Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Johanna van Burenstraat 9 7447 HB Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Knus en culinair genieten

Kom en ontspan bij Hellendoorn, gelegen aan de voet van de Sallandse Heuvelrug. Neem plaats aan de gezellige bar en bij warm weer op het zonnige terras. Hier ben je helemaal aan het juiste adres voor een lunch of diner op hoog niveau. Dus laat je verwennen door de chef en bestel er een heerlijk glas wijn bij.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben een heerlijk avondje uit gehad. We werden gastvrij ontvangen. De bediening was prima en het eten was verzorgd en goed.
Martina L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was er super, mijn vriend en ik hebben er heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Mooi klein restaurant van het hotel. We hadden er graag blijven slapen maar daar was geen plaats meer voor, hotel zat vol geboekt. Goed voor hun natuurlijk pech voor ons. Wij hadden wat te vieren en als we volgend jaar weer zover zijn boek ik wat eerder. We waren nu 17 jaar bij elkaar.
gert-jantenhove .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeer en bediening wasbprima . Hoofdgerecht had uitgebreider gemogen. Meer aardappelgarnituur en warme groenten. Dessert was prima. Het mogen kiezen van de kaart was eveneens goed.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met vrienden hier heerlijk gegeten. Alles mooi opgediend, zodat het er smaakvol uit zag. Kwaliteit was niets op aan temerken.
Voor ons 70- plussers was de hoeveelheid genoeg.
HW V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden vriendelijk gastvrij welkom geheten,in een sfeervol restaurant. De bediening was correct en vriendelijk. Zo hebben we genoten van heerlijk etentje. We willen het ook aanbevelen bij vrienden ,en komen vast een keer terug.
cor.ineke .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met onze ah.bon.we mochten van de hele kaart kiezen en dat is erg prettig. Het was mooi weer en hebben dan ook twee uur lekker buiten gezeten.na afloop nog even blijven hangen voor een paar drankjes.heerlijk avondje dus. Voor herhaling vatbaar.
Sybren F.C. H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prettige ontvangst. Jammer dat twee van de vier aan te bieden soepen niet aanwezig waren. Keuze gemaakt uit overgebleven soepen. DIt werd lief gecompenseerd door een kopje koffie van het huis. De rest van het eten was heerlijk en de bediening uiterst vriendelijk.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Smaakbeleving viel me tegen ook duurde het erg lang voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. Dit werd dan wel weer goedgemaakt door een rondje van de zaak.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten. Bediening vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Mooi restaurant. Niet opdringerig (zoals ik eerder gelezen) met het vullen van de glazen.
harryenleni .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het eten was super lekker. alleen de gezelligheid ontbrak. grote zaal voor twee echtparen. bediening was goed. ze hadden alletijd voor ons. alleen de gezelligheid ontbrak.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik was hier een jaar gelden ook en toen was ik zeer tevreden. Dat kan ik nu niet zeggen. Het voorgerecht was redelijk maar niet bijzonder van smaak. Het vlees bij het hoofdgerecht was goed maar vrij smakeloos en de groente niet gaar. De bediening was onervaren maar zeer vriendelijk, de ervaring komt vanzelf wel. Verder begrijp ik niet dat de mensen die via de AH actie komen apart worden gezet. Zijn die mensen minder dan de gewone gasten? Ik hoop dat het de volgende keer weer gewoon goed is.
Bernice V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was helaas niet wat wij er van verwachten. Het voorgerecht (carpaccio) zat geen smaak aan. Bij het hoofdgerecht waren de groentes niet gaar en de vis was flauw.
transport-advisering .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
bedienende juffrouw was in het begin niet vriendelijk behalve toen we meer gingen bestellen draaide ze wat bij ze is geen goede reputatie voor het bedrijf
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De speciale AH-dinerkaart gaf een beperkt keuze van twee hoofdgerechten, beide gerechten hebben we gebruikt (elk een uiteraard!) De hoofdgerechten smaakten goed tot uitstekend, hoewel de groenten- en aardappelporties wat karig waren. Het voorgerecht was een heerlijke pommodorisoep of een (opnieuw karige) erg lekkere carpaccio.
Het dessert was erg smakelijk, waarbij we aantekenen dat ijsbolletjes gesererveerd op een leistenen bordje niet onze voorkeur heeft. Ontvangst en bediening was uitstekend.
henkbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fletcher doet mee met de AH Restaurant actie, maar het valt ons op dat bij de vorige AH actie a la carte gekozen kon worden, weliswaar met hier en daar een acceptabele verhoging van de prijs. Bij de huidige actie is er slechts keuze uit 2 gerechten, zeker van goede kwaliteit maar het garnituur was karig, 1 schaaltje salade en 1 schaaltje aardappelen gratin, dit voor 2 personen. Hetzelfde gold voor het nagerecht.
Als het Fletcher er om gaat goodwill te kweken bij de restaurantgast met deze handelwijze, is dit wat ons betreft mislukt.
tonnybulsink .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de donderdagavond redelijk goed bezet. De ontvangst en bediening was zeer correct en wij hadden tijd en gelegenheid genoeg om na te tafelen.
hveen60 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De porties voor drie personen qua gegratineerde aardappeltjes en komkommer met sla was minimaal. Dat je moet bijbetalen voor koffie met bobbins opv een dessert vonden wij raar.
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
de bestelde geitenkaassalade met couscous zag er onooglijk uit en was niet lekker.
de soep van het twaalfuurtje was koud, het dooier van het gebakken ei was droog en het ei koud en de kroket kon direct gegeten worden dus ook al afgekoeld.
al met al erg jammer
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben onszelf aangemeld bij de bar ondanks dat we al gespot waren.Verder vriendelijk geholpen.Het duurde wel lang voor het voorgerecht en hoofdgerecht werden geserveerd.Het dessert van mijn partner viel tegen,ijs was gekristalliseerd en de chocoladesaus niet warm genoeg.Mijn dessert was heerlijk (van de wildkaart)
De keuze voor een vegetarier vond ik wat matig en het feit dat er voor een aantal gerechten extra moest worden betaald was ook niet bij alles duidelijk en gerechtvaardigd gezien de gerechten.
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
de samenstelling van het menu voor ieder van ons gezelschap afzonderlijk uit de gehele kaart is een welkome service. De bediening is uiterst professioneel en vriendelijk.