Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gemullehoekenweg 143 5062 SB Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Gastvrijheid en typische Brabantse gezelligheid

Net buiten Oisterwijk, verscholen tussen uitgestrekte bossen en grenzend aan een uniek heide- en vennengebied, ligt het sfeervolle 3-sterren Hotel-Restaurant Boschoord. Gastvrijheid en de typische Brabantse gezelligheid staan hier voorop. Het restaurant heeft een keuken voor echte fijnproevers waar je terechtkunt voor lunch en diner. Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over de wijnkaart en je culinaire ervaring is compleet!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Boschoord

Maandag t/m Zondag
Voordelig
Horlingsharm .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fons A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was bij elkaar lekker en goed verzorgd.
Vooral de Minestronesoep is een aanrader.
Ook de parelhoender was niet te versmaden.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Een super lekkere pie als voorgerecht, zalm-schol spies met heerlijke saus en groenten, een heel appart stuk cocostaart, overheerlijk , met ijs bessen en slagroom.
We mochten gewoon uit alle gerechten kiezen; er was niet zoiets als een apparte A.H.menukaart, wat we vaker meegemaakt hebben.
Dit is een fantasisch goed restaurant met super lekkere gerechten en erg vriendelijk personeel!
Jori N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De champignonsoep van de dag was erg zout. De risotto was een soort zoute plakkerige rijst en de parelhoen leek verdacht veel op kipfilet. Als bijgerecht patat, ipv groente. Bij een risotto verwacht je niet ook nog patat. Er kon ook geen groente of salade komen, " want dat zou erg lang gaan duren met deze drukte" de kokostaart waren 2 stukken kokosmacroon.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Geen commentaar
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We logeerden in dit hotel en het leek ons makkelijk hier te eten. Ik had via vakantieveilingen een bon voor een 3-gangendiner. We werden zeer hartelijk ontvangen. Professioneel maar met een familiegevoel. Goed advie over de gerechten. De kaart is met voldoende keuze. De opmaak op de borden is prima, mooie kleuren en ruime porties. Perfect bereid. Mijn man had vooraf een pie met rendang en ik kippedijsalade. Als hoofdgerecht hadden we kalfssucade en diamanthaas. Dessert een koffie met een tia maria ernaast en een proeverij van liquer. Die proeverij kost 7,50 en ik dacht 3 puntjes te krijgen maar het waren 3 volledige glaasjes. Erbij wordt een goed glas wijn en mooi biertje getapt. We slapen hier nog een 2e nachtje en vanavond gaan we maar weer hier eten, nu zonder bon maar dat is het waard!
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het restaurant zelf oogt niet bijzonder, in tegenstelling tot de buitenkant van het hotel-restaurant, met z'n charmante schilderachtige uitstraling. Niettemin is het restaurant praktisch en functioneel ingericht. Belangrijker is echter de bediening en nog belangrijker de kwaliteit van het eten. Voor beide geldt dat ze dit bij Bosschoord prima voor elkaar hebben. De bediening is op z'n gezellig Brabants, het eten waarom je hiervoor naar een restaurant gaat! Bij Bosschoord kunnen gasten met een AH/Iens kaart hun driegangenmenu vanaf de kaart kiezen. Dus geen vooraf vastgesteld menu, zoals je elders wel eens ziet. Top dus. Ik koos mosterdsoep als voorgerecht. Voor mij mag de zoutpot best een paar keer over m'n eten gaan. Maar dat kun je in een restaurantkeuken natuurlijk niet voor iedereen doen. Vandaar dat ik de soep zoals ze opgediend werd wat aan de flauwe kant vond, maar dat vind ik bijna overal. Qua smaak was de soep voortreffelijk bereid, met dunne stukjes bacon erdoor. Er werden flinke soepkommen gebruikt, die goed gevuld werden, dus de maaltijd had een prima start. Als hoofdgerecht volgde diamanthaas met wat groenten en aardappelgarnituur. Prima van smaak, vooral na de zoutpot er even overheen gehaald te hebben. Het vlees was goed gaar: mals maar met toch nog 'n beetje beet. Lekker. Het afsluitende dessert, de chocolade mousse, was subliem en ook prachtig opgemaakt. De smaak, de samenstelling van het ijs zoals je het op de tong weg voelt smelten, de saus erbij, het maakte de maaltijd letterlijk en figuurlijk af. De wachttijd tussen de maaltijdgangen was aangenaam: even nagenieten en best vlot kregen we het volgende gerecht opgediend. Daar houd ik van! En wie niet alleen van een uitstekende maaltijd houdt maar daarna ook nog even van de natuur wil genieten, is hier helemaal op z'n plek want pal voor het hotel-restaurant ligt één van de vennen van het beroemde natuurgebied De Oisterwijkse Vennen...
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik kom al jaren met mijn dochter in dit restaurant; niets dan lof!!!
Ook gebruik gemaakt van de a h actie, er was helemaalgeen verschil!
We mochten gewoon zoals anders overal uit kiezen, en alles was overheerlijk!
Voor het personeel en de kok's een dikke 10!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben met 6 personen gebruik gemaakt van het AH arrangement. Gewoon een driegangen menu kunnen kiezen van de kaart. Wel een kleine toeslag voor een aantal gerechten. Heerlijk gegeten! Voor nu en nog eens.
Anneliesdelaat .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was heerlijk De service prima
Wij wilde in eerste instantie gaan lunchen Zoals op de kaart stond was er een keuze in lunchen of dineren, daar aan gekomen kregen wij een menu lijst en konden wij kiezen uit een 3 of 4 gangen diner, andere mogelijkheid was er niet Hier hadden wij niet op gerekend.

