Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Valtherweg 36 7875 TB Exloo Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-347750459
7,4 /10
140 recensies

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Een culinaire smaakexplosie in een oase van rust

Ben je toe aan rust, maar tegelijkertijd aan een culinaire smaakexplosie? Bij restaurant De Hunzebergen in het Drentse Exloo weten ze precies wat je bedoelt. Hier ervaar je de rust van de omgeving maar de energie die uit de keuken opstijgt. Heerlijke gerechten belanden hier op je bord, of je nou aanschuift voor de lunch of voor een exclusief diner. De chef-kok en zijn keukenbrigade verrassen je met heerlijke gerechten bereid met streek- en seizoensgebonden producten en de meest zorgvuldig uitgekozen wijnen.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 7
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 20
    Fles wijn
  • € 2,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 12:00 - 21:30
- Lunch 12:00 - 15:00
Zaterdag en zondag 12:00 - 21:30

Services

7,4 /10
  • 10
    5
  • 9
    17
  • 8
    44
  • 7
    31
  • < 7
    43
Eten
7,3
Service
7,1
Decor
7,9
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
140/140 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Wim D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen garderobe, dus jassen op stoelen. Bij binnenkomst kregen we een welkomsdrankje aangeboden die helaas later voor 5,00 Euro p.p. op de rekening stond. (Hebben natuurlijk niet betaald).
We namen de visschotel, maar kwam lauw, te lang doorbakken (droog) en in heel kleine porties aan. De groenten waren te weinig , de aardappelen (in schil) hard en droog. We kregen er een kommetje smakeloze sla met macaroni bij.
Nog niet genoemd het lange wachten van drie kwartier tussen elk gerecht. Dit is helemaal geen 4 sterren. Wij komen hier niet weer terug.
ever46 .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Het verliep prima Geen enkele klacht.
Opm. Graag bij avond betere aanduiding locatie vanuit de richting Exlo
Tom gaf paar 100 meter te vroeg eindpunt aan.
David B.
Meesterproever
(117 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We gaan er met z'n drieën voor de lunch op een vrijdag.
Los van het vrij karige menu, en zeker karig wat vegetarische gerechten betreft, hebben we uiteindelijk vrij veel kunnen eten voor weinig geld.
Hoe komt dat? Mede door een bepaalde slordigheid in de bediening of in de communicatie met de keuken...
Mijn partner bestelt 2 kroketten met brood (€8).
Mijn gast bestelt een salade met biefstukpuntjes, maar krijgt het vlees met garnering en friet (€19,50). Wel heel malse vlees, een redelijke portie, maar niet wat besteld was.
Ik bestel een vegetarische boerenomelet (€8) - dus zónder spekjes - en met friet in plaats van brood. Ik krijg een royale portie en een nette omelet met een laagje kaas eroverheen. Wel moest ik voor een tweede keer vragen om ketchup. Wat blijkt dan? De kok heeft de spekjes wel meegebakken. Het kost wat tijd voordat ik de aandacht van de serveerster krijg, maar ze ziet snel dat een foutje is gemaakt en rent om het goed te maken. Ik krijg een geheel nieuw gerecht (ik had al wat friet en garnering gegeten en uiteraard een stuk omelet totdat ik het foutje ontdekte), maar de omelet was 'met de Franse slag' op het bord gekwakt...
Enfin, we hebben in een rustig hoekje van dit restaurant gezeten, we hebben kunnen bijpraten en we hadden geen haast.
Toch zal ik niet zo gauw teruggaan naar dit retaurant...
.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Leuk en lekker welkomstdrankje. Prima gegeten voor een goeie prijs. Genoeg keuze en goede porties. Gezellige en mooie entourage! Rustig de tijd gehad om vanuit het restaurant de omgeving te bewonderen.
G L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Er werd niet goed opgelet of je glas leeg was, moest er om vragen en het duurde lang. Te weinig eten voor mijn man. Bleek dat hij van de fritus en salade van onze vrienden mee had moeten eten. Dat bleek voor 3personen te zijn geweest. Nog wat fritus bijbesteld wat ze ook berekende. Als je te weinig eten krijgt en niet meld dat het eten wat je op tafel zet voor 3personen bedoeld is is dit een slechte zaak. . Nee voor ons niet om hier terug te komen. Het bedienend personeel heeft geen overzicht over de tafels. Je kan sorry zeggen dat je het niet gemeld hebt maar geen extra kosten berekenen als je iemand te weinig te eten geeft.
Caroline V.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hadden al gelezen dat het hier lang kon duren.. daarom besloten geen voorgerecht te nemen. Helaas wel ja gezegd op de vraag of we dan een mandje met brood wilde, dat leek ons wel wat tijdens het wachten op het eten. We hebben een uur op onze maaltijd moeten wachten, later bleek dat onze bestelling pas was doorgegeven toen we klaar waren met het brood, dat overigens niet heel vers was. Hoofdgerecht was op zich prima, alleen de kinderpizza van mijn zoon die toch echt geen moeilijk eter is viel tegen. Zelf had ik ribeye met friet en sla, dat was prima.
Daarna dachten we dat we nog wel een kinderijsje en koffie konden bestellen, helaas duurde dit ook weer eindeloos, ondanks dat we bij het hoofdgerecht al hadden aangegeven dat we een en ander wel erg lang vonden duren.
Beter hier alleen gaan eten als je alle tijd hebt.
smeen245 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
  • Online gereserveerd
mooie locatie genoeg te zien. vriendelijk personeel en goed eten top . aa te bevelen. is wel een echt hotel
gr corien we gaan zeker nog een keer heen
Hennie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie entourage ,waar je gezellig en ruim kan zitten, zéér vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.


