Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Paasberg 3 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Achterhoekse gastvrijheid

Te midden van uitgestrekte bossen en idyllische zandweggetjes vind je dit prachtige 4-sterren hotel. En gelukkig voor alle smulpapen is dit méér dan alleen een hotel. Bij de Scheperskamp kun je exclusief lunchen en dineren. Verken het Lochemse landschap met de ontelbare fiets- en wandelroutes om vervolgens voldaan aan te schuiven voor een uitgebreide maaltijd. Wat is er lekkerder dan plaatsnemen bij een knisperend haardvuur nadat je hebt genoten van de natuur? Precies, niet veel. Laat je bij de Scheperskamp culinair in de watten leggen en ontsnap hier aan de drukte van alledag.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 11:00 - 15:30

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Manon T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prettig ontvangt. Genoten van een heerlijk driegangenmenu. Prettige en goede bediening. De inrichting van het restaurant vinden wij wat traditioneel te noemen, maar kun je dat echt benoemen als minpunt? Wij vinden van niet.
A.J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Alles was prima, we hebben heerlijk gegeten.
We zullen zeker bij de Scheperskamp terugkomen.
Bediening was keurig.
Saladebuffet was een mooie extra service.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Bijzonder smaakvol en sfeervol getafeld. Met dieetwensen heel goed rekening gehouden, met evenals mijn wens (i.v.m. het niet kunnen zitten) voor een statafel te zorgen.
G D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
zoals gewoonlijk hebben we heerlijk gegeten bij de Scheperskamp. De bediening is vriendelijk en attent. Maar het wordt nu toch wel hoog tijd dat de vloerbedekking in de. Serre een opknapbeurt krijgt. Je kunt er echt niet van de vloer eten!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gegeten met voucher. Beperkt menu. Twee van de vier mogelijke voorgerechten met forse plus. Proeverij van vis. Uitstekend maar relatief kleine portie. Hoofdgerecht Black Angus biefstuk, medium besteld, maar werd iets te well done geserveerd. Salade buffet goed. Andere hoofdgerecht snoekbaars prima. Nagerecht hangop met aardbeien weer uitstekend, maar ook weer bescheiden portie. Restaurant is grote zaal, niet echt gezellig, maar ook afhankelijk van de gekozen plaats. Bediening attent, maar met slechts 10 gasten in totaal moesten we 3 x vragen om een fles water.
Jetty J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten in alle rust. Voor herhaling vatbaar. Ook late aankomst was geen probleem. Personeel vriendelijk en attent.
helmienhenny .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg genoten van een heerlijk menu. Wat prettig dat we uit de gehele kaart konden kiezen. Aanrader!
De bediening was erg prettig.
A K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In eerste instantie lijkt het wat vergane glorie, tot je wat verder kijkt, dan valt het allemaal reuze mee.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij opviel was dat er gewoon linnen werd gebruikt en geen papier zoals tegenwoordig vaak gebeurd. Een pluspunt extra.
En dan het eten, daar kunnen we kort in zijn, ik vond het uitstekend.
wianne .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Omdat De Scheperskamp een hotel is en er vooral hotelgasten in het restaurant zijn, is de sfeer toch anders dan in een "los" restaurant. Het is rustiger, de meeste gasten verblijven er korter aan tafel en daardoor zit je als "buiten"gast op een gegeven moment helaas in een bijna leeg restaurant. De tafeltjes bij het raam zijn ok, kijk je mooi uit op het terras/bos, maar meer naar het midden is het nogal donker. De bediening is attent en vriendelijk.
margocrombach .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De gerechten waren heerlijk. Mooi geserveerd door vriendelijk personeel. De vloerbedekking is aan vernieuwing toe. De stoelen ook.
M.P. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met de AH actie gegeten. Eten was werkelijk fantastisch en personeel vriendelijk en deskundig
Wel hoog AOW gehalte in het restaurant maar dat ik vaak in hotels.
Echte aanrader voorvalt je er in de buurt bent!
coenny .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hadden een lunch en w.s daar niet goed op voorbereid in de keuken?, Eten was redelijk maar ze vergaten de bijbestelde friet en deze zouden met een paar minuten komen , helaas hadden we ons eten al op toen ze alsnog kwamen.We waren de enige gasten en zaten prima maar precies op dat moment moesten ze zo nodig blad gaan blazen, wat een hels kabaal maakte zodat we niet meer met elkaar konden praten , trouwens , er lag bijna geen blad, dus even een uurtje wachten tot de gasten weg zijn als die zitten te lunchen is toch niet teveel gevraagd.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Bediening zeer attent en vriendelijk. De voorgerechten, carpaccio waren lekker, de hoofdgerechten, de black angus en de slibtongetjes waren heerlijk evenals de dessert. Prima restaurant en gezellig !
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten,Had het asperge menu,aspergesoep,klassieke asperge,s (ham ei, botersaus ) en een overheerlijk toetje.Vriendelijk personeel!
Flowes .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten is goed en lekker. Met AH restaurantactie kun je alles kiezen van de kaart en gebruik maken van de saladebar. De bediening is heel vriendelijk. Het restaurant zelf is toe aan een opfrisbeurt.
Loek H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima keuken en bediening en kwam bovendien goed overeen met eerdere gelezen recensies. dat is ook wat waard! Er was geen speciale AH-kaart; gewoon a la carte dus.Prima !
jannette N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De sfeer was gezellig, het eten goed bereid. Een negatief punt was dat op de menukaart van internet de biefstuk vermeld was bij de ah-actie en wij in het restaurant 3,50 euro bij moesten betalen per biefstuk.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voor de tweede achtereenvolgende avond hier gegeten. 1e avond zonder AH actie, 2e avond met AH actie. Ondanks dat er verschil is in de presentatie, hebben wij beide avonden voortreffelijk gegeten. Verschil zat o.a. in het opdienen van de wildbouillon, de 1e avond op bord met redelijk veel vlees, de 2e avond in een glas met een paar stukjes vlees. Begrijp best dat een actie uit de lengte of de breedte moet komen. Verder niets te klagen en beslist een aanrader.
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In een woord het eten was geweldig!!!!!
We zitten nu dus in het wildseizoen, en ze hebben daar de actie van A.Heyn op aangepast.
Heerlijke herten biefstuk en een fantasticsh wildschoteltje.
Meer als vodoende bijkomende gerechten erbij,een gestoofde peer ,spruitjes en gebakken aardappelen en een saladebar.
Maar er was ook vis om te kiezen of een gerecht met kip.
De bediening perfect en zodoende dus een geslaagde avond.
Tula .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg vriendelijk ontvangen. Mooie omgeving en heerlijk rustig. Kamer en bedden uitstekend. Het diner en het ontbijt waren heerlijk. Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt, want geen tijd gehad om nog van het zwembad gebruik te kunnen maken. Echt voor herhaling vatbaar.