Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Duinweg 117 2204 AT Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Genieten op loopafstand van het strand

Je vindt Restaurant de Witte Raaf aan de rand van de bruisende badplaats Noordwijk. Op loopafstand van het strand kom je helemaal tot rust, terwijl je je culinair laat verwennen met vers gevangen vis, een van de vleesgerechten of vegetarische schotels op de kaart. De perfecte plek voor een diner in een stijlvolle omgeving. Geniet van het uitzicht op de beboste, de verlichte duinen en de bollenvelden!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst AH menu was een verrassing voorgerecht lekker 5 euro ex-staatssecretaris voor de ham was het gerecht zeker waard, hoofdgerecht varkensmedaillon was goed bereidt met een heerlijke saus, na gerecht was verrassend lekker!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten genoten van de gerechten keurige en vriendelijke bediening en alles tegen een zeer nette prijs. Hartelijk dank Witte Raaf voor de gezellige culinaire avond voor een zeer schappelijke prijs!!
Janopdetuin .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vanavond daar gegeten. Ambiance is erg sfeervol. Bediening correct het geheel ging wel erg snel. Huisgemaakte champignonsoep heel mooi opgediend en lekker van smaak. De snoekbaars keurig gebakken en smakelijk geserveerd. De mixed grill was perfect gebakken en ook de groente beetgaar. Het dessert (mango-ijs) met een witte wijn gelei, verrassend lekker. Wij gaan er zeker nog een keer eten en dan van de kaart.
Leko56 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg goede kwaliteit eten. Jammer dat de soep lauw was..... Frietjes bijbestellen leverde friet na het eten op. Ze vroegen wel netjes of dat nog de bedoeling was.
Mwxsmits .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De ontvangst was hartelijk;het menu was smakelijk en goed verzord. Wat mij opviel was dat iedereen hetzelfde menu te zien kreeg en dat ook bestelde,ook het nagerecht was bij iedereen gelijk.bediening was goed en klantgericht. Nadeel: ligt waarschijnlijk aan de akoustiek,je kan de gesprekken van iedereen volgen,alleen als je fluistert is het niet voor de gasten te volgen. Er waren ongeveer 10 tafels bezet , maar zelfs aan de andere zijde was alles te horen,reden deze luidruchtige lokatie( lag niet aan de klanten,spraken normaal) niet meer te kiezen
Poekie15 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016

We hadden op een leuke avond verwacht met 4 personen, maar het werd een enorme teleurstelling. De bediening was rond uit slecht, moesten veel te lang wachten, en het personeel mag wel eens worden opgeleid. De kaart was zeer beperkt, en de kaart was van verleden jaar. Dit werd ons medegedeeld dat verschillende gerechten niet meer verkrijgbaar waren. ( Dit kan je toch niet verkopen)
Het eten was matig, en de inrichting ook. Dit is een tweede ervaring met een Fletcher hotel wat ons bijzonder is tegen gevallen.
Wschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
ambiance goed, bediening perfect en attent, tevens werd een duidelijke uitleg gegevens hetgeen werd uitgeserveerd. Het driegangen diner was verrassend en ludiek, b.v. een gekozen soep werd uitgeserveerd middels een thee. Klinkt vreemd maar was zeker van goede kwaliteit.Ook op het aangeboden hoofd-en nagerecht was niets aan te merken. Derhalve voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een paar maanden geleden hebben wij ook hier gegeten met de AH-bon. Wij hebben toen kunnen kiezen van de kaart en het duurste menu werd berekend. Nu was er slechts een zeer beperkt menu mogelijk en bij afwijking moest er worden bijbetaald. Zelfs bij het menu'tje zelf was de keuze mogelijkheid belachelijk. Vooraf was er alleen tomatensoep(was trouwens niet warm) en voor elke andere keuze moest dik worden bijbetaald. De kwaliteit van de gerechten was ook matig en derhalve hebben wij besloten dat dit de laatste keer was.
Marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vooraf had ik een perfecte champignonsoep. Hoofdgerecht heerlijke rode poon met romige saffraansaus. Dessert bestond uit drie lekkere kleine toetjes: hangop, ijs op een kletskop en chocolademousse. Echt heel verfijnd allemaal.
