Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Koningin Julianalaan 32 6576 AS Ooij Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Nieuwe samen bij De Gelderse Poort

Net buiten Nijmegen in het gezellig Ooij ligt het gemoedelijke Hotel-Restaurant De Gelderse Poort. De menukaart is toegespitst op de seizoenen en bevat streekgebonden gerechten. Laat je verrassen door de kookkunsten van chef-kok Bas Wesseling! In het sfeervolle restaurant geniet je zo van heerlijke toegankelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- Bar vanaf 12:00

6,5
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij binnenkomst geen personeel te bekennen, moesten we zelf naar op zoek.
Schnitzel in frietpan gegooid, erg vet. Op de friet zat te veel zout en op de carpaccio zat veel te veel kaas, die dus ook overheerste.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eerst aan de bar gezeten en moeten vragen om aandacht, terwijl er medewerkers beschikbaar waren.
Later aan tafel gaan zitten en 20 minuten gewacht op service. Daarna zelf maar gezwaaid om de aandacht te trekken. Dd twee dames hebben totaal geen overzicht. De jonge man deed dit beter en was tevens zeer vriendelijk.
Lekker gegeten, maar de service was ver te zoeken.
Vening N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was een rustige zondagavond. Hele vriendelijke ontvangt en genoten van het heerlijke eten. Super service! Ik ga er in de zomer zeker nog een keer gezellig buiten eten.
gerard_vermeulen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is een dorpshotel met weinig luxe. Leuk zijn de kamers die ook van buiten toegankelijk zijn, dus je hoeft niet binnen door het hotel. Het is wel erg rumoerig. Geluiden van andere kamers dringen binnen. Het diner vond ik matig. Omgeving is prachtig. Ik zou het weer doen, voor de mooie landelijke omgeving maar dan wel als er een goede aanbieding geldt.
j.a.konst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was lekker. Jammer dat er weinig keus was, alleen in het voorgerecht kon je kiezen tussen soep of salade, hoofd- en nagerecht stonden vast.
steeg41 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
een prachtige zomeravond op het terras.
Eenvoudig maar lekker eten. Goede bediening.
Eendenborst met sinaasappelsaus was prima.
harm.wouters .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker, maar zeker het bedienend personeel en de kok waren heel erg goed. Mijn vrouw heeft een koemelk allergie, en daar was allemaal rekening mee gehouden. Constant werd er gecontroleerd of alles in orde was, voordat het op tafel kwam. Dus een groot compliment voor het personeel van het restaurant.
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht viel een beetje tegen en het nagerecht was ook weer goed. Het hoofdgerecht bestond uit kip met kluif en dat verwacht je niet met een menuprijs van 29,50.
dijkzicht .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden kaarten van de AH restaurantaktie. Er was maar een menu mogelijk. Het eten was goed, service ook, locatie en aankleding van het restaurant viel ons wat tegen. Het zag er wat oud uit.
info842 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij binnenkomst niemandaanwezig, toen reservering niet ontvangen. Waten met de appie bon. Daar wisten ze niets van.
Het eten maakte alles goed
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Via AH actie gegeten. Menu was simpel maar wel smaakvol. Met name het voorgerecht [zalmforel salade]. Bediening was aardig.
gerardpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Bij het zien van de menukaart van de restaurantactie van AH waren we teleurgesteld over de keuzemogelijkheden. In concreto konden we slechts kiezen tussen twee voorgerechten. Hoofdmaaltijd (kipfilet met groenten en aardappel in de schil), en toetje (Tiramisu) stonden vast. Geen vis, geen vegetarisch, geen ander vleesgerecht. Je zult de dag ervoor maar net kip gegeten hebben! Voorgerecht was prima (beiden kozen we salade met meloen, gerookte ham, meloen en balsamicosaus) maar zeker niet bijzonder. Van het eerdergenoemde hoofdgerecht miste de kip toch wat smaak. Het nagerecht maakte wel wat goed. Huisgemaakte (en zelf bij elkaar gefantaseerde) tiramisu. Met slagroom (!) afgemaakt. Tja. Het uitzicht door de ramen naar buiten werd bedorven door teveel dikke vliegen en wat vliegen op ruiten achterlaten als die niet vaak genoeg (goed) gewassen worden. Aandachtspunt. Voor het bedienend personeel verder alleen lof. Leuk, fris volk!
yhbeenen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Alles smaakte uitstekend. Er werd niet gevraagd welke garingsgraad het vlees moest hebben. Maar het was naar ieders zin.
Annebert S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
uitstekende bediening, voor de prijs een erg matige maaltijd, minimaal aan ingrediënten en smaak, kaart speciaal gemaakt voor de AH kortingsactie.
paulpuck1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het 3 gangen diner was smaakvol en het bedienend personeel vriendelijk.
Keuze uit 2 voorgerechten en hoofd en nagerecht geen keuze.
cortonmelis .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
goede bediening! leuke locatie in 5 minuten aan de rijn, prettig hotel, lekker eten, 2e gratis van heel fijn, tot ziens zou ik zeggen!
huisman-hh .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Dag menu was prima, goed eten voor een mooie prijs.
Kamers wat verouderd ,maar alles keurig schoon.
Een mooie locatie om van de omgeving te genieten en voor ons een prima uitval basis voor een weekendje GIRO D' ITALIA.
e.kuijpers-broeren .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Het dagmenu was superlekker en de bediening top en zeker nog keertje terug voor de lokatie en omgeving ,vooral voor fietsen en wandelen
fambosma .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
De keuze was zeer beperkt. Voorgerecht twee keuzes, hoofdgerecht geen keuze,toetje ook maar geen keuze. Wij vonden dit te duur voor zo'n maaltijd.
gerriamoraal .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lokatie uitgezocht nav recenties en ivm reisafstand en kwaliteit van het eten.
Eten was erg lekker en bediening was goed en vriendelijk.
De inrichting is niet nieuw maar zeker niet oudbollig.
Rustig kunnen eten (en praten) zonder storende achtergrondmuziek.