Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Denekamperstraat 48 7588 PW Beuningen Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

culinaire passie in een bosrijke omgeving

Kom thuis in Twente! In het mooie natuurgebied Lutterzand, aan de river de Dinkel vind je dit leuke restaurant. In deze moderne zaak proef je de lekkerste seizoens- en streekgebonden gerechten. Een plek voor echte fijnproevers.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
René L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
WE hebben heerlijk gegeten.het eten was van erg goede kwaliteit en mooi opgediend.We zullen er beslist nog een keer heen gaan.een aanrader.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Goed menu van de AH actie. Snelle bediening en vriendelijk. Menu was meer dan genoeg. Veel vlees en vis.
zeker aan te raden.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Arie v K
3 Nov heerlijk gegeten met de A.H bon.We hadden keus uit 2 x 3 gangen diner.
.Als voor gerecht bospaddestoelen soep.Als hoofdgerecht kozen we Roodbaars filet met gebakken aardappel schijfjes en fijn gekruide
zuurkool.Als nagerecht Yogurtijs met slagroom en aardbeien/saus.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
22 oktober jl. heerlijk gegeten , erg leuk dat ze meedoen met de AH-actie en het drie gangen menu was uitstekend. gezellige bediening.
Meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We mAakten gebruik van een dinnercheque van social deal die een waarde van 35 euro vertegenwoordigde. We konden buiten zitten en het was heerlijk weer. Tot zover het positieve nieuws.
De keuze die we hadden was erg klein. Als voorgerecht hadden we de keuze tussen een bouillon en een salade met gerookte zalm. Een broodplankje erbij, bijbetalen. En voor de salade moesten we ook maar liefst 3,50 pp bijbetalen. Op zich klopte dit niet omdat bij het menu van 35 euro, de waarde van de voucher, de salade met zalm zat. Maar goed, je gaat niet ruzie maken op het terras.
Dan het hoofdgerecht, boerderijhoen of Koolvis. Daar Koolvis de goedkoopste en minst smakelijke vis is die ik ken maar gekozen voor de boerderijhoen. Best een smakelijk stukje kip, maar aan de droge kant en erg klein. Je kreeg er wat rauwkost bij en wat gekookte piepers in de schil. Helaas geen frietjes erbij.
Het nagerecht geen keuze. Ik stukje tiramisu van 2 bij 1cm, klein bolletje ijs en een toefje slagroom. Bij de rekening probeerde men alsnog wat extra geld binnen te krijgen. Men bracht de twee reeds betaalde vouchers nog een keer in rekening. Foutje, jaja. Dit gebeurt wel vaker bij dit soort deals.
Ik zal eerlijk zijn, het eten was redelijk, maar veel en veel te weinig en geen keuze. Ben je dus een kleine eter en geef je niets om keuze, ga gerust hier eten. Kies anders alstublieft iets anders. Na afloop nog even een lekker frietje wezen eten, ik had nog honger.
Elsmaat .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten is er goed.
De bediening was leuk en heel netjes.
Wij vonden het menu van A.H. niet veel keuze dat had beter gekunt
Helenasch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We konden alleen maar kiezen tussen eend of koolvis wat we erg vreemd vonden vooral de eend wat we allebei niet eten en mijn man houd niet van vis, in plaats van eend mocht hij een schnitzel nemen ik zelf koos voor de vis. Eten was goed maar niet echt onze smaak. We zien liever wat meer keuze.
Jjbosma97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het eten was goed van smaak. De bediening was vlot, zo vlot dat we de laatste hap op hadden en ons bord direct werd weggehaald om de volgende gang neer te zetten. Een haastig gevoel helaas. De portie was klein en zal voor veel mensen TE klein zijn. De prijs van de AH Actie kon je nergens vinden en als je uit ging van vorig jaar (25 tot 29.95 ) viel 34,95 een beetje hoog uit.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Leuk restaurant waar het eten redelijk goed is de bediening goed evenals de ambiance.
Het voorgerecht was smaakvol evenals het nagerecht,maar het hoofdgerecht miste helaas nogal wat smaak.
De gekozen wijn uit california was zeer lekker.
De bediening was snel en vlekkeloos.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar
Posthumus-Zijlstra M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
In Dinkeloord konden we met de actie van Shell alleen gebruik maken van het dagmenu. Bij voorgerecht en hoofdgerecht hadden we de keus uit steeds 2 gerechten. Geen alledaagse kost, maar b.v. heerlijke eendenborst.
B.eibrink .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
het eten was goed een keuze uit twee menu"s

service was goed een vlotte bediening hoefden niet lang te wachten

decor was leuk en gezellig ingericht
Christaoffringa .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
We aten het tankendineer van Shellmenu. De kalfsoester was heerlijk mals, salade heerlijk knapperig en vers. Het werd in goed tempo geserveerd, kortom een aanrader.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Met de hond hier gegeten tijdens ons verblijf in Overijssel. Dit kon prima in de lounge. Eerst ontspannen een lekker wijntje gedronken en een broodplankje als starter. Vervolgens als wij het er aan toe hadden aan tafel. Dit begon met een salade zalm en een kerriesoep, die erg lekker was! De zalm was iets minder, naar mijn idee diepvries?? De lamsracks maakten alles goed; heerlijk en perfect gegaard! Lekkere frietjes en fisse smaakvolle salade.
Op de bank nog een heerlijke verse muntthee met honing gedaan en met een voldaan gevoel naar de hotelkamer!
Agmboerkamp .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontvangst, bediening door personeel goed en verzorgd. Prima hoofdgerecht kalfsoester met heerlijke knapperige groenten en gratiné aardappelschijfjes.
Jokeage .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker eten tijdens de AH zegelactie. Er was echter een beperkte keuze uit 1 soort vlees of vis. Voorgerecht Italiaanse tomatensoep of salade met zalm. Hoofdgerecht kalfsoester of roodbaarsfilet. Hierbij werd alleen een klein schaaltje aaldappelgratin en sla/rode bietensalade geserveerd. Deze laatste was erg lekker overigens. Ze vroegen ook niet of er nog iets aangevuld moest worden wat vooral van de laatste voor mij had gemogen.
Als nagerecht een klein stukje cheesecake met een bolletje aardbeienijs.
Jolandaborghuis .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We zijn met 8 personen geweest, en het eten was goed .Maar we konden niet wat anders bestellen. Ook graag meer groente en patat zou er bij moeten zitten. Het was een beetje karig op het bord. We zijn meer eten gewend, en ook dat er bijgevuld of vragen of er meer moet komen. Is gewoon een tip!!Dan kunnen ze ook meer verdienen
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was lekker maar niet bijzonder. Voor actie prijs goed in prijsverhouding. Maar als dit de standaard is, zou ik niet de volle pond willen betalen. Of hielden ze zich in/nu wat anders ivm actie?
Service was wel erg goed en mooi restaurant.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hadden bonnen van Shell.Voor gerecht: Bospaddestoelen bouillon soepje,hoofd gerecht:Roodbaarsfilet op een betje van groente.Nagerecht"Chocolademouse met vanille ijs.
Dit alles was fantastisch.
Aaron-cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Onvriendelijk chagrijnig personeel. Ze wilde niet naar de klant luisteren. Beperkte keuze, geen goede prijs voor wat je te eten krijgt, erg duur.
Barber3 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het restaurant was goed te vinden met voldoende parkeerplaatsen.
De ontvangst was correct en de bediening attent, we wilden niet alles snel en op aangeven werd het bediend.
Het eten was goed en zeker voldoende.

BarBer