Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Nunspeterweg 70 8076 PD Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Koninklijke historie...

Na een prachtige rit, diep het bos in, verschijnt ineens dit fraaie landhuis, dat tegenwoordig dient als 4-sterren hotel. Hotel-Restaurant De Mallejan dateert uit 1862 en beschikt over een rijke historie. De Koninklijke familie is regelmatig te gast geweest, vanwege de wildjacht, met hun paarden. Maar om even ter culinaire zake te komen, heerlijk lunchen en dineren kan hier natuurlijk ook! Chef-kok Bart van Lierop maakt er met zijn keukenbrigade een sport van om gerechten op tafel te zetten waar je maar geen genoeg van krijgt. Na een lange dag in de bosrijke omgeving is het goed toeven op het terras of in het restaurant van De Mallejan. Werp een blik op de lunch- of dinerkaart en grote kans dat je niet meer weg te slaan bent.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
anniens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voorgerecht goed, hoofdgerechten te weinig groente en vlees, nagerecht wel goed maar weinig.
Bediening vriendelijk.
Veel dingen met bijbetaling, voor het volle bedrag zou dit etentje echt te duur zijn.
Heel erg vervelend dat de ruimte bij de vloer erg koud was, soort tocht, veroorzaakt door???
Met koude voeten eten is niet fijn. Wij hebben hier vaker wel goed gegeten, vond het nu echt tegenvallen.
kolk.frits .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
de keukens van Fletcher hotel zijn meerendees gemiddeld maar dit hotel(restaurant) is daar een positieve uitzondering op. kan ook met ah bon kiezen van de kaart die erg divers is.gerechten worden enigszins culinair opgediend en de smaak is idem. wijn keuze blijft bij Fletcher beperkt zeker wat betreft huiswijn.buiten de kaart wel enkele goede wijnen maar daar is de prijs per fles ook naar (jammer dat dat in Nederland nog steeds niet anders kan) Tafelwater komt uit de kraan en is overgeheveld naar een Fletcher fles en vervolgens wordt ook daar "volle pond" voor betaald.
Gerrieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten!
We mochten gewoon van de kaart kiezen. Alleen bij de duurdere gerechten moesten we iets bij betalen.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wat een top bediening!! Erg vriendelijk en behulpzaam als het gaat om allergiewensen. Maar het eten is veel te duur t.o.v. wat je krijgt. Voor prima eten is de prijs veel te hoog!!!
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was lekker. Gezellige inrichting en vriendelijke en behulpzame bediening.
De porties waren niet groot, maar net genoeg met wat friet erbij. Voor € 34,50 soep, hoofd- en nagerecht. Friet was niet inbegrepen bij deze prijs en kwam wat laat, dat is jammer.
wietske .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima gegeten wel wat prijzig en sommige gerechten werden duurder door extra te betalen voor een standaard menu..
Hotel is gedateerd. Cv werkte niet dus maar standaard elektrische kachels geplaatst. De stoelen die in de eetzaal worden verschoven hoor je door het hele gebouw, dit gaat de hele dag tot laat in de avond. Erg hinderlijk. Verder erg gehorig. Ik had een bed die was beslapen door een roker. Matras en dekbed waren doorrookt. Personeel doet z'n best.
Toch maar iets anders de volgende keer. Fletcher keten investeert niet in de gebouwen.. Jammer
Joan J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Prima gegeten met AH voucher. Jammer dat er ongevraagd een broodplankje wordt neergezet maar die wel op de rekening staat. Verder vriendelijke bediening.
Dolly_Sahanaja .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij gingen Sinterklaas eten in kerstsferen. Wel heel gezellig en heerlijk gegeten. Goede service, voor 2 jongere kinderen werd alternatief menu geserveerd, zelfs het toetje werd aangepast. Top.....
Karien C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker eten - vooral het wild hoofdgerecht - en erg vriendelijke bediening. Mooie locatie ook. Waarom ik in hemelsnaam zoveel tekens moet gebruiken als ik het in 1 of 2 zinnen kan zeggen vindt ik overigens raar.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Veranderde kaart / toeslagen t.o.v. website AH-actie (meer uitgekleed).
Halve porties, echt onvoldoende!
Smaak was wel redelijk in orde.
Brutaal personeel
Gedateerde inrichting, let vooral ook op sanitaire voorzieningen. Kan echt niet meer.
Toch nog duur uit!
Nooit meer!
Andy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Eten was redelijk. De soep was wat waterig en erg zout. Sommige gerechten waren al vrij koud bij het opdienen. Waarschijnlijk omdat het erg druk was. De bediening was per persoon verschillend, maar op zich wel correct.
