Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Bovenstraat 17 6255 AT Noorbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Ambachtelijke trots in Limburg

Kom tot rust in een omgeving vol heuvels en valleien. Is dit Nederland? Yes it is! Fletcher restaurant Bon Repos ligt ook nog eens heel dicht bij het Drielandenpunt, waardoor België en Duitsland binnen handbereik zijn. Maar het gaat natuurlijk om de kaart. Wat staat er hier op het menu? De ambachtelijk geschoolde koks bereiden de lekkerste gerechten met producten afkomstig uit de regio, en dat proef je! Pure smaken en een eerlijke bereiding.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos

Dion G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Netjes verzorgd met tafellinnen servetten; eten niet echt culinair maar wel gewoon goed; de een had een voorgerecht met forel, hoofdgerecht sliptongetjes de ander als voorgerecht rundercarpaccio en als hoofdgerecht black Angus; beiden het nagerecht dame blanche. Goed gegeten en is reden om een keer terug te gaan.
Aandachtspuntje: terras aan voorzijde van het hotel-restaurant (opbinden klimplant, groen verwijderen tussen tegels)
janssenal .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg tevreden over de locatie en bediening is zeer aan te bevelen in deze mooie landelijke omgeving van het Zuid Limburgse land.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Restaurant is sfeerloos niet meer van deze tijd.
Niet alle gerechten op de kast waren te krijgen, bij een gerecht zou frites geserveerd worden, kwamen aardappelkroketten.
Ze keken je bijna het restaurant uit.....
Absulute afrader!
margrietspr .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We kijken met volle tevredenheid terug op het etentje bij Bon Repos in Noorbeek. Aspergesoep, kabeljauw, en vooral het zuurvlees stoofpotje smaakten uitstekend! Ook het nagerecht was prima. De rekening was een positieve verrassing! Alle complimenten voor degene die ons bediende. Hij moest alles alleen doen, terwijl er veel tafels bezet waren. Ondanks dat bleef hij rustig en vriendelijk en liep alles goed door. Samen met de kok werd er hard gewerkt om ons te bedienen. Super!! Het personeel krijgt van ons een 10!
marcl1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima restaurant. Goeie service. Alleen aan het einde duurde het wat lang voordat de rekening kwam, ondanks dat de twee bedienden zeiden er mee te komen.
Piet George K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De carpaccio was redelijk. De asperges hebben we beter geproefd, maar misschien waren het wel de laatste? De sliptong was verschrompeld en gortdroog. Dessert was prima. Omgeving was een beetje sfeerloos. Kortom: alles kan (veel) beter!
lievencamp .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige locatie en sfeer, eten was prima en fijn verzorgt.
Het is zeker voor herhaling vatbaar en dit gaan we in de zomer zeker doen.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een redelijk restaurant, kwaliteit van de gerechten is redelijk maar vooral geschikt voor het vullen van de maag. Geen culinaire hoogstandjes. Parkeergelegenheid en toilet niet meer van de tijd. De iens waardering een goede 7 klopt.
G. P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de ah-actie uit de kaart kunnen kiezen. Dat was prettig!
Kwaliteit echter wisseld: uiensoep redelijk (soep zelf lekker, broodje kaas taai), carpaccio goed, hoofgrechten zuurvlees en kipsate goed, creme brulee goed. cheesecake op zijn best redelijk (hard en korrelig)
Het eigenlijke restaurant is erg groot en was zeer matig bezet. Daardoor niet echt gezellig. Wij zaten echter in een aparte, veel kleinere ruimte omdat we de hond bij ons hadden. Daar was het wel knus.
Al met al prijs-kwaliteitverhouding wel oke, maar niet top.
I D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij kozen juist voor dit restaurant omdat hier met de AH actie toch a la carte een keuze gemaakt kon worden. Echter, bij aankomst werd ons medegedeeld dat we enkel een keuze konden maken uit een vastgesteld menu dat bestond uit twee voor-, hoofd- en nagerechten. Dit, zo werd gezegd, vanwege de drukte. Een drukte die wij overigens niet hebben waargenomen.
Bij betalen bleek dat het menu €34,50 kost. Deze prijs staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid. Achteraf constateerden we ook nog dat voor een extra schaaltje gebakken aardappeltjes € 3,50 extra in rekening was gebracht.
De bediening was zeer zakelijk. Al met al een onaangename ervaring op een avond die feestelijk had moeten zijn.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was heerlijk. Bediening prima, gastvrij en vriendelijk. Restaurant zag er sfeervol en gezellig uit.
Parkeren was wat minder
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Toetjes en wijn waren heerlijk. Het voor-en hoofdgerecht gewoontjes. Niet slecht, niet bijzonder. De lokatie keurig en de bediening snel, oplettend en allervriendelijkst. En het was er behaaglijk warm. Vanwege de voor- en hoofdgerechten gaan wij er niet meer eten, omdat we het elders toch lekkerder vinden.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er goed verzorgt uit en smaakte ook prima. Bediening was erg vriendelijk en gaf uitleg over de verschillende gerechten.
Sigrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Teleurstellend, wij waren hier van de zomer geweest toen was het goed. Gister geweest en het viel helaas erg tegen. Zaten stukjes in het ijs, die je wel eens hebt wanner het ontdooit is geweest. Tournedos niet heel mals. Gewoon heel erg jammer
Sjaak G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede services en prettige bediening het was een gezellige sfeer.
Het eten was heel goed en personeel was vriendelijk en beleefd
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ons etentje met de AH dinerbon bij dit restaurant was weer prima, zoals steeds bij de Fletcher restaurants.
We werden aardig ontvangen en mochten een tafeltje uitkiezen. De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
De gerechten smaakte ons prima en van alles was voldoende. Een paar kleine minpuntjes:
Jammer dat er zo moeilijk wordt gedaan over een glaasje kraanwater. Alleen om medicijnen te slikken werd een half glaasje verstrekt.
Het lepeltje dat werd neergelegd voor het dessert bleek kleverig te zijn. Echter het tweede lepeltje was op dezelfde plaats eveneens niet helemaal kleef vrij. Jammer dat de serveerster het niet goed heeft gecontroleerd.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten in dit hotelrestaurant met de AH actie. In tegenstelling tot wat vaak het geval is, mochten we gewoon uit alle gerechten kiezen en werden we verder ook in alle andere opzichten als eersterangs gasten behandeld, wat we heel prettig vonden.

