Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Onderstestraat 66 6301 KC Houthem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Culinaire verfijning in De Geulvallei

In de bekende Geelvallei, nabij Valkenburg ligt Hotel-Restaurant De Geelvallei. Een restaurant met een rijke historie, gevestigd in een mooi historisch pand. Je kunt hier sfeervol en bourgondisch dineren. Het restaurant staat bekend om zijn vriendelijke bediening en creatieve kookkunst met seizoensproducten. Kom genieten van de culinaire hoogstandjes van de chef-kok!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening was erg goed en prettig. Persoonlijk praatje gemaakt, heerlijk als de bediening niet op de automatische piloot werkt. Eten en inrichting was prima. Prijs kwaliteit top!
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten , echter afroepen voor heel de zaal om de AH voucher te krijgen is er wel over. Zeker als je reservering per mail maakte en het een uur bij aankomst aan de receptie reeds werd vermeld
W. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Ruime keuzemogelijkheid, inclusief streekgerecht. Een aanrader.
Restaurant ligt buiten net Valkenburg in een mooie streek.
tom D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
een sfeer vol restaurant waar je lekker voor een redelijke prijs kunt eten,met vriendelijke oplettende bediening, waar je graag nog een keertje terug komt Tom en Jose uit Harskamp
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten is heerlijk en wordt prachtig opgediend. De wijn is verrukkelijk!
Wanneer er veel mensen zijn galmt de ruimte, maar is het restaurant minder gevult is het heel gezellig en kun je elkaar prima verstaan.
R.G.M. G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras gewoon van de normale kaart, alleen een lichtje of lampje op tafel is wel leuker als het donker wordt.
ferdiherrewijn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Zeer goede ontvangst, duidelijke uitleg, zeer flexibel en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eigen parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.
fokkehatzmann .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen het was alleen erg rustig we waren in eerste instantie alleen met z,n tweetjes (lag ook misschien aan het tijdstip) 18.00 uur maar hebben heerlijk gegegeten zag er keurig verzorgd uit dus graag nog eens voor herhaling .
els V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Verrassende omgeving. Lekker eten. Het weer was mooi, jammer dat je niet buiten kan eten. Tevreden gasten om ons heen. zeker voor herhaling vatbaar.
mientjesmits .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker eten,voldoende keuze op de menukaart vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk.
Het restaurant was leuk in gericht.
Emmy65 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We waren aan de vroege kant en dat werd ons direct verteld, terwijl er plek genoeg was op het terras. We zeiden dat we eerst wat wilden drinken en dat we ook niet hadden verwacht dat we eerder konden gaan dineren. Mijn partner nam een uiensoepje. Na een paar happen had hij een stuk plastic op zijn lepel. Hij kreeg wel een nieuwe soep, maar de lol was er direct van af natuurlijk. Verder was het hoofdgerecht weinig en alleen wat groenten ter decoratie. Als toetje hadden we ijs met warme kersen en slagroom uitgekozen, Het ijs was wel erg summier. Het merendeel was slagroom
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hier gegeten met de Albert Heijn actie. Voorgerecht carpaccio genomen, was erg lekker. Hoofdgerecht de schnitzel op boeren wijze, was goed van smaak maar niet bijzonder. Aankleding bij het hoofdgerecht was wat karig en de patat iets te hard doorgebakken. Het nagerecht ijs met warme kersen en slagroom was heerlijk. Er werd netjes gevraagd of ik nog wat wilde drinken toen mijn glas leeg was, alleen jammer dat ze daarna zijn vergeten om het te brengen. Intussen was het ijs al gereserveerd, dus maar laten zitten. Conclusie, eten is prima maar niet bijzonder.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke locatie in rustige omgeving. Beperkte menukeuze maar wel smaakvol bereid.Ook lokale gerechten staan op de kaart.
Zeer goede bediening.
Gezins B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten bij het fletcher hotel . gezellig op het terras gegeten . vriendelijk personeel
Goede kwaliteit van het eten.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De gereserveerde tafel was vergeven aan een ander stel.Het voorgerecht,soep van bospaddestoelen, was dun en zonder smaak.Het varkenshaasje was droog en taai(hoe je een simpel gerecht kan verknoeien!),het zuurvlees(een Limburgs gerecht) was wel goed.Het nagerecht,een waterig ijsje met warme kersen,ook al teleurstellend(en kwam 2 uur nadat we aan tafel waren gegaan!).Kortom : dit etentje was geen genoegen.De kellner,een wijsneuzerig type, van onze bevindingen op de hoogte gesteld,volstond met de mededeling dat hij het aan de keuken zou doorgeven. Het aansteken van de kaars op tafel,was hem teveel werk.De prijs/kwaliteit verhouding was ondermaats.Hier komen we dus niet meer terug.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening met uitleg hoe het AH-systeem werkte.Ruime porties op warme borden (is ook niet overal !!) . Goed eten voor een aangepaste prijs.
brigitte080672 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima verzorgd eten, zag erg mooi uit en vooral de voorgerechten waren top,zeker een aanrader. We hebben heerlijk gegeten met zes personen.
Laurens C.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuzes om een 3 gangenmenu samen te stellen.
Vriendelijke, correcte bediening.
Gaan zeker nog eens terug.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Fijn restaurant om te eten. Prijs kwaliteit verhouding zijn goed. Bediening was geweldig, vriendelijk en snel. Kortom, een restaurant om snel weer terug te gaan.
Fam. van de Graaf
jacqueline.bugter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Groente is weinig maar de rest is ruim voldoende. Aanrader.