Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Kerkweg 138 2941 BP Lekkerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Genieten in de natuur

Een lange fietstocht of een stevige wandeling kan prima worden afgesloten bij De Witte Brug in Lekkerkerk. Geniet van de natuur, een warm of juist koud drankje en een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Witte Brug

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cock S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben met zes man gegeten en we vonden het allemaal lekker en voldoende.
en nog best wel voldoende keus met zo'n AH menu
Suze I.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin, fijne sfeer en goed personeel!
Gerechten waren mooi opgemaakt en prima van smaak, we werden op onze wenken bediend, Suze
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten is prima, mooie locatie, lekker buiten zitten, alleen personeel kan wat vriendelijker. Wij hadden AH actie de prijs beviel ons wel, en je kon gewoon van de kaart kiezen.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Toen we eenmaal een plekje hadden werden we genegeerd. Er werd ons niets gevraagd of aangeboden. De andere tafels verplaatsen kreeg prioriteit! Heel vervelend en klantonvriendelijk.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
WasAllemaal voortreffelijk.Alleen wat lang wachten op het toetje waarschijnlijk, door een misverstand ,maar wij vonden dat geen enkel probleem want wij hadden het super gezellig. Tot ziens
vanhouwelingen.henk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een aanrader , wij hebben heerlijk gegeten , en gaan zeker nog een keer. Het is een prachtig restaurant , en heerlijke stoelen . Dus gewoon een keer er naar toe gaan.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We vonden de kabeljauw van het AH menu wat saai. Niet erg veel smaak en alleen de wortels gaven kleur aan het hoofdgerecht.
ROELROOK R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
wij hebben met vrienden heerlijk gegeten
Gerechten en bediening waren perfect
Het enige nadeel is het biertje uit de tap (BAVARIA) niet te pruimen
als men een ander merk zou nemen dan zullen veel klanten nog een afzakkertje aan de bar doen
Dit is wel jammer
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten via de ah restaurant actie. Zowel de vis als de vleesgerechten waren prima van smaak en werden geserveerd door keurig en vriendelijk personeel. Komen zeker nog een keer terug.
jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Uit eten met de laatste AH bon. Keuze uit verschillende gerechten. Prettige bediening. Salade viel wat tegen, die was wat smakeloos. Verder prima.
Roza V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was prima,gezellig de inrichting en goede stoelen.
vhet .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben zeer lekker gegeten en de bediening was prettig. Een kleine opmerking: het vlees was heerlijk maar had iets warmer gekund
imkoburema .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben zeer goed gegeten. De bediening was correct en heel vriendelijk.
Kortom: een heel goed adres voor een heerlijk diner
Karin-91 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vandaag met een groep van 8 wezen eten. Bediening was niet erg gastvrij, kwam niet vriendelijk over aan tafel. We kregen geen uitleg over het AH-actie menu. Menu was beperkt maar wel voor ieder wat wils. Eten smaakte prima, soms helaas wel wat lang wachten. Aankleding van het restaurant is kaal en saai. Wij zaten achterin met nog een grotere groep mensen. Hadden meer tafels bij gezet kunnen worden, had het gezelliger gemaakt
willemklapwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij zijn op een woensdagavond gegaan. Het was gezellig druk. De bediening uiterst vriendelijk. Het eten was smakelijk. We hadden ruime keus . Wij konden kiezen tussen 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Carpaccio was bijzonder lekker en ruim bedeeld. De uiensoep was goed en de gerookte forel was ook smakelijk. De entrecote was medium en heerlijk mals. De gebakken scholfilet was te vet. Het gevarieerde kaasplankje smaakte heerlijk en werd leuk opgediend.
W Y T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben een heerlijk relaxte etentje gehad met een heerlijk 3 gangen diner. De bediening was vriendelijk! . Alles wat ik meer zou schrijven is compleet overbodig. M er vriendelijke groet .
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Met de AH-restaurantactie uitstekend gegeten bij de Witte Brug. De carpactio, de entrecote en het kaasplankje waren allemaal perfect en ook de bediening was uitstekend. We komen zeker terug!
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Als je bij De Witte Brug binnenstapt, heb je meteen het gevoel: dá's gezellig en sfeervol hier, hier wil ik zijn, én smakelijk eten natuurlijk! De entourage van het restaurant is enerzijds eenvoudig, maar anderzijds heel knus, in 'n authentiek deel van een voormalige boerderij. De bediening is gastvrij, vriendelijk en attent. En het eten, want daar gaat 't om, is prima. Geen vastgesteld menu voor gasten die zich met Albert Heijn/Iens kaarten melden, maar een kaart met keuzemogelijkheid uit drie verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. De uiensoep met kaascroutons was uitstekend. Hoe langer je ervan eet, des te lekkerder de soep lijkt te worden. De kaascroutons droegen daar zeker ook aan bij. De gegrilde kalfsentrecote was goed gaar en werd met rode portsaus en wat groenten geserveerd. Het vlees was ietwat flauw, maar met een zout- en peperbusje op tafel kun je dat direct naar eigen smaak optimaliseren. Van de groenten waren de erwtjes bijzonder smakelijk, evenals de erbij geserveerde rauwkostsalade en friet. Geen doorsnee maar wat dikkere brede patatten, zonder ook maar enigszins melig te zijn. Een tweede portie vond dan ook gretig aftrek. Als nagerecht kozen we de huisgemaakte brownie met ijs en slagroom. We kregen twee verschillende stukken brownie, één 'naturel' en één met stukjes hazelnoot erdoor verwerkt. Topdessertje. De tijd tussen de verschillende gangen was gemiddeld, hoewel dit sommige Fletcher restaurants sneller gaat. Maar dat is natuurlijk maar net wat je fijner vindt. De porties die werden opgediend waren voldoende. Je gaat van tafel met 't gevoel dat je met een lekker gevuld buikje naar huis te gaan. En laten we eerlijk zijn, daar gíng 't toch ook om...?
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hebben heerlijk gegeten, kon nog buiten op het terras. Persoonlijk vond ik het kaasplankje erg lekker, goed aflsluiting van een heerlijk diner. Mijn man heeft genoten van de vis. Komen nog eens aanwaaien.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras genoten van ons 3-gangen diner. Vooraf een broodplankje genomen met overheerlijk brood (vooral het notenbrood!!)
Heerlijk wijntje erbij, wat wil je nog meer....