Evertgroot .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
De prijs-kwaliteit-verhouding van het AH-diner was prima. Zeer vriendelijk personeel zowel bij de ontvangst als bij het opdienen.
Corryvangijlswijk .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. We waren echt een avondje uit. Ik raad dit restaurant zeker aan bij familie en vrienden.
H.nievaart .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Plezierige, gastvrije ontvangst. Hartelijke bediening, alsof we elkaar al jaren kenden.
Het voorgerecht (hert) vonden we wat flauw (maar wel heel gezond, met een mooie garnituur).
Verrassend goede smaak en garing van het hoofdgerecht.
De huiswijnen waren zonder meer goed.
With compliments!!
Nijgh.w .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
2-1-16 gegeten in de Witte Raaf op het laatste moment geboekt en is goed bevallen gegeten op de AH bon heerlijk gegeten pompoensoep en parelhoen met een heerlijk dessert. Bediening was goed mooie tussenpozen om even bij te kletsen tussen het eten door zeker voor herhaling vatbaar wil ook eens de á la cart proberen.
Gert.corryz .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. De muziek stond heel zachtjes op de achtergrond waardoor je prettig met elkaar van gedachten kon wisselen. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Berend.ike .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Bediening perfect, gezellig en interesse in de klant. Aankleding zaak vond ik persoonlijk wat stijfjes, maar dat mag wat speelser zijn. Dit is persoonlijk en niet algemeen. De service was uit-stekend. Kortom ik durf arm en rijk hier naar toe te sturen. Omdat wij allen nog moesten rijden is er geen wijn aan te pas gekomen. Maar de wijnen op de kaart zijn van goede kwaliteit en herkomst. Wij komen zeker nog een keer terug in dit restaurant.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij zijn hier gaan eten op een zondag en hadden eerst als voorgerecht uiensoep. De uiensoep was heerlijk, echter werd niet verteld wat er allemaal in zat. Ook kregen wij een tweetal kleine soeppannetjes, waar bij ons beiden een oor was afgebroken (kan echt niet hoor voor een restaurant als dit!). Als hoofdgerecht hadden wij een eendenborst met groenten e.d., welke bij mijn vrouw lauw/warm was. Het nagerecht was prima! Aan de tafel naast ons werd gevraagd wat de pitjes waren bij het nagerecht (wij hadden hetzelfde) en de bediening wist het niet. Wij hebben nog een kop koffie na besteld en kregen hier van allerlei lekkers bij, zonder hier om gevraagd te hebben. Vraag dit eerst, want 2 koppen koffie + food voor € 9,= kan echt niet hoor. Dan mag je de 2 bonbons, 4 koekjes, chocolaatjes en likeurtje houden. Kortom er zijn wel degelijk verbeterpunten: weet wat je serveert, vraag eerst aan de klant of ze bij de koffie koekjes willen en dat ze wat kosten, gebroken servies weg doen, bediening tussentijds vragen of alles goed is (niet alleen achteraf) en er is weinig privacy, daar je kunt ieder gesprek volgen. Voor ons een tegenvaller, daar wij er meer van hadden verwacht.
Cj.klinkert .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij mochten niet van de kaart kiezen. Er moest dan fors worden bijbetaald. Alleen het menu was mogelijk Dit was een tegenvaller.
Kandasvos .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De biefstuk was perfect gebakken en het was gezellig. De tafel stond helaas een beetje in de tocht en de loop, dus was niet zo rustig. de pianomuziek is eigenlijk te hard omdat het levende muziek is. De vegetarische schotel was creatief!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Ons driegangen menu was deels een sukses, maar de parelhoen was niet goed gebakken. De stoelen zijn aan de lage kant waardoor de tafelhoogte niet optimaal is. Sommige diensters reageren te amicaal, wat wij niet altijd waarderen. Wel werd onze dessert keuze aangepast.
Marnet1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Gegeten met AhRestaurant zegels. Tomatensoep was heerlijk,maar jammer genoeg niet echt warm. Vis en vlees was perfect. Nagerecht lekker. Koffie na gevraagd. Kregen koffie met koekejs,choc en borreltje. Bij na vraag was het antwoord dat het zo altijd na diner gegeven werd. Kosten: 4,50 euro. Dus toch extra betalen.