Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Denekamperstraat 48 7588 PW Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Culinaire passie in een bosrijke omgeving

Kom thuis in Twente! In het mooie natuurgebied Lutterzand, aan de river de Dinkel vind je dit leuke restaurant. In deze moderne zaak proef je de lekkerste seizoens- en streekgebonden gerechten. Een plek voor echte fijnproevers.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Maandag t/m zondag 12.00 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Beetje saaie inrichting, verouderd. Het eten was goed, maar zeker niet bijzonder. De bediening was vriendelijk. We hadden een kortingsbon van AH. Op de site stond dat het diner 18 euro zou kosten, hoewel het dubbele werd gerekend. Dat viel tegen, omdat we het absoluut niet zoveel waard vonden.
j H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik heb de bediening aangegeven dat de saus over mijn heilbotfilet smakeloos was. Daar moeten ze wel wat aan doen. Een saus zou wat toe moeten voegen aan de vis, maar de smaak werd erdoor bedorven.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima. Vriendelijke ontvangst. Fijne tafel. Het was redelijk druk maar je zit niet op elkaars lip. Heel prettig. Mooi opgemaakte borden, lekkere smaken. Toetje en koffie op het terras genoten. Kortom zeer geslaagd.
j.tieland .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed maar wel gedateerd hotel ,slechts 3 sterren waard, met vriendelijke bediening. 4 sterren waard.
Eten is goed, zowel ontbijt als diner.
Kamer gedateerd, vloerbedekking is versleten en vuil, badkamer is schoon maar oud. Slecht 1 handdoek per persoon voor douchen en gewoon wassen/drogen.
In onze ogen een 3 sterren hotel, geen 4. De omgeving is WEL 4 sterren waard.
Zou ik het anderen aanraden ; och ja, kan wel maar alléén met kortingsbonnen. Hoog "grijs"gehalte die dast kennelijk ook hebben inclusief de AH-bonnen.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was wel boven verwachting. Vooral de oosterse kippensoep. Leuk hotel trouwens. Aardige mensen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Buiten op het terras gegeten, kregen een dagmenu voor onze AH-kaart met de restauarantactie. Drie gerechten, totaal voor ons tweeen 52 euro inclusief wat glazen wijn. Eten was bedroevend. Slechte, vette, zenige carpaccio vooraf, zonder dressing, met rare plukjes salade. Curry soep was dun en zeer peperig. Tweede gang was parelhoen, voornamelijk gegaard in de magnetron. T-bone steak was vreselijk. Bloedeloos, smakeloos, slecht vlees. Bijgerechten waren voornamelijk afwezig`: rare aardappelschijfjes, vettig en smakeloos, komkommersalade en hele kleine stukjes wortel en ongare sugar snaps. Kort samengevat: liefdeloos. Hier spelen mensen dat ze een restaurant hebben. Toetje bestaat uit slagroom uit een spuitbus, bevroren pannacota en groene aardbeien. Bediening niet onaardig, maar wat zelfingenomen. Absoluut vermijden als je lekker wilt eten.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gewoon goed. Niet meer en niet minder. Prijzen zijn wel wat aan de hoge kant in relatie tot het gebodene. Tevens kan het geheel wel een opknapbeurt gebruiken.
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, wij zaten op het terras, waar we genoeg comfort hadden om te dineren.
Aan het eind van ons diner konden we op heerlijke loungestoelen ons kopje koffie drinken op aanbeveling van de zeer vriendelijke ober.
Djoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was prima. Maar de prijs op jullie site was 18 euro terwijl er in het restaurant 34.50 euro berekend zou worden. Toen we dit aangaven werd daar niks mee gedaan en konden ze dat niet verklaren. We voelden ons niet gezien en bijna zelf schuldig. We hebben het volledige bedrag afgerekend. Jammer van onze kortingkaart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Mooie kleine porties. Zeer smakelijke gerechten.
Speciaal gerecht voor de vegetariër.
Vlotte bediening. Vriendelijk personeel.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Broodplankje zat te kort voor het voorgerecht, dat was het enige minpuntje verder voortreffelijk gegeten.
De bediening was netjes. De recensie moet minstens honderdentwintig tekens bevatten en dat moet nu wel lukken.
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Snelle bediening ! Het voorgerecht, een heerlijke Thaise kippensoep, stond snel op tafel. Het hoofdgerecht was goed, hoewel de varkensoester ietwat flauw van smaak was. Wat meer kruiden had het smakelijker gemaakt. Na het uitserveren moesten we zelf vragen om een drankje, het was attent geweest als de bediening dit zelf had gevraagd. Het dessert was uitstekend, heerlijk walnotenijs met cheesecake.
René L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
WE hebben heerlijk gegeten.het eten was van erg goede kwaliteit en mooi opgediend.We zullen er beslist nog een keer heen gaan.een aanrader.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Goed menu van de AH actie. Snelle bediening en vriendelijk. Menu was meer dan genoeg. Veel vlees en vis.
zeker aan te raden.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Arie v K
3 Nov heerlijk gegeten met de A.H bon.We hadden keus uit 2 x 3 gangen diner.
.Als voor gerecht bospaddestoelen soep.Als hoofdgerecht kozen we Roodbaars filet met gebakken aardappel schijfjes en fijn gekruide
zuurkool.Als nagerecht Yogurtijs met slagroom en aardbeien/saus.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
22 oktober jl. heerlijk gegeten , erg leuk dat ze meedoen met de AH-actie en het drie gangen menu was uitstekend. gezellige bediening.
meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We mAakten gebruik van een dinnercheque van social deal die een waarde van 35 euro vertegenwoordigde. We konden buiten zitten en het was heerlijk weer. Tot zover het positieve nieuws.
De keuze die we hadden was erg klein. Als voorgerecht hadden we de keuze tussen een bouillon en een salade met gerookte zalm. Een broodplankje erbij, bijbetalen. En voor de salade moesten we ook maar liefst 3,50 pp bijbetalen. Op zich klopte dit niet omdat bij het menu van 35 euro, de waarde van de voucher, de salade met zalm zat. Maar goed, je gaat niet ruzie maken op het terras.
Dan het hoofdgerecht, boerderijhoen of Koolvis. Daar Koolvis de goedkoopste en minst smakelijke vis is die ik ken maar gekozen voor de boerderijhoen. Best een smakelijk stukje kip, maar aan de droge kant en erg klein. Je kreeg er wat rauwkost bij en wat gekookte piepers in de schil. Helaas geen frietjes erbij.
Het nagerecht geen keuze. Ik stukje tiramisu van 2 bij 1cm, klein bolletje ijs en een toefje slagroom. Bij de rekening probeerde men alsnog wat extra geld binnen te krijgen. Men bracht de twee reeds betaalde vouchers nog een keer in rekening. Foutje, jaja. Dit gebeurt wel vaker bij dit soort deals.
Ik zal eerlijk zijn, het eten was redelijk, maar veel en veel te weinig en geen keuze. Ben je dus een kleine eter en geef je niets om keuze, ga gerust hier eten. Kies anders alstublieft iets anders. Na afloop nog even een lekker frietje wezen eten, ik had nog honger.
Hannie E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten is er goed.
De bediening was leuk en heel netjes.
Wij vonden het menu van A.H. niet veel keuze dat had beter gekunt
helenasch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We konden alleen maar kiezen tussen eend of koolvis wat we erg vreemd vonden vooral de eend wat we allebei niet eten en mijn man houd niet van vis, in plaats van eend mocht hij een schnitzel nemen ik zelf koos voor de vis. Eten was goed maar niet echt onze smaak. We zien liever wat meer keuze.
jjbosma97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het eten was goed van smaak. De bediening was vlot, zo vlot dat we de laatste hap op hadden en ons bord direct werd weggehaald om de volgende gang neer te zetten. Een haastig gevoel helaas. De portie was klein en zal voor veel mensen TE klein zijn. De prijs van de AH Actie kon je nergens vinden en als je uit ging van vorig jaar (25 tot 29.95 ) viel 34,95 een beetje hoog uit.