De sfeer is zoals wel vaker hotelrestaurants: rustig, romantisch, enigszins stijfjes, maar wel warm. De meeste gasten zijn voor de gelegenheid gekleed, wat mogelijk met de gemiddelde leeftijd te maken had (als dertigers haalden we die flink omlaag). De akoestiek is goed, het uitzicht is mooi en de ruime parkeergelegenheid achter het hotel is ook fijn, al zou daar 's avonds wel een lampje aan mogen. De bediening was uiterst vriendelijk en attent.

Het menu bestaat vooral uit eenvoudige, bekende gerechten (kipsate, zoervleis, pomodorisoep, entrecote). Er is ook een wildkaart met wat spannendere gerechten, maar als je daarvan bestelt moet je een toeslag van vijf euro betalen bovenop de a la carte prijzen. Waarom de toeslag niet gewoon in de gerechtprijzen verwerkt is, werd niet helemaal duidelijk. Het eten was het algemeen smakelijk, vers en goed bereid, maar niet heel erg verfijnd (de konijnenbout was wat droog, de verhouding wildpaté/salade was wat ongunstig, etc.). De prijzen zijn echter alleszins redelijk, dus je krijgt gewoon wat je kunt verwachten voor deze prijs.

Kortom: Aanrader voor wie betaalbaar, niet al te ingewikkeld wil eten in de buurt van de grens en geen bezwaar heeft tegen (de sfeer van) een hotelrestaurant.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Weinig op of aanmerkingen. Wel een restaurant in het rustige Noorbeek, met een magnifiek uitzicht aan de achterzijde. Lekker rustig tafelen, met een enorm snelle service. Prijzen zijn netjes, enkel het feit dat ik zowel bij mijn voorgerecht alsook bij mijn nagerecht werd geconfronteerd met de melding dat dat uitverkocht was; was een minpuntje voor mij. Voor de rest gewoon goed, lekker eten, in een rustig restaurant, gelegen op een geweldige locatie.
fmeester5 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben wel lekker gegeten maar het was wel weinig, varkenshaas medalions waren maar 3 stukjes het bort was verder gevuld met een lading groente, er waren 2 serveersters die zowel het hotel, restaurant als het lounge beheren, de borden stonden daar door erg lang op tafel nadat ze leeg waren, we werden bij binnenkomst ook het restaurant in gestuurd van zoek maar een plekje.
marvri68 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ten eerste de uitzicht was prachtig mooi weer erbij.
Het eten voorgerecht was brood met kruidenboter (het brood was twee bleke bruine pistoletjes waar je toch eigenlijk een lekker stukje stokbrood verwacht .
het hoofdgerecht een snitzel was erg vettig en het nagerecht een kaasplankje.
het kaasplankje bestond uit klein stukjes kaas waar de randen al verkleurd waren jonge kaas iets van kruidenkaas en iets van brie achtig en dat voor 9 euro vond het een pittige prijs.
opmerking had bij mijn hoofdgerecht die ik toen kreeg gelijk gezegd dat ik het kaasplankje af wou bestellen maar dat ging niet omdat ze dat al meteen klaargemaakt hadden,\
sorry maar dat staat het een poos in de keuken voor dat het genuttigd word.
vind dat geen service is hun probleem als ze het al bij het voorgerecht allemaal al klaar maken.
de bediening vond ik niet erg enthiosiast tis dat het moest.