Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Paasberg 3 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

Achterhoekse gastvrijheid

Te midden van uitgestrekte bossen en idyllische zandweggetjes vind je dit prachtige 4-sterren hotel. En gelukkig voor alle smulpapen is dit méér dan alleen een hotel. Bij de Scheperskamp kun je exclusief lunchen en dineren. Verken het Lochemse landschap met de ontelbare fiets- en wandelroutes om vervolgens voldaan aan te schuiven voor een uitgebreide maaltijd. Wat is er lekkerder dan plaatsnemen bij een knisperend haardvuur nadat je hebt genoten van de natuur? Precies, niet veel. Laat je bij de Scheperskamp culinair in de watten leggen en ontsnap hier aan de drukte van alledag.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Scheperskamp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 11:00 - 15:30

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In een woord het eten was geweldig!!!!!
We zitten nu dus in het wildseizoen, en ze hebben daar de actie van A.Heyn op aangepast.
Heerlijke herten biefstuk en een fantasticsh wildschoteltje.
Meer als vodoende bijkomende gerechten erbij,een gestoofde peer ,spruitjes en gebakken aardappelen en een saladebar.
Maar er was ook vis om te kiezen of een gerecht met kip.
De bediening perfect en zodoende dus een geslaagde avond.
Tula .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg vriendelijk ontvangen. Mooie omgeving en heerlijk rustig. Kamer en bedden uitstekend. Het diner en het ontbijt waren heerlijk. Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt, want geen tijd gehad om nog van het zwembad gebruik te kunnen maken. Echt voor herhaling vatbaar.
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Iets wat er in heel veel restaurants mist, helaas, een gezond kindermenu. Achteraf bleek er een kleine kinderhoek te zijn, maar deze zagen we pas de volgende dag bij het ontbijt. Het eten was goed, De sfeer rondom het haardvuur ontzettend leuk. Zo jammer dat de dames in de bediening een veel te kort gilletje aan hebben met een WIT shirt eronder (waardoor zelfs een klein buikje al uitpuilt).
Elsdmn .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het menu bood volop keuzemogelijkheden en alles was erg smakelijk bereid. De borden zagen er prachtig uit. De porties waren precies goed voor ons
De ober had zich alleen wat beter op de nieuwe menukaart moeten voorbereiden. Hij probeerde de bestellingen te onthouden maar dat lukte niet erg. We kregen niet steeds wat we hadden besteld en het bestelde 'brood vooraf' kwam helemaal niet. We hoorden ook aan de tafels om ons heen gemor over verkeerde en niet bestelde gerechten. Jammer, want dat zorgde ook voor langere wachttijden en niet tegelijk kunnen beginnen aan een gang. Ons diner duurde daarom ruim 3 uur en dat vonden we erg lang. Onze (rode) huiswijn was prima maar we hoorden aan de tafel naast ons dat de witte huiswijn ronduit slecht was.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hartelijk ontvangst en goede bediening en wij hebben heerlijk gegeten met de ah actie goede gerechten en zeker voor herhaling vatbaar.
Lily V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
prettige vriendelijke mensen. Goede bediening en een fijne ambiance.
een volgend bezoekje de moeite waard. Prijs in verhouding met de gerechten die er geserveerd worden. Leuk dat je apart zelf de salade kan samenstellen.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Twee personen bezochten dit restaurant (met AH-restaurantzegels) . Het a la carte menu was voor de AH actie aangepast. Een vegetariër die niet van soep houdt heeft niet veel keus aan voorgerechten. Bij de vegetarische hoofdgerechten was er slechts één terwijl op de gewone kaart twee vegetarische gerechten stonden.
We namen als beginnetje een broodplankje met kruidenboter en olijfolie. Brood was goed.
De één nam als voorgerecht de serranoham met cantaloupe meloen en een soep van watermeloen. Niet verkeerd hoewel één stukje cantaloupe wat karig was. De ander koos trok de stoute schoenen aan en bestelde de zomersalade met brie (buiten het AH-menu om dus). Dit smaakte ook zeker goed.

Op de vraag of we naast de bestelde fles wijn een karafje kraanwater konden krijgen, werd een fles ‘gezuiverd’ en gekoeld water gebracht a raison van Euro 3,75. Waarom je Nederlands water nog extra zou moeten zuiveren is ons een raadsel en 3,75 daarom onnodig duur en dus hebben we dat geweigerd.

Als hoofdgerecht bestelden beiden ravioli gevuld met spinazie geserveerd met pestoroomsaus en walnoten. Het bleek een vrij smakeloos geheel, pestoroomsaus werd niet aangetroffen. Wel mochten we gebruik maken van de saladebar, maar dat was ook niet om vrolijk van te worden. Wat tomaat- en komkommerstukjes, wat koolsalade en een (niet lekkere) rauwkost en natuurlijk de gebruikelijke sla. Dat was het zo’n beetje. Oh nee, er was ook nog rabarber. Wat simpel allemaal dus.

Nagerecht was voor beiden de Dame Blanche met koude chocoladesaus (waarschijnlijk uit een potje). IJs ging wel, bevatte wel wat ijskristallen. De slagroom was wat te luchtig.
Espresso als afsluiter à Euro 2,75.

