Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Kabeljauwallee 35 6865 BL Doorwerth Nederland Kaart
31-317319010

Over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Tussen bos en bruisend

In de lommerrijke omgeving van de Veluwe ligt het Fletcher Hotel, al is de levendige stad Arnhem slechts een paar kilometer verderop. Cultuur, historie en natuur komt hier allemaal samen. Het restaurant Doorwerth kenmerkt zich door kleurrijk decor waarin je van 's ochtends tot 's avonds terrecht kan voor luxe versnaperingen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ter gelegenheid van ons trouwjubileum zaten wij voor een paar dagen in hotel Fletcher in Doorwerth. Een prachtige omgeving! Bij ons arrangement zat ook een 5-gangen diner en een ontbijt inbegrepen. Het 5-gangen diner stond al vast, wel konden we aangeven wat we niet wilden eten of lusten. Daar werd goed rekening mee gehouden. IK heb ook een wijnarrangement erbij gekozen. De ober informeerde ons heel goed over wat we op ons bord kregen en koos er heerlijke wijnen bij uit. Het hoofdgerecht was een biefstuk, prima. Toch vond ik de voor- en nagerechten nog lekkerder. Een erg lekker soepje, wat aan tafel werd ingeschonken en een prachtig opgemaakt bord met allerlei heerlijkheden als dessert. We hebben genoten!
Liesenids .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Er is maar een gerecht en dat is soep van het huis en een polderhoen, (een stuk kip) en een soepkom met frietjes en een soepkom met salade en als toetje een capecino met drie bonbons pp
We hebben toen de friet op was nog wat frietjes gevraagd en dat bij het afrekenen een €1
extra voor betalen.
Een aan vluiting voor een Shell actie en dat voor €34,50
Ga hier nooit weer eten en geen aan raden voor vrienden in het fletcher hotel doorwerth in Arnhem
Hunteler .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het was prachtig weer en er was een congres in het hotel waardoor het restaurant nogal druk bezet was. We kregen daarom een prima plekje buiten op het terras, dat wij heerlijk vonden in de namiddagzon. Als voorgerecht kozen wij een graved laks, die uitstekend van smaak en ook voor het oog verzorgd uitzag. Als hoofdgerecht gekozen voor een langzaam in de oven gegaarde varkens procureur. Zelden zo'n mals stukje varken geproefd. Genietend van het mooie uitzicht op het park in de avondzon, afgesloten met een prima kaasplankje. Het geheel met een goede huiswijn begeleid. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen, want de kamer, het zwembad en de sauna, heeft een prima ontspanning geboden.
Tjeerddehaan .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
We hadden geen keuze.
Dit was jammer ook dat we niet op de hoogte waren erlk prijskaartje er aan zat.

Het eten was wel heerlijk.
Katy007 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ik had 3 gangen. Als voorgerecht een lekkere bijzondere uiensoep. Als hoofdgerecht kippenborst gerold in een speciale soort ham, met een kannetje heerlijke wijnsaus. Een schaaltje pomme duchesse en een schaaltje warme groentes werden erbij geserveerd. Als nagerecht stevig walnotenijs gelegen op een bed hazelnoten met erbij een peertje. I
Ik had twee dinervouchers van de actie "samen uit eten met shell". Een aanvankelijke discussie over de te kiezen gerechten is naar tevredenheid opgelost. We hebben werkelijk heerlijk gegeten.
Hans.niestadt15 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
In het restaurant van het Fletcher-hotel was geen keuzemogelijkheid waar het de maaltijd betrof. Het etentje bestond uit soep, een eenvoudig hoofdgerecht met een kippenpoot, gebakken aardappels en wat groenten, gevolgd door koffie. De maaltijd was goed en de bediening uitstekend, zoals je in een viersterrenhotel mag verwachten. Een minpunt was de prijs. Wij hadden verwacht dat wij voor een dergelijke maaltijd hooguit € 20 zouden moeten betalen, maar het werd € 34,50.
Corrie4agverhoef .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
De bediening was gastvrij en ontspannend .De soep werd heel special op gediend, een warm bord met wat croissantblokjes en wat kruiden de soep werd aan tafel uit een kan in het bord geschonken.
we voelden ons daar welkom en het was er schoon en gezellig.

Lou33 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Er was geen menu keuze mogelijk. Zonder uitleg werd ons de kaart afgenomen en kregen we het Iens menu. De prijs was erg hoog voor de kwaliteit van zowel de warrige (niet onvriendelijke) bediening als het eten. Het restaurant ziet er op zich wel aardig uit.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Kaart was niet goedkoop.
Biefstuk was lekker maar erg flets gebakken, wel goed maar zag er niet uit.
Toetje was erg lekker, net als de koffie
Bediening was niet erg vriendelijk, ik voelde me er niet welkom.

Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We verbleven met een groep van 13 personen in dit mooie en fijne hotel, en hebben er de eerste avond ook gegeten. (vooraf gereserveerd) Dat was geen goede ervaring. De bediening was heel vriendelijk, maar we hebben langer dan 2 uur op ons eten moeten wachten, en wat er toen op tafel kwam, was de prijs niet waard. Bijbestellen van friet en groente was nodig, want we hadden nog honger. Jammer dat die schalen pas werden geserveerd toen wij al lang en breed klaar waren. Maar nogmaals: het personeel was heel vriendelijk. Maar dat helpt niet tegen de honger...
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Ik had een gerecht gekozen van ca 13€, vis filetjes met gebakken rijst. Rijst was een bakje prut met de onmiskenbare smaak van een oosters roerbakmixje, de visfiletjes waren smakeloos en bestonden vooral uit een dikke gebakken paneerlaag. De saus: een potje zwarte ondefinieerbaar vloeistof, half gestold. Hoe durft dit restaurant zo iets te serveren? Het was beneden alle peil, niet eens niveau snackbar.
Gerriegerrits .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Per toeval kwamen we hier terecht. Waanzinnig mooie entree.
Groot terras met uitzicht op een park. Helaas was het te koud om buiten te eten. Veel fairtrade en verantwoord eten op de kaart.
Moeilijk om iets te kiezen. 3-gangen menu voor 36,00 euro klopt niet een keuzemenu was 24,50 of zoiets.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
prima restaurant alleen nog lang niet optimaal ingespeeld op glutenvrij ontbijt en diner. De bediening is vriendelijk en correct.