Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Onderstestraat 66 6301 KC Houthem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Culinaire verfijning in De Geulvallei

In de bekende Geelvallei, nabij Valkenburg ligt Hotel-Restaurant De Geelvallei. Een restaurant met een rijke historie, gevestigd in een mooi historisch pand. Je kunt hier sfeervol en bourgondisch dineren. Het restaurant staat bekend om zijn vriendelijke bediening en creatieve kookkunst met seizoensproducten. Kom genieten van de culinaire hoogstandjes van de chef-kok!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke aangeklede kop koffie. Bierglazen waren goed gespoeld. Menukaart was overzichtelijk. Gerechten zagen zeer smaakvol uit en waren goed warm.
We gaan hier zeker terug. Dit is thuiskomen voor ons.
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Ondanks de beperkte menukeuze in verband met de lage bezettingsgraad van het hotel hebben we hier heerlijk gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk. Dit hotel beschikt over een erg goede keuken. Chapeau!!
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In een gezellige sfeer wordt je direkt vriendelijk ontvangen. Het eten is uitstekend vanaf het voorgerecht tot aan het dessert. We zijn er al meer geweest en komen er graag weer terug. De kok verdient een michelin ster.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening man was zeer zakelijk, echter de dame erg vriendelijk en betrokken. Inrichting sober maar wel gezellig.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
Vriendelijke bediening.
We wilden graag eerder eten maar dat was geen probleem.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht waren niet goed. Bospaddestoelen soep was aangemaakt met bouillon blokjes. Hertenbiefstuk besteld maar droge/oude kogelbiefstuk gekregen. Dessert was goed!
Irmanijsen@gmail.com N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel.
Goede bediening en lokatie vonden Wij na drukke centrum een verademing.
Wij hadden een vegetarier bij Ons met allergie voor bepaalde produkten,maar dat was totaal geen probleem voor de Kok in de keuken.
We gaan volgend Jaar met Kerst hier zeker weer eten en mischien wel slapen.;)
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitstekende en snelle service.

Decor moet je niet te veel van verwachten.

Het eten is wel lekker. Wij hebben beide gekozen voor de varkenshaas, en bij beiden werd niet gevraagd hoe we deze gebakken willen hebben.
Deze was helemaal doorgebakken en ook wat droog. De saus maakte het wel een beetje goed.

Menukaart is niet echt uitgebreid.

