Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Johanna van Burenstraat 9 7447 HB Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Een hartelijke groet en heerlijke gerechten: daar draait het om bij Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn. Laat je meenemen door de chef-kok en zijn keukenbrigade naar een wereld van puur genieten en ambachtelijke gerechten. Wil je na het eten nog even borrelen? Neem dan plaats in de gezellige bar en proef een van de zes heerlijke Fletcher’s Cuvée huiswijnen.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie locatie waar we lekker rustig hebben kunnen zitten en eten. De bediening was ontspannen en erg vriendelijk. Eten was heerlijk!
Hildadavina .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wildmenu was heerlijk en het was gezellig druk. Er werd ook meteen een extra stoel voor mijn man geregeld, waar hij zijn been op mocht liggen, omdat hij zijn enkel gebroken heeft.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden goed ontvangen. De bediening was vriendelijk. Jammer was dat de biefstuk en champions niet meer voorradig waren.
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie locatie. Gereserveerd, maar nog geen tafel klaar. 10 min. wachten. Beetje koud in de zaal. Hebben zelf de verwarming aangedaan. Wildmenu was duurder dan normaal plus nog extra betalen voor specifiek hoofdgerecht (hertenbiefstk) en voorgerecht(ganzenborst filet). Menu was daardoor €42,-. Qua prijs kwaliteit was het daardoor erg uit verhouding. Miste een ingrediënt (aardappelpuree). Een Schaaltje Groenten (sterke mosterddressing) en een schaaltje gekookte gekruide aardappelpartjes. Was het enige dat er bij zat. En als je nu geen mosterd lust......
Op zich goed eten, maar na 1,5 uur heb je alle drie gerechten op.
Elnino86 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 volwassenen, een kind van 4 en een baby van 1. Voor kinderen is het niet echt geschikt. Er is geen speelhoek i.o.d. De wachttijden tussen de gangen zijn daarvoor ook te lang. Met volwassenen kun je hier prima eten. Het is luxe en deftig en het eten ook van hoge kwaliteit. Het personeel is vriendelijk, maar zijn vooral beleefd en correct. Soms wat afstandelijk daardoor. Maar dat hoort misschien bij het etablissement.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het personeel stelde zich heel klantvriendelijk op. De kwaliteit van het eten was heel goed. De entourage sfeervol.
De bediening ging op zich vlot, maar er was voldoende tijd voor pauzes tussen de verschillende gangen.
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was er lekker, zag er ook allemaal mooi uit op het bord, de bediening was vlot en vriendelijk.
Locatie ligt in een rustige buurt, zeker een aanrader.
gemma.vdvegt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Goede ontvangst ,het eten was lekker en verzorgd.
Het personeel heel vriendelijk,en aandacht voor de klant.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Jammer dat een uitgebreide lunch niet in het restaurant maar in het “eetcafee” wordt geserveeerd.
Eten was goed van smaak en ruim voldoende.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fout van het personeel (de kok kreeg de schuld, we weten niet of dat terecht was), werd op nette manier opgelost
Gerbert S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was met mijn zus en broer, alle drie dik tevreden, en komen zeker een keer terug.
Eten was smaakvol en de bediening super aardig en attent.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was wat mij betreft teleurstellend, het niveau van een eetcafé. De smaken zijn goed, maar alledaags en zonder fantasie. We hebben geen nagerecht genomen en moesten toch een volledig driegangenmenu afrekenen. Misschien omdat we een kopje koffie namen(?) ik geloof niet dat ik hier nog een keer ga eten, ik ben beter gewend.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
de kok heeft weinig gevoel voor een goede bereiding...weinig fantasie..het was aardig, maar we zullen er niet nog een keer naar toe gaan.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Weinig sfeer in restaurant Zou erg een tweede keer gaan eten.de gerechten waren redelijk . Ze waren niet mooi opgemaakt. Een flesje kraanwater voor 2,50 bond ik erg prijzig.
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het voorgerecht uiensoep was zeer smakelijk. De varkenshaasmedaillons waren goed. Het nagerecht aardbeien met ijs was eveneens goed. Alles, ook voor het oog, leuk. Porties voor 65+ OK.
Jammer genoeg kregen we geen uitleg van de gerechten. Het personeel is wel vriendelijk maar ondeskundig. Jong meisje wist niet dat er een kurketrekker nodig was voor de fles te openen!!
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Er moet nog steeds iets gedaan worden aan het vreselijke geluid van de schuivende stoelen. Hier moet op een eenvoudige wijze wat aangedaan kunnen worden.
De te geringe hoeveel witte martini in een enorm glas in verhouding tot de prijs is een aanfluiting. Een betere maatvoering is al snel een goede oplossing.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben een heerlijk avondje uit gehad. We werden gastvrij ontvangen. De bediening was prima en het eten was verzorgd en goed.
Martina L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was er super, mijn vriend en ik hebben er heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Mooi klein restaurant van het hotel. We hadden er graag blijven slapen maar daar was geen plaats meer voor, hotel zat vol geboekt. Goed voor hun natuurlijk pech voor ons. Wij hadden wat te vieren en als we volgend jaar weer zover zijn boek ik wat eerder. We waren nu 17 jaar bij elkaar.
GJ H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeer en bediening wasbprima . Hoofdgerecht had uitgebreider gemogen. Meer aardappelgarnituur en warme groenten. Dessert was prima. Het mogen kiezen van de kaart was eveneens goed.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met vrienden hier heerlijk gegeten. Alles mooi opgediend, zodat het er smaakvol uit zag. Kwaliteit was niets op aan temerken.
Voor ons 70- plussers was de hoeveelheid genoeg.