Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Valtherweg 36 7875 TB Exloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Een culinaire smaakexplosie in een oase van rust

Ben je toe aan rust, maar tegelijkertijd aan een culinaire smaakexplosie? Bij restaurant De Hunzebergen in het Drentse Exloo weten ze precies wat je bedoelt. Hier ervaar je de rust van de omgeving maar de energie die uit de keuken opstijgt. Heerlijke gerechten belanden hier op je bord, of je nou aanschuift voor de lunch of voor een exclusief diner. De chef-kok en zijn keukenbrigade verrassen je met heerlijke gerechten bereid met streek- en seizoensgebonden producten en de meest zorgvuldig uitgekozen wijnen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Maandag t/m vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

smeen245 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
mooie locatie genoeg te zien. vriendelijk personeel en goed eten top . aa te bevelen. is wel een echt hotel
gr corien we gaan zeker nog een keer heen
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooie entourage ,waar je gezellig en ruim kan zitten, zéér vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

Je bent echt uit

Kortom een aanrader.
jagerhenk15 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prachtig horeca complex, zeker in het donker met de vele verlichtingsornamenten. Prettige ontvangst en bediening, maar wij waren ook in een goede stemming en dat heeft zijn weerslag op het personeel. Ambiance OK in de toch wel grote eetruimte. Wijnen prima. Carpaccio heerlijk en visschotel smaakte goed, maar niet warm en kleine porties voor ons vieren. IJs als dessert bleek een goede keuze.
AOR .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mijn man en ik begonnen met een heerlijke carpaccio. Hierna nam mijn man de parelhoen en ik ging voor de entrecote. Beide waren voortreffelijk en de opmaak was ook fraai. Als nagerecht had mijn man crème brûlée en ik citrus cheese cake. Al met al zien wij terug op een zeer geslaagde avond.
wande .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Beslelden extra warme groente. Kwam niet. Niemand kwam tussentijds vragen of alles naar wens was. Bij melding toen eten op was, werd gevraaagd of het nog gebracht moest worden.
Bediening was niet vriendelijk.
Het voorgerecht kwam na een uur.
Een gevoel van onwelkom overgehouden.
J D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hebben gegeten via AH Restaurantactie. Menu was aan gepast, was niet gezegd. De zalm bestond uit 2 smalle reepjes. Prijs voor het menu was bij afrekening 17,25. Vandaar die smalle reepjes zalm.
Serv L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezien de AHactie,mochten we niet zulke hoge eisen hebben(alhoewel) de dame in de bediening wist van toeten noch blazen,op onze vraag wat dan een 3-gangen menu kostte en wat we mochten kiezen,had ze geen idee en wij vroegen haar dan ook beleeft,dit te gaan vragen(!). De wijnen zijn gewoon duur(sorry,€26,- voor een huiswijn,vinden zelfs wij ,buitensporig) Deze moesten we ook zelf inschenken.Bij het afrekenen slaakte de dame in kwestie een heeeeeeele diepe zucht(had er eigenlijk geen zin in) De entourage is echter fantastisch en we waren in dit hotel al 3 keer en komen zeker weer,alleen voor het eten toch maar naar Exloo.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten , goed verzorgd, een aanbeveling waard.
Het restaurant ligt mooi buiten en er kan ook buiten geluncht worden.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Jammer dat we hier hebben gegeten. Bij een 4sterren locatie verwacht je bij een drie gangen diner geen cafetaria bestek met een klein servetje erin.Bij voorgerecht, carpaccio bedorven rucola sla, en bij het hoofdgerecht weer. We zouden met koffie gecompenseerd worden.... Hoofdgerecht was een smakeloze poot van parelhoen, doorgekookt leek het wel. Jammer volgens personeel. De beloofde koffie kwam niet. Kwaad heb ik na enige aandrang een deel van de rekening gelukkig niet hoeven te betalen .
Roelof W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het voorafje was heel goed lekker van smaak maar de tomatensoep was niet goed van smaak De varkenslende was lekker maar daar in tegen was er maar weinig groente bij maar de koffie met lekkernij was goed
