Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

Kerkweg 138 2941 BP Lekkerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

Het à la carte restaurant van Hotel-Restaurant De Witte Brug is er één voor echte fijnproevers. Geniet van een heerlijke lunch, diner of een uitgebreid, feestelijk buffet. U zult zich snel op uw gemak voelen in het moderne à la carte restaurant met een stijlvolle uitstraling.

De chef-kok laat u genieten van een à la carte diner of een menu dat volledig aangepast is op uw wensen. Terwijl uw kinderen spelen in de kidscorner, kunt u in alle rust heerlijk natafelen.

Wanneer het weer het toelaat, is het goed toeven op het ruime terras. Ontspan hier met een lekker hapje en drankje.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

Maandag t/m zondag 12:00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

P.j Van Den B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Goede bediening en eten was prima , was een klein foutje gemaakt bij een gerecht maar dat werd meteen hersteld en kregen daarnaast nog een drankje van het huis dus keurig opgelost
Krijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, snelle maar niet opdringende service. Geen tafelkleed op placemats op tafel??.Italiaanse tomatensoep smaakte goed maar Italiaans!!, geen garnituur,room of broodje bij geserveerd.Varkenshaas met champignonroomsaus en groente garnituur. Theelepeltje saus, 2 theelepeltjes groente.
christinedezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Alles was naar wens, wij werden vriendelijk ontvangen, rustig kunnen genieten van het diner, komen zeker terug ook zonder acties.
h.beishuizen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijke, correcte ontvangst en bediening. Voorkeurstafel beschikbaar. Keuze 3-gangen menu voldoende gevarieerd. Gerechten mooi opgemaakt en goed en smaakvol bereid. Prettig tempo in het aansluiten van de 3-gangen. Voor herhaling vatbaar.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met ons gezin heerlijk gegeten in de witte brug gezellig met z'n vijven aan een ronde tafel ! Het eten was heerlijk bediening vriendelijk en vertrouwd ! Het duurde alleen wat lang tussen de gerechten ! Verder alles prima en heerlijk dicht bij huis !
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ook met de AH actie mag je toch de keuze maken van de kaart
Heerlijk een vismenu met een lekker glaasje witte wijn.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het geboden AH menu was veel uitgebreider dan op de iens website werd vermeld. Heerlijk gegeten samen met een vegetariër. Die had maar 1 keus voor hoofdgerecht, maar vond het heel lekker.
arnoldstoffels .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben allen bijzonder smakelijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Prettige bediening! Voor ons gevoel iets te lange pauze tussen voor- en hoofdgerecht, maar dat kan aan ons liggen omdat wij een hond thuis hadden gelaten.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We gingen met plezier op weg naar De Witte Brug daar we de laatste keer een heerlijke avond hebben gehad met heel vriendelijk personeel. De invalide plaats was bezet, er stond een hotelgast die geen kaart had, maar daar mocht staat omdat men anders helemaal naar achter zou moeten rijden om te parkeren. Dat is wat men ons vertelde aan de receptie. Nu moesten wij de auto met onze invalide kaart maar helemaal achter het hotel op de parkeerplaats zetten en over het losse grind terug lopen. In het restaurant stonden twee heren en een dame in de kleine zaal bij de bar. Ze keken ons aan en dat was het. We zijn er heen gelopen en aangegeven een tafel gereserveerd te hebben. We kregen een twee persoons tafel in de grote zaal. Het was druk met hotelgasten. Direct kregen we de kaart en wat we wilde drinken. We gaven aan ook vooraf een broodje met smeersel te willen. Drank en broodje werden al snel bij ons neer gezet en of we al wisten wat we wilde eten. Alles doorgegeven, daar de kaart voor AH veel visgerechten heeft en maar weinig vlees. Dan is de keuze snel gemaakt.
