Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gemullehoekenweg 143 5062 SB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gastvrijheid en typische Brabantse gezelligheid

Net buiten Oisterwijk, verscholen tussen uitgestrekte bossen en grenzend aan een uniek heide- en vennengebied, ligt het sfeervolle 3-sterren Hotel-Restaurant Boschoord. Gastvrijheid en de typische Brabantse gezelligheid staan hier voorop. Het restaurant heeft een keuken voor echte fijnproevers waar je terechtkunt voor lunch en diner. Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over de wijnkaart en je culinaire ervaring is compleet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ruime keus uit de gehele kaart! Lekkere salade en carpaccio als voorgerecht. Mijn man saté als hoofdgerecht en ik drie sliptongetjes, smaakten beiden heerlijk. Bij saté nasi en bij sliptongetjes frieten en lekker knapperige verse groenen, o.a. peultjes. broccoli en wortels.
Tot slot allebei een lekker ijsje.
Al met al een perfecte avond, mede door de vriendelijke en attente bediening!
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een fijne ervaring. Met de AH kortingsbon was het ook best betaalbaar. Het eten was lekker en voldoende. en mooi opgemaakt. Bediening was goed en vriendelijk.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in een mooie omgeving! Met de AH kaart konden we kiezen voor een 3-gangenmenu maar de keuze was niet beperkt We konden uit de hele kaart kiezen!
Vonden het jammer dat het voorbij was, dit restaurant is zeker een aanrader!!
Stans F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellig, eten goed, sfeer goed. Bediening vriendelijk. Mooie ligging van het hotel. Voor herhaling vatbaar. We konden kiezen uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Voor iedereen zat er wat lekkers bij. Heel gevarieerd.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Diners geweldig. Een aanrader . Alle gangen waren fantastisch. Keurige bediening en gerechten goed warm . Toetje van de chefkok verrassend.
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer goed gegeten buiten op het terras
Goede professionele en correctie bediening
Duidelijk uitleg over de actie en de verdere mogelijkheden rond de AH restaurantactie
We doen volgende keer ook terug mee met de spaaractie
modave2004@hotmail.com
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was goed, maar niet buitengewoon. Jammer was dat we geboekt hadden voor een lunch en we ondanks dat men een best utgebreide lunchkaart had, we moesten kiezen uit de kaart voor het diner. En een schnitzel is best lekker maar 's middags om half twee zou im toch liever iets anders kiezen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik ben er 1 x geweest en ik vond het perfect, het kon niet beter!
Ook het personeel wat zeer vriendelijk. Binnenkort kom ik weer eens aan met een vriend die het ook geweldig vond en vind!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een 3 gangen keuzemenu kost € 34,50 , je verwacht voor die prijs dat je voor een portie rauwkost niet nog eens €. 3,50 moet bij betalen. De hoeveelheid geserveerde (gekookte) groente was minimaal en niet lekker.
Bernadet V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en mochten zelf kiezen van de dinerkaart. De bediening was vriendelijk en professioneel en de tijd tussen de gerechten was perfect.
De presentatie van de gerechten was top en nog belangrijker en eten smaakte voortreffelijk.
Het publiek wat er zat was voornamelijk 65+ en er was ook zakelijk publiek. De sfeer aangenaam en rustig, wat ons heel erg aanspreekt.
Zeker een restaurant om naar terug te keren!
g.v.d.broek V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Eten was goed maar niet bijzonder.
We zaten buiten op het terras vanwege het mooie weer, maar binnen zag het erg sfeervoller uit.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De ligging van het hotel tussen bossen sprak ons al veel aan, en airco aanwezig en het tafellinnen vonden we een duidelijke pluspunt, chic en verzorgd.
Het was echt en ook echt heerlijk, de soep zou ik wel iets binden.
Bij het hoofdgerecht zou ik de sausje toch iets op een andere manier serveren, dit vonden we wat lastig.
Nagerecht was erg lekker en leuk opgemaakt.
Zeker voor herhaling vatbaar, ga zo door.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was zeer teleurstellend. De groenten smaakten nergens naar, die hadden echt geen smaak. De asperges hadden nog geen hint van aspergesmaak, smaakten ook nergens naar. De knoflookchampignons smaakten niet naar knoflook. Het toetje was heerlijk en het voorgerecht met forel en bietjes was ook erg lekker. De service was goed. Aangegeven dat de groenten zo smakeloos waren en zou aan de keuken doorgegeven worden maar verder geen gesture of goodwill of rekening aangepast ofzo. We gaan er niet meer terug.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De gerechten waren goed. De frites was knapperig en de groenten waren beetgaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook toen ik vooraf telefonisch een paar vragen had werden deze duidelijk en correct beantwoord.
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met onze vrienden met de AH actie, mooi opgemaakte borden en goede porties en goed hard werkend personeel.
Het was rumoerig omdat er naast ons een hele grote groep aan het eten was.
Noortje E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gemiste kans, prachtige locatie prachtig pand. Jammer dat ze steken laten vallen bij het eten. Gefrituurd sneetje stokbrood bij de prima venkelsoep, oudbakken toast bij de prima champignons. Sliptongetjes op sufgekookte groenten. En ondefinieerbare gefrituurde sticks bij de verder heerlijk pittige viscurry. De sticks bleken bij navraag gefrituurde wraps te zijn. De frietjes waren slap en papperig helaas.. haal die maar bij de frietboer
Bediening was vriendelijk maar vergat glazen bij te vullen.
Voor dit geld gaan wij liever elders eten.
Gery W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
eten was lekker maar jammer dat de borden van d hoofdschotel koud waren, mijn vlees was naar het einde toe koud om op te eten
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke bediening, rekening houdend met kinderen en speciale wensen. Nette presentatie van de gerechten.
Royale porties. Niet opdringerig.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, kies u maar een plekje uit,zeer vriendelijke personeel,ruime keuze van de kaart,dat is vaak wel anders met een AH bon,kortom zeer geslaagd bezoek.