Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn

Johanna van Burenstraat 9 7447 HB Hellendoorn Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn

Knus en culinair genieten

Kom en ontspan bij Hellendoorn, gelegen aan de voet van de Sallandse Heuvelrug. Neem plaats aan de gezellige bar en bij warm weer op het zonnige terras. Hier ben je helemaal aan het juiste adres voor een lunch of diner op hoog niveau. Dus laat je verwennen door de chef en bestel er een heerlijk glas wijn bij.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn

Alex E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
de samenstelling van het menu voor ieder van ons gezelschap afzonderlijk uit de gehele kaart is een welkome service. De bediening is uiterst professioneel en vriendelijk.
Henkbeek .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Via AH actie gereserveerd. De ontvangst goed, ruime keuze a la carte, goede kwaliteit en kwantiteit, kortom lekker gegeten.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik had resererveerd en vroeg of mijn hond mee mocht, dat was goed, alleen mocht ik dan niet in het restaurant zelf, maar in de bar dineren. Ik heb gekozen voor de bar, maar de sfeer was niet gezellig daar. Een tweede keer zal ik niet met hond daar naar toe gaan. Het eten was heerlijk, dus dat maakt een hoop goed. Wat eten betreft is dit restaurant een aanbeveling waard
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was lekker goed op smaak en een fijne bediening. niks teveel. de soep was verrassend lekker de thaise kippen soep was zeer lekker. Het hoofd gerecht was erg goed op smaak. En de nagerechten waren super lekker. groetjes aan de kok.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten en een heerlijke, gezellige avond gehad met de familie. Als voor- en nagerecht een proeverij gehad waarbij we zelf mochten kiezen van de bordjes die op tafel waren gezet met verschillende gerechten. Staat super leuk en de keuze is ook een stuk makkelijker op deze manier :). Vriendelijk personeel dat op deze avond de benen onder het lijf heeft gelopen door de drukte, maar dit niet liet merken aan de tafel. Een super avond gehad met een leuke sfeer in het restaurant. Een echte aanrader!
Bork D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
17-10-2016 gegeten met 4 personen waarvan 2 kinderen van 6 en 8.
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Waarbij we een tweede 3-gangenmenu gratis kregen.
Attente bediening, waarbij het ons opviel dat de jongedame alles netjes en vlot deed, maar de spontaniteit misten we een beetje.
De carpaccio vooraf was prima, naar mijn mening iets te koud, maar de smaak was prima. Hoofdgerecht was gerolde kipfiliet met groene asperges. Zag er leuk uit, smaak viel een beetje tegen. Nagerecht was de cheesecake met toebehoren van rood fruit, kruimelkoek en sorbet ijs.
Eten was prima, ook voor de kinderen waren ze flexibel. Zeker voor herhaling vatbaar. De kinderen aten pasta met kaas en saus apart en friet met kipnuggets. Kan weinig mee fout gaan en dat was ook het geval.
Al met al prima gegeten met leuke ontspannen sfeer in een net ingericht restaurant. Ik zou het zo weer overdoen ;-)
Ansstegeman58 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goedemorgen, gisteren met 4 personen gegeten in Uw restaurant met de bonnen van de AH restaurantactie.
Het duurde wat lang voordat ons werd gevraagd wat we wilden drinken, daarna kwam er een jonge, verlegen ober, die met weinig woorden en bijna onverstaanbaar onze bestelling opnam. Na de bestelling van 2 glazen roze wijn, werden er 2 glazen rode wijn ingeschonken. Als antwoord werd er gezegd, dat hij alleen naar de fles had gekeken. Hij kwam erg nerveus over en bij het uitserveren van het dessert, was hij duidelijk nerveus ( Trillen van zn handen)
Daarna nam een andere ober het over en dat ging prima.
Het eten was redelijk, het zalmvoorgerecht was nattig, waarschijnlijk geen verse zalm en ik vond de kip minder van smaak en geen kipsmaak, ook was de rauwkost erg flauw en zonder smaak. De schelvis in papier!! vevatte ook veel vocht en smaakte flauw.
Het dessert was prima.
Wij zouden dit restaurant niet aanraden.
