Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Duivenslaagte 2 8346 KH De Bult Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Het Venetië van het Noorden: Giethoorn. Het is een waterrijk dorpje omringd door prachtige natuurgebieden, waar u schitterende fiets-, wandel- en boottochten kunt maken. Na een onvergetelijke ontdekkingsreis door de wateren van Giethoorn strijkt u in Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn neer voor een culinair diner. De wisselende menukaart, met heerlijke seizoensgebonden gerechten, zal u keer op keer blijven verrassen. Neem na een smaakvol diner plaats in de gezellige bar voor een drankje om de dag mee af te sluiten. Het is een prachtig dagje weg in eigen land! Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Genoten van een 3 gangen keuze menu. Verrassend lekkere gerechten waarbij het toetje heeft gewonnen....de chocolade bol gevuld met ijs...wow.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Hier op tweede Pinksterdag gegeten

Bij ontvangst werden wij netjes naar een tafeltje begeleid.

Wij hadden een drie gangen keuze menu , er waren een vijftal voorgerechten een drietal soepen zo ook hoofdgerechten en nagerechten.

Voorgerecht mijn vrouw, gerookte kip met groene Asperges en een vinaigrette van frambozen mooi gerecht, Ik had de runder carpaccio met Parmezaanse kaas en truffel crème een heerlijk en mooi gerecht.

Het hoofdgerecht beide de Snoekbaars filet op de huid gebakken met witte wijn saus met mooie stukken Asperges en heel bijzonder Rabarber mousse , ik vond het jammer dat de filet te lang gebakken was (droog) Het gerecht met zijn groenten was goed en mooi , nogmaals jammer van de filet.

Het nagerecht mijn vrouw Frambozen schuim, bavarois, gin-tonic ijs , en hangop van Frambozen het was een mooi fris gerecht

Ik had het kaasplankje , heerlijke kazen met een rooie port dat hoeft niet meer te zijn.

Bij het eten een fles Sauvignon Blanc

Afsluiter koffie met een Dalwhinnie whisky.

Lekker gegeten en goed verzorgt.
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
20180506 Fletcher hotel De Eese, De Bult
In het restaurant konden we buiten eten maar werden gewaarschuwd voor vallende boomzaden. Binnen een stuk of 25 gasten.Vaste menuprijs.

