Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Koninklijke historie...

Na een prachtige rit, diep het bos in, verschijnt ineens dit fraaie landhuis, dat tegenwoordig dient als 4-sterren hotel. Hotel-Restaurant De Mallejan dateert uit 1862 en beschikt over een rijke historie. De Koninklijke familie is regelmatig te gast geweest, vanwege de wildjacht, met hun paarden. Maar om even ter culinaire zake te komen, heerlijk lunchen en dineren kan hier natuurlijk ook! Chef-kok Bart van Lierop maakt er met zijn keukenbrigade een sport van om gerechten op tafel te zetten waar je maar geen genoeg van krijgt. Na een lange dag in de bosrijke omgeving is het goed toeven op het terras of in het restaurant van De Mallejan. Werp een blik op de lunch- of dinerkaart en grote kans dat je niet meer weg te slaan bent.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
2 diners voor de prijs van 1 (AH actie) dus minder keus dan normaal waarschijnlijk, als je voor dit diner de volle prijs zou moeten betalen dan is die te hoog.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening ook merkte ik liefde en kunde in hun vak. Het eten van uitstekende kwaliteit, compliment aan de kok. Voor herhaling vatbaar.
maxpluto .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was mooi weer en hebben buiten gegeten. Het eten was prima, maar voor een heel klein zakje frites moesten we extra betalen en het bodempje wijn was erg prijzig. Vriendelijke bediening en goede service.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben best lekker gegeten. De pompoensoep was erg lekker. Verder missen de gerechten fantasie en smaak. Zout, peper en kruiden doen wonderen.
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig oude vertrouwde sfeer, bediening door Mw Hetty uiterst klantvriendelijk, zomkom je ze weinig tegen. Het eten was heerlijk. We komen hier zeker nog eens terug. Alleen de muziek keus was niet de onze, maar je kan niet alles hebben.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er gegeven met de AH actie. 34,95 voor een 3 gangen menu. Los: 6,50 euro voor een glas rode wijn (fles kost 6,95 in de winkel), desert: 1 bolletje ijs en 1 peertje voor 8,50 euro...bouillonsoep voor 6,50 euro...allemaal fors aan de prijs....Het eten was lekker maar mijn smaakpupillen liepen niet over van de smaak... nu dus 2 voor de prijs van 1; dat scheelt dan weer. meubilair is aan vervanging toe...bankstel was versleten...
fam. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een verademing om hier te mogen komen! Fijn en hartelijk personeel en vooral waar voor je geld.
Andere Fletcher hotels uit de omgeving moesten hier maar eens in de leer gaan!
anniens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voorgerecht goed, hoofdgerechten te weinig groente en vlees, nagerecht wel goed maar weinig.
Bediening vriendelijk.
Veel dingen met bijbetaling, voor het volle bedrag zou dit etentje echt te duur zijn.
Heel erg vervelend dat de ruimte bij de vloer erg koud was, soort tocht, veroorzaakt door???
Met koude voeten eten is niet fijn. Wij hebben hier vaker wel goed gegeten, vond het nu echt tegenvallen.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
de keukens van Fletcher hotel zijn meerendees gemiddeld maar dit hotel(restaurant) is daar een positieve uitzondering op. kan ook met ah bon kiezen van de kaart die erg divers is.gerechten worden enigszins culinair opgediend en de smaak is idem. wijn keuze blijft bij Fletcher beperkt zeker wat betreft huiswijn.buiten de kaart wel enkele goede wijnen maar daar is de prijs per fles ook naar (jammer dat dat in Nederland nog steeds niet anders kan) Tafelwater komt uit de kraan en is overgeheveld naar een Fletcher fles en vervolgens wordt ook daar "volle pond" voor betaald.
Gerrieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten!
We mochten gewoon van de kaart kiezen. Alleen bij de duurdere gerechten moesten we iets bij betalen.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wat een top bediening!! Erg vriendelijk en behulpzaam als het gaat om allergiewensen. Maar het eten is veel te duur t.o.v. wat je krijgt. Voor prima eten is de prijs veel te hoog!!!
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was lekker. Gezellige inrichting en vriendelijke en behulpzame bediening.
De porties waren niet groot, maar net genoeg met wat friet erbij. Voor € 34,50 soep, hoofd- en nagerecht. Friet was niet inbegrepen bij deze prijs en kwam wat laat, dat is jammer.
wietske .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima gegeten wel wat prijzig en sommige gerechten werden duurder door extra te betalen voor een standaard menu..
Hotel is gedateerd. Cv werkte niet dus maar standaard elektrische kachels geplaatst. De stoelen die in de eetzaal worden verschoven hoor je door het hele gebouw, dit gaat de hele dag tot laat in de avond. Erg hinderlijk. Verder erg gehorig. Ik had een bed die was beslapen door een roker. Matras en dekbed waren doorrookt. Personeel doet z'n best.
Toch maar iets anders de volgende keer. Fletcher keten investeert niet in de gebouwen.. Jammer
Joan J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Prima gegeten met AH voucher. Jammer dat er ongevraagd een broodplankje wordt neergezet maar die wel op de rekening staat. Verder vriendelijke bediening.
Dolly_Sahanaja .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij gingen Sinterklaas eten in kerstsferen. Wel heel gezellig en heerlijk gegeten. Goede service, voor 2 jongere kinderen werd alternatief menu geserveerd, zelfs het toetje werd aangepast. Top.....
Karien C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker eten - vooral het wild hoofdgerecht - en erg vriendelijke bediening. Mooie locatie ook. Waarom ik in hemelsnaam zoveel tekens moet gebruiken als ik het in 1 of 2 zinnen kan zeggen vindt ik overigens raar.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Veranderde kaart / toeslagen t.o.v. website AH-actie (meer uitgekleed).
Halve porties, echt onvoldoende!
Smaak was wel redelijk in orde.
Brutaal personeel
Gedateerde inrichting, let vooral ook op sanitaire voorzieningen. Kan echt niet meer.
Toch nog duur uit!
Nooit meer!
Andy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Eten was redelijk. De soep was wat waterig en erg zout. Sommige gerechten waren al vrij koud bij het opdienen. Waarschijnlijk omdat het erg druk was. De bediening was per persoon verschillend, maar op zich wel correct.
Kevertje24 H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben er twee avonden gegeten met de AH actie omdat we logeerden in het hotel. We mochten gewoon drie gangen van de kaart kiezen, de tweede avond hebben we 3-gangen wild gegeten tegen meer prijs van 5euro.
Het eten was goed. De voorgerechten vielen beide dagen iets tegen, maar de hoofdgerechten en desserts waren prima. Service kan wat persoonlijker ipv het standaard riedeltje, de service was wel snel en correct.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Jammer, dat er bijna een uur tijd zat tussen het voor en hoofdgerecht. Eten was verder prima verzorgd en erg lekker. Het nagerecht was ook goed en voldoende. Bij elkaar toch een zeer geslaagde avond gehad.