Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Duinweg 117 2204 AT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

Genieten op loopafstand van het strand

Je vindt Restaurant de Witte Raaf aan de rand van de bruisende badplaats Noordwijk. Op loopafstand van het strand kom je helemaal tot rust, terwijl je je culinair laat verwennen met vers gevangen vis, een van de vleesgerechten of vegetarische schotels op de kaart. De perfecte plek voor een diner in een stijlvolle omgeving. Geniet van het uitzicht op de beboste, de verlichte duinen en de bollenvelden!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Witte Raaf

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Verwoest .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gisteravond met vrienden fantastisch gegeten.
Ambiance,kwaliteit van het eten ,de presentatie zoals deborden er uitzagen :geweldig.
Chapeau !!! Een dikke 10.
George N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een aanraader! Ik denk dat ik kom weer. Het is zo leuk om in de zomer buiten te zitten, in de natuur,met veel groen en geen lawaai. De menu en service zijn top!
wendyveldhoen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eten was prima maar het restaurant was gedateerd en de stoelen zaten vreselijk Erg rustig voor een zaterdag met mooi weer Wij gaan er nooit meer naar toe
J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zaterdag zijn wij hier gaan eten met de AH bonnen. Ontvangst was goed, setting ook. Maar de prijs-kwaliteitsverhouding was totaal niet in verhouding. Als voorbeeld, voorgerecht Salade Serranoham: 4 plakjes ham, sla en 4 partjes tomaat. Ook de hoofdgerechten waren niet in verhouding tot wat de kosten waren. Wij zullen daarom ook niemand aanbevelen hier te gaan eten.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij aten 26 januari met de AH kaart bij dit restaurant. Omdat we iets te vragen waren gingen we eerst even in de bar bij de open haard, die heerlijk brandde, zitten. We bestelde een glas wijn, helaas lag er op de voet van het glas veel gemorste rode wijn maar het glas werd zonder commentaar neergezet. Ik heb met een papieren zakdoekje het glas moeten droog maken anders had ik wijn op mijn kleding gekregen, niet netjes!!
Helaas gebeurde dat opnieuw in het restaurant toen mijn tweede glas werd ingeschonken, ik zei nog :"weer zo'n druppelglas" maar de serveerster reageerde daar niet op. Dat vond ik niet netjes, zeker omdat het al de tweede keer was. Misschien gaan werken met druppelvangers op de fles??
We bestelde champignon soep die verrukkelijk smaakte, niets op aan te merken. Het aanvankelijk vergeten brood werd later gebracht met de mededeling dat deze daarom niet op de rekening zou komen, dat vonden we netjes opgelost. Het hoofdgerecht, varkenshaas en nagerecht smaakte weer uitstekend en waren leuk op het bord opgemaakt. Alles door elkaar genomen: prima.
Karel Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij hebben onze Albert Heijn nu nog kunnen gebruiken, hadden wij eerder moeten doen. wij hebben een prima avond gehad. Wij gaan vast snel hier nogmaals genieten.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Het eten was top!
Mooie inrichting en erg aardige gastvrouw. Wij hebben een heerlijke avond gehad bij de Witte Raaf!
G S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij maakten gebruik van de AH aktie. Het was gewoon erg goed. Heerlijk vers soepje, de varkenshaas was erg lekker en de hangop....super.
mdeleur .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig warm restaurant, aardige bediening en goed eten. Het eten kwam ook op tijd, soms net even iets te snel. Maar nog altijd beter dan net te lang wachten. Een aanrader
Fons de Haan .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteren (Zondag) hebben wij van het AH menu gebruik gemaakt en eerlijk is eerlijk, de kwaliteit van het geserveerde eten was echt voortreffelijk! Het enige minpuntje was de lange wachttijd van ons desert, bijna drie kwartier, dat is echt te lang.
Clarissa D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met mijn Opa, tante en broertje ben ik naar Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Raaf geweest voor een High Tea! De High Tea zag er ontzettend feestelijk uit, was erg uitgebreid en smaakte heerlijk! De medewerker die ons hielp was Jennifer, zij gaf uitstekende service en was ook erg lief, zorgzaam en respectvol naar mijn Opa toe. Ook de omgeving van het hotel is prachtig, en het hotel zelf ook. Wie in een mooie omgeving en sfeer wilt genieten van een High Tea, zoek niet verder, maar ga naar Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Raaf in Noordwijk! Clarissa Delhaye
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst AH menu was een verrassing voorgerecht lekker 5 euro ex-staatssecretaris voor de ham was het gerecht zeker waard, hoofdgerecht varkensmedaillon was goed bereidt met een heerlijke saus, na gerecht was verrassend lekker!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten genoten van de gerechten keurige en vriendelijke bediening en alles tegen een zeer nette prijs. Hartelijk dank Witte Raaf voor de gezellige culinaire avond voor een zeer schappelijke prijs!!
janopdetuin .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vanavond daar gegeten. Ambiance is erg sfeervol. Bediening correct het geheel ging wel erg snel. Huisgemaakte champignonsoep heel mooi opgediend en lekker van smaak. De snoekbaars keurig gebakken en smakelijk geserveerd. De mixed grill was perfect gebakken en ook de groente beetgaar. Het dessert (mango-ijs) met een witte wijn gelei, verrassend lekker. Wij gaan er zeker nog een keer eten en dan van de kaart.
Leko56 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg goede kwaliteit eten. Jammer dat de soep lauw was..... Frietjes bijbestellen leverde friet na het eten op. Ze vroegen wel netjes of dat nog de bedoeling was.
mwxsmits .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De ontvangst was hartelijk;het menu was smakelijk en goed verzord. Wat mij opviel was dat iedereen hetzelfde menu te zien kreeg en dat ook bestelde,ook het nagerecht was bij iedereen gelijk.bediening was goed en klantgericht. Nadeel: ligt waarschijnlijk aan de akoustiek,je kan de gesprekken van iedereen volgen,alleen als je fluistert is het niet voor de gasten te volgen. Er waren ongeveer 10 tafels bezet , maar zelfs aan de andere zijde was alles te horen,reden deze luidruchtige lokatie( lag niet aan de klanten,spraken normaal) niet meer te kiezen
Poekie15 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016

We hadden op een leuke avond verwacht met 4 personen, maar het werd een enorme teleurstelling. De bediening was rond uit slecht, moesten veel te lang wachten, en het personeel mag wel eens worden opgeleid. De kaart was zeer beperkt, en de kaart was van verleden jaar. Dit werd ons medegedeeld dat verschillende gerechten niet meer verkrijgbaar waren. ( Dit kan je toch niet verkopen)
Het eten was matig, en de inrichting ook. Dit is een tweede ervaring met een Fletcher hotel wat ons bijzonder is tegen gevallen.
wschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
ambiance goed, bediening perfect en attent, tevens werd een duidelijke uitleg gegevens hetgeen werd uitgeserveerd. Het driegangen diner was verrassend en ludiek, b.v. een gekozen soep werd uitgeserveerd middels een thee. Klinkt vreemd maar was zeker van goede kwaliteit.Ook op het aangeboden hoofd-en nagerecht was niets aan te merken. Derhalve voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een paar maanden geleden hebben wij ook hier gegeten met de AH-bon. Wij hebben toen kunnen kiezen van de kaart en het duurste menu werd berekend. Nu was er slechts een zeer beperkt menu mogelijk en bij afwijking moest er worden bijbetaald. Zelfs bij het menu'tje zelf was de keuze mogelijkheid belachelijk. Vooraf was er alleen tomatensoep(was trouwens niet warm) en voor elke andere keuze moest dik worden bijbetaald. De kwaliteit van de gerechten was ook matig en derhalve hebben wij besloten dat dit de laatste keer was.
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vooraf had ik een perfecte champignonsoep. Hoofdgerecht heerlijke rode poon met romige saffraansaus. Dessert bestond uit drie lekkere kleine toetjes: hangop, ijs op een kletskop en chocolademousse. Echt heel verfijnd allemaal.