Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Kennemerstraatweg 425 1851 PD Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Culinaire parel in prachtige omgeving

Fletcher restaurant Heiloo ligt in een natuurrijke omgeving en op korte afstand van de oud-Hollandse stad Alkmaar. In de nabijheid van het restaurant kun je genieten van prachtige heidelandschappen, statige bomenlanen en eindeloze vergezichten. Maar dat is natuurlijk niet alles. Wat maakt dit restaurant op culinair gebied uniek? Het gebruik van verse producten van Nederlandse bodem. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij jouw culinaire hartje op hol moet brengen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

• : Parkeren bij het restaurant is gratis

Maandag t/m zondag :
Lunch : 12.00-17.00 uur
Diner : 17.00 - 21.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gegeten met de AH reataurantactie. De pomadoriesoep was te pittig en de varkenslende was erg vet.
Daarentegen was de zachte runderstaek erg lekker. Voor groenten betaal je extra bij. Kon beter Fletcher!
Clémence V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
vriendelijke ontvangst, vlotte, beleefde bediening. ladysteak en de vis waren prima bereid, garnituur (worteltjes) was wat minder van kwaliteit.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik had echt voor 18.00 had gereserveerd (stond ook in de bevestiging) en kreeg te horen dat we pas om 19.00 (gelukkig werden we wel ontvangen (de eersten in het restaurant); iemand had blijkbaar een typefout gemaakt. Ik had gevraagd om het vlees van tevoren te snijden -- dat is niet opgemerkt. Gelukkig ging het toch goed.
Dus de administratie is voor verbetering vatbaar.
Het eten zag er aantrekkelijk uit en was heerlijk. :-)
Frans J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gewoon gezellig met een speciaal AH menu dat er prima uitzag en goed smaakte.
De bediening deed het prima, geheel in overeenstemming met deze locatie.
system .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het voorgerecht bestond uit een heerlijke gebonden tomatensoep met huisgemaakte pesto. Als hoofdgerecht een gebakken Victoriabaars perfect van smaak met een goed gekozen saus. Het gekozen nagerecht heette Fletcherchino, een leuke naam voor een bokaal gevuld met een heerlijke koffieroom, vanille-ijs en chocolade. De bediening was heel goed door vriendelijk personeel in een rustige omgeving.
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
kleine kaart met 3 hoofgerechten, 2 vlees en 1 vis. gekozen voor steak welke zeer goed was, als voorgerecht tomatensoep welke zeer goed van smaak was. ijs als toetje
ans V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Samen met mijn vriendin een hapje gegeten.
Vriendelijke bediening en het eten was heel goed.
Als we in de buurt zijn komen we weer eten.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben heerlijke gegeten. De jongeman die ons bediende vonden wij zeer prettig in de omgang. Wij komen zeker terug!!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hadden online geboekt met de AH-actie. Deze reservering was niet bekend bij het restaurant. Maar het maakte niet uit, we konden plaatsnemen aan het raam met mooi uitzicht op de bollenvelden. De ambiance was goed en nodigde uit tot lekker rustig eten. Er kwam tot tweemaal toe iemand om de bestelling op te nemen. Er werd met ons afgestemd hoe snel we wilden eten. We konden kiezen uit twee voor-, hoofd en nagerechten. Bij de antipasti vooraf liet de ober een kommetje olijven van het plankje glijden, bijna over mijn schoenen en jas (gelukkig net niet). De runderspies was goed. Twee aardappelgarnituren, geen groente. Als dessert ijs met advocaat (te weinig advocaat, dunne lijntjes uit een spuitflesje, je proefde het eigenlijk niet eens). Als geheel: bediening niet erg professioneel, redelijk gegeten, jammer dat het restaurant niet doet aan 200 gram groente per dag en de AH-actie niet gebruikt om zichzelf wat meer op de kaart te zetten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede ambiance en leuke sfeer. Vriendelijk personeel! We komen hier zeker nog eens terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten op de laatste dag van de AH restaurant actie. Keuze was beperkt maar lekker.
Vlotte bediening. Komen graag terug!
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst, bediening en service uitstekend.
Ruimte niet te krap ingedeeld, dus aangenaam. Het geluidsniveau was net goed, niet te lawaaierig , niet te stil.
De snelheid van serveren van de gangen werden afgestemd met de klant. De kwaliteit en hoeveelheid van het geserveerde was goed, maar was qua prijs/kwaliteitsverhouding iets te mager. Waarschijnlijk door het AH-arrangement.
system .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De laatste keer dat ik een recensie voor dit restaurant heb geplaatst is 4 december 2016. Ik ga er van uit dat dit kort op elkaar is om opnieuw een recensie te geven.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vooraf had ik pompoensoep, die had zeer weinig smaak (en ik eet wel vaker pompoensoep)
Mijn partner had rundercarpaccio, die beter smaakte.
Als hoofdgerecht hadden we beiden procureur genomen, het hele gerecht werd prachtig opgediend en smaakte
heerlijk!!
Het toetje was gewoontjes, zowel het ijs als het kaasplankje.
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een prima sfeer.
Wees konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde hebben.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mijn man en ik hebben hier gegeten met de AH restaurant actie, we hebben heerlijk gegeten. Maar zonder de actie zou ik niet zo snel heen gaan. We vonden het eten niet erg bijzonder voor de normale prijs.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten bij kwartje koffie. Lekkere soep, carpaccio, snoekbaars en varkersvlees. Minpuntjes: toetje met zeer slecht chocoladeijs van huismerk Makro met bedroevende slagroom. Wij weten dat ze dit veel beter kunnen. Bediening uitermate attent en professioneel.
Steven O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben hier fantastisch gegeten! We zijn vegetarisch dus konden alternatieven van de kaart kiezen. Het eten was echt super goed en de service was geweldig!
kdekkertock .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wild paté mousse als voorafje, gebakken kabeljauw en als nagerecht het chocoladeijs met rood fruit. In één woord: heerlijk.
keijz657 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk en genoten onze avond. Het is dit jaar de derde keer dat we van de ah actie genoten hebben en hopen er nog vaak te komen.