Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Oud Nieuwlandseweg 13 3253 LL Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

In het gezellige Zuid-Hollandse Ouddorp, op de kop van het eiland Goeree-Overflakkee, ligt Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht, op slechts 10 minuten loopafstand van het strand. Geniet na een prachtige dag uitwaaien bij de Noordzee van heerlijke regionale specialiteiten en proef de culinaire kunsten van de chef-kok. Voor de perfecte smaakbeleving adviseren onze medewerkers je graag over een bijpassende wijn.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Hier al zeker weer voor de derde keer gegeten. Eten was ook dit keer uitstekend !
Echt een aanrader met het prachtige terras. Ook binnen ziet er goed uit met o.a. keurige toiletten.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wij hadden bij onze overnachting ook het 3 gangenmenu besteld ( 24,50 pp) . Wij hebben genoten !! Nog nooit zo lekker bij een Fletcher hotel gegeten voor deze prijs. Ook geen opdringerig gedoe voor een broodje vooraf ( zat gewoon bij de eerste gang), of een beter ( en dus duurder) wijntje. Vooraf zelfs een lekkere amuse gratis . We hebben genoten van heerlijke eendenborst, snoekbaars , bavette en zeebaars : allemaal smakelijk en mooi opgemaakt met een ruim palet van diverse groentes op bijzondere wijze klaargemaakt. Tot slot een overheerlijk samengesteld toetje. Daarbij vriendelijk en attent personeel in een mooi gedecoreerd restaurant: het was geweldig. Wij komen graag terug.
lily .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wij hebben hier voor een high tea gereserveerd. We kwamen onverwachts met vijf in plaats van vier personen. Dit werd goed opgelost. Helaas was de kwaliteit van de high tea beperkt. De broodjes met gebakken ei en bacon waren keihard, niet te snijden en zeer moeilijk te kauwen. Bovendien was het ei, evenals de quiche en dergelijke koud en vastgeplakt aan de plank waarop het geserveerd was. Terwijl dit warme gerechten zouden moeten zijn. De broodjes met oude kaas en wat sla waren ook keihard en niet te snijden en zeer moeilijk te kauwen. Van dat brood hadden ze beter French toast kunnen maken. De bediening en ambiance waren plezierig.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond! Het restaurant zat vol, maar de snelle en vriendelijke bediening hielp onze tafel met 6 personen, met alle aandacht. Eten was vers, goed bereid en had sterke en verrassende smaken en combinaties. Sfeervolle inrichting in deze decembermaand. Kortom, een prima ervaring, we komen terug!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Twee bokbiertjes een broodplankje en olijven besteld. De bokbiertjes van Bavaria met bijpassend bierglas waren prima, het broodplankje en olijven waren zeer teleurstellend. Voor een persoon een bak vol olijven vol olijjfolie, deze zijn vanuit de pot in olie zo in de bak gestort. Het brood plankje bestond uit kleine mooie broodjes, half afgebakken en een bonk kruidenboter waarmee je een ruit kan ingooien. In totaal vier olijven gegeten en 1 broodje, gedoopt in de olijfolie. Kwaliteit Uitermate Teleurstellend, u kent de afkorting wel en dat voor een kleine € 16,85. Hartelijk bedankt.
annette104 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Tijdens een weekendje Zeeland nog op de laatste dag gebruik kunnen maken van de AH-restaurantactie in dit restaurant. We werden bijzonder vriendelijk en gastvrij verwelkomd. Nadat eerst geïnformeerd werd naar wat we NIET lekker vonden, kregen we na een amuse een overheerlijk driegangen-verrassingsmenu voorgeschoteld. Het was heerlijk!!!
Complimenten voor bediening en keuken!!
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Verrassingsmenu was echt een verrassing, lekker en goed verzorgd. Hele attente en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er zouden wat meer groenten bij het gerecht kunnen, dat is echt minimaal. Verder is alles prima verzorgd met zeer vriendelijk personeel.
M.A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben genoten! Aardige bediening, goede ambiance en heel lekker eten. Een aanrader voor iedereen, zijn zeker van plan om terug te komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben wederom een hele fijne avond gehad met heel goed eten in een warme mooie omgeving met heel fijn personeel we komen hier graag !! Peter en Jacqueline
Sjaan K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het diner was geweldig en zeer vriendelijk personeel. De wachttijd tussen de gangen was ruim voldoende.De bediening was uitstekend en ook tijd voor een praatje.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijk personeel, let goed op. Het eten was zoals altijd super lekker. Het mooie opgemaakte bord doe je aan een kunstig schilderij denken, zo mooi en lekker! Klasse!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er leek niet veel aandacht te zijn besteed aan het menu. Enorm grote hoeveelheden. Slechte kwaliteit van zowel de vis als vlees. Jammer
annette.dam .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Met de ah-actie kregen we een verrassingsmenu aangeboden. Het was verrassend lekker en we komen graag nog een keer terug. Keurige en vriendelijke bediening.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een toegewijde bediening is er in dit restaurant: hartelijk en professioneel. Carpaccio goed op smaak, kalfsentrecote heerlijk mals, verzorgd nagerecht en frisse Verdejo (witte wijn). Tip: boek een chique kamer en je hebt een topavond.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige rustige sfeer, vriendelijk personeel en professionele bediening met goede prijs kwaliteit verhouding. Huiswijn van goede kwaliteit.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten, drank en bediening is prima! Maar wat supergoed is, is de akoestiek van de eetzaal, je kunt gewoon rustig met elkaar praten zonder stemverheffing terwijl je de andere gasten (het zat vol) niet of nauwelijks hoort. Een verademing!
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen verassingsmenu met goede producten en smaakvol opgemaakt, vriendelijke en vlotte bediening.mooi verzorgd terras met verwarming
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
gezellig rustig hotel en er gezellig we zullen zeker vaker terug gaan!!!!
goed bevallen ook goed te den met kinderen!!!!!