Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Voorstraat 6-8 3231 BJ Brielle Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Ouderwets genieten in Brielle

Aan een oude haven in het historische centrum van Brielle vind je restaurant De Zalm. De naam stamt af van de zalmvisserij waar de stad groot door werd. Of je hier nu komt voor een zakelijke lunch of een diner met vrienden, De Zalm staat garant voor een spectaculaire maaltijd!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Zalm

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
6,8
Double .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Roza.assenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontspannen personeel, relaxed en humoristisch. Heerlijk gegeten!!! Originele uitvoeringen van de gerechten en toetjes. Gezellig!! Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Als vanouds weer gezellig en heerlijk gegeten!
Er was een jarige bij die nog verrast werd met een heerlijk toetje!!
De kok had weer zijn best gedaan en de bediening was top en gezellig!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het diner was zeer smaakvol (vegetarisch). De bediening erg attent en klantgericht. Minpuntje vind ik dat alle porties/bijgerechten te royaal zijn, waardoor er bij alle gasten erg veel wordt weggegooid. Wij kregen ook ons bord niet leeg. Beter kleinere porties serveren, en vragen of men nog wat bij zou wensen. Dan zou ik zeker een hogere waardering geven.
Stout .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voorgerecht salade van zalm en garnalen en rivierkreeftjes volgens de menukaart (maar niet kunnen ontdekken maar wel €3,50 extra) was wel smakelijk; hoofdgerecht de een zalm en de ander "zwaard van Lumey" wat een spies was van varkensvlees en daarbij een stuk groentenquiche en omwikkelde bundeltje harricot verts en daarbij ook veel te veel gekruide aardappelen welke smaakbedervend waren. Na een weckpotje gevuld met zandgebak mousse en daarover wat gesmolten chocolade en wat slagroom. Smaken verschillen maar wij waren niet enthousiast.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op vrijdagavond met mijn dierbare gegeten, we logeerden ook in het hotel. Het voorgerecht was pate van eend en creme van eend op wat sla. Mooi gerechtje, pate was goed en de creme gewoon heel lekker. Mooi brood erbij en leuke wijnen voor een heel redelijke prijs. Onze hoofdgerechten vonden we minder. Mijn dierbare had een spies met kipstukjes en ik een Black Angus entrecote. Erbij frietjes, gebakken aardappeltjes en een groentemix.
Ik had mijn vlees rare besteld, met goed Black Angusvlees moet dat goed kunnen. Helaas was het vlees erg zenig. Gebakken aardappeltjes waren erg droog en de frites smaakte naar te oude olie, de groente was te ver doorgekookt. De vriendelijke en adequate bediening bood overigens meteen aan om het vlees opnieuw te serveren, een prettige en klantvriendelijke reactie.
Renepolle .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een aparte kaart voor de AH actie. Dat diner was niet bijzonder en voelde als een normale prijs.
Keuze was beperkt tenzij je bij betaalde wat de actie minder aantrekkelijk maakte.
De kelners waren vriendelijk en correct. De zwart/witte kleding is gedateerd, maar dat is de stijl van Fletcher die in het hele restaurant wat oubollig overkwam.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het voorgerecht was soep die lekker was. Het hoofdgerecht was matig: het vlees was taai en de groente was flauw. Het nagerecht (appeltaart mousse) werd als light geserveerd. Maar het was erg machtig, maar wel lekker.
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Midden in het centrum. Niet al te modern ingericht maar alles uiterst functioneel. Achtergrond muziek in ontbijtzaal niet onze keuze en wat hard ook.
al met al aanrader als uitvalslocatie om Brielle stad en omgeving te verkennen
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten. Bovenal zorgen de medewerkers, dat je je thuis voelt. Het diner was weer heerlijk!! Goede kok en leuke bediening! We komen hier graag!
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Goede sfeer, fijn bediening en kok die weet hoe wij het willen. Altijd fijn om een vertrouwd adres te hebben waar je goed kunt eten en de medewerkers oog voor hun gasten hebben!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via de AH restaurantactie gegeten in het mooie centrum van Brielle. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Lekkere gerechten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening, die echt een stapje extra wilde doen, en er gewoon voor zorgde dat we een leuke avond hadden.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Redelijk eten voor een forse prijs.
Allleen het dessert, parfaitijs was echt goed.
Zicht op de electrische schuifdeuren was niet erg prettig
Wel een prettige bediening
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gegeten via de AH actie, er werd een tafeltje aangewezen, 2 pers, . Er zijn meerdere 2 pers tafeltjes maar er kon niet gekozen worden. Het eten was redelijk en met een meer prijs komen ze bijna aan het gewone tarief !
een dateerde ruimte zonder veel sfeer. Het eten was een stuk angus steak , waarvoor 7.50 euro extra werd berekend, was redelijk maar zeker niet bijzonder. Mijn vriendin had een stuk kabeljouw wat wel lekker was.
Het toetje was een verrassing en was erg lekker.
Wimvanderpas .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goede gerechten, waarbij echter de keuzemogelijkheid klein is. Fijne en vlotte bediening. Ambiance is gezellig; restaurant zelf is wel aan een opknapbeurtje toe.
Klokkenmakerarie101 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
een prima restaurant, een fijne bediening, het eten wordt creatief opgediend.
de zalm was het lekkerst en een smaakvol toetje
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Hotel de Zalm.
Vooraf thaise currysoep en carpaccio.
Hoofdgerechten zalm met dillesaus en varkensrack met rode wijnsaus.
Beiden waren perfect bereid. Mooie opmaak en prima garnituur.
Toe verrassings dessert en koffie.
Bediening was goed. Het was erg druk voor de twee, omdat ze ook bij het hotel nieuw aangekomen mensen moesten ontvangen.
De eetzaal is erg gedateerd, maar het eten maakte alles goed.
Lina V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaten lekker buiten, omdat er allerlei festiviteiten in Brielle waren én omdat het overal (dus ook binnen) erg warm was. Capaccio en lenteui-cèmesoep waren prima voorgerechten. Angus beef met pepersaus was heerlijk ! Zalm met dillesaus iets minder, want was geen verse zalm. Verder alles prima verzorgd, lekker gegeten, vriendelijk personeel. Leuke avond geweest.
Schilder1955 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik zelf had hoen . goed bereid , niet te droog , mijn vrouw had 2 soorten vis .
Ook het garnituur was prima , niet zo gaar gekookt , maar goed beetgaar .
Bediening was prima , de sfeer is een echt ouderwets restaurant , nog met massieve balken
Ondanks dat het hotel helemaal vol zat met gasten , had je er weinig last van .
Echt een familie hotel .
Dientje V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
bediening goed eten goed informatie over lekker biertje erbij kortom niets om over te klagen gaan zeker nog een keer terug voelde ons meer dan welkom