Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm

Voorstraat 6-8 3231 BJ Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm

In het pittoreske Zeeuwse vestingstadje Brielle ligt Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm. De rijke en bewogen historie in dit karakteristieke stadje is nog duidelijk herkenbaar door de oude gevels, grachten en stadswallen. Na een prachtige strandwandeling kun je plaatsnemen voor een heerlijk diner in het sfeervolle à la carte restaurant. De menu- en wijnkaart met zorgvuldig geselecteerde wijnen staan garant voor een culinaire belevenis. Ook bevindt zich in het hotel een intiem lunchcafé met een zeer ruime keuze aan verrassende lunchgerechten.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm

Maandag t/m zondag van 12.00 tot 21.00

Sluitingstijd

Aan een oude haven in het historische centrum van Brielle vind je restaurant De Zalm. De naam stamt af van de zalmvisserij waar

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm

Joke R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ondanks de reservering wist men niet dat we kwamen. Verder prima gegeten.
ynnoc .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Op het eerste gezicht een wat vervallen hotel. Eenmaal binnen viel het erg mee. Prima kamer, schone badkamer met ligbad, prima bedden. We hebben er twee keer gegeten. Heel vriendelijk personeel, paste het menu zelfs aan. Het eten was lekker. Brielle is een stadje waar veel historie is te zien en te horen. De moeite waard.
avdschalk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk soepje: Zuid-Afrikaanse gele soep. De soep had een zeer goede temperatuur. (Maak ik wel eens anders mee.) Heerlijke forellen en een zeer smakelijk verrassingstoetje.(chocoladeparfait). We hebben heerlijk gegeten.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Er mag hier en daar wel wat aan de inrichting worden gedaan.
Eten was erg lekker wel jammer dat voor sommige dingen extra betaald moest worden.
Personeel en vriendelijk en professioneel
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via de AH aktie hier gegeten. De ontvangst en bediening waren uitstekend, vriendelijke gastvrouwen en gastheer.
Het eten was prima en in ruime porties.
Zeker een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De locatie zag er gezellig uit. Het menu was samengesteld voor mensen met een AH voucher. Bij afwijking moest
extra betaald worden. Voor mensen met een AH voucher was een aparte ruimte gereserveerd. De bediening was goed. We werden niet lastig gevallen om iets te drinken, maar dat kwam misschien omdat ze het druk hadden
Patric V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten precies zoals het hoort te zijn
Bediening was gezellig en in voor een praatje
Al met al een gezellige avond gehad
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten in het restaurant waar we na het heerlijke 3 gangen diner en de goede rode wijn(cabernet)fijn in het hotel hebben geslapen.
P W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed,de bediening vriendelijk ,en een gezellige sfeer.Het is een aanrader om hier beslist een keer te gaan eten
inkie55 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij hebben super lekker gegeten! Wat een geweldig menu. De bediening (Johan) was geweldig. Wat een sympathieke en leuke man. Een echte aanrader om daar een keertje te gaan eten. Chapeau!!

Corien en Ingrid
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met de restaurantactie van Albert Heyn hebben wel lekker gegeten. Je kon kiezen tussen 2 voorgerechten,, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. De bediening was vriendelijk en gezellig. We hebben een leuke avond gehad.
lenco-73 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden geboekt voor een lunch maar we kregen een 3 gangen diner,kwaliteit van het eten was goed
De bediening was ook gezellig zo af en toe een praatje maken maar dat komt omdat het er erg rustig was als het druk zou zijn dan komt dat er niet van.
Aan de inrichting zou er inderdaad wel iets mogen veranderen,wordt een beetje oud allemaal.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Eten was zeer smakelijk. Wachttijd tussen de gerechten konden we zelf bepalen. Personeel was zeer vriendelijk
Restaurant is een aanrader, zeker met de AH actie
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellige sfeer in oud historisch pand, sfeervol ingericht met lekkere stoelen en knusse zitjes
lekkere muziek goede verlichting
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
lekker vrij en ongedwongen.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH restaurantactie! Zeker een aanrader voor de volgende actie, ze hebben een steeds wisselend keuzemenu, dat kom je weinig tegen met deze actie!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was prima en de biedingen vriendelijke en netjes. En de overnachting erna was goed te doen. De kamer was schoon en netjes en heerlijke douche .
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De inrichting verwacht je niet meer in deze tijd, maar was daardoor juist leuk. De bediening was goed en gemoedelijk. Wij hadden de Angus steak, welke erg smakelijk en mals was, het Briels vispannetje was niet naar onze smaak. Het verrassingdessert was een aangename verrassing.
hendrikjsonke .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een rustige en ongedwongen sfeer, goede kwaliteit van eten en een vlotte bediening.
We zullen daar meer komen, dus regelmatig
Emily B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg oud en oubollig interieur. Wij kwamen voor een lunch met de Ah restaurantbon, maar moesten het 3-gangen dagmenu nemen. Het was wel smakelijk. Maar niet waar we voor kwamen.