Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Kennemerstraatweg 425 1851 PD Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Culinaire parel in prachtige omgeving

Fletcher restaurant Heiloo ligt in een natuurrijke omgeving en op korte afstand van de oud-Hollandse stad Alkmaar. In de nabijheid van het restaurant kun je genieten van prachtige heidelandschappen, statige bomenlanen en eindeloze vergezichten. Maar dat is natuurlijk niet alles. Wat maakt dit restaurant op culinair gebied uniek? Het gebruik van verse producten van Nederlandse bodem. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij jouw culinaire hartje op hol moet brengen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

• : Parkeren bij het restaurant is gratis

Maandag t/m zondag :
Lunch : 12.00-17.00 uur
Diner : 17.00 - 21.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, driegangen menu pomodori-soep, rundersteak en ijssorbet. Alles van een uitstekende kwaliteit en presentatie. De ambiance - met later gedimd licht - is prima. De service en attentie - erg junior - is echter aan de matige kant.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed eten vlotte bediening. Goede tussentijd tussen voorgerecht hoofdgerecht. Goed eten. Was gezellig. Niet groot. Goed ingericht.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goede sfeer en bediening.
Niet alles wat op de kaart stond was aanwezig maar er was voor ons in ieder geval een goed alternatief.
Al met al heel goed
system .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Als voorgerecht nam ik de soep van de dag: een verse rijkgevulde kippensoep. De keuze van het hoofdgerecht was ook goed uitgevallen: zachte rundersteak met een champignon-roomsaus. Goed gegaard en heerlijk van smaak. Het sluitstuk was een zomerse ijssorbet met gemarineerde vruchtjes. De service en informatie/uitleg was heel goed. De sfeer was zeer rustgevend.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Goede,vriendelijke bediening. Zeer geslaagd bezoek.
Prettig dat er ruime parkeergelegenheid is.
Komen zeker nog eens terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een gezellige eetzaal ,niet te overheersende muziek en met prima eten in een gezellige sfeer
Ook de bediening was tip-top.
Voor herhaling vatbaar
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten . Steak super. Bediening keurig .Voor herhaling vatbaar .Iets meer licht is het enigste wat ik als als advies kan meegeven
D V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De keuze van het AH menu was voor ons prima.lekker gegeten. voor herhaling vatbaar.
goed bereikbaar, makkelijk parkeren.
S. Mul-Paap ,.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten in het Fletcher Hotel (Kwartje Koffie) te Heiloo. De inrichting van het restaurant is wel vrij donker en strak/zakelijk, niet bepaald romantisch. Plastic bloemen op de tafeltjes. Het AH-driegangenmenu is een aanrader: uiensoep, hoofdgerecht (baars) en dessert (sorbet) waren uitstekend van kwaliteit en presentatie. Service vlot en prettig. Niks te klagen!
PvD48 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie tijden ons arrangementsverblijf in dit hotel. Het diner was prima. Een kritische opmerking: er wordt gevraagd of je een stokbroodje vooraf wilt. Je gaat er dat ook hiervan 50% inrekening wordt gebracht. Een misvatting: voor 5 schijfjes stokbrood met kruidenboter wordt € 3,90 in rekening gebracht. Opmerkelijk is bovendien dat op de andere avonden waarop wij het diner daar hebben gebruikt (dit zat bij de prijs van ons arrangement in) deze vraag in het geheel niet werd gesteld en wij dus geen broodplankje vooraf kregen.
Pjmcj-IENS .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goede, vlotte en zeer vriendelijke bediening, Het eten was lekker en de menukeuze (AH restaurantactie) was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
carpaggio was niet mals met een soort majonaise (?)
het vlees was niet mals
dessert met ijs. ijs erg waterig en de vruchten erin niet vers en hard
geen tafellaken. bestek op vuile tafel
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gegeten met de AH reataurantactie. De pomadoriesoep was te pittig en de varkenslende was erg vet.
Daarentegen was de zachte runderstaek erg lekker. Voor groenten betaal je extra bij. Kon beter Fletcher!
Clémence V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
vriendelijke ontvangst, vlotte, beleefde bediening. ladysteak en de vis waren prima bereid, garnituur (worteltjes) was wat minder van kwaliteit.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik had echt voor 18.00 had gereserveerd (stond ook in de bevestiging) en kreeg te horen dat we pas om 19.00 (gelukkig werden we wel ontvangen (de eersten in het restaurant); iemand had blijkbaar een typefout gemaakt. Ik had gevraagd om het vlees van tevoren te snijden -- dat is niet opgemerkt. Gelukkig ging het toch goed.
Dus de administratie is voor verbetering vatbaar.
Het eten zag er aantrekkelijk uit en was heerlijk. :-)
Frans J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gewoon gezellig met een speciaal AH menu dat er prima uitzag en goed smaakte.
De bediening deed het prima, geheel in overeenstemming met deze locatie.
system .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het voorgerecht bestond uit een heerlijke gebonden tomatensoep met huisgemaakte pesto. Als hoofdgerecht een gebakken Victoriabaars perfect van smaak met een goed gekozen saus. Het gekozen nagerecht heette Fletcherchino, een leuke naam voor een bokaal gevuld met een heerlijke koffieroom, vanille-ijs en chocolade. De bediening was heel goed door vriendelijk personeel in een rustige omgeving.
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
kleine kaart met 3 hoofgerechten, 2 vlees en 1 vis. gekozen voor steak welke zeer goed was, als voorgerecht tomatensoep welke zeer goed van smaak was. ijs als toetje
ans V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Samen met mijn vriendin een hapje gegeten.
Vriendelijke bediening en het eten was heel goed.
Als we in de buurt zijn komen we weer eten.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben heerlijke gegeten. De jongeman die ons bediende vonden wij zeer prettig in de omgang. Wij komen zeker terug!!