harmabraam .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was prima. Lekker heet en leuk opgemaakt. Goede kok. Verder was de bediening heel vriendelijk en ze zagen er ook keurig uit, maar ze hadden totaal geen overzicht. Vergaten ons om te vragen of we nog drinken wilden. Vergaten bestek. En het duurde meer dan 2 uur voor een voorgerecht en hoofdgerecht . Lieten vuile kopjes van vorige klanten gewoon bij ons op tafeltje staan.
Al met al: prachtige plek ook buiten prachtig terras , goede stoelen , lekker eten maar het personeel ongeschoold.
marja K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Hier was de verhouding prijs-kwaliteit compleet zoek. Echt schandalig, voorbeeld hamburger voor € 19,50 bestaat uit, gewoon bolletje wit brood, sla , hamburger, sla, mayo, plakje jonge kaas, frites en droge verlepte sla zonder dressing. Hotel is echt prima maar keuken een drama hier wordt niet gecommuniceerd dat blijkt uit alles, echt verschrikkelijk nimmer meegemaakt.
Iet B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gisteravond gereserveerd bij Fletcher Hunzebergen! Het was een drama! Bediening onvoldoende, eten ver beneden de maat! We hadden als voorgerecht paling besteld! Kregen n onooglijk bordje met wat erop geserveerd: zag direct dat t geen paling was!! Bleek ook zo te zijn: na navraag bij de serveerster kregen we te horen dat de paling op was! Toen maar 3 minuscule stukjes forel erop gedaan! Schande! De twee carpacchio voorgerechten werden geserveerd met handje cashewnoten met daarop rucola! Kortom hoofdgerechten Iden dito vreselijk slecht! Hebben we ook laten staan en zijn opgestaan en hebben de drank afgerekend! Wat n slechte ervaring::: de wijn fles werd zo neergezet op tafel, er waren geen opscheplepels op tafel en geen zout en peper om er nog iets van te maken! Helaas maar bij Hunzebergen komen we niet meer! Hebben gelukkig wel betere ervaringen met Fletcher( Bergen , Huizen etc)
Maar deze kritiek moet echt doorgespeeld worden naar de keukenbrigade!
Vriendelijke groet
Iet Bouman
sinsp00 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De ontvangst en de communicatie met het personeel was goed maar naar ons idee iets teveel ingestudeerd!
We moesten heel lang wachten op ons voorgerecht (een uur) bleek iets fout gegaan te zijn in de keuken. Wijn in schenken ging mis, ook bij de buren. Vervolgens kwam het hoofdgerecht veel te snel en het nagerecht (snoeperij) ook maar de thee erbij werd weer vergeten. Toen de thee kwam vielen de theezakjes op de grond!
Dus voor ons geen tweede keer Fletcher! Het personeel was overigens wel heel attent en correct.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker geluncht. Handige locatie met parkeren en de bediening was erg vriendelijk.
Fletcher begint kwalitatief echt te stijgen en dat is bij dit restaurant ook te merken.
Durk D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mooie plek en lekker eten.

Hebben voor het zalm filet menu gekozen en het was voortreffelijk. De groenten waren goed op smaak en de zalm filet was heerlijk!!

Goede bediening en heerlijk bier van de tap (Leffe dubbel)

Het dessert was er een combinatie van zoet en zuur echt heerlijk!

Echt een aanrader!
Niet super goed koop maar dat proef je ook!
renhen .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Toen we bij Fletcher aankwamen daar zijn we verrast dat is heel mooie bosomgeving met heel groot gebouw. Het eten is zo heerlijk daar zijn we in de buurt op vakantie. We willen dit restaurant eten, ja, daar is ons gelukt, Bediening is geweldig en aardig en geduld wat we willen. Geweldig dag voor ons
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijk personeel, goede bediening en de prijs kwaliteit verhouden was heel goed. We hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!
G B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed eten, chic restaurant en prettige bediening.
Een ervaring om nog eens terug te komen.
Ook de prijs - kwaliteit verhouding was goed.
j S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Na 2,5 uur aan tafel te hebben gezeten werd er ons om het nagerecht gevraagd,dit heb ben we overgeslagen,want nog langer wachten hadden we geen zin meer in.Wat een waardeloos restaurant.