Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Duivenslaagte 2 8346 KH De Bult Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

Tussen de bossen

De Eese is onderdeel van de Fletcher hotels. Het is gelegen in een bosrijke omgevinng waar vele fiets- en wandelroutes je langs de mooiste plekjes van de kop van Overijssel voeren. Een heel klassiek en strak interieur heeft als tegenhanger de gigantische vazen met bloemen die verspreid staan. Er is een ontbijtbuffet, lunch en diner waarvan je 's zomers op het terras, grenzend aan de hoteltuin, kan genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn

bea S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer dat het 3 gangenmenu nu I.p.v 24 euro 35 euro was, Het eten was heerlijk en de bediening prima, Wij hadden 1 Albert Hein actie kaart van 1 driegangenmenu gratis per 2 personen maar nu zag ik dat er in het restaurant een aanbieding was van dezelfde 3 gangendiner voor 24 euro?.
Mies C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en voorkomend. Het menu gaf keuzemogelijkheid, dus zeer positief! Het gekozen menu: vis, lekker van smaak en mooi opgediend. Wij waren heel voldaan. En Er was een gezellige maar rustige drukte zonder te harde muziek. Sfeervol, gezellig en lekker kortom
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten. Bediening erg aardig. Alleen erg lange wachttijden tussen de gerechten terwijl het erg rustig was in het restaurant.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
dikke acht, heerlijk om eens een keer niet geplaagd te worden door muziek/muzak, zo konden we met z'n zessen lekker doorkletsen
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten voldoet volledig aan de verwachting. Bediening correct en vriendelijk. Hebben een leuke aanbieding voor een 3 gangen menu.
Betsie T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Konden van uitgebreide menu kaart kiezen.. soms met bijbetaling.
We hadden nergens een op of aanmerking op.
Prima en lekker en keurig en warm en voldoende eten. Anders werd het denk ik wel,aangevuld.
Personeel aardig en vlot. Waren veel gasten, is nl ook hotel bij.
Locatie is mooi, wandel en fiets mogelijkheden genoeg. We waren met 2 maaltijden , vooraf broodplanje, 3 gangenmdnu en totaal 4 glazen wijn, 1 fles water totaal 60 euro kwijt, met bon dus per persoon 30 euro. Dus een goede keuze met de AH bon, wat ik niet van elk restaurant kan zeggen. Dus dit is een echte aanrader, wij komen hier zekers nog een keer terug.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij restaurant de Eese-Giethoorn. We zijn hier al vaker geweest. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Voor het volle pond zou ik het te prijzig vinden. Wachttijd is soms wat lang tussen de gangen in. Heerlijke gerechten en mooie opmaak van de borden valt op. Genoeg keuze op de menukaart. Prima service. Prima personeel en altijd vriendelijk. We komen hier zeker nog weer terug.
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was uitstekend, alleen jammer dat ze geen glazen hadden voor de Bitter Lemmon en Tonic. Daar moesten we de waterglaasjes voor gebruiken.
Ons bezoek was door iens niet aangemeld.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voorgerechten: Parmaham en Zalmfilet waren naar wens. Hoofdgerechten: Varkenshaas en Scholfilet smaakten goed. Groente en aardappelen smaakten goed maar in hoeveelheid beperkt. Nagerechten: Het ijs in de chocoladebol en de Sorbet Classique was smakeloos.
CKU .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Dat in dit restaurant gekozen wordt om bij gebruik van de AH restaurantactie "gewoon" te kunnen kiezen uit e hele kaart is prima en navolgenswaard, is voor ons een reden hier te komen.! Dat het eten daarbij lekker is en vriendelijk wordt uitgeserveerd maakt het geheel helemaal goed. Als je toch een puntje van kritiek wilt geven: de meerprijs van €3,= voor een kogelbiefstuk wat niet geheel in overeenstemming met het tamelijk klein uitgevallen biefstukje, wat overigens wel lekker was. Al met al: aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De wachttijd was erg lang voordat we het voorgerecht kregen. Tussen de gangen van het diner was de wachttijd ook erg lang, we waren met kinderen en vroegen of die dan maar het eerst het eten konden krijgen
vanheck23 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed restaurant. Zeker iedereen aan te bevelen. Gezellig en gemoedelijk. Gezellige muziek op de achtergrond en vriendelijk personeel
famwortel .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Helaas bleek na afloop dat er ineens 38,50 voor een menu word gerekend ipv 34,50, omdat er op een steak een meerprijs zit van 2,00 maar de tweede dus niet gratis word berekend . A-H aktie en website van dit restaurant word anders ingeschaald .Erg jammer want mijn eten heeft achteraf toch niet zo lekker gesmaakt .Kreeg een raar bij smaakje.
ghgvoogd .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Restaurant "de Eese" geeft een eigen interpretatie aan de AH-restaurantactie.De klanten mogen 3 gangen kiezen van de menukaart, maar er wordt niet bijgezegd , dat elk gekozen menu voor 18,25 euro per persoon in rekening wordt gebracht onder de naam AH Menu.. Zulks is wat anders dan : het tweede menu gratis!
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellige locatie, personeel vriendelijk. Eten lekker. Hotel ligt in een prachtige omgeving. Een echte aanrader.zelfs voor je fiets is een ruimte om veilig neer te zetten.
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie we konden gewoon van de kaart 3 gangen kiezen . Heel vriendelijke bediening. Eten was heerlijk ,maar als we de volle prijs voor 2 x 3 gangen hadden moeten betalen had het wel erg prijzig geworden .
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij met een gezelschap bij de Eese gegeten. Doordat men voor de laatste dagen met de Albert Heijn actie kon eten was het druk. Behalve de beperkte tijdstippen die nog beschikbaar waren om te komen eten, hebben wij er weinig tot niks van mee gekregen.

