Fletcher Hotel-Restaurant De Dikke Van Dale | Restaurant Johan Hendrik

Sint Annastraat 46 4524 Sluis Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Dikke Van Dale | Restaurant Johan Hendrik

Tafelen in de sfeer van Louis XIV

In het uiterste puntje van Zeeland, op loopafstand van onze zuiderburen, vind je het sfeervolle restaurant Johan Hendrik. Hier kun je lunchen en dineren in een klassiek decor dat de sfeer van Louis XIV ademt. Dat is weer eens iets anders. Zelfs de meest ervaren lekkerbekken zullen verrast zijn door de originele gerechten op de kaart. De maaltijden zijn creatief, maar volgen altijd de producten van het seizoen. Drink na het eten nog een gezellig afzakkertje in de bar of nestel je voor de open haard in de bibliotheek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Dikke Van Dale | Restaurant Johan Hendrik

Bus lijn 42 Brugge/Breskens
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Bar 15:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Dikke Van Dale | Restaurant Johan Hendrik

• Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer dat bij de AH-actie geen keuze van de kaart meer mogelijk is. Dat was in juni wel zo geweest en dat was voor ons de reden om terug te gaan. Nu zaten we in de kelder gelijk naast de bar waar heti n het begin van de avond druk en levendig was. Daarnaast was er slechts één medewerker beschikbasr voor de bar en de bediening. Deze man heeft zijn uiterste best gedaan maar door de drukte kwam hij niet eens toe aan het opnemen van een tweede drank ronde en was de wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert erg lang. Jammer dat we nu met minder genoegen terugkijken op een avondje in de Dikke van Dale.
marc N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
1 iemand voor bediening in restaurant ( bistro ) is te weinig , zeker tussen 18 u 30 en 21u30 !!! Kelner deed zijn best , maar ja , daar hebben wij niks aan he .
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met honger van tafel zonder ah bon zeer duur weinig friet biefstuk taai nagerecht goed soep niet warm

Niet voor herhaling vatbaar
jcmkoch .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ambiance is prima, sfeervol. De ontvangst vriendelijk. Minpunten: bij het mandje met brood werd een stukje boter geserveerd, wat keihard was. Je kon de boter niet uitsmeren op het brood.
De varkenshaas was erg droog en niet zo mals. Het geserveerde sausje erbij was koud.
De temperatuur van de cappuccino was veel te hoog. Jammer, dat er dus op elke gang wel iets is aan te merken.
En dat voor een 4 sterren hotel.
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we konden vrij kiezen van de kaart! Behulpzame serveerster, de kinderen die onverwacht mee kwamen kregen een eigen plekje om te spelen.
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De plaats van het restaurant is schitterend, teven de inrichting. De ruime , de stijl, de rust doet weldadig aan. Wat geserveerd wordt, gebeurt met elan, maar wat geserveerd was, vonden we matig. De opgediste biefstuk was aan de taaie kant, de hoeveelheid groente matig en aan het toetje was bescheiden aandacht geschonken.
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden ons verheugd op dit etentje geboekt vanuit Eindhoven. De kaart was veelbelovend!
Op de website stond dat je a la carte kon bestellen , dit was helaas niet zo. Meerdere gasten hoorden we hierover een opmerking maken.
Het was een keuze uit 2 voorgerechten een vast hoofdgerecht en het dessert was of panna cotta of koffie/thee
Toen we een glaasje water extra vroegen bij onze drankjes voor het innemen van tabletjes, moesten we hiervoor een flesje mineraalwater afrekenen, geen echte service.
Het eten was wel goed maar als je op iets anders rekent valt dit het erg tegen.
pgmossel .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
met AH bon gegeten. volgens berichtgeving bleek je keuze te hebben volgens meerdere gerechten,
maar dat bleek niet zo te zijn.
Posman E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
wij waren er voor een lunch.
Nogal versleten inrichting.
Vier aperetief drankjes besteld eentje was wat we bestelden, de drie andere drankjes waren niet wat we bestelden, met heeft het wel in orde gebracht. Niks bij het aperetief, geen nootje of zoutje.
Er was weinig menu keuze, soep of carpaccio, biefstuk, koffie of ijsje.
Carpaccio flauw van smaak meer een soort worst
men vroeg niet hoe wij het biefstuk wilden, beetje rare groente erbij, wokje?? en heel erg weinig frietjes.
Nagerecht was oké.
Koffie nadien uit gebarsten kopjes >vies
niet voor herhaling vatbaar.
Gelukkig maakte het gezelschap veel goed.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker eten, vlotte bediening, zeer verzorgd,mooie locatie en heel gezellig voor een herfst- of winteravond.Zeker voor herhaling vatbaar!
C L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.Het hoofdgerecht(vlees)kon makkelijk gewisseld worden voor vis.
Ontvangst en bediening prima.We konden zelf een tafel voor twee uitzoeken.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
1. Voorgerecht: Volgens mijn partner bestond de mosterdsoep uit water met mosterd. Mijn voorgerecht bestond uit een aantal plukjes oude ham op verse meloen, 4 blaadjes sla en wat stroop erover.
2. Hoofdgerecht: Omdat het donderdag was moesten we vispannetje eten. Als je op een andere dag kwam, was er een ander visgerecht. Als je geen vispannetje wilde en erg veel geduld had, wilde men ook wel een ander visgerecht maken. Wie echt geen vis lustte kon iets met kalfsvlees krijgen. Meer keus dan dit was er niet.
In mijn vispannetje zat een stuk wittige vis, dat niet kleiner te snijden was zo taai, en wat worteltjes en een enkel stukje bleekselderij. Ik heb dit niet opgegeten, maar terug laten brengen naar de keuken. In iets anders had ik geen trek meer, al is me dat wel aangeboden.
3. We hebben de maaltijd afgesloten met koffie, ook van matige kwaliteit.
Uiteindelijk heeft de serveerster alleen onze drankjes, de voorgerechten en de koffie in rekening gebracht. Gezien het prijsniveau van het restaurant was dat nog een heel bedrag, maar dat beschouwen we maar als leergeld.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Voor de AH actie eten goed, voor de volle prijs is het het niet waard, vriendelijk armoedige inrichting, stoelen (zeker armleuningen ) aan vervanging toe
jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Jammer dat er een dagmenu werd aangeboden voor € 34,50. Voorgerecht keuze: tomatensoep/carpaccio, hoofdgerecht scholfilet en dessert van de chef. Geen liefhebber van vis kon kalfsvlees krijgen. Kwaliteit was goed maar jammer dat er weinig keuze was voor dit bedrag..
j.groote75 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk. Je kon kiezen uit 2 voor gerechten en 2 na gerechten. Hoofd gerecht was voor iedereen het zelfde. Maar... wanneer je het niet lekker vond, of er zat iets bij waar je niet tegen kon, dan mocht je het aangeven en werd er naar een alternatief gezocht. Heel positief.
Op 2e keer bestellen met een drankje moest je wat langer wachten voor ze kwamen.
Wij vinden dit restaurant een aanrader! Met vriendelijke medewerkers.
f.v.aalst .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten viel zwaar tegen, maar het is op een hele correcte manier opgelost. Dus al met al een dikke pluim.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit een éénmalige misser is geweest,
Geertje K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We konden onze jassen niet kwijt. Het personeel wist ook niet waar..We werden verwezen naar de receptie maar die bleek onbemand. We hebben zeker een kwartier gewacht op de kaart en ons eerste drankje. Twéé (best aardige) mannen moesten alle tafels bedienen. Er was iemand ziek, zeiden ze, maar ook met een persoon meer was er veel te weinig personeel!
De (verse, warme) broodjes kwamen ná het voorgerecht. De bestelde koffie kwam snel, maar de irish koffie hebben we nooit gezien.
TLM D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Afgesproken op lunchtijd en dit was niet genoteerd. We waren de enigen. Vervolgens moest er o.i. geïmproviseerd worden.Dit verliep stroef. Omgeving stoelen, muren en vloer 'smoezelig'
Advies: stel niet meer open voor lunch.
Van dijke C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
mooie locatie, maar zowel de entourage als het eten en bediening kan wel een update gebruiken.had er meer van verwacht de status die het zegt te zijn.
annie M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heel lekker gegeten! De porties hadden iets groter mogen zijn!
Omdat het druk was de ontvangst iets minder, dan bij een voorgaand bezoek.
Was ik enkele weken eerder nog bij `t Fletcher Hotel in Nieuwvliet, dan zou ik niet weten, welke ik zou moeten afraden.
Al mee al, een aanrader!