Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Gemullehoekenweg 143 5062 SB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Gastvrijheid en typische Brabantse gezelligheid

Net buiten Oisterwijk, verscholen tussen uitgestrekte bossen en grenzend aan een uniek heide- en vennengebied, ligt het sfeervolle 3-sterren Hotel-Restaurant Boschoord. Gastvrijheid en de typische Brabantse gezelligheid staan hier voorop. Het restaurant heeft een keuken voor echte fijnproevers waar je terechtkunt voor lunch en diner. Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over de wijnkaart en je culinaire ervaring is compleet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Maandag t/m zondag 11.30 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Toos V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben eeen heerlijk drie gangen menu gehad niks op aan te merken goede bediening we gaan er zeker nog een keer terug
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij ons eerdere bezoek was de kaart meer uitgebreid, het eten was ok maar niet zo goed als ons vorige bezoek. Misschien een andere kok?
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alles op de kaart verkrijgbaar. Wat lang moeten wachten, maar het was druk, vandaar. Bediening was goed, niets op aan te merken. Wij komen terug!!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met 6 personen 3-gangen gegeten. Lekker gegeten. Voor ieder wat wils. Goede en spontane bediening. Leuke avond gehad. Ook goede suggesties gehad voor de wijnkeuze.
cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
we hebben erg lekker gegeten met ah spaaractie, goede prijs kwaliteit prijs verhouding, personeel was alleen niet goed op de hoogte wat de vissoorten waren
Carry E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten gezellig zitten in het restaurant fijne vlotte bediening, altijd fijn dat je a la carte mag eten en geen voorgeschoteld menu krijgt, zeer tevreden over het eten, aanrader
Elma L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben een hele leuke avond gehad.Het eten was goed en lekker.Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en de bediening was ook goed.Ze had ook nog de tijd om uit te leggen over de foto"s die aan de muren hingen.Was heel leuk om dat te horen.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de derde keer de AH-actie gedaan. Dit keer duidelijk minder dan de vorige twee keer. Voorgerecht: alles met opslag van 3.50 euro (nieuw). Hoofdgerecht Ossobucco (tweemaal) erg vlak en vlees niet overeenkomstig menukaart en sausje te veelvuldig. Kogelbiefstuk (tweemaal) een keer koud en een keer lauwwarm. Reactie op kwaliteit hoofdgerecht: zal het doorgeven aan de kok. Geen Sorry o.i.d. Wel een kopje koffie gratis aan het einde van het diner. Kortom niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer, want de locatie is prima!
pedrovana .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Als AH-actie gebruiker wordt een andere menukaart voorgelegd. Het voorgerecht bestaat uit een soep (de dubbel getrokken runderbouiilon en de Chinese tomatensoep waren overigens lekker van smaak en hoeveelheid) Voor andere voorgerechten moet worden bijbetaald. Het hoofdgerecht (heilbot en kogelbiefstuk) waren prima gegaard en bereid. Het verrassingsdessert van de chef was een punt taart en een ijsbolletje (overigens wel goed van smaak) maar was nou niet bepaald verrassend te noemen. Het kaasplankje (bijbetaling van € 3,50) viel erg tegen. 2 soorten blokjes jonge kaas ( die je bij borreltje prikt) en een stukje blue schimmelkaas, waar je feitelijk toch wat franse kaas verwacht. Jammer maar voor het overige toch voor herhaling vatbaar.
a.ruttenvenema .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst was gastvrij en de bediening zeer vriendelijk. De groente bij het hoofdgerecht was een beetje kleurloos misschien wat lang gekookt? Ook werd de groente met de patatjes niet tegelijk met het vlees/vis opgediend, dat kwam toen we die laatste bijna op hadden.Het biefstukje was iets te rauw om medium gebakken te zijn. Gelukkig was onze gastheer tot de ontdekking gekomen dat het sausje bij de vis ontbrak zodat het bord weer even terug ging en met sausje werd geserveerd.. Op het dessert van de chef was wel geprobeerd iets goed te maken . Misschien een minder goede dag in de keuken want de dag ervoor hebben we gesmuld van het Torentje.
NicoD .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gerechten smaakten goed, maar te merken is dat er goed gelet wordt op de samenstelling/ingrediënten, zodanig dat er een positieve marge haalbaar is. Bij de soep één miniscuul sneetje stokbrood. Een bord penne met wat groenten voor euro 20.
m V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteravond lekker gegeten bij Boschoord, Oisterwijk. De 'kelner' had opgevangen dat wij die dag een huwelijksverjaardag vierden. En verraste ons met vuurwerk bij het toetje. Héél attent. Dank je wel.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goed geholpen, wisten van mijn allergieen af. Kwamen informeren / zeggen hoe ze het gerecht hadden gemaakt. Vriendelijk personeel, niks te veel moeite.
Martina B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We waren al 2 keer eerder hier in het kader van de ah restaurantactie Op grond van positieve ervaring weer teruggekomen. Viel nu tegen met name omdat we nu niet meer van de volledige kaart konden kiezen maar -tegen pittige prijzen- een keuze moesten maken uit een speciale " voucherkaart" . Jammer maar we gaan hier mie meer terug.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De menukaart kwam helemaal niet overeen met hetgeen op de site stond vermeld. Dessert gekozen met sinaasappelcompote die er niet bij werd geserveerd. Witte chocolademousse is een glaasje met slagroom dat naar chocolade smaakt. Naderhand gebeld. Wil altijd iemand in de gelegenheid stellen om fouten recht te zetten. Niets meer van vernomen. Daarom dit negatieve commentaar. Zie nu dat de kaart wel klopt voor het AH menu. Dat is dus rechtgezet. Ook de toeslagen bij de gerechten slaan nergens op. Teleurstellend geheel!!!!
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ontvangst en bediening was goed. Jammer dat bij binnenkomst luid en duidelijk werd gevraagd naar de AH zegelkaart . Dan hadden ze dat tenminste al afgehandeld werd erbij vermeld. Wat discreter had wel gekund.
Voorgerechten waren goed, jammer dat de hoofdgerechten zowel de biefstuk als de mixed grill teleurstellend waren. Geen smaak en erg droog. Het leek wel of het vanuit de vriezer zo op de grill was gegaan ??
Wij hebben het beter gehad in dit restaurant.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De ontvangst was prima , het eten was niets op aan te merken grote keuze ,nette bediening en vriendelijk mijn vrouw en ik en onze gasten zijn voldaan naar huis gegaan
F. D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Op een mooie, windstille avond heerlijk met vrienden op het comfortabele terras gedineerd. Fijne, vriendelijke bediening, mooi opgemaakte, smakelijke gerechten en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen hier nog eens terug.
Margot H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
leuke gelegenheid, zit je midden in en rondom de bossen van Oisterwijk, groot terras.
goede service, prijs kwaliteit. vriendelijke bediening.
plaats om terug te komen.
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten .vriendelijke bediening en aangename sfeer.
Met AH vouchers. genoeg keuze uit voor/hoofd/nagerechten.Alles met verse producten bereid.
Bij sommige keuzes kleine/redelijke bijbetaling.
Wij gaan zeker terug.