Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Een dagje op de schitterende Hoge Veluwe compleet maken? In het gezellige Vierhouten vind je Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan, een prachtig historisch landhuis midden in de uitgestrekte bossen van de Veluwe. Bij mooi weer is het hier heerlijk vertoeven op het ruime terras en op een regenachtige dag neem je plaats in de verwarmde serre. In het stijlvolle à la carte restaurant schuif je aan voor smaakvolle gerechten gebaseerd op het seizoen. De gerechten worden geheel volgens recept bereid door de chef-kok. Sluit je dag af met een borrel in een van de twee sfeervolle bars.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

Marietje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten,goede bediening.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden niet verwacht maar dat was geen probleem. Het duurde erg lang voordat de gerechten kwamen. Het voorgerecht was heerlijk maar het hoofd en nagerecht was smakeloos. Het hoofdgerecht had te lang op de warmhoudplaat liggen wachten op uitserveren. Het was helemaal verpietert. en het nagerecht was zeker niet vers.
Jammer, wij hadden voorafgaande Jaren erg lekker gegeten bij de Malle Jan maar volgend jaar gaan wij ergens anders wild eten. Bij het afrekenen verklaarde het personeel dat er te weinig personeel was. Dat was te merken.
M H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig getafeld en aardig bediening. Vooral de courgettesoep met het broodplankje is een aanrader. Heerlijk!
Hertenbiefstuk was lekker mals. De rode kool had meer smaak mogen hebben en was wat droog. Van de drie smaken sorbet met rode vruchtjes daarentegen hebben we genoten.
beestenboel-nr.10 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het hotel lijkt aan de buitenkant heel sjiek, maar wat een tegenvaller van het interieur binnen. De rode loper zit vol met vlekken en rafels. De rode velourse banken zijn kaal met hier en daar veel vlekken en gaatjes. Ook de stoelen zien er wel mooi uit maar hier en daar is het leer stuk. We hebben erg lekker gegeten dat wel, en de bediening was goed en het personeel erg aardig. Gewoon jammer dat het interieur niet wordt opgefrist. Hier en daar stonden in deze tijd 's avonds nog een raam open, wat erg tochtte.
tfrusschen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
heerlijk gegeten. achteraf gezien was er een foutje gemaakt in de rekening, de volgende dag is dit door mij gemeld en het is direct zeer correct opgelost door Mallejan!
W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prachtige ambiance. Vriendelijk personeel. De soep was echt te zout, hierdoor leek het hoofdgerecht eerst wat flauw, terwijl dit juist verfijnd van smaak was. Heerlijke afsluiter met Sorbetijs.
truus S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst was prima de bediening goed. De kaart is erg beperkt. De kwaliteit was goed.Gaan beslist nog eens terug. OIn de serre gegeten was erg warm maar de deur stond open. Later dichtgedaan.
saalokin55 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het dreigingen menu was prima. De ruimte kan een opknapbeurt gebruiken. Zo zaten er scheuren in de bekleding van de bank.
wom .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten was matig, inrichting is aan renovatie toe, matige ambiance. Wij zullen hier niet meer terugkomen en het niet aanprijzen bij anderen.
cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
hotel restaurant in mooie bosrijke omgeving
gerechten erg goed van smaak
vriendelijke bediening
hier komen we nog eens terug
espresso .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We kwamen er toevallig langs en stopten er om wat te drinken en mogelijk iets te eten. Dat laatste hebben we niet gedaan. Op het terras gebruikten we koffie en appelgebak ( 1x met en 1x zonder slagroom. De eapresso werd zonder een glaasje water geserveerd, het appelgebak was week en de slagroom verdiende de naam niet. Zo snel mogelijk vertrokken mede vanwege de wespen die in grote aantallen aanwezig waren. Het etablissement oogt sleets.
klaasjantalen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voorgerecht was heerlijk met voldoende groente etc.
Hoofdgerecht was een redelijk klein stukje roodbaars op een bedje van een paar miniscule boontjes. Er werden geen aardappels of frietjes en andere groente bij geserveerd, dus dat viel tegen. Hadden er wel bijbesteld kunnen worden, maar dan was de oodbaars al koud geweest natturlijk.
dessert was in geide gevallen prima.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was gezellig druk en de bediening was heel goed. Het eten ook heerlijk.
Wat we ook vroegen het werd gelijk geregeld.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
2 diners voor de prijs van 1 (AH actie) dus minder keus dan normaal waarschijnlijk, als je voor dit diner de volle prijs zou moeten betalen dan is die te hoog.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening ook merkte ik liefde en kunde in hun vak. Het eten van uitstekende kwaliteit, compliment aan de kok. Voor herhaling vatbaar.
Maxpluto W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was mooi weer en hebben buiten gegeten. Het eten was prima, maar voor een heel klein zakje frites moesten we extra betalen en het bodempje wijn was erg prijzig. Vriendelijke bediening en goede service.
B J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Restaurant lijkt een afdalende zaak. Vlekken op zitplaatsen, scheur in bankbekleding.
Zeer summiere uitleg over AH voucher. Klanten na ons kregen betere uitleg en meer keuzemogelijkheden.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben best lekker gegeten. De pompoensoep was erg lekker. Verder missen de gerechten fantasie en smaak. Zout, peper en kruiden doen wonderen.
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig oude vertrouwde sfeer, bediening door Mw Hetty uiterst klantvriendelijk, zomkom je ze weinig tegen. Het eten was heerlijk. We komen hier zeker nog eens terug. Alleen de muziek keus was niet de onze, maar je kan niet alles hebben.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er gegeven met de AH actie. 34,95 voor een 3 gangen menu. Los: 6,50 euro voor een glas rode wijn (fles kost 6,95 in de winkel), desert: 1 bolletje ijs en 1 peertje voor 8,50 euro...bouillonsoep voor 6,50 euro...allemaal fors aan de prijs....Het eten was lekker maar mijn smaakpupillen liepen niet over van de smaak... nu dus 2 voor de prijs van 1; dat scheelt dan weer. meubilair is aan vervanging toe...bankstel was versleten...