Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Kerkweg 138 2941 BP Lekkerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Genieten in de natuur

Een lange fietstocht of een stevige wandeling kan prima worden afgesloten bij De Witte Brug in Lekkerkerk. Geniet van de natuur, een warm of juist koud drankje en een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De kwaliteit van de gerechten waren goed, het voorgerecht de gerookte forel was erg sober opgemaakt, hier mag meer aandacht aan besteed worden, al was de smaak goed. De bediening was niet alert, we hadden thee besteld, na ruim een half uur zijn we zelf afgaan rekenen, we konden zelfs niet om de rekening vragen. Toen we bij de bar aankwamen, werd excuus aangeboden, dat ze de thee waren vergeten. Heel jammer.
G.D. M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was goed, geen gezellige ambiance (kantine achtig) bediening niet super!! Personeel niet alert .Zo kan ik nog wel even doorgaan om aan de 120 tekens te komen die ik moet maken om deze recensie te plaatsen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
14 augustus samen met mijn vrouw hier gegeten met de AH bon. Een menu kost normaal € 34,50 maar met de AH bon € 17,25. Het was momenteel best druk en de 4 dames die overigens heel vriendelijk bleven moesten best tempo maken. De hotelgasten kwamen bij toeval gelijktijdig eten, dan heeft de keuken het even druk, maar het ging allemaal best snel.
We zaten heerlijk buiten op het terras in de zon.
De kaart had voor mijn idee veel vissoorten en slechts als vlees saté van diamanthaas volgens mij en een varkenshaas omwikkeld met spek.
We hebben eerst buiten de AH kaart een broodplankje genomen met bruine broodjes. Heerlijk warm afgebakken.
Mijn vrouw een cola zero en ik een glas Merlot. En alle wijnglazen die voorbij kwamen waren zeer goed gevuld. En dat voor € 4,00.
We hebben als voorgerecht de carpatio genomen, als hoofd gerecht de varkenshaas omwikkeld met magere spek (best een groot stuk) patat en frisse gemengde sla. Er werd zelfs nog gevraagd of alles naar wens was en of we nog extra patat en / of salade wilde hebben. Dat is een pluspunt. Tegenwoordig betaal je vaak voor een extra portie elders.
Na heeft mijn vrouw ijs (3 bollen) met verse aardbeien en slagroom genomen en ik een kaasplankje met vier soorten kaas. Daarna zijn we op de lounge bank gaan zitten voor de koffie en een munt thee.
De zon helpt ook mee, maar het was een heerlijke relaxte avond zo.

Wij willen Anne Marije bedanken dat je ons zo goed hebt geholpen.

We komen snel weer terug.
A D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooie gelegenheid, verzorgde tafel, correcte bediening, gerechten mooi opgediend. Komen zeker nog een keertje terug. Aanbevolen dus
ROELROOK R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Prima bediening
Enige min punt blijft het Merk tap bier (Bavaria)
Heel jammer
De fletcher group blijft Eigenwijs
Jammer is dat
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Erg lekker eten, vriendelijke bediening, goede recensies zijn terecht. Waarom minstens 120 tekens in deze recensie? Waarom?
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Uitstekende locatie ,het weer speelde ook mee, buiten gegeten prima bediening , wat op de borden kwam was goed verzorgd ..Gezellige avond gehad samen met familie, nogmaals bedankt voor het geheel groetend Peter Boudesteijn.
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening en gratis karaf kraanwater, kortom prima avond gehad in dit restaurant waar ik zeker nog een keer terug kom.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima gegeten. Gunstige prijs/prestatie. Eén minpunt was wel dat nadat de aangepaste 'rekening' (gecorrigeerd op ons verzoek om dat de oorspronkelijke rekening te laag was) werd gebracht de bediening niet meer te bekennen viel om af te rekenen. Ten lange leste (na een kwartier wachten) zelf het bedrag plus fooi naar een medewerker bij de bar gebracht. Helaas, een uur later werden we thuis gebeld door één van de bediendes met de vraag of we wel hadden betaald. Slordig, zeg maar slecht!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De snoekbaars had wat voller, kruidiger mogen zijn. Deze was nu te flauw. Wij hebben gekookte groente gemist. Wij konden uit een behoorlijk aantal gerechten kiezen!!! Er werd geen onderscheid gemaakt tussen gewone restaurant gasten en de gasten die via AH bonnen konden eten!!!
reekum .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een rustige locatie waar je gezellig kunt dineren; de kwaliteit van het eten was prima; de bediening was ook dik in orde. Een aanrader aan ieder die eens een keertje gezellig uit eten wilt gaan.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voorgerecht zonder toost, hoofdgerecht (snoekbaars) was nauwelijks genoeg voor kinderen. Prijs na afloop van een gerecht was wel de hoofdprijs voor een matige vertoning.
Bediening matig, bijv. Bestelling een rode en witte wijn en dan vragen voor wie is de witte wijn gesteld door degene die ook de vraag genoteerd had.
Zullen hier nooit meer terugkomen!
Cock S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben met zes man gegeten en we vonden het allemaal lekker en voldoende.
en nog best wel voldoende keus met zo'n AH menu
Suze I.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin, fijne sfeer en goed personeel!
Gerechten waren mooi opgemaakt en prima van smaak, we werden op onze wenken bediend, Suze
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten is prima, mooie locatie, lekker buiten zitten, alleen personeel kan wat vriendelijker. Wij hadden AH actie de prijs beviel ons wel, en je kon gewoon van de kaart kiezen.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Toen we eenmaal een plekje hadden werden we genegeerd. Er werd ons niets gevraagd of aangeboden. De andere tafels verplaatsen kreeg prioriteit! Heel vervelend en klantonvriendelijk.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
WasAllemaal voortreffelijk.Alleen wat lang wachten op het toetje waarschijnlijk, door een misverstand ,maar wij vonden dat geen enkel probleem want wij hadden het super gezellig. Tot ziens
vanhouwelingen.henk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een aanrader , wij hebben heerlijk gegeten , en gaan zeker nog een keer. Het is een prachtig restaurant , en heerlijke stoelen . Dus gewoon een keer er naar toe gaan.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We vonden de kabeljauw van het AH menu wat saai. Niet erg veel smaak en alleen de wortels gaven kleur aan het hoofdgerecht.
ROELROOK R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
wij hebben met vrienden heerlijk gegeten
Gerechten en bediening waren perfect
Het enige nadeel is het biertje uit de tap (BAVARIA) niet te pruimen
als men een ander merk zou nemen dan zullen veel klanten nog een afzakkertje aan de bar doen
Dit is wel jammer