Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin

Strandweg 18 2684 VT Ter Heijde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin

Culinair genieten in de duinen

Middenin de duinen aan de Zuid-Hollandse kust vind je hotel-restaurant Elzenduin. Een perfecte samenhang tussen cultuur, natuur, strand en lekker eten. Het restaurant heeft een modern interieur waarin je op een trendy manier kunt genieten van heerlijke gerechten. Naast het dagelijks wisselende à la carte menu is er keuze uit verschillende mooie wijnen waarover het vriendelijke personeel je graag adviseert.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin

GV V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
vriendelijke bediening alleen alleen aarzelend als je wat vroeg ik dacht dat ik zalmfilet zou krijgen maar volgens mij was het een ander soort vis mijn man had vlees en kreeg daarbij een schaaltje friet wat wel heel erg klein was voor een nieuw schaaltje moesten we bij betalen . de rugleuningen van de stoeltjes waren erg laag waardoor je niet lekker zat. Vond dat we ook heel snel weer buiten stonden voor een 3 gangen menu. we hebben goed gegeten maar vond de prijs kwaliteit wel aan de hoge kant
h R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening en prachtig gelegen vlak achter de duinen en het strand
alleen de parkeerplaatsen vlakbij het hotel zijn snel vol
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben een heel gezellige avond gehad met een prima diner en goede wijn in een fijne omgeving. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Yolanda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooi uitzicht! De open keuken is heel prettig. Een klein minpuntje...de kuipstoeltjes zijn niet geschikt voor lange mensen. Zowel bij de rugleuning als bij het zitgedeelte een beetje het gevoel dat je een stukje mist, maar dat zal niet iedereen zo ervaren. Al met al is dit restaurant zeker een aanrader!
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Soep werd heet opgediend. Had groente bijbesteld maar voor bijna vier uur kreeg ik een karig bakje sla. De biefstuk had ik medium besteld maar was vooral taai. Toetje was lekker maar erg calorierijk. Inclusief wijn rekende ik meer dan 40 euro. Prijs kwaliteit klopte dus niet. Evenmin leuk te moeten meegenieten van gesprekken tussen personeel.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de 3e x hier gegeten. Doorgegeven inzake mijn lactose-intolerantie en sausjes apart. Geen probleem, kwamen aan de tafel eea bespreken, niets was te veel.
De vloer was eindelijk gemaakt, werd deze week gedaan. Helaas, toen wij kwamen, leek het wel, of er natte honden in de zaal waren. Niet zo'n prettige lucht. Kwam door het wrijven/was/lijmen vd vloer oid zei de ober.
Later op de avond rook ik het niet meer, misschien omdat de keuken open was/ er gerechten werden gemaakt.
berthul .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
wij waren met zijn zessen en iedereen was lovend over het eten.Goede kwaliteit!En lekker buiten op het terras gezeten,vriendelijke bediening!
josebatistkouw .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en gezellige serveersters en zij hebben ervoor gezorgd dat wij van een heerlijk en gezellig diner hebben kunnen genieten, complimenten aan de kok!
adrie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
wij mijn man en ik hebben heerlijk gegeten de bediening was perfect bijzonder vriendelijk meisje in een woord geweldig wij komen terug. frans en adrie dijkshoorn
jacengeerdebruyn D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, kleding van mijnheer heel slordig, en de vloer zou een up-date mogen hebben.
De sfeer was prima.
jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden netjes ontvangen en direct herkend omdat we vorig jaar ook geweest waren.
Dat is al een prettig binnenkomen. De bediening was wederom vriendelijk en gezellig.
De kwaliteit van het eten was ook weer goed.
Een groot minpunt is de losliggende tegeltjes waar we vorig jaar ook al een opmerking over plaatst hebben.
Hier is nog steeds niets aan gedaan. Dit is niet alleen slordig maar ook gevaarlijk.
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed eten, prettige bediening, zeer rustige omgeving en een smaakvolle inrichting. Erg mooi gelegen aan de voet van de duinen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker dichtbij, haalde wel het leeftijdsgemoddelde omlaag! Alle gasten waren behoorlijk op leeftijd!
De bediening had zich daarop aangepast, heel rustig, niet verzorgd, ook de kleding was niet zoals het hoorde.
Gekozen voor de pittige garnalen (5 garnalen en een bruin broodje, niet pittig, geen garnering, geen saus)
En de rundercarpaccio, ( mooi dun gesneden, heel veel truffelmayonaise en spekjes waardoor het te vettig en xout werd)
Allebei voor het hoofdgerecht de steak gekozen met rucola en parmezaanse kaas( stukje biefstuk, daarop 4 plakjes champignons een dotje rucola en wat parmezaanse kaas gedrapeerd) zeer vreemde manier van presenteren en ook niet lekker, warme rucola is zo niet lekker! Bakje friet werd erbij geserveerd.
Als dessert voor de koffiecompleet gekozen, heel veel chocolade, en een stukje kleffe brownie.
Al met al is het niet heel veel bijzonder
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten prima, bediening redelijk en mensen(directie) laat eens wat aan die vloer doen. Vandaag op morgen ligt er een oudje languit door het restaurant heen.
Wim of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hotel met mooi gelegen restaurant. Pal tegen de duinrand van Monster / ter Heijden. Goed eten tegen schappelijke prijs.
jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren er voor de 2e keer en wederom erg tevreden over de kwaliteit van het eten en de bediening.
De los liggende steentjes/tegeltjes op de vloer is niet alleen erg irritant maar ook gevaarlijk.
Als je je stoel naar voren of naar achteren wilt schuiven, lukt dat niet omdat de steentjes het schuiven blokkeren en alle kanten op springen.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met ah actie. De linzensoep viel tegen, waterig met weinig smaak. Leek meer op bouillon. De vis was prima, beetje kleine portie. Frietjes kwamen helaas beetje laat. Het ijs als dessert was niet van een hele beste kwaliteit, fabrieksijs.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten viel in z'n geheel tegen. Vis was te gaar. Nu waren we er met een AH-bon en was de prijs goed, maar als je de volledige prijs zou moeten betalen, dan zou het duur zijn voor hetgeen je krijgt.
watapana06 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goede restaurant. Lekker eten. Mooi omgeving. Service was goed en vriendelijk.
1commentaar: wij waren de 2e gast binnen, maar moesten iets te lang wachten voor de hofdgerecht. Blijkt een misverstand in de keuken.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met AH bon. In maart 2016 zijn we ook geweest, was het ook goed.
Komen op zeker weer terug!
Personeel aardig en behulpzaam. Vanwege mijn lactose-intolerantie kan/mag ik niet alles eten. Geen probleem, werd aan de kok voorgelegd. En ze kwamen met oplossingen.