Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Stationsstraat 1 8431 ET Oosterwolde Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 27
|
31-516512430
7,6 /10
78 recensies

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Onze chef-kok heeft samen met haar keukenbrigade weer hun best gedaan om de à la carte kaart te voorzien van “oude en vertrouwde” gerechten in een modern jasje. Niet alleen voor het 3-gangen diner kunt u bij ons terecht, ook heeft ons Grand Café een uitstekende lunchkaart met mooie en heerlijke gerechten tegen een eerlijke prijs. Tevens bieden wij verschillende dagschotels aan tegen scherpe prijzen. Met de combinatie van mooie gerechten, goed gastheerschap en uitstekende vakkennis willen wij ervoor zorgen dat uiteten gaan weer een belevenis wordt.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,5
    Halve fles mineraalwater
  • € 3,5
    Fles mineraalwater
  • € 3,75
    Glas wijn
  • € 22
    Fles wijn
  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeergelegenheid

Openingstijden

Maandag t/m zondag 13.00 tot 20.00 uur

Services

7,6 /10
  • 10
    2
  • 9
    10
  • 8
    32
  • 7
    22
  • < 7
    9
Eten
7,6
Service
7,7
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
73/75 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zon

Marie-Jose V.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hier gegeten via een Social Deal actie. Geen keuze in menu. Auberginesoep, visstoofpotje of rundertartaar en ijsje toe. Op deze manier was het het wel waard, maar niet voor de "originele prijs". Vriendelijke bediening. Het was wel storens dat er drie dames van de gemeente aan het vergaderen waren en zeer nadrukkelijk aanwezig waren.
Vincent K.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Echt ondermaats. Teleurstellend dagmenu. Groenten matig bereid, Aardappeltjes keihard, vermoedelijk oud en opnieuw verwarmd. Schnitzel in de frituur bereid???
Linschooten L.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Prima eten en drinken,vlotte,vriendelijke bediening. Gezellige en lekker warme ambiance.
Chris D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
  • Online gereserveerd
prima hotel. lekker rustig. vriendelijk personeel. prima prijs/kwaliteit verhouding. vorstelijk ontbijt en lekker gedineerd.
J V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Het is niet echt handig om "Kip uit het pannetje" uit het pannetje te eten. Maar je kunt het hete pannetje ook niet zomaar op tafel zetten. Het lamsvlees was helaas te gaar en daardoor een beetje taai.
Bediening was goed.
Jacqueline D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Zeer lange tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Van 1 uit ons gezelschap was eten niet goed warm. Twee kregen erg kleine portie.
John D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten bediening was prima top de snelheid had alleen wat vlugger gemogen wat mij aan gaat duurde 2 uur voor een drie gangen dinee.
Jet L.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Keus genoeg. Heerlijk gegeten met vooral de aanbevolen ribeye. Had alleen een beetje meer saus bij gemogen. Het ijs hadden ze alleen niet op een warm bord moeten serveren maar na een gesprek hebben ze het met een glimlach en excuses omgeruild. Voor herhaling vatbaar.
Tineke D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Behalve het lang op zich laten wachten, omdat er maar een serveerster was, was het eten uitstekend.
Het was gezellig druk.
sjaakdane .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Kwaliteit en keuze van het eten is goed. Inrichting van het restaurant is netjes en schoon maar beetje saai. Bediening is vriendelijk meer met beetje Friesche stugheid. Wachttijden erg lang.
Tetsje S.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben het als goed ervaren, vlakbij huis en nog nooit binnengestapt.
Nu met de AH dinerbon hebben we dit geprobeert en het is voor herhaling
vatbaar.
We kunnen er op de fiets naartoe dus super.
P.J. W.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
  • Online gereserveerd
goed en netjes,goede bediening.
Jan V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Kippannetje voldeed niet aan onze verwachtingen. Gekookte kip, weinig smaak. Werd geserverveerd alsof je uit pannetje moest eten. Waarom niet geplaatst op rechaud? Hebben hete pannetje met enige aarzeling op de tafel geplaatst op servet. Mosterdsoep heerlijk en toetje (ijs) prima!
Pgapronk P.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijke maaltijd met de AH restaurant actie ,niets op aan te merken.
Druk bezet maar de dames die bedienden konden het uitstekend aan
Ans V.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Smakelijke gerechten en mooi geserveerd. Uiensoep van partner werd goed ontvangen, aparte smaak met Friese kaas! Mijn voorafje van gerookte kabeljauw ook prima, paar graatjes helaas. Hoofdgerechten niets op aan te merken, gewoon goed. Heerlijk toetje van rabarber met ijs, echtgenoot nam Irish coffee i.p.v. koffie met likeur van menu, maar geen verschil berekend, prima!
Vriendelijke bediening in sfeervolle eetzaal met comfortabele stoelen.
Gerrit H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
  • Online gereserveerd
We een heerlijke maaltijd gehad. Er was voldoende keus op de menukaart. De bediening was goed. Dit diner is voor herhaling vatbaar.
T.R.M. L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Zeer teleurgesteld dat geen gebruik gemaakt kon worden van de AH-aanbieding. De bestelde lunch , besteld van de lunchkaart en geserveerd in de lunchroom kwam niet in aanmerking voor betaling , gedeeltelijk met de AH-
spaarkaarten. !!!!!! Blijkbaar kan zo,n lunch alleen besteld worden van de DINER-menukaart. Onbegrijpelijk als je dat achteraf uitgelegd krijgt terwijl de serveerster ons daar niet over inlichtte. De spaarkaarten kunnen heel
prettig zijn maar dan moeten de restaurants meewerken op een positieve manier. Dit voelde niet goed en heeft de heerlijke lunch echt bedorven. Nu voelden we ons bedrogen.
jvantriet .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Door plotseling personeelsgebrek en een invallende hulpkracht (naar later bleek) duurde het lang (een half uur) voor we de menukaart kregen. De droge sherry als aperitief, was er niet, maar zonder blikken of blozen werd ons medium sherry voorgezet, wat we toen terug hebben laten gaan. Mensen aan een andere tafel liepen weg, omdat de garnalen niet goed zouden zijn. Ook zij kwamen hier vaker en waren tot nu altijd tevreden geweest, net als wij. Enfin, na ongeveer een uur kregen we ons voorgerecht. Toen we dat genuttigd hadden werd ons gevraagd wat we als dessert wilden hebben!!.
Gelukkig kregen we ongeveer een kwartier daarna wel ons hoofdgerecht. De aardige, maar niet altijd bekwame, bediening putte zich weliswaar uit in verontschuldigingen, maar pas na drie uur waren we echt klaar. Het was opvallend dat van de ca. 10 tafeltjes (met twee personen) er steeds maar aan een tafeltje werd gegeten.
Allicht was dit een incident. Zo niet dan zal er wel wat aan het management moeten veranderen.
Marian T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
  • Online gereserveerd
Goed ontvangen drinken was er snel het broodplankje ook vlot. Maar het hoofdgerecht duurde wel even en het nagerecht heel lang opgewacht..bediening was niet erg vrolijk,maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dennis en Lucretia F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aspergesoep geen smaak, mostersoep okay. Kip in het pannetje okay. Roodbaars & mosselen geen smaak, gebroken (!) mosselen. Wachttijd 2 uur!
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.