Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Kennemerstraatweg 425 1851 PD Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Culinaire parel in prachtige omgeving

Fletcher restaurant Heiloo ligt in een natuurrijke omgeving en op korte afstand van de oud-Hollandse stad Alkmaar. In de nabijheid van het restaurant kun je genieten van prachtige heidelandschappen, statige bomenlanen en eindeloze vergezichten. Maar dat is natuurlijk niet alles. Wat maakt dit restaurant op culinair gebied uniek? Het gebruik van verse producten van Nederlandse bodem. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij jouw culinaire hartje op hol moet brengen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Maandag t/m zondag 18.00 - 20.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede ambiance en leuke sfeer. Vriendelijk personeel! We komen hier zeker nog eens terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten op de laatste dag van de AH restaurant actie. Keuze was beperkt maar lekker.
Vlotte bediening. Komen graag terug!
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst, bediening en service uitstekend.
Ruimte niet te krap ingedeeld, dus aangenaam. Het geluidsniveau was net goed, niet te lawaaierig , niet te stil.
De snelheid van serveren van de gangen werden afgestemd met de klant. De kwaliteit en hoeveelheid van het geserveerde was goed, maar was qua prijs/kwaliteitsverhouding iets te mager. Waarschijnlijk door het AH-arrangement.
system .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De laatste keer dat ik een recensie voor dit restaurant heb geplaatst is 4 december 2016. Ik ga er van uit dat dit kort op elkaar is om opnieuw een recensie te geven.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vooraf had ik pompoensoep, die had zeer weinig smaak (en ik eet wel vaker pompoensoep)
Mijn partner had rundercarpaccio, die beter smaakte.
Als hoofdgerecht hadden we beiden procureur genomen, het hele gerecht werd prachtig opgediend en smaakte
heerlijk!!
Het toetje was gewoontjes, zowel het ijs als het kaasplankje.
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een prima sfeer.
Wees konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde hebben.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mijn man en ik hebben hier gegeten met de AH restaurant actie, we hebben heerlijk gegeten. Maar zonder de actie zou ik niet zo snel heen gaan. We vonden het eten niet erg bijzonder voor de normale prijs.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten bij kwartje koffie. Lekkere soep, carpaccio, snoekbaars en varkersvlees. Minpuntjes: toetje met zeer slecht chocoladeijs van huismerk Makro met bedroevende slagroom. Wij weten dat ze dit veel beter kunnen. Bediening uitermate attent en professioneel.
Steven O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben hier fantastisch gegeten! We zijn vegetarisch dus konden alternatieven van de kaart kiezen. Het eten was echt super goed en de service was geweldig!
kdekkertock .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wild paté mousse als voorafje, gebakken kabeljauw en als nagerecht het chocoladeijs met rood fruit. In één woord: heerlijk.
keijz657 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk en genoten onze avond. Het is dit jaar de derde keer dat we van de ah actie genoten hebben en hopen er nog vaak te komen.
Pimmetje Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hier met de AH actie gegeten, sfeervol en smakelijk gegeten met mijn meissie.
Als voorgerecht,de pompoensoep en Tartaartje van gerookte zalm met frisse salade en toast .
Het hoofdgerecht, de gebakken zalm, was heerlijk, en de gebakken kabeljauwfilet met Hollandaise saus, deze was smakeloos.
Daarbij werd een schaaltje rauwkost, en frietjes geserveerd, de frietjes waren te hard doorgebakken, en de helft, niet met de vork in te prikken.
Het dessert Chocolademousse met een Tia Maria saus, en de meloen smoothie met een bolletje vanille ijs, deze waren heerlijk.
De bediening was erg vriendelijk en goed.
De prijs voor bovenstaand menu voor 1 persoon was €34,50.
We hebben al met al gezellig en lekker gegeten, maar de prijs kwaliteit voor 1 menu, is dit veel te duur.
system .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Als voorgerecht een heerlijke pompoensoep met croutons en crème fraîche, het hoofdgerecht: een uitstekend smakende mixed grill, verschillende soorten gaar vlees met Stroganoffsaus. De afsluiter: een verfrissende meloen smoothy met een bolletje vanille ijs. Kortom een heerlijk diner, opgediend door personeel met een vriendelijke lach in een gezellige sfeer met feeërieke decemberverlichting.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooi, gezellig en heerlijk gegeten.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant was goed toegankelijk voor mensen die slechter ter been zijn, rollator kon gemakkelijk in een hoekje nabij geplaatst worden. Bediening was goed, zitplaatsen waren ruim genoeg, inrichting was goed.
Voldoende keuze uit de verschillende gangen, goede wijn werd er geschonken, goede porties van goede kwaliteit. Aanrader om te eten met wat oudere tafelgenoten.
TKooij .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitgebreide menukaart.
Voortreffelijk eten.
Vlotte en vriendelijke bediening.
******************************************
BenTimmer .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voordat wij naar voorstelling in Heiloo gingen hier met de AH actie gegeten. Wij kwamen laat aan, bijna half zeven en moesten iets na half acht weer weg. Dit met personeel besproken en zij hebben het prima gemanaged om dit voor elkaar te krijgen. Alle lof. Sfeer in restaurantruimte verrassend goed, hadden dit veel minder verwacht bij een (Fletcher) hotel op een dergelijke locatie aan de weg. Eten zeker voor deze prijs redelijk tot goed. Al met al een plezierige ervaring.
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervol en smakelijk gegeten met mijn lief.
Niet verwacht dat het binnen zo smaakvol ingericht was.
Voor herhaling vatbaar ????
RiaRood .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De pompoensoep die ik besteld had was helaas wat waterig en erg flauw. De varkenshaas spies smaakte heerlijk en het vlees was erg zacht. Ook de gebakken zalm, die mijn vriendin had besteld smaakte prima. Als nagerecht hadden we de meloen smoothie en ook die was erg lekker. Jammer alleen dat we ons bestelde broodplankje niet hadden gekregen. Bij navraag bleek dit bij de verkeerde tafel te zijn aangeboden waar het niet besteld was, dus was het weer mee teruggenomen. Erg slordig als er slechts vier tafels bezet zijn. Daar we inmiddels ons voorgerecht hadden hebben we het broodplankje maar laten zitten.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier gegeten op 04/11/16. Gekozen voor een broodje vooraf. Gevolgd door de carpaccio, de varkenshaasspies met pepersaus en tot slot de chocolademousse met een Tia Maria saus. Alle gerechten waren naar wens. Het restaurant is mooi ingericht. De bediening was vriendelijk. We hebben hier prima gegeten!