Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Duivenslaagte 2 8346 KH De Bult Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Tussen de bossen

De Eese is onderdeel van de Fletcher hotels. Het is gelegen in een bosrijke omgevinng waar vele fiets- en wandelroutes je langs de mooiste plekjes van de kop van Overijssel voeren. Een heel klassiek en strak interieur heeft als tegenhanger de gigantische vazen met bloemen die verspreid staan. Er is een ontbijtbuffet, lunch en diner waarvan je 's zomers op het terras, grenzend aan de hoteltuin, kan genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

• : Parkeerplaats

Jvink23 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening was uitmunten , het eten was goed, miste alleen warme groente. Verder was de inrichting en sfeer gezellig en lekker rustig.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We maakte gebruik van de AH actie en mochten gewoon van de kaart kiezen. Dat werd mosterdsoep die heerlijk romig was en niet scherp, een lekker wildstoofpotje en Dame Blanche toe. Alles was lekker klaargemaakt en zag er mooi uit. De bediening was prettig en de tijd tussen de gangen precies goed. Kortom, prima etentje! Het restaurant (onderdeel van een hotel) is wat sober/somber ingericht en de verlichting zou 'warmer' kunnen.
TvHouten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden door verschillende personen bediend, de ene erg vriendelijk, een andere onbeleefd en ongeïnteresseerd helaas. Eten was prima, wachttijd ook. Sfeer passend bij een hotel-restaurant.
H B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De bediening was erg slecht (onfatsoenlijk en ongastvrij) en ookal waren er maar een paar gasten, de wachttijd was belachelijk lang. We waren met jonge kinderen.
De ontvangst was meteen ook al erg onvriendelijk. We hadden een reservering via de receptie gewijzigd en gezien dat de afspraak werd gewijzigd. Echter wij werden bij aankomst in het restaurant onvriendelijk verteld dat we een andere tijd verwacht werden.
Heel jammer allemaal , want het eten was lekker maar we komen beslist niet terug.
Romney .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De service was prima: zeer correct en aandacht voor de klant. De wijnen waren prima, vooral de rioja was heerlijk. Maar het eten vond ik qua kaart vrij standaard en qua smaakrijk flauw.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima maaltijd. Maar er waren wat kleine dingen. De vis had toch een paar graten. De frieten waren koud en erg weinig. Ook geen brood bij de soep.
Het was lekker, maar niet erg bijzonder. Zo onderscheiden ze zich niet van de rest.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk avondje gehad met de ah actie. Het eten was heerlijk en we hebben genoten van de bosrijke omgeving.
AnBocca .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gisteravond met z’n vieren gegeten. We hadden gereserveerd via de AH actie. Bij het restaurant gekomen kwam ik er achter dat ik een van de twee kaarten verkeerd had meegenomen, het miste 2 zegeltjes! De serveerster vroeg aan de leiding of dat een probleem was en dat was het niet. Dit noem ik goede service en verdient al het eerste puntje. Wij konden a la carte bestellen, iets wat niet vaak gebeurd bij restaurants die meedoen aan de actie van AH. Onze voorgerechten: gemarineerde zalm en lauwwarme geitenkaas waren zo wie zo een lust voor het oog. Presentatie was top en de smaak deed het daar niet aan onder. Hoofdgerechten Snoekbaars filet en Gildehoender waren erg smaakvol, ook hier had de kok goed nagedacht over de