Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Nunspeterweg 70 8076 PD Vierhouten Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Koninklijke historie...

Na een prachtige rit, diep het bos in, verschijnt ineens dit fraaie landhuis, dat tegenwoordig dient als 4-sterren hotel. Hotel-Restaurant De Mallejan dateert uit 1862 en beschikt over een rijke historie. De Koninklijke familie is regelmatig te gast geweest, vanwege de wildjacht, met hun paarden. Maar om even ter culinaire zake te komen, heerlijk lunchen en dineren kan hier natuurlijk ook! Chef-kok Bart van Lierop maakt er met zijn keukenbrigade een sport van om gerechten op tafel te zetten waar je maar geen genoeg van krijgt. Na een lange dag in de bosrijke omgeving is het goed toeven op het terras of in het restaurant van De Mallejan. Werp een blik op de lunch- of dinerkaart en grote kans dat je niet meer weg te slaan bent.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan

Karien C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Veranderde kaart / toeslagen t.o.v. website AH-actie (meer uitgekleed).
Halve porties, echt onvoldoende!
Smaak was wel redelijk in orde.
Brutaal personeel
Gedateerde inrichting, let vooral ook op sanitaire voorzieningen. Kan echt niet meer.
Toch nog duur uit!
Nooit meer!
Andy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Eten was redelijk. De soep was wat waterig en erg zout. Sommige gerechten waren al vrij koud bij het opdienen. Waarschijnlijk omdat het erg druk was. De bediening was per persoon verschillend, maar op zich wel correct.
Kevertje24 H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben er twee avonden gegeten met de AH actie omdat we logeerden in het hotel. We mochten gewoon drie gangen van de kaart kiezen, de tweede avond hebben we 3-gangen wild gegeten tegen meer prijs van 5euro.
Het eten was goed. De voorgerechten vielen beide dagen iets tegen, maar de hoofdgerechten en desserts waren prima. Service kan wat persoonlijker ipv het standaard riedeltje, de service was wel snel en correct.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Jammer, dat er bijna een uur tijd zat tussen het voor en hoofdgerecht. Eten was verder prima verzorgd en erg lekker. Het nagerecht was ook goed en voldoende. Bij elkaar toch een zeer geslaagde avond gehad.
Clasien T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op zaterdag 22/10/2016 hebben mijn man en ik gedineerd bij Hotel/Restaurant “De Mallejan” in Vierhouten. Ik heb gebruik gemaakt van “Het Wildmenu” met als hoofdgerecht hertenbiefstuk. De opgediende biefstuk zag er aantrekkelijk en smakelijk uit. Lichtroze gebraden en fraai “aangekleed”. Bij het eten van de eerste stukjes vlees viel het mij op dat deze naar lever smaakten. Ik ben geen wildkenner en dacht dat dit zo hoorde. De rest van het vlees smaakte anders, maar niet geweldig,
Omdat het vlees niet voldeed aan mijn verwachting, heb ik op zondag 23/20 telefonisch contact opgenomen met de receptioniste van het restaurant. Ook leek het mij goed om mijn ervaring te delen met de hotelmanager en heb daarom op 25/10 geprobeerd om in contact met hem te komen. Hij bleek niet bereikbaar en omdat ik geen reactie kreeg,ondanks toezeggingen daartoe, de dagen daarna meerdere keren gebeld met het hotel. Echter zonder het gewenste resultaat.
Al met al een klantonvriendelijke gang van zaken, die niet past bij een hotel met een goede naam en faam
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Opnieuw op bezoek (met verblijf) in De Mallejan in Vierhouten. Opnieuw goed bevallen. Dit keer twee keer gekozen voor het wildmenu. Niet goedkoop, maar wel goed samengesteld. Gekozen kan worden vanaf de kaart tussen verschillende voor- en hoofdgerechten en desserts. Onze keuze voor wild zwijn, de stoofschotel en reerug is ons goed bevallen. Er kan helaas slechts worden gekozen uit twee bijpassende wijnen: Merlot en Cabernet Sauvignon, die tevens als huiswijnen worden gelden.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening uitstekend, het hoofdgerecht beantwoordde niet aan de verwachtingen,Het vlees was te rauw uitgeserveerd, maar is op een zeer correcte manier opgelost, we kregen een nieuw gerecht wat wel goed was en met excuses,prima zo.
