Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe

Wipselbergweg 30 7361 TK Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe

Een schitterend landgoed midden in de Veluwse bossen: een diner bij Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe zal je zeker goed doen. Na een prachtige fiets- of wandeltocht over de heidevelden van de Hoge Veluwe strijk je in het 4-sterren restaurant neer voor een culinaire beleving. De menukaart wisselt met de seizoenen mee, waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende lokale gerechten. Elk seizoen word je opnieuw verrast door de kunsten van de chef-kok. Op zonnige dagen is het tevens heerlijk vertoeven op het gezellige terras.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe

Albert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Op een drukke zaterdag hier gegeten met mijn vrouw. Een sfeervol restaurant (Franse keuken) met een wat duurdere kaart. Er was helaas niet zo heel veel keuze vonden wij en jammer dat er standaard geen friet of aardappeltjes bij het hoofdgerecht zaten: die konden tegen bijbetaling worden bijbesteld.......Aangezien we een driegangen menu hadden gegeten gingen we niet met honger terug hoor, maar de porties waren niet héél ruim bemeten. De bediening was vriendelijk en dat we soms een beetje moesten wachten begrepen we wel, want het was erg druk die avond. Al met al lekker gegeten in een sfeervol restaurant, maar de prijs-kwaliteitsverhouding kan wel iets beter wat ons betreft.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het restaurant ligt er prachtig bij zo in de bossen, maar het is toch allemaal een beetje vergane glorie van binnen. De high tea is verhoudingsgewijs schofterig duur. Er zijn wat kant en klaar gebakjes en lauwe afbakdingen op een etagère gekwakt. Voor 25 euro had ik ook zelf naar de Hanos kunnen fietsen; uit eigen oven waren de hapjes nog warm geweest ook... Erg gemakzuchtig en niet lekker. Er zijn teveel andere leuke plekken om voor hetzelfde geld een lékkere high tea te doen...
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017