presentatie van de gerechten. De daarbij geserveerde groente was beetgaar en vol smaak. Als bijgerechten goed gebakken en niet vette frites en een heerlijk compote van appel en rabarber met honig. Ik moest me inhouden om het potje niet mee naar huis te nemen, zo lekker was het. Die gaan we thuis ook proberen te maken!. De nagerechten, tarte tatin en sorbet met verse vruchtenspies waren de kroon op het geheel. Kortom, we waren zeer blij verrast met dit Hotel restaurant. De bediening was vriendelijk en behulpzaam; een klein min puntje, na het hoofdgerecht zagen we lang geen bediening meer in de zaal en moesten zelf naar de bar gaan om te vragen of wij het nagerecht konden bestellen. Jammer voor dit, maar na de excuses van de jongedame was alles weer vergeten. De ambiance was verzorgd, netjes en smaakvol ingericht. Dit restaurant is naar mijn mening een aanrader voor iedereen die voor een niet al te hoog bedrag een perfect diner geserveerd wil hebben. Chapeau!
Apost1952 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een sfeervolle zaal,en wij hebben er lekker gegeten,alleen miste ik een porsie groenten klein potje sla,het is dat wij ah bonnen hadden,anders vind ik de prijs te duur.maar verder was alles goed van smaak.
Mieke_1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima eten voor ons ruim voldoende en prima van smaak. Opmaakt van de borden... een plaatje. Bediening vriendelijk en uiterst correct.
Hilcoenpetra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heer lijk in het bos gelegen plekje, vriendelijk ontvangen, veel keuze in de gerechten waarvan mijn voorgerecht het heerlijkst was, notenham m et Franse kaas, Mmmm, ik kom zeker terug
Aaf-Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Het vlees was erg goed, fijn mals, en de rabarber compote was erg lekker. De smaak van alle 3 gerechten was erg goed. Het eten oogt in eerst instantie als niet heel veel maar het blijkt ruim voldoende te zijn. Het restaurant is recentelijk geactualiseerd zodat de sfeer erg prettig was. Gegeten met de AH actie: goede prijs/kwaliteit verhouding. Je betaalt 1 3-gangenmenu ad EUR 35,50. Leuke locatie om te combineren met een fietstocht zoals wij hebben gedaan.
Tinekeoosten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Hotel- restaurant De Eese-Giethoorn. Wij hadden beiden mosterdsoep, kalfs eye rib en een lekkere dame blanche na. Dit alles was gewoon lekker en voldoende. Ook was de bediening goed.
Willy-Henk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten en bediening prima in orde. Salade bij het hoofdgerecht was te weinig, maar werd op verzoek direct bijgeleverd. Gerechten waren mooi gedecoreerd op het bord. Lekker gegeten.
HenMB .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gegeten met de bon van de AHrestaurantactie. Het voorgerecht, de mosterdsoep, was prima, evenals het nagerecht.
Een van de hoofdgerechten, de ribroast, was een klein, smakeloos karbonaadje met een klein beetje groente en een klein mandje frites. Van het tweede gerecht, de kaasfondue, was de fondue op zich lekker, echter de bijbehorende groenten waren te nat en waren allemaal de smaak kwijt geraakt. Dit hebben we doorgegeven aan de bediening en er werd ons ter compensatie een kopje koffie aangeboden. Voor ons in elk geval niet voor herhaling vatbaar. H&M
Veentjeb .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was uit de kunst
we hadden een kaart van AH
tweede menu gratis
konden kiezen van de kaart
voor/hoofd en nagerecht
gaan daar zeker terug komen
Cor.lankman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016

