Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Bovenstraat 17 6255 AT Noorbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

In ons à la carte restaurant kunt u niet alleen heerlijk dineren, maar tegelijkertijd het schitterende uitzicht over het Noordal bewonderen. Daarnaast kunt u bij mooi weer buiten op het terras genieten van een heerlijke kop koffie en een stuk echte Limburgse vlaai.

U heeft de keuze uit een à la carte diner of dagmenu en wij serveren gerechten die zoveel mogelijk uit eigen streek afkomstig zijn. Onze klassiek geschoolde koks bereiden de gerechten met ambachtelijke trots voor u.

Heeft u specifieke wensen, bijvoorbeeld in verband met een dieet? Geen probleem! Mits u het maar tijdig doorgeeft, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

U bent zowel voor het diner als voor de lunch of alleen een kop koffie met Limburgse vlaai van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Maandag t/m zondag van 12.00 tot 21.00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

truusvanexel .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fletcher hotel Bon Repos. Daar zal ik de actie van AH niet meer boeken. Eerst kon men op de menu kaart kiezen
voor een drie gangen menu. Nu krijg een kaart met gerechten en dan komen er nog kosten bij zo'n €8.50
dat was een goed jaar geleden niet. Dus doen wij dit niet meer. Het eten was ook minder van kwaliteit.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Er bleek geen sliptong te zijn, mijn vrouw nam toen iets anders wat goed was. Ik had varkenshaas en die was helaas niet te vr... Zag er raar uit, moeilijk te snijden er erg droog. Voor het eerst van mijn leven (ben bijna 70) eten terug gegeven. Kreeg een nieuwe varkenshaas maar die was niet veel beter, toch maar opgegeten... Toetje was een Dame Blanche, toen kwam het meisje zeggen dat er geen vanille ijs was, ongelooflijk. Ook andere klanten waren erg ontevreden, iemand zei "Die kok kan niet koken" , misschien had die klant wel gelijk. Sorry, eten erg teleurstellend. Ondanks AH 2e maaltijd gratis toch 57 Euro betaald incl. drankjes. Wij gaan hier dus niet meer naar toe
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Zeer eenvoudig,maar wel smakelijk. 3 gangenmenu voor de prijs zeer eenvoudig,met de meeste gerechten een toeslag op de menuprijs.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima eten, goede service. Veel gangen in AH-menu waar je kon bijbetalen. Is tevens hotel, dus parkeerplaats bijna vol en mooi uitzicht. Er was rekening gehouden met onze wens. Top en een aanrader !!
S.C. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Tja, de AH Iens actie. Tweede 3-gangen menu gratis. Het 3 gangen menu kost €34,50. Maar het speciale AH menu heeft een waarde van €28,95. Dat is toch wel raar. We hebben lekker gegeten, dat wel. Maar echt netjes is dit niet. Een sigaar uit eigen doos?
ahendriksen-blaak .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima eten met de AH actie dus wel restricties w.b. maaltijd in de vorm van bijbetalen voor bepaalde menu`s.
De tuin lig erg mooi maar het terras zelf is vergane glorie. Uitkijken met de tegels.
Dion G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Netjes verzorgd met tafellinnen servetten; eten niet echt culinair maar wel gewoon goed; de een had een voorgerecht met forel, hoofdgerecht sliptongetjes de ander als voorgerecht rundercarpaccio en als hoofdgerecht black Angus; beiden het nagerecht dame blanche. Goed gegeten en is reden om een keer terug te gaan.
Aandachtspuntje: terras aan voorzijde van het hotel-restaurant (opbinden klimplant, groen verwijderen tussen tegels)
janssenal .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg tevreden over de locatie en bediening is zeer aan te bevelen in deze mooie landelijke omgeving van het Zuid Limburgse land.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Restaurant is sfeerloos niet meer van deze tijd.
Niet alle gerechten op de kast waren te krijgen, bij een gerecht zou frites geserveerd worden, kwamen aardappelkroketten.