De dames die in het restaurant werkzaam waren hadden het goed onder controle en wisten precies wat ze aan het doen waren. Wat een passie was er terug te vinden bij deze dames.

Wij hebben genoten van de sfeer en het personeel, wat een vakmanschap in het toch nog wel jong uitziende team. Tegenwoordig komen je nog maar weinig horecazaken tegen waar ook werkelijk een team staat en dit ook uitstraalt!

Nu waren wij met een gezelschap maar, we komen graag nog eens met z'n tweeën terug!!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst was koel: Achter de piano staat een tafel voor 6 personen, ga daar maar zitten. Niet even meelopen. Tijdens het serveren maakte geen van de 3 bedienden even een praatje met de gasten. Ook na het afruimen werd er niet gevraagd of we nog iets wilden gebruiken b.v. een kopje koffie. Eten was goed !!
tacopol .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het personeel was vriendelijk maar de wachttijden waren erg lang, het opnemen van de bestelling duurde lang en er moest tot 2 x navraag gedaan worden waar de drankjes bleven.
Onze klachten waren doorgedrongen tot de chefkok die ons dan ook zijn excuses en een gratis drankje kwam aanbieden.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ondanks goede kwaliteit was de garnituur erg weinig. Daarnaast was er ook geen groente. Ook de salade, aardappeltjes en patat was veel te weinig voor 6 personen. Hooguit voor voor 2 à 3 personen voldoende. Aanvulling werd óók niet aangeboden. Wanneer 200 gram groenten de norm zou zijn dan is 30 gram wel erg weinig.
De mosterdsoep was lauw en op zo'n groot bord heel snel bijna koud. Grove mosterd? Niet gemerkt. We hadden 5x biefstuk welke zo verschillend waren van vorm. Diagonaal en verdraaid bijna van vorm tot normaal. Bij de één zat er wel één stronkje broccoli en bij de ander niet. De wijnsaus hierbij was nog geen eetlepel qua hoeveelheid; veel te karig. De onschrijving op de menukaart is langer dan wat geserveerd wordt
Voorgerecht wildproeverij was heel erg weinig maar wel smakelijk.
Prijs kwaliteit was misschien wel goed maar de prijs hoeveelheid was zeker niet goed!
Nagerechten waren goed.
Onze ervaring bij Fletcher in Berg en Dal was werkelijk onvergelijkbaar beter.