Broodplankje besteld doch niet gekregen.
Bij afrekening stond het broodplankje wel op de rekening.
Verkeerde prijsberekend.
Verder service is goed, weinig patat frites voor 2personen,
AgnesDeWinter .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Top locatie om samen iets te eten. Keuze uit een drie gangen menu, zelf samen te stellen. Vis, vlees of vegetarisch, voldoende keus om lekker te eten. Geen sterren restaurant maar waar gezelligheid en aandacht voor het eten zeker genoemd mag worden. Vriendelijke en gastvrije bediening die hart heeft voor het werk!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij hadden in dit nieuwe Fletcher Hotel ( voorheen Hampshire ) een arrangement geboekt met opwaardering van de kamer en op de eerste avond een 3-gangen diner. Dit is IENS , dus moet ik mij houden aan het restaurant-gebeuren , hoewel over het hotel ook het nodige te melden valt.
Wij kwamen zo rond het middaguur aan en wilden iets voor de lunch.Er was een kleurrijke reclame voor een BIG BURGER met een plak Old Amsterdam , een van onze favoriete kazen.
Uiteindelijk zijn wij niet meer dan een paar sliertjes kaas tegengekomen op de burger.Wij hebben zitten eten in de lounge , wat meer gebeurt ter plekke , maar er lag wel twee dagen een grote hond onder te tafels , goed voor bezoekers met een allergie.
De eerste avond namen wij het asperge-menu , met bijbetaling. De soep was goed , hadden wat meer stukjes asperge in gemogen. Het hoofdgerecht bestond uit 5 asperges met 3 plakjes vleeswaren ( kon er niet duidelijk ham in herkennen) en wat gesnipperd ei.Het garnituur vertoonde nogal wat variatie in hoeveelheid en kwaliteit n.m. geklaarde boter (goed) , bakje mayo(?) , een klein weckflesje met krieltjes ( 4 p.p.) en een weckflesje met ruime hoeveelheid mierzoete compote van appel & rabarber ( voor ons allerminst een geslaagde combinatie met asperges). De desserts waren verrassend goed en een fijne afsluiting van de maaltijd. Mijn partner nam tijdens de maaltijd wijn , vergezeld van te betalen kraanwater. Aan het eind van de maaltijd bestelde zij thee , zoals altijd. Er was een grote doos waaruit men zou kunnen en mogen kiezen. Dus niet , want de bediening besliste zelf welke thee werd geserveerd, slordig. Zelf had ik de keus laten vallen op mooi Trappistenbier , maar ook hier net als in de bar mag weleens een cursus bierbehandeling gevolgd worden , het uitserveren was gewoon slecht.
Deze avond was het hele gebeuren uiterts traag , men was niet attent en had u ingeruild voor jullie , dat constant gebruikt werd.
De tweede avond bestelden wij dus op rekening een 3 gangen-menu.
De start was met tomatensoep , gevolgd door een goede HILL-steak. Het garnituur, weer zoals
overal op een plankje uitgeserveerd ( weinig gevarieerd) , bestond uit een mandje frites goed voor een persoon(bij te bestellen voor Euro 3,50) en weer het overbekende weckpotje met een beetje slavariatie.We bestelden elk een kaasplankje , er werd uitgeserveerd op een enkel plankje , zo'n stukje ruw hout waarop alles op het gebied van garnituurtjes de keuken uit kwam
Hout kan men niet goed reinigen na gebruik voor alles en hier direct kaas op te leggen is geen
aanrader. De bediening ging deze avond een stuk beter , er was een manager aktief. De thee was ook nu weer een probleem. Na ons verzoek om keus te maken gaf de ene dame het door aan de andere , die daarvoor terug moest en dit schijnbaar niet kon waarderen en gewoon de tafel niet verder afruimde.
Ik heb de manager aangesproken op een aantal dingen zowel over restaurant als hotel ( hier zijn dingen niet in orde ook op veiligheids-gebied).Werd afgedaan met het feit dat men pas enige tijd bezig is , maar ja er zijn dingen , die men wel gelijk bij opstart goed kan gaan doen.
Makkelijk geschreven goede recensies zijn leuk , maar je kan er niets van leren voor verbetering.Ik ga de manager ook verder niet benaderen kreeg noch zijn naam noch zijn mail-adres.

Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hadden geen zin meer om nog naar Steenwijk te gaan om te eten, dus bleven lui in het hotel. Daar bleek een openingsaanbieding te gelden. Voor zo'n € 25 pp een driegangenmenu. A la carte.
Wij hadden de carpaccio vooraf, de Ierse biefstuk als hoofdgerecht en de Dame Blanche resp de chocoladepassie als dessert. Alles was heerlijk. Speciale complimenten voor de manier waarop de borden worden opgemaakt, werkelijk práchtig!