Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Arnhemseweg 520 7361 CN Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Veluws genot

Gelegen in een knus hotel op de Veluwe zwaait chef-kok Willem Demmer met de pollepel. Het gezellige restaurant nodigt echt uit om een avondje lekker lang te tafelen of uitgebreid te lunchen na een lange wandeling. Het wordt je nog best lastig gemaakt, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Zodra je een hap neemt weet je dat je het juiste gerecht hebt gekozen. Genieten!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Het Veluwse Bos

Maandag t/m Zondag

• Af te huren
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Kan ik kort over zijn. Reeds hierboven aangegeven, de wachttijd tussen voorafje en
hoofdmaaltijd mag wat korter. Voor de rest hebben we een gezellige avond gehad.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Teleurstellend gegeten. Bleek dat ze inmiddels een vast ah menu hadden, met enkel een vleesgerecht of een visgerecht, en een toetje dat je samen moest delen. En dat voor een menuprijs van 34.50. Na kritiek toch van de gehele kaart mogen kiezen. Wat bijzondere gerechten. Wel lekker bereid. Bediening niet sympathiek. Bier geserveerd in een verkeerd glas. Geen mobiel pinapparaat. Vond dat voor zo tent tegenvallen persoonlijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
een zeer nette bediening en een goed diner. voor herhaling vatbaar. gaan we nog een keer heen
yitjongchen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Biefstuk taai-groente smakkenloos- pannekoekjes bleek wit zat geen smaak aan heel jammer zonden van ons geld.Wij gaan 3x per week uit eten en zelf 5 restaurants gehad dus weten wel waar we over praten.Maar dit is jammer om een kok zo met de artikelen om te laten gaan.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Van alle Fletcher Restaurants is deze veruit de betere van allemaal. Attent en service gericht werkend personeel, waarbij het eten ook nog eens zeer goed bereid was. De bereidingstijd was wel wat aan de lange kant.
Johanneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was erg lekker!
Het personeel was erg vriendelijk en het eten werd snel gereserveerd.
De wachttijd was zeer kort en de omgeving was lekker.
Susan W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ruime keuze op de kaart
Gerechten erg smakelijk
Prima prijs kwaliteit verhouding
Min punt.. aan de doorgaande drukke weg
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met de AH kortingsactie een reservering gemaakt. We konden gewoon kiezen van de kaart. Voor-, hoofd- en nagerecht. Het voorgerecht - bospaddenstoelenlasagne was, naast dat het koud was, ook rijkelijk versierd met droge sla. Geen dressing o.i.d. De serveerster kwam al gauw met wat dressing , waardoor het toch nog een beetje goed kwam. Het hoofdgerecht, snoekbaarsfilet in dragonsaus en een Ierse biefstuk waren goed bereid. De dragonsaus liet echter te wensen over. Daarnaast konden we extra frietjes en warme groenten bij bestellen. Als dessert hebben we een kop koffie genomen. Terugkijkend op dit etentje is de conclusie, een mooie ambiance, ziet er gezellig uit, vriendelijke bediening, maar het eten en dan daarbij de prijs/kwaliteitverhouding beneden de maat.
MSigling .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren met de restaurantactie maar moesten al met al nog veel betalen. Onder andere omdat we een toetje met toeslag aten en die wel 2maal in rekening werd gebracht. Het was erg druk waardoor de door ons bestelde koffie bij het desert was vergeten. Verder was het eten lekker.
wzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Dicht bij huis een restaurant dat een goed kwaliteit levert tegen een juiste prijs. Dus gaan we nog wel een keer heen. En met een A&H actie is het zeker de moeite waard om zo uit te gaan eten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Twee avonden lekker gedineerd met verschillende ervaring. De ene avond zeer attente bediening, de tweede avond waren ze minder oplettend (stonden buiten te roken).
Het dessert was niet van gelijke kwaliteit. De eerste avond werden de flensjes heerlijk geflambeerd. De tweede avond niet. Heb ik om moeten vragen.
Het prijs van het ontbijtbuffet vond ik erg hoog voor wat er geboden werd. Zeker als kleine eters waren wij erg duur uit.
daantje51 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Super vriendelijke bediening. Moeilijk om een keuze te maken. Alles is even lekker. En gewoon van de kaart eten dus geen aparte kaart voor de AH actie!!!
peetmerai .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten bij restaurant het Veluwse Bos via de AH restaurant actie. Leuk dat je hier van de kaart kan kiezen.
De zaak zat vol ,genoeg vriendelijk personeel. Gezellige avond.
ruinenijland .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een prima etentje! We hadden speciaal voor dit restaurant gekozen, omdat we hier ook met de AH bonnetjes uit de hele kaart konden kiezen. Allle 4 hebben we wat anders genomen, zodat we van elkaar konden proeven. Alles smaakte prima. De service was bijzonder prettig: bij aankomst moesten we even wachten tot de tafel vrij was en kregen een drankje van het huis aan de bar aangeboden. Lekker gegeten en zeker een aanrader, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden een slechte avond van de kok getroffen. Personeel heeft het heel goed opgevangen nadat we onze commentaren op het eten hadden gegeven. De extra's werden niet berekend en we kregen koffie van het huis.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Na het lezen van enkele eerdere recensies, met gemengde gevoelens hier gegeten. Maar het was prima. Het 3 gangen menu was heerlijk en smaakvol.Als voorgerecht de bospaddestoelenlasagne: een feestje op het bord. Als hoofdgerecht roodbaarsfilet, was goed van smaak met een lekkere garnituur , mijn vrouw had de kabeljauwfilet en daar gold hetzelfde voor. De extra bestelde patat was heerlijk en was achteraf niet nodig geweest, omdat de geserveerde porties ruim voldoende waren.
Als dessert namen we de crêpe Suzette, die geflambeerd werd met sinaasappellikeur .Goed van smaak, met flensjes die wel wat smeuïger hadden gekund. We aten hier met een AH bon en waren dik tevreden . Ik twijfel echter of ik het menu 35€ pp waard vind. De bediening was vlot en attent. Kortom: een aanrader ,in ieder geval om de AH aanbieding te gebruiken.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben al vaker hier gegeten en wij vinden het prima.
Het eten is goed. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het enige minpunt is dat je moet betalen voor het water.
Terwijl wij ook wijn dronken. Het was ook nog duur. Te duur vonden wij. Verder is het prima.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is prima . De bediening is erg vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij dat we moesten betalen
voor het water. terwijl wij ook wijn dronken.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Personeel was vriendelijk, maar er was duidelijk geen structuur waardoor alles heel rommelig verliep en (bij tafels naast ons) veel werd vergeten. Verdeel je tafels in wijken en laat iedereen personeelslid een wijk oppakken zodat diegene precies weet wat er gaande is en elke gast de juiste aandacht krijgt.
Huib (H.) D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
DE omntvangst in het restaurant was vriendelijk.
Daarna ging het totaal mis. De geeechten kwamen in record tempo op tafel. Het leeek wel alsof men het fijn zou vinden dat wij weer snel het restaurant zouden verlaten, zodat er ruimte zou ontstaan voor nieuwe gasten.
Als je maar volgens de aangeboden gerechten koos was alles prima, maar mijn partner heeft een dieet. En de standaard uitdrukking is ik moet even informeren of dat wel kan. Vervolgens kregen wij dan vaak te horen, neen dat kan niet.
Er werd geen alternatief aangeboden. Bij het dessert werd het echter nog bonter. Men had voor mijn partner niets dus hebben wij maar een kopje koffie besteld.

Wij weten uit erevaring dat het zoveel beter kan, met een klantvriendelijke opstelling.