Alle contact was erg onpersoonlijk. De heer en dame die ons hielpen deden hun werk, maar dat was het dan ook. Een soort verplicht nummer voor de hotelgasten, terwijl wij geen hotelgasten zijn. Zelfs hotelgasten hebben recht op een glimlach en een gesprekje met, hoe smaakt heet, wenst u nog wat friet, etc. Maar niets hiervan. We waren nog met ons smeersel bezig toen men het voorgerecht al in serveerde. We moesten de gehele avond steeds zelf vragen om een drankje, friet. Ons toetje was op en we zaten al ruim 20 minuten te wachten om een personeelslid aan te schieten voor een kopje koffie. Uiteindelijk hebben konden we de dame benaderen en gaven aan dat we nu geen koffie meer wilde maar de rekening, daar we al 20 minuten met een lege coup van het ijs voor onze neus zaten.
Afgelopen zomer werden we geholpen door Anne Marije die er pas werkte. We werden door haar continue in de gaten gehouden en kwam een praatje maken en zorgde voor de drankjes als we deze wilde bestellen. Ook toen was het erg druk. Zelfs het terras zat toen vol.
Het kan dus wel. Dan kan je zien dat als het eten goed is, de bediening een grote rol speelt of je avond gezellig is of niet. En of men terug komt of niet. Misschien een tip voor het management om dit eens door te nemen.
Wij komen na deze avond zeker niet meer terug.
jimduim .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bij weinig gelegenheden zó lekker gegeten als bij de Witte Brug. Nog nooit eerder geweest maar gaan zeer zeker vaker terug. Ook al omdat na afloop de rekening erg meeviel. Makkelijk en gratis parkeren, goede bediening en een prettige atmosfeer. Kortom; top!
peperbus .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Rustige en prettige sfeer; de tafel staan ruim opgesteld. Het eten kwam lekker warm op tafel op voorverwarmde borden en was voortreffelijk voor oog en tong. Ook op een doordeweekse dag waarbij niet alle tafels bezet waren was het heel gezellig.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij konden gewoon van de kaart kiezen!!! Het bovenstaande zegt genoeg. Kort geleden hadden wij een verschil
van mening met De Witte Brug over een dieet. Dat hebben zij keurig opgelost!! Mocht er nog eens actie zijn dan
houden wij De Witte Brug in het oog.
Margo P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gezellige lunch gehad. Was goed verzorgd. Klein aandachtspuntje: de soep die heerlijk smaakt mag iets warmer geserveerd worden.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ook deze keer was het goed om in de Witte brug te eten. Voor ons een korte afstand dus dicht bij huis en een goede kwaliteit en vriendelijke bediening.
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hier met AH restaurant actie gegeten. Voor deze actie een goed 3-gangen keuzemenu voor ieder wat wils.
Eten was goed en lekker.
Tonie F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het was wel heel rustig, toeval wellicht, wij waren de enigen voor de lunch maar de gerechten waren uitstekend van smaak en zagen er verzorgd uit. De bediening zeer vriendelijk. We hebben genoten.
Ennazus65 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijk jong personeel! Plus! Aankleding en situatie kan wat beter. Rommelig. Beter opruimen is wenselijk. Kan door leidinggevenden makkelijk opgepakt worden. Dit zou sfeer en atmosfeer waarin je "buiten"eet verhogen
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Uit de rekening bleek niet welk bedrag Albert Heijn zou moeten betalen. Op het nagerecht moesten we iets te lang wachten, waarschijnlijk als gevolg van bevroren aardbeien.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De kwaliteit van de gerechten waren goed, het voorgerecht de gerookte forel was erg sober opgemaakt, hier mag meer aandacht aan besteed worden, al was de smaak goed. De bediening was niet alert, we hadden thee besteld, na ruim een half uur zijn we zelf afgaan rekenen, we konden zelfs niet om de rekening vragen. Toen we bij de bar aankwamen, werd excuus aangeboden, dat ze de thee waren vergeten. Heel jammer.
G.D. M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was goed, geen gezellige ambiance (kantine achtig) bediening niet super!! Personeel niet alert .Zo kan ik nog wel even doorgaan om aan de 120 tekens te komen die ik moet maken om deze recensie te plaatsen.