Kevertje24 H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben er twee avonden gegeten met de AH actie omdat we logeerden in het hotel. We mochten gewoon drie gangen van de kaart kiezen, de tweede avond hebben we 3-gangen wild gegeten tegen meer prijs van 5euro.
Het eten was goed. De voorgerechten vielen beide dagen iets tegen, maar de hoofdgerechten en desserts waren prima. Service kan wat persoonlijker ipv het standaard riedeltje, de service was wel snel en correct.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Jammer, dat er bijna een uur tijd zat tussen het voor en hoofdgerecht. Eten was verder prima verzorgd en erg lekker. Het nagerecht was ook goed en voldoende. Bij elkaar toch een zeer geslaagde avond gehad.
Clasien T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op zaterdag 22/10/2016 hebben mijn man en ik gedineerd bij Hotel/Restaurant “De Mallejan” in Vierhouten. Ik heb gebruik gemaakt van “Het Wildmenu” met als hoofdgerecht hertenbiefstuk. De opgediende biefstuk zag er aantrekkelijk en smakelijk uit. Lichtroze gebraden en fraai “aangekleed”. Bij het eten van de eerste stukjes vlees viel het mij op dat deze naar lever smaakten. Ik ben geen wildkenner en dacht dat dit zo hoorde. De rest van het vlees smaakte anders, maar niet geweldig,
Omdat het vlees niet voldeed aan mijn verwachting, heb ik op zondag 23/20 telefonisch contact opgenomen met de receptioniste van het restaurant. Ook leek het mij goed om mijn ervaring te delen met de hotelmanager en heb daarom op 25/10 geprobeerd om in contact met hem te komen. Hij bleek niet bereikbaar en omdat ik geen reactie kreeg,ondanks toezeggingen daartoe, de dagen daarna meerdere keren gebeld met het hotel. Echter zonder het gewenste resultaat.
Al met al een klantonvriendelijke gang van zaken, die niet past bij een hotel met een goede naam en faam
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Opnieuw op bezoek (met verblijf) in De Mallejan in Vierhouten. Opnieuw goed bevallen. Dit keer twee keer gekozen voor het wildmenu. Niet goedkoop, maar wel goed samengesteld. Gekozen kan worden vanaf de kaart tussen verschillende voor- en hoofdgerechten en desserts. Onze keuze voor wild zwijn, de stoofschotel en reerug is ons goed bevallen. Er kan helaas slechts worden gekozen uit twee bijpassende wijnen: Merlot en Cabernet Sauvignon, die tevens als huiswijnen worden gelden.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening uitstekend, het hoofdgerecht beantwoordde niet aan de verwachtingen,Het vlees was te rauw uitgeserveerd, maar is op een zeer correcte manier opgelost, we kregen een nieuw gerecht wat wel goed was en met excuses,prima zo.
hbvp .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, we hadden de restaurantkaarten van AH. We konden kiezen a la carte. Het menu dat je koos was voor de 2e persoon tot 34, 50 gratis . Wij hebben 5 euro per 2e persoon bijbetaald voor een heerlijk wildmenu. Procureur van wild zwijn vooraf heel mooi en lekker afgewerkt met gegrilde sla, , daarna een stoofpotje van hertenvlees met rode kool en aard. puree, gevolgd door een heerlijk dessert. Vriendelijke bediening, kortom perfect. Hier komen we graag nog eens weer!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Oppassen dat inrichting niet aftakelt, zeer vriendelijke bediening. Eten ziet er mooi opgediend uit. Carpaccho super lekker, ossenhaas goed( puree lekker) dame blanche zou beter zijn met warme saus bv
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tijdens ons driedaags verblijf zowel ontbeten (2x) als gedineerd (1x). Voor het driegangen menu mag een keuze worden gemaakt vanuit de gehele menukaart. Hierdoor was het mogelijk om breed te bestellen. Alle gerechten voldeden aan de verwachting, vooral de slibtong. De wijnen zijn aan de dure kant. Voor een fles water (Levico) moet euro 5,50 worden betaald. Niettemin hebben we smakelijk gegeten en zijn we tevreden van tafel gegaan.
odetteaalhuizen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vooral de prettige en positieve houding van de bediening was top.
Alle gerechten waren heerlijk. Oudere mensen (bijna 90) hebben wat moeite met de beetgare groente, voor de jongere mensen onder ons gezelschap was dit heerlijk. Misschien voor de ouderen iets meer gaar?