Niet echt een restaurant om nog eens te bezoeken.
De gelegenheid was best gezellig ingericht, maar de versleten en vlekkerige vloerbedekking is hoognodig aan vernieuwing toe.
Annevos1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was een hartelijk en gastvrij onthaal. De tafels keurig met tafellinnen en fijne wijn glazen.
Het eten was voortreffelijk,ruim voldoende
Broekhuizengj .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Er werd keurig rekening gehouden met het feit dat we wat haast hadden. Wel zitten er veel vlekken in de vloerbedekking
Wianne .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We gaan bij voorkeur naar restaurants die niet bij een hotel horen, omdat we het idee hebben dat die restaurants qua sfeer en kaart toch minder zijn. Wat de Scheperskamp betreft blijkt dit zeker niet te kloppen. We hebben er heerlijk gegeten en het menu bood verrassende keuzes. De bediening was attent en de aankleding van het restaurant was sfeervol. We willen er zeker nog eens heen.
Tramhers .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Sfeervol eten in een mooie omgeving en in een schitterend Art Deco-decor. Kwalitatief prima maaltijd en voorkomende bediening. Aanrader.
N.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het is een prima hotel, alleen een beetjes sombere inrichting maar wel gezellig,
Het eten is prima en een prima bediening. wij zijn er nu 2 maal geweest prima
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Op de één of andere manier heb ik een 'zwak' voor De Scheperskamp. De vriendelijke bediening, niet in het minst aan de hotelbalie. Maar ook de sfeer die de inrichting met zich mee brengt, zowel in het hotel als in het restaurant. Mijn vrouw en ik hebben er al een paar keer overnacht, wel het restaurant bekeken maar er nooit gegeten. Nu dus wel. Ook in het restaurant is de bediening uitstekend, evenals de verzorging van de maaltijden. Het opdienen van de gerechten gaat voldoende vlot. Zelf had ik een medium gebraden steak in pepersaus op m'n bord, mijn vrouw een stuk maishoen omwikkeld met bacon. Beide gerechten waren van uitstekende kwaliteit: heerlijk bereid en daarom ook zeer smakelijk, mals en in voldoende proporties. Dat laatste zeker ook voor wat betreft het vlees. Heel sympathiek van De Scheperskamp dat ze niet 'slechts' één menu hebben voor gasten met een AH/Iens dinerkaart, maar dat ze zowel voor het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht keuzemogelijkheden hebben. Dit alles voor de prijs van even dertig euro. Een prijs/kwaliteit verhouding die naar meer smaakt. Wat ons betreft een aanrader, die Scheperskamp.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Als onderdeel van een driedaags arrangement hebben wij gedineerd in het restaurant van Hotel De Scheperskamp. De bediening was vriendelijk. De menukaart gaf voldoende keuzemogelijkheid. Als voorgerecht koos ik voor een heldere runderbouillon met een Chinoise van groente en profiteroles. Mijn partner had gekozen voor een mosterdsoep die ook prima van smaak was. De kalfsoester was lekker en ook het dessert, mango parfait met een saus van frambozen en verse slagroom smaakte uitstekend.
JoostIENS .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten! Erg fijn dat je meerdere keuzes hebt. Vriendelijke service, gezellig restaurant, hier en daar wat gedateerd.
HKN54 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Locatie en ambiance zeer mooi , echter vloerbedekking te vies om over te lopen. Alleen maar vlekken. Bediening draait een ingestudeerd verhaaltje af, geen enkele spontaniteit en weigert een karaf gewoon water te serveren. Policy van de directie. Voorgerecht carpaccio was niet vers, kant en klare eerst ingevroren schijfjes vlees zonder smaak. Hoofdgerecht Lamsrack en biefstuk redelijk. Nagerecht dameblanch en twee bolletjes mint redelijk tot goed.
N265 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bar slechte service bij de tank en dineer actie. Een broodplankje kostte nog 4 euro extra en bestond uit vier zeer kleine broodjes met een klein beetje kruidendokter. Er kon bij de voorgerechten gekozen worden uit twee soepen. Bij de andere twee voorgerechten moest minimaal €5.50 bij betaald worden. De pomodori soep met pesto smaakte naar soep uit blik en was niet lekker.
Het hoofdgerecht bestond uit twee kleine stukjes varkenshaas een aangebrand klein röstirondje en een broccolikaas taartpunt stukje. Dit was heel karig en vulde niet.
Het ene nagerecht was een mango parfait en smaakte goed. De soort van Dame Blanche was eerder een chocolade waterval.
Helaas hebben wij hier 30 euro excl. drankjes voor betaald en wilde ze ons hier eigenlijk €35 euro voor rekenen, wat zorgde voor een vervelende discussie.
Muis4496wilma44 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heb gisteren samen met mijn zus heerlijk gegeten in een gezellige omgeving bij hotel de Scheperkamp. Personeel is erg aardig en prima bediening. Hebben voor, hoofd en nagerecht gehad en het was allemaal prima bereid. Pluim voor de kok. We hebben een gezellige avond gehad en zijn lekker lang blijven natafelen. Een aanrader!
Nataschafrank74 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Het eten was van topkwaliteit. Het personeel erg netjes en vriendelijk. Alleen het deco blijft toch een hotel en hierdoor wat minder sfeer, maar zeker niet ongezellig. Al met al zeker wel een aanrader.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Goed eten! En je zit er gezellig bij de haard. Ik vond spinazie niet de juiste combinatie bij herten biefstuk. Vriendelijk personeel!