Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Voorstraat 6-8 3231 BJ Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Ouderwets genieten in Brielle

Aan een oude haven in het historische centrum van Brielle vind je restaurant De Zalm. De naam stamt af van de zalmvisserij waar de stad groot door werd. Of je hier nu komt voor een zakelijke lunch of een diner met vrienden, De Zalm staat garant voor een spectaculaire maaltijd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
6,8
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Fijne ontvangst, vriendelijk, alles mogelijk wat nodig was om aan te passen, prima ontbijt, heerlijk diner die we via de ah actie konden gebruiken, wat heel toevallig was. Beneden gezellig terras, waarvan wij absoluut gen last van hadden. We hebben genoten!
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten werd wel vlug geserveerd te vlug wij zaten nog aan de soep en toen was ons hoodgerecht al klaar maar omdat mensen langs ons hetzelde hadden besteld kregen zij ons hoofdgerecht die zaten nog maar net aan tafel .Op het nagerecht moesten we weer lang wachten was niet goed geregeld daar in de keuken er was maar een kok.
magdabraber .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ondanks de wat oudbollige inrichting een zeer smaakvolle en gezellige avond, mede door de prettige
bediening van het al jaren zo vertrouwde personeel....
molwr .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het is goed toeven in de Zalm. Het eten is erg lekker (deze keer Thaise currysoep en kipfilet) en de bediening is kundig en professioneel. Ik raad Fletcher wel dringend aan om de gedateerde inrichting en het (achterstallige) onderhoud van de locatie aan te pakken.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Zeer goede ontvangst, erg vriendelijk personeel, 3 gangen diner was zeer goed. Fijn dat je gratis kunt parkeren midden in het centrum.
martinvanblijswijk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige ontvangst. Kennen het restaurant van een eerder bezoek. Reserveerden met AH-actievoucher. Bediening gastvrij, gezellig en vriendelijk.
Voorgerecht prima! hoofdgerecht prima, nagerecht was minder, droog/nog bevroren, werd door de kelner goedgemaakt met kop espresso met lekkers.
Voor herhaling vatbaar!
Cijfer: 8

tot ziens!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Beperkte kaart, te weinig (maar wel vriendelijk) personeel om alles (balie, restaurant, bar en terras) vlot te laten draaien
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op een vrijdagavond en maar max. 5 tafeltjes bezet. Dit bepaald wel een beetje de sfeer helaas. Het eten was matig. Eenmaal thuis alweer trek (wij zijn wel grote eters). Twee personen in de bediening. Mw. zag er onverzorgd uit. Dhr. maakte dit wel goed met zijn beleefdheid en grapjes. Mijn gezelschap maakte dit een leuke avond maar ik ga er zelf niet meer heen.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
wij verbleven in het hotel en hebben gebruik gemaakt van de ah aktie en erg lekker gegeten
een aanrader voor ieder die den briel bezoekt
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Hotel heeft een leuke lokale uitstraling. De inrichting is gedateerd en niet overzichtelijk. Er zitten veel hoeken in de inrichting waardoor niet duidelijk is waar wat zit
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Geen aanrader voor de AH-bonnen. Standaardmenu kost €29,50, dan heb je maar 1 keuze per ronde (= dus geen keuze). Alle andere keuzes kosten extra. We waren voor twee personen uiteindelijk ruim €60 kwijt (omdat carpaccio €3,50 extra was en een biefstukje €7,50 extra). Dat is dus €11,00 extra op een menu van €29,50.. Voor die €40 per menu kun je veel beter ergens anders gaan eten. Kwaliteit van biefstuk liet te wensen over. Carpaccio was wel lekker! Overigens word je met de bonnen niet in het restaurant geplaatst maar in een met TL-buizen verlichte ontbijtzaal.
avdschalk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na de reis van de wintersportvakantie hier goed gegeten. Lekker Briels vispotje (wat was er eigenlijk Briels aan?) en varkensrek. De mosterdsoep vooraf was heerlijk.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren er met de ah bonnen. Bediening was erg vriendelijk en professioneel. Eten was heerlijk. Al met al dus een zeer geslaagde avond.
ina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
is een beetje gedateerd hotel in het midden van brielle. maar het eten s er goed is ook voor de kinderen iets te doen. heeft eigen parkeerplaats. ben er nu een paar keer geweest ook met pasen was goed verzorgd.hotel zelf ken ik niet.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zouden gaan eten bij de zalm vantevoren gekeken of een keuze menu was.. Op de site stond keuze menu.
Toen we daar aankwamen lag een een menu op de tafel. Was alleen geen keuze het restaurant had al gekozen.
Voorgerechten : knofloofsoep of salade met ham bij betaling van 4,50
Hoofdgerecht: beenhammetje of vispannetje of angus biefstuk bij betaling 7,50
Nagerecht; surprise of kaasplankje bijbetaling 4,50
Standaard menu kost 29,50 e
Stond niet op de menu kaart.

We zijn maar weg gegaan want als ik uit eten gaat en dat doe best wel vaak wil ik graag zelf kiezen maakt me niet uit wat het kost.
We gebruiken ah om naar restaurant te gaan waar je niet zo snel naar toe gaat om uit te proberen.
Dit restaurant heeft voor ons dr plank mis geslagen en zou hier niet meer naar toe gaan
Terwijl de gewoon kaart ons erg aansprak.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben met onze vrienden heerlijk gegeten !
De sfeer was ontspannend
En het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam
Redhot .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant van het hotel in de vestingstad. Leuke bar om even te zitten. Het was gezellig druk en een leuke ontspannen sfeer. Top avond gehad en heerlijk gegeten. Het verrassingstoetje was echt een verrassing!
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hebben lekker gegeten, krijg heerlijk de tijd tussen de gerechten inrichting beetje gedateerd maar past eigenlijk wel bij sfeer van het hotel.
Kom nog wel een keer terug zonder AH kaart om gewoon van de kaart te kunnen kiezen.
Jet W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening vlug en leuke mensen.
Veel ruimte tussen de tafels dus veel privacy. Inrichting passend bij mooi oud pand.
René C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten interieur is gedateerd bediening was goed jammer dat het om 21:00uur al leeg was en dat we alleen zaten en het personeel al met tafels begon te schuiven