Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Duinweg 117 2204 AT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Genieten op loopafstand van het strand

Je vindt Restaurant de Witte Raaf aan de rand van de bruisende badplaats Noordwijk. Op loopafstand van het strand kom je helemaal tot rust, terwijl je je culinair laat verwennen met vers gevangen vis, een van de vleesgerechten of vegetarische schotels op de kaart. De perfecte plek voor een diner in een stijlvolle omgeving. Geniet van het uitzicht op de beboste, de verlichte duinen en de bollenvelden!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke smaakvolle gerechten en verrassende combinatie aan smaken en producten! Top! Heerlijk gegeten! Je kiest gewoon van de kaart!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima gegeten in rustige sfeer met snelle attente bediening. Wijn goed op temperatuur. Mooi opgediend, Prettige omgeving
M. W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Beperkte menu keus, vrij veel vis. Het is vooraf onduidelijk of wel of niet nodig is om extra patat bij te bestellen. De kaart suggereert het wel omdat er staat alleen groente. Je krijgt geen goed antwoord op de vraag wat er standaard bij geleverd worden op het gebied van aardappels/patat o.i.d. Weinig groente en toch wel relatief veel aardappelgerecht. Achteraf blijkt dat die extra te betalen portie patat helemaal niet nodig was.
De kater kwam bij de afrekening. We hadden gekozen voor drie gangen menu voor € 29,50. Op de rekening stond € 34,50. Navraag leerde dat het te maken zou hebben met de vrije keuze die we zouden hebben in de gehele menu kaart. Vreemd verhaal omdat daar ook aanzienlijke prijzen bij stonden. Je voelt je beet genomen en dat geeft een heel slecht gevoel. Hebben dan ook geweigerd de meerkosten en fooi te betalen.
Dit is al de tweede keer dat iets dergelijks ons overkomt. Geeft slecht imago aan het systeem van diner voor twee voor de prijs van één.
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
het restaurant was in een woord prima en gezellig.
Zeker voor een oudere leeftijds groep.
wij hadden een heerlijke avond en konden goed met elkaar praten.
Joosten-Lindeman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het diner was beneden de maat; de biefstuk was zelfs met een vleesmes niet te snijden, laat staan te kauwen en de gegrilde kipfilet was niet gaar ,zag nog roodachtig vanbinnen. Na onze klacht werd wel is waar een kopje koffie aangeboden, maar ons zien ze niet zo snel meer terug bij de Witte Raaf
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
mooie locatie en wij hebben voortreffelijk gegeten en gaan zeker weer een keer terug wij hebben verschillende wijnen geproefd dat was een hele ervaring
N B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker 3 gangenlunch, keuze uit 2 gerechten. Waarbij wij het dessert van de kaart mochten kiezen,Heerlijk op terras on de zon gezeten. Vruendelijke ober.
Borden mooi opgemaakt, vooral het dessert. Prima gegeten voor €29,50 voor 2 personen.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede keuken, niets mis mee. We kennen geen restaurant in Nederland dat zo'n ongelofelijke slechte wijnkaart heeft. Onbegrijpelijk dat de chefkok dat accepteert. Of heeft hij bij Fletcheer hier niets over te vertellen. Er was geen enkele leiding in het restaurant. Personeel vriendelijk en bedoelt het goed, maar alle professionaliteit ontbreekt. Bijvoorbeeld: met 2 man tegelijkertijd de bestelling opnemen. Niet vragen of je de wijnkaart wilt inzien, als je dan om de wijnkaart vraagt komt er nooit meer iemand om de bestelling op te nemen. Uiteindelijk maar opgestaan om iemand te zoeken om de bestelling op te geven. Van wijnetiquette hebben ze nog nooit gehoord. Nogmaals goedwillend, maar totaal ondeskundig. Zoiets begint je avond al meteen goed te verpesten. Kwaliteit van de keuken goed maar onbehoorlijk kleine porties. Ze zijn kleiner dan klein. Kaasplankje maar niet besteld, wat wel de bedoeling was, want we zagen aan het tafeltje naast ons hoe dat eruit zag. Het is ongelofelijk knap dat je kaas zo dun kan snijden. De mensen hadden bijna niets op het bord. Het management van Fletcher moet zich hierover diep en diep schamen dat je op deze wijze denkt mensen een leuke avond te bezorgen.
edest .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Er was iets misgegaan met het hoofdgerecht van één persoon, waardoor we apart van elkaar hebben moeten eten. Mijn hoofdgerecht was teleurstellend (taaie bavette), dat van mijn partner was goed (eend). Jammer, en ik ben blij dat we niet de volle mep hoefden te betalen (vanwege de AH-actie), want je gaat wel samen uit eten en niet allebei apart.
