Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Koninklijke historie...

Na een prachtige rit, diep het bos in, verschijnt ineens dit fraaie landhuis, dat tegenwoordig dient als 4-sterren hotel. Hotel-Restaurant De Mallejan dateert uit 1862 en beschikt over een rijke historie. De Koninklijke familie is regelmatig te gast geweest, vanwege de wildjacht, met hun paarden. Maar om even ter culinaire zake te komen, heerlijk lunchen en dineren kan hier natuurlijk ook! Chef-kok Bart van Lierop maakt er met zijn keukenbrigade een sport van om gerechten op tafel te zetten waar je maar geen genoeg van krijgt. Na een lange dag in de bosrijke omgeving is het goed toeven op het terras of in het restaurant van De Mallejan. Werp een blik op de lunch- of dinerkaart en grote kans dat je niet meer weg te slaan bent.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

truus S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst was prima de bediening goed. De kaart is erg beperkt. De kwaliteit was goed.Gaan beslist nog eens terug. OIn de serre gegeten was erg warm maar de deur stond open. Later dichtgedaan.
saalokin55 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het dreigingen menu was prima. De ruimte kan een opknapbeurt gebruiken. Zo zaten er scheuren in de bekleding van de bank.
wom .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten was matig, inrichting is aan renovatie toe, matige ambiance. Wij zullen hier niet meer terugkomen en het niet aanprijzen bij anderen.
cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
hotel restaurant in mooie bosrijke omgeving
gerechten erg goed van smaak
vriendelijke bediening
hier komen we nog eens terug
espresso .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We kwamen er toevallig langs en stopten er om wat te drinken en mogelijk iets te eten. Dat laatste hebben we niet gedaan. Op het terras gebruikten we koffie en appelgebak ( 1x met en 1x zonder slagroom. De eapresso werd zonder een glaasje water geserveerd, het appelgebak was week en de slagroom verdiende de naam niet. Zo snel mogelijk vertrokken mede vanwege de wespen die in grote aantallen aanwezig waren. Het etablissement oogt sleets.
klaasjantalen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voorgerecht was heerlijk met voldoende groente etc.
Hoofdgerecht was een redelijk klein stukje roodbaars op een bedje van een paar miniscule boontjes. Er werden geen aardappels of frietjes en andere groente bij geserveerd, dus dat viel tegen. Hadden er wel bijbesteld kunnen worden, maar dan was de oodbaars al koud geweest natturlijk.
dessert was in geide gevallen prima.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was gezellig druk en de bediening was heel goed. Het eten ook heerlijk.
Wat we ook vroegen het werd gelijk geregeld.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
2 diners voor de prijs van 1 (AH actie) dus minder keus dan normaal waarschijnlijk, als je voor dit diner de volle prijs zou moeten betalen dan is die te hoog.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening ook merkte ik liefde en kunde in hun vak. Het eten van uitstekende kwaliteit, compliment aan de kok. Voor herhaling vatbaar.
maxpluto .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was mooi weer en hebben buiten gegeten. Het eten was prima, maar voor een heel klein zakje frites moesten we extra betalen en het bodempje wijn was erg prijzig. Vriendelijke bediening en goede service.
B J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Restaurant lijkt een afdalende zaak. Vlekken op zitplaatsen, scheur in bankbekleding.
Zeer summiere uitleg over AH voucher. Klanten na ons kregen betere uitleg en meer keuzemogelijkheden.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben best lekker gegeten. De pompoensoep was erg lekker. Verder missen de gerechten fantasie en smaak. Zout, peper en kruiden doen wonderen.
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig oude vertrouwde sfeer, bediening door Mw Hetty uiterst klantvriendelijk, zomkom je ze weinig tegen. Het eten was heerlijk. We komen hier zeker nog eens terug. Alleen de muziek keus was niet de onze, maar je kan niet alles hebben.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er gegeven met de AH actie. 34,95 voor een 3 gangen menu. Los: 6,50 euro voor een glas rode wijn (fles kost 6,95 in de winkel), desert: 1 bolletje ijs en 1 peertje voor 8,50 euro...bouillonsoep voor 6,50 euro...allemaal fors aan de prijs....Het eten was lekker maar mijn smaakpupillen liepen niet over van de smaak... nu dus 2 voor de prijs van 1; dat scheelt dan weer. meubilair is aan vervanging toe...bankstel was versleten...
fam. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een verademing om hier te mogen komen! Fijn en hartelijk personeel en vooral waar voor je geld.
Andere Fletcher hotels uit de omgeving moesten hier maar eens in de leer gaan!
anniens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voorgerecht goed, hoofdgerechten te weinig groente en vlees, nagerecht wel goed maar weinig.
Bediening vriendelijk.
Veel dingen met bijbetaling, voor het volle bedrag zou dit etentje echt te duur zijn.
Heel erg vervelend dat de ruimte bij de vloer erg koud was, soort tocht, veroorzaakt door???
Met koude voeten eten is niet fijn. Wij hebben hier vaker wel goed gegeten, vond het nu echt tegenvallen.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
de keukens van Fletcher hotel zijn meerendees gemiddeld maar dit hotel(restaurant) is daar een positieve uitzondering op. kan ook met ah bon kiezen van de kaart die erg divers is.gerechten worden enigszins culinair opgediend en de smaak is idem. wijn keuze blijft bij Fletcher beperkt zeker wat betreft huiswijn.buiten de kaart wel enkele goede wijnen maar daar is de prijs per fles ook naar (jammer dat dat in Nederland nog steeds niet anders kan) Tafelwater komt uit de kraan en is overgeheveld naar een Fletcher fles en vervolgens wordt ook daar "volle pond" voor betaald.
Gerrieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten!
We mochten gewoon van de kaart kiezen. Alleen bij de duurdere gerechten moesten we iets bij betalen.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wat een top bediening!! Erg vriendelijk en behulpzaam als het gaat om allergiewensen. Maar het eten is veel te duur t.o.v. wat je krijgt. Voor prima eten is de prijs veel te hoog!!!
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was lekker. Gezellige inrichting en vriendelijke en behulpzame bediening.
De porties waren niet groot, maar net genoeg met wat friet erbij. Voor € 34,50 soep, hoofd- en nagerecht. Friet was niet inbegrepen bij deze prijs en kwam wat laat, dat is jammer.