Hbvp .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, we hadden de restaurantkaarten van AH. We konden kiezen a la carte. Het menu dat je koos was voor de 2e persoon tot 34, 50 gratis . Wij hebben 5 euro per 2e persoon bijbetaald voor een heerlijk wildmenu. Procureur van wild zwijn vooraf heel mooi en lekker afgewerkt met gegrilde sla, , daarna een stoofpotje van hertenvlees met rode kool en aard. puree, gevolgd door een heerlijk dessert. Vriendelijke bediening, kortom perfect. Hier komen we graag nog eens weer!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Oppassen dat inrichting niet aftakelt, zeer vriendelijke bediening. Eten ziet er mooi opgediend uit. Carpaccho super lekker, ossenhaas goed( puree lekker) dame blanche zou beter zijn met warme saus bv
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tijdens ons driedaags verblijf zowel ontbeten (2x) als gedineerd (1x). Voor het driegangen menu mag een keuze worden gemaakt vanuit de gehele menukaart. Hierdoor was het mogelijk om breed te bestellen. Alle gerechten voldeden aan de verwachting, vooral de slibtong. De wijnen zijn aan de dure kant. Voor een fles water (Levico) moet euro 5,50 worden betaald. Niettemin hebben we smakelijk gegeten en zijn we tevreden van tafel gegaan.
Odetteaalhuizen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vooral de prettige en positieve houding van de bediening was top.
Alle gerechten waren heerlijk. Oudere mensen (bijna 90) hebben wat moeite met de beetgare groente, voor de jongere mensen onder ons gezelschap was dit heerlijk. Misschien voor de ouderen iets meer gaar?
Papaver49 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
we moesten wel lang wachten en het ijs was korrelig en veel te koud. ijskoud en daarom niet lekker in je mond. kreeg er hoofdpijn van.
Cvanzwetselaar .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Doordat het die dag erg mooi weer was, hebben we het etentje bij de Mallejan genoten op het ruime terras voor het Hotel-restaurant. We werden hartelijk verwelkomd en konden kiezen uit de gehele menukaart voor een 3 gangenmenu a € 34,50. Bij andere gelegenheden was de keuze meestal zeer beperkt.
Het voorgerecht, dat we beiden namen, was huisgerookte zalm . Heerlijk en met voldoende hoeveelheid.
Het hoofdgerecht was Kabeljauw en ossehaas spiesjes. Ook deze menu's waren smaakvol en van meer dan voldoende hoeveelheid.
Het helaas viel bij het nagerecht de chocoladesaus op de Dame Blanche erg tegen : het bleef vloeibaar en was waterig van smaak.
Anders had het eten minstens een 9 van ons gekregen.
Rffruijt .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Op zich prima avond, tot en met het voorgerecht heerlijk buiten gezeten. Bediening was oké en de wijn ook. De voorgerechten waren voortreffelijk, met name de carpaccio. Het hoofdgerecht-beiden eendenborst- was ronduit teleurstellend. De eend was niet gaar en buitengewoon taai. Wel waren de groenten en de aardappelrondjes zeer smaakvol.
Erna1405 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
jl woensdag samen met mijn man , zus en zwager gegeten het was top dit was de beste lunch die we met de Ah actie hebben genoten , bediening zeer vriendelijk en vlot , het menu was met zorg samen gesteld , Kerriesoep was heerlijk even als de carpaccio , het hoofdgerecht biefstukspiesjes op een bedje van diversen groenten was ook heerlijk , en het dessert was helemaal top een heerlijke sorbet met vers fruit . het decor kon niet beter want we zaten buiten in de zon . TOP
Rini11 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben prima gegeten en een goede bediening met een gezellig uitzicht dat is alles met de Albert Heijn restaurant aktie
Trees K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Binnen een week twee keer.dat zegt al genoeg.
Vandaag drie gangen lunch ,met desperaat van AH . Echt een aanrader om daar tijdens een mooie fietstocht daar te stoppen. Je komt er langs met het knopen fiets punt.Lekker te lunchen ,vrije keus van de kaart. Vriendelijk personeel
Ruime keus. Komen zeker weer.
Hanel .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten, mooie entourage en zeer vriendelijke bediening!
Zeker iets om terug te gaan als we in de buurt zijn!
Prijzen voor driegangendagmenu ook zeer acceptabel, bovendien was de kwaliteit van het eten prima!