Je bent echt uit


Kortom een aanrader.
jagerhenk15 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Prachtig horeca complex, zeker in het donker met de vele verlichtingsornamenten. Prettige ontvangst en bediening, maar wij waren ook in een goede stemming en dat heeft zijn weerslag op het personeel. Ambiance OK in de toch wel grote eetruimte. Wijnen prima. Carpaccio heerlijk en visschotel smaakte goed, maar niet warm en kleine porties voor ons vieren. IJs als dessert bleek een goede keuze.
AOR .
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Mijn man en ik begonnen met een heerlijke carpaccio. Hierna nam mijn man de parelhoen en ik ging voor de entrecote. Beide waren voortreffelijk en de opmaak was ook fraai. Als nagerecht had mijn man crème brûlée en ik citrus cheese cake. Al met al zien wij terug op een zeer geslaagde avond.
wande .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Beslelden extra warme groente. Kwam niet. Niemand kwam tussentijds vragen of alles naar wens was. Bij melding toen eten op was, werd gevraaagd of het nog gebracht moest worden.
Bediening was niet vriendelijk.
Het voorgerecht kwam na een uur.
Een gevoel van onwelkom overgehouden.
J D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Hebben gegeten via AH Restaurantactie. Menu was aan gepast, was niet gezegd. De zalm bestond uit 2 smalle reepjes. Prijs voor het menu was bij afrekening 17,25. Vandaar die smalle reepjes zalm.
Serv L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Gezien de AHactie,mochten we niet zulke hoge eisen hebben(alhoewel) de dame in de bediening wist van toeten noch blazen,op onze vraag wat dan een 3-gangen menu kostte en wat we mochten kiezen,had ze geen idee en wij vroegen haar dan ook beleeft,dit te gaan vragen(!). De wijnen zijn gewoon duur(sorry,€26,- voor een huiswijn,vinden zelfs wij ,buitensporig) Deze moesten we ook zelf inschenken.Bij het afrekenen slaakte de dame in kwestie een heeeeeeele diepe zucht(had er eigenlijk geen zin in) De entourage is echter fantastisch en we waren in dit hotel al 3 keer en komen zeker weer,alleen voor het eten toch maar naar Exloo.
Ans B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten , goed verzorgd, een aanbeveling waard.
Het restaurant ligt mooi buiten en er kan ook buiten geluncht worden.
Martin C.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Jammer dat we hier hebben gegeten. Bij een 4sterren locatie verwacht je bij een drie gangen diner geen cafetaria bestek met een klein servetje erin.Bij voorgerecht, carpaccio bedorven rucola sla, en bij het hoofdgerecht weer. We zouden met koffie gecompenseerd worden.... Hoofdgerecht was een smakeloze poot van parelhoen, doorgekookt leek het wel. Jammer volgens personeel. De beloofde koffie kwam niet. Kwaad heb ik na enige aandrang een deel van de rekening gelukkig niet hoeven te betalen .
