Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Valtherweg 36 7875 TB Exloo Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Een culinaire smaakexplosie in een oase van rust

Ben je toe aan rust, maar tegelijkertijd aan een culinaire smaakexplosie? Bij restaurant De Hunzebergen in het Drentse Exloo weten ze precies wat je bedoelt. Hier ervaar je de rust van de omgeving maar de energie die uit de keuken opstijgt. Heerlijke gerechten belanden hier op je bord, of je nou aanschuift voor de lunch of voor een exclusief diner. De chef-kok en zijn keukenbrigade verrassen je met heerlijke gerechten bereid met streek- en seizoensgebonden producten en de meest zorgvuldig uitgekozen wijnen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant de Hunzebergen

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Biny N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg schoon en bijzonder sfeervol
Kortom aangenaam om te veblijven
Voor herhaling vatbaar
Diner na- en voorgerecht waren zonder meer goed
Bellis .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij aten hier met een AH-bon en daarmee is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. Zonder deze bon zou ik hier niet snel gaan eten. Het eten is op zich prima, maar de prijzen hierbij zijn echt aan de hoge kant. De wachttijd tussen de gerechten is aan de lange kant, de bediening wel erg vriendelijk.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren hier gegeten als gast van het hotel. Het eten was prima. Heerlijke verse tomatensoep. Hoofdgerecht heerlijke kalfsucade lekkere jus en prima en mooi opgemaakt dessert. Jammer is wel dat je als hotelgast maar een beperkte keuze hebt. Wat ik erg slecht vond is dat je bij moest betalen voor een portie friet.
Yvon68 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vandaag daar een high tea gehad.
Zeer goed verzorgt, mosterd soep vooraf was erg lekker.
Goede verhouding zoet / hartig en ruim voldoende!
Zeer vriendelijk personeel, heerlijke middag gehad!
Albertwesseling .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Jammer dat je met de AH kortingskaart niet alle gerechten zonder bijbetaling kon bestellen.
Dit komt over als een kruideniersmentaliteit en niet gastvrij.
Je kan toch gewoon de helft van het totaalbedrag laten betalen?
De entourage is niet meer van deze tijd. wat een truttigheid.
De gerechten zelf waren prima en mooi geserveerd.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben genoten van de ambiance, met gastvrije ontvangst een goede bediening en lekker gegeten.
ik kan alleen maar zeggen houwen zo.
Jullie vragen om korte en eerlijke feedback, dus lijkt het mij voldoende duidelijk zo.
Jongste58 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van het diner en de bediening/ gastvrijheid was erg vriendelijk en wij hebben genoten van het heerlijk culinair diner.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We konden kiezen uit het meerkeuzemenu. Als voorgerecht had ik de tomatensoep, waar niets op aan te merken viel, mijn man koos de mosterdsoep, die wel wat meer smaak mocht hebben. (Spekjes erin) het hoofdgerecht was parelhoen, erg mals en smakelijk. Een paar stukjes gare bloemkool en broccoli was alle groente, verstopt onder het vlees. Er waren wel voldoende in de olie gebakken aardappeltjes.
Tot slot een kokosdessert, wat toch wel uit heel veel kokos was opgebouwd. Mijn man had het appeldessert gekozen wat er leuk uit zag, maar geen uitgesproken smaak.
Bij de soep kon er geen stokbroodjes vanaf. Kraanwater wordt niet op tafel gezet. De bediening was vriendelijk. Als je honger hebt, zul je ook veel geduld moeten hebben. Er klopt iets niet met de logistiek in de keuken. Het personeel loopt hard, maar sommige tafels werden te laat bediend of kregen lauw eten.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De mosterd soep veel te zuur en op het hoofdgerecht 45 minuten moeten wachten en dit bleek ook nog eens lauw en het tweede hoofdgerecht pasta veel te zout. Daarna opnieuw gekregen en weer niet warm genoeg. En na de opmerking van ons dat het wel erg lang duurt een smoes te horen krijgen. Dit was een enorme teleurstelling voor wat een gezellige etentje had moeten zijn.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf werd duidelijk bekend gemaakt hoeveel de gerechten kosten via de AH dinneractie.
sfeervolle plaats om te dineren en zeker een aanrader om terug te komen.
Ch.williams .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima restaurant. Wat ik ook goed vind was gratis mineraal water op het tafel. Mooie landgoed waar het leuk is te lopen voor of naar de diner
Abeerekamp .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was van een zeer goede kwaliteit en zag er ook nog eens prachtig uit. wij waren er met AH restaurantzegel actie. Bediening was vriendelijk en beleefd.
Het decor was wat chique ouderwets, maar smaken verschillen nu eenmaal.
Wouter_gorter .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het was/is een zeer luxe restaurant. Was mij niet bekend. Goed eten/bediening oke. Zal zeker aanbevelen bij kennissen/familie maar er wel gelijktijdig bij vertellen dat het een 4 sterren locatie is maw wel op gepaste kleding letten
S.hendrikse50 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het voorgerecht was prima van smaak. De sliptong was wat slap. Misschien is minder bloem in het papje een idee. Het personeel was heel vriendelijk. Het duurde alleen erg lang voordat we het nagerecht konden bestellen. Men was ons een beetje vergeten. Verder alles prima!
Hansdevette .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De tijd tussen de gangen was (veel) te lang, terwijl we wel gereserveerd hadden.
Ook andere gasten klaagden daarover!
Hopelijk een incident....
Wcmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
3-gangenmenu +koffie half zeven binnen,
elf uur klaar ontzettend lang moeten wachten
personeel doet zijn best maar wordt niet goed aangestuurd.
een verzoek om een glaasje water(3x) tenslotte zelf opgelost met water uit de toilet ruimte.
Veel boze gasten vanwege de lange wacht tijden.
Na een heel positieve ervaring vorig jaar,een zeer slechte beurt.

Tinekewijers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel gezellig , vriendelijke bediening ,. De bediening was wat langzaam , wel 3 kwartier moeten wachten op dessert , toen maar gevraagd en toen was het er ook snel. We waren er om half 7 en om 9 uur pas aan het dessert . Verder zeer tevreden , het eten was prima . Lekker.
Ginavdbroek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bediening aardig en klantvriendelijk
Scholfilet was wat minder verder was het eten prima Tegen geringe bijbetaling konden alle gerechten van de kaart worden gekozen

Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Er was een bruiloft gaande terwijl wij kwamen eten en daar was de keuken duidelijk niet op in gespeeld. Het duurde lang eerder je een bestelling door kon geven en dus ook eerder je bestelling kwam. Maar het personeel was erg vriendelijk en het eten dat werd gebracht, was voortreffelijk.
Dievanhaas .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bijzonder vriendelijk personeel die je uitlegt hoe het werkt met de AH-voucher, vlotte bediening en heerlijk eten. Drie gangen, heel lekker.