Het voorgerecht Gemarineerde zalm en echtgenote de Gerookte kip
Hoofdgerecht Watergras Hill Steak (+ € 3,00 supplement).
Als dessert Coupe dame blanche en Crêpe Suzette de Eese.
Kwaliteit van het geheel is zeer gemiddeld. Geen uitschieters, interieur niet, bediening niet en kwaliteit van eten ook niet. Uitzondering hierop zijn de veel te lange wachttijden tussen de gangen, soms een half uur, ook veertig minuten, andere gasten kwamen later binnen en vertrokken aanzienlijk eerder.
nicolaas H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
vooral de zeer lange wachttijden tussen de de drie gangen vonden we onplezierig.
Mup K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor ons geen tweede keer. Bij binnenkomst voelt het niet gezellig, ruimte kan gezelliger worden gemaakt. Het is meteen even wachten tot drinken wordt gevraagd en vervolgens tot de kaart komt. Wij kwamen met een actie, de meerprijs voor sommige gerechten vonden wij teveel, dit overwogen wij dan ook niet. Soep vooraf kregen wij sterk gevoel dat deze niet zelfgemaakt was. Hoofdgerecht en dessert waren oké, niet goed niet slecht. Borden bleven na hoofdgerecht erg lang staan, tussendoor komt bijna niemand langs terwijl er genoeg personeel was. Hele avond is niet gevraagd of wij nog tweede drankje wilden. Uiteindelijk zelf naar iemand toegelopen of onze borden weg konden worden gehaald en we door konden naar het dessert. Zonde hoe het verloopt, je moet overal lang op wachten en geen aandacht of gastvrijheid. Prijs kwaliteit verhouding niet in orde, jammer.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer dat het 3 gangenmenu nu I.p.v 24 euro 35 euro was, Het eten was heerlijk en de bediening prima, Wij hadden 1 Albert Hein actie kaart van 1 driegangenmenu gratis per 2 personen maar nu zag ik dat er in het restaurant een aanbieding was van dezelfde 3 gangendiner voor 24 euro?.
Mies C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en voorkomend. Het menu gaf keuzemogelijkheid, dus zeer positief! Het gekozen menu: vis, lekker van smaak en mooi opgediend. Wij waren heel voldaan. En Er was een gezellige maar rustige drukte zonder te harde muziek. Sfeervol, gezellig en lekker kortom
Marlaine H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten. Bediening erg aardig. Alleen erg lange wachttijden tussen de gerechten terwijl het erg rustig was in het restaurant.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
dikke acht, heerlijk om eens een keer niet geplaagd te worden door muziek/muzak, zo konden we met z'n zessen lekker doorkletsen
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten voldoet volledig aan de verwachting. Bediening correct en vriendelijk. Hebben een leuke aanbieding voor een 3 gangen menu.
Betsie T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Konden van uitgebreide menu kaart kiezen.. soms met bijbetaling.
We hadden nergens een op of aanmerking op.
Prima en lekker en keurig en warm en voldoende eten. Anders werd het denk ik wel,aangevuld.
Personeel aardig en vlot. Waren veel gasten, is nl ook hotel bij.
Locatie is mooi, wandel en fiets mogelijkheden genoeg. We waren met 2 maaltijden , vooraf broodplanje, 3 gangenmdnu en totaal 4 glazen wijn, 1 fles water totaal 60 euro kwijt, met bon dus per persoon 30 euro. Dus een goede keuze met de AH bon, wat ik niet van elk restaurant kan zeggen. Dus dit is een echte aanrader, wij komen hier zekers nog een keer terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij restaurant de Eese-Giethoorn. We zijn hier al vaker geweest. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Voor het volle pond zou ik het te prijzig vinden. Wachttijd is soms wat lang tussen de gangen in. Heerlijke gerechten en mooie opmaak van de borden valt op. Genoeg keuze op de menukaart. Prima service. Prima personeel en altijd vriendelijk. We komen hier zeker nog weer terug.
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was uitstekend, alleen jammer dat ze geen glazen hadden voor de Bitter Lemmon en Tonic. Daar moesten we de waterglaasjes voor gebruiken.
Ons bezoek was door iens niet aangemeld.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voorgerechten: Parmaham en Zalmfilet waren naar wens. Hoofdgerechten: Varkenshaas en Scholfilet smaakten goed. Groente en aardappelen smaakten goed maar in hoeveelheid beperkt. Nagerechten: Het ijs in de chocoladebol en de Sorbet Classique was smakeloos.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Dat in dit restaurant gekozen wordt om bij gebruik van de AH restaurantactie "gewoon" te kunnen kiezen uit e hele kaart is prima en navolgenswaard, is voor ons een reden hier te komen.! Dat het eten daarbij lekker is en vriendelijk wordt uitgeserveerd maakt het geheel helemaal goed. Als je toch een puntje van kritiek wilt geven: de meerprijs van €3,= voor een kogelbiefstuk wat niet geheel in overeenstemming met het tamelijk klein uitgevallen biefstukje, wat overigens wel lekker was. Al met al: aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De wachttijd was erg lang voordat we het voorgerecht kregen. Tussen de gangen van het diner was de wachttijd ook erg lang, we waren met kinderen en vroegen of die dan maar het eerst het eten konden krijgen
vanheck23 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed restaurant. Zeker iedereen aan te bevelen. Gezellig en gemoedelijk. Gezellige muziek op de achtergrond en vriendelijk personeel
famwortel .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Helaas bleek na afloop dat er ineens 38,50 voor een menu word gerekend ipv 34,50, omdat er op een steak een meerprijs zit van 2,00 maar de tweede dus niet gratis word berekend . A-H aktie en website van dit restaurant word anders ingeschaald .Erg jammer want mijn eten heeft achteraf toch niet zo lekker gesmaakt .Kreeg een raar bij smaakje.
ghgvoogd .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Restaurant "de Eese" geeft een eigen interpretatie aan de AH-restaurantactie.De klanten mogen 3 gangen kiezen van de menukaart, maar er wordt niet bijgezegd , dat elk gekozen menu voor 18,25 euro per persoon in rekening wordt gebracht onder de naam AH Menu.. Zulks is wat anders dan : het tweede menu gratis!
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellige locatie, personeel vriendelijk. Eten lekker. Hotel ligt in een prachtige omgeving. Een echte aanrader.zelfs voor je fiets is een ruimte om veilig neer te zetten.