Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Stationsstraat 1 8431 ET Oosterwolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Onze chef-kok heeft samen met haar keukenbrigade weer hun best gedaan om de à la carte kaart te voorzien van “oude en vertrouwde” gerechten in een modern jasje. Niet alleen voor het 3-gangen diner kunt u bij ons terecht, ook heeft ons Grand Café een uitstekende lunchkaart met mooie en heerlijke gerechten tegen een eerlijke prijs. Tevens bieden wij verschillende dagschotels aan tegen scherpe prijzen. Met de combinatie van mooie gerechten, goed gastheerschap en uitstekende vakkennis willen wij ervoor zorgen dat uiteten gaan weer een belevenis wordt.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 13.00 tot 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hier gegeten via een Social Deal actie. Geen keuze in menu. Auberginesoep, visstoofpotje of rundertartaar en ijsje toe. Op deze manier was het het wel waard, maar niet voor de "originele prijs". Vriendelijke bediening. Het was wel storens dat er drie dames van de gemeente aan het vergaderen waren en zeer nadrukkelijk aanwezig waren.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Echt ondermaats. Teleurstellend dagmenu. Groenten matig bereid, Aardappeltjes keihard, vermoedelijk oud en opnieuw verwarmd. Schnitzel in de frituur bereid???
Linschooten L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima eten en drinken,vlotte,vriendelijke bediening. Gezellige en lekker warme ambiance.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
prima hotel. lekker rustig. vriendelijk personeel. prima prijs/kwaliteit verhouding. vorstelijk ontbijt en lekker gedineerd.
J V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het is niet echt handig om "Kip uit het pannetje" uit het pannetje te eten. Maar je kunt het hete pannetje ook niet zomaar op tafel zetten. Het lamsvlees was helaas te gaar en daardoor een beetje taai.
Bediening was goed.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer lange tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Van 1 uit ons gezelschap was eten niet goed warm. Twee kregen erg kleine portie.
John D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten bediening was prima top de snelheid had alleen wat vlugger gemogen wat mij aan gaat duurde 2 uur voor een drie gangen dinee.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Keus genoeg. Heerlijk gegeten met vooral de aanbevolen ribeye. Had alleen een beetje meer saus bij gemogen. Het ijs hadden ze alleen niet op een warm bord moeten serveren maar na een gesprek hebben ze het met een glimlach en excuses omgeruild. Voor herhaling vatbaar.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Behalve het lang op zich laten wachten, omdat er maar een serveerster was, was het eten uitstekend.
Het was gezellig druk.
sjaakdane .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Kwaliteit en keuze van het eten is goed. Inrichting van het restaurant is netjes en schoon maar beetje saai. Bediening is vriendelijk meer met beetje Friesche stugheid. Wachttijden erg lang.
Tetsje S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben het als goed ervaren, vlakbij huis en nog nooit binnengestapt.
Nu met de AH dinerbon hebben we dit geprobeert en het is voor herhaling
vatbaar.
We kunnen er op de fiets naartoe dus super.
P.J. W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
goed en netjes,goede bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Kippannetje voldeed niet aan onze verwachtingen. Gekookte kip, weinig smaak. Werd geserverveerd alsof je uit pannetje moest eten. Waarom niet geplaatst op rechaud? Hebben hete pannetje met enige aarzeling op de tafel geplaatst op servet. Mosterdsoep heerlijk en toetje (ijs) prima!
Pgapronk P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke maaltijd met de AH restaurant actie ,niets op aan te merken.
Druk bezet maar de dames die bedienden konden het uitstekend aan
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Smakelijke gerechten en mooi geserveerd. Uiensoep van partner werd goed ontvangen, aparte smaak met Friese kaas! Mijn voorafje van gerookte kabeljauw ook prima, paar graatjes helaas. Hoofdgerechten niets op aan te merken, gewoon goed. Heerlijk toetje van rabarber met ijs, echtgenoot nam Irish coffee i.p.v. koffie met likeur van menu, maar geen verschil berekend, prima!
Vriendelijke bediening in sfeervolle eetzaal met comfortabele stoelen.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We een heerlijke maaltijd gehad. Er was voldoende keus op de menukaart. De bediening was goed. Dit diner is voor herhaling vatbaar.
T.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer teleurgesteld dat geen gebruik gemaakt kon worden van de AH-aanbieding. De bestelde lunch , besteld van de lunchkaart en geserveerd in de lunchroom kwam niet in aanmerking voor betaling , gedeeltelijk met de AH-
spaarkaarten. !!!!!! Blijkbaar kan zo,n lunch alleen besteld worden van de DINER-menukaart. Onbegrijpelijk als je dat achteraf uitgelegd krijgt terwijl de serveerster ons daar niet over inlichtte. De spaarkaarten kunnen heel
prettig zijn maar dan moeten de restaurants meewerken op een positieve manier. Dit voelde niet goed en heeft de heerlijke lunch echt bedorven. Nu voelden we ons bedrogen.
jvantriet .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Door plotseling personeelsgebrek en een invallende hulpkracht (naar later bleek) duurde het lang (een half uur) voor we de menukaart kregen. De droge sherry als aperitief, was er niet, maar zonder blikken of blozen werd ons medium sherry voorgezet, wat we toen terug hebben laten gaan. Mensen aan een andere tafel liepen weg, omdat de garnalen niet goed zouden zijn. Ook zij kwamen hier vaker en waren tot nu altijd tevreden geweest, net als wij. Enfin, na ongeveer een uur kregen we ons voorgerecht. Toen we dat genuttigd hadden werd ons gevraagd wat we als dessert wilden hebben!!.
Gelukkig kregen we ongeveer een kwartier daarna wel ons hoofdgerecht. De aardige, maar niet altijd bekwame, bediening putte zich weliswaar uit in verontschuldigingen, maar pas na drie uur waren we echt klaar. Het was opvallend dat van de ca. 10 tafeltjes (met twee personen) er steeds maar aan een tafeltje werd gegeten.
Allicht was dit een incident. Zo niet dan zal er wel wat aan het management moeten veranderen.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed ontvangen drinken was er snel het broodplankje ook vlot. Maar het hoofdgerecht duurde wel even en het nagerecht heel lang opgewacht..bediening was niet erg vrolijk,maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dennis en Lucretia F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aspergesoep geen smaak, mostersoep okay. Kip in het pannetje okay. Roodbaars & mosselen geen smaak, gebroken (!) mosselen. Wachttijd 2 uur!