Roelof W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het voorafje was heel goed lekker van smaak maar de tomatensoep was niet goed van smaak De varkenslende was lekker maar daar in tegen was er maar weinig groente bij maar de koffie met lekkernij was goed
harmabraam .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het eten was prima. Lekker heet en leuk opgemaakt. Goede kok. Verder was de bediening heel vriendelijk en ze zagen er ook keurig uit, maar ze hadden totaal geen overzicht. Vergaten ons om te vragen of we nog drinken wilden. Vergaten bestek. En het duurde meer dan 2 uur voor een voorgerecht en hoofdgerecht . Lieten vuile kopjes van vorige klanten gewoon bij ons op tafeltje staan.
Al met al: prachtige plek ook buiten prachtig terras , goede stoelen , lekker eten maar het personeel ongeschoold.
marja K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
2
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Hier was de verhouding prijs-kwaliteit compleet zoek. Echt schandalig, voorbeeld hamburger voor € 19,50 bestaat uit, gewoon bolletje wit brood, sla , hamburger, sla, mayo, plakje jonge kaas, frites en droge verlepte sla zonder dressing. Hotel is echt prima maar keuken een drama hier wordt niet gecommuniceerd dat blijkt uit alles, echt verschrikkelijk nimmer meegemaakt.
Iet B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Gisteravond gereserveerd bij Fletcher Hunzebergen! Het was een drama! Bediening onvoldoende, eten ver beneden de maat! We hadden als voorgerecht paling besteld! Kregen n onooglijk bordje met wat erop geserveerd: zag direct dat t geen paling was!! Bleek ook zo te zijn: na navraag bij de serveerster kregen we te horen dat de paling op was! Toen maar 3 minuscule stukjes forel erop gedaan! Schande! De twee carpacchio voorgerechten werden geserveerd met handje cashewnoten met daarop rucola! Kortom hoofdgerechten Iden dito vreselijk slecht! Hebben we ook laten staan en zijn opgestaan en hebben de drank afgerekend! Wat n slechte ervaring::: de wijn fles werd zo neergezet op tafel, er waren geen opscheplepels op tafel en geen zout en peper om er nog iets van te maken! Helaas maar bij Hunzebergen komen we niet meer! Hebben gelukkig wel betere ervaringen met Fletcher( Bergen , Huizen etc)
Maar deze kritiek moet echt doorgespeeld worden naar de keukenbrigade!
Vriendelijke groet
Iet Bouman
sinsp00 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
  • Online gereserveerd
De ontvangst en de communicatie met het personeel was goed maar naar ons idee iets teveel ingestudeerd!
We moesten heel lang wachten op ons voorgerecht (een uur) bleek iets fout gegaan te zijn in de keuken. Wijn in schenken ging mis, ook bij de buren. Vervolgens kwam het hoofdgerecht veel te snel en het nagerecht (snoeperij) ook maar de thee erbij werd weer vergeten. Toen de thee kwam vielen de theezakjes op de grond!
Dus voor ons geen tweede keer Fletcher! Het personeel was overigens wel heel attent en correct.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.