Fletcher Hotel-Restaurant Beekbergen-Apeldoorn

Schalterdalweg 18 7361 TK Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Beekbergen-Apeldoorn

De Apenheul, het Kröller-Müller Museum, Paleis Het Loo: in de omgeving van Fletcher Hotel-Restaurant Beekbergen-Apeldoorn zult u zich niet snel vervelen. Ook voor een voortreffelijk diner bent u in het 3-sterren restaurant aan het juiste adres. Door het gebruik van lokale producten zal het u tijdens uw culinaire ervaring aan niets ontbreken. Laat u elk seizoen weer verrassen door nieuwe seizoensgebonden gerechten. Onze medewerkers adviseren u bovendien graag over een bijpassende wijn. Op zonnige dagen is het tevens heerlijk vertoeven op het gezellige terras.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Beekbergen-Apeldoorn

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Beekbergen-Apeldoorn

L.G. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Schitterende locatie. Bijzonder prettige bediening. Alleen daar al om komen we graag terug.
En het eten was ook smakelijk.
C S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn hier wezen eten met de AH aktie. Zoals bij de meeste restaurants is er een beperkte keuze, maar daar zat een fantastische keuze tussen. We hebben heel erg genoten van de kipdijen. Dat was een ware smaakexplosie in je mond die je niet verwachte. Alles word hier zelfgemaakt met zoveel mogelijk verse ingrediënten. Ook het toetje was verrukkelijk. De hoeveelheid eten was ook voldoende. Én ze zijn zeer goed op de hoogte van een glutenvrij en lactosevrij dieet. Ze lieten merken dat ze echt weten waar ze het over hebben en dat gaf vertrouwen. Ik heb ook totaal geen hinder gehad van wat ik gegeten heb. Hier wíl je gewoon nog een keer naar terug!
Koos-de-Mutsert .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Keuze op menukaart erg beperkt, hebben buiten de kaart gegeten met bijbetaling. Rekening rommelig en klopte niet. Pakt waarschijnlijk in ons voordeel uit.
jokbel63 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Keuze uit 3 gerechten terwijl op de site a la Carte staat. Personeel zeer zakelijk daar houden wij niet zo van. Restaurant ligt in prachtige omgeving.
G V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, maar wel erg gericht op hotelgasten. Dit is te zien aan bv geen kapstok bij restaurant [ jas moesten we over een stoel hangen] en een paar keer moeten vertellen dat we geen kamer hebben, maar alleen kwamen om te eten.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie locatie in bosrijke omgeving.
Echt een aanrader.Wij zullen er zeker nog eens gaan eten.
Jochem D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima diner met AH-coupon. Echt een aanrader. Ook de tweede dag hebben
we daar heerlijk gedineerd.
We zijn daar niet voor het laatst geweest.
marleen P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
ideaal gelegen en uitstekend om te wandelen en fietsen,mooie omgeving heel bosrijk..
personeel heel vriendelijk,,ontbijt was zeer lekker en keuze genoeg. kamers zijn proper. avondeten ook alles zeer lekker juist maar dat is persoonlijk voor mij mogen er wat meer groenten aanwezig zijn..
Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Overzichtelijke kaart met originele en lekkere gerechten. Ook de bereiding is voortreffelijk ondanks dat de garnituur beperkt is. Zelfs voor een niet al te grote eter als ik ontkom je niet aan een side dish bij het hoofdmenu... Welke overigens weer wel meer dan voldoende is voor 2 personen.

Waar ik vooral over struikelde is het personeel dat als een soort haperende langspeelplaat bij elk tafeltje dezelfde tekst en grapjes met lichte tegenzin lijkt af te draaien.

Als het rustig is staan ze gelijk aan je tafel en staan ze vertwijfeld naar je bord te staren of je toch niet al klaar bent... Maar zodra het drukker is vergeten ze dat je dessert toch echt wel een half uur op is.

Erg jammer vooral omdat het eten echt heel lekker was
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker gegeten . Keuze uit drie voor,hoofd en na gerechten dus er zit altijd wel iets tussen wat je lekker vind.
We werden gastvrij ontvangen ondanks dat het druk was hoefde we niet zo lang te wachten.
Jammer dat de patat er niet bijzit, 3,50 voor een kleinzakje vind ik goed betaald.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Jammer dat we als gasten van het hotel werden gezien en niet als losse bezoekers.
Waardoor de wachttijd wel heel erg op liep.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
zeer vriendelijk ontvangst.
Vlees van goede kwaliteit.
De porties niet te groot.
Zeker om nog eens terug te gaan.
je kunt er ook heerlijk overnachten.
Job L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk eten, zeer goeie vegetarische gerechten. Echt een aanrader!
M.P. W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima eten in een mooie omgeving. We werden goed bedient in een goed tempo. De bereikbaarheid van het restaurant zou kunnn verbeteren. Het restaurant ligt op een heuvel.
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
goed prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening, we konden buiten zitten en ons etentje binnen beeindigen.
Jammer dat ze zo dicht tegen een rumoerige snelweg zitten.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eerste avond teleurstellend, lang wachten op het eten, en vervolgens de gebakken aardappeltje ondanks 2 x vragen pas gekregen toen de maaltijd al op was.
2e avond aangegeven dat we de patat direct bij het vlees geleverd wilde hebben, en dat ging goed .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Er was ziek personeel,werd opgevuld door receptiemedewerker,echter toch te weinig bedienend personeel,dus te lange wachttijden,er was zeer beperkte menukeuze,slechts 1 vlees-,1 vis- en 1 vegetarisch gerecht.
De menuprijs bedroeg 27,50,doch onze keus : soep 5,tagliatelli 15 en nagerecht 5,maakt samen 25,toch werd 27,50 als menuprijs gehanteerd,de gerechten smaakten wel lekker,conclusie: alles viel een beetje tegen,service kon beter
Max V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Helaas beperkt aanbod, was een aparte kaart voor.
Ongeïnteresseerd personeel, na het vernemen van een aanbieding AH bonnen.
De rekening tot twee keer toe verkeerd, kortom teleurstellend.
Wij gaan er zeker niet meer eten.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke meedenkende bediening! Was wel erg rustig die avond, 4 gevulde tafels in een vrij groot restaurant.
Cjtendam T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima gegeten in een prachtige omgeving. De tijd tussen de gerechten mag korter, smaak van het eten en de bediening was prima.