groet.
Marianhopmans1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de ah zegels. Eten uitstekend en voldoende. Konden zelfs geen dessert meer op. Bediening was voortreffelijk. Ambiance idem.
Voor herhaling vatbaar. Ik heb nog een aantal kaarten dus dat wordt weer Fletcher.
Jumpercindy1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wat een heerlijk menu . Zeer uitgebreid kunnen kiezen.
Verse mooie producten en smaak prima.
Buiten gegeten op terras
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening is heel vriendelijk, vooral de stagiaire loopt de benen uit zijn lijf.
Het terras ligt midden in de bossen en is fantastisch.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben hier via de AH actie gegeten. Top! Het menu is veel uitgebreider dan op de actiepagina staat vermeld. Je kunt namelijk alles op de kaart bestellen en mocht dat gerecht niet binnen in het keuzemenu vallen, dan staat er een meerprijsje bij. Handig dus! Ze zijn ook zeker niet flauw qua hoeveelheid. Je gaat met een rond buikje de deur uit. De bediening is professioneel en vriendelijk. Al met al een prettige ervaring. Zeker een aanrader. Wij gaan er zeker nog eens terug!
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Uitstekend restaurant voor een hotel.
Eten was van goede kwaliteit en mooi opgediend.
Goede en betaalbare wijnen
Bediening was informeel correct en attent.
Zonder meer aan te bevelen

Josoosting59 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker gegeten via de AH actie. Was de moeite meer dan waard met vis als hoofdgerecht (kabeljauw en schelvis) met als afsluiting een heerlijk ananas toetje.
Jardin .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
aangename ambiance met representatief optreden van de bediening.
de kwaliteit van hetgeen werd geserveerd was van goede kwaliteit

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De sliptongetjes waren prima qua smaak en presentatie. Toetjes ( gemarineerde ananas en een kok's verrassing) waren ook zeer geslaagd. Het was eindelijk weer eens goed zomer weer, dus heerlijk buiten onder de oude bomen gezeten. Een aanrader.
N.heijden5 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
het eten was goed zeker prijs kwaliteit ,vriendelijke bediening. het hotel is mooi gelegen in Oisterwijk ,fijn gewandeld door bossen ,langs vennen, het was mooi weer daarna even op terras gezeten daarna gegeten ,fijne dag gehad.
Ellybuysse .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is een prachtig hotel netjes alles schoon heel vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten is fantastisch het ontbijt maar ook het diner. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen. Toppie voor jullie allemaal