Harryenleni .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij moesten lang wachten tot er iemand kwam om ons te helpen heb zelf iemand opgezocht. het eten was lekker al hoewel wij de aardappelen misten er werd pasta neergezet die we niet lusten de rauwkost was sober. ook het ijs was sober zonder slagroom. de bediening was prima.
Jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
we hebben hier heerlijk met onze kinderen geluncht.
mijn vrouw heeft de slip tongetjes gegaard in roomboter gekozen en ze waren voortreffelijk.
Ik nam de sate van varkenshaas met garnituur en heb er ook van genoten.
een aanrader voor iedereen.
Miepeijlders .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij binnenkomst was er niemand te zien en dat duurde even.... Er stonden 2 mensen te wachten en langzaamaan vulde het restaurant zich met voornamelijk ouderen . De ambiance kan zeker wel een opknapper gebruiken. Beetje oubollig.
Het eten was heerlijk. Ook voor vegetariërs. Er stond echter maar 1 kok in de keuken , waardoor de wachttijden wat opliepen Twee man/vrouw personeel als bediening. Die tevens kassa en telefoon moesten bedienen. Ik heb inderdaad moeten denken aan het boek van Hendrik Groen. Klagende en ongeduldige ouderen ( in korte broek en t- shirt). Echt erg beiden. De bediening hield zich echter fantastisch. Uitleggen waarom , beleefd en vriendelijk blijven... Ze hebben zeker een halve marathon gelopen in een paar uur tijd. De manager mag trots zijn op zijn personeel. Omgekeerd is dit natuurlijk je reinste mismanagement. Het vrouwelijke personeelslid heeft die avond gedragen. Chapeau! We hopen dat je baas hierop anticipeert.
Onze hartelijke groeten,
Miep Eijlders
Hoevemanebbinge.1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
de soep was goed. hoofdgerecht liet lang op zich wachten! rauwe wortels niet te eten iets dat op een brok aardappels leek. geen dessert genomen in verband met lang wachten op hoofdgerecht. Toch volledig 3gangen menu op de rekening
Chero202 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Nog nooit zo goed bediend in een restaurant van Fletcher, personeel die avond drie jonge dames die zo goed met elkaar alles regelde, de boerenschnitzel was werkelijk perfect, het toetje subliem. Hier komen wij zeker terug.
Carine1990 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Er zat wat zand tussen de salade. Aangegeven bij het pers. Werd excuses voor aangeboden. Had naar mijn idee wel opgelost mogen worden met een drankje van het huis. Verder prima gegeten in een mooie omgeving
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
AH 3 gangen menu.Je kunt hier gewoon kiezen uit het aangeboden. Wij zijn gestart met uiensoep..minestrone en brocollo soep.
Deze waren allemaal erg goed van smaak.
Het hoofdgerecht bestond uit varkensoester..was erg goed en visgerecht idem.De biefstuk was redelijk beetje taai..smaak was wel goed..het vegetarische gerecht notenburger viel tegen..was te droog..saai..simpel en de broodjes waren niet vers. De nagerecht waren goed.
Accomodatie : goede stoelen..tafels erg hoog alles komt wat bejaard over.
Idablokland .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voor en nagerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht viel erg tegen, met name het vegatarische hoofdgerecht. Droge notenburgers op een afbakbroodje met friet. Friet erg droog, geen sausje erbij. Geen groentes erbij. Was meer een gerecht voor in een cafetaria. De sfeer in het restaurant ademde vergane glorie. Jammer. Bediening was vriendelijk.
George.postel .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima verblijf gehad in dit restaurant. Wij waren met z'n vieren en wij waren allen zeer tevreden over de locatie, restaurant, eten en zeker het zeer vriendelijke personeel. Pluim!
Mariannevangool1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk a la carte gegeten met AH restaurantactie in een prettige omgeving. Borden waren mooi opgemaakt en het eten was lekker. Bediening was vriendelijk en prettig.
Joziassebr .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bedingen goed - vriendelijke // stoelen beetje te hoog voor mensen van eenmeterzetig
Eten prima - ontvangst receptie goed we gingen tevreden naar huis.
AnnemiekeTE .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het aangeboden menu was gevarieerd met een goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en vlotte bediening op mooie locatie.