Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Paasberg 3 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Achterhoekse gastvrijheid

Te midden van uitgestrekte bossen en idyllische zandweggetjes vind je dit prachtige 4-sterren hotel. En gelukkig voor alle smulpapen is dit méér dan alleen een hotel. Bij de Scheperskamp kun je exclusief lunchen en dineren. Verken het Lochemse landschap met de ontelbare fiets- en wandelroutes om vervolgens voldaan aan te schuiven voor een uitgebreide maaltijd. Wat is er lekkerder dan plaatsnemen bij een knisperend haardvuur nadat je hebt genoten van de natuur? Precies, niet veel. Laat je bij de Scheperskamp culinair in de watten leggen en ontsnap hier aan de drukte van alledag.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 11:00 - 15:30

A K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In eerste instantie lijkt het wat vergane glorie, tot je wat verder kijkt, dan valt het allemaal reuze mee.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij opviel was dat er gewoon linnen werd gebruikt en geen papier zoals tegenwoordig vaak gebeurd. Een pluspunt extra.
En dan het eten, daar kunnen we kort in zijn, ik vond het uitstekend.
wianne .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Omdat De Scheperskamp een hotel is en er vooral hotelgasten in het restaurant zijn, is de sfeer toch anders dan in een "los" restaurant. Het is rustiger, de meeste gasten verblijven er korter aan tafel en daardoor zit je als "buiten"gast op een gegeven moment helaas in een bijna leeg restaurant. De tafeltjes bij het raam zijn ok, kijk je mooi uit op het terras/bos, maar meer naar het midden is het nogal donker. De bediening is attent en vriendelijk.
margocrombach .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De gerechten waren heerlijk. Mooi geserveerd door vriendelijk personeel. De vloerbedekking is aan vernieuwing toe. De stoelen ook.
M.P. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met de AH actie gegeten. Eten was werkelijk fantastisch en personeel vriendelijk en deskundig
Wel hoog AOW gehalte in het restaurant maar dat ik vaak in hotels.
Echte aanrader voorvalt je er in de buurt bent!
coenny .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hadden een lunch en w.s daar niet goed op voorbereid in de keuken?, Eten was redelijk maar ze vergaten de bijbestelde friet en deze zouden met een paar minuten komen , helaas hadden we ons eten al op toen ze alsnog kwamen.We waren de enige gasten en zaten prima maar precies op dat moment moesten ze zo nodig blad gaan blazen, wat een hels kabaal maakte zodat we niet meer met elkaar konden praten , trouwens , er lag bijna geen blad, dus even een uurtje wachten tot de gasten weg zijn als die zitten te lunchen is toch niet teveel gevraagd.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Bediening zeer attent en vriendelijk. De voorgerechten, carpaccio waren lekker, de hoofdgerechten, de black angus en de slibtongetjes waren heerlijk evenals de dessert. Prima restaurant en gezellig !
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten,Had het asperge menu,aspergesoep,klassieke asperge,s (ham ei, botersaus ) en een overheerlijk toetje.Vriendelijk personeel!
Flowes .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten is goed en lekker. Met AH restaurantactie kun je alles kiezen van de kaart en gebruik maken van de saladebar. De bediening is heel vriendelijk. Het restaurant zelf is toe aan een opfrisbeurt.
Loek H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima keuken en bediening en kwam bovendien goed overeen met eerdere gelezen recensies. dat is ook wat waard! Er was geen speciale AH-kaart; gewoon a la carte dus.Prima !
jannette N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De sfeer was gezellig, het eten goed bereid. Een negatief punt was dat op de menukaart van internet de biefstuk vermeld was bij de ah-actie en wij in het restaurant 3,50 euro bij moesten betalen per biefstuk.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voor de tweede achtereenvolgende avond hier gegeten. 1e avond zonder AH actie, 2e avond met AH actie. Ondanks dat er verschil is in de presentatie, hebben wij beide avonden voortreffelijk gegeten. Verschil zat o.a. in het opdienen van de wildbouillon, de 1e avond op bord met redelijk veel vlees, de 2e avond in een glas met een paar stukjes vlees. Begrijp best dat een actie uit de lengte of de breedte moet komen. Verder niets te klagen en beslist een aanrader.
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In een woord het eten was geweldig!!!!!
We zitten nu dus in het wildseizoen, en ze hebben daar de actie van A.Heyn op aangepast.
Heerlijke herten biefstuk en een fantasticsh wildschoteltje.
Meer als vodoende bijkomende gerechten erbij,een gestoofde peer ,spruitjes en gebakken aardappelen en een saladebar.
Maar er was ook vis om te kiezen of een gerecht met kip.
De bediening perfect en zodoende dus een geslaagde avond.
Tula .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg vriendelijk ontvangen. Mooie omgeving en heerlijk rustig. Kamer en bedden uitstekend. Het diner en het ontbijt waren heerlijk. Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt, want geen tijd gehad om nog van het zwembad gebruik te kunnen maken. Echt voor herhaling vatbaar.
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Iets wat er in heel veel restaurants mist, helaas, een gezond kindermenu. Achteraf bleek er een kleine kinderhoek te zijn, maar deze zagen we pas de volgende dag bij het ontbijt. Het eten was goed, De sfeer rondom het haardvuur ontzettend leuk. Zo jammer dat de dames in de bediening een veel te kort gilletje aan hebben met een WIT shirt eronder (waardoor zelfs een klein buikje al uitpuilt).
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het menu bood volop keuzemogelijkheden en alles was erg smakelijk bereid. De borden zagen er prachtig uit. De porties waren precies goed voor ons
De ober had zich alleen wat beter op de nieuwe menukaart moeten voorbereiden. Hij probeerde de bestellingen te onthouden maar dat lukte niet erg. We kregen niet steeds wat we hadden besteld en het bestelde 'brood vooraf' kwam helemaal niet. We hoorden ook aan de tafels om ons heen gemor over verkeerde en niet bestelde gerechten. Jammer, want dat zorgde ook voor langere wachttijden en niet tegelijk kunnen beginnen aan een gang. Ons diner duurde daarom ruim 3 uur en dat vonden we erg lang. Onze (rode) huiswijn was prima maar we hoorden aan de tafel naast ons dat de witte huiswijn ronduit slecht was.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hartelijk ontvangst en goede bediening en wij hebben heerlijk gegeten met de ah actie goede gerechten en zeker voor herhaling vatbaar.
Lily V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
prettige vriendelijke mensen. Goede bediening en een fijne ambiance.
een volgend bezoekje de moeite waard. Prijs in verhouding met de gerechten die er geserveerd worden. Leuk dat je apart zelf de salade kan samenstellen.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Twee personen bezochten dit restaurant (met AH-restaurantzegels) . Het a la carte menu was voor de AH actie aangepast. Een vegetariër die niet van soep houdt heeft niet veel keus aan voorgerechten. Bij de vegetarische hoofdgerechten was er slechts één terwijl op de gewone kaart twee vegetarische gerechten stonden.
We namen als beginnetje een broodplankje met kruidenboter en olijfolie. Brood was goed.
De één nam als voorgerecht de serranoham met cantaloupe meloen en een soep van watermeloen. Niet verkeerd hoewel één stukje cantaloupe wat karig was. De ander koos trok de stoute schoenen aan en bestelde de zomersalade met brie (buiten het AH-menu om dus). Dit smaakte ook zeker goed.

