Fletcher Hotel Restaurant Duinoord

Wassenaarseslag 26 2242 PJ Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Duinoord

Intieme sfeer in de Wassenaarse duinen

Verscholen in de duinen bij de ‘Wassenaarse Slag’, oftewel het schitterende strand achter de chique buurt Wassenaar, vind je dit hotel-restaurant. Hier kun je eerst heerlijk uitwaaien langs de branding van de Noordzee om vervolgens moe en voldaan aan te schuiven voor een stevige lunch of diner. Het gezellig ingerichte restaurant brengt je terug naar vervlogen tijden en heeft een intieme sfeer. Geniet hier van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten en bestel er om het echt af te maken een goed glas wijn bij.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Duinoord

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cornelius D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sinds meer dan 20 jaar klant in deze zaak. Wij gaan er regelmatig met vrienden eten. Verwonderen ons steeds over het oudbakken interieur wat toch iets gezelligs heeft. Gisteren hoorden wij dat de zaak vier maanden dicht gaat voor een grondige renovatie. Wij zullen hoe dan ook het oude vertrouwde interieur missen, maar kijken nieuwsgierig uit naar de heropening nieuwe stijl
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Hadden met gezelschap gereserveerd voor AH menu. Was uitermate smakelijk met lekkere wijn ernaast. Inrichting is wat gedateerd maar wel netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We kunnen het aanraden!
allard20 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het gebouw staat in de duinen en is van buiten mooi. Binnen is het wat morsig, net zoals de bediening. Het eten is prima en steekt positief af bij het interieur.
sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hier een hoofdgerecht gegeten als onderdeel van de route van Happen en trappen.
We konden buiten op het terras zitten, dat we dat zelf verbouwde omdat we niet in de zon wilde zitten was geen enkel probleem. De keus was tussen vlees en vis. De boerenhoenderfilet was heerlijk en de lekkerbek van Heek ook. Frites waren heerlijk bruin en vers. en de salade zeker goed gevuld en niet alleen voor de garnering bedoeld.
Je ziet duidelijk dat het verouderd is. Een kleine renovatie zou wat luxere uitstraling geven aan dit mooi gelegen hotel
adindasai .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij waren met z'n tweeën en hebben de vorige dag gereserveerd met de vraag of het mogelijk was om een vegetarische en een nonvegetarische lunch te bestellen. Dit bleek geen probleem te zijn. De communicatie verliep soepel en correct.
In het restaurant was de bediening vriendelijk. Wij konden kiezen uit 2 menu's.
De vegetarische soep was prima, maar het hoofdgerecht was ronduit beschamend voor een restaurant dat goed staat aangeschreven: het bestond uit een diep bord met een enorme berg pasta. Op deze pasta lagen een paar champignons, een paar kleine tomaatjes, een paar stukjes courgette. En dit was het hele hoofdgerecht. Het smaakte nergens naar, en zag er uit alsof de kok er geen zorg aan had besteed.
Het nonvegetarische hoofdgerecht zag er verzorgd uit en was smakelijk.
Het nagerecht was voor beiden hetzelfde en was goed verzorgd en smakelijk.
De locatie is aantrekkelijk met mooi uitzicht.
Mijn advies aan vegetariërs: zoek een ander restaurant als je goed en lekker wil eten.
Wollewietje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De locatie is prachtig in de duinen. Het eten was heerlijk. Prachtige opmaak van de borden, goede bereiding en juiste temperatuur. Verse producten. Kortom een aanrader!
Annelies.visser1 V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de korting via de AH actie. Er was keuze uit 2 verschillende 3-gangen menu's. Wij gingen voor de zalm als hoofdgerecht. Prima klaargemaakt. Bij het nagerecht was er in eerste instantie geen keus, maar bij een verzoek om iets anders, werd dit zonder probleem opgelost. De bediening liet op het terras nogal op zich wachten, terwijl het niet erg druk was.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Ontvangst niet echt vriendelijk, uitleg over menu niet overeenkomstig wat op de site stond. De carpaccio bevatte relatief veel kaas, de gegrilde zalm was aan de droge kant en het toetje werd bezorgd zonder dat we een keus hadden kunnen maken!
De 'ober' zag er niet echt professioneel uit (slordig en morsig gekleed).
Alleen de wijn (Merlot) was erg lekker. Het was dat het tweede menu gratis was (AH-actie) anders was dit niet acceptabel geweest.
fpwoper .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We zaten buiten, wat op zich best fris was. Bij ons ging alles helemaal goed, er werd zelfs goed rekening gehouden met de lactose-intolerantie van mijn vriend! In geen enkel gerecht dat hij kreeg zat melk!
pmversluis .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
het terras was gezellig met de mussen die mee aten.
bij de bediening hebben ze het broodplankje laat geserveerd en in rekening gebracht.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
In ons arrangement zaten 2 keer een driegangenmenu. De kwaliteit van de driegangen was goed te noemen op de soep na. Die smaakte wel erg naar een kant en klaar product. Nadat de soep was terug genomen hebben we een plezierige avonden gehad met prima wijn. Wel is de keuze erg beperkt namelijk 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en geen keuze uit het toetje. Interieur is uit grootmoeders tijd.
