.
De prijs-kwaliteitverhouding was heel goed en bediening was heel prettig.
Zij namen echt de tijd voor je e
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
3 van de 4 hadden voor de ribeye gekozen en alle 3 vonden dat het niet te kauwen was. 1 heeft gevraagd om het nog iets langer te bakken en kreeg een nieuwe aangeboden. Ook deze bleek niet te kauwen. Alle 3 de heren hebben het grotendeels niet opgegeten.

De tijd tussen de gerechten was veel te lang..
Wimaco .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De gerechten waren minimaal ,carpacio heel summier.
Hoofdgerecht ook niet echt ,veel vet aan het vlees,
Viel dus wat tegen allemaal.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening kon wel wat vriendelijker.
We vonden het wel erg vreemd dat we een diner moesten gebruiken terwijl we voor een lunch geboekt hadden.
Volgens de ober hoorde dit bij het AH-arrangement, het zou fijn zijn als je dit van te voren weet.
rcdevries .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op tweede Pinksterdag met familie gereserveerd. Gebruik gemaakt van 3-gangenkeuze menu waar voor ieder wat wils te vinden is.
Gezellige avond gehad en heerlijk gedineerd.
a M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima personeel, eten heerlijk, alleen jammer dat het toetje van de dame blanche niet met echte slagroom is, maar uit een spuitbus en de chocolade meer op chocomel leek..
Sjors N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ca 2 uur vantevoren voor dit AH menu gereserveerd. Was geen probleem ondanks de drukte (mooi weer). Prima eten / bediening.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg gezellig en eten was prima. Was erg warm, dus buiten gegeten , tafels misschien iets te dicht op elkaar.
Enkele mensen werden teleurgesteld omdat de keuken het niet aan kon. Erg jammer.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima gegeten. Alleen werd er tussendoor niets gevraagd of alles naar wens was! Verder moesten de frietjes apart erbij besteld worden. Kwam dus nog over de prijs heen.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Alsnog best een dure maaltijd. De friet, broodjes en drankjes maakte dat we duur uitkwamen. Service was prima. Aardig personeel.
F.G. G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten; porties niet al te groot, maar voldoende. Met een aantal consumpties mag het water wel gratis zijn.
De bediening was attent en vriendelijk.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mijn vriendin en ik hebben in dit gezellige restaurant een heel goede lunch gegeten. Het menu was traditioneel maar gemaakt met (h)eerlijke ingrediënten, perfect in evenwicht wat betreft smaak, presentatie en hoeveelheid. Dit is een adres om te onthouden!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. Een heerlijke flinter dunne carpaccio. Mijn vriendin en ik hebben gesmuld van de kabeljauw met heerlijk verse knapperig klaar gemaakte groente. Onze parners hebben genoten van hun varkenshaasje met top frietjes, volgens ons zelf gemaakt. En eindelijk ook een keertje zounder zout. Dat staat op tafel en zo hoort dat ook. Toetje ook verrassend!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden een AH-arrangement en vonden het jammer dat hiervoor een apart en beperkt menuutje werd aangeboden. Met name het dessert was niet bijzonder. Ontvangst was allerhartelijkst. Ook overleg over tijdstip het opdienen van het hoofdgerecht stelden we op prijs.
muld5286 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was redelijk. We hebben bijna de gehele avond hier doorgebracht (18-21:15) voor een vrij eenvoudig driegangenmenu. Personele bezetting in zowel keuken als bediening was minimaal. Eerdere ervaringen met dit restaurant waren wel goed.
J.N. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben de smaak van dit Fletcher als goed ontvangen. Nadat wij onze plaatsen hadden ingenomen werden wij op een hulpvaardige manier geholpen met de kaart. Een kleine aanpassing werd, na overleg met de kok op een zeer prettige manier verwerkt. De gerechten zagen er verzorgd uit en werden overtroffen in smaak. Op de bediening viel niets aan te merken. Al met al hebben wij twee gezellige uurtjes doorgebracht en zullen wij ons dit adres herinneren indien wij weer in de buurt zijn.
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Kan ik kort over zijn. Reeds hierboven aangegeven, de wachttijd tussen voorafje en
hoofdmaaltijd mag wat korter. Voor de rest hebben we een gezellige avond gehad.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Teleurstellend gegeten. Bleek dat ze inmiddels een vast ah menu hadden, met enkel een vleesgerecht of een visgerecht, en een toetje dat je samen moest delen. En dat voor een menuprijs van 34.50. Na kritiek toch van de gehele kaart mogen kiezen. Wat bijzondere gerechten. Wel lekker bereid. Bediening niet sympathiek. Bier geserveerd in een verkeerd glas. Geen mobiel pinapparaat. Vond dat voor zo tent tegenvallen persoonlijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
een zeer nette bediening en een goed diner. voor herhaling vatbaar. gaan we nog een keer heen