Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos is gelegen in het knusse dorpje Beekbergen, in het hart van de Hoge Veluwe. De zeer gevarieerde menukaart, gevuld met creatieve gerechten, staat garant voor een culinaire belevenis. Wil je nog even nagenieten van je diner? Onder het genot van een heerlijk drankje kun je in de sfeervolle bar helemaal tot rust komen.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m zondag van 12.00 tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Ans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verse groenten, mooie gerechten. Gluten vrij dieet is goed mogelijk in overleg met de chef.
Erg lang wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
Storend: Krijsende baby tijdens eten.
F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We aten hier voor de restaurant actie van AH. Konden uit de hele kaart kiezen, voor sommige gerechten gold een kleine bijbetaling. Eten was lekker, geen haute cuisine maar smaakvol bereid. Porties voor ons zeker voldoende, voor grote eters aan de kleine kant, advies is om er portie frites bij te bestellen.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De aanvankelijk door ons gereserveerde tafel bleek, door een misverstand bezet te zijn toen wij op de afgesproken tijd aankwamen. Deze fout werd direct erkend en er is ons ter compensatie een drankje aangeboden. Bediening erg vriendelijk. De wachttijd tussen de gerechten kwam ons goed uit. De kwaliteit van de gerechten was prima, vers en creatief opgediend.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening vriendelijk, wij hebben beide koemelkallergie de menu’s van dessert was niets bij iets zonder koemelk, ze vroegen of wij dan frambozenijs met vruchten wilde. Dat was heerlijk een goede alternatief. Heb wel een negatieve opmerking, bij het inschenken van een glas rode wijn werd er een druppel gemorst op de voet van het glas, heb zelf met een tissue schoon gemaakt. Was netter geweest als zij dat even schoongemaakt hadden. Verder niets op aan te merken. Een aanrader!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Helaas was ons avondje uit gisteren geen succes. De bediening kon het aantal gasten niet aan, terwijl het niet gigantisch druk was voor 4 man personeel. Hierdoor moesten we heel lang wachten tot er elke keer iemand aan tafel kwam. Daarna werkt er een wat oudere man die heel vaak langs liep met lege handen als de borden leeg waren maar geen moment ook daadwerkelijk de lege borden heeft meegenomen. Het voor- en nagerecht waren lekker. Helaas viel het hoofdgerecht erg tegen, het wildzwijn was lauw en droog, alsof die heel lang onder de pas heeft gestaan. Daarnaast kreeg je er aardappelpurre en warme groente op het bord bij. Voor extra groente of friet moest je bijna 4 euro bijbetalen, 1 zakje friet was eigenlijk niet echt voldoende voor 2 personen. Daarnaast vind ik het veel geld voor friet of groente naast je bedrag wat je betaalt voor je hoofdgerecht. Ook miste ik de koude groente bij mijn hoofdgerecht.
m.jansen71 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren laat tot het besluit gekomen te gaan dineren en ze hadden nog een gezellig tafeltje ter beschikking en we werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening kon niet beter. Een en al lof. "Ere wie Ere " toe komt.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat vroeger het Zwaantje was is nu een prachtig Fletcher Hotel restaurant. Mijn vrouw en ik hebben een heerlijk wildmenu gegeten. Voorgerecht wildterrine heerlijk, hoofdgerecht wildzwijn eigenlijk veel te veel en heel lekker. Bediening goed en heel vriendelijk. Aanrader! Prijs-kwaliteitsverhouding nodigt uit nog een keer te gaan eten bij het Veluws Bos in Beekbergen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het personeel is erg aardig en vlot. Eten was lekker , maar aan de krappe kant. De bij bestelde patat a 3.50 was niet overbodig. Bij een normaal menu zou het erbij in zitten.
Dat je 15.50€ voor een klein karafje huiswijn moet betalen is belachelijk. En 2.50€ voor een karafje kraanwater is schandalig.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima gelegenheid om met vrienden wat te eten. Voor een redelijke prijs is de kwaliteit goed.
Sfeer ook goed! We werden netjes bediend
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettige ontvangst. De sfeer was prettig en de bediening meer dan uitstekend .Het gekozen menue,was heerlijk en smaakvol geserveerd. Voor herhaling zeker aan te bevelen.
Henk en Jose
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede stoelen! vriendelijke bediening. rustige sfeer. Goede porties, niet te groot, prima! Verrassend overzichtelijke bon.
Kortom: een goede locatie na een lange boswandeling ( in ons geval )
J.J. P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We kwamen voor een lunch ( geboekt) maar konden alleen maar kiezen uit een een 3 gangen menu(diner).
Zijn op het verkeerde been gezet door de aanbieding. Geen juiste info gegeven op de site. Zeer slecht.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere fles wijn erbij en de bediening was relaxt en vrolijk. Niks op aan te merken dus. We komen terug!
Jon G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zich een aardige ' uitspanning ' daar op de Veluwe. Zeker mede door de jolige (Robin) ober. Alleen al door hem de moeite waard !
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
was lekker, maar ben niet gewend dat wij in de middag 3 gangen menu gingen eten. Vond eigenlijk wel jammer dat het niet mogelijk is voor brunch ipv lunch.
Bertus A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, goede bediening en aandacht voor de gasten, en de rekening was redelijk.
Best een aanrader voor anderen en voor ons zeker om hier nog eens terug te komen.
Corina L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier! Omdat het een hotelrestaurant is, waren onze verwachtingen niet zo hoog, maar we zijn heel erg verrast: erg lekker eten, veel huisgemaakt leek het wel. En vriendelijke bediening ook. Zeker een aanrader.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Welkom bij binnenkomst was niet vriendelijk. Formele bejegening gepaard gaande met "Waar gaat u heen. U moet hier wachten totdat ik klaar ben met die andere meneer."
H.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De wachttijd was best lang maar dat werd gecompenseerd door een kopje koffie. Vriendelijk en bekwaam personeel. Bij elkaar een goed restaurant om te dineren.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
het was goed .leuke ontvangst ,het eten werd vrij vlot achterelkaar opgediend en de ober was zeer vriendelijk.dus ik kom zeker een keertje terug.!