Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Koningin Julianalaan 32 6576 AS Ooij Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

In the cozy restaurant at Hotel-Restaurant De Gelderse Poort, you can enjoy delicious à la carte meals. Taste the culinary magic that our chef creates from the most mouth-watering ingredients. We cater to dietary wishes and we also serve vegetarian dishes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m Zondag 12.00 - 21.00 uur
De bar is dagelijks geopend vanaf 12 uur.

6,8

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Irene V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het eten was buitengewoon goed. Het restaurant was wel iets verouderd. De muziek was niet sfeervol, gewoon radio muziek en stond wat hard. Maar de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel maakt een hoop goed.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De smaken van het eten.waren.heerlijk.
Het eten werd warm opgediend.
Een snelle bediening.
Vriendelijke bediening.
Aan te bevelen.
H.T.H.M. S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Mijn vriendin en ik hebben bij de Gelderse Poort gedineerd n.a.v. de Albert Heijn restaurantactie. Toen we binnen kwamen duurde het even voor er iemand bij ons kwam, maar we waren een beetje aan de vroege kant. De bediening was verder prima en we hebben heerlijk gegeten. Bij sommige deelnemende restaurants krijg je een vast menu als deelnemer van de restaurantactie, maar hier konden we gewoon van de kaart kiezen. Keus genoeg,
we hebben genoten!
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hotel ligt in een gezellig klein plaatsje in de woonkern. Het is een wat gedateerd hotel. Niet geisoleerd.
Het eten is prima . Ook de eetzaal is gedateerd niet zo heel gezellig.
De locatie ligt aan de rand van de Ooypolder .Een prima locatie om te vertekken voor een prachtige fiets of wandeltocht door de natuur.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ongezellig verlicht. Rook naar kippensoep. Eten lauw. Bediening traag. Prijs/kwaliteit slecht 2x te duur. Bestek: alleen klein, en erg goedkoop.
Lidie T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
De keuze op het menu was niet erg uitgebreid, waarschijnlijk omdat we via AH boekten.
Waarschijnlijk krijg je als je gewoon boekt een uitgebreidere kaart.
Lekkeretenja .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima lokatie met heerlijk en eerlijk eten. Vriendelijke bediening en de verschillende gangen worden in en redelijk tempo geserveerd.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten en extra lekker met het 2e diner gratis van AH actie! Service was uitstekend en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
mariannevdl .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben lekker gegeten in het restaurant. De bediening was vriendelijk en we hadden een leuk plekje. De inrichting van het restaurant is sfeervol, netjes. We konden kiezen uit de kaart. Er is een goede variatie in gerechten. We zijn tevreden!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij binnenkomst geen personeel te bekennen, moesten we zelf naar op zoek.
Schnitzel in frietpan gegooid, erg vet. Op de friet zat te veel zout en op de carpaccio zat veel te veel kaas, die dus ook overheerste.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eerst aan de bar gezeten en moeten vragen om aandacht, terwijl er medewerkers beschikbaar waren.
Later aan tafel gaan zitten en 20 minuten gewacht op service. Daarna zelf maar gezwaaid om de aandacht te trekken. Dd twee dames hebben totaal geen overzicht. De jonge man deed dit beter en was tevens zeer vriendelijk.
Lekker gegeten, maar de service was ver te zoeken.
Vening N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was een rustige zondagavond. Hele vriendelijke ontvangt en genoten van het heerlijke eten. Super service! Ik ga er in de zomer zeker nog een keer gezellig buiten eten.
gerard_vermeulen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is een dorpshotel met weinig luxe. Leuk zijn de kamers die ook van buiten toegankelijk zijn, dus je hoeft niet binnen door het hotel. Het is wel erg rumoerig. Geluiden van andere kamers dringen binnen. Het diner vond ik matig. Omgeving is prachtig. Ik zou het weer doen, voor de mooie landelijke omgeving maar dan wel als er een goede aanbieding geldt.
j.a.konst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was lekker. Jammer dat er weinig keus was, alleen in het voorgerecht kon je kiezen tussen soep of salade, hoofd- en nagerecht stonden vast.
steeg41 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
een prachtige zomeravond op het terras.
Eenvoudig maar lekker eten. Goede bediening.
Eendenborst met sinaasappelsaus was prima.
harm.wouters .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker, maar zeker het bedienend personeel en de kok waren heel erg goed. Mijn vrouw heeft een koemelk allergie, en daar was allemaal rekening mee gehouden. Constant werd er gecontroleerd of alles in orde was, voordat het op tafel kwam. Dus een groot compliment voor het personeel van het restaurant.
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht viel een beetje tegen en het nagerecht was ook weer goed. Het hoofdgerecht bestond uit kip met kluif en dat verwacht je niet met een menuprijs van 29,50.
dijkzicht .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden kaarten van de AH restaurantaktie. Er was maar een menu mogelijk. Het eten was goed, service ook, locatie en aankleding van het restaurant viel ons wat tegen. Het zag er wat oud uit.
info842 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij binnenkomst niemandaanwezig, toen reservering niet ontvangen. Waten met de appie bon. Daar wisten ze niets van.
Het eten maakte alles goed
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Via AH actie gegeten. Menu was simpel maar wel smaakvol. Met name het voorgerecht [zalmforel salade]. Bediening was aardig.