Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Duivenslaagte 2 8346 KH De Bult Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Tussen de bossen

De Eese is onderdeel van de Fletcher hotels. Het is gelegen in een bosrijke omgevinng waar vele fiets- en wandelroutes je langs de mooiste plekjes van de kop van Overijssel voeren. Een heel klassiek en strak interieur heeft als tegenhanger de gigantische vazen met bloemen die verspreid staan. Er is een ontbijtbuffet, lunch en diner waarvan je 's zomers op het terras, grenzend aan de hoteltuin, kan genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

• : Parkeerplaats

t.schaap .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer tevreden gedineerd! We willen zeker weer een keer hier vertoeven de ambiance was plezierig, de bediening vlot en correct en het eten fijnmi
aal!
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een heerlijk driegangenmenu gehad. Service is was echt top! Dank jullie wel. De actie van de AH in combinatie met de restaurants maakt het mogelijk om eens lekker uit eten te gaan. Dank!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed gegeten in een leuke ambiance.

Wat niet zo leuk was, dat wij via de AH - actie (2 voor 1) € 34,50 moesten betalen, zijnde de prijs voor één-drie-gangen menu, maar de reguliere gast betaalde €24,50 voor één-drie-gangenmenu.

Het zg voordeel is dan nog maar € 7,25 per persoon
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie bij het restaurant van Fletcher Hotel De Eese-Giethoorn. Het aangeboden driegangen menu is prima bevallen. Het voorgerecht, carpaccio, was goed, maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht (wild) en het dessert waren bijzonder lekker. Al met al dus een aanrader.
vanderweerd91 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten smaakte heerlijk en het restaurant was sfeervol en ruim.
De bediening mag wat vaker langskomen om te vragen of alles naar wens is en of er nog iets besteld kan worden.
p_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten bij Fletcher hotel de Eese, de kwaliteit van het eten was wel prima, het mocht wel wat meer zijn.
Personeel was prima en de sfeer was ook wel goed, niet te druk en leuk ingericht.
jvink23 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening was uitmunten , het eten was goed, miste alleen warme groente. Verder was de inrichting en sfeer gezellig en lekker rustig.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We maakte gebruik van de AH actie en mochten gewoon van de kaart kiezen. Dat werd mosterdsoep die heerlijk romig was en niet scherp, een lekker wildstoofpotje en Dame Blanche toe. Alles was lekker klaargemaakt en zag er mooi uit. De bediening was prettig en de tijd tussen de gangen precies goed. Kortom, prima etentje! Het restaurant (onderdeel van een hotel) is wat sober/somber ingericht en de verlichting zou 'warmer' kunnen.
TvHouten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden door verschillende personen bediend, de ene erg vriendelijk, een andere onbeleefd en ongeïnteresseerd helaas. Eten was prima, wachttijd ook. Sfeer passend bij een hotel-restaurant.
H B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De bediening was erg slecht (onfatsoenlijk en ongastvrij) en ookal waren er maar een paar gasten, de wachttijd was belachelijk lang. We waren met jonge kinderen.
De ontvangst was meteen ook al erg onvriendelijk. We hadden een reservering via de receptie gewijzigd en gezien dat de afspraak werd gewijzigd. Echter wij werden bij aankomst in het restaurant onvriendelijk verteld dat we een andere tijd verwacht werden.
Heel jammer allemaal , want het eten was lekker maar we komen beslist niet terug.
romney .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De service was prima: zeer correct en aandacht voor de klant. De wijnen waren prima, vooral de rioja was heerlijk. Maar het eten vond ik qua kaart vrij standaard en qua smaakrijk flauw.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima maaltijd. Maar er waren wat kleine dingen. De vis had toch een paar graten. De frieten waren koud en erg weinig. Ook geen brood bij de soep.
Het was lekker, maar niet erg bijzonder. Zo onderscheiden ze zich niet van de rest.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk avondje gehad met de ah actie. Het eten was heerlijk en we hebben genoten van de bosrijke omgeving.
AnBocca .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gisteravond met z’n vieren gegeten. We hadden gereserveerd via de AH actie. Bij het restaurant gekomen kwam ik er achter dat ik een van de twee kaarten verkeerd had meegenomen, het miste 2 zegeltjes! De serveerster vroeg aan de leiding of dat een probleem was en dat was het niet. Dit noem ik goede service en verdient al het eerste puntje. Wij konden a la carte bestellen, iets wat niet vaak gebeurd bij restaurants die meedoen aan de actie van AH. Onze voorgerechten: gemarineerde zalm en lauwwarme geitenkaas waren zo wie zo een lust voor het oog. Presentatie was top en de smaak deed het daar niet aan onder. Hoofdgerechten Snoekbaars filet en Gildehoender waren erg smaakvol, ook hier had de kok goed nagedacht over de presentatie van de gerechten. De daarbij geserveerde groente was beetgaar en vol smaak. Als bijgerechten goed gebakken en niet vette frites en een heerlijk compote van appel en rabarber met honig. Ik moest me inhouden om het potje niet mee naar huis te nemen, zo lekker was het. Die gaan we thuis ook proberen te maken!. De nagerechten, tarte tatin en sorbet met verse vruchtenspies waren de kroon op het geheel. Kortom, we waren zeer blij verrast met dit Hotel restaurant. De bediening was vriendelijk en behulpzaam; een klein min puntje, na het hoofdgerecht zagen we lang geen bediening meer in de zaal en moesten zelf naar de bar gaan om te vragen of wij het nagerecht konden bestellen. Jammer voor dit, maar na de excuses van de jongedame was alles weer vergeten. De ambiance was verzorgd, netjes en smaakvol ingericht. Dit restaurant is naar mijn mening een aanrader voor iedereen die voor een niet al te hoog bedrag een perfect diner geserveerd wil hebben. Chapeau!
apost1952 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een sfeervolle zaal,en wij hebben er lekker gegeten,alleen miste ik een porsie groenten klein potje sla,het is dat wij ah bonnen hadden,anders vind ik de prijs te duur.maar verder was alles goed van smaak.
Mieke_1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima eten voor ons ruim voldoende en prima van smaak. Opmaakt van de borden... een plaatje. Bediening vriendelijk en uiterst correct.
hilcoenpetra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heer lijk in het bos gelegen plekje, vriendelijk ontvangen, veel keuze in de gerechten waarvan mijn voorgerecht het heerlijkst was, notenham m et Franse kaas, Mmmm, ik kom zeker terug
Aaf-Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Het vlees was erg goed, fijn mals, en de rabarber compote was erg lekker. De smaak van alle 3 gerechten was erg goed. Het eten oogt in eerst instantie als niet heel veel maar het blijkt ruim voldoende te zijn. Het restaurant is recentelijk geactualiseerd zodat de sfeer erg prettig was. Gegeten met de AH actie: goede prijs/kwaliteit verhouding. Je betaalt 1 3-gangenmenu ad EUR 35,50. Leuke locatie om te combineren met een fietstocht zoals wij hebben gedaan.
tinekeoosten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Hotel- restaurant De Eese-Giethoorn. Wij hadden beiden mosterdsoep, kalfs eye rib en een lekkere dame blanche na. Dit alles was gewoon lekker en voldoende. Ook was de bediening goed.
Willy-Henk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten en bediening prima in orde. Salade bij het hoofdgerecht was te weinig, maar werd op verzoek direct bijgeleverd. Gerechten waren mooi gedecoreerd op het bord. Lekker gegeten.