Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Kennemerstraatweg 425 1851 PD Heiloo Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Culinaire parel in prachtige omgeving

Fletcher restaurant Heiloo ligt in een natuurrijke omgeving en op korte afstand van de oud-Hollandse stad Alkmaar. In de nabijheid van het restaurant kun je genieten van prachtige heidelandschappen, statige bomenlanen en eindeloze vergezichten. Maar dat is natuurlijk niet alles. Wat maakt dit restaurant op culinair gebied uniek? Het gebruik van verse producten van Nederlandse bodem. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij jouw culinaire hartje op hol moet brengen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo (Kwartje Koffie)

Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant was goed toegankelijk voor mensen die slechter ter been zijn, rollator kon gemakkelijk in een hoekje nabij geplaatst worden. Bediening was goed, zitplaatsen waren ruim genoeg, inrichting was goed.
Voldoende keuze uit de verschillende gangen, goede wijn werd er geschonken, goede porties van goede kwaliteit. Aanrader om te eten met wat oudere tafelgenoten.
TKooij .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitgebreide menukaart.
Voortreffelijk eten.
Vlotte en vriendelijke bediening.
******************************************
BenTimmer .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voordat wij naar voorstelling in Heiloo gingen hier met de AH actie gegeten. Wij kwamen laat aan, bijna half zeven en moesten iets na half acht weer weg. Dit met personeel besproken en zij hebben het prima gemanaged om dit voor elkaar te krijgen. Alle lof. Sfeer in restaurantruimte verrassend goed, hadden dit veel minder verwacht bij een (Fletcher) hotel op een dergelijke locatie aan de weg. Eten zeker voor deze prijs redelijk tot goed. Al met al een plezierige ervaring.
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervol en smakelijk gegeten met mijn lief.
Niet verwacht dat het binnen zo smaakvol ingericht was.
Voor herhaling vatbaar ????
RiaRood .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De pompoensoep die ik besteld had was helaas wat waterig en erg flauw. De varkenshaas spies smaakte heerlijk en het vlees was erg zacht. Ook de gebakken zalm, die mijn vriendin had besteld smaakte prima. Als nagerecht hadden we de meloen smoothie en ook die was erg lekker. Jammer alleen dat we ons bestelde broodplankje niet hadden gekregen. Bij navraag bleek dit bij de verkeerde tafel te zijn aangeboden waar het niet besteld was, dus was het weer mee teruggenomen. Erg slordig als er slechts vier tafels bezet zijn. Daar we inmiddels ons voorgerecht hadden hebben we het broodplankje maar laten zitten.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier gegeten op 04/11/16. Gekozen voor een broodje vooraf. Gevolgd door de carpaccio, de varkenshaasspies met pepersaus en tot slot de chocolademousse met een Tia Maria saus. Alle gerechten waren naar wens. Het restaurant is mooi ingericht. De bediening was vriendelijk. We hebben hier prima gegeten!
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het restaurant was mooi ingericht en zeer sfeervol verlicht. De bediening was vriendelijk en snel. Er werd voor elk gerecht geinformeerd of die door kon komen of dat we eerst wilden wachten. Wij hebben heerlijk gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. Echt een aanrader!
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben zondag lekker gegeten. De bediening was prima. Van de buitenkant ziet het er niet ze bijzonder uit maar binnen zag het er keurig uit. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
An B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Een beetje gedateerde inrichting. Goede keuken, vriendelijke en vlotte bediening.
Voldoende keuze uit gerechten. Rustige achtergrondmuziek.
Basenandrine .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het restaurant was zeer sfeervol ingericht gezellige verlichting
Het 3gangen dunner heerlijk de zalm was zeer goed niet te droog
En het personeel zeer vriendelijk,behulpzaam je voelde je welkom.
Hecoba .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De inrichting is wat donker maar niet ongezellig. we mochten kiezen van een speciale AH actiezegels menukaart, er staan genoeg verschillende gerechten op. De wijn was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Zonder de AH actie zou ik hier ook nog wel eens gaan eten!
Pjmcj-IENS .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was lekker, maar de vorige keer dat wij er waren vond ik het beter. De service was goed en de bediening beleefd. In het begin moesten we wel vrij lang wachten. De gedateerde donkere inrichting maakt een beetje sombere indruk. Al met al voor herhaling vatbaar!
Eetclubeeriks .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Was heel goed. mooi weer dus buiten gezeten. vriendelijke bediening. Voorgerecht trio was erg lekker. Ook het vegetarische gerecht was goed.
Mcfkuijper .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.De pommodorie soep was lekker gebonden.Runderspies was goed van smaak kon ietsje malser Prima garni vooral het stukje wortel met pompoen met iets van speculaaskruiden heel verrassend.Nog een heerlijk dessert toe.
Er is een goed keuzemenu.Een vlotte en leuke bediening in een gezellige ruimte.
Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen bij anderen.

gr.M Weel
Trudy.rietveld1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. het is echt een aanrader,
genoeg op de speciale A.H. menukaart om uit te kiezen.
Het personeel was erg behulpzaam in het wisselen van het dessert,
i.v.m. met 1 persoon die erg moeilijk kan slikken i.v.m. complicatie
van een hart stil stand.
Ook voor degene die mee was met een been in het gips, was het geen probleem,
om een extra stoel te krijgen om het been op te leggen.
mooie gedekte tafels en vriendelijk personeel.
wij komen zeker nog eens terug om te eten.
om een extra stoel te hebben om het been op te leggen.
Flekkie56 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
wij hebben het geheel goed verzorgt gevonden ook de snelheid van de bediening was perfect het bevestigen voor het tijdstip was ook geweldig een 10 met een griffel verdiend hoor.
Marjoleinwinder .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten volgde elkaar ontzettend snel op, wat wel jammer was. Bediening is erg vriendelijk. Zalm vond ik iets minder, maar het dessert (tiramisu van advocaat en rum rozijnen) was om mn vingers bij af te likken!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij waren hier met de AH Restaurantactie. Wij vonden dat er voldoende keuze was. Carpaccio was wat dikker dan we gewend zijn, maar wel lekker. De soep was lekker maar waarschijnlijk niet vers. Als hoofdgerecht hadden we de varkenshaasspies en zalm. Het vlees/vis zelf was prima. De bijgerechten echter waren niet lekker. De salade zag eruit alsof het uit de overgebleven bakjes van gister was geschept. Het nagerecht bestond uit een bolletje citroenijs en passievruchtbavarois en was heerlijk!
445phv102 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Kwartje Koffie is een uitstekend adres met eengoede kaart voor een redelijke prijs. Echter.....als je met een AH/Iens kaart komt krijg je een afwijkende menukaart waarvan de beste keuzes helaas niet beschikbaar waren. Dus een hele beperkte kaart waarvan zowel bij het voorgerecht, het hoofdgerecht als het nagerecht zeer gelimiteerd was. Wij voelen ons dus met een AH/Ienskaart zeer bedrogen. Volgende keer gaan we er gewoon zonder AH/Iens kaart voor het gewone menu.
Maarten1.voogt .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
ontvangst, ambiance en service waren in orde.
het eten: voorgerecht verzorgd en smakelijk. Hoofdgerecht een totale afknapper! Schotel slordig opgemaakt, de "runderspies" bestond maar voor de helft uit rundvlees dat slechts met de grootste moeite van de houten spies kon worden losgewrikt! De andere helft was vermoedelijk kalfsvlees dat nog over was van het voorgerecht. De standaardvraag of het gesmaakt had bleef wijselijk achterwege. Het dessert was iets anders dan beloofd, maar smaakte redelijk.