Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Dellenweg 115 8161 PW Epe Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Centraal gelegen op de Veluwe staat dit restaurant tussen het groen en de natuur. Prachtig plekje van Nederland waar je helemaal tot rust komt en ook nog eens kunt genieten van heerlijke streekgerechten. Een keuken die alles in het werk stelt om het haar gasten naar de zin te maken. Nog geen trek? Installeer je dan in de Engelse bar en neem een drankje terwijl je alvast nadenkt over wat je straks wilt gaan eten. Of gooi een kegeltje om op de bowlingbaan; om de eetlust wat op te wekken!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Groot restaurant behorend bij een hotel. Moesten vrij lang wachten voordat we een tafel kregen toegewezen, het was druk, het hotel zat vrij vol. Het eten viel niet tegen: lekkere verse ingredienten waren gebruikt en het was erg smakelijk bereid. De sfeer was niet om over naar huis te schrijven, grote en onpersoonlijke ruimte, niet wat we gezellig vinden!
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en aardige bediening , prima locatie, wij logeerden er ook, mooie omgeving, echt een aanrader om te combineren.
joke L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten,was heel goed bereid,erg smakelijk.
Wij hadden verschillende keuze mogelijkheden,zeker n aanrader.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij de ontvangst deden ze nogal drammerig w.b. de AH-actie. Keer op keer werd gezegd, dat je de kaart goed zichtbaar op de tafel moest leggen. Dan konden ze makkelijk zien, dat je met die actie meedeed. Verder kregen we de indruk, dat wij langer moesten wachten op de volgende gang.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Geen commentaar. Alles prim voor elkaar. Lekkere verse producten. Alleen het ijsje was een beetje kaal. Er had wel wat slagroom bij gemogen.
info902 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een prima keuze binnen het aanbod van de AH-menu's. Keuze van de volledige kaart voor een prima prijs. Een aanrader voor wie nog een bon te verzilveren heeft!
p.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
perfecte bediening/prima prijs/jammer van het rumoer/geweldig dat het hotel ook meedoet met de aktie van AH
diner want voor een AOWer is het dan heel gunstig om uit eten te gaan.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vlot en gezellig een aanrader
Het was even zoeken naar het resterant,we kwamen dus later dan de afgesproken tijd
Het was geen probleem
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Twee minpunten bij het diner bij Fletcher hotel Epe-Zwolle:
1. Patat was slechts als bijgerecht te bestellen tegen een prijs van Euro 3.50 incl. een klein bakje mayonaise
2. Op onze vraag om een karaf of fles PLAT WATER kregen we deze ook prompt maar een tegenvaller was wel dat er Euro 3,75 ( voor kraanwater) in rekening werd gebracht. U zult begrijpen dat we ons wel een 2e keer zullen bedenken om in dit Fletcher restaurant te blijven eten daar we in andere restaurants het platte water voor niets kregen.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het driegangen diner was erg lekker en het zag er erg leuk opgemaakt uit! De bediening was vlot. Kortom wij hebben een fijne avond gehad!
p.ekelmans .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben prima gegeten in een fraaie eetruimte met deskundig personeel. In een elk geval wellicht iets te professioneel en daardoor zakelijk overkomend. Wijnen waren ook van goede kwaliteit. Kortom een prettig en aangenaam verblijf.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten goede kwaliteit van eten, wat gedateerd restaurant. Het was erg druk, maar het wachten waard.
Personeel erg vriendelijk. Voor patatjes of aardappeltjes moet bij betaald worden.
Alfons R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Eerste dag te lang wachten op eten. Tweede dag beter. Dit komt waarschijnlijk door de mensen die een zakelijke bespreking hadden met een etentje erbij.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was prima . Ons werd te vaak gevraagd of het eten smaakte .De wachttijd tussen de 3 gangen was te lang. ( in totaal ruim 2 uur aan tafel gezeten voor een 3 gangen diner.)
edemeij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontvangst bij de receptie was heel prettig en we werden netjes ontvangen. Ook de bediening was heel prettig. we kregen steeds hetzelfde meisje. Die met een lach en een grapje iets aanbood.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De bediening was correct , het eten was lekker, in het begin was er heel veel rumoer later werd het rustiger wat de sfeer ten goede kwam al met al was het een geslaagd etentje.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Met AH-actie gegeten. Voldoende en gevarieerde keuze mogelijk. Heeft iets kneuterigs om een broodplankje apart in rekening te brengen. Alles voldoet, maar niets springt eruit. Omdat er meerdere groepen zijn, is het onrustig. Zeker werd het dat toen een groep niet buiten barbecuede maar binnen een buffet had.
Wat slordig is dat een aanvulling tweemaal op de rekening stond. Dit is gecorrigeerd maar bij thuiskomst bleek dat een tweede aanvulling ten onrechte óók twee keer berekend is. Bedrag is niet hoog genoeg om verhaal te halen, maar het is gewoon niet aanvaardbaar.
harm31 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
goede ontvangst erg vriendelijk eten was goed gezellige inrichting voor herhaling
2wij zullen vast nog weer eens daar gaan eten
G.van. H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er zijn geen opmerkingen,eten was goed,bediening uitstekend vriendelijk personeel,behulpzaam.
Lokatie mooi gelegen in een pracht omgeving.