Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Maandag t/m zondag 07.00 - 23.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond! Het restaurant zat vol, maar de snelle en vriendelijke bediening hielp onze tafel met 6 personen, met alle aandacht. Eten was vers, goed bereid en had sterke en verrassende smaken en combinaties. Sfeervolle inrichting in deze decembermaand. Kortom, een prima ervaring, we komen terug!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Twee bokbiertjes een broodplankje en olijven besteld. De bokbiertjes van Bavaria met bijpassend bierglas waren prima, het broodplankje en olijven waren zeer teleurstellend. Voor een persoon een bak vol olijven vol olijjfolie, deze zijn vanuit de pot in olie zo in de bak gestort. Het brood plankje bestond uit kleine mooie broodjes, half afgebakken en een bonk kruidenboter waarmee je een ruit kan ingooien. In totaal vier olijven gegeten en 1 broodje, gedoopt in de olijfolie. Kwaliteit Uitermate Teleurstellend, u kent de afkorting wel en dat voor een kleine € 16,85. Hartelijk bedankt.
annette104 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Tijdens een weekendje Zeeland nog op de laatste dag gebruik kunnen maken van de AH-restaurantactie in dit restaurant. We werden bijzonder vriendelijk en gastvrij verwelkomd. Nadat eerst geïnformeerd werd naar wat we NIET lekker vonden, kregen we na een amuse een overheerlijk driegangen-verrassingsmenu voorgeschoteld. Het was heerlijk!!!
Complimenten voor bediening en keuken!!
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Verrassingsmenu was echt een verrassing, lekker en goed verzorgd. Hele attente en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er zouden wat meer groenten bij het gerecht kunnen, dat is echt minimaal. Verder is alles prima verzorgd met zeer vriendelijk personeel.
M.A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben genoten! Aardige bediening, goede ambiance en heel lekker eten. Een aanrader voor iedereen, zijn zeker van plan om terug te komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben wederom een hele fijne avond gehad met heel goed eten in een warme mooie omgeving met heel fijn personeel we komen hier graag !! Peter en Jacqueline
Sjaan K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het diner was geweldig en zeer vriendelijk personeel. De wachttijd tussen de gangen was ruim voldoende.De bediening was uitstekend en ook tijd voor een praatje.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijk personeel, let goed op. Het eten was zoals altijd super lekker. Het mooie opgemaakte bord doe je aan een kunstig schilderij denken, zo mooi en lekker! Klasse!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er leek niet veel aandacht te zijn besteed aan het menu. Enorm grote hoeveelheden. Slechte kwaliteit van zowel de vis als vlees. Jammer
annette.dam .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Met de ah-actie kregen we een verrassingsmenu aangeboden. Het was verrassend lekker en we komen graag nog een keer terug. Keurige en vriendelijke bediening.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een toegewijde bediening is er in dit restaurant: hartelijk en professioneel. Carpaccio goed op smaak, kalfsentrecote heerlijk mals, verzorgd nagerecht en frisse Verdejo (witte wijn). Tip: boek een chique kamer en je hebt een topavond.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige rustige sfeer, vriendelijk personeel en professionele bediening met goede prijs kwaliteit verhouding. Huiswijn van goede kwaliteit.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten, drank en bediening is prima! Maar wat supergoed is, is de akoestiek van de eetzaal, je kunt gewoon rustig met elkaar praten zonder stemverheffing terwijl je de andere gasten (het zat vol) niet of nauwelijks hoort. Een verademing!
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen verassingsmenu met goede producten en smaakvol opgemaakt, vriendelijke en vlotte bediening.mooi verzorgd terras met verwarming
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
leny V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben genoten van een verrassingsdinner met een combi van vis en vlees en waren echt verrast super kok
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Jas(sen) werden aangepakt. Of we eerst iets te drinken wilden bestellen. Daarna kwam er een amuse. Daarna brood met kruidenboter. Daarna werd er gevraagd of we ergens allergisch voor waren. Na een tijdje kwam het voorgerecht. Na niet al te lange tijd het hoofdgerecht. Daarna werd er gevraagd of we wilden wachten met het nagerecht of dat t opgediend kon worden. Ook het afrekenen ging vlot. Alleen moesten we zelf onze jas pakken. Die bleek op weg naar buiten op een kapstok te hangen. Voor iedereen in het hotel cq restaurant toegenkelijk.
L F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk zo je verjaardag vieren.
Top etentje, verrassend lekker verrassings menu.
Vriendelijke bediening.
Goede wijn behoeft geen krans !!!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, heerlijk gegeten met uitleg wat je geserveerd kreeg. De gerechten werden kleurrijk opgediend met verrassende kleurtjes van groenten en bloempjes.
Een goede locatie om te eten en voldoende plek om te parkeren.