Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Veluws genot

Gelegen in een knus hotel op de Veluwe zwaait chef-kok Willem Demmer met de pollepel. Het gezellige restaurant nodigt echt uit om een avondje lekker lang te tafelen of uitgebreid te lunchen na een lange wandeling. Het wordt je nog best lastig gemaakt, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Zodra je een hap neemt weet je dat je het juiste gerecht hebt gekozen. Genieten!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Coby V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede stoelen! vriendelijke bediening. rustige sfeer. Goede porties, niet te groot, prima! Verrassend overzichtelijke bon.
Kortom: een goede locatie na een lange boswandeling ( in ons geval )
J.J. P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere fles wijn erbij en de bediening was relaxt en vrolijk. Niks op aan te merken dus. We komen terug!
Jon G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zich een aardige ' uitspanning ' daar op de Veluwe. Zeker mede door de jolige (Robin) ober. Alleen al door hem de moeite waard !
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
was lekker, maar ben niet gewend dat wij in de middag 3 gangen menu gingen eten. Vond eigenlijk wel jammer dat het niet mogelijk is voor brunch ipv lunch.
Bertus A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, goede bediening en aandacht voor de gasten, en de rekening was redelijk.
Best een aanrader voor anderen en voor ons zeker om hier nog eens terug te komen.
Corina L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier! Omdat het een hotelrestaurant is, waren onze verwachtingen niet zo hoog, maar we zijn heel erg verrast: erg lekker eten, veel huisgemaakt leek het wel. En vriendelijke bediening ook. Zeker een aanrader.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Welkom bij binnenkomst was niet vriendelijk. Formele bejegening gepaard gaande met "Waar gaat u heen. U moet hier wachten totdat ik klaar ben met die andere meneer."
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De wachttijd was best lang maar dat werd gecompenseerd door een kopje koffie. Vriendelijk en bekwaam personeel. Bij elkaar een goed restaurant om te dineren.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
het was goed .leuke ontvangst ,het eten werd vrij vlot achterelkaar opgediend en de ober was zeer vriendelijk.dus ik kom zeker een keertje terug.!
ldebrouwer1 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mijn Ribeye was niet warm en erg taai!Volgens de kok ,werd mij verteld, had ik net een stuk slecht vlees getroffen.
Ik kreeg als troost 'n kopje koffie!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een mooi gevarieerde kaart, vriendelijke bediening. Het eten was goed. Wij vonden het minder prettig dat de tafeltjes vlak naast elkaar staan waardoor een privé gesprek onmogelijk was. Maar al met al een aanrader als je bij het Hotel slaapt.
tonplusjos .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Helaas konden wij van de actie AH geen gebruik maken omdat dat niet geldig was voor de lunch (6 personen).
Vorig jaar was dit wel mogelijk. Tegenvaller was het 60 euro op een rekening van 120 euro.
Honey23 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Aardig personeel. Goede locatie. Wachten op het eten duurde te lang. Aangegeven dat er een veganist bij is. Moest het nog een keer melden, Kreeg helaas bij de salade yoghurt dressing. Kreeg ook gewoon mayonaise bij de patat. Dat was jammer.
wimlub .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Dit mede ook door de ervaring opgedaan vorig jaar. Ook toen goed bevallen. Komen zeker nog een keer terug.
A S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was goed. Ik had de dame Blanche niet op een plat bord geserveerd, omdat door de chocoladesaus het ijs smelt en van een plat bord is dit lastiger eten dan vanuit een schaaltje of glas. Ik was wel onaangenaam verrast door het feit dat het brood, vooraf gaand aan het diner,apart in rekening gebracht werd. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
magda V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
we zaten buiten en door de weg was het rumoerig. De bediening was prima. Eten prima, vooral het dessert was erg lekker. Wachttijd was prima. niet te snel, lekker ontspannen!!
R V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Sfeervol restaurant met gedreven personeel. Wij waren met 4 mensen en allen heerlijk gegeten. De etagiere met diverse nagerechten blonk uit in smaak en hoeveelheid.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het menu, dat er speciaal voor de AH-actie is, is zeer beperkt. Dat is jammer. Er is keuze uit drie gerechten: een vlees-, een vis- en een risottogerecht. Ik had het vleesgerecht, ribeye. Wel lekker, maar ook een beetje taai. We zijn hier ongeveer een maand geleden ook geweest en hebben toen van de gewone kaart gekozen. Toen was mijn ervaring beter. Het personeel is wel super!
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend. Het dessert stak daar nog boven uit. Bij het zien van andere recensies, waarbij men over dit hotel-restaurant toch nog wat te zeuren heeft kan ik me dan ook ergeren. Realiseer je eens wat dat voor het personeel betekent, dat zich voor 100% inzet!