Fletcher Hotel-Restaurant Carlton

Tiendweg 20 2671 SB Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Carlton

Culinair genieten in de bruisende omgeving van het Westland: het kan bij Fletcher Hotel-Restaurant Carlton. Geniet van een verrassend ontbijtbuffet, een uitgebreide lunch of een heerlijk à la carte diner, bereid met lokale seizoensgebonden producten. Chef-kok Mirella Lint laat je met veel passie proeven van de culinaire gerechten. Daarnaast adviseert de gastvrije bediening u graag over een bijpassende wijn. Na een actieve dag in steden als Den Haag, Delft en Rotterdam kun je in de knusse bar nog even helemaal ontspannen onder het genot van een drankje.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Carlton

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Carlton

Laila H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We zijn leuk ontvangen , vriendelijk personeel en een leuk en betaalbaar menu echt een aanrader we komen hier zeker nog eens terug
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte borden, waardoor je diner een feestje is. Personeel heel behulpzaam en service gericht.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstekende service. Een vriendelijke (wat oudere) meneer heeft ons geholpen.
Leuke menukaart en mooie opmaak van de borden. Gratis parkeren wat ook fijn is.
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Tip: kerstversiering niet alleen ergens omheen draaien, maar ook de takjes zo
buigen, zodat het nog een beetje lijkt op echt..
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettige ontvangst in mooi restaurant, heerlijk gegeten serveerster was uitermate vriendelijk met alle vragen
en uitleg over het diner, een toppertje !
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vonden het eten wel genoeg .Maar de groenten weinig . Ook hadden we het lekker gevonden als er gebakken aardappeltjesbij waren . Mijn man had patat en ik een quis. Die ik nog heel zout vond ook .
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben hier gereserveerd, omdat wij op de site zagen, wat het menu met de AH bon zou zijn.
Toen we dit aan de serveerster vertelde, ( zij bracht ons een hele andere kaart ), wist zij van niets.
Raar, je hoort toch de site te up-daten? Dat het recent is?
Jammer, want we hebben al vaker bij een Fletcher Hotel gereserveerd. Nooit problemen / veranderingen.
Het eten en de bediening waren wel goed.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prijs kwaliteit in belans bediening goed verzorgd zeker met de ah bon voor herhaling vatbaar tot nog de beste keus van de fletscher hotels
h R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke bediening en met de speciale wens *zoutarm* werd goed rekening gehouden, de kok regelde een aangepast zoutarm menu, prima, we komen nog eens terug.
Laurens J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
na het bestellen van twee glazen wijn vroeg ik om een glas kraanwater,tot mijn grote verbazing werd mij gezegd ,"dat serveren wij niet ,meneer,hetgeen mij erg teleur stelde. De periodes tussen de gerechten duurden erg lang,en de ober was waarschijnlijk met z'n verkeerde been uit bed gestapt.
Reden voor ons om hier niet meer terug te komen.
L.J.van Riet
gkatwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Van uit de Keuken flauw van smaak met de kruiden en zout op tafel lastig op smaak te brengen.Borden zijn netjes opgemaakt .Toch heerlijk gegeten.
niekvddungen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Via de AH restaurantactie hebben we hier een tafel besproken. We konden kiezen uit enkele voor- en hoofdgerechten en enkele desserts. De wachttijd tussen de gangen was redelijk (+/- 15 minuten).
We hebben genoten van alle gangen. Er zou wat meer aandacht besteed kunnen worden aan de aankleding/sfeer in het restaurant, zodanig dat het een gezelliger sfeer zou uitstralen. De bediening en vriendelijkheid was prima!
Kortom: we hebben lekker gegeten!
G.D. H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het is een mooie locatie met uitzicht op druk verkeer. De menu keuze waren allebei heel goed.
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
wij waren hier voor het eerst, ontvangst was goed al wisten we eerst niet waar we ons moesten melden,de keus was beperkt zeker voor iemand die niet van vis houd,we misten bij het hoofdgerecht iets van rauwkost,verder lekker gegeten,maar ik denk niet dat we snel nog een keer terug komen.
j.pientje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was zeer goed!! Goede malse biefstuk!! Al met al we hebben heerlijk gegeten! Wij zouden dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen!!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
3 uur voor een driegangenmenu is wel erg lang! Bovendien was het eten niet geweldig, het was te eten!
Soep leek nergens op, kwam over als een mix van alles wat over gebleven was , was een gladde massa zonder smaak. De aardappels waren niet allemaal gaar. Alleen het toetje was echt lekker.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij verbleven 5 nachten in het hotel en hebben 4 keer met de iens bonnen van AH in het restaurant gegeten. Voordat ik de reserveringen gemaakt heb is er telefonisch contact geweest over de variatie van het menu. Er is gezegd dat er alle dagen van de week een ander menu is en het menu niet hetzelfde is. Nu bleek dat er om de drie dagen het zelfde menu was. van de 4 keer hebben we dus 2 keer hetzelfde gegeten. De alternatieven die aangeboden werden waren ver beneden de prijs van €29,95 Bijvoorbeeld ter vervanging van een steak werd een hamburger aangeboden.
De soepen waren erg flauw en smakeloos. De kwaliteit van de gerechten wisselde ook erg.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Niet echt een gezellig restaurant. Zeer oudbollige inrichting. Mijn varkenshaasje was prima, maar de tilapia filet van mijn vriendin was ronduit slecht.
tmdmes .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Soep was geschift, veel te sterk van smaak ( pakjessoep ).
De varkenshaas droog veel telang doorgegaard, droog en smakeloos.
Het nagerecht was uitmuntend.
De bediening was voortreffelijk.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten te whgeinig voor het geld en erg veel geluid van de autoweg en geen fijne rookhol om buiten te zitten te roke n mag wel een terras met overkapping voor de rokers