Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Duivenslaagte 2 8346 KH De Bult Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Tussen de bossen

De Eese is onderdeel van de Fletcher hotels. Het is gelegen in een bosrijke omgevinng waar vele fiets- en wandelroutes je langs de mooiste plekjes van de kop van Overijssel voeren. Een heel klassiek en strak interieur heeft als tegenhanger de gigantische vazen met bloemen die verspreid staan. Er is een ontbijtbuffet, lunch en diner waarvan je 's zomers op het terras, grenzend aan de hoteltuin, kan genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

ghgvoogd .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Restaurant "de Eese" geeft een eigen interpretatie aan de AH-restaurantactie.De klanten mogen 3 gangen kiezen van de menukaart, maar er wordt niet bijgezegd , dat elk gekozen menu voor 18,25 euro per persoon in rekening wordt gebracht onder de naam AH Menu.. Zulks is wat anders dan : het tweede menu gratis!
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellige locatie, personeel vriendelijk. Eten lekker. Hotel ligt in een prachtige omgeving. Een echte aanrader.zelfs voor je fiets is een ruimte om veilig neer te zetten.
gerrymarypastor .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie we konden gewoon van de kaart 3 gangen kiezen . Heel vriendelijke bediening. Eten was heerlijk ,maar als we de volle prijs voor 2 x 3 gangen hadden moeten betalen had het wel erg prijzig geworden .
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij met een gezelschap bij de Eese gegeten. Doordat men voor de laatste dagen met de Albert Heijn actie kon eten was het druk. Behalve de beperkte tijdstippen die nog beschikbaar waren om te komen eten, hebben wij er weinig tot niks van mee gekregen.

De dames die in het restaurant werkzaam waren hadden het goed onder controle en wisten precies wat ze aan het doen waren. Wat een passie was er terug te vinden bij deze dames.

Wij hebben genoten van de sfeer en het personeel, wat een vakmanschap in het toch nog wel jong uitziende team. Tegenwoordig komen je nog maar weinig horecazaken tegen waar ook werkelijk een team staat en dit ook uitstraalt!

Nu waren wij met een gezelschap maar, we komen graag nog eens met z'n tweeën terug!!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst was koel: Achter de piano staat een tafel voor 6 personen, ga daar maar zitten. Niet even meelopen. Tijdens het serveren maakte geen van de 3 bedienden even een praatje met de gasten. Ook na het afruimen werd er niet gevraagd of we nog iets wilden gebruiken b.v. een kopje koffie. Eten was goed !!
tacopol .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het personeel was vriendelijk maar de wachttijden waren erg lang, het opnemen van de bestelling duurde lang en er moest tot 2 x navraag gedaan worden waar de drankjes bleven.
Onze klachten waren doorgedrongen tot de chefkok die ons dan ook zijn excuses en een gratis drankje kwam aanbieden.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ondanks goede kwaliteit was de garnituur erg weinig. Daarnaast was er ook geen groente. Ook de salade, aardappeltjes en patat was veel te weinig voor 6 personen. Hooguit voor voor 2 à 3 personen voldoende. Aanvulling werd óók niet aangeboden. Wanneer 200 gram groenten de norm zou zijn dan is 30 gram wel erg weinig.
De mosterdsoep was lauw en op zo'n groot bord heel snel bijna koud. Grove mosterd? Niet gemerkt. We hadden 5x biefstuk welke zo verschillend waren van vorm. Diagonaal en verdraaid bijna van vorm tot normaal. Bij de één zat er wel één stronkje broccoli en bij de ander niet. De wijnsaus hierbij was nog geen eetlepel qua hoeveelheid; veel te karig. De onschrijving op de menukaart is langer dan wat geserveerd wordt
Voorgerecht wildproeverij was heel erg weinig maar wel smakelijk.
Prijs kwaliteit was misschien wel goed maar de prijs hoeveelheid was zeker niet goed!
Nagerechten waren goed.
Onze ervaring bij Fletcher in Berg en Dal was werkelijk onvergelijkbaar beter.
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
het was een beetje onduidelijk aangegeven,waar je precies moest zijn,eenmaal binnen gekomen,werden we niet heel enthousiast ontvangen,kregen wel een goed tafeltje,maar je werd bediend door 3 verschillende personen,ik zou hier niet snel weer naar toe gaan
Anique L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De hoenderfilet was erg droog en ook erg weinig oosterse marinade erbij waardoor het een hele kluif was om het weg te kouwen. Het voorgerecht en nagerecht was lekker.
t.schaap .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer tevreden gedineerd! We willen zeker weer een keer hier vertoeven de ambiance was plezierig, de bediening vlot en correct en het eten fijnmi
aal!
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een heerlijk driegangenmenu gehad. Service is was echt top! Dank jullie wel. De actie van de AH in combinatie met de restaurants maakt het mogelijk om eens lekker uit eten te gaan. Dank!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed gegeten in een leuke ambiance.

Wat niet zo leuk was, dat wij via de AH - actie (2 voor 1) € 34,50 moesten betalen, zijnde de prijs voor één-drie-gangen menu, maar de reguliere gast betaalde €24,50 voor één-drie-gangenmenu.

Het zg voordeel is dan nog maar € 7,25 per persoon
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie bij het restaurant van Fletcher Hotel De Eese-Giethoorn. Het aangeboden driegangen menu is prima bevallen. Het voorgerecht, carpaccio, was goed, maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht (wild) en het dessert waren bijzonder lekker. Al met al dus een aanrader.
vanderweerd91 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten smaakte heerlijk en het restaurant was sfeervol en ruim.
De bediening mag wat vaker langskomen om te vragen of alles naar wens is en of er nog iets besteld kan worden.
p_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten bij Fletcher hotel de Eese, de kwaliteit van het eten was wel prima, het mocht wel wat meer zijn.
Personeel was prima en de sfeer was ook wel goed, niet te druk en leuk ingericht.
jvink23 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening was uitmunten , het eten was goed, miste alleen warme groente. Verder was de inrichting en sfeer gezellig en lekker rustig.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We maakte gebruik van de AH actie en mochten gewoon van de kaart kiezen. Dat werd mosterdsoep die heerlijk romig was en niet scherp, een lekker wildstoofpotje en Dame Blanche toe. Alles was lekker klaargemaakt en zag er mooi uit. De bediening was prettig en de tijd tussen de gangen precies goed. Kortom, prima etentje! Het restaurant (onderdeel van een hotel) is wat sober/somber ingericht en de verlichting zou 'warmer' kunnen.
TvHouten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden door verschillende personen bediend, de ene erg vriendelijk, een andere onbeleefd en ongeïnteresseerd helaas. Eten was prima, wachttijd ook. Sfeer passend bij een hotel-restaurant.
H B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De bediening was erg slecht (onfatsoenlijk en ongastvrij) en ookal waren er maar een paar gasten, de wachttijd was belachelijk lang. We waren met jonge kinderen.
De ontvangst was meteen ook al erg onvriendelijk. We hadden een reservering via de receptie gewijzigd en gezien dat de afspraak werd gewijzigd. Echter wij werden bij aankomst in het restaurant onvriendelijk verteld dat we een andere tijd verwacht werden.
Heel jammer allemaal , want het eten was lekker maar we komen beslist niet terug.
romney .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De service was prima: zeer correct en aandacht voor de klant. De wijnen waren prima, vooral de rioja was heerlijk. Maar het eten vond ik qua kaart vrij standaard en qua smaakrijk flauw.