Prijs kwaliteit naar wat je mag verwachten. Gegeten voor zo'n €35,- per persoon.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Zalm salade vooraf en een duo van vis en een forel. De witvis is van onduidelijke herkomst en kan zeker beter. Paar dingen zijn jammer, geld rekenen voor mayonaise en fles gedistilleerd kraanwater. Niet doen is niet nodig.
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH actie 2e diner gratis. Daarom vielen de totale kosten mee; de prijs/kwaliteit verhouding kon beter. Wat ik echter zeer teleurstellend vond was dat er aan ons gezelschap geen 9e persoon toegevoegd kon worden (wij zouden hier gewoon volledig voor betalen), het restaurant zou helemaal volgeboekt zijn. Bij aankomst bleken we de enige gasten te zijn, en dat bleef zo de hele avond...............
De ontvangst was goed, maar een teleurstellend voor de service vanwege bovengenoemde.
koelelement .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was heel goed en lekker.
Er is ruime keus uit de menukaart.
Vriendelijk bediening.
Wij komen hier absoluut nog eens terug
Dennis Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Volg goede moed reserveer je een tafel in een restaurant...omdat je zelf in een toprestaurant werkt weet je dat je niet te kritisch moet zijn maar dit sloeg werkelijk alles... Om te beginnen bij de heerlijke broodjes die over waren van het ontbijt met de te harde kruidenboter...de carpaccio geserveerd met biet en wortels??? Heb een hoop meegemaakt maar dit nog nooit...kogelbiefstuk met champignonsaus besteld, krijg je pepersausje, de bediening gaat een andere halen maar heeft hem afgespoeld en een nieuw sausje bij gedaan, de zal te ver gegaard en qua smaak duidelijk uit de vriezer, omdat we friet EXTRA bestelden is de aardappelgarnituur die volgens de kaart op het bord zou moeten liggen maar compleet weggelaten...kaasplanken als dessert..tja wat kan daar mis aan gaan...vraag de dame om te vertellen welke kaasjes het zijn bij navraag van ca 5 min...blijkt jonge kaas, oude kaas en geitenkaas...om een portje moest ik zelf vragen...het choco dessert...check alstublieft eerst uw tanden en kiezen want de caramel blokjes zijn enigszins hun tijd voorbij...al met al...waardeloos!
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij hebben meer dan een uur zitten wachten op het hoofdgerecht. De biefstuk was lekker maar was bij medium bestelling nog erg rood van binnen. De bediening ging niet subtiel om met het aansturen van collega's en maakte meerdere keren een pssst geluid om aandacht te krijgen. Nadat we aangaven al een tijd gewacht te hebben kregen we een drankje van het huis. Al met al wel goed opgelost maar het toetje hebben we laten schieten (wel betaald in menuprijs) omdat onze tijd ons meer waard was en we nog andere plannen hadden met de avond. De smaak van het eten geeft het restaurant een voldoende.
Metavansoest V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Prima restaurant, vriendelijke service, we gaan vanavond weer terug!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De mosterdsoep met gebakken spekjes, de geuldalforel en het ijs met fruit ná waren allemaal heel lekker en in orde. De dames van de bediening waren heel attent en vriendelijk. Alles bij elkaar: wat zou je nog meer willen wanneer je uit eten gaat in het kader van de AH IENSaktie.
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik kon op zondagmiddag voor zondagavond nog reserveren wat op zich al raar was dat er uberhaupt nog plaats was. Bij aankomst bleek dat we ook buiten konden zitten wat ik heerlijk vond.Het begon al bij de drankjes geen radler, geen verse jus, geen groene ijsthee dan maar gewone jus uit een flesje. Het voorgerecht Carpaccio was erg lekker, het hoofdgerecht van mij de schnitzel zag er niet uit de paneermeel liet overal los en onder de schnitzel lag mijn groente het was van alles wat op een grote berg en de gebakken aardappels ipv frite waren taai. Het duurde een hele tijd voor er iemand kwam die vroeg of het gesmaakt had, dus ik zie nee eigenlijk niet( het enige wat ik gegeten had was de schnitzel) toen ik haar mijn op en aanmerkingen vertelde bleek dat de schnitzel uit de oven kwam waar ik nog nooit van gehoord heb, maar zij ging met mijn verhaal naar binnen en kwam even later terug met de vraag of ik iets anders wilde eten waarop ik nee zei en zij weer vroeg of ik dan iets wilde drinken op het huis dat wilde ik wel.Het nagerecht was wel weer heerlijk. Mijn vriend had als hoofdgerecht zuurvlees die lekker was maar al met al geen €35 waard hoor, echt niet.
intven .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, door de AH kortingsaktie ook nog voor een schappelijke prijs.
Dankzij het goede weer hebbende heerlijk buiten gezeten wat in Nederland heel speciaal is.
pitr .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ondanks het feit dat we bij binnenkomst hadden gemeld dat we "weliswaar geen haast, maar ook geen onbeperkte tijd hadden, omdat we nog een treinreis van ruim 3 uur voor de boeg hadden", duurde het bijna een uur voordat we het hoofdgerecht kregen. En dat ook pas na de bediening daarop te hebben gewezen. Was iets met een gevallen bonnetje voor de keuken (?). Daarom moest we binnen een kwartier zowel het hoofdgerecht als het nagerecht naar binnen werken en dat is niet bevordelijk voor de smaakbeleving.
aal1432 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zuur vlees en de forel was ontzettend lekker,goed klaar gemaakt ,de bediening was goed .gezellige sfeer ,gemoedelijk rustig kunnen eten.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik vond het hoofdgerecht het lekkerst, stukje zalm en stukje witvis. Voor mij voldoende maar voor een grote eter waren de stukjes vis aan de karige kant. Ontvangst was goed en vriendelijk, alleen de jongeman stond met zijn handen in zijn broekzakken. De entourage is wel wat gedateerd.