Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Duinweg 117 2204 AT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Genieten op loopafstand van het strand

Je vindt Restaurant de Witte Raaf aan de rand van de bruisende badplaats Noordwijk. Op loopafstand van het strand kom je helemaal tot rust, terwijl je je culinair laat verwennen met vers gevangen vis, een van de vleesgerechten of vegetarische schotels op de kaart. De perfecte plek voor een diner in een stijlvolle omgeving. Geniet van het uitzicht op de beboste, de verlichte duinen en de bollenvelden!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben in alle rust, volop tijd tussendoor, kunnen genieten van ons 3 gangen diner. Het was heerlijk eten, ook voor het oog smaakvol geserveerd.
L.M. D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten zag er verzorgd uit en smaakte ook prima! Niks negatiefs op aan te merken. Voldoende parkeergelegenheid.
We komen er vast nog wel eens een keer.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
een heerlijke avond gegeten bij dit restaurant. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en ook veel keuze gehad van het menu.
Margreeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heel gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was ook uitstekend. Een aanrader voor vele andere'
het eten is qua prijs en kwaliteit heel goed in verhouding.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Eigenlijk hadden we tot het afrekenen geen commentaar. Het was prima. Maar na het afrekenen “vergat” iemand ons €8,- terug te geven. We moesten nog wel moeite ook doen om het terug te krijgen. De persoon in kwestie hebben we niet meer gezien.
George N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer goede restaurant - echt een aanrader! de service was zeer goed, het restuarant ligt in een mooie gebied en de verhousing tussen prijs en kwaliteit was redelijk.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
de witte raaf heeft een goede en oude reputatie door ambiance en kwaliteit. met Fletcher is de kwaliteit van eten duidelijk terug naar medium, wat niet past bij deze historie.
daar staat tegenover dat de wijn en koffie wel boven gemiddeld goed is. met name de kwaliteit van het vlees is onvoldoende en de sauzen zijn redelijk maar veel te weinig om het vlees een goede smaak te geven.
HJgourmand .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Beetje zoeken naar personeel, duurde soms even eer er weer iemand kwam. Gerechten werden incompleet opgediend: bij brood vooraf ontbrak boter, bij voorgerecht bijna geen dressing, bij het hoofdgerecht ontbrak de rode uiencompote. Positief: alles smaakte wel heel goed en personeel was vriendelijk.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De witte Raaf is een stijlvol hotel, dicht tegen de duinen. Voldoende parkeerruimte.
We aten lunch buiten via de ahrestaurantactie. Werkelijk alles was prima. Heerlijke, mooi opgemaakte gerechten, correcte bediening. We hebben genoten. Komen zeker terug.
ANDRE A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer lekker gegeten heerlijke mosselsoep en hoofdgerecht met eend was ook bijzonder lekker net als dessert
Vrije keuze uit kaart ook voor AH menu
Anna Maria B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Jammer genoeg was de wachttijd tussen de gerechten heel lang en op het dessert hebben we meer dan een half uur moeten wachten! Er werden geen excuses aangeboden wat jammer was.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Ontvangst was afstandelijk ,onplezierig, voor lunch niet welkom in restaurantgedeelte
AH restaurantaktie beperkt tot keuze uit het 3 gangen seizoenmenu (vis of vlees en kaas of mouse), na aandringen wel via de chefkok een dessert van de alacart kunnen kiezen
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was goed, alleen de schnitzel was klein en taai. Gezellig ingericht met mooie lampen, alleen ging die steeds aan en dan weer uit.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goed eten met verse producten. De bediening daarentegen was ronduit slecht en de wachttijd voor het hoofdgerecht was erg lang. Op het dessert hebben we niet eens meer gewacht.
Vira V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lunch was gemiddeld goed. Bediening rustig en erg vriendelijk.
Rustige eetzaal. Tafels ruim van elkaar. Erg mooi uitzicht over park en bos. Heerlijk rustig zitten.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke smaakvolle gerechten en verrassende combinatie aan smaken en producten! Top! Heerlijk gegeten! Je kiest gewoon van de kaart!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima gegeten in rustige sfeer met snelle attente bediening. Wijn goed op temperatuur. Mooi opgediend, Prettige omgeving
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
het restaurant was in een woord prima en gezellig.
Zeker voor een oudere leeftijds groep.
wij hadden een heerlijke avond en konden goed met elkaar praten.
Joosten-Lindeman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het diner was beneden de maat; de biefstuk was zelfs met een vleesmes niet te snijden, laat staan te kauwen en de gegrilde kipfilet was niet gaar ,zag nog roodachtig vanbinnen. Na onze klacht werd wel is waar een kopje koffie aangeboden, maar ons zien ze niet zo snel meer terug bij de Witte Raaf
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
mooie locatie en wij hebben voortreffelijk gegeten en gaan zeker weer een keer terug wij hebben verschillende wijnen geproefd dat was een hele ervaring