Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof

Frerikshof 2 7103CA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof

De Achterhoek: dé regio voor een dagje op vakantie in eigen land. Het fietsroutenetwerk staat garant voor prachtige fietstochten, die u elke keer weer blijven verrassen. Na een schitterende dag strijkt u neer in Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof, aan de rand van Winterswijk. Geniet van een divers aanbod aan voor-, hoofd- en nagerechten en laat u verwennen door de culinaire hoogstanden van de chef-kok. Proef de smaakvolle groentequiche of ga voor een malse biefstuk met seizoensgroenten: aan u de keuze! Bij mooi weer is er tevens de mogelijkheid om plaats te nemen op het zonnige terras.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof

Sophia J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het Fletcher Hotel waar wij een paar dagen verbleven. Als voorgerecht had ik een salade met geitenkaas uit de oven. De lasagne die uit alleen maar groenten en feta kaas bestond was het lekkerste groentegerecht dat ik ooit heb gegeten. Het dessert, in het bijzonder de brownie, smolt in mijn mond. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag nog weer een keertje terug.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik heb in één week twee keer heerlijk gegeten in de Frerikshof waar ik op dat moment verbleef. Buitengewoon lekker vond ik de lasagne. In tegenstelling tot wat ik dacht was het geen pastagerecht maar diverse laagjes geroosterde groeten, feta en een beetje saus. Dit werd toen ik het bestelde ook door de bediening tegen mij gezegd. Bij zo'n voortreffelijk groentegerecht mis je het vlees helemaal niet. Een verbeterpuntje is de patat. Bepaald niet speciaal en wat aan de vette kant. Het voor- en het nagerecht waren ook smakelijk. De bediening was buitengewoon vriendelijk en service gericht.
Petervms .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Soep vooraf en speciale aanbieding T-bone steak. ice tea, een glas witte en een glas rode wijn totaal €70,00. Rode wijn werd bijgeschonken in het lege witte wijn glas. Deze fout werd door bediening zelf hersteld: nieuw glas.
Medium T-bone steak leek op in magnetron ontdooid varkensvlees (zacht roze, zonder smaak) Bij navraag werd gezegd: "Het is toch echt wel rundvlees, smakelijke voortzetting."