Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Onderstestraat 66 6301 KC Houthem Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Culinaire verfijning in De Geulvallei

In de bekende Geelvallei, nabij Valkenburg ligt Hotel-Restaurant De Geelvallei. Een restaurant met een rijke historie, gevestigd in een mooi historisch pand. Je kunt hier sfeervol en bourgondisch dineren. Het restaurant staat bekend om zijn vriendelijke bediening en creatieve kookkunst met seizoensproducten. Kom genieten van de culinaire hoogstandjes van de chef-kok!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei

leoria .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Soep teuggegeven(afgrijselijk zout!) , hoofdgerechten teruggegeven (saus bij roodbaars afgrijselijk zout en schnitzel met gerookt! spek zeer zout) . Waarom laat een kok de hoeveelheid zout niet zelf aanpassen? Er staat zout en peper op tafel. We zijn gestopt en hebben van het toetje afgezien. Zeer vriendelijk gesprek met de bediening. Ik wilde wel betalen, maar daar wilden ze niets van weten. Volgende keer beter. De kok liet weten dat een "invaller" sommige gerechten had voorbereid. Het zij zo.
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk en toegewijd personeel en een prima keuken. We hebben hier aangenaam met z'n tweeen zitten te dineren.
a. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. De bospaddenstoelensoep was geweldig, echt een aanrader. Vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
restaurant open om 18.00 uur en niet eerder toegankelijk. We hadden al een keuze gemaakt qua voorgerecht, maar die was om 18.05 al op. Alternatief was soep met rauwe uien en kaas zo taai als.... Hoofdgerecht was redelijk. Het enige hoogtepunt was de creme brulee, helaas het ijs erbij smakelijkloos
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Erg gezellige eetzaal met mooi ingedekte tafels. We hadden kaarten van de ah restaurant actie. Keus voldoende. het eten was prima.
else D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima gegeten met de AH actie. Goede service en goede kwaliteit.
Jammer is dan wel dat er dan op de rekening toch geen 2 menu's van 29,50 (60 euro) in mindering waren gebracht, maar dat er 46 euro in mindering werd gebracht en dat er bij een ander menu een andere prijs werd berekend (34 ipv29,50).
Hilda O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs kwaliteit , heel goed. En dit met AH aktie zegels. Onze complimenten.
Misschien iets te weinig personeel. Hotel en restaurant runnen is haast onmogelijk, leek ons.
Greetje E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden vlot en vriendelijk bediend. De (herfst) paddestoelensoep was smakelijk, wel iets te grote stukken paddestoel. Het regionale gerecht met zuur vlees was heerlijk.
J V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was goed. Maar eerlijk gezegd, in verhouding wel prijzig.
De eetzaal/restaurant, is niet de gezelligste ruimte.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was op zich prima. Wel was het een heel klein visje..
En de bediening....ronduit onvriendelijk en afgemeten ...
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het AH diner was heerlijk en als verwelkoming lagen er op de gereserveerde tafeltjes "papieren" rozenblaadjes, wat een zeer welkom effect op ons had.
De service en het diner waren heel erg goed, maar er was toch wel één minpuntje.
Het Fletcher water 0,33 lt. voor de prijs van 2,50 euro was toch wel erg aan de dure kant. Het was een klein, al geopend karafje met gewoon water, misschien was het de bedoeling dat je het karafje mee naar huis kon nemen?
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
we hebben heerlijk gegetenen we zijn dus erg tevreden we zullen dan ook aan onze fam en vriendendit restaurant aanbevelen.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk restaurant, attent personeel, goede keuken en een goed afgestemde tussentijden tussen de gerechten.
Het was gezellig druk voor een maandagavond.
Zeker nog eens een bezoek waard.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hotel is geen aanrader en aan renovatie toe. Eten was redelijk goed bij ons. Maar hoor ook anders. Zoervlees was lekker. Bij toetje waterige slagroom. Sla matig. Frietjes goed.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijk personeel, eten was goed . Heerlijke vis en varkenshaas.
Geen lange tussenpauzen. Eetruimte was redelijk sfeervol.
Zeer goede service.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goeie bediening, aardige mensen, restaurant zag er zeer huiselijk uit, afstand tussen de tafels was goed vind ik belangrijk.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuk restaurant met gebruikelijke gerechten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle bediening en lekker eten. Goede parkeermogelijkheden.
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening was erg goed en prettig. Persoonlijk praatje gemaakt, heerlijk als de bediening niet op de automatische piloot werkt. Eten en inrichting was prima. Prijs kwaliteit top!
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten , echter afroepen voor heel de zaal om de AH voucher te krijgen is er wel over. Zeker als je reservering per mail maakte en het een uur bij aankomst aan de receptie reeds werd vermeld
W. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Ruime keuzemogelijkheid, inclusief streekgerecht. Een aanrader.
Restaurant ligt buiten net Valkenburg in een mooie streek.