Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Denekamperstraat 48 7588 PW Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Culinaire passie in een bosrijke omgeving

Kom thuis in Twente! In het mooie natuurgebied Lutterzand, aan de river de Dinkel vind je dit leuke restaurant. In deze moderne zaak proef je de lekkerste seizoens- en streekgebonden gerechten. Een plek voor echte fijnproevers.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Maandag t/m zondag 12.00 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Janine T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik vond de ontvangst niet prettig aandoen. We werden bij binnenkomst voorbij gelopen zonder een enkele groet. Ik kom zo bij u of goedenavond was wel prettig geweest. Het eten was prima, maar de opmaak viel tegen. Met de AH actie kon je tegen een meerprijs van 6 euro pp biefstuk kiezen.
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gedineerd na een verjaardag gevierd te hebben in Duitsland. Er was keuze uit een dagmenu kaart. Het heeft ons heerlijk gesmaakt en hebben met een voldaan gevoel onze reis naar huis ( nog 150 Km) vervolgd.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hier geweest met AH actie. Alleen keuze uit beperkt dag/keuze menu. Daardoor kies je iets wat je anders misschien niet zou doen. Gerechten waren goed en hoeveelheid voldoende.
J K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben het AH menu gehad, dat betekent de keuze uit 2 verschillende 3 gangen diners, en dat was prima. De bediening was wisselend vriendelijk. We hebben wel lekker gegeten.
Marry N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
i.p.v. a la cart zoals vermeld, was er een weekmenu waarbij je kon kiezen uit 2 hoofdgerechten en een derde met 6 euro bijbetaling, ook 2 voorgerechten. Dit vind ik geen eerlijke informatie. Had anders niet voor dit restaurant gekozen. Nu moesten we voor een schnitsel zelfs 4 euro p.p. bijbetalen.
Zou hier nietr weer naar toe gaan. Wel aardige jongeman die ons hielp.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Niet erg vriendelijk personeel. We hadden geboekt op de AH site voor een dagmenu van € 18,00. Bij het afrekenen moesten we € 36,50 per menu afrekenen. Heb de persoon hier op aangesproken en deze zei dat het een fout op de site was en er niets aan kon (lees wilde) doen. Heb gevraagd of hij zijn baas wilde informeren en na enig overleg moest ik betalen en mijn bankrekening opgeven en werd het verschil geretourneerd. Na ruim een week een mail gestuurd maar geen antwoord ontvangen. Ook na 4 weken geen reactie en geen teruggave zoals beloofd. Kortom een zeer slechte klantvriendelijkheid en wij zullen er nooit meer komen en ook niet aanbevelen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was goed, maar beslist geen 34,50 waard. Het was dat we een ah restaurant actie hadden. 2 menu's voor dat bedrag was prima
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Beetje saaie inrichting, verouderd. Het eten was goed, maar zeker niet bijzonder. De bediening was vriendelijk. We hadden een kortingsbon van AH. Op de site stond dat het diner 18 euro zou kosten, hoewel het dubbele werd gerekend. Dat viel tegen, omdat we het absoluut niet zoveel waard vonden.
j H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik heb de bediening aangegeven dat de saus over mijn heilbotfilet smakeloos was. Daar moeten ze wel wat aan doen. Een saus zou wat toe moeten voegen aan de vis, maar de smaak werd erdoor bedorven.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima. Vriendelijke ontvangst. Fijne tafel. Het was redelijk druk maar je zit niet op elkaars lip. Heel prettig. Mooi opgemaakte borden, lekkere smaken. Toetje en koffie op het terras genoten. Kortom zeer geslaagd.
j.tieland .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed maar wel gedateerd hotel ,slechts 3 sterren waard, met vriendelijke bediening. 4 sterren waard.
Eten is goed, zowel ontbijt als diner.
Kamer gedateerd, vloerbedekking is versleten en vuil, badkamer is schoon maar oud. Slecht 1 handdoek per persoon voor douchen en gewoon wassen/drogen.
In onze ogen een 3 sterren hotel, geen 4. De omgeving is WEL 4 sterren waard.
Zou ik het anderen aanraden ; och ja, kan wel maar alléén met kortingsbonnen. Hoog "grijs"gehalte die dast kennelijk ook hebben inclusief de AH-bonnen.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was wel boven verwachting. Vooral de oosterse kippensoep. Leuk hotel trouwens. Aardige mensen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Buiten op het terras gegeten, kregen een dagmenu voor onze AH-kaart met de restauarantactie. Drie gerechten, totaal voor ons tweeen 52 euro inclusief wat glazen wijn. Eten was bedroevend. Slechte, vette, zenige carpaccio vooraf, zonder dressing, met rare plukjes salade. Curry soep was dun en zeer peperig. Tweede gang was parelhoen, voornamelijk gegaard in de magnetron. T-bone steak was vreselijk. Bloedeloos, smakeloos, slecht vlees. Bijgerechten waren voornamelijk afwezig`: rare aardappelschijfjes, vettig en smakeloos, komkommersalade en hele kleine stukjes wortel en ongare sugar snaps. Kort samengevat: liefdeloos. Hier spelen mensen dat ze een restaurant hebben. Toetje bestaat uit slagroom uit een spuitbus, bevroren pannacota en groene aardbeien. Bediening niet onaardig, maar wat zelfingenomen. Absoluut vermijden als je lekker wilt eten.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gewoon goed. Niet meer en niet minder. Prijzen zijn wel wat aan de hoge kant in relatie tot het gebodene. Tevens kan het geheel wel een opknapbeurt gebruiken.
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, wij zaten op het terras, waar we genoeg comfort hadden om te dineren.
Aan het eind van ons diner konden we op heerlijke loungestoelen ons kopje koffie drinken op aanbeveling van de zeer vriendelijke ober.
Djoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was prima. Maar de prijs op jullie site was 18 euro terwijl er in het restaurant 34.50 euro berekend zou worden. Toen we dit aangaven werd daar niks mee gedaan en konden ze dat niet verklaren. We voelden ons niet gezien en bijna zelf schuldig. We hebben het volledige bedrag afgerekend. Jammer van onze kortingkaart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Mooie kleine porties. Zeer smakelijke gerechten.
Speciaal gerecht voor de vegetariër.
Vlotte bediening. Vriendelijk personeel.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Broodplankje zat te kort voor het voorgerecht, dat was het enige minpuntje verder voortreffelijk gegeten.
De bediening was netjes. De recensie moet minstens honderdentwintig tekens bevatten en dat moet nu wel lukken.
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Snelle bediening ! Het voorgerecht, een heerlijke Thaise kippensoep, stond snel op tafel. Het hoofdgerecht was goed, hoewel de varkensoester ietwat flauw van smaak was. Wat meer kruiden had het smakelijker gemaakt. Na het uitserveren moesten we zelf vragen om een drankje, het was attent geweest als de bediening dit zelf had gevraagd. Het dessert was uitstekend, heerlijk walnotenijs met cheesecake.
René L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
WE hebben heerlijk gegeten.het eten was van erg goede kwaliteit en mooi opgediend.We zullen er beslist nog een keer heen gaan.een aanrader.