Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Johanna van Burenstraat 9 7447 HB Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Knus en culinair genieten

Kom en ontspan bij Hellendoorn, gelegen aan de voet van de Sallandse Heuvelrug. Neem plaats aan de gezellige bar en bij warm weer op het zonnige terras. Hier ben je helemaal aan het juiste adres voor een lunch of diner op hoog niveau. Dus laat je verwennen door de chef en bestel er een heerlijk glas wijn bij.

Glas champagne

B. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was er lekker, zag er ook allemaal mooi uit op het bord, de bediening was vlot en vriendelijk.
Locatie ligt in een rustige buurt, zeker een aanrader.
gemma.vdvegt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Goede ontvangst ,het eten was lekker en verzorgd.
Het personeel heel vriendelijk,en aandacht voor de klant.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Jammer dat een uitgebreide lunch niet in het restaurant maar in het “eetcafee” wordt geserveeerd.
Eten was goed van smaak en ruim voldoende.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fout van het personeel (de kok kreeg de schuld, we weten niet of dat terecht was), werd op nette manier opgelost
Gerbert S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was met mijn zus en broer, alle drie dik tevreden, en komen zeker een keer terug.
Eten was smaakvol en de bediening super aardig en attent.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was wat mij betreft teleurstellend, het niveau van een eetcafé. De smaken zijn goed, maar alledaags en zonder fantasie. We hebben geen nagerecht genomen en moesten toch een volledig driegangenmenu afrekenen. Misschien omdat we een kopje koffie namen(?) ik geloof niet dat ik hier nog een keer ga eten, ik ben beter gewend.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
de kok heeft weinig gevoel voor een goede bereiding...weinig fantasie..het was aardig, maar we zullen er niet nog een keer naar toe gaan.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Weinig sfeer in restaurant Zou erg een tweede keer gaan eten.de gerechten waren redelijk . Ze waren niet mooi opgemaakt. Een flesje kraanwater voor 2,50 bond ik erg prijzig.
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het voorgerecht uiensoep was zeer smakelijk. De varkenshaasmedaillons waren goed. Het nagerecht aardbeien met ijs was eveneens goed. Alles, ook voor het oog, leuk. Porties voor 65+ OK.
Jammer genoeg kregen we geen uitleg van de gerechten. Het personeel is wel vriendelijk maar ondeskundig. Jong meisje wist niet dat er een kurketrekker nodig was voor de fles te openen!!
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Er moet nog steeds iets gedaan worden aan het vreselijke geluid van de schuivende stoelen. Hier moet op een eenvoudige wijze wat aangedaan kunnen worden.
De te geringe hoeveel witte martini in een enorm glas in verhouding tot de prijs is een aanfluiting. Een betere maatvoering is al snel een goede oplossing.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben een heerlijk avondje uit gehad. We werden gastvrij ontvangen. De bediening was prima en het eten was verzorgd en goed.
Martina L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was er super, mijn vriend en ik hebben er heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Mooi klein restaurant van het hotel. We hadden er graag blijven slapen maar daar was geen plaats meer voor, hotel zat vol geboekt. Goed voor hun natuurlijk pech voor ons. Wij hadden wat te vieren en als we volgend jaar weer zover zijn boek ik wat eerder. We waren nu 17 jaar bij elkaar.
gert-jantenhove .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeer en bediening wasbprima . Hoofdgerecht had uitgebreider gemogen. Meer aardappelgarnituur en warme groenten. Dessert was prima. Het mogen kiezen van de kaart was eveneens goed.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met vrienden hier heerlijk gegeten. Alles mooi opgediend, zodat het er smaakvol uit zag. Kwaliteit was niets op aan temerken.
Voor ons 70- plussers was de hoeveelheid genoeg.
HW V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden vriendelijk gastvrij welkom geheten,in een sfeervol restaurant. De bediening was correct en vriendelijk. Zo hebben we genoten van heerlijk etentje. We willen het ook aanbevelen bij vrienden ,en komen vast een keer terug.
cor.ineke .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met onze ah.bon.we mochten van de hele kaart kiezen en dat is erg prettig. Het was mooi weer en hebben dan ook twee uur lekker buiten gezeten.na afloop nog even blijven hangen voor een paar drankjes.heerlijk avondje dus. Voor herhaling vatbaar.
Sybren F.C. H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prettige ontvangst. Jammer dat twee van de vier aan te bieden soepen niet aanwezig waren. Keuze gemaakt uit overgebleven soepen. DIt werd lief gecompenseerd door een kopje koffie van het huis. De rest van het eten was heerlijk en de bediening uiterst vriendelijk.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Smaakbeleving viel me tegen ook duurde het erg lang voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. Dit werd dan wel weer goedgemaakt door een rondje van de zaak.