Ze keken je bijna het restaurant uit.....
Absulute afrader!
margrietspr .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We kijken met volle tevredenheid terug op het etentje bij Bon Repos in Noorbeek. Aspergesoep, kabeljauw, en vooral het zuurvlees stoofpotje smaakten uitstekend! Ook het nagerecht was prima. De rekening was een positieve verrassing! Alle complimenten voor degene die ons bediende. Hij moest alles alleen doen, terwijl er veel tafels bezet waren. Ondanks dat bleef hij rustig en vriendelijk en liep alles goed door. Samen met de kok werd er hard gewerkt om ons te bedienen. Super!! Het personeel krijgt van ons een 10!
marcl1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima restaurant. Goeie service. Alleen aan het einde duurde het wat lang voordat de rekening kwam, ondanks dat de twee bedienden zeiden er mee te komen.
Piet George K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De carpaccio was redelijk. De asperges hebben we beter geproefd, maar misschien waren het wel de laatste? De sliptong was verschrompeld en gortdroog. Dessert was prima. Omgeving was een beetje sfeerloos. Kortom: alles kan (veel) beter!
lievencamp .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige locatie en sfeer, eten was prima en fijn verzorgt.
Het is zeker voor herhaling vatbaar en dit gaan we in de zomer zeker doen.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een redelijk restaurant, kwaliteit van de gerechten is redelijk maar vooral geschikt voor het vullen van de maag. Geen culinaire hoogstandjes. Parkeergelegenheid en toilet niet meer van de tijd. De iens waardering een goede 7 klopt.
G. P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de ah-actie uit de kaart kunnen kiezen. Dat was prettig!
Kwaliteit echter wisseld: uiensoep redelijk (soep zelf lekker, broodje kaas taai), carpaccio goed, hoofgrechten zuurvlees en kipsate goed, creme brulee goed. cheesecake op zijn best redelijk (hard en korrelig)
Het eigenlijke restaurant is erg groot en was zeer matig bezet. Daardoor niet echt gezellig. Wij zaten echter in een aparte, veel kleinere ruimte omdat we de hond bij ons hadden. Daar was het wel knus.
Al met al prijs-kwaliteitverhouding wel oke, maar niet top.
I D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij kozen juist voor dit restaurant omdat hier met de AH actie toch a la carte een keuze gemaakt kon worden. Echter, bij aankomst werd ons medegedeeld dat we enkel een keuze konden maken uit een vastgesteld menu dat bestond uit twee voor-, hoofd- en nagerechten. Dit, zo werd gezegd, vanwege de drukte. Een drukte die wij overigens niet hebben waargenomen.
Bij betalen bleek dat het menu €34,50 kost. Deze prijs staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid. Achteraf constateerden we ook nog dat voor een extra schaaltje gebakken aardappeltjes € 3,50 extra in rekening was gebracht.
De bediening was zeer zakelijk. Al met al een onaangename ervaring op een avond die feestelijk had moeten zijn.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was heerlijk. Bediening prima, gastvrij en vriendelijk. Restaurant zag er sfeervol en gezellig uit.
Parkeren was wat minder
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Toetjes en wijn waren heerlijk. Het voor-en hoofdgerecht gewoontjes. Niet slecht, niet bijzonder. De lokatie keurig en de bediening snel, oplettend en allervriendelijkst. En het was er behaaglijk warm. Vanwege de voor- en hoofdgerechten gaan wij er niet meer eten, omdat we het elders toch lekkerder vinden.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er goed verzorgt uit en smaakte ook prima. Bediening was erg vriendelijk en gaf uitleg over de verschillende gerechten.
Sigrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Teleurstellend, wij waren hier van de zomer geweest toen was het goed. Gister geweest en het viel helaas erg tegen. Zaten stukjes in het ijs, die je wel eens hebt wanner het ontdooit is geweest. Tournedos niet heel mals. Gewoon heel erg jammer