Op de vraag of we naast de bestelde fles wijn een karafje kraanwater konden krijgen, werd een fles ‘gezuiverd’ en gekoeld water gebracht a raison van Euro 3,75. Waarom je Nederlands water nog extra zou moeten zuiveren is ons een raadsel en 3,75 daarom onnodig duur en dus hebben we dat geweigerd.

Als hoofdgerecht bestelden beiden ravioli gevuld met spinazie geserveerd met pestoroomsaus en walnoten. Het bleek een vrij smakeloos geheel, pestoroomsaus werd niet aangetroffen. Wel mochten we gebruik maken van de saladebar, maar dat was ook niet om vrolijk van te worden. Wat tomaat- en komkommerstukjes, wat koolsalade en een (niet lekkere) rauwkost en natuurlijk de gebruikelijke sla. Dat was het zo’n beetje. Oh nee, er was ook nog rabarber. Wat simpel allemaal dus.

Nagerecht was voor beiden de Dame Blanche met koude chocoladesaus (waarschijnlijk uit een potje). IJs ging wel, bevatte wel wat ijskristallen. De slagroom was wat te luchtig.
Espresso als afsluiter à Euro 2,75.

Niet echt een restaurant om nog eens te bezoeken.
De gelegenheid was best gezellig ingericht, maar de versleten en vlekkerige vloerbedekking is hoognodig aan vernieuwing toe.
annevos1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was een hartelijk en gastvrij onthaal. De tafels keurig met tafellinnen en fijne wijn glazen.
Het eten was voortreffelijk,ruim voldoende
broekhuizengj .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Er werd keurig rekening gehouden met het feit dat we wat haast hadden. Wel zitten er veel vlekken in de vloerbedekking