Verwoest .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gisteravond met vrienden fantastisch gegeten.
Ambiance,kwaliteit van het eten ,de presentatie zoals deborden er uitzagen :geweldig.
Chapeau !!! Een dikke 10.
George N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een aanraader! Ik denk dat ik kom weer. Het is zo leuk om in de zomer buiten te zitten, in de natuur,met veel groen en geen lawaai. De menu en service zijn top!
wendyveldhoen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eten was prima maar het restaurant was gedateerd en de stoelen zaten vreselijk Erg rustig voor een zaterdag met mooi weer Wij gaan er nooit meer naar toe
J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zaterdag zijn wij hier gaan eten met de AH bonnen. Ontvangst was goed, setting ook. Maar de prijs-kwaliteitsverhouding was totaal niet in verhouding. Als voorbeeld, voorgerecht Salade Serranoham: 4 plakjes ham, sla en 4 partjes tomaat. Ook de hoofdgerechten waren niet in verhouding tot wat de kosten waren. Wij zullen daarom ook niemand aanbevelen hier te gaan eten.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij aten 26 januari met de AH kaart bij dit restaurant. Omdat we iets te vragen waren gingen we eerst even in de bar bij de open haard, die heerlijk brandde, zitten. We bestelde een glas wijn, helaas lag er op de voet van het glas veel gemorste rode wijn maar het glas werd zonder commentaar neergezet. Ik heb met een papieren zakdoekje het glas moeten droog maken anders had ik wijn op mijn kleding gekregen, niet netjes!!
Helaas gebeurde dat opnieuw in het restaurant toen mijn tweede glas werd ingeschonken, ik zei nog :"weer zo'n druppelglas" maar de serveerster reageerde daar niet op. Dat vond ik niet netjes, zeker omdat het al de tweede keer was. Misschien gaan werken met druppelvangers op de fles??
We bestelde champignon soep die verrukkelijk smaakte, niets op aan te merken. Het aanvankelijk vergeten brood werd later gebracht met de mededeling dat deze daarom niet op de rekening zou komen, dat vonden we netjes opgelost. Het hoofdgerecht, varkenshaas en nagerecht smaakte weer uitstekend en waren leuk op het bord opgemaakt. Alles door elkaar genomen: prima.
Karel Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij hebben onze Albert Heijn nu nog kunnen gebruiken, hadden wij eerder moeten doen. wij hebben een prima avond gehad. Wij gaan vast snel hier nogmaals genieten.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Het eten was top!
Mooie inrichting en erg aardige gastvrouw. Wij hebben een heerlijke avond gehad bij de Witte Raaf!
G S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij maakten gebruik van de AH aktie. Het was gewoon erg goed. Heerlijk vers soepje, de varkenshaas was erg lekker en de hangop....super.
mdeleur .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig warm restaurant, aardige bediening en goed eten. Het eten kwam ook op tijd, soms net even iets te snel. Maar nog altijd beter dan net te lang wachten. Een aanrader
Fons de Haan .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteren (Zondag) hebben wij van het AH menu gebruik gemaakt en eerlijk is eerlijk, de kwaliteit van het geserveerde eten was echt voortreffelijk! Het enige minpuntje was de lange wachttijd van ons desert, bijna drie kwartier, dat is echt te lang.
Clarissa D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met mijn Opa, tante en broertje ben ik naar Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Raaf geweest voor een High Tea! De High Tea zag er ontzettend feestelijk uit, was erg uitgebreid en smaakte heerlijk! De medewerker die ons hielp was Jennifer, zij gaf uitstekende service en was ook erg lief, zorgzaam en respectvol naar mijn Opa toe. Ook de omgeving van het hotel is prachtig, en het hotel zelf ook. Wie in een mooie omgeving en sfeer wilt genieten van een High Tea, zoek niet verder, maar ga naar Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Raaf in Noordwijk! Clarissa Delhaye