marieke-spl .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij kozen voor carpaccio en zalm steak, de alternativen waren soep van lenteuitjes en pepper steak, als dessert een coupe met heerlijk sorbetijs. Het was een prachtige zomeravond dus we konden tot 's avonds laat buiten zitten. Het was een feestelijke avond op een prachtige plek in de duinen op een terras met vriendelijke bediening.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een gigantische pan mosselen, frietjes, een goede salade. Lekkere wijn erbij. En dat alles op een plezierig terras waar mussen hun gang mogen gaan. We kregen er geen spijt van onze AH Restaurantkaart aan een avondje Duinoord te hebben besteed, het hotel waar het binnen zo ouderwets toegaat. Er kon bij het driegangenmenu (€34,50, exclusief broodplankje dat €3,90 kost) uit drie hoofdgerechten worden gekozen. Bij de voorgerechten was er de keuze uit twee schotels, we namen een romig maar vooral saai soepje van lenteui (met croutons en wat sliertjes ham had men wonderen kunnen doen) . Als nagerecht kwam er, zonder keuzemogelijkheid, ijs. De bediening was vriendelijk, maar er was verwarring over de rekening, altijd vervelend (eerst veel te hoog, daarna juist weer te laag), en vermoedelijk door te weinig menskracht werden aankomende gasten niet opgevangen. Maar we hadden een aangename avond, met als grootste zorg: hoe krijgen we al die kilo's mosselen op?
hunteler .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
prachtig gelegen in het duingebied bij Wassenaarseslag. Doordat het tevens een hotel is wordt het restaurant ook bezet door die gasten, anders was het er wel erg stil geweest schatten wij zo in. We maakten gebruik van een dinervoucher van Fletcher voor een 3 gangendiner met keuze. Wij kozen een seranohamsalade vooraf, waarbij de meloen nog wat verder had mogen rijpen.
Het hoofdgerecht van een gegrilde "bunderhoen" was smakelijk en goed klaargemaakt. De grootste verrassing was een "truffel"- dessert, maar dan een chocolade truffel in cacao gerold met een heerlijke stragiatello achtige ijsvulling, let wel zo groot als 2 ganzeneieren! Het interieur is tamelijk gedateerd, maar past wel bij de sfeer en uiterlijke uitstraling van het duinhotel.
annekevankapel .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De locatie van het hotel is al mooi zo midden in de duinen. En binnen is het gezellig en sfeervol. De broodjes vooraf lekker, zalig soepje, verrukkelijke 'boerenscharrelhoen', en heerlijk toetje. Bediening ook prima en vrolijk, geen stijf gedoe daar. Ga er zeker nog eens eten.
flinck .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Je kon kiezen uit 2 mogelijkheden, vis of vlees.
alles lag ineens op je bord met een beetje groente en een paar partjes aardappel, niet eens gevraagd of we frietjes wilde hebben.
En dat voor 34,50 voor 1 menu.
Nee dat gaat hier niet meer gebeuren het eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor 14 februari 2016 een valentijnsmenu voor mijn vrouw als verrassing besteld. Ook zou er een kuswedstrijd zijn. Wat het menu zou zijn wisten we niet maar het had niets maar ook niets met valentijn te maken. Ook hebben we de kuswedstrijd niet gezien en gezelligheid is iets anders. Jammer, ook omdat we hier 10 jaar geleden ons huwelijksfeest hebben gegeven en het toen goedverzorgd was.
Thostie .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het hotel is hopeloos gedateerd en ook de kamers voldoen maar net aan de eisen die je tegenwoordig mag stellen voor dergelijke prijzen. Het personeel is wel vriendelijk maar moet hoognodig een cursus bediening hebben . De manager van het hotel komt aan tafel en overhandigt je zelfs geen menukaart maar begint eerst het dagmenu op te sommen waar je uit kunt kiezen. Pas bij het aangeven van het feit dat je een ander menu wilt hebben gaat dhr. naar de keuken om te vragen of dat mogelijk is ?? Blijkbaar was het personeel niet op de hoogte hoe een aantal actie's waar het keten aan mee doet in elkaar zit. Dhr. zelf is wel vriendelijk maar loopt erbij als een zoutzak, erg jammer want het bepaalt wel een deel van de sfeer waarin je verblijft. Ook s'morgens tijdens het ontbijt zijn er te weinig tafels ingedekt en moet je zelf aangeven dat je komt ontbijten!! Erg jammer allemaal want ik heb tot dusver nooit klachten gehad over de Fletcher hotels, integendeel zelfs het was altijd voortreffelijk. Wel jammer van onze overnachting ook want het was mede een verjaardagscadeau van mijn kinderen. Nogmaals personeel was wel vriendelijk maar miste net dat stukje service wat je van een Fletcher hotel mag verwachten. Ik zou dan ook adviseren dit hotel een grondige opknapbeurt te laten geven en het personeel alsook de manager/eigenaar een opfriscursus bediening. Anders zou ik dit hotel zeker afvoeren van het Fletcher keten want het doet de naam zeker geen eer aan.
Met vriendelijke groet.
Piet Roovers
Mrwvdhout H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ontspannen en plezierige sfeer. Goede bediening, correct en vlot.
Zalm uitstekend, pepper steak iets minder. Tip , werk met biologisch vlees.
Esther1973 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Prachtige locatie en mooi oud pand. Er stond bij aankomst een sfeervol gedekte 8 persoonstafel voor ons klaar, op een mooie plek bij het raam. Wij vonden de keuzes van het ah-restaurantactie-menu prima. Voor de vegetariërs zonder gedoe een alternatief. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed en lekker gegeten. Als kers op de taart een "sterretjes-fontein" op de toetjes van de twee jarigen in ons gezelschap.. Erg leuk! Voor herhaling vatbaar!