Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Stationsstraat 1 8431 ET Oosterwolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Zonneschijn

In het noorden van het land strijk je neer bij restaurant de Zon. Een rustig plekje waar vertrouwde gerechten hun weg naar de menukaart weten te vinden. De chef-kok loopt hier echter niet achter de feiten aan en gooit ze in een modern jasje. Deze gerechten worden genuttigd in een sfeervolle omgeving. Een ervaring waar het zonnetje van gaat schijnen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Kippannetje voldeed niet aan onze verwachtingen. Gekookte kip, weinig smaak. Werd geserverveerd alsof je uit pannetje moest eten. Waarom niet geplaatst op rechaud? Hebben hete pannetje met enige aarzeling op de tafel geplaatst op servet. Mosterdsoep heerlijk en toetje (ijs) prima!
pgapronk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke maaltijd met de AH restaurant actie ,niets op aan te merken.
Druk bezet maar de dames die bedienden konden het uitstekend aan
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Smakelijke gerechten en mooi geserveerd. Uiensoep van partner werd goed ontvangen, aparte smaak met Friese kaas! Mijn voorafje van gerookte kabeljauw ook prima, paar graatjes helaas. Hoofdgerechten niets op aan te merken, gewoon goed. Heerlijk toetje van rabarber met ijs, echtgenoot nam Irish coffee i.p.v. koffie met likeur van menu, maar geen verschil berekend, prima!
Vriendelijke bediening in sfeervolle eetzaal met comfortabele stoelen.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We een heerlijke maaltijd gehad. Er was voldoende keus op de menukaart. De bediening was goed. Dit diner is voor herhaling vatbaar.
T.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer teleurgesteld dat geen gebruik gemaakt kon worden van de AH-aanbieding. De bestelde lunch , besteld van de lunchkaart en geserveerd in de lunchroom kwam niet in aanmerking voor betaling , gedeeltelijk met de AH-
spaarkaarten. !!!!!! Blijkbaar kan zo,n lunch alleen besteld worden van de DINER-menukaart. Onbegrijpelijk als je dat achteraf uitgelegd krijgt terwijl de serveerster ons daar niet over inlichtte. De spaarkaarten kunnen heel
prettig zijn maar dan moeten de restaurants meewerken op een positieve manier. Dit voelde niet goed en heeft de heerlijke lunch echt bedorven. Nu voelden we ons bedrogen.
jvantriet .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Door plotseling personeelsgebrek en een invallende hulpkracht (naar later bleek) duurde het lang (een half uur) voor we de menukaart kregen. De droge sherry als aperitief, was er niet, maar zonder blikken of blozen werd ons medium sherry voorgezet, wat we toen terug hebben laten gaan. Mensen aan een andere tafel liepen weg, omdat de garnalen niet goed zouden zijn. Ook zij kwamen hier vaker en waren tot nu altijd tevreden geweest, net als wij. Enfin, na ongeveer een uur kregen we ons voorgerecht. Toen we dat genuttigd hadden werd ons gevraagd wat we als dessert wilden hebben!!.
Gelukkig kregen we ongeveer een kwartier daarna wel ons hoofdgerecht. De aardige, maar niet altijd bekwame, bediening putte zich weliswaar uit in verontschuldigingen, maar pas na drie uur waren we echt klaar. Het was opvallend dat van de ca. 10 tafeltjes (met twee personen) er steeds maar aan een tafeltje werd gegeten.
Allicht was dit een incident. Zo niet dan zal er wel wat aan het management moeten veranderen.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed ontvangen drinken was er snel het broodplankje ook vlot. Maar het hoofdgerecht duurde wel even en het nagerecht heel lang opgewacht..bediening was niet erg vrolijk,maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dennis en Lucretia F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aspergesoep geen smaak, mostersoep okay. Kip in het pannetje okay. Roodbaars & mosselen geen smaak, gebroken (!) mosselen. Wachttijd 2 uur!
José J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wanneer wij in Friesland zijn eten wij regelmatig bij restaurant de Zon omdat de locatie goed en ook zeker het eten erg goed is.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
goede prijs- kwaliteit van het eten. Rustige en gezellige sfeer. Personeel erg vriendelijk. Zou als je in de buurt bent zeker een keer hier gaan eten
thina .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was ook netjes. Kortom gewoon goed!
...,,,.....................................................
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
prima gezellig voordelig hotel beetje gedateerd maar daar is de prijs ook naar
mooie omgeving aan de rand van het dorp/stadje.
clazina52 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten, alleen het eten was te koud. Wat ik vreemd vond was dat op het menu een driegangen menu stond voor 26,50. We moesten uiteindelijk 29,50 betalen voor de gratis ah restaurant actie.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De keus van het ah menu was prima, al konden we alleen maar als voorgerecht kiezen uit soepen. De pompoen soep was prima en lekker met groenten. Het vegatarisch gerecht was ook lekker. Het toetje was ook zeer goed. Vooral het bloed sinaasappel ijs! Het is een leuk restaurant absoluut. De wcs zijn ook goed schoon, waar ik erg op let.
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit is een prima restaurant. Personeel zijn heel vriendelijke en oplettend. Ik kan het aanbevelen. Verder vind ik het belachelijk dat deze recensie minimaal 120 tekens moet bevatten!
boon.tp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Volgens ons wordt er verschil gemaakt tussen gasten die met kortingsacties eten en gasten die dit niet doen.
Het wachten was erg vervelend, gasten die na ons binnen kwamen waren zeker 1 uur eerder klaar met eten .
peter_84 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben bijna een kwartier op het terras zitten wachten op bediening. We konden niet buiten eten werd ons verteld (terwijl het juist heel erg mooi weer was) dus gingen we na ons drankje op het terras naar binnen. Daar werden we weer bijna een kwartier genegeerd; niet eens een welkomst groet... we waren bijna weer weg gegaan! Dat hadden we ook beter kunnen doen: het voorgerecht/soep was redelijk goed. Het hoofdgerecht viel enorm tegen (sliptong en kip). Alles werd nog een beetje goed gemaakt door het dame blanche ijs... maar toch geen aanrader!
nico.den.boer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het hoofdgerecht (duo van lam) was uitstekend en de meekomende frites en compote van rode vruchten idem dito. De bediening was vriendelijk en voorkomend maar het tempo was wat aan de lage kant: twee en een half uur voor een driegangen-diner is wat aan de ruime kant. De ambiance van het restaurant is prima. De voor- en nagerechten waren ook lekker. Kortom, dit restaurant is wat ons betreft zeker een aanrader.
marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten, bediening was perfect, behulpzaam, snel en gemoedelijk.
Wij komen zeker weer terug om hier te eten.
Kleinzuid .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was lekker, niet erg bijzonder. Gezellige sfeer, goede bediening, wel wat afstandelijk.
Een leuke mix tussen hotelgasten en gewone bezoekers in het restaurant. Een goede prijs - kwaliteit verhouding, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.