Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Onderstestraat 66 6301 KC Houthem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Culinaire verfijning in De Geulvallei

In de bekende Geelvallei, nabij Valkenburg ligt Hotel-Restaurant De Geelvallei. Een restaurant met een rijke historie, gevestigd in een mooi historisch pand. Je kunt hier sfeervol en bourgondisch dineren. Het restaurant staat bekend om zijn vriendelijke bediening en creatieve kookkunst met seizoensproducten. Kom genieten van de culinaire hoogstandjes van de chef-kok!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De gereserveerde tafel was vergeven aan een ander stel.Het voorgerecht,soep van bospaddestoelen, was dun en zonder smaak.Het varkenshaasje was droog en taai(hoe je een simpel gerecht kan verknoeien!),het zuurvlees(een Limburgs gerecht) was wel goed.Het nagerecht,een waterig ijsje met warme kersen,ook al teleurstellend(en kwam 2 uur nadat we aan tafel waren gegaan!).Kortom : dit etentje was geen genoegen.De kellner,een wijsneuzerig type, van onze bevindingen op de hoogte gesteld,volstond met de mededeling dat hij het aan de keuken zou doorgeven. Het aansteken van de kaars op tafel,was hem teveel werk.De prijs/kwaliteit verhouding was ondermaats.Hier komen we dus niet meer terug.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening met uitleg hoe het AH-systeem werkte.Ruime porties op warme borden (is ook niet overal !!) . Goed eten voor een aangepaste prijs.
brigitte080672 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima verzorgd eten, zag erg mooi uit en vooral de voorgerechten waren top,zeker een aanrader. We hebben heerlijk gegeten met zes personen.
Laurens C.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuzes om een 3 gangenmenu samen te stellen.
Vriendelijke, correcte bediening.
Gaan zeker nog eens terug.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Fijn restaurant om te eten. Prijs kwaliteit verhouding zijn goed. Bediening was geweldig, vriendelijk en snel. Kortom, een restaurant om snel weer terug te gaan.
Fam. van de Graaf
jacqueline.bugter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Groente is weinig maar de rest is ruim voldoende. Aanrader.
N O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was heerlijk eten en de bediening was erg vriendelijk. Bij het hoofdgerecht kregen een klein schaaltje friet met zn tweeën. Er was verder geen groente bij als wat ze onder het vlees op het bord lag.
Maar wat we kregen was van goede kwaliteit. Alleen jammer dat we ipv ijs geen koffie konden krijgen.
j.koster.buster .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
slechte ontvangst op het terras alleen receptie aanwezig geen kelner zelf drankjes gehhald

geen bediening op terras zelf drankjes gehaald eten redelijk geen hoog standje
netjes en fris ingedekte tafels te weinig personeel om goede gastheer of vrouve te zijn
te laag nievou voor zo mooie locatie
j.bugter1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima restaurant, ruime keuze van de kaart, driegangenmenu, werd duidelijk verteld dat bij sommige gerechten iets moest worden bijbetaald. Gezellige dames voor de bediening. Kortom, aanrader wij hebben heerlijk gegeten. Fam bugter
H F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Jammer dat de menukaart beperkt is. niet veel keus en dan ook sommige nog met bijbetaling. Het was erg rustig in het restaurant en voor de volgende gasten was de zalm al op. dat moet niet kunnen. verder smaakte het eten erg goed.
Marie-Louise G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gerechten met bijbetaling worden dubbel op de rekening gezet. Als men hier iets van zegt zeggen ze dat alles klopt wat ze geteld hebben. Na verzending van een klachten mail hierover aan het hotel/restaurant krijgen we wel het te veel betaalde geld terug. Dit kan echter niet overgemaakt worden maar moet opgehaald worden. Als men het dan gaat halen kun je een tegoedbon krijgen. Bij hoge uitzondering toch ons teveel betaalde geld terug ontvangen . Maar voor ons NOOIT meer.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke aangeklede kop koffie. Bierglazen waren goed gespoeld. Menukaart was overzichtelijk. Gerechten zagen zeer smaakvol uit en waren goed warm.
We gaan hier zeker terug. Dit is thuiskomen voor ons.
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Ondanks de beperkte menukeuze in verband met de lage bezettingsgraad van het hotel hebben we hier heerlijk gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk. Dit hotel beschikt over een erg goede keuken. Chapeau!!
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In een gezellige sfeer wordt je direkt vriendelijk ontvangen. Het eten is uitstekend vanaf het voorgerecht tot aan het dessert. We zijn er al meer geweest en komen er graag weer terug. De kok verdient een michelin ster.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening man was zeer zakelijk, echter de dame erg vriendelijk en betrokken. Inrichting sober maar wel gezellig.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
Vriendelijke bediening.
We wilden graag eerder eten maar dat was geen probleem.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht waren niet goed. Bospaddestoelen soep was aangemaakt met bouillon blokjes. Hertenbiefstuk besteld maar droge/oude kogelbiefstuk gekregen. Dessert was goed!
Irmanijsen@gmail.com N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel.
Goede bediening en lokatie vonden Wij na drukke centrum een verademing.
Wij hadden een vegetarier bij Ons met allergie voor bepaalde produkten,maar dat was totaal geen probleem voor de Kok in de keuken.
We gaan volgend Jaar met Kerst hier zeker weer eten en mischien wel slapen.;)
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitstekende en snelle service.

Decor moet je niet te veel van verwachten.

Het eten is wel lekker. Wij hebben beide gekozen voor de varkenshaas, en bij beiden werd niet gevraagd hoe we deze gebakken willen hebben.
Deze was helemaal doorgebakken en ook wat droog. De saus maakte het wel een beetje goed.

Menukaart is niet echt uitgebreid.

Prijs kwaliteit naar wat je mag verwachten. Gegeten voor zo'n €35,- per persoon.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Zalm salade vooraf en een duo van vis en een forel. De witvis is van onduidelijke herkomst en kan zeker beter. Paar dingen zijn jammer, geld rekenen voor mayonaise en fles gedistilleerd kraanwater. Niet doen is niet nodig.