Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Kerkweg 138 2941 BP Lekkerkerk Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Genieten in de natuur

Een lange fietstocht of een stevige wandeling kan prima worden afgesloten bij De Witte Brug in Lekkerkerk. Geniet van de natuur, een warm of juist koud drankje en een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Vhet .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben zeer lekker gegeten en de bediening was prettig. Een kleine opmerking: het vlees was heerlijk maar had iets warmer gekund
Imkoburema .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben zeer goed gegeten. De bediening was correct en heel vriendelijk.
Kortom: een heel goed adres voor een heerlijk diner
Karin-91 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vandaag met een groep van 8 wezen eten. Bediening was niet erg gastvrij, kwam niet vriendelijk over aan tafel. We kregen geen uitleg over het AH-actie menu. Menu was beperkt maar wel voor ieder wat wils. Eten smaakte prima, soms helaas wel wat lang wachten. Aankleding van het restaurant is kaal en saai. Wij zaten achterin met nog een grotere groep mensen. Hadden meer tafels bij gezet kunnen worden, had het gezelliger gemaakt
Willemklapwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij zijn op een woensdagavond gegaan. Het was gezellig druk. De bediening uiterst vriendelijk. Het eten was smakelijk. We hadden ruime keus . Wij konden kiezen tussen 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Carpaccio was bijzonder lekker en ruim bedeeld. De uiensoep was goed en de gerookte forel was ook smakelijk. De entrecote was medium en heerlijk mals. De gebakken scholfilet was te vet. Het gevarieerde kaasplankje smaakte heerlijk en werd leuk opgediend.
W Y T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben een heerlijk relaxte etentje gehad met een heerlijk 3 gangen diner. De bediening was vriendelijk! . Alles wat ik meer zou schrijven is compleet overbodig. M er vriendelijke groet .
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Met de AH-restaurantactie uitstekend gegeten bij de Witte Brug. De carpactio, de entrecote en het kaasplankje waren allemaal perfect en ook de bediening was uitstekend. We komen zeker terug!
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Als je bij De Witte Brug binnenstapt, heb je meteen het gevoel: dá's gezellig en sfeervol hier, hier wil ik zijn, én smakelijk eten natuurlijk! De entourage van het restaurant is enerzijds eenvoudig, maar anderzijds heel knus, in 'n authentiek deel van een voormalige boerderij. De bediening is gastvrij, vriendelijk en attent. En het eten, want daar gaat 't om, is prima. Geen vastgesteld menu voor gasten die zich met Albert Heijn/Iens kaarten melden, maar een kaart met keuzemogelijkheid uit drie verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. De uiensoep met kaascroutons was uitstekend. Hoe langer je ervan eet, des te lekkerder de soep lijkt te worden. De kaascroutons droegen daar zeker ook aan bij. De gegrilde kalfsentrecote was goed gaar en werd met rode portsaus en wat groenten geserveerd. Het vlees was ietwat flauw, maar met een zout- en peperbusje op tafel kun je dat direct naar eigen smaak optimaliseren. Van de groenten waren de erwtjes bijzonder smakelijk, evenals de erbij geserveerde rauwkostsalade en friet. Geen doorsnee maar wat dikkere brede patatten, zonder ook maar enigszins melig te zijn. Een tweede portie vond dan ook gretig aftrek. Als nagerecht kozen we de huisgemaakte brownie met ijs en slagroom. We kregen twee verschillende stukken brownie, één 'naturel' en één met stukjes hazelnoot erdoor verwerkt. Topdessertje. De tijd tussen de verschillende gangen was gemiddeld, hoewel dit sommige Fletcher restaurants sneller gaat. Maar dat is natuurlijk maar net wat je fijner vindt. De porties die werden opgediend waren voldoende. Je gaat van tafel met 't gevoel dat je met een lekker gevuld buikje naar huis te gaan. En laten we eerlijk zijn, daar gíng 't toch ook om...?
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hebben heerlijk gegeten, kon nog buiten op het terras. Persoonlijk vond ik het kaasplankje erg lekker, goed aflsluiting van een heerlijk diner. Mijn man heeft genoten van de vis. Komen nog eens aanwaaien.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras genoten van ons 3-gangen diner. Vooraf een broodplankje genomen met overheerlijk brood (vooral het notenbrood!!)
Heerlijk wijntje erbij, wat wil je nog meer....
M.willik3 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten. Met de bonnen van ah daar gegeten. Eten was van goede kwaliteit. Absoluut een aanrader! Voldoende keus!
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016

Wij zijn met vrienden wezen eten met de ah dinerkaarten.De bediening was aardig en we hebben heerlijk gegeten.Het was heerlijk weer dus konden we buiten zitten wat het altijd nog leuker maakt op een zomeravond. Toen we de rekening kregen waren ze de koffie vergeten,dus wij dat gezegd,was geen punt, dat kregen we van het huis.Hier komen we zeker nog eens terug want we hebben een heerlijke avond gehad.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Er was een ruime keuze uit een driegangendiner. Alles met smaak klaargemaakt. Goed warm en netjes geserveerd.
Voor herhaling vatbaar.
Joh1944 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bediening vriendelijk en correct met voldoende aandacht of alles naar wens is. We hadden een 3 gangen menu, waarvan de entrocte mooi medium gebakken was en heerlijk smaakte. Als nagerecht is een kaasplankje een aanrader.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker eten in Lekkerkerk. In een gezellig restaurant met attente bediening hebben we genoten van ons AH 3-gangenmenu. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten met voor ieder wat wils. Wij namen vooraf de heerlijk belegde carpaccio, als hoofdgerecht de kalfsentrecôte met groenten en knapperige frietjes en toe koos ik de panna cotta terwijl mijn tafelgenote genoot van haar kaasproeverij met drie kaasjes. Aan alle gerechten was aandacht geschonken en de porties waren naast lekker ook royaal. Ook het broodplankje vooraf met drie soorten brood en drie smeerseltjes was helemaal top.
Jancarolineirmo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Top eten zoals altijd! prima sfeervol restaurant met stuk voor stuk kwaliteitsgerechten.
de Kalfsentrecote was sappig en goed van smaak.
Tdelangeheijstek .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen.mochten een plekje uit zoeken.het eten was echt heel erg lekker. Genoeg keuze uit de gangendinner. Het personeel was heel fijn.
Aartjevanb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De presentatie van de gerechten was goed. De bediening was super. Eerst buiten gezeten en toen het wat kouder werd was het geen enkel probleem om binnen een tafel in gebruik te nemen.
Cjpvreeken .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Prima interieur. Rustig en netjes, Prima aangesproken. Heerlijk diner. Alleen een flesje Palm bier voor Euro 4.25 is wel erg ontmoedigend om er nog één te nemen. Jammer zo een afstotende prijs. Dit feit is een risico om een aanrader te maken bij familie vrienden of kennissen.
Bertha23 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gereserveerd via de mail Op de mail is sprake van een prijs van 27.50.
Bij het afrekenen antwoordde men dat dit altijd al 34.50 is geweest.
Dit is dus wel een hinderlijk verschil!Het eten was de 34.50 meer dan waard.
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
we hebben goed gegeten en de service was netjes. het is alleen lastig als je geen groene groenten wil en dit zit overal bij.