Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Dellenweg 115 8161 PW Epe Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Midden in de Veluwse Bossen, nabij Zwolle, ligt Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle. Hier kan je na een dag in de prachtige natuur neerstrijken voor een culinair diner in het à la carte restaurant. De kaart wisselt mee met de seizoenen, waardoor je elke keer weer wordt verrast. Denk bijvoorbeeld aan een Portobello met geitenkaas als voorgerecht of een heerlijke malse runder ribeye als hoofdgerecht. Geniet na een voortreffelijk diner van een drankje in de sfeervolle Engelse pub. In de ruimte naast de pub bevinden zich 4 bowlingbanen en 2 pooltafels of speel een potje darts of Oudhollands sjoelen. Gezelligheid gegarandeerd!

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

• : Gratis parkeergelegenheid

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Ageeth H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
in combinatie met overnachtingen in dit hotel, wat mooi in de bossen is gelegen,
hebben we hier heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk, een aanrader.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De dressing van de salade (voorgerecht) vond ik onder de maat.
Ook de vraag "smaakt het hier" vonden wij ongepast.
Het water was veel te duur, het was gewoon kraanwater en we moesten er € 3,50 voor betalen.
De tafel was niet schoon.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het restaurant ligt erg mooi in de bossen. Wij wisten de weg niet maar bij de ingang van het restaurantgedeelte werden we, toen we vroegen of we hier moesten zijn, verwelkomt en mochten we een tafeltje voor 2 uitzoeken.
Daarna was er geen vervolg. Een aantal mensen na ons werd geholpen. Uiteindelijk moesten we een ober roepen om tot de eerste aanzet van het diner te komen. We voelden ons niet erg welkom.
We kregen een aparte menukaart en konden redelijk kiezen uit 3 soms 4 gerechten. Het vervelende was dat er geen prijzen bij stonden, ook niet hoeveel een menu kostte. Wel dat er bijbetaald moest worden bij een bepaald gerecht. Het menu was lekker, opgediend met wat groente en aardappelen op het bord. Wilde je meer groente ed. dan moest dat apart bijbesteld worden en apart bijbetaald.
Ook de rekening was voor ons acabadabra. Niet te volgen hoe de rekening tot stand gekomen was.
Kortom: Wij gaan daar niet meer heen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was niet mogelijk om af te wijken van het standaard AH-menu, personeel was soepel als een blok beton.
Een gerecht wisselen met een ander, duurder was onmogelijk, niet echt klantvriendelijk.
hoogstr.looij H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Toen de diensdoende meisjes hoorden , dat mijn man niet tegen drukte kan(hersenletsel) deden ze hun best een rustige plek te vinden, zodat we op ons gemak konden dineren. Dat lukte- we zaten prima, en onda nks de dru,
Kte vonden ze tijd ons te bedienen. De volgende ochtend bij het ontbijt dezelfde service! Wij vonden het fantastisch, want het was heel druk in het hotel door de herfstvakantie.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
we hebben veel te lang op onze gerechten moeten wachten. Bij elkaar genomen 3,5 uur, voor een etentje veel te lang. De bediening kwam ook niet langs om te vragen of het ons smaakte. Heel jammer, we hadden het anders verwacht.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Groot restaurant behorend bij een hotel. Moesten vrij lang wachten voordat we een tafel kregen toegewezen, het was druk, het hotel zat vrij vol. Het eten viel niet tegen: lekkere verse ingredienten waren gebruikt en het was erg smakelijk bereid. De sfeer was niet om over naar huis te schrijven, grote en onpersoonlijke ruimte, niet wat we gezellig vinden!
joke L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten,was heel goed bereid,erg smakelijk.
Wij hadden verschillende keuze mogelijkheden,zeker n aanrader.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en aardige bediening , prima locatie, wij logeerden er ook, mooie omgeving, echt een aanrader om te combineren.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij de ontvangst deden ze nogal drammerig w.b. de AH-actie. Keer op keer werd gezegd, dat je de kaart goed zichtbaar op de tafel moest leggen. Dan konden ze makkelijk zien, dat je met die actie meedeed. Verder kregen we de indruk, dat wij langer moesten wachten op de volgende gang.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Geen commentaar. Alles prim voor elkaar. Lekkere verse producten. Alleen het ijsje was een beetje kaal. Er had wel wat slagroom bij gemogen.
info902 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een prima keuze binnen het aanbod van de AH-menu's. Keuze van de volledige kaart voor een prima prijs. Een aanrader voor wie nog een bon te verzilveren heeft!
p.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
perfecte bediening/prima prijs/jammer van het rumoer/geweldig dat het hotel ook meedoet met de aktie van AH
diner want voor een AOWer is het dan heel gunstig om uit eten te gaan.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vlot en gezellig een aanrader
Het was even zoeken naar het resterant,we kwamen dus later dan de afgesproken tijd
Het was geen probleem
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Twee minpunten bij het diner bij Fletcher hotel Epe-Zwolle:
1. Patat was slechts als bijgerecht te bestellen tegen een prijs van Euro 3.50 incl. een klein bakje mayonaise
2. Op onze vraag om een karaf of fles PLAT WATER kregen we deze ook prompt maar een tegenvaller was wel dat er Euro 3,75 ( voor kraanwater) in rekening werd gebracht. U zult begrijpen dat we ons wel een 2e keer zullen bedenken om in dit Fletcher restaurant te blijven eten daar we in andere restaurants het platte water voor niets kregen.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het driegangen diner was erg lekker en het zag er erg leuk opgemaakt uit! De bediening was vlot. Kortom wij hebben een fijne avond gehad!
p.ekelmans .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben prima gegeten in een fraaie eetruimte met deskundig personeel. In een elk geval wellicht iets te professioneel en daardoor zakelijk overkomend. Wijnen waren ook van goede kwaliteit. Kortom een prettig en aangenaam verblijf.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten goede kwaliteit van eten, wat gedateerd restaurant. Het was erg druk, maar het wachten waard.
Personeel erg vriendelijk. Voor patatjes of aardappeltjes moet bij betaald worden.
Alfons R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Eerste dag te lang wachten op eten. Tweede dag beter. Dit komt waarschijnlijk door de mensen die een zakelijke bespreking hadden met een etentje erbij.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was prima . Ons werd te vaak gevraagd of het eten smaakte .De wachttijd tussen de 3 gangen was te lang. ( in totaal ruim 2 uur aan tafel gezeten voor een 3 gangen diner.)