Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gemullehoekenweg 143 5062 SB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gastvrijheid en typische Brabantse gezelligheid

Net buiten Oisterwijk, verscholen tussen uitgestrekte bossen en grenzend aan een uniek heide- en vennengebied, ligt het sfeervolle 3-sterren Hotel-Restaurant Boschoord. Gastvrijheid en de typische Brabantse gezelligheid staan hier voorop. Het restaurant heeft een keuken voor echte fijnproevers waar je terechtkunt voor lunch en diner. Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over de wijnkaart en je culinaire ervaring is compleet!

Glas champagne

Margot H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten .vriendelijke bediening en aangename sfeer.
Met AH vouchers. genoeg keuze uit voor/hoofd/nagerechten.Alles met verse producten bereid.
Bij sommige keuzes kleine/redelijke bijbetaling.
Wij gaan zeker terug.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben tijdens ons verblijf bij hotel Boschoord 2 maal gedineerd; 2e maal andere gerechten gekozen. Beide avonden hebben heerlijk gegeten. Voor ons waren de nagerechten beide avonden een heel lekker besluit van ons etentje!
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer goede keuken en vriendelijke bediening. We komen hier al jaren ieder jaar 1x in de zomer eten. De kwaliteit is altijd uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Bij grote drukte is de manager nooit te beroerd om de handen uit de mouwen te steken. Prachtig gelegen locatie, vlakbij de Oisterwijke vennen.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Matig eten, saus al vantevoren over het vlees gegooid, nooit doen en toeslagen erbij waarvoor, voor de benzinetoeslag of zoiets?, kortom veel te duur gegeten met ah bon , voor matige kwaliteit, dit was eens maar nooit meer!
Tania-Willy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, 2e 3 gangenmenu gratis.
Konden uit de menu kaart kiezen. Echt heerlijk gegeten. Goede tussen poze tussen de gerechten.
Adje M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Mooie omgeving, heel fijn terras, nette bediening en een goede keuken.
Tweemaal een bezoek gebracht en bevindingen waren hetzelfde.
fam.houw .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten en bediening waren prima we hebben buiten gegeten wat zorgde voor wespen en het geluid van de autoweg is wat onrustig.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was goed niet te veel en niet te weinig .personeel was vriendelijk,netjes en behulpzaam.
het restaurant was netjes en schoon .
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een dikke 10! Heerlijk gegeten. Vriendelijke vlotte bediening. Het was mooi weer dus konden we lekker buiten eten op het terras waar we echt geen overlast van verkeersgeluiden hadden. Mooie zomeravond, lekker buiten, heerlijk eten in een mooie omgeving ... wat wil een mens nog meer?
Wiesje J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening, zag er netjes en verzorgd uit allemaal.
Ik zou het zeker iedereen aanraden.Wij vonden het erg gezellig en gaan zeker nog een keer terug.
cor L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In totaal 2x gegeten via de AH kortingsformule.
Beide keren vooraf de Carpaccio (zeer lekker), jammer dat er per persoon 3 euro bijkomt.
Als hoofgerecht beide keren de Diamanthaas (zeer lekker), ook hier jammer dat er per persoon 3 euro bijkomt.
Het nagerecht van de Chef en dat kan natuurlijk nooit fout.
Ik begrijp wel dat een vast bedrag per menu moeilijk is maar ik zou dan toch adviseren om de gemiddelde prijs per menu iets naar boven bij te stellen. Je hebt nu iets van: Het is wel lekker maar ik heb er ook flink voor betaald.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het weer nodigde uit om buiten te eten, maar het verkeerslawaai was dermate hinderlijk, niet alleen om een gesprek te voeren, maar het was zelfs irriterend om daar te zitten. We zijn toen naar binnen gegaan en daar hebben we heerlijk gegeten en met elkaar kunnen praten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ruime keus uit de gehele kaart! Lekkere salade en carpaccio als voorgerecht. Mijn man saté als hoofdgerecht en ik drie sliptongetjes, smaakten beiden heerlijk. Bij saté nasi en bij sliptongetjes frieten en lekker knapperige verse groenen, o.a. peultjes. broccoli en wortels.
Tot slot allebei een lekker ijsje.
Al met al een perfecte avond, mede door de vriendelijke en attente bediening!
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een fijne ervaring. Met de AH kortingsbon was het ook best betaalbaar. Het eten was lekker en voldoende. en mooi opgemaakt. Bediening was goed en vriendelijk.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in een mooie omgeving! Met de AH kaart konden we kiezen voor een 3-gangenmenu maar de keuze was niet beperkt We konden uit de hele kaart kiezen!
Vonden het jammer dat het voorbij was, dit restaurant is zeker een aanrader!!
Stans F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellig, eten goed, sfeer goed. Bediening vriendelijk. Mooie ligging van het hotel. Voor herhaling vatbaar. We konden kiezen uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Voor iedereen zat er wat lekkers bij. Heel gevarieerd.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Diners geweldig. Een aanrader . Alle gangen waren fantastisch. Keurige bediening en gerechten goed warm . Toetje van de chefkok verrassend.