Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Voorstraat 6-8 3231 BJ Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Ouderwets genieten in Brielle

Aan een oude haven in het historische centrum van Brielle vind je restaurant De Zalm. De naam stamt af van de zalmvisserij waar de stad groot door werd. Of je hier nu komt voor een zakelijke lunch of een diner met vrienden, De Zalm staat garant voor een spectaculaire maaltijd!

Glas champagne

6,9

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Netty V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Alles prima, maar inrichting gedateerd. Niet echt gezellig uitzicht naar buiten toe. Te weinig ramen. Advies om te renoveren/vernieuwen en meer ramen te plaatsen
marg D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
goede ontvangst. rustige omgeving. geen sfeerrijke inrichting, voor mij wat belegen.
goede en afwisselende kaart. goede kok en vriendelijke bediening.
Luti .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekkere menu, goeie service,lekker gegeten....complimenten aan Jitske voor de leuke bediening!
Voor herhaling vatbaar...????
gerrit.bras .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
vriendelijke en snelle bediening we hebben genoten van ons AH menu mooi gerecht en smaakvol helemaal top niets op aan te merken komen zeker nog een keer terug.
hendrikjsonke .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en een smakelijk etentje tegen een passende prijs
Een aanrader en de moeite waard om weer te bezoeken en daar te eten.
m H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
personeel was vriendellijk, geen 2e gratis de toeslagen werden bij beiden berekend waardoor we ipv 46, 50 euro maar 30 euro korting kregen op de rekening met alleen het AH menu. Verder een kaasplankje waarvoor je naast de 30 euro voor een standaard bistromenuutje met een goede steak maar slappe sla nog 5,50 euro per persoon een toeslag betaald en 2 van de 5 kaasjes een stuk van de dikke korst zijn, lijkt het me duidelijk dat dit goedkoop is duurkoop is voor dit bedrijf met een bon.... beetje jammer dat je je zo laat kennen met een ah actie. Ik vond het zonde van het geld en hebben nog nooit eerder meegemaakt dat ik ergens met een ah actie geen fooi heb gegeven en zo veel heb betaald aan het einde van de rit. Kortom het is dan wel een drie sterren hotel met restaurant maar die heb ik dan waarschijnlijk als drie speldenknopjes op mijn bord zien liggen waar ik overheen heb gekeken. Prijs kwaliteit is echt onder de maat. Jammer. Serveerster was wel erg vriendelijk!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Fijne ontvangst, vriendelijk, alles mogelijk wat nodig was om aan te passen, prima ontbijt, heerlijk diner die we via de ah actie konden gebruiken, wat heel toevallig was. Beneden gezellig terras, waarvan wij absoluut gen last van hadden. We hebben genoten!
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten werd wel vlug geserveerd te vlug wij zaten nog aan de soep en toen was ons hoodgerecht al klaar maar omdat mensen langs ons hetzelde hadden besteld kregen zij ons hoofdgerecht die zaten nog maar net aan tafel .Op het nagerecht moesten we weer lang wachten was niet goed geregeld daar in de keuken er was maar een kok.
molwr .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het is goed toeven in de Zalm. Het eten is erg lekker (deze keer Thaise currysoep en kipfilet) en de bediening is kundig en professioneel. Ik raad Fletcher wel dringend aan om de gedateerde inrichting en het (achterstallige) onderhoud van de locatie aan te pakken.
magdabraber .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ondanks de wat oudbollige inrichting een zeer smaakvolle en gezellige avond, mede door de prettige
bediening van het al jaren zo vertrouwde personeel....
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Zeer goede ontvangst, erg vriendelijk personeel, 3 gangen diner was zeer goed. Fijn dat je gratis kunt parkeren midden in het centrum.
martinvanblijswijk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige ontvangst. Kennen het restaurant van een eerder bezoek. Reserveerden met AH-actievoucher. Bediening gastvrij, gezellig en vriendelijk.
Voorgerecht prima! hoofdgerecht prima, nagerecht was minder, droog/nog bevroren, werd door de kelner goedgemaakt met kop espresso met lekkers.
Voor herhaling vatbaar!
Cijfer: 8

tot ziens!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Beperkte kaart, te weinig (maar wel vriendelijk) personeel om alles (balie, restaurant, bar en terras) vlot te laten draaien
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op een vrijdagavond en maar max. 5 tafeltjes bezet. Dit bepaald wel een beetje de sfeer helaas. Het eten was matig. Eenmaal thuis alweer trek (wij zijn wel grote eters). Twee personen in de bediening. Mw. zag er onverzorgd uit. Dhr. maakte dit wel goed met zijn beleefdheid en grapjes. Mijn gezelschap maakte dit een leuke avond maar ik ga er zelf niet meer heen.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
wij verbleven in het hotel en hebben gebruik gemaakt van de ah aktie en erg lekker gegeten
een aanrader voor ieder die den briel bezoekt
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Hotel heeft een leuke lokale uitstraling. De inrichting is gedateerd en niet overzichtelijk. Er zitten veel hoeken in de inrichting waardoor niet duidelijk is waar wat zit
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Geen aanrader voor de AH-bonnen. Standaardmenu kost €29,50, dan heb je maar 1 keuze per ronde (= dus geen keuze). Alle andere keuzes kosten extra. We waren voor twee personen uiteindelijk ruim €60 kwijt (omdat carpaccio €3,50 extra was en een biefstukje €7,50 extra). Dat is dus €11,00 extra op een menu van €29,50.. Voor die €40 per menu kun je veel beter ergens anders gaan eten. Kwaliteit van biefstuk liet te wensen over. Carpaccio was wel lekker! Overigens word je met de bonnen niet in het restaurant geplaatst maar in een met TL-buizen verlichte ontbijtzaal.
avdschalk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na de reis van de wintersportvakantie hier goed gegeten. Lekker Briels vispotje (wat was er eigenlijk Briels aan?) en varkensrek. De mosterdsoep vooraf was heerlijk.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren er met de ah bonnen. Bediening was erg vriendelijk en professioneel. Eten was heerlijk. Al met al dus een zeer geslaagde avond.
ina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
is een beetje gedateerd hotel in het midden van brielle. maar het eten s er goed is ook voor de kinderen iets te doen. heeft eigen parkeerplaats. ben er nu een paar keer geweest ook met pasen was goed